"София трябва да започне да прилича на европейски град"
Браво на министрър Петков, много е смел да каже, че "царя" е гол. За подобна реплика щяха да ме линчуват под една статия за "арт" улица Шишман. Надявам се сега и министерствата да не излязат с обща позиция, че искат да им разрушат паркинг-изкуството.
Няма нищо по-сладко от това да си чиновник в България!Не работиш нищо, но пък имаш куп облаги - служебен автомобил и/или място на което да паркираш винаги - нищо, че не само ти, но и министерството е плаща за него!Бонуси към заплата за това, че по цял ден си клатиш краката и се караш на хората, които са имали нещастието да им трябва я справка, я документ някакъв!Ако пък някой те пита за нещо - ти не си информация, а когато благоволиш да дадеш указания - със сигурност ще са грешни и за пореден път ще изгубиш времето на някой човек да се лута из сгради и подобни на теб нефелни служители!Имаш и карта за почивка за теб и семейството ти - също, като при Живков!!!Е, ти се възползваш от благата на демокрацията и пазарната икономика, но те не са ти отнели най-важното - нищоправенето, за което ти се плаща!Можеш да се считаш и за пожизнен чиновник - никой няма да те пипне, а и най-вероятно си роднина или приятел на някой друг - както всички около теб - и никой няма да си разваля отношенията, защото и той има подобни познати и роднини тук! Няма да забравя как всеки път около празници, тези от външно министерство стоят от 10:30 в кръчмата наблизо и се готвят за банкет!Денят преди празника е работен официално, но не и за тях - те си пият и си мезят - както винаги!А преди, като се и сливаха подобни дни - съвсем се облажваха - да се молиш тогава да не то трябва нещо от тях! Но пък ГЕРБ похарчиха милиони за електронно правителство!Сигурно имат предвид това, че всеки подобен чиновник има поне електронно устройство в себе си - телефон, часовник, цигара!
С тези автомобили навсякъде София може спокойно да се рекламира като "Кайро, но на 1 час полет от Виена"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
"Ходенето пеша е модерно" на плаката. Ми ходете пеша, бе!
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Абе глупости! Куп облаги, служебни автомобили, карти за почивки ... Откъде си го измисляш тия щуротии? Служебни коли имат само министрите и зам.-министрите. Паркингите са за тях и за останалите началници. Обикновените "чиновници" са си с Градския.
"С тези автомобили навсякъде София може спокойно да се рекламира като "Кайро, но на 1 час полет от Виена"
В Западна Европа казват, че това колко е развита една страна личи от това каква част от средната и висока класа ползват обществен транспорт.
В България, е под достойноството на огромна част от населението, дори в центъра на столицата. Метрото е скъпа играчка за снимки на кметицата, случайни посетители и пенсионери, които преди се возеха с надземен транспорт.
БДЖ има амбициозния план да свърже София и Пловдив може би през 2030 с може би 160 км/ч, така че за извънградското пътуване не са виновни пътниците, но метрото в София е уникален феномен с това колко малко ефект има върху трафика, при цели три лъча.
Защо да се правят паркинги, като може и да не се правят и далаверката пак да си върви? Софийската община не се интересува от паркинги и организация на движението.
Бонев да не се прави на ритнат, а да се заеме с фалшивите разрешения за строеж. В центъра няма сграда, която да притежава необходимия брой паркоместа. Ползват наети поддемници, за да получат акт 16, после ги махат. Отгоре на всичко ЦГМ са започнали да издават талони за паркиране за служебните автомобили на живущите. Така личния виси паркиран по цял ден, а баровеца си кара служебния, който съо е уреден с талон. Правилото беше един апартамент - 1 автомобил. Така е честно. Второ, в цял свят има изградени множество надземни и подземни паркинги. Повечето са общински или в публично-частно партньорство. Да вземе да предложи ред за изграждането им. Ходенето пеш е хубаво нещо, но на всеки му трябва и автомобил, който трябва да има къде да се паркира. Не е като да няма решения из Европа, просто трябва да се приложат.
