На живо

Коронавирусът в България: според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно (хронология)

Коронавирусът в България: според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно (хронология)

© Велко Ангелов



4162 са новите случаи на коронавирус за последното денонощие, 22.5 на сто са положителни проби от направените 18 449 теста, показват данните от единния информационен портал. В болница са 8332 души, в интензивни отделения - 689. 115 души са починали, излекуваните са 1555. На много места в страната не достигат COVID леглата и се разкриват нови. Интересът към възобновената масова ваксинация засега е вял.


Граждани на Русе и София протестираха срещу затягането на мерките от понеделник. В същото време директорът на "Александровска" болница Борис Богов и главният държавен здравен инспектор Ангел Кунчев прогнозираха, че 10 дни затваряне няма да са достатъчни, за да се овладее положението с разпространението на коронавируса.


"Дневник" проследи ситуацията на живо.




Според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно

Затварянето за 10 дни може да не е достатъчно - такова мнение изрази в интервю за "Нова телевизия" главният държавен здравен инспектор доц. Ангел Кунчев. "Очакваме да видим реакцията на тези мерки. Може да се окажат недостатъчни тези 10 дни. Много се надявам да не е така. Надявам се да видим вече, ако не пречупване на кривата, то поне задържане на стойностите", обясни той.


По думите му в момента няма какво друго да се направи освен затварянето. "Освен да ваксинираме, да лекуваме тези, които се нуждаят, и да ограничаваме контактите, нямаме други инструменти", каза Кунчев. Мерките в България се налагат от понеделник и засега ще продължат до 31 март. Затварят се ресторанти, фитнеси, молове, големи търговски магазини, училища и детски градини.


Той изрази надежда, че до края на годината ще се появят лекарства, които успешно да лекуват COVID-19. "Виждате какво се случва и с ваксините. Въпреки огромното ни желание, не се изпълняват договорите, забавянето се отрази до степен почти да спре имунизационния процес. Много се надявам, че всичко това ще се навакса", коментира Кунчев.


Здравните власти очакват и четвъртата разрешена ваксина, която се поставя само веднъж, което ще ускори процеса по имунизация. Кунчев каза, че през април се очакват 580 хил. дози ваксини, като с това ще се приключи с първите 3 фази.


"Срещаме се с една от най-ожесточените вълни, тя ще е 3-4 седмици. В средата на април ще започнат да падат случаите, ако не се появят много различни варианти", смята главният държавен здравен инспектор.

Председателят на Асоциацията на заведенията Ричард Алибегов изрази мнение, че ръстът на заболелите от коронавирус не е дошъл от ресторантите и хотелите. "Хората са спокойни, напълниха се заведенията при спазване на всички противоепидемични мерки, имаше и много проверки. Имал съм 14 проверки за 14 дни без никакви нарушения. Но накрая пак сме затворени", каза той в интервю за "Нова телевизия".


По думите му хората вече не са отчаяни, а гневни. "Бизнесът не е конструиран да живее от компенсации и помощи, трябва да работим. Няма доказано огнище в заведение, но целият здравен пиар минава през нас", смята той.

"Поради естеството на този вирус, от който всички се уплашиха много, те абдикираха" - с това обвинение към личните лекари в страната проф. Борис Богов - директорът на Александровска болница в София, обясни защо се е стигнало до нарушаването на националния план за ваксиниране срещу коронавируса и пускането на всички желаещи. По думите му "личните лекари не пожелаха да вършат тяхната работа, която е тяхно задължение". В интервю за "България ON AIR" Богов не даде аргументи за твърдението си, което повтаря теза на министъра на здравеопазването Костадин Ангелов.


Повече от изказването му вижте тук.


По-късно пред "Нова телевизия" Богов прогнозира Той смята, удължаване на извънредните мерки със 7 до 10 дни. В "Александровска" болница с 30% са се увеличили пациентите през последните 10 дни, заетостта е около 42% на интензивните легла, има и шестима интубирани, информира директорът на болницата и добави, че няма приети ваксинирани пациенти.


Според него средно с 10-12 години е намаляла възрастта на боледуващите в сравнение с предната вълна, сега тя е около 50 г.

Протест в София срещу затягането на мерките

Протест срещу затягането на мерките се проведе днес и в центъра на София, съобщи "Нова телевизия". Недоволни от решението за ново затваряне на училищата и бизнеси се събраха пред Министерския съвет. Те блокираха движението на бул. "Дондуков", а по-късно се насочиха към социалното министерство. Бяха хвърлени димки и пиратки. Според недоволните мерките са неадекватни и убиват бизнеса.

Има недостиг на COVID легла на някои места

Коронавирусът в България: според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно (хронология)

© Георги Кожухаров


В столичната болница "Света Анна" местата са изчерпани. Няма свободни легла и в интензивното отделение. В Петрич и Сандански COVID леглата също са почти изчерпани, съобщи БНТ. В Благоевград държавната болница все още може да приема болни. Във Варненска област свободните легла са 115 има и 12 интензивни. В Пловдив и областта свободните легла са около 380. 37 от тях са за интензивно лечение.


В по-малките населени места болниците на предела на силите си. В Бургаско COVID отделенията са пълни почти 100%, а броят на болните продължава да расте. Бургас и днес е на второ място по заболеваемост след София. Над 330 са новозаразените в Бургаско за последните 24 часа. Натискът към болниците е огромен.


Вътрешното отделение на болницата в Айтос изцяло е преструктуриранo за COVID пациенти. Всичките 20 легла са запълнени. Заради липса на персонал, лечебното заведение не може да разкрие допълнителни легла, каквито са указанията на директора на РЗИ-Бургас.


В Ямбол разкриват допълнителни реанимационни легла за тежките случаи, а в Сливен има готовност още отделения да станат COVID, съобщи Би Ти Ви. Леглата в реанимацията на ямболската болница са 9, а броят на нуждаещите се от лечение в тях непрекъснато расте. В многопрофилната болница в Сливен шест отделения приемат само пациенти с COVID-19. Адресите през тел. 112 са в пъти повече.

