"Македония е българска" - предизборен клип на Джамбазки ядоса Скопие

"Македония е българска" - предизборен клип на Джамбазки ядоса Скопие

© [[[© European Parliament - Audiovisual Unit]]]



Външното министерство в Северна Македония обяви, че е изпратило протестна нота до България заради видеоклип на евродепутата Ангел Джамбазки, публикуван по-малко от седмица преди изборите, заради "териториални претенции".


В съобщението на македонската дипломация се изтъква, че Джамбазки освен член на европарламента е и заместник-председател на ВМРО (без да напомня, че това е коалиционен партньор във властта).


Напомня се, че такива изяви "не допринасят за усилията за задълбочаване на приятелството, добросъседството и сътрудничеството между двете страни". "Реторика, в която се изразяват териториални претенции към съседите, не подхожда на държави съюзнички в НАТО и на държава - член на ЕС, тъй като е в разрез с идеалите и ценностите на Европейския съюз, на които и двете държави са силно отдадени."


Какво каза Джамбазки




В обръщението си във "Фейсбук", в което агитира да се гласува за ВМРО, Джамбазки заяви, че "Македония е българска". "Колкото по-истерично мразите София, толкова по-български остава Охрид."


Нещо повече, той изрича тази фраза два пъти. Първият път след нея заявява, че "България е над всичко", а вторият се обръща към Заев с думите: "Заев! Почитувани! Колкото и да се въртиш, Македония е българска. И колкото и да се въртиш... Албания все ще ти е от запад!"


Джамбазки дори загатва за "край" на Северна Македония:


"Колкото по-силно крещите Вашите лъжи, толкова по-бърз и по-ужасен ще бъде Вашият край."


Ангел Джамбазки,

евродепутат и зам.-председател на ВМРО


Освен този намек за старата теза, че Албания има планове да присъедини части от страната (в друга версия на тази теза в подялбата участва и България), прави впечатление, че евродепутатът никога не използва нито една от двете версии на смененото преди повече от две години име на страната - Северна Македония или Република Северна Македония.


На теория България не е длъжна да го прави, но правителството (от което партията, на която Джамбазки е зам.-председател, все още е част) настоява изрично да се използва само тази версия на името и я предлага като част от названието на непризнатия в София македонски език в официални документи - като "официален език на Република Северна Македония".


Миналата седмица в европарламента Джамбазки сравни Северна Македония със Северна Корея, но заяви и че не може да се промени фактът, че "до 1944 г. Македония е българска".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (217)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    realguru
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3432 Неутрално

    прави впечатление, че евродепутатът никога не използва нито една от двете версии на смененото преди повече от две години име на страната - Северна Македония или Република Северна Македония."

    Именно, за какво тогава са претенциите на СМ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 440 Разстроено

    Срамна работа. Какви хора пращаме в Брюксел.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  5. 5 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 757 Неутрално

    На кой му дреме за македонията?! Имаме си "кочинка", при това по-добра от тяхната, да се оправят.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1708 Неутрално
  8. 8 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2448 Неутрално

    Ми тва му е на Джамбазки астразенеката.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    "В обръщението си във "Фейсбук", в което агитира да се гласува за ВМРО, Джамбазки заяви, че "Македония е българска".

    Отдавна Македония не е българска ...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  13. 13 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    Джамбаза се е изявил малко като стар воевода на висок баир. Пресолил е манджата. Сигурно е искал да каже, че Македония е била българска - което е самият факт. Но го е казал така, че все едно и днес е българска. Малко в стил Ердоган: "Сарайево и Варна са ми в сърцето".

    За да успокоя нашите обидчиви съседи, ще им кажа, че Джамбазски е евродепутат. Той не е член на българския Парламент, нито на управлящото Правителство. Джамбазски няма никакви правомощия, за да предявява някакви териториални претенции дори към своя съсед по апартамент. Териториални претенции могат да се обявяват само от избрани по Конституционен път държавни лица - Президент, Премиер. Но и Джамбазски, и аз и всеки един обикновен българин нямаме такива правомощия. Може да имам териториални претенции към имотите на моите предци в Одринска Тракия, ама кой съм аз, че претенциите ми да имат някаква тежест?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  14. 14 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1690 Весело

    За всяка държава ( външната и политика ) е полезно да има по един шут който да крещи "право куме та в очи", а после тя да се дистанцира благородно от него !