Тук съм напълно съгласен. Освен министрите и зам.-министрите другите лежачи на държавна хранилка нямат право на служебни автомобили и паркоместа в центъра. Повечето хора нямат никакъв зор да ходят до институциите, но непрекъснато им се налага, защото ги викат за глупости, а накрая нямат и къде да паркират, защото както е отбелязано тия са си заградили цели улици. Крайно време е държавните чиновници да разберат, че те са на дъното на хранителната пирамида и не им се полагат никакви екстри.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Нормално - защо държавата да инвестира в малкия и среден бизнес, когато може да подпомогне компания за морски флот, която движи структуро-определящи за българския бизнес дейности като ферибота Варна - Черноморск.
60 млн. са малко за всички ползи от тази фирма. Все пак търговското ни салдо с Русия за миналата година е само минус 390 млн. С тази разумна инвестиция, Български Морски Флот може да работи за още!
"София трябва да започне да прилича на европейски град"Браво на министрър Петков, много е смел да каже, че "царя" е гол. За подобна реплика щяха да ме линчуват под една статия за "арт" улица Шишман.Надявам се сега и министерствата да не излязат с обща позиция, че искат да им разрушат паркинг-изкуството.
Бонев ако се кандидатира отново за кмет на следващите избори, ще има сериозни шансове. Най-сетне някой, който реално има желание да се занимае с проблемите на столицата.
Браво на Бонев! Сигурен съм,че презентационната дъска е я донесъл на гръб пеша или с колелото, защото в центъра не идва с кола и не си е разтоварил партакешите на някое паркомясто.
Идеята беше чудесна, но Бокичът е добре известен с липсата на топки и закономерно всички чиновници все още са в центъра на София.
Тук трябва да споменем и заслугата на лаладжията Дончев, който 10 години разтяга локуми за електронното управление, но пак всичко става на гише с едни големи папки.
Добра инициатива, но това "ще се осводи пространство за колите на живеещите в центъра" е отдавна порочна практика. Научете се че улицата пред блока е колкото на този в блока толкова и на всеки друг гражданин на България. Ако в центъра няма места за паркиране и живеещите там искат да имат кола, ми да се изнесат в Люлин. Докога ще се правят какви ли не врътки само за да се осигурят места на улицата за живеещите в центъра? Място за паркиране пред входната врата не е някакво конституционно право.
Хммм... София е неспасяема по отношение на паркирането на частни, фирмени и т.н. автомобили, особено в центъра или иначе казано в по-старата част на града. Там единственият вариант да се спаси града е ако някои улици е направят еднопосочни а най-тесните се затворят за движение на МПС. За по-крайните квартали е крайно време гл. Архитект и Кмета на София да спрат да дават разрешение наляво и надясно (нямам предвид посоки) за изгражване на жилищни сгради и молове, а да задължават същите с паркоместа в приземните или подземните етажи на сградите. Проблема с паркирането на МПС в крайните квартали има рашение, там все още има свободни площи, където могат да се изградят многоетажни паркинги, които целогодишно срещу съответното заплащане, ще осигуряват паркоместа на живущите в района. Има и други варианти, но мисля, че форума не е място за разширена концепция по темата благоустройство и урбанизация. Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
Министрите и депутати трябва да се возят с обществения транспорт или със собствен, както навсякъде в Европа.В Австрия 246 депутата се возят с 6 служебни коли, а в Германия 622 депутата имат на разположение 40 автомобила. Тука ,в бедната България политиците се возят с по-луксозни коли от богатите европейски политици.
Кирил Петков не е от стандартните "умни и красиви". Такива в Америка нямаме. С Кирчо сме приятели още от времето когато беше в Харвард. От тогава досега ни гостува в Бостън при всяко свое идване в Америка. Изключително интелигентен човек, който няма нищо общо с българските политици и мутри.
"единствено екологичното плаща над 160 хил.лева годишно за 21 места, колкото реално ползва" Ха-ха! Да не би конкретните 21 началници, които ползват местата, да ги плащат от джоба си? Плащат се с държавни пари, тоест въпросните хора получават по 600 лева месечно над заплатата си. Такива неща в Германия се облагат като доход, между другото. Не виждам смисъл държавата да плаща сама на себе си. То е от единия джоб в другия. Да им определят там по 2-3 места на министерство - примерно за министъра и заместниците - и това е. Другите чиновници, ако искат да ходят с коли на работа - има си частни платени паркинги навсякъде из центъра. Или да си пускат СМС-и час по час, както правим обикновените хора като ходим в центъра. А най-добре да ходят с метрото.
