"Проектът "NV Tower" е сертифициран с най-високия клас А за инвеститор с над 100 млн. лева и със 150 работни места и по Закона за насърчаване на инвестициите (ЗНИ) той може да получи финансова подкрепа от държавата за инфраструктурата около него."
Мирише ми на сделка Лъчко да отчете "рекорден брой сертифицирани инвестиции в разгара на пандемията" срещу една уличка почерпка от данъкоплатеца. Агенцията за инвестиции се е превърнала в пиар-агенция, която действа на принципа на социалистическия локомотив "Цялата пара - в свирката!", докато сериозните инвеститори заобикалят България на ГЕРБ като чумава
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Едно прочитане между редовете е достатъчно , за да се убеди човек , че всичко е по старому у нас!"Имаш вуйчо владика-ставаш поп"!Ако нямаш не можеш да се оправиш!
И г-н Доган има определени нужди, затова г-н Борисов даде 350 млн. лв. за удълбаване на частното пристанище на Доган и още 52 млн. лв. за студен резерв.
това с агенцията за инвестиции отдавна е така. само се снимат с едни сертификати и казвата, алелемале, като го имаш тва главния архитект козирува. глупости. това е пиар. въпросът е принципен. що тая уличка. знаеш ли, че има стотици улици в студентски, които са с неуредени сметки по регулация.
" Улиците са задължение на общината, не виждам нищо проблемно в улицата. Доколко всичко е законно около строежа е друг въпрос."
Да, и затова или липсват, или са просто в окаяно състояние дори и на много места в големите градове, но виж, за тези, които перат червените пари, улиците се проектират и изпълняват начаса, щото са много големи......инвеститори с парите, откраднати от това общество, от всички нас !
Не знам защо се учудвате. СИК и Мултигруп са като гущера и опашката му.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Иначе - то не е кой знае какъв проблем държавата да строи улица за голям проект. Проблемът е, че има много нови блокове из цяла София, до които нямат асфалтирани улица. А сумарната им стойност е повече от този проект все пак, колкото и да е скъп. А и произходът на капиталите е дълбоко съмнителен.
Издалите разрешителните документи за сградат а иновните в случая, защото не са зщититили интереса на държавата! Очевидно е можело да направят по-добра сделка! Това което сега се случва постфактум е според закона!
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
Когато всички по-големи бизнесмени в България се научат да работят по 12 часа на ден, да внасят в държавната хазна такива данъци и да правят бизнеса си както го прави Кольо Вълканов тогава ще могат да претендират за коректно отношение от страна на държавата. Преди да се изказвате повърхностно с пълна неграмотност и такава злоба направете си труда да научите как стоят нещата реално. Спрете да плюете един толкова сериозен и доблестен човек!
С активното съдействие на българския избирател, който на всички избори от 1997 г. насам успява да се погрижи за кефлийското настроение на Доган
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
"уелнес" обекти, включително 25-метров плувен басейн __________________ Абе герберугите как па веднъж не казаха на строителите, че кои иска улица да говори със селския си кмет и там да се прави на "инвеститор"?
И този закон беше приет когато кмет на София беше Стефан Софиянски!
Впрочем в Германия не е така, новите улици се финансират от собствениците на дворни места, общините правят само ремонти безплатно за прилежащите дворни места!
Когато всички по-големи бизнесмени в България се научат да работят по 12 часа на ден, да внасят в държавната хазна такива данъци и да правят бизнеса си както го прави Кольо Вълканов тогава ще могат да претендират за коректно отношение от страна на държавата. Преди да се изказвате повърхностно с пълна неграмотност и такава злоба направете си труда да научите как стоят нещата реално. Спрете да плюете един толкова сериозен и доблестен човек!
Още един стъклено-алуминиево-бетонен мастодонт като счупен зъб върху физиономията на София. Всъщност, от всичко новопостроено в София (с изключение на реновираните стари сгради със запазени фасади), що-годе ми харесва само комплексът около "Метро" и "Интер Експо Център". Там единствено се чувства някакакъв намек на чувство за мярка, хармония и съвместимост. Оценката ми е от обща култура, де! Не претендирам за нищо.
"А и произходът на капиталите е дълбоко съмнителен."
Нали виждаш, какво прави съдът в България, когато някой се опитва да стигне до произхода на съмнителните капитали. Затова, споко- така и ще си останем със съмненията. Повече от основателни.
Този един милион лева му ги даде тройната коалиция, но явно този факт ти убягва предполагам умишлено. Аз лично съм с негативно отношение към г-н Доган и моето мнение за Кольо Вълканов е свързано само и единствено с него. Бизнесмена разбира от сферата на бизнеса си дали Доган или Павлов или Петров ще ползват неговите професионални умения няма нищо общо с способностите и коректността в бизнеса, които са присъщи за Николай Вълканов
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
За вкус не се спори, ама все пак да попитам - кое му е грозното на тая сграда?
Нищо особено не е - не е хубава, ама чак пък грозна.
Че пък и да развали центъра?
В центъра има маса изтърбушени кооперации дето в настоящия си вид правят много по-лошо впечатление.
А пък ако ще се концентрираме в/у високите сгради аз лично намирам "небостъргача" на министерство на съобщенията за много по-грозна сграда - ама явно и тя си има своите фенове.
Факт. Но все пак не е зле да си припомните при чие управление Мултигруп имаше замминистър и шеф на НЕК, а също и как така хонорарът на бай Ахмед се оказа напълно законен и колко милиона бяха загробени в Цанков камък. Сградата е впечатляваща, но и снимката, на която се вижда и дъртият блок от другата страна, е много добра. И е съвсем естествено, ако общината е загрижена за трафика в района, да построи там една къса уличка.