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4321 Неутрално

    Джамбазки буквално е "налял бензин в огъня". Много непремерена реакция, точно когато северномакедонците съвсем са озверели!?

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Като нямат аргументи да влязат в парламента, раздухват международни скандали!

    Трябва много малко да мислиш, за да гласуваш за хора, които правят това, за да те управляват.

  18. 18 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Глупости за моментна употреба, разбира се.

    ПрОблемът не е Джамбазки, а таргет групата за "посланието".
    И най-вече ... колко е голяма.

    И ако се окаже достатъчно голяма - дали това няма да въодушеви и други полит-джамбази да се юрнат по същата пътечка, което би довело до утвърждаване въобще на този "наратив".

  19. 19 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1778 Разстроено

    Поредната брутална и грозна неумност!!!
    А иначе се сърдим на братята си около Вардар...

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на NST
    NST
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нещо невярно ли е казал?

  23. 23 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#6] от "мики маус":
    "И Джамбазки и управляващите в Македония са едни и същи лумпени. Като че ли са от едно семейство, само границата ги разделя."

    Но пък ги обединява службата на един и същи господар - Русия.

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    "Миналата седмица в Европарламента Джамбазки сравни Северна Македония със Северна Корея, но заяви и че не може да се промени фактът, че "до 1944 г. Македония е българска".

    От 1941 г. до 1944 г. Македония (или поне част от нея) е контролирана и администрирана от България. Но преди това Македония е била не само българска за съжаление. Била е част от Византия, Кралство България, Кралство Сърбия и най-дълго време е била част от Османската империя... за съжаление.

    Имам чувството, че Джамбаски не е добре запознат с българската история, въпреки, че се представя за патриот.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    То ако за всеки клип се пускат ноти да сме им затрупали техното министерство.

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  26. 26 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2349 Весело

    Националистически и ксенофобски агитки и руски тролове от двете страни влизат в ожесточени схватки....
    Властите от от своя страна се опитват нестройно да припяват на националистите, очевидно предизборно....
    Това не носи дивиденти защото народът не обича омразата, нито пък тези, които я проповядват.
    Резултатът към днешна дата, Мвро - 3%.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  27. 27 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    ВМРО се забелязва в политиката въз основа на конфликти с два опонента:
    вътрешен - ДПС и външен - управниците на Северна Македония.

    И двата конфликта са фиктивни, защото участниците в тях обслужват един и същи кукловод - Русия.

  28. 28 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#11] от "мики маус":
    "Все още се чудя Джамбазки или Александър Йорданов е по-отблъскващ и безполезен. "

    Аз бих ги турил двамата със знак на равенство!

  29. 29 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3753 Весело

    За всяка държава ( външната и политика ) е полезно да има по един шут който да крещи "право куме та в очи", а после тя да се дистанцира благородно от него !
    —цитат от коментар 14 на dorn


    Тъй, тъй ...
    А може и да не се дистанцира. Ей тъй, за да държи още едно мюре в ръкава ...

    Това на Балканите си е "стара и утвърдена практика", както би казал Сополя.
    Имат си такива "зрънца" и Сърбия, и Румъния, и Гърция, и Турция ... И албанците също ...

    Ний да не би да сме от Луната?!

  30. 30 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 975 Неутрално

    От С.Макединия да не се учудват. Това е нормално състояние за Геле Дамаджански. Сигурно е дръпнал нещо силно преди да изходи публично. Още малко ще го търпим.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1690 Неутрално

    Лошото от тая изцепка за еднократна употреба, която Джамбаза иска да осребри на 4 април тая година е че ще се върти от макетата поне сто години напред. Това няма как да не подразни и един приятелски настроен към България гражданин на СРМ. Но като има хора да гласуват за тия клоуни от сегашното ВМРО (произведение на ДС ), така ще е. Все пак трябва да се утешаваме че поне за сега не са ни вкарали в поредица от войни, като предишните и причинили серия от национални катастрофи.

  33. 33 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    По нищо не се различава от Байдън , който казва ..онзи е убиец. Появиха се хора които нямат елементарно понятие за дипломация, протокол , , уважение ...., а не е ли пълно с ГЕРБ калинки навсякъде все с някакви ограничение представи.

  34. 34 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1854 Неутрално

    Малката булка заради съмнителни политически ползи ще ни изпокара със всички съседи.