До коментар [#5] от "devdimi": "Да направят многоетажни паркинги или най-добре с градски транспорт. Но целият център да се задръстен с коли не е ОК." –––––––––––––– Не е нужно да си излизал от България, за да знаеш, че София в сравнение с 99.9 % от големите градове е като провинциален град, където колите са екзотика! Да обясня! ЗАДРЪСТВАНЕ е когато колата стои на едно място повече от 1 час, в много от споменатите градове може да не мръднеш и 2 часа, а в София движението е от лесно по-лесно и това се споделя от всички чужденци, които гостуват в столицата. В София не стоиш на едно място, дори в пиковете часове, може да е с метър, но се движиш – това не е задръстване. Тази УТОПИЯ – голям, проспериращ, модерен град, с богати, щастливи и проспериращи жители, които се движат пеша и дават продукт с висока добавена стойност, и дишат най-чистия въздух, хранят се с екологична и евтина храна, и пият най-чистата вода е възможна само в главата на някой автор на евтина фантастика! Ако някой мисли, че това е възможно и реално в една сравнително бедна държава, още по-зле за него!
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Не е съвсем така, Кайро, Маракеш и Ню Делхи са места, на които никога повече не бих шофирал, те карат София да изглежда поносима. Виж, ако дойдеш от Канада, Швейцария или богато американско градче, няма голяма разлика между София и Кайро, нивото на ужас е същото.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Над 1000 паркоместа в центъра на София се ползват незаконно и безплатно от министерства и агенции. _____________________________________________________________
Общинският съветник Борис Бонев от "Спаси София" ако желае да поеме той разноските или неговото НПО!
Щото иначе разноските ще трябва да ги плащаме ние данъкоплатците. Ама за 5 минути медийно внимание е готов да надува балона!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
doctor.no
Рейтинг: 3790 НеутралноАЙДЕЕЕЕ, и ФондУкова отече :)
Николай Колев
Рейтинг: 3451 ЛюбопитноТова за частни, или служебни коли става дума?
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦konservator.bg
Рейтинг: 933 НеутралноНай-накрая нещо смислено и умно от умните и красивите. Браво!
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Въобще не е лесно думите и делата да са в синхрон.
ТумбаЛумба
Рейтинг: 352 ВеселоБраво!
devdimi
Рейтинг: 409 НеутралноДа направят многоетажни паркинги или най-добре с градски транспорт.
Но целият център да се задръстен с коли не е ОК.
john_law
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#2] от "Николай Колев":
Слагат си едни лепенки и пропуски по стъклата, после ЦГМ не ги пипат. Не правят разлика лични ли са или служебни.
pepisky
Рейтинг: 164 НеутралноСимеон Дянков имаше идея навремето, министерствата да се разхвърлят по различни градове. Така и този проблем щеше да отпадне.
observador
Рейтинг: 245 Неутрално"София трябва да започне да прилича на европейски град"
Браво на министрър Петков, много е смел да каже, че "царя" е гол.
За подобна реплика щяха да ме линчуват под една статия за "арт" улица Шишман.
Надявам се сега и министерствата да не излязат с обща позиция, че искат да им разрушат паркинг-изкуството.
Капабланка
Рейтинг: 412 НеутралноНяма нищо по-сладко от това да си чиновник в България!Не работиш нищо, но пък имаш куп облаги - служебен автомобил и/или място на което да паркираш винаги - нищо, че не само ти, но и министерството е плаща за него!Бонуси към заплата за това, че по цял ден си клатиш краката и се караш на хората, които са имали нещастието да им трябва я справка, я документ някакъв!Ако пък някой те пита за нещо - ти не си информация, а когато благоволиш да дадеш указания - със сигурност ще са грешни и за пореден път ще изгубиш времето на някой човек да се лута из сгради и подобни на теб нефелни служители!Имаш и карта за почивка за теб и семейството ти - също, като при Живков!!!Е, ти се възползваш от благата на демокрацията и пазарната икономика, но те не са ти отнели най-важното - нищоправенето, за което ти се плаща!Можеш да се считаш и за пожизнен чиновник - никой няма да те пипне, а и най-вероятно си роднина или приятел на някой друг - както всички около теб - и никой няма да си разваля отношенията, защото и той има подобни познати и роднини тук!