Протест в Русе срещу мерките

В Русе се организира мълчалив протест срещу поредния локдаун. Собственици на хотели и ресторанти се събраха пред катедралния храм "Света Троица", съобщи БНТ. Представителите на бранша заявиха, че близо 20 процента от заведенията в града няма да отворят никога повече, защото ще фалират. В събитието се включиха и собственици на фитнес зали. Представителите на браншовете се заканиха да протестират отново в понеделник.

До няколко месеца ще заработи завод за ваксини, обяви Борисов


Коронавирусът в България: според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно (хронология)

© Профил във Фейсбук на Бойко Борисов


Премиерът Бойко Борисов обяви, че в България ще е готов завод за ваксини до няколко месеца. Той посети новата база към във фармацевтичния завод в Разград заедно с изпълнителния директор на Агенцията по лекарствата Богдан Кирилов, а жива връзка от посещението беше публикувано във фейсбук профила на премиера. Борисов каза, че е обещал на Европейската комисия незабавно да уведоми на какъв етап е базата.


По думите на премиера за 16 месеца България ще произведе "стотици милиони ваксини, с които ще бъдат спасени стотици милиони животи". "Вие сте мислили далновидно и когато другите започват да правят, ние сме на етап монтиране на машини", обърна се Борисов към управата на новата база.


"Преди една година всички се борехме във военната промишленост да има инвестиции, новата война я видяхме каква ще е. Който има заводи за ваксини, заводи за лекарства и мощна фармацевтична продукция, ще е номер едно във всичко останало", обобщи Борисов.


"Който има ваксини и лекарства, той ще оцелее."


Бойко Борисов,

премиер


"Виждате какви скандали става с липсата на ваксини. "АстраЗенека" са си изпълнили само 30% от договорите. Твърдостта на Урсула фон дер Лайен в момента е похвална, ние я окуражаваме, за да си изпълняват договорите. Друго си е да произвеждаме тук ваксини, така че да направим всичко необходимо", каза още Бойко Борисов.


Недостиг на ремдесивир в Русе

Има остър недостиг на ремдесивир в болниците в Русе. Областният оперативен щаб поиска спешна доставка на медикамента. "Имаме заявка, подадена от РЗИ, за 180 флакона. Били са ни определени 48. Благодарение на тази реакция получихме 72", коментира в ефира на "Нова телевизия" председателят на щаба Свилен Иванов.


В областта има рязък скок на заразените. "От 185 на 100 000 болни вече имаме 480 на 100 хил. заразени. Засега медиците се справят", допълни тя.

Изчерпани са COVID леглата в болница "Света Анна" в София

Изчерпани са COVID леглата в болница "Света Анна" в София. В лечебното заведение са разкрити 265 места за лечение на коронавирусна инфекция, заети са 267, съобщи пред БНТ директорът Славчо Близнаков.


Заети са и всички реанимационни легла в болницата. При необходимост от интензивно лечение на заразен с ковид или пострадал от катастрофа, той може да престои до 24 часа в спешното отделение, а след това трябва да бъде транспортиран в болница със свободни интензивни легла. От "Александровска" съобщиха, че имат 15 свободни интензивни легла.

Наплив на пациенти и липса на персонал в COVID отделението в Айтос

В една от най-натоварените болници в Айтос в COVID отделението договарят прием на нови пациенти още преди да са изписали лежащите. Там не могат да изпълнят заповедта на директора на РЗИ Бургас за увеличаване на COVID леглата заради липса на медицински персонал, съобщи Би Ти Ви.


Новозаразените в Бургас са над 330, а COVID леглата за областта са 551. В Айтос има 20 легла, като в повечето случаи сестрите са сами на смяна. Медицинските сестри са 5 на щат в Айтос, а би трябвало да са 9.
Доброволци помагат, но също не достигат, понеже има колеги в болничен, обясниха медицинските сестри след нощна смяна. Те призоваха за още помощ.

Тромбоемболичните и тромбоцитопеничните случаи след ваксиниране с "АстраЗенека" са ултра-редки - това заяви проф. Илко Гетов, представител на България в Европейската агенция по лекарствата пред Би Ти Ви. По думите му при 21-22 милиона поставени дози във Великобритания и Европейския съюз, тези случаи са общо 25, като девет от тях са завършили със смърт. "Това означава един случай на 1 млн. ваксинирани, което е ултра-рядко и на практика не може да бъде измерено", допълни Гетов.


Той коментира, че регулациите на медикаменти и ваксини на територията на ЕС са изключително строги, но "Има и едно "но". "Това "но" е базирано на тази информация, която е анализирана от ЕМА, това "но" води до промяна или допълване на т.нар. продуктова информация с допълнителни предупреждения за възможни изключително редки проблеми", каза Гетов.


По думите му в България има около 1200 съобщения за нежелани реакции след ваксиниране, преобладава "АстраЗенека", но честотата не се различава спрямо тази, която е записана в кратката характеристика. Най-честите са болка на мястото на убождане, повишена температура, главоболие и умора.


Гетов добави още, че двата случая у нас, за които се подозираше, че фатален край може да е настъпил след имунизиране с "АстраЗенека", са отхвърлени. "Нито един от тях не се доказа с медицински експертизи и данни, че става въпрос за пряка причинно-следствена връзка между ваксинацията и фаталния инцидент", допълва Гетов.

Малко са желаещите за ваксинация

Коронавирусът в България: според Кунчев затварянето за 10 дни може да не е достатъчно (хронология)

© Георги Кожухаров


Имунизацията срещу коронавируса започна отново, но при по-малък интерес. По данни на Районната здравна инспекция в Пловдив отлив на желаещи няма. От сутринта в един от пунктовете са ваксинирани четирима души.


"Не мога да кажа, че има спад. Хората още не са осведомени, че сме започнали активна кампания по имунизиране. Много хора или си чакат часовете в дните напред, или не са записани изобщо", коментира пред Би Ти Ви д-р Петкова от един от пловдивските кабинети.


В София в един от кабинетите от сутринта са минали петима души.

Трябва да се пазят децата от COVID-19, някои случаи протичат по-тежко - това каза пред Би Ти Ви директорът на "Пирогов" проф. Асен Балтов. "Вирусът се видоизмени и подмлади групата, която засяга. Трябва да се пазят децата. Имаме случаи, които протичат по-тежко при тях, за щастие нямаме случаи за апаратна вентилация", посочи той и добави, че 6 деца се лекуват в момента в спешната болница.