    SHADOWS of SOFIA
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    Подкрепям ветото, но не подкрепям подобни изказвания. Съвсем друг въпрос е, че "Македония" е гръцкото наименование на географски регион с променливи във времето очертания, тоест не става ясно коя точно част от този регион с гръцко име е български?

  39. 38 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1854 Неутрално

    Джамбазки е идиот! За съжаление и отсреща, в Скопие, такива като Джамбазки, наспорил Бог.
    —цитат от коментар 37 на Мърмор


    Така е.

    SHADOWS of SOFIA
  40. 40 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Правителството дали ще вземе отношение сега, дали коалиционният им партньор изразява официална позиция?

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4335 Неутрално

    Джамбазки може и да няма позиции във властта, парламента или други институции у нас, но прави неща, които съсипват добрия, премерен и градивен подход, който следваме като нация срещу комшиите ни и който единствено може да даде резултати не сега, а някога в по - далечния хоризонт ! Имаме нужда не от кресливи предизборни изцепки, а от внимателен, балансиран подход, иначе заприличваме на самите ни комшии - комплексирани, злобни, безсилни......

  43. 43 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2349 Весело

    Нещо невярно ли е казал?
    —цитат от коментар 22 на NST


    Точно така. Казал е нещо невярно.
    РСМ не е българска. Може някога да е била, но вече не е!
    И България е била 500 години "турска", но вече не е и никой няма право да ни пришива към Турция!
    Каква е РСМ - казват само македонците. И те са го казали!

    Целта на елементи като Джамбазки от една страна и македонските националисти от друга е само една единствена - насаждане на омраза между българи и македонци и създаване на пречки за членството на тази страна в ЕС!
    Точно това е целта на Москва. За това руски тролове влизат в ролята на български и македонски националисти и театрално спорят един със друг...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  44. 44 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4335 Неутрално

    До коментар [#14] от "dorn":

    " За всяка държава ( външната и политика ) е полезно да има по един шут който да крещи "право куме та в очи", а после тя да се дистанцира благородно от него !"

    Дано да е само един, че шутовете от ВМРО са доста повече, особено предизборно......

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2448 Неутрално

    До коментар [#11] от "мики маус":"Все още се чудя Джамбазки или Александър Йорданов е по-отблъскващ и безполезен. "Аз бих ги турил двамата със знак на равенство!
    —цитат от коментар 28 на Косьо Генчев


    Има голяма разлика в класите. Сашето се носи като една шамандура, докато младото само се ръга насам-натам.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  47. 47 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    . Сигурно е искал да каже, че Македония е била българска - което е самият факт.
    —цитат от коментар 13 на Lou


    Съжалявам, но това не е факт. Първо "Македония" което в момента се разбира като географски регион никога не е бил на 100% български. Най - малкото Солун никога не е бил наше владение. Второ самият термин "Македония" е гръцки и това концентриране в него ми идва бая гръкоманско. Кажете "Кутмичевица е била Българска", ще звучи доста по - достоверно.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1778 Любопитно

    До коментар [#22] от "NST":

    Наистина ли не разбирате за какво става дума в този конкретен случай?!

  50. 50 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1690 Неутрално

    Бих им предложил на цялото ВМРО да се изнасят в РСМ и там да почват работа като апостоли. Халал да са им. Там ще се влеят в местните си братски структури, а може и да са някое крило или напълно самостоятелна партия (това да са на крилца за ВМРО е нещо закономерно). Там да почват да работят и да си изпълняват програмата, както се вика " на терен". От тука всеки може да крещи и попържа .

  51. 51 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 337 Неутрално

    Джамбаза да спре да кара пил (не само в Самоков) и да хване някоя работа като за него - нещо свръх дребно чиновническо и да слезе от политиката. Тъжно е този човек да представлява ВМРО...

  52. 52 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4758 Неутрално

    С техните камъни по техните глави. Прав е Джамбазки.

  53. 53 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#1] от "realguru":

    ++++++++++++++++++++

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 666 Весело

    До коментар [#11] от "мики маус":

    Еее, Джамбазки е просто недостижим...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  56. 56 Профил на dobri_i
    dobri_i
    Рейтинг: 378 Неутрално

    "Но преди това Македония е била не само българска за съжаление. Била е част от Византия, Кралство България, Кралство Сърбия и най-дълго време е била част от Османската империя...
    —цитат от коментар 24 на Иво


    Кралство България?????? Какво пък е това? Кой български владетел е считал себе си за крал? Калоян може и да е получил от Папата титлата Рекс (крал), но се е самоназовавал Император (Цар).