Няма да забравя как всеки път около празници, тези от външно министерство стоят от 10:30 в кръчмата наблизо и се готвят за банкет!Денят преди празника е работен официално, но не и за тях - те си пият и си мезят - както винаги!А преди, като се и сливаха подобни дни - съвсем се облажваха - да се молиш тогава да не то трябва нещо от тях!
Но пък ГЕРБ похарчиха милиони за електронно правителство!Сигурно имат предвид това, че всеки подобен чиновник има поне електронно устройство в себе си - телефон, часовник, цигара!
cinik
Рейтинг: 2304 НеутралноС тези автомобили навсякъде София може спокойно да се рекламира като "Кайро, но на 1 час полет от Виена"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "observador
Рейтинг: 245 НеутралноДо коментар [#7] от "pepisky":
"Симеон Дянков имаше идея навремето, министерствата да се разхвърлят по различни градове. Така и този проблем щеше да отпадне."
София не само няма нужда от администрацията, за да се развива - тя й тежи.
Такъв ход ще е win-win.
izq46648498
Рейтинг: 8 ЛюбопитноНякой знае ли този кой го финансира?
proventuss
Рейтинг: 694 Разстроено"Ходенето пеша е модерно" на плаката.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеМи ходете пеша, бе!
pet fire
Рейтинг: 3408 НеутралноДребни неща, но важното е че има желание да се нормализират според законите
Ivan Stoev
Рейтинг: 294 НеутралноКредити с размер над 140 млн. лв.:
Слънчев ден АД
Благоевград- БТ АД
Роудуей кънстракшън АД
Кредити с размер над 115 млн. лв.:
Маркет инвестмънт АД (Техномаркет)
Интернешънъл инвестмънтс ЕАД
Кредити с размер над 60 млн. лв.:
Параходство БМФ АД
Транспект АД
Инса Ойл ЕООД
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#9] от "Капабланка":
Абе глупости! Куп облаги, служебни автомобили, карти за почивки ...
Откъде си го измисляш тия щуротии?
Служебни коли имат само министрите и зам.-министрите. Паркингите са за тях и за останалите началници. Обикновените "чиновници" са си с Градския.
taratanki
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#12] от "izq46648498":
Кой кого да финансира?
izq46648498
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "taratanki":
Кой финансира господина Бонева питам дали някой знае.
observador
Рейтинг: 245 НеутралноДо коментар [#10] от "cinik":
"С тези автомобили навсякъде София може спокойно да се рекламира като "Кайро, но на 1 час полет от Виена"
В Западна Европа казват, че това колко е развита една страна личи от това каква част от средната и висока класа ползват обществен транспорт.
В България, е под достойноството на огромна част от населението, дори в центъра на столицата. Метрото е скъпа играчка за снимки на кметицата, случайни посетители и пенсионери, които преди се возеха с надземен транспорт.
БДЖ има амбициозния план да свърже София и Пловдив може би през 2030 с може би 160 км/ч, така че за извънградското пътуване не са виновни пътниците, но метрото в София е уникален феномен с това колко малко ефект има върху трафика, при цели три лъча.
Petleshev
Рейтинг: 3004 НеутралноДо коментар [#5] от "devdimi":
Бивш tww09306483.Защо да се правят паркинги, като може и да не се правят и далаверката пак да си върви? Софийската община не се интересува от паркинги и организация на движението.
znayko84
Рейтинг: 594 НеутралноБонев да не се прави на ритнат, а да се заеме с фалшивите разрешения за строеж. В центъра няма сграда, която да притежава необходимия брой паркоместа. Ползват наети поддемници, за да получат акт 16, после ги махат. Отгоре на всичко ЦГМ са започнали да издават талони за паркиране за служебните автомобили на живущите. Така личния виси паркиран по цял ден, а баровеца си кара служебния, който съо е уреден с талон. Правилото беше един апартамент - 1 автомобил. Така е честно.
Второ, в цял свят има изградени множество надземни и подземни паркинги. Повечето са общински или в публично-частно партньорство. Да вземе да предложи ред за изграждането им.
Ходенето пеш е хубаво нещо, но на всеки му трябва и автомобил, който трябва да има къде да се паркира. Не е като да няма решения из Европа, просто трябва да се приложат.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5602 НеутралноМетро - влак, или тротоар - крак!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТюфлекчия
Рейтинг: 3530 НеутралноТук съм напълно съгласен. Освен министрите и зам.-министрите другите лежачи на държавна хранилка нямат право на служебни автомобили и паркоместа в центъра. Повечето хора нямат никакъв зор да ходят до институциите, но непрекъснато им се налага, защото ги викат за глупости, а накрая нямат и къде да паркират, защото както е отбелязано тия са си заградили цели улици. Крайно време е държавните чиновници да разберат, че те са на дъното на хранителната пирамида и не им се полагат никакви екстри.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!observador
Рейтинг: 245 ВеселоДо коментар [#15] от "Ivan Stoev":
"Параходство БМФ АД"
Нормално - защо държавата да инвестира в малкия и среден бизнес, когато може да подпомогне компания за морски флот, която движи структуро-определящи за българския бизнес дейности като ферибота Варна - Черноморск.
60 млн. са малко за всички ползи от тази фирма. Все пак търговското ни салдо с Русия за миналата година е само минус 390 млн. С тази разумна инвестиция, Български Морски Флот може да работи за още!
magibader
Рейтинг: 8 НеутралноДа идват на работа с каквото искат!
Ако искат да си плащат зона, ако искат "хОди пеша,бе!"
putinxujlo
Рейтинг: 3997 НеутралноВодата дълбае камъка не със сила, а с постоянство! Браво👏🏻
"Чуждестранен агент"hodounski
Рейтинг: 3279 ВеселоКакто каза ПКП ..Ходи пеша бе !"Искам да видя фъндъка в трамвая.
oldschool
Рейтинг: 248 НеутралноБонев ако се кандидатира отново за кмет на следващите избори, ще има сериозни шансове. Най-сетне някой, който реално има желание да се занимае с проблемите на столицата.
misinformed_808
Рейтинг: 8 ВеселоСорос и Майкъл Джордан. Ама нямам право да ти кажа откъде знам.
dokoro
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#24] от "observador":
ББР е създадена, за да подкрепя малкия и среден бизнес.
Така, че - не, не е нормално.
ck2013
Рейтинг: 1455 Неутрално" Чиновниците трябва да ползват градския транспорт" това ми харесва, няма да им плащаме и паркинга я.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalreply
Рейтинг: 486 НеутралноМНОГО БЪРЗО ГО ИЗОРАХТЕ ШИШМАН ЗА ДА КРАДЕИТЕ , ГЛАДНИЦИ , ГРАФА ДВЕ..........
levbalkanski
Рейтинг: 409 НеутралноБраво на Бонев! Сигурен съм,че презентационната дъска е я донесъл на гръб пеша или с колелото, защото в центъра не идва с кола и не си е разтоварил партакешите на някое паркомясто.
Тsonkooo
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#32] от "reply":
Няма време.
мики маус
Рейтинг: 2225 НеутралноИдеята беше чудесна, но Бокичът е добре известен с липсата на топки и закономерно всички чиновници все още са в центъра на София.
Тук трябва да споменем и заслугата на лаладжията Дончев, който 10 години разтяга локуми за електронното управление, но пак всичко става на гише с едни големи папки.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 416 НеутралноДобра инициатива, но това "ще се осводи пространство за колите на живеещите в центъра" е отдавна порочна практика. Научете се че улицата пред блока е колкото на този в блока толкова и на всеки друг гражданин на България. Ако в центъра няма места за паркиране и живеещите там искат да имат кола, ми да се изнесат в Люлин. Докога ще се правят какви ли не врътки само за да се осигурят места на улицата за живеещите в центъра? Място за паркиране пред входната врата не е някакво конституционно право.
робин от Крузо
Рейтинг: 594 ВеселоХммм... София е неспасяема по отношение на паркирането на частни, фирмени и т.н. автомобили, особено в центъра или иначе казано в по-старата част на града. Там единственият вариант да се спаси града е ако някои улици е направят еднопосочни а най-тесните се затворят за движение на МПС.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.За по-крайните квартали е крайно време гл. Архитект и Кмета на София да спрат да дават разрешение наляво и надясно (нямам предвид посоки) за изгражване на жилищни сгради и молове, а да задължават същите с паркоместа в приземните или подземните етажи на сградите.
Проблема с паркирането на МПС в крайните квартали има рашение, там все още има свободни площи, където могат да се изградят многоетажни паркинги, които целогодишно срещу съответното заплащане, ще осигуряват паркоместа на живущите в района.
Има и други варианти, но мисля, че форума не е място за разширена концепция по темата благоустройство и урбанизация.
Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
pmp41600418
Рейтинг: 20 НеутралноПогледнете какво става около сградата на Метрополитен и Лукойл на Т. Александров...
Бланш
Рейтинг: 65 НеутралноТака така. Заградили детските площадки, а зелените площи са на кучетата, вместо да е обратно. щото...не им се чисти.
Роси
Рейтинг: 8205 НеутралноМинистрите и депутати трябва да се возят с обществения транспорт или със собствен, както навсякъде в Европа.В Австрия 246 депутата се возят с 6 служебни коли, а в Германия 622 депутата имат на разположение 40 автомобила. Тука ,в бедната България политиците се возят с по-луксозни коли от богатите европейски политици.
greeneyes
Рейтинг: 3063 НеутралноКирил Петков не е от стандартните "умни и красиви". Такива в Америка нямаме. С Кирчо сме приятели още от времето когато беше в Харвард. От тогава досега ни гостува в Бостън при всяко свое идване в Америка. Изключително интелигентен човек, който няма нищо общо с българските политици и мутри.
ТумбаЛумба
Рейтинг: 352 НеутралноНапълно, същата цигания е в Кайро.
observador
Рейтинг: 245 НеутралноДо коментар [#30] от "dokoro":
"ББР е създадена, за да подкрепя малкия и среден бизнес.
Така, че - не, не е нормално."
Коментарът ми беше ироничен, може би не сте прочел/а втората част.
Камен
Рейтинг: 937 Неутрално"единствено екологичното плаща над 160 хил.лева годишно за 21 места, колкото реално ползва"
Ха-ха! Да не би конкретните 21 началници, които ползват местата, да ги плащат от джоба си? Плащат се с държавни пари, тоест въпросните хора получават по 600 лева месечно над заплатата си. Такива неща в Германия се облагат като доход, между другото.
Не виждам смисъл държавата да плаща сама на себе си. То е от единия джоб в другия. Да им определят там по 2-3 места на министерство - примерно за министъра и заместниците - и това е. Другите чиновници, ако искат да ходят с коли на работа - има си частни платени паркинги навсякъде из центъра. Или да си пускат СМС-и час по час, както правим обикновените хора като ходим в центъра. А най-добре да ходят с метрото.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4324 ВеселоЗначи, за София вече да не се притеснявам. Спасена е.
Еретикkonservator.bg
Рейтинг: 933 НеутралноДо коментар [#5] от "devdimi":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите."Да направят многоетажни паркинги или най-добре с градски транспорт.
Но целият център да се задръстен с коли не е ОК."
––––––––––––––
Не е нужно да си излизал от България, за да знаеш, че София в сравнение с 99.9 % от големите градове е като провинциален град, където колите са екзотика!
Да обясня! ЗАДРЪСТВАНЕ е когато колата стои на едно място повече от 1 час, в много от споменатите градове може да не мръднеш и 2 часа, а в София движението е от лесно по-лесно и това се споделя от всички чужденци, които гостуват в столицата. В София не стоиш на едно място, дори в пиковете часове, може да е с метър, но се движиш – това не е задръстване.
Тази УТОПИЯ – голям, проспериращ, модерен град, с богати, щастливи и проспериращи жители, които се движат пеша и дават продукт с висока добавена стойност, и дишат най-чистия въздух, хранят се с екологична и евтина храна, и пият най-чистата вода е възможна само в главата на някой автор на евтина фантастика! Ако някой мисли, че това е възможно и реално в една сравнително бедна държава, още по-зле за него!
fpyyh
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#10] от "cinik":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеНе е съвсем така, Кайро, Маракеш и Ню Делхи са места, на които никога повече не бих шофирал, те карат София да изглежда поносима. Виж, ако дойдеш от Канада, Швейцария или богато американско градче, няма голяма разлика между София и Кайро, нивото на ужас е същото.
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноНад 1000 паркоместа в центъра на София се ползват незаконно и безплатно от министерства и агенции.
_____________________________________________________________
Общинският съветник Борис Бонев от "Спаси София" ако желае да поеме той разноските или неговото НПО!
Щото иначе разноските ще трябва да ги плащаме ние данъкоплатците. Ама за 5 минути медийно внимание е готов да надува балона!
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 1033 НеутралноПляс, пляс педалите...