Може би, не знаех, че имат такива псевдоними. Но ако те изглеждат най-добре, какво да кажем тогава за останалите? Ето, аз оприличих един на счупен зъб. Да имаш нещо против? Получава се малко нещо аналог на ситуацията в политиката: ако един пожарникар само с "Винету" зад гърба си 12 години подред непрекъснато печели избори с явната тенденция пак да ги спнечели и да увеличи периода до 16, какво дакажем за останалите "политици".
До коментар [#25] от "Dariya Koleva": Впрочем в Германия не е така, новите улици се финансират от собствениците на дворни места, общините правят само ремонти безплатно за прилежащите дворни места!
[quote#25:"Dariya Koleva"][/quote]
Всъност не е така .........Когато общината , Окръга, или местната държава , определят терен за жилино строителство , промишлена зона , атракцион ...или друго , те строят за собствена сметка инфраструктурата( ВиК, пътища, комуникации)....клиентите на имотите заплащат около 20 % от тези разходи ....
Още един стъклено-алуминиево-бетонен мастодонт като счупен зъб върху физиономията на София.Всъщност, от всичко новопостроено в София (с изключение на реновираните стари сгради със запазени фасади), що-годе ми харесва само комплексът около "Метро" и "Интер Експо Център".Там единствено се чувства някакакъв намек на чувство за мярка, хармония и съвместимост.Оценката ми е от обща култура, де! Не претендирам за нищо.
На мен като цяло сградите построени през последните 10-тина години ми харесват. Имам предвид това дето се вижда като пътуваш към летището (представата ми за София не е кой знае колко детайлна).
Проблемът са неподдържаните панелки.
Както и сградите построени през 90-те - тогава наистина има някои архитектурни недоразумения. Но после нещата като цяло тръгват в позитивна посока.
Поне знаем, че всички, работещи в офисите и магазините в тази сграда, в едно с всички детегледачки, готвачи и чистачи ще са с официални трудови договори към строителя - иначе не знам как ще успеят да създадат по едно работно място на всеки 300 кв. м. разгърната площ.
Дневник, ако кулата беше 106 етажна, вероятно щеше да е висока колкото Бурдж Калифа. Разбирам, че в българския ландскейп всички над 10-15 етажа ви се струва небостъргач, ама хайде малко здрав разум.
То бива Бай Ганьовска злоба и ненавист, но вашето идва в повече. Много ми е интересно да науча какъв престъпник е бил Кольо Вълканов, но не с елементарни приказки от типа "една жена ми каза", а нещо реално и конкретно. Мултигруп не означава само Илия Павлов с неговите схеми, за които той получи възмездие
Контраст....кула от XXI век и разнебитени панелли от миналия. Хубаво е да се обновява скаларна на един град, но от компании, които не са свързани пряко или косвено с руската мафия, трафик на друга и пране на пари...
Като повечето Бай Ганьовци разбирачи от всичко веднага сложихте щемпел на бизнесмена ей така просто да сме като всички дето ненанвиждат успелите в България. Обяснима българска черта все пак не се учудвам изобщо.
по света бизнесмените обещават да подобрят с нещо я парк я нещо друго... тук обратното бедната държавеа дето все нямала пари за пенсионери и болни, помага :)
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
Според мен харесването или не на външния вид не е най-важното нещо. Някои хора, например, се възхищават на небостъргачите в Дубай и на това, че хората живеят или работят "един връз друг".
Не е устойчиво небостъргачи да се строят във или близо до гъстонаселени райони на София - там, където ще затруднят допълнително трафика в града с тесни улици и ориенталска инфраструктура.
Софийското поле е достатъчно обширно за подобни проекти.
И ако общината иска да създаде зона като Манхатън, нека да проектира и създаде най-напред достатъчно широки улици и зеленина (парк).
До коментар [#5] от "Peacock":+++++++++++++++++++++++++++++++Вече е оправено на 106 метра, а не "космическите" 106 етажа/ Емпайър Стейт Билдинг ряпа да яде/ !
Ненависта на умнокрасивата част от софиянците към небостъргачите е много забавна. Във Варшава строят небостъргачите след небостъргач в центъра като самото строителство е предизвикателство щото освен, че улиците са тесни няма място и за площадка. Сред време същите тези ще кажат виждате ли поляците как са преди нас. Болшевишка му работа.
“Неподдържаните панелки” са функционални и достъпни. Поне там, където няма уплътняване с “модерни” сгради върху реститурана “земеделска земя”. Точно тази сграда, както и двете на Артекс от другата страна на бул. Г. М. Димитров, допълнително ще блокират булевардът ( от кръговото на 4-ти километър до бул. Симеоновско шосе, без да има алтернативен път) и пресичащите го бул. Драган Цанков и бул. Климент Охридски (опашките ще се удължат от руското посолство до Граф Игнатиев, на практика; в другата посока от НИХФИ до Околовръстното). И тая уличка по никакъв начин няма да подобри движението и замърсяването (в момента се чака “три светофара” - 9 мин. за пресичането на Г.М. Димитров и по “два светофара” на предходните V-, T- G- образни кръстовища). Лично, сега обикалям пет километра за да не “стъпя” на Г.М.Димитров - по-добре здрав съединител и кормилни накрайници отколкото опнати нерви в “умното” архитектурно уплътняване.
До коментар [#27] от "Alex Ivanov":То бива Бай Ганьовска злоба и ненавист, но вашето идва в повече. Много ми е интересно да науча какъв престъпник е бил Кольо Вълканов, но не с елементарни приказки от типа "една жена ми каза", а нещо реално и конкретно. Мултигруп не означава само Илия Павлов с неговите схеми, за които той получи възмездие
АКО ДНЕВНИК ПОКАЖЕ ВМЕСТО СГРАДАТА МУТРАТА НА ВЪПРОСНИЯ НИКОЛАЙ ВЪЛКАНОВ ВСИЧКИ ЩЕ СИ ОБЯСНЯТ ВСИЧКО. ВЪРХУ НЕЯ /МУТРАТА/ Е НАПИСАНА ЦЯЛАТА ИСТОРИЯ НА Т.Н."ПРЕХОД"...