  57. 57 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Има още няколко дена до неделя, ще се нагледаме на още маймунджълъци в стил "атака" на МВРО, за привличане на най-малоумнияи изперкал контингент на атакаджии и възрожденци към полицейската партия. От гледна точка на управляващите в момента , вероятно това е най-важната и критична задача за тези избори - вкарването на една патриотична патерица, а защо не и две, като програма макс.
    Пък и да се репчиш на Северна Мак е доста по-безопасно от репчене на Турция на Ердоан.

  58. 58 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#22] от "NST":

    "Нещо невярно ли е казал?"

    Северна Македония е самостоятелна държава, членка на ООН и България е първата страна, която призна нейната независимост. Освен това има провинция Македония в Гърция. Коя от тях си избирате за българска. Вие, обаче, не сте проблем, докато Джамбазки е. В случая много подходящи са думите на проф. Илчев (леко изменени): "Боже, какви дебили ни управляват!"

  59. 59 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Тези от ВМРО от началото на 20 век ако можеха да ги набарат тези сега, които са им свили името и го позорят, не ми се мисли какво щяха да им устроят.

  60. 60 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3009 Неутрално

    Вместо да си ангажират някакъв "институт", който да охулва РСМ, Джамбаски сам генерира език на образата. Много има да учи как се прави византииска политика. Този път води до Марсилия и политически убийства.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 666 Весело

    До коментар [#36] от "Are de":

    ++++++++++++++++++

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  63. 63 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#12] от "Иво":
    малко сте зле с географията, част от македония е българска, част е гръцка и част понастоящем е в границите на северна македония. Времето показва, че границите не са особено постоянна величина. Не всичко е непоправимо, но има три основни варианта - да загубим и останалата част от македония , да си върнем тези които понастоящем са в чужди граници или да се запази статуквото. С политиците които разполагаме не мисля че вариант две е постижим, дай боже поне да запазим третия.

    Тиква под наем.
  64. 64 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 666 Весело

    До коментар [#41] от "Dark":

    Абсолютно.

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  65. 65 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Джамбassки е едно обикновено руско прокси, което се активира винаги в моменти, когато има някакъв шанс да се откопчим от мафиотската кремълска прегръдка... И до като се джавкаме кой е по-по-най българин и патриот, продажните мафиоти пак ще спечелят изборите и пак ще има още 4 години от същото... корупция, усвояване и крадене, беззаконие и липса на пеавов ред... Ама удри калпака в земята, блъскай с юмруци в гърдите и викай с пълно гърло Булгар! Булгар!

    No Pain No Gain
  66. 66 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4758 Неутрално

    До коментар [#43] от "Рим":

    Целта на Москва е точно обратната - да вкара Македония с титовисткото си нереформирано политическо ръковподство в ЕС, за да го подкопава отвътре.

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4758 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иво":

    Мисля, че ти си също незапознат с историята.

  69. 69 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Това, докато е карал пиян колата. Вероятно по магистрала "Бетонирана гора".

  70. 70 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Джамбазки е тъпанар. Само че от МВнР не трябваше ли да се разграничат от него?

    Спомням си през 60-те години на посещение в Квебек Шарл дьо Гол се изцепил, и в реч на висок глас се изпуснал "Да живее свободен Квебек", след което учтиво го помолили да напусне страната.

  71. 71 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Патриот е джамбазки.
    Учил право 10 г., пропуснал казармата, замеря съгражданите си с бутилки, кара пиян....

    Патриот!

  72. 72 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    На тоя първобитен комплексар, лъжец, пияница, демагог, наполеончо малък - се надявам след изборите да му затворят устата, като остане под бариерата. Все пак, колкото и да са шумни таргета му, целевата му група от себеподобни - мястото им е на дъното.

  73. 73 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2626 Неутрално

    Македония като е българска, Джамбазки защо не опита да влезе на нейна територия извън ГКПП-то? Ще стане малко по-българска, когато влезе в ЕС и двете държави влезат в Шенген.