По думите му ще има нова четвърта вълна на вируса, ако в България не се ваксинират около 3 милиона от населението през август-септември, но тя няма да е толкова тежка и ще е през октомври и ноември. На въпрос за затягането на мерките от понеделник Балтов каза, че не смята решението за закъсняло, но подчерта, че трябва да се спазват стриктно.


Той коментира и причината за третата позиция на България по смъртност от вируса в света. "Имаме доста застаряващо население и хора, които не се профилактират 10-15 години. Те са със спящи заболявания, които не се лекуват, а и вирусът стана много по-опасен, обясни директорът на "Пирогов".

4162 са новите случаи на коронавирус

4162 са новите случаи на коронавирус за последното денонощие, 22.5 на сто са положителни проби от направените 18 449 теста, показват данните от единния информационен портал. В болница са 8332 души, в интензивни отделения - 689. 115 души са починали, излекуваните са 1555.
Най-много са новите случаи в София, следват Бургас и Варна. Активните случаи са 54 411.

През изминалото денонощие, след отварянето отново на ваксинационните центрове, са поставени 6669 дози ваксини. Така общият им брой става 362 721.


Повече подробности и графики тук.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (226)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4235 Неутрално

    Всички трябва да се пазят ! Това е вирус, чиито усложнения са неочаквани и негови жертви стават хора от всякакви възрасти ! А новооткритите щамове и мутации продължават да се множат, за съжаление.......

  2. 2 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 1174 Любопитно

    Може ли да раскаже д-р Балтов как точно трябва да се пазят децата? Да стоят заключени вкъщи ОК ли е? Или за по-сигурно да ги заключим в мазето?

  3. 3 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Без ваксини и тотален непукизъм - БГ е лошият пример в Европа !

  4. 4 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    Не е вярно. Желаещите ваксинация не са никак малко. Няма желаещи за Астра Зенека, а благодарение на тиквите тук има само от нея. Нека да осигурят количества от ваксините на Пфайзер и Модерна, после пак ще си говорим има ли или няма желаещи.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  5. 5 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2807 Неутрално

    Българи, сър. Немците се молят за Спутничок, нашите чакат Файзър.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  6. 6 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    "Сега берем плодовете от събиранията на 8 март", категоричен бе проф. Кантарджиев"
    Пак го измислиха, затова има болни и деца.

  7. 7 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#4] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    Те можаха да снабдят чували, вие искате ваксини, а за легла да не говорим

  8. 8 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7956 Неутрално

    До коментар [#6] от "ggot":

    А не на отварянето на кръчмите от 1 март ?

  9. 9 Профил на Bond007
    Bond007
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Страшниците от щабЪ почнаха да плашат хората с децата. Ей тва им трябва на хипохондриците...сега ще подпалят телефоните на Спешна помощ за температура 36.9 и хрема.

  10. 10 Профил на oej21649947
    oej21649947
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според официален отговор на МнЗ на поставен въпрос по ЗПИ относно изолирането на вируса в българска лаборатория през последната 1 година казват, че нямат така информация.

    Иначе продават страх кой нов щам били срещнали след като дори оригинала не са доказали, че съществува и явно нямат такова намерение.

  11. 11 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1725 Любопитно

    Сега Ваксината не е толкова Бяла и Болеста не е толкова Черна.
    Ами пък ако се окажеме прави.
    Досега тази многовековна Тактика на Оцеляване не ни е подвела.
    Доста малко Нацйи са на 1300 и Кусур години.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  12. 12 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4788 Любопитно

    Българи, сър. Немците се молят за Спутничок, нашите чакат Файзър.
    —цитат от коментар 5 на Един вампир броди из Европа


    Това същите Файзер които не доставят договорните количества ли са? Или понеже те са свързани с Немска компания не трябва да говорим за тях а само за "другите" компании?

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  13. 13 Профил на oej21649947
    oej21649947
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "Роси":

    не ма, отворените банки са проблема
    тях КОГА ША ГИ ЗАТВОРЯТ?

  14. 14 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    Каква масова ваксинация с майделката бе?
    Стоим и чакаме 25 и 26 март да видим евролидерите какво ще измъдрят та да ни извадят от кашата, в която глупостта на еднокнижника и министъра ни забъркаха. Това е. Няма друга такава държава и само с нашия казус ще се занимават.

  15. 15 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    До коментар [#8] от "Роси":

    За това знаем кой е отговорен

  16. 16 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4235 Неутрално

    "Имунизацията срещу коронавируса започна отново, но при по-малък интерес. "

    Защо ли ? Въпрос, с понижена трудност !

  17. 17 Профил на oej21649947
    oej21649947
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Имунизацията срещу коронавируса започна отново, но при по-малък интерес. "Защо ли ? Въпрос, с понижена трудност !
    —цитат от коментар 16 на samoedin


    Защото не всяка оФца иска да стане ГМО-Овца

  18. 18 Профил на оuzo
    оuzo
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Къде потъват ваксините на Пфайзер и Модерна? Вече три месеца само за наши хора. Бокл.ци!!!

  19. 19 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3469 Неутрално

    Защо не пуснат пак Зелени коридори, да видят дали няма желаещи за АЗ?
    Първо трябваше да имунизират хората, които биха чакали на опашка и след това тези, дето искат да са с записан час.
    Като вторите трябва да си заплатят милионите дадени на Информационно обслужване. Ако искаш с час, 50 лв.

    Любовта ще спаси света!!!
  20. 20 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#8] от "Роси":

    Кръчмите ги отвориха при около 3000 заразени на ден, тогава падна и последната мярка, всичко друго беше освободено преди това

  21. 21 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 1174 Весело

    До коментар [#6] от "ggot":А не на отварянето на кръчмите от 1 март ?
    —цитат от коментар 8 на Роси


    Отварянето на кръчмите на 1 март го брахме на 2 март, кривата веднага тръгна нагоре. А т.нар. мерки ги берем вече 2-ра година, откакто ги въведоха от един-два случаите станаха стотици хиляди.

  22. 22 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4150 Неутрално

    След толкова глупости и противоречия по медиите, това е нормална реакция на хората.