За харесването на новите небостъргачи:Според мен харесването или не на външния вид не е най-важното нещо. Някои хора, например, се възхищават на небостъргачите в Дубай и на това, че хората живеят или работят "един връз друг".Не е устойчиво небостъргачи да се строят във или близо до гъстонаселени райони на София - там, където ще затруднят допълнително трафика в града с тесни улици и ориенталска инфраструктура. Софийското поле е достатъчно обширно за подобни проекти.И ако общината иска да създаде зона като Манхатън, нека да проектира и създаде най-напред достатъчно широки улици и зеленина (парк).
По тази логика в София нищо не трябва да се строи.
Ако изобщо има нещо дето да вдъхва някакъв оптимизъм в София това са точно новите офис сгради по Цариградско Шосе (само тях съм виждал - сигурно има такива и другаде).
Останалата част от София е един невероятно депресиращ соц-кошмар. Това е град, който те отблъсква още от летището (панелките на Левски са добра визитка)
Редките изключения са малкото запазени сгради в центъра от периода преди ВСВ - и то само ако са санирани в оригиналния си вид.
Та трябва да се строи поне нещо за да има поне някакъв полъх оптимизъм.
А иначе това със строенето на повече и по-широки улици е път за никъде. Съвременните тенденции в урбанистиката са за по-малко коли в града. Алтернативата е ясна - градски транспорт, велоалеи, пешеходни зони.
“Неподдържаните панелки” са функционални и достъпни. Поне там, където няма уплътняване с “модерни” сгради върху реститурана “земеделска земя”. Точно тази сграда, както и двете на Артекс от другата страна на бул. Г. М. Димитров, допълнително ще блокират булевардът ( от кръговото на 4-ти километър до бул. Симеоновско шосе, без да има алтернативен път) и пресичащите го бул. Драган Цанков и бул. Климент Охридски (опашките ще се удължат от руското посолство до Граф Игнатиев, на практика; в другата посока от НИХФИ до Околовръстното).И тая уличка по никакъв начин няма да подобри движението и замърсяването (в момента се чака “три светофара” - 9 мин. за пресичането на Г.М. Димитров и по “два светофара” на предходните V-, T- G- образни кръстовища).Лично, сега обикалям пет километра за да не “стъпя” на Г.М.Димитров - по-добре здрав съединител и кормилни накрайници отколкото опнати нерви в “умното” архитектурно уплътняване.
Съврменните тенденции в урбанистиката са за по-малко коли и по-малко авто-трафик. Предимствата са по-малко шум и по-малко вредни газове. И един среда по-приветлива за хора, а не за автомобили.
София достатъчно пострада в желанието си да го угоди на троглодитите, които я обитават.
За мен ярък пример е жестоко обезобразеният център, който се получи с отварянето на магистрала насред града (бул. Т. Александров) преди 20-тина години. Там се получи грозна магистрална зона, която ти се ще да я минеш на газ на четвърта скорост. А е в сърцето на града. Там трябваше да има малко трафик, повече пешеходни площи. Ама троглодите ако има начин и в кенефа ще отидат с колата си.
За това се получава е един грозен град - град за пушещи таралясници и вечно недоволни ганьовци.
Няма какво да четете между редовете - то си го пише на редовете. Съпругът на вънкашния ни министър и доверен архитект и съдружник на Ирландската пастирка
Отново странни закони. Ако ще се прави завод насред полето разбирам, ама за лъскава сграда в града защо? На строеж за 100 млн, дали му пука за 200 хил лв? Само дразнят хората.
Именно - 19 етажна сграда, една трета офиси. Всеки ден се зареждат с материали (канцеларски, хигиенни, ремонтни). Не Ви разбирам ека-талибаните! Искате да накарате хората да мъкнат на ръце два тона (един генератор) на два километра - най-близкия паркинг. Абе Вие да не карате на фотосинтеза или имате неограничени телекинетични способности!? Разберете го, улиците не се правят за разходка. Има паркове, градини, подлези, надлези. Шматкайте се колкото искате там. Само не разбирам защо заради Вас другите трябва да се ошматкват. Плащаме си данъците (данък-автомобил -пет пъти по-висок от данък-сграда и два пъти от такса смет , винетка, паркинг, ДДС върху резервните части - сменяни заради "бабунести" шматко-архитекти) и акцизите. В замяна получаваме шест лентов обабунен булевард с пешеходни светофари през сто метра и две ленти за паркиране на корумпиращи общински служители. Хем искате да се шматкате, хем не искате през километър-два да са пешеходните пътеки. Като почнете с тия глупости "модерно", "тенденции" (на сульо и пульо), "консенсуси" (пак на сульо и пульо), нема спиране. Работата е проста - единица товар за колко време се пренася и на каква цена. Ако Ви се вижда ниска цената, вдигнете данъците и акцизите. Ако Ви се вижда, че нещата стават бързо, пренесете се в друг свят, където вечността е само един миг. Ако няма нужда от товари, забранете на хората да консумират като започнете от себе си.
Кръстовището при метрото на ГМ Димитров и сега си е задръстено дори извън час-пик, просто си представете какво ще е като влезе в експлоатация този мастодонт...