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  74. 74 Профил на Benedikt  Fahnenträger
    Benedikt Fahnenträger
    Рейтинг: 473 Неутрално

    А Радан Кънев подписа декларация за "македонско малцинство". Две вселени! "Демократична България" иска да изтрие 200 000 загинали на Македония. Христо Иванов и Радан Кънев са готови да продават националния интерес. Мислете на 4. април :)

  75. 75 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Може да не е дипломатично, но е напъно вярно. Ако не бяха тези скандални изказвания нямаше да има предизвикана дискусия в ЕП. Така всички разбраха истинското положение и се замислиха. Колкото повече скандали, толкова повече шум. Гърците направиха същото. Даже протести имаше. Северняците приемат учтивостта за слабост. А българите там трябва да усещата защитата от България. Това за въртенето ми най-хареса.

  76. 76 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    Интересчия до шия!
    Този клип драги ми съграждани не е обръщение към хората от РСМ.
    Той е обръшение към вас!
    С него се обработват най-долните страсти и патриотарски мераци у българи, които нямат и капка разум под капите си.
    Иначе в долния ляв ъгъл нямаше да бъде поставен номера на бюлетината, с която да се гласува за ВМРО.
    Сметката е проста и ясна.
    На ГЕРБ (ДПС) им трябва нова протеза, на която да се опрат и да са пак управляващи.
    Герберята май нямат друг изход, освен отнов да разчитат на МВРО, а и на лидерите в него им се ще да останат най-отгоре, па макар и в ролята на протеза без разум.
    Виж ДПС е друга работа.
    Хем им се ще да управляват без да обират омразата и негодуванието на обикновените хора, хем вече виждат края на тази далавера и гарантирано търсят нова комбинация.
    Само се чудя до кога иначе чистите по душа български мюсюлмани ще им се връзват на мурафетите?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3940 Весело

    До коментар [#20] от "gmranger":

    Тоя явно е бил на купон с други патриотични евродепутати от неговия пол...
    от неговия пол, но от взаимодопълващия го джендър!

  80. 80 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1154 Весело

    До коментар [#54] от "Alarmstufe Rot":
    Демократична България атакува путинистите в България, а путинистите в Русия са си тяхно, руско постижение и то не може да им се оспорва.

  81. 81 Профил на Сенсей НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ
    Рейтинг: Неутрално

    Кво стана е? Нали уж нямахте териториални претенции?

  82. 82 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1574 Любопитно

    До коментар [#26] от "Рим": чудя се дали Доган ще насочи и този път вот към мвро или само към новата патерица славчо

    Тиква под наем.
  83. 82 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4335 Неутрално

    До коментар [#47] от "zxp53317185":

    " Съжалявам, но това не е факт. Първо "Македония" което в момента се разбира като географски регион никога не е бил на 100% български. Най - малкото Солун никога не е бил наше владение. Второ самият термин "Македония" е гръцки и това концентриране в него ми идва бая гръкоманско. Кажете "Кутмичевица е била Българска", ще звучи доста по - достоверно."

    Топонимите и имената в нашите геогрсфски ширини са древно наследство от предците ни - траките ! Македония е тракийско име на едно от племената им ! Ма - място (то) , Кедони - Кедони( те). Т.е мястото на кедоните. В името Кедони, на свой ред, може да видим ке като друг, други т. е другите " дони", което указва, че е имало доста племена с корена " дони" в съседство ! Гърците, ако ги питате, и Орфей е техен, и всичко до Стара планина е гръцко.....

  84. 84 Профил на Виктор
    Виктор
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Кажете ми сега, кой от Македония ще повярва на български политик? Никой и никога! Това е истинската картина на нашия държавен враг номер 1. Нито албанците, нито гърците, нито някой.

    Сто пъти съм ви казвал, проблемът идва от вас, никой македонец не би имал проблем с България, аз лично смятам, че щяхме да сме най-близките народи, ако не беше българският шовинизъм, романтичният поглед към историята, отричането на правото на самоопределяне на съществуването на собствена история, македонски език и др. Само тези тъпаци, които твърдят, че „едно е истината“ и ви лъжат така 70 години, ще ги премахнат и въпросът ще бъде уреден.

    - Покоiниiо А.А. Ростковцки не iеднаш кажуаше: « бугарите мисл’ат, оти само они имаат ум на светов, а сите друзи сет будали. Кого мисл’ат они да излажат со статиiите во « Право » и друзите ноини, оти македонците сакаат Македонија за македонците? Знеме ниiе многу арну, шчо сакаат они » (За македонцките работи, К. Петков Мисирковъ, 1903 г.)
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#21] от "Косьо Генчев":
    "Формен глупак е тоя Джамбазки! "

    По-горе един колега правилно отбеляза , че Джамбазки не е глупак. Глупаци са тези , които го избират.
    Нали знаеш поговорката за лудия и зелника?