  23. 23 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 863 Неутрално

    Снощи обиколих 5 болници в Бургас и не можах да се ваксинирам никъде. В крайна сметка успях да си запиша час в УМБАЛ Дева Мария в понеделник средата на работния ден. А иначе смс от системата за ваксиниране е за втората седмица на април... Във всички болници, които не ваксинират само приоритетни групи ми казаха, че часовете си вървят и няма отказали се. Дали е така нямам как да разбера, но факт е че и да имаш желание няма как да се случи...

  24. 24 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 863 Неутрално

    Малко информация и за хората, които чакат да видят какво ще стане. От началото на май месец ще започне реимунизацията с Астра Зенека и голяма част от дозите ще са за това. Имунизацията ще продължи основно с Файзер и Модерна интересът към тях е голям, но дозите са малко. Ако трябва да обобщя на сегашния етап ако не сте в приоритетна група имате голям шанс да се доредите. От май вероятно ваксинацията ще остане за приоритетни групи в голямата си част, основно с РНК ваксини. Все още не се знае нищо за последната одобрено ваксина освен, че ще се поставя в една доза и има по ниска ефективност от двудозовите.

  25. 25 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    антиваксъри , ръйш ли.
    хората им обясняваха , че ваксините са безопасни и помагат , те не - тромби , аутизъм , живак , пръскат ги със самолети...

  26. 26 Профил на ecru
    ecru
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Вероятността да умреш от ваксина (не само АстраЗенека) е 1:1.000.000
    Вероятността да умреш от ковид е 1:100

    И това е ако приемем че световната смъртност от ковид е 1%

    Според института Джонс Хопкинс, смъртността в България е 4%

    https://coronavirus.jhu.edu/data/mortality

  27. 27 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    След толкова глупости и противоречия по медиите, това е нормална реакция на хората.
    —цитат от коментар 22 на Vlado Nikolov


    Да,и с особено любезното съдействие на дневникЪ.

  28. 28 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    "малко са желаещите за ваксинация"

    Това не е вярно, има доста хора искащи ваксинация. Ама ваксините се пазят за елита. За простолюдието има само майделки. Ама хората не са чак толкова прости.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  29. 29 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#24] от "nqma zna4ka koi":

    двудозовите стават три-дозови .
    после по два пъти на година .
    така казаха експертЕте .
    кантарджиев разправяше , че короната щяла да придобие ендемичен характер и ще се налага сезонна вакса . не уточни колко.

  30. 30 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#28] от "rumen_s":

    щото са антиваксъри и вярват на путинската пропаганда за тромбите аутизма и кемтрейлса.
    ваксините са безопасни,работят и помагат.

  31. 31 Профил на N I K E
    N I K E
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Малко, Малко, колко да са малко...
    Има няма 10 000 на ден....

  32. 32 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5221 Неутрално

    Всички трябва да се пазят ! Това е вирус, чиито усложнения са неочаквани и негови жертви стават хора от всякакви възрасти ! А новооткритите щамове и мутации продължават да се множат, за съжаление.......
    —цитат от коментар 1 на samoedin


    Няма как да се опазиш! Колкото и да се пазиш, все някъде ще се срешнеш с вирусоносител.

    Ваксиниране е решението!

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    До коментар [#26] от "ecru":

    има две неточности
    - кои са починали от ковид? в представяната ни статистика има починали с доказана ковид инфекция, по тази логика в предходни години трябваше да имаме статистика на починали от гриб А и Б, а такава няма, тогава си ги пишеха - сърдечна, белодробна, бъбречна недостатъчност.
    - втората е колко са починалите след ваксинация, ако ползваме същия аршин би трябвало да пием починал от ваксина и този от катастрофа с МПС

  35. 35 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    Вероятността да умреш от ваксина (не само АстраЗенека) е 1:1.000.000Вероятността да умреш от ковид е 1:100
    —цитат от коментар 26 на ecru


    Ако не спазваш Мерките , да застрашен си ..

    А ако СПАЗВАШ Мерките на НОЩ - какъв Ковид ще те хване?

  36. 36 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Той коментира и причината за третата позиция на България по смъртност от вируса в света. "Имаме доста застаряващо население и хора, които не се профилактират 10-15 години. Те са със спящи заболявания, които не се лекуват, а и вирусът стана много по-опасен, обясни директорът на "Пирогов".

    Застаряващо казва Балтов .. а статистиката го смазва

    19 Гърция 79,5 77,1 81,9
    87 България 72,7 69,2 76,2

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  37. 37 Профил на ART
    ART
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Искат да оправдаят некадърната си работа по доставката на ваксини и затова изведнъж нямало желаещи. Има желаеши - няма ваксини.

  38. 38 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    До коментар [#6] от "ggot":А не на отварянето на кръчмите от 1 март ?
    —цитат от коментар 8 на Роси


    Кръчмите, шматкането насам-натам из планините , сядането по пейки в парковете и немарливостта - това води до негативни резултати !

    Но така, уви е не само у нас ..

    Ярък пример за неглижиране и мангъровщина - случка от тръмпова Америка .
    -----------------------------
    Coronavirus deaths and those of George Floyd
    George Floyd was infected with COVID-19, autopsy reveals
    Autopsy report: George Floyd had COVID-19
    -------------------------------
    Заразен с Ковид-19 - не спазва самоограничения , джитка насам-натам , няма никаква маска и не му пука , ходи вечерта да си купува пиячка с некви 20 долара там , отива близо до полицаите.
    "Не мога да дишам" ми не можеш зер , то оставаше и да можеш .
    Ковид-19 , Бро!
    Било "леко грипче" , а ?

    И ако си служител на реда , или си в магазин , или си таксиджия , или просто си жител на Минеаполис - как ще се опазиш от такива , като Джордж Флойд ?

    А се намериха хора - даже и в София - да приемат подобно поведение , да издигат Джордж Флойд за знаме!

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  40. 40 Профил на fury_21
    fury_21
    Рейтинг: 97 Неутрално

    От 21 милиона боцнати с Астра Зенека за 2 месеца има 20-на случая и 9 починали! Ако направите експеримент с 21 милиона, които 2 месеца да пият витамин С или даже да смучат лукчета мисля, че резултата няма да е по-различен. Просто медиите и политиците и обществото се е вторачило във ваксините и болезнено реагират на всяка негативна информация. Преди година като се боцкахме с грипна ваксина, някой правеше ли статистика и гръмваха ли медиите колко странични ефекти са констатирани и колко хора са починали след поставянето й. Конюктура!

  41. 41 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    Мангъристките тролове , сте получили нова интифа от господарите си, а?

    В момента - хем плюете по Мерките, хем беснеете за ваксини ..
    Две в едно.

  42. 42
    sim4o
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    От 21 милиона боцнати с Астра Зенека за 2 месеца има 20-на случая и 9 починали!
    —цитат от коментар 40 на Fury_21


    Нищо не е .. баби еще норожают!


    Ако не спазваш Мерките , да застрашен си ..

    А ако СПАЗВАШ Мерките на НОЩ - какъв Ковид ще те хване?

  43. 43 Профил на ywr53649513
    ywr53649513
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Повечето българи не искат да се ваксинират нито с АЗ, заради ниската ѝ ефективност и съмнения за сериозни странични ефекти, нито с РНК-ваксините, бидейки нови и непознати. Чакат Спутник и по-класически тип ваксини като Новавакс. Особено при настъпващото скоро затопляне, това е и най-адекватното поведение. Ще изчакат развитието на пандемията и разпространението на щамовете и евентуално ще се ваксинират наесен за да имат антитела за следващия зимен сезон. Сега който се ваксинира може да остане с пръст в уста.

  44. 44 Профил на Kiril Mitov
    Kiril Mitov
    Рейтинг: 352 Неутрално

    От 21 милиона боцнати с Астра Зенека за 2 месеца има 20-на случая и 9 починали! Ако направите експеримент с 21 милиона, които 2 месеца да пият витамин С или даже да смучат лукчета мисля, че резултата няма да е по-различен.
    —цитат от коментар 40 на Fury_21

    Това е точно така. Хора умират от всякакви ваксини. Има умрели и от Файзер и Модерна, но са общо около 20 човека от над 200 милиона ваксинирани. Това са нищожно малко случаи.
    Да припомня, че има умрели и след обикновена грипна ваксина.

  45. 45 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    От 21 милиона боцнати с Астра Зенека за 2 месеца има 20-на случая и 9 починали! Ако направите експеримент с 21 милиона, които 2 месеца да пият витамин С или даже да смучат лукчета мисля, че резултата няма да е по-различен. Просто медиите и политиците и обществото се е вторачило във ваксините и болезнено реагират на всяка негативна информация. Преди година като се боцкахме с грипна ваксина, някой правеше ли статистика и гръмваха ли медиите колко странични ефекти са констатирани и колко хора са починали след поставянето й. Конюктура!
    —цитат от коментар 40 на Fury_21


    Ама боцкай си се с Астричка, недостиг няма, какъв е проблема? Упс, ефективност за африканския щам 10%. Че тогава защо се боцка?

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5221 Гневно

    Вероятността да умреш от ваксина (не само АстраЗенека) е 1:1.000.000Вероятността да умреш от ковид е 1:100И това е ако приемем че световната смъртност от ковид е 1%Според института Джонс Хопкинс, смъртността в България е 4%https://coronavirus.jhu.edu/data/mortality
    —цитат от коментар 26 на ecru


    Това ще да е т. нар. "български модел"! Второ място в света по смъртност! Браво на правителството на ГЕРБ!

  47. 47 Профил на stefania.genova
    stefania.genova
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Да припомня, че има умрели и след обикновена грипна ваксина.
    —цитат от коментар 44 на Kiril.Mitov

    100% сигурен медикамент не съществува.
    Има хора умрели и след парацетамол (аспирин). Някакъв риск винаги има, въпросът е колко голям е риска. Едно е 1:100, коренно различно е 1:1000000

  48. 48 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    Ха, пунктовете за имунизация празни, нямало мераклии за астричката. Прости хора. Интересно, ако пуснат Пфайзер/Модерна из пунктовете така ли ще е. Не мисля, пак ще се върнат опашките набързо.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  49. 49 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 863 Неутрално

    До коментар [#45] от "rumen_s":

    Нито едното е вярно, нито другото.
    Тези садистични наклонности не ги разбирам... Какво удоволствие изпитва човек когато разпространява лъжи с цел да мачка психически лабилни хора?

  50. 50 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#48] от "rumen_s":

    ти с фазер ли се боде бре?
    въобще набоден ли си с нещо , че пръскаш плюнка за тая астра?

  51. 51 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    До коментар [#45] от "rumen_s":Нито едното е вярно, нито другото.Тези садистични наклонности не ги разбирам... Какво удоволствие изпитва човек когато разпространява лъжи с цел да мачка психически лабилни хора?
    —цитат от коментар 49 на nqma zna4ka koi


    Е, обвиняваме БНТ в лъжа ли? Че току-що даваха репортаж за празните пунктове. За тези, живеещи в някаква измислена реалност фактите са лъжи...

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  52. 52 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    До коментар [#48] от "rumen_s":ти с фазер ли се боде бре?въобще набоден ли си с нещо , че пръскаш плюнка за тая астра?
    —цитат от коментар 50 на pavur


    Не бе, набодох се с Астричката. Явно дава неочаквани странични ефекти, сега чакам и ръждиви веждички да ми поникнат!

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  53. 53 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#52] от "rumen_s":

    баща ми кара една астра модел 2009-та . няма грам ръжда по нея , хем я държи под открито небе .
    по-раншните ръждясват , ама тия от 2009-та и нагоре - не.
    от опит ти го казвам.
    пък скорошните модели на тойота за нашия пазар , ръждясват по-рано .
    имат по десет лазарника гаранция за тенекиите .
    астрата има двайсе

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Todor Kitov
    Todor Kitov
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Ваксината на Астра Зенека ще затрие повече хора, отколкото ако тези ваксинираните биха изкарали вируса.
    —цитат от коментар 54 на Шоршо

    За подобни откровени лъжи трябва да бъдеш вкаран в затвора.

  56. 56 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    ''ЛЪЖИТЕ НА БСП ОТНОСНО ВАКСИНИТЕ
    Обърнете внимание на един много важен щрих. БСП атакува трите ваксини на Pfizer, Moderna, Astra Zeneca, които всъщност са преминали мащабни клинични проучвания със сумарна представителна извадка от почти 100 000 човека, при което става ясно, че и трите продукта са ефективни и безопасни (Източници 1, 2, 3), компетентните агенции на САЩ и ЕС са ги одобрили, а в същото време БСП настоява да прескочим всички процедури за одобрение на един медикамент и директно да внесем руската ваксина Sputnik V.''https://6nine.net/2021/03/07/bstv/ #more-6115

    румен_с - ти си комуняга и антиваксър хахахаха

  57. 57 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    [quote#55:"Todor Kitov"][/quote]

    Кви лъжи бе? Моя лична позната на 33 с инфаркт след ваксинация с АЗ.

  58. 58 Профил на Todor Kitov
    Todor Kitov
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Кви лъжи бе? Моя лична позната на 33 с инфаркт след ваксинация с АЗ.
    —цитат от коментар 57 на Шоршо

    Виж коя част от изказването ти съм цитирал в пост #55

  59. 59 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 994 Неутрално

    До коментар [#56] от "pavur":

    Излъга, Астричката не е одобрена в САЩ

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  60. 60 Профил на reformatorr
    reformatorr
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Факт1: България е единствената държава в Европа с повече ваксинирани с АЗ, отколкото с другите.
    Факт2: България е една от малкото държави отказали се от полагащите и се квоти за Пфайзер и Модерна.
    Факт3: Българите не искат да се ваксинират с АЗ

    Очакван резултат: България ще остане последна по ваксиниране.

    Извод: ГЕРБ още веднъж потвърдиха че експлоатират собствения си народ. От нас зависи да се избавим от това робство.

  61. 61 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2807 Неутрално

    [quote#12:"padrino"][/quote]

    Около Файзър, АстраЗенека, ЕС, ОК, САЩ е много по-голям купон, отколкото ни съобщават. Деди е активирал закон от времето на Корейската война, за да спре доставките на важни суровини за АЗ. Ма не ни казват, щото грантът, нали. Уши пък искаше да въведе едва ли не военно положение, за да спре износа на ваксини Файзър за Великобритания. Обаче Файзър изпъшкали и я помолили "parla piu piano", щото знаменитите липиди, в които опаковат парченцата от вируса, били внос от Йоркшир.

    Тва за романтиците, които мислят, че е страшно важно дали вирусният материал е опакован в липиди или в маймунски вирус. Ваксините са горе-долу едни и същи, политиците, да ги поживи Господ -- също.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  62. 62 Профил на reformatorr
    reformatorr
    Рейтинг: 266 Неутрално

    До коментар [#61] от "Един вампир броди из Европа":

    Така е, ваксините са горе-долу едни и същи. Но когато ти се натрапва само една, нормално е хората да се отдъпнат. Ако всички ваксини бяха еднакво достъпни, нямаше да има истерии.

  63. 63 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3469 Весело

    До коментар [#61] от "Един вампир броди из Европа":

    Ха-ха... :)

    Любовта ще спаси света!!!
  64. 64 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#59] от "rumen_s":

    прав си. те даже не са кандидатствали за одобрение в щатите :)))
    ''AstraZeneca — after global trials that included some mistaken dosing — has not filed an application in the U.S., saying it first needs to finish its phase 3 U.S. trial. Simply put: AstraZeneca hasn't applied for the U.S. job.''

    https://www.modernhealthcare.com/safety-quality/why-astrazeneca-and-jjs-vaccines-use-elsewhere-are-still-hold-america

  65. 65 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2807 Неутрално

    До коментар [#61] от "Един вампир броди из Европа":Така е, ваксините са горе-долу едни и същи. Но когато ти се натрапва само една, нормално е хората да се отдъпнат. Ако всички ваксини бяха еднакво достъпни, нямаше да има истерии.
    —цитат от коментар 62 на reformatorr


    Е, така е. Аз съм в Холандия, вчера говорих с лекаря. Той е имунизиран с Файзър, тъй като работи и в КОВИД отделението. Сестрата още не е имунизирана, а на мен най-вероятно ще ми сложат АстраЗенека, ама когато има.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  66. 66 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    Аз от кога повтарям - желаещите за ваксиниране са много малко.

    Като питам някой ще се ваксинира ли - 60% са го изкарали или мислят че са го изкарали (повечето неофициално), 30% не искат да се ваксинират, само останалите 10% искат, но и те често имат изисквания за определена ваксина.

  67. 67 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#62] от "reformatorr":

    ако питаш мене , при тая ужасна , страшно смъртоносна пандемия , тоя свят и сички научни лаборатории трябваше да се обединят , да им налеят пари и да изкарат една единствена вакса , която да се разпредели бързо и ефикасно по целиот свет.
    обаче търгашите от фармата чрез лобитата си пуснаха на пързалката всичко живо , като се ритаха по кокалчетата от алчност и се плюха като малки деца. че и въвлякоха висши функционери от ЕС и в частност Дойчланд. заляха ни с помия за тромби , дето кой знае дали са верни.
    филантропи и алтруисти, сър

  68. 68 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Имаме готовност да започнем производството на български ваксини. Това обяви премиерът Бойко Борисов по време на посещение в нова фармацевтича база към "Антибиотик" - Разград.

    Той посочи, че е обещал на Европейската комисия страната ни незабавно да изпрати на какъв етап е базата и изрази удовлетвореност, че и България ще се присъедини на европейската карта за ваксинация.


    Инвестицията за новата база е над 120 млн. лв.

    БАН: 120 000 лв. нужни в помощ на разработването на българската COVID ваксина

    Толкова струва машина за синтезация на пептиди

    По негови думи за 16 месеца ще произведем стотици милиони ваксини, с които ще бъдат спасени стотици милиони животи.

    Вие сте мислили далновидно и когато другите започват да правят, ние сме на етап монтиране на машини, обърна се Борисов към управата на новата база.

    "Преди една година всички се борехме във военната промишленост да има инвестиции, новата война я видяхме каква ще е. Който има заводи за ваксини, заводи за лекарства и мощна фармацевтична продукция, ще е номер едно във всичко останало", обобщи министър-председателят.