До коментар [#27] от "Alex Ivanov":То бива Бай Ганьовска злоба и ненавист, но вашето идва в повече. Много ми е интересно да науча какъв престъпник е бил Кольо Вълканов, но не с елементарни приказки от типа "една жена ми каза", а нещо реално и конкретно. Мултигруп не означава само Илия Павлов с неговите схеми, за които той получи възмездие
Значи според теб 2-мата основни съдружници са независими в схемите един от друг и ако единия е лош, то това не значи, че и другия е лош? Хм ... Утопия, пич, чиста утопия ... Как после вземат решения за одобряване на финансовите си отчети, а? :):):)
И има една поговорка от над 100 години и тя не е българска, а именно - няма едновременно много богат, честен и умен човек, може да бъде най-много 2 от тези неща, не може и трите ... Та ти си избери лицето Вълканов какъв е при условие, че е много богат - честен/глупав или нечестен/умен :):):)
Колега, нещо се бъркате. Да живеете в голям град на практика означава да нямате кола. Поне в цивилизования свят е така.
Аз в Лондон съм изкарал повече от 5г. Имах кола в началото защото преди това живеех в близост до сравнително малък английски град. Но след като се преместих в Лондон я паркирах на служебния паркинг и там остана.
Да, губи се известно удобство, но пък ако искаш да живееш в голям град печелиш други предимства.
Ако предпочиташ да имаш кола просто ще живееш извън града и ще commute-ваш.
София до скоро вървеше по траектория различна от големите европейски градове (правеха се магистрали насред града), но в един момент на някой трябва да му дойде акъла, че това е път за никъде.
Такъв модел съществува в Третия свят - Манила, Мумбай, Карачи, Техеран, Джакарта. Там може да видите 6-лентови магистрали в центъра на града. Това е, което иска българският авто-талибан.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
cinik
Рейтинг: 2625 Неутрално"Проектът "NV Tower" е сертифициран с най-високия клас А за инвеститор с над 100 млн. лева и със 150 работни места и по Закона за насърчаване на инвестициите (ЗНИ) той може да получи финансова подкрепа от държавата за инфраструктурата около него."
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "Мирише ми на сделка Лъчко да отчете "рекорден брой сертифицирани инвестиции в разгара на пандемията" срещу една уличка почерпка от данъкоплатеца. Агенцията за инвестиции се е превърнала в пиар-агенция, която действа на принципа на социалистическия локомотив "Цялата пара - в свирката!", докато сериозните инвеститори заобикалят България на ГЕРБ като чумава
samoedin
Рейтинг: 3882 Неутрално" "Минстрой" е поискало новата улица като държавна помощ"
Мафия, която даже не се и крие, а граби от обществения ресурс колкото може !
bat_plamen
Рейтинг: 4956 ЛюбопитноЕдно прочитане между редовете е достатъчно , за да се убеди човек , че всичко е по старому у нас!"Имаш вуйчо владика-ставаш поп"!Ако нямаш не можеш да се оправиш!
пРезидента!
Рейтинг: 3827 НеутралноУлиците са задължение на общината, не виждам нищо проблемно в улицата. Доколко всичко е законно около строежа е друг въпрос.
Peacock
Рейтинг: 1132 ЛюбопитноНеобходими били 3 входа от 3 страни, но сградата построена и сега се оказва че там нямало отвсякъде улици ;)
А пък за 106-етажната сграда - Дневник отговорят!
Боян Баянов
Рейтинг: 2567 НеутралноИ г-н Доган има определени нужди, затова г-н Борисов даде 350 млн. лв. за удълбаване на частното пристанище на Доган и още 52 млн. лв. за студен резерв.
mihail_p
Рейтинг: 1709 НеутралноДо коментар [#1] от "cinik":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkтова с агенцията за инвестиции отдавна е така.
само се снимат с едни сертификати и казвата,
алелемале, като го имаш тва главния архитект козирува.
глупости. това е пиар. въпросът е принципен. що
тая уличка. знаеш ли, че има стотици улици в студентски, които
са с неуредени сметки по регулация.
samoedin
Рейтинг: 3882 НеутралноДо коментар [#4] от "Гражданин":
" Улиците са задължение на общината, не виждам нищо проблемно в улицата. Доколко всичко е законно около строежа е друг въпрос."
Да, и затова или липсват, или са просто в окаяно състояние дори и на много места в големите градове, но виж, за тези, които перат червените пари, улиците се проектират и изпълняват начаса, щото са много големи......инвеститори с парите, откраднати от това общество, от всички нас !
Таралеж
Рейтинг: 2492 НеутралноВълци, крави, пожарникари, летци, шкембовци, орангутани, Що е то?
Не Иванчо, не! Не е зоологическата градина!
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноНе и улиците, специално правени за олигарси .... като иска улица, да си я плати, пре достатъчно е окрал от нас.
Dankol
Рейтинг: 446 НеутралноА чудовището на НИКМИ на Витошка и бул. България не го споменавате! Е*а м*мата на целия център с грозотията си!
Николай Колев
Рейтинг: 3092 НеутралноНе знам защо се учудвате. СИК и Мултигруп са като гущера и опашката му.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦tulup
Рейтинг: 1530 НеутралноДневник, малко сте се престарали с етажите
Не ме търсете преди обядИначе - то не е кой знае какъв проблем държавата да строи улица за голям проект. Проблемът е, че има много нови блокове из цяла София, до които нямат асфалтирани улица. А сумарната им стойност е повече от този проект все пак, колкото и да е скъп. А и произходът на капиталите е дълбоко съмнителен.
mihail_p
Рейтинг: 1709 НеутралноДо коментар [#11] от "Dankol":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkмен па ме кефи.
е никми са си сини номенклатури
от времето на стефчо умивката.
преебаха зелената морава там.