  87. 87 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#21] от "Косьо Генчев":
    "Формен глупак е тоя Джамбазки! "

    По-горе един колега правилно отбеляза , че Джамбазки не е глупак. Глупаци са тези , които го избират.
    Нали знаеш поговорката за лудия и зелника?

  88. 88 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Македония си е българска и там живеят българи. Какво толкова е станало?

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  89. 89 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Македония си е българска и там живеят българи. Какво толкова е станало?

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  90. 90 Профил на rodrigo
    rodrigo
    Рейтинг: 62 Неутрално

    [quote#11:"мики маус"][/quote]

    Е, да, няма как тия двамата да се мерят със симпатяги като Раданка и Еленка, спор няма.

  91. 91 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 973 Неутрално

    [quote#10:"Мамуна"][/quote]
    Именно.
    Дава им се власт , а после се чудим защо правят магарии....

    Този е вреден ,та вреден! Ама втори мандат в Европарламента благодарение на “мъдрия” избирател!
    Е , хак да ни е!

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#82] от "samoedin":

    На мен предците ми не са траки, а българи и не, българите нямат нищо общо с траките (доказано чрез генетични изследвания). Тракоманите сте същите ненормалници като македонистите.

  94. 94 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#41] от "Dark":

    Taka e! +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  95. 95 Профил на Сенсей НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ
    Рейтинг: Неутрално

    Джамбаза се е изявил малко като стар воевода на висок баир. Пресолил е манджата. Сигурно е искал да каже, че Македония е била българска - което е самият факт. Но го е казал така, че все едно и днес е българска.
    —цитат от коментар 13 на Lou


    Че вие всеки ден пресолявате манджата. Това, че Македония била българска, пък вече не е, е кажи-речи същото като да кажеш "Македония е българска". Особено когато говорите за някакъв период от 40-50 години. Как не ви дойде на акъла, че не става толкова лесно изтриването на етническа принадлежност.

  96. 96 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    И Джамбазки и управляващите в Македония са едни и същи лумпени. Като че ли са от едно семейство, само границата ги разделя.
    —цитат от коментар 6 на мики маус


    Така е , но докато за подобни изяви на македонски политици, които са ежедневие, България не реагира , то македонците шумно реагират на всяко едно непремерено и провокативно изказване на някой български политик. Така Европа остава с впечатление , че Бълария е агресивна по отношение на Македония , а не обратното.

  97. 97 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#12] от "Иво":малко сте зле с географията, част от македония е българска, част е гръцка и част понастоящем е в границите на северна македония. Времето показва, че границите не са особено постоянна величина. Не всичко е непоправимо, но има три основни варианта - да загубим и останалата част от македония , да си върнем тези които понастоящем са в чужди граници или да се запази статуквото. С политиците които разполагаме не мисля че вариант две е постижим, дай боже поне да запазим третия.
    —цитат от коментар 63 на TzZar


    Аз имах в предвид РСМ по скоро. А, тя не е българска в момента.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#68] от "Alarmstufe Rot":

    Кое от написаното в коментара ми не е вярно!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  100. 100 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Срамна работа. Какви хора пращаме в Брюксел.
    —цитат от коментар 4 на Jalis Ironhammer


    Що така, момчето си е много даже добро:)
    Е, малко дългичко учил ( 12 години), ама не защто е тъповат, а защото е искал да се изучи по-добре.
    Пропуснал военната скужба ( по неясни причини), ама ще уреди нашите деца, та поне те ( вероятно за разлика от него), да станат истински мъже.
    Малко ( но не винаги), шофира подпийнал, ама за един мъжага като него, това си е майтап работа.
    Като пийне (то бива ли мъжага хич да не пийва) замеря хората от прозореца, но не защото е кофти човек, ами за да ги възита, да не му викат под прозорците.
    Иначе е личен момък, човек не може да си включи ТВ-то и от някой екран, джамбаза да не наднича.
    И там в ЕП, човека се е хванал да вкара "брюкселските зелки" в пътя и ако не успее този мандат, да си го пратим още веднъж - нещо като с ученето, бавно, ама сигурно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK