Чудя се на пътниците! Да излетиш с повреден самолет, да се върнеш благополучно на земята и после да те шитнат да чакаш за нов, та белким този път успеят да те батисат.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Зависи, Хургада е на под 2000км от София, разходът на самолетите е по-сложно нещо от на колите, но за Еърбъс 320 намерих, че е към 11 тона за 4000км, т.е. им трябват 5-6 тона до Египет и 30-40% резерв.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Пътниците може да не са разбрали, че самолета е повреден. Може да е някой датчик аварирал - я противопожарен, я за заключване на някоя врата или подобно - и пилотите са решили да не рискуват с изкачване над 30к фута и продължителен полет.
А319 май беше допреди цялата простотия с мерките всяка сутрин почти прелиташе Атлантика, та до Египет надали им трябва много мазут. Бърза справка показва, че грубо 9.8 тона трябва да са заредили преди тръгване. Изглежда нормално да са имали към 8 след кацането.
Честно казано не знам дали бих се качил веднага на друг самолет след подобно изпълнение. Някак си не е като да се развали водната помпа на автобуса и да ти пратят друг...
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
тия имат капацитет 6303 галона или 26 тона и кусур. едва ли са го фрашкали фул . горял в зависимост от натоварването с пътници и товар около 1800 кила на час. има някакви сейф марджини при аварийно кацане .
Честно казано не знам дали бих се качил веднага на друг самолет след подобно изпълнение. Някак си не е като да се развали водната помпа на автобуса и да ти пратят друг...
Един път ми се случи,и не ми пукаше......,щото съм учил 8 години висша математика ,теория на вероятностите и т.н.А и съм много прост.🥳🐵
Много съм прост
Самолета е на Bulgaria Air. Човека по-горе малко се бърка. BH основно извършват чартъри до О.К. Чартърите до Египет най-често са с European Air Charter и ALK. Тези до Малдивите и Доминикана с Gullivair. Едните оперират с МД- 82, А 320 и 737, а другите с дърти А 330. Разбира се има и други оператори, които чартират, но основните играчи, с които работят българските туроператори са тези.
"Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
Явно нямате представа, какъв е разходът на гориво на пътнически самолет. Преди дни, един специалист тук говореше за някакви тонове на човек, за отиване до Рим. Разходът на човек е под 5 литра на 100 км.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
An Airbus A320–200, consumes around 2500 kg/h. It uses Jet A-1 type fuel. It has a density of 800 kg/cubic metre. This amounts to 3125 litres per hour.
А и какъв е самолета.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Не забравяй, че при излитането към 1/3- 1/4 от горивото дава фира Боян Таксиров еврогея
Се разхождаше по една алея.
Бавно, плавно и с финес
Въртеше гъз намазан с грес😆
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Система за изхвърляне на гориво имат само тежките самолети за презокеански полети. Но и за тях това е сложна процедура и се извършва само над пустинни райони и над море. А-320, В-737, MD-80 и останалите типове самолети от този клас нямат такава система. Но дори и да имаше, къде бе, душко, този самолет да изхвърли 4-5 тона гориво? Кажи къде живееш, ще те уредя, с връзки съм в тези среди!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
По важна е височината. Правилото е да не се изхвърля под 6000 фута , но често е на много по голяма височина. От високата скорост то се разпрашва и просто се изпарява. Ако спазят процедурите не е голяма драма.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
И че какво толкова? Излгежда като безпремеждено аварийно кацане. Еидн път преди много години в САЩ ни свалиха преди да излетим и ни сложиха на друг самолет от същия вид (МД-80) защото един от генераторите дефектирал.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Мислия че го продадоха. Сега има някакъв А330 на Гъливеър.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Да,мисля че пилотите от "Балкан" си основаха собствена авиокомпания "Бългерия еър". Но тя е със западни самолети,докато "Балкан" беше с руски. И въобще тя работеше при съвсем други - извратени - условия: https://kultura.bg/web/_trashed-4/
Аварирал им е единия двигател и са го спрели. За това са се върнали. Случва се относително често (сякаш една идея по-често с ЦФМските моторои, но това е субективно).
За горивото - бърза справка за полет от София до Шарм ал Шейх (как се пише това?!?!) със 139 пътника на борда в 7:30 сутринта показва, че са имали под 9т. гориво на борда. Летяли са близо час, като в това се включва излитане и първоначлно изкачване, където разхода може да стигне до над 7т. при излитане и около 4т. при изкачване.... (данни от конкуренцията, с по-неефективен мотор)... 8т. е било грубо количество при кацане.
Бих рекъл ежедневие в офиса за пилотите. Очевидно големи пичове, не са пропуснали да се "пошегуват" според свидетели, омаловажавайки ситуацията с нещо от сорта на "Имаме мъничък технически проблем и ще се върнем в София" :)
Може България Еър да е мафиотска група от страна на комерсиална организация и прочие, но екипажи и подръжка са изключително добри! Преди години им се беше паднала къса клечка с новичък 320 мисля беше или 319 та се наложи да го свалят бързо в Истанбул... Също екипажите на Уиз са силни.
За справка с откровено опасни авиолинии като Туркиш, Еър Чанс (или Франс), дори някои малоумия на Емиратс :)
Ха! На България Еър дори кабинните екипажи са яки, макар често да са навъсени, ама имайки предвид народопсихологията ни :)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
дедо Андро
Рейтинг: 1745 ЛюбопитноЩо не казвате коя компания и какъв самолет бе, "Дневник"? Интересно е това.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Николай Бучков
Рейтинг: 143 ВеселоА на пътниците им е безразлично било.......
fpyyh
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#1] от "дедо Андро":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеЧартърите до Египет, Малдивите и Доминиканската република са на BH Air.
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "дедо Андро":
"Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк ТвенА 320 на Bulgaria Air.
deaf
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#1] от "дедо Андро":
А де,и аз това питам!
Контрол на съзнанието
Рейтинг: 8 ЛюбопитноСигурни ли сте ,че е имало само 8 тона гориво?🙉
Много съм простЩото ако са били 8 тона......самальота се е върнал да зареди!🐪👍
Uprsport
Рейтинг: 2374 НеутралноБраво на екипажа, успял да приземи самолета с пълни резервоари.
deaf
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#3] от "fpyyh":
Какво е това ВН?
Храбър
Рейтинг: 1318 НеутралноЧудя се на пътниците!
Да излетиш с повреден самолет, да се върнеш благополучно на земята и после да те шитнат да чакаш за нов, та белким този път успеят да те батисат. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Контрол на съзнанието
Рейтинг: 8 Любопитно[quote#8:"deaf"][/quote]
Много съм простВН,ако искаш мое го четеш като Бай Х.🤡
SS
Рейтинг: 2212 ВеселоБонус тръпка ...
fpyyh
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#6] от "Тошо Кочев":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеЗависи, Хургада е на под 2000км от София, разходът на самолетите е по-сложно нещо от на колите, но за Еърбъс 320 намерих, че е към 11 тона за 4000км, т.е. им трябват 5-6 тона до Египет и 30-40% резерв.
fpyyh
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#8] от "deaf":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеBalkan Holidays.
svetlio_rm
Рейтинг: 280 НеутралноЩом са се приземили и чакат следващият пак добре...
аварии се случват и като се разминат без последствия трябва да се радваме..
nassaux
Рейтинг: 500 НеутралноПътниците може да не са разбрали, че самолета е повреден. Може да е някой датчик аварирал - я противопожарен, я за заключване на някоя врата или подобно - и пилотите са решили да не рискуват с изкачване над 30к фута и продължителен полет.
А319 май беше допреди цялата простотия с мерките всяка сутрин почти прелиташе Атлантика, та до Египет надали им трябва много мазут. Бърза справка показва, че грубо 9.8 тона трябва да са заредили преди тръгване. Изглежда нормално да са имали към 8 след кацането.
Тюфлекчия
Рейтинг: 2887 НеутралноЧестно казано не знам дали бих се качил веднага на друг самолет след подобно изпълнение. Някак си не е като да се развали водната помпа на автобуса и да ти пратят друг...
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!vassilun
Рейтинг: 4795 ВеселоАха! Това вероятно е онзи А330, с който преди години ни продъниха ушите, че щяло да има полети до Сидни и Ню Йорк от София! :-)
Гледам го редовно на стоянка до ремонтния завод!
ivanpopov
Рейтинг: 269 НеутралноПо вероятно, с толкова да е кацнал. Останалото го е изсипал над София, за радост на еколозите.
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноОбикновено горивото се изхвърля преди аварийно кацане! Едва ли е излетял с 8 тона за Египет, значи останалото го е полял в Софийско поле!
vassilun
Рейтинг: 4795 Неутрално[quote#9:"Храбър"][/quote]
"Да излетиш с повреден самолет, да се върнеш благополучно на земята и после да те шитнат да чакаш за нов, та белким този път успеят да те батисат."