    От своя страна директорът на завода обясни, че е създадена организация, така че да не се смесват потоците при производството на различни ваксини. Ще могат да се произвеждат до 7000 ваксини на час.

    На днешната инспекция премиерът беше придружен от шефа на Изпълнителната агенция по лекарствата Богдан Кирилов, зам.регионалният министър Николай Нанков и депутатът от ГЕРБ Десислава Атанасова.

    Припомняме, през февруари имунологът от БАН проф. Андрей Чорбанов заяви, че Българската академия на науката е готова през лятото да покаже прототипа на българска ваксина срещу ткоронавирус, която да създава имунен отговор срещу всички мутации на вируса. След това стана ясно, че са необходими 120 000 лв. в помощ на разработването на родния препарат. https://news.bg/health/imame-gotovnost-da-proizvezhdame-balgarski-vaksini-dovolen-borisov.html

  69. 69 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    Не е вярно, че няма желаещи за ваксиниране. Желаещи има, ваксини няма.

    До момента България е получила 518 160 дози от трите вида ваксини.

    Ако бяха сложени всичките дози (без да се пазят за втора доза) от началото на годината това би представлявало по 6 559 ваксинирани на ден. Няма по 6, 6 хил. желаещи на ден? При налични (поне на думи) 318 ваксинационни кабинети това прави по 21 човека на кабинет на ден. Няма по двадесет души на кабинет на ден?

  70. 70 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Идеята е добра, ако бъде изпълнена както трябва, но и закъсняла, другите вече са готови и си получават печалбите

  71. 71 Профил на reformatorr
    reformatorr
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Няма ли кой да му обясни на ББ че завода не е проблем, а доставката на компоненти за ваксините.
    Запомнете това обещание от бащицата. Гаранция че нищо няма да стане, не след месеци а и след години.
    Но наглеца демонстрира див популизъм в момента.

  72. 72 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#4] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    Много точно становище. Напълно сте прав.

  73. 73 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#18] от "оuzo":

    Напълно резонен въпрос. Само че няма управляваща тиква, която да отговори на този въпрос. Всичко усмърдяваме, корупцията ни е в кръвта.

  74. 74 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#71] от "reformatorr":

    След 16 месеца, ако е той още

  75. 75 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    До коментар [#19] от "hope":

    Защо не пуснат пак Зелени коридори, да видят дали няма желаещи за АЗ?
    —цитат от коментар 19 на hope


    "Зелените коридори" са една моментна приумица на паникьосания Бойко Борисов, когато видя какво е извършил.

    Истината, е че управляващата шайка въобще не се е готвила да провежда активна кампания за масова ваксинация. За това свидетелства недвусмислено Националния план за ваксиниране срещу Ковид-19 в Република България от декември 2020 г.

    https://www.mh.government.bg/media/filer_public/2020/12/04/natsionalen_plan_za_vaksinirane_sreshchu_covid-19_v_republika_blgariia.pdf

    Да прочетем внимателно:

    I фаза - Очакван брой подлежащи: 243 600 лица
    II фаза - Очакван брой подлежащи: 112 080 лица
    III фаза - Очакван брой подлежащи: по предварително изготвени списъци.
    IV фаза - Очакван брой подлежащи: 1 800 000
    V фаза - Неуточнен брой.

    Колко е очаквания брой подлежащи за ваксиниране? 2, 156 млн. души.

    Поръчаните през месец декември ваксини са:

    - "Пфайзер" - 1 млн.
    - "Модерна" - 0,5 млн.
    - "АстраЗенека" - 4,6 млн.

    Общо 6,1 млн. дози за 3,050 души.

    Виждате ли сега какво са направили? Поръчали са ваксини за уточнените подлежащи на ваксиниране плюс още за 900 хил. души неуточнение като бройка. Само за петте приоритетни фази на ваксинирането. За масова ваксинация - нищо.

    Ето заради тази престъпна безотговорност на герберската шайка в момента ваксини за всички няма. Няма скоро и да има.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Гневно

    Залагам 1000 лв, че на 1-3 април Ббойко ще прави копка или ще реже лента!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  78. 78 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Завод за ваксини ще отвори, както отвори кръчмите. И след това ги затвори.

  79. 79 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#36] от "Канасубиги":

    Напълно сте прав. Ние съвсем не сме страна на дълголетници. Балтов безсрамно лъже.

  80. 80 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    До коментар [#68] от "constatator":

    Тези приказки на Борисов са досущ като "Тази година завод за полупроводници, догодина - за цели".

    В малкото време, което му остава той ще плещи какви ли не глупости за да скрие, че в поредния пик на пандемията остави България без ваксини.

    Решението е едно:

    ГЕРБ - вън!

    Борисов - вътре!

  81. 81 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 319 Неутрално

    На Балтов спрях да вярвам, след като го видях в джипката

  82. 82 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5011 Неутрално

    Домуса отново ще маже дебело със Спутник. Сигурно вече и парсата е прибрал.
    Жалка история.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  83. 83 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    “ в България ще е готов завод за ваксини до няколко месеца”

    Обичамете ББ !!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

  84. 84 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5011 Неутрално

    До коментар [#81] от "wkk57607068":

    Абе не е лесно. Едно време така ги возеха на Витоша СИКаджиите.
    Много не се върнаха и останаха във вечните ловни полета(Винету) !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  85. 85 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1734 Весело

    Как се измисля такова нещо , което се оказа и не по силите на една Германия.....

  86. 86 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Той коментира и причината за третата позиция на България по смъртност от вируса в света. "Имаме доста застаряващо население и хора, които не се профилактират 10-15 години. Те са със спящи заболявания, които не се лекуват, а и вирусът стана много по-опасен, обясни директорът на "Пирогов".Застаряващо казва Балтов .. а статистиката го смазва19 Гърция 79,5 77,1 81,987 България 72,7 69,2 76,2
    —цитат от коментар 36 на Канасубиги


    Да "зарадвам" мойте "фенове": Израел-№ 9- 82.6 80.8 84.4


    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
    До коментар [#36] от "Канасубиги":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  87. 87 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1349 Весело

    Завода за полуваксини, или за цели ваксини ще е, щот в Правец един друг завод беше за полупроводници. А, да и лол(!) стотици милиони въкцини, туй ща сме с производителност повече от целия пфайзер, са се всичките му филиали по белио света? Туй егати завода сигурно ще е колкот Кремиковци голем, ако не и отгоре.