и те са си за ада.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
john trivolta
Рейтинг: 1055 НеутралноИ древните египтяни правиха пирамиди, но поне ги правеха за трупа на фараона. А тук пирамидата е единствено за лобното място. И това ако не е прогрес!
Синдбад-мореход
Рейтинг: 8 НеутралноИздалите разрешителните документи за сградат а иновните в случая, защото не са зщититили интереса на държавата! Очевидно е можело да направят по-добра сделка!
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключенийТова което сега се случва постфактум е според закона!
doctor.no
Рейтинг: 3201 НеутралноНяма друг инвеститор, на който дори общината да му направи външна инфраструктура. А тук даже с решение на МС. Нема ала бала, важна офис сграда.
kakva_e_istinata
Рейтинг: 37 НеутралноКогато всички по-големи бизнесмени в България се научат да работят по 12 часа на ден, да внасят в държавната хазна такива данъци и да правят бизнеса си както го прави Кольо Вълканов тогава ще могат да претендират за коректно отношение от страна на държавата. Преди да се изказвате повърхностно с пълна неграмотност и такава злоба направете си труда да научите как стоят нещата реално. Спрете да плюете един толкова сериозен и доблестен човек!
В спора се ражда истината!Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоДо коментар [#9] от "Таралеж":
"Вълци, крави, пожарникари, летци, шкембовци, орангутани, Що е то?
Не Иванчо, не! Не е зоологическата градина!"
Викаш, чакат ТАРАЛЕЖА, за да стане!
Но пък "Дневник" ще обеднее откъм фауна.
Miroslav Vladimirov
Рейтинг: 284 НеутралноКоректното заглави е: Закона за насърчаване на ивестициите работи:държавата изгражда инфраструктура на инвеститор клас А".
Мирослав ВладимировСгашното заглавие е опит за нездраво внушение, но нормално за автора и медията.
Поздрави
cinik
Рейтинг: 2625 НеутралноС активното съдействие на българския избирател, който на всички избори от 1997 г. насам успява да се погрижи за кефлийското настроение на Доган Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3115 Неутрално"уелнес" обекти, включително 25-метров плувен басейн
Libertarianism is just anarchy for rich people__________________
Абе герберугите как па веднъж не казаха на строителите, че кои иска улица да говори със селския си кмет и там да се прави на "инвеститор"?
mihail_p
Рейтинг: 1709 НеутралноДо коментар [#19] от "bti30677439":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkтоя ли бе.
който даде на доган един милион лева
хонорар за хидроконсултация. аре не ми се праи
на мноо отворен.
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноИ този закон беше приет когато кмет на София беше Стефан Софиянски!
Впрочем в Германия не е така, новите улици се финансират от собствениците на дворни места, общините правят само ремонти безплатно за прилежащите дворни места!
Гол майстор
Рейтинг: 1160 НеутралноНавярно е 106 метрова 19 етажна сграда...
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноНе ми разтягай локуми, помним го как тръгна през 90-те този престъпник, мръсен мултак.
Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоОще един стъклено-алуминиево-бетонен мастодонт като счупен зъб върху физиономията на София.
Всъщност, от всичко новопостроено в София (с изключение на реновираните стари сгради със запазени фасади), що-годе ми харесва само комплексът около "Метро" и "Интер Експо Център".
Там единствено се чувства някакакъв намек на чувство за мярка, хармония и съвместимост.
Оценката ми е от обща култура, де! Не претендирам за нищо.
KRAFTWERK
Рейтинг: 1431 НеутралноМултигруп нема да Умре ........това пишат мудрире по документи и разрешителни за строежи......
Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоДо коментар [#13] от "tulup":
"А и произходът на капиталите е дълбоко съмнителен."
Нали виждаш, какво прави съдът в България, когато някой се опитва да стигне до произхода на съмнителните капитали.
Затова, споко- така и ще си останем със съмненията.
Повече от основателни.
kakva_e_istinata
Рейтинг: 37 НеутралноДо коментар [#24] от "mihail_p":
В спора се ражда истината!Този един милион лева му ги даде тройната коалиция, но явно този факт ти убягва предполагам умишлено. Аз лично съм с негативно отношение към г-н Доган и моето мнение за Кольо Вълканов е свързано само и единствено с него. Бизнесмена разбира от сферата на бизнеса си дали Доган или Павлов или Петров ще ползват неговите професионални умения няма нищо общо с способностите и коректността в бизнеса, които са присъщи за Николай Вълканов
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2457 Разстроено"Подпомагане" на спонсори и търговци на влияние...Подкрепа за подкрепа!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Николай Колев
Рейтинг: 3092 ВеселоВсе пак да припомним кой кой е.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Договорът за "Цанков камък" беше между Минстрой и Доган.
https://bivol.bg/teneva-honorar-dogan.html
Т.е. няма коалиция ГЕРБ-ДПС.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноЗа вкус не се спори, ама все пак да попитам - кое му е грозното на тая сграда?
Нищо особено не е - не е хубава, ама чак пък грозна.
Че пък и да развали центъра?
В центъра има маса изтърбушени кооперации дето в настоящия си вид правят много по-лошо впечатление.
А пък ако ще се концентрираме в/у високите сгради аз лично намирам "небостъргача" на министерство на съобщенията за много по-грозна сграда - ама явно и тя си има своите фенове.
limbize
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#11] от "Dankol":
Верно ли? То понеже има нещо красиво около него
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 197 НеутралноФакт.
Но все пак не е зле да си припомните при чие управление Мултигруп имаше замминистър и шеф на НЕК, а също и как така хонорарът на бай Ахмед се оказа напълно законен и колко милиона бяха загробени в Цанков камък.
Сградата е впечатляваща, но и снимката, на която се вижда и дъртият блок от другата страна, е много добра.
И е съвсем естествено, ако общината е загрижена за трафика в района, да построи там една къса уличка.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2457 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "bti30677439":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Ох милият!Другаряят Вълканов касичката -прасенце ли си счупи 90 година?А?От едно преподавателче в МГИ....за 10 години "мастит бизнесмен".....
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноТова "кефлийско" го повтаряш сякаш е някакъв страшно умен лаф.
ДБ-рчетата сте като пионерчетата едно време: повтаряте лозунгите на вожда през 5 минути - без значение дали е в контекст или не.
limbize
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#28] от "Дон Кихот":
За "клиторът" и "фалосът" ли иде реч?
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноАз да попитам - ако този проект не беше на бивш мултигрупец - Икономедия щеше ли да ни занимава с него?
Щото формално погледнато изпълняват изискванията за клас А инвеститор - значи проблемът не е в тях, а в правилата.
Явно в тях трябва да пише, че ако си от "лошите богаташи" - за теб няма субсидия.
Просто турваме една дефиниция за това кои са "лошите" и всичко ще е наред.
K2
Рейтинг: 2447 Неутрално[quote#38:"Николов"][/quote]
SHADOWS of SOFIAА вие БУДАлите какво правите? Да не помисли , че държавната помощ идва от въздуха.
Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоДо коментар [#39] от "limbize":
"За "клиторът" и "фалосът" ли иде реч? "
Може би, не знаех, че имат такива псевдоними.
Но ако те изглеждат най-добре, какво да кажем тогава за останалите?
Ето, аз оприличих един на счупен зъб.
Да имаш нещо против?
Получава се малко нещо аналог на ситуацията в политиката: ако един пожарникар само с "Винету" зад гърба си 12 години подред непрекъснато печели избори с явната тенденция пак да ги спнечели и да увеличи периода до 16, какво дакажем за останалите "политици".
KRAFTWERK
Рейтинг: 1431 НеутралноДо коментар [#25] от "Dariya Koleva":
Впрочем в Германия не е така, новите улици се финансират от собствениците на дворни места, общините правят само ремонти безплатно за прилежащите дворни места!
[quote#25:"Dariya Koleva"][/quote]
Всъност не е така .........Когато общината , Окръга, или местната държава , определят терен за жилино строителство , промишлена зона , атракцион ...или друго , те строят за собствена сметка инфраструктурата( ВиК, пътища, комуникации)....клиентите на имотите заплащат около 20 % от тези разходи ....
limbize
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#33] от "Николай Колев":
Дори и така да е, проектът като абсолютна стойност не е кой знае какво, предполагам и не Минстрой са строили пътя, който загробва икономически проекта
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноНа мен като цяло сградите построени през последните 10-тина години ми харесват. Имам предвид това дето се вижда като пътуваш към летището (представата ми за София не е кой знае колко детайлна).
Проблемът са неподдържаните панелки.
Както и сградите построени през 90-те - тогава наистина има някои архитектурни недоразумения. Но после нещата като цяло тръгват в позитивна посока.
Yavor Trampov
Рейтинг: 13 НеутралноПоне знаем, че всички, работещи в офисите и магазините в тази сграда, в едно с всички детегледачки, готвачи и чистачи ще са с официални трудови договори към строителя - иначе не знам как ще успеят да създадат по едно работно място на всеки 300 кв. м. разгърната площ.
1107
Рейтинг: 586 НеутралноГласувайте пак за герп, защото никой друг няма да прислужва така добре на ДпС!
limbize
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#42] от "Дон Кихот":
Изглеждат добре поотделно, не и в композиция, щот асоциацията най-малкото е смешна, и стилово нямат нищо общо с ИЕЦ
Mark
Рейтинг: 450 ВеселоДневник, ако кулата беше 106 етажна, вероятно щеше да е висока колкото Бурдж Калифа. Разбирам, че в българския ландскейп всички над 10-15 етажа ви се струва небостъргач, ама хайде малко здрав разум.
bat_plamen
Рейтинг: 4956 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Peacock":
+++++++++++++++++++++++++++++++
Вече е оправено на 106 метра, а не "космическите" 106 етажа/ Емпайър Стейт Билдинг ряпа да яде/ !
kakva_e_istinata
Рейтинг: 37 НеутралноДо коментар [#27] от "Alex Ivanov":
В спора се ражда истината!То бива Бай Ганьовска злоба и ненавист, но вашето идва в повече. Много ми е интересно да науча какъв престъпник е бил Кольо Вълканов, но не с елементарни приказки от типа "една жена ми каза", а нещо реално и конкретно. Мултигруп не означава само Илия Павлов с неговите схеми, за които той получи възмездие
hope
Рейтинг: 2385 НеутралноЗаради Лидъла във Враца направиха и улица и светофар.
Любовта ще спаси света!!!EU Fighter
Рейтинг: 423 НеутралноКонтраст....кула от XXI век и разнебитени панелли от миналия. Хубаво е да се обновява скаларна на един град, но от компании, които не са свързани пряко или косвено с руската мафия, трафик на друга и пране на пари...
United in diversitymihail_p
Рейтинг: 1709 НеутралноДо коментар [#51] от "bti30677439":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkето ти, за да не збаравяш.
щото нещо много забравяш.
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1997/11/29/241957_energiinata_mafiia_-_mit_ili_realnost/
kakva_e_istinata
Рейтинг: 37 НеутралноДо коментар [#37] от "Willy Messerschmitt":
В спора се ражда истината!Като повечето Бай Ганьовци разбирачи от всичко веднага сложихте щемпел на бизнесмена ей така просто да сме като всички дето ненанвиждат успелите в България. Обяснима българска черта все пак не се учудвам изобщо.
Моето име
Рейтинг: 3182 Неутралнопо света бизнесмените обещават да подобрят с нещо я парк я нещо друго... тук обратното бедната държавеа дето все нямала пари за пенсионери и болни, помага :)
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Моето име
Рейтинг: 3182 НеутралноДо коментар [#46] от "Yavor Trampov":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Първия месец 50 втория 50 и на третия стават общо 150 :)
kaiser
Рейтинг: 1478 Неутралноаман от сиромахомилство :)))
swy46682091
Рейтинг: 57 НеутралноЗа харесването на новите небостъргачи:
Според мен харесването или не на външния вид не е най-важното нещо. Някои хора, например, се възхищават на небостъргачите в Дубай и на това, че хората живеят или работят "един връз друг".
Не е устойчиво небостъргачи да се строят във или близо до гъстонаселени райони на София - там, където ще затруднят допълнително трафика в града с тесни улици и ориенталска инфраструктура.
Софийското поле е достатъчно обширно за подобни проекти.
И ако общината иска да създаде зона като Манхатън, нека да проектира и създаде най-напред достатъчно широки улици и зеленина (парк).
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 8 НеутралноМного е добре да има улица там. А и на държавата това й е работата, все пак...
Слава на Украйна! Слава на героите!Роси
Рейтинг: 7254 НеутралноТака ли се правят улици? Кой където поиска и след построяване на сградата.
Вера Су
Рейтинг: 284 НеутралноНе е, и аз мигах на парцали. После и кеша изчистих. Още са си 106 етажа :)
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#61] от "Роси":
Слава на Украйна! Слава на героите!А къде да се правят улици - в полето? Някак логично ми се вижда да близо до сградите...
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#6] от "Боян Баянов":
Няма как това да е истина! Борисов няма как да подпомага Доган! Борисов каза, че ГЕРБ е във война с ДПС! Аз вЕрвам на Бац€!
Настроение: Саркастично!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2926 НеутралноНенависта на умнокрасивата част от софиянците към небостъргачите е много забавна.
Във Варшава строят небостъргачите след небостъргач в центъра като самото строителство е предизвикателство щото освен, че улиците са тесни няма място и за площадка.
Сред време същите тези ще кажат виждате ли поляците как са преди нас.
Болшевишка му работа.
dgerald
Рейтинг: 557 Неутрално" проект за финансиране на изграждането на инфраструктура около строящата се 106-етажна офис кула на "Минстрой пропъртис" ЕООД на Николай Вълканов"
Посмали Манго :) Сградата е толкова голяма, че от данък сгради и такса смет за 1 година може да се изградят 5 улици.
valtoro
Рейтинг: 970 НеутралноЩо не вземат да му подарят целия квартал !!!
wanderer
Рейтинг: 3374 НеутралноДо коментар [#45] от "Николов":
“Проблемът са неподдържаните панелки.”
“Неподдържаните панелки” са функционални и достъпни. Поне там, където няма уплътняване с “модерни” сгради върху реститурана “земеделска земя”. Точно тази сграда, както и двете на Артекс от другата страна на бул. Г. М. Димитров, допълнително ще блокират булевардът ( от кръговото на 4-ти километър до бул. Симеоновско шосе, без да има алтернативен път) и пресичащите го бул. Драган Цанков и бул. Климент Охридски (опашките ще се удължат от руското посолство до Граф Игнатиев, на практика; в другата посока от НИХФИ до Околовръстното).
И тая уличка по никакъв начин няма да подобри движението и замърсяването (в момента се чака “три светофара” - 9 мин. за пресичането на Г.М. Димитров и по “два светофара” на предходните V-, T- G- образни кръстовища).
Лично, сега обикалям пет километра за да не “стъпя” на Г.М.Димитров - по-добре здрав съединител и кормилни накрайници отколкото опнати нерви в “умното” архитектурно уплътняване.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#55] от "bti30677439":
Да разбирам ли, че ти не си българин?
rkf46690675
Рейтинг: 8 НеутралноАУУУУУУУУУУУУУУУ!!!
ТИЯ "ВЪЛЦИ" НЯМАТ НАЯЖДАНЕ,ВЕ.
И ЛОВЦИ НЯМА.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
rkf46690675
Рейтинг: 8 НеутралноМъ кулата грозна,че грозна.
Гаче е правена от животни за животни..
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноА този дърт престъпник в чий схеми участваше в Мултигруп, хм ??! Има ли и 1 чисто нещо около това мутренско творение на ДС ??!
rkf46690675
Рейтинг: 8 НеутралноАКО ДНЕВНИК ПОКАЖЕ ВМЕСТО СГРАДАТА МУТРАТА НА ВЪПРОСНИЯ НИКОЛАЙ ВЪЛКАНОВ ВСИЧКИ ЩЕ СИ ОБЯСНЯТ ВСИЧКО.
ВЪРХУ НЕЯ /МУТРАТА/ Е НАПИСАНА ЦЯЛАТА ИСТОРИЯ НА Т.Н."ПРЕХОД"...
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноПо тази логика в София нищо не трябва да се строи.
Ако изобщо има нещо дето да вдъхва някакъв оптимизъм в София това са точно новите офис сгради по Цариградско Шосе (само тях съм виждал - сигурно има такива и другаде).
Останалата част от София е един невероятно депресиращ соц-кошмар. Това е град, който те отблъсква още от летището (панелките на Левски са добра визитка)
Редките изключения са малкото запазени сгради в центъра от периода преди ВСВ - и то само ако са санирани в оригиналния си вид.
Та трябва да се строи поне нещо за да има поне някакъв полъх оптимизъм.
А иначе това със строенето на повече и по-широки улици е път за никъде. Съвременните тенденции в урбанистиката са за по-малко коли в града. Алтернативата е ясна - градски транспорт, велоалеи, пешеходни зони.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноГрадът се прави за хора, а не за коли.
Другото е авто-талибанство.
Съврменните тенденции в урбанистиката са за по-малко коли и по-малко авто-трафик. Предимствата са по-малко шум и по-малко вредни газове. И един среда по-приветлива за хора, а не за автомобили.
София достатъчно пострада в желанието си да го угоди на троглодитите, които я обитават.
За мен ярък пример е жестоко обезобразеният център, който се получи с отварянето на магистрала насред града (бул. Т. Александров) преди 20-тина години. Там се получи грозна магистрална зона, която ти се ще да я минеш на газ на четвърта скорост. А е в сърцето на града. Там трябваше да има малко трафик, повече пешеходни площи. Ама троглодите ако има начин и в кенефа ще отидат с колата си.
За това се получава е един грозен град - град за пушещи таралясници и вечно недоволни ганьовци.
ck
Рейтинг: 1813 НеутралноЦялото Мултигруп е създадено с държавна "помощ". Назначени капиталисти без да са създали каквото и да е.
AdMin
Рейтинг: 294 Неутрално"арх. Ангел Захариев, автор на проекта"
Няма какво да четете между редовете - то си го пише на редовете. Съпругът на вънкашния ни министър и доверен архитект и съдружник на Ирландската пастирка
malevv
Рейтинг: 272 НеутралноВълканов беше първо комсомолски секретар на Минстрой. Завършил "Маршайдерство" в МГИ - най-тъпата специалност. Тъп та дрънка.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 524 НеутралноОтново странни закони. Ако ще се прави завод насред полето разбирам, ама за лъскава сграда в града защо? На строеж за 100 млн, дали му пука за 200 хил лв? Само дразнят хората.
wanderer
Рейтинг: 3374 НеутралноДо коментар [#75] от "Николов":
"Градът се прави за хора, а не за коли."
Именно - 19 етажна сграда, една трета офиси. Всеки ден се зареждат с материали (канцеларски, хигиенни, ремонтни).
Не Ви разбирам ека-талибаните! Искате да накарате хората да мъкнат на ръце два тона (един генератор) на два километра - най-близкия паркинг.
Абе Вие да не карате на фотосинтеза или имате неограничени телекинетични способности!?
Разберете го, улиците не се правят за разходка. Има паркове, градини, подлези, надлези. Шматкайте се колкото искате там. Само не разбирам защо заради Вас другите трябва да се ошматкват. Плащаме си данъците (данък-автомобил -пет пъти по-висок от данък-сграда и два пъти от такса смет , винетка, паркинг, ДДС върху резервните части - сменяни заради "бабунести" шматко-архитекти) и акцизите. В замяна получаваме шест лентов обабунен булевард с пешеходни светофари през сто метра и две ленти за паркиране на корумпиращи общински служители. Хем искате да се шматкате, хем не искате през километър-два да са пешеходните пътеки.
Като почнете с тия глупости "модерно", "тенденции" (на сульо и пульо), "консенсуси" (пак на сульо и пульо), нема спиране. Работата е проста - единица товар за колко време се пренася и на каква цена. Ако Ви се вижда ниска цената, вдигнете данъците и акцизите. Ако Ви се вижда, че нещата стават бързо, пренесете се в друг свят, където вечността е само един миг. Ако няма нужда от товари, забранете на хората да консумират като започнете от себе си.
petrapetra
Рейтинг: 1943 НеутралноКръстовището при метрото на ГМ Димитров и сега си е задръстено дори извън час-пик, просто си представете какво ще е като влезе в експлоатация този мастодонт...
chicho_gosho
Рейтинг: 13 ВеселоЗначи според теб 2-мата основни съдружници са независими в схемите един от друг и ако единия е лош, то това не значи, че и другия е лош? Хм ... Утопия, пич, чиста утопия ... Как после вземат решения за одобряване на финансовите си отчети, а? :):):)
И има една поговорка от над 100 години и тя не е българска, а именно - няма едновременно много богат, честен и умен човек, може да бъде най-много 2 от тези неща, не може и трите ... Та ти си избери лицето Вълканов какъв е при условие, че е много богат - честен/глупав или нечестен/умен :):):)
Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоДо коментар [#65] от "Да вярваме на истината":
"Във Варшава строят небостъргачите след небостъргач..."
Проблемът у нас не е в количеството, а в качеството.
Според мен, строителството на небостъргачи в София е бездарно.
Но е добра перачница на пари.
Дон Кихот
Рейтинг: 1280 ВеселоДо коментар [#51] от "bti30677439":
" Мултигруп не означава само Илия Павлов с неговите схеми, за които той получи възмездие"
Вълканов беше мозъкът на "Мултигруп". Сивият кардинал. Това е обществена тайна още от времената, когато се наливаха основите.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноДо коментар [#80] от "wanderer":
Колега, нещо се бъркате. Да живеете в голям град на практика означава да нямате кола. Поне в цивилизования свят е така.
Аз в Лондон съм изкарал повече от 5г. Имах кола в началото защото преди това живеех в близост до сравнително малък английски град. Но след като се преместих в Лондон я паркирах на служебния паркинг и там остана.
Да, губи се известно удобство, но пък ако искаш да живееш в голям град печелиш други предимства.
Ако предпочиташ да имаш кола просто ще живееш извън града и ще commute-ваш.
София до скоро вървеше по траектория различна от големите европейски градове (правеха се магистрали насред града), но в един момент на някой трябва да му дойде акъла, че това е път за никъде.
Такъв модел съществува в Третия свят - Манила, Мумбай, Карачи, Техеран, Джакарта. Там може да видите 6-лентови магистрали в центъра на града. Това е, което иска българският авто-талибан.