Случвало ми се е на няколко пъти! За прдпочитане е да се върнеш обратно, вместо да паднеш от 10-15 000 метра!
blaserr93lrs2
Рейтинг: 426 НеутралноГоляма тайна за името на компанията!!Ами България еър е!Видно от сайта на летище София!Е@ем ти журналистите!
vassilun
Рейтинг: 4795 ВеселоС осем тона гориво не са били много пълни резервоарите! :-)
Резервоарите на А320 побират над 27 000 литра гориво!
pavur
Рейтинг: 996 НеутралноДо коментар [#19] от "ivanpopov":
тия имат капацитет 6303 галона или 26 тона и кусур.
едва ли са го фрашкали фул .
горял в зависимост от натоварването с пътници и товар около 1800 кила на час.
има някакви сейф марджини при аварийно кацане .
deaf
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#22] от "blaserr93lrs2":
По-горе съфорумци твърдят,че самолета е на Болкан Холидей.
Впрочем,Бългерия еър няма катастрофирал самолет в историята си.
blaserr93lrs2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#25] от "deaf":
https://www.sofia-airport.bg/пътници/полетна-информация/излитащи
Нямат катастрофирал,но за сметка на това периодично имат някакви аварии!
Грую
Рейтинг: 383 Неутрално[quote#20:"Дария Колев"][/quote]
Бгмама е по-подходящ форум за такива глупости.
фпуух е написал сметката.
Контрол на съзнанието
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЕдин път ми се случи,и не ми пукаше......,щото съм учил 8 години висша математика ,теория на вероятностите и т.н.А и съм много прост.🥳🐵 Много съм прост
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#19] от "ivanpopov":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Мисля че самолетите от този клас А320/737 не могат да изхвърлят гориво в полет.
fpyyh
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#18] от "vassilun":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеЛетят с 320ки, аз поне се возих на един от 2006та, но с новите седалки и кабина.
Но като гледам на сайта на летището има и нови оператори, може би търсенето води до конкуренция и днешният полет не е на BH Air.
georgi_mihailov
Рейтинг: 217 Неутрално22/05/2021 07:00 FB8509 Шарм ел Шейх T2 Bulgaria Air Излетял 07:44
vassilun
Рейтинг: 4795 ВеселоДо коментар [#28] от "Тошо Кочев":
"А и съм много прост."
Това е известно на форума! :-)
K2doors
Рейтинг: 81 НеутралноИзхвърлял е гориво ама друг път!!Да изхвърлиш тон гориво ти трябват 20 мин кръжене,тоя е кацнал веднага.
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "deaf":
"Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк ТвенСамолета е на Bulgaria Air. Човека по-горе малко се бърка. BH основно извършват чартъри до О.К. Чартърите до Египет най-често са с European Air Charter и ALK. Тези до Малдивите и Доминикана с Gullivair. Едните оперират с МД- 82, А 320 и 737, а другите с дърти А 330. Разбира се има и други оператори, които чартират, но основните играчи, с които работят българските туроператори са тези.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5267 НеутралноДо коментар [#6] от "Тошо Кочев":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЯвно нямате представа, какъв е разходът на гориво на пътнически самолет. Преди дни, един специалист тук говореше за някакви тонове на човек, за отиване до Рим. Разходът на човек е под 5 литра на 100 км.
vassilun
Рейтинг: 4795 НеутралноДо коментар [#35] от "Незнайко в Слънчевия град":
An Airbus A320–200, consumes around 2500 kg/h. It uses Jet A-1 type fuel. It has a density of 800 kg/cubic metre. This amounts to 3125 litres per hour.
UJC4040
Рейтинг: 422 НеутралноСпоред https://www.flightradar24.com/ е излетял в 7:33, стигнал е до Доспат, след това е тръгнал обратно, не по-най краткия път, и кацнал в 8:19.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.Самолет Airbus A320-214 https://www.flightradar24.com/data/aircraft/lz-fbc
Rossonero
Рейтинг: 1431 НеутралноСлава богу, че нищо лошо не се е случвало.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6266 НеутралноА и какъв е самолета. I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
maddrum
Рейтинг: 493 НеутралноЕто го пълния запис на полета.
https://www.flightradar24.com/data/flights/fb8509 #27ca46b1
venciч
Рейтинг: 1364 НеутралноНе забравяй, че при излитането към 1/3- 1/4 от горивото дава фира
Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
blondofil
Рейтинг: 2422 НеутралноДо коментар [#28] от "Тошо Кочев":
.,щото съм учил 8 години висша математик
Е взе ли я накеая. И мен ме озори тоя изпит., Ама от третия път го взех.
дерибеев
Рейтинг: 2624 НеутралноДо коментар [#16] от "nassaux":надали им трябва много мазут
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васВъобще не им трябва мазут.....
gwa59354694
Рейтинг: 321 Неутрално[quote#20:"Дария Колев"][/quote]
Този самолет няма система за изхвърляне на горивото, троле!
дерибеев
Рейтинг: 2624 ВеселоДо коментар [#17] от "Тюфлекчия":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васМи то в самолет на "един да му е писано" всички изгоряхме дето викал командира...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kahless
Рейтинг: 1017 НеутралноКакъв ти е проблема бе, хейтър нещастен!
Умнокрасавец, сър...
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
kahless
Рейтинг: 1017 НеутралноСистема за изхвърляне на гориво имат само тежките самолети за презокеански полети. Но и за тях това е сложна процедура и се извършва само над пустинни райони и над море. А-320, В-737, MD-80 и останалите типове самолети от този клас нямат такава система. Но дори и да имаше, къде бе, душко, този самолет да изхвърли 4-5 тона гориво? Кажи къде живееш, ще те уредя, с връзки съм в тези среди!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#33] от "K2doors":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Зависи от самолета. 747 примерно може да изхвърля по около два тона в минута.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#48] от "Kahles":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.По важна е височината. Правилото е да не се изхвърля под 6000 фута , но често е на много по голяма височина. От високата скорост то се разпрашва и просто се изпарява. Ако спазят процедурите не е голяма драма.
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#47] от "Kahles":
"Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк ТвенНа този глупак специално, проблема му е ментален. Тъп е, но с претенции, като за оксфордски професор.
George Svinarov
Рейтинг: 322 Неутрално"Според правилата на място били изпратени 13 линейки"
Да ви имам правилата.
mekarshalev
Рейтинг: 369 НеутралноДо коментар [#25] от "deaf":
но БГА Балкан имаше няколко, а БГ еър не е ли продължител и наследник на тях
Людмил Соколов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "vassilun":
Отдавна го продадоха 330 то
deutschwagen
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#17] от "Тюфлекчия":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И че какво толкова? Излгежда като безпремеждено аварийно кацане. Еидн път преди много години в САЩ ни свалиха преди да излетим и ни сложиха на друг самолет от същия вид (МД-80) защото един от генераторите дефектирал.
deutschwagen
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#18] от "vassilun":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Мислия че го продадоха. Сега има някакъв А330 на Гъливеър.
deutschwagen
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#19] от "ivanpopov":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А320 няма дъмпинг на гориво.
deutschwagen
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#34] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Точно така, ето го полета:
https://www.airportia.com/flights/fb8509/sofia/sharm_el-sheikh/
deaf
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#53] от "mekarshalev":
Да,мисля че пилотите от "Балкан" си основаха собствена авиокомпания "Бългерия еър". Но тя е със западни самолети,докато "Балкан" беше с руски. И въобще тя работеше при съвсем други - извратени - условия:
https://kultura.bg/web/_trashed-4/
deaf
Рейтинг: 2894 НеутралноТо пък линка не излиза. Напишете в Гугъл "За професионалната небрежност Георги Марков".
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 429 ЛюбопитноС пет самолета във флота и десетгодишна история... Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
fpyyh
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#34] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеЛично летях с BH до Египет, на летището в Хургада имаше още един техен самолет, който си беше паркиран, ние се разменихме с идващите от София.
nassaux
Рейтинг: 500 НеутралноАварирал им е единия двигател и са го спрели. За това са се върнали. Случва се относително често (сякаш една идея по-често с ЦФМските моторои, но това е субективно).
За горивото - бърза справка за полет от София до Шарм ал Шейх (как се пише това?!?!) със 139 пътника на борда в 7:30 сутринта показва, че са имали под 9т. гориво на борда. Летяли са близо час, като в това се включва излитане и първоначлно изкачване, където разхода може да стигне до над 7т. при излитане и около 4т. при изкачване.... (данни от конкуренцията, с по-неефективен мотор)... 8т. е било грубо количество при кацане.
Бих рекъл ежедневие в офиса за пилотите. Очевидно големи пичове, не са пропуснали да се "пошегуват" според свидетели, омаловажавайки ситуацията с нещо от сорта на "Имаме мъничък технически проблем и ще се върнем в София" :)
nassaux
Рейтинг: 500 Неутрално[quote#61:"FourOhFive"][/quote]
Може България Еър да е мафиотска група от страна на комерсиална организация и прочие, но екипажи и подръжка са изключително добри! Преди години им се беше паднала къса клечка с новичък 320 мисля беше или 319 та се наложи да го свалят бързо в Истанбул... Също екипажите на Уиз са силни.
За справка с откровено опасни авиолинии като Туркиш, Еър Чанс (или Франс), дори някои малоумия на Емиратс :)
Ха! На България Еър дори кабинните екипажи са яки, макар често да са навъсени, ама имайки предвид народопсихологията ни :)