    мурзилка
  88. 88 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1349 Весело

    Да не се окаже, че всъщност ще произвеждаме само опаковките на въкцините, или още по-зле, само етикетите.

    мурзилка
  89. 89 Профил на wqc45512416
    wqc45512416
    Рейтинг: 363 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kiril.Mitov": тива е най-смисления коментар. Вземете случайни 21 милиона, много от тях възрастни, след няколко дни няколко от тях ще починат. Това е

  90. 90 Профил на gaden_no_chesten
    gaden_no_chesten
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Който има мозък в главата си ако иска да е сигурен какво ще се случи с тялото му ще почака поне 3 години- толкова е най-малко времето , в което досегашните ваксини се наблюдават за дългосрочни реакции. Другото всичко е доброволно участие в клинични опити на недоизпитан медикамент. Всеки сам си решава, но надали ще има повече от милион ентусиасти да го играят тестови мишлета- до лятото ще се набоцкат и после със свещ ще търсят някоя балама да заблудят да си слага от шментиваксините. А такива като мен дето изкараха тоя смешен вирус на крак (даже не може да се сравнянва и с най-лекия грип) , че даже и не разбраха освен по хремата и липсата на вкус изобщо не можете да ги прилъжете. Таргет групата на ваксиналната далавера са умнокрасивите либерасти, които го играят отговорни и яко насрани от страх.

  91. 91 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#36] от "Канасубиги":

    Two hypotheses have been suggested to explain increasing mortality in the USA and the UK: particularly severe influenza seasons17 and ongoing opioid epidemics.18 In a subset of analyses testing these hypotheses we focused on four cause of death categories: influenza and pneumonia (ICD-10 codes J09-J18), respiratory diseases (J00-J99), drug overdose (X40-X44, X60-X64, X85, and Y10-Y14), and external causes (V01-Y98). These categories are non-mutually exclusive: influenza and pneumonia are a subcategory of respiratory diseases, and drug overdose is a subcategory of external causes. We combined influenza and pneumonia into a single category because deaths due to influenza are commonly coded as pneumonia on death certificates.https://www.bmj.com/content/362/bmj.k2562

    напрао съм у шок

  92. 92 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Струва ми се ,че сагата с Астра Зенека има малко друг прочит.Те не си изпълняват договорите,като по този начин поставят държавите,чакащи ваксини от тях,в изключително затруднено положение.
    Като отговор, получават „рекламации “от цяла Европа за смъртни случаи от кръвни тромби,в следствие на тяхната ваксина.
    Тук важи с пълна сила поговорката -„и една лъжица катран е достатъчна за да развали меда в една бъчва.“
    Вече почти никой няма да купува тяхната ваксина,след като и Финландия,страна с изключително здравеопазване,спря ваксинирането с Астра Зенека.

  93. 93 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3769 Неутрално

    Ха честито! Бихме рекорда от ноември. Средният дневен брой на заразените с коронавирус през последните седем дни достигна 3440. Миналогодишният рекорд бе 3387 /за периода 13-19.11/ . Само че тогава репродуктивното число на вируса бе спаднало до 1,03, т.е. вече се достигаше върха, а сега то е 1,28. Средният брой на починалите последните седем дни е 105 и още не е достигнал миналогодишния максимум /138-140/, но и това май ще стане след две седмици...

  94. 94 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#75] от "Един препатил":

    Не са верни сметките Ви. Изключвате Janssen и Sanofi. Отделен е въпроса, че едните забавиха, а другите така и няма да направят ваксина до края на годината.
    Иначе съм съгласен, че "националният план" не струва.

  95. 95 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    До коментар [#92] от "kwy38371721":

    Извинете, не всички страни са поставени в "изключително затруднено положение" от забавените доставки на "АстраЗенека". Поставена е България, защото нейните управлявщи не са спазили квотите на ЕС и са поръчали от другите две ваксини три пъти по-малко отколкото от ваксината на "АстраЗенека".

    Нека припомним още веднъж, че квотите на България са били общо за 7,1 млн. иРНК ваксини на "Пфайзер" и "Модерна" и 6,2 млн. ваксини на "АстраЗенека". А са поръчани само 1,5 млн. иРНК ваксини на "Пфайзер" и "Модерна" и 4,6 млн. ваксини на "АстраЗенека".

    При това положение няма как България да не хване бронхопневмония щом "АстраЗенека" кихне. Какъвто въобще не е случаят в другите страни.

  96. 96 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 725 Весело

    До коментар [#28] от "rumen_s":
    „За простолюдието има само майделки. Ама хората не са чак толкова прости.“

    Ако ти си от хората, личи си. А иначе след няколко седмици ще се окаже, че на сложнолюдието са напраскали с другите ваксини чипове...

  97. 97 Профил на Дриси Дрис
    Дриси Дрис
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Спокойно, ваксини за Ковид зомбитата ще има !!! 😂😂

    Храна, работа и лекарства за други болести няма да да има 😁 НО важното е, че професорите по всичкология одобряват! 😹

  98. 98 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3477 Весело

    "Премиерът Бойко Борисов обяви, че в България ще е готов завод за ваксини до няколко месеца"

    Колкото завода на Фолксфаген,приемането в Шенген и куп други неща дето Бибитко обещава!

    klimentm
  99. 99 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3477 Весело

    До коментар [#90] от "Gaden_No_Chesten":

    Ти си като онзи дето таман приучил магарето си да не яде но то взело че умряло от нещо?!

    klimentm
  100. 100 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 725 Весело

    До коментар [#92] от "kwy38371721":

    „Вече почти никой няма да купува тяхната ваксина,след като и Финландия,страна с изключително здравеопазване,спря ваксинирането с Астра Зенека.“

    Тоя „почти никой“ е има–нЕма няколко милиарда на планетата. От тях сигурно половината не са и чували за държава Финландия... А иначе Финладия, страна с изключително здравеопазване, започва от понеделник отново ваксиниране с АЗ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK