Христо Иванов: Скептичен съм за резултата от проверката за подслушванията

Христо Иванов: Скептичен съм за резултата от проверката за подслушванията

© Юлия Лазарова



Съпредседателят на "Демократична България" Христо Иванов заяви в интервю за БНР, че е скептичен за резултатите от проверката по въпроса дали са подслушвани политици. Според него пълното разплитане по скандала ще стане, ако в 46-ия парламент има мнозинство, което е решено да изчисти системата на националната сигурност и да отговори натрупаните през годините много въпроси.


"Скептичен съм, защото досега никога не беше разплетена подобен тип информация и знам как може да бъде замаскирана. Видяхме вече съобщението на Специализирания съд, но разрешения могат да бъдат издавани от много други съдилища", заяви той в предаването "12+3" на БНР.


Христо Иванов подчерта, че нито той, нито другият съпредседател на "Демократична България" Атанас Атанасов твърдят, че самите те са били подслушвани, но според него е притеснително, ако е имало организирана кампания срещу политици. "32-ма души е сериозно количество. Това изключва случайни засичания", смята той.




Иванов определи като скандално излизането в отпуск на директора на ДАНС Димитър Георгиев и изрази одобрение относно неговото отстраняване. Според него освобождаването на шефовете на службите ДАНС и ДАР е било неизбежно и логично.


"Когато си шеф на такава служба, ти си войник на националната сигурност. И когато твоят генерал, условно казано, защото тези служби са на подчинение на премиера, те привика, не може да му кажеш: "Аз съм в отпуск 3 месеца." Това е абсолютно скандално!", заяви Иванов. Той обаче изрази и съмнение дали изборът на титуляр от служебно правителство е легитимен и уточни, че не познава Пламен Тончев, чието име се спряга за заместник на отстранения досегашен шеф на ДАНС Димитър Георгиев.


Иванов подчерта, че през годините ДАНС е станала обект на много критики заради проблема с Българската банка за развитие и цялостната дейност на финансовото разузнаване. Той смята, че последните действия по разкриването на руски шпиони са "твърде късни и твърде малко".


По повод изявлението на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов, че след като сменят директора на ДАНС, вече няма да има задържани руски шпиони, Христо Иванов коментира следното:


"По руска линия бяха направени няколко стъпки, но как ги оценяваме? Дали като страхотен пробив, след като Борисов 10 години си затваряше очите, или като много закъснели действия. Моята оценка е второто - закъснели действия на доста ниски нива. Може да се погледнат действията на досегашното ръководство на ДАНС по-скоро като откупуване на Борисов, отколкото като сериозно действие по отношение на руското влияние в България."


Тепърва в рамките на "Демократична България" ще се проведат консултации за становище по предложението за назначаване на нов постоянен директор на ДАНС. "Намирам, че изисква малко по-внимателен анализ дали е удачно служебен кабинет да избере титуляр", добави той.

Ключови думи към статията:

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Защо ве Ице? Нали вече имате ваш човек за шеф на ДАНС!

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Аз съм абсолютно скептичен за христо......

  3. 3 Профил на b.rainstorm
    b.rainstorm
    Рейтинг: 64 Гневно

    Всички сме скептични. Овладяната държава се пази на много нива. Борисов ни върна 10 години назад!

  4. 4 Профил на chesterfield
    chesterfield
    Рейтинг: 0 Разстроено

    Г-н Иванов, защо е това пораженческо мислене, та нали съратникът Ви, г-н генерал Атанасов, бе така категоричен в обвиненията си към старата власт?

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3927 Весело

    Ясно, фалшива партенка, опитният "телефонист" ген. Наско се втурна в яростен щурм, последван от другаря рашков, но в подножието на хълма спряха "задъхани"...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  6. 6 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1855 Весело

    Един се развеждал с мотива, че целият град е спал с жена му и той не можел така. Съдията казал: Е, целият град може, а ти не, а?

    Та и наш Христо така, всички айфони и самсунги могат да го подслушват, а неговите бъдещи подопечни - не могат...

  7. 7 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Абе, Бойкикев какви подслушвания?! Не разбра ли, че Рашков няма достъп до информация, следователно всичко което каза през последните дни е една голяма комунистическа лъжа. Напълно нормално за екземпляри като него.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  8. 8 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 161 Неутрално

    Ице, дайте някакво доказателство най-после. Обвинихте специализирания съд -оттам отрекоха, сега кого ще обвините.

  9. 9 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 161 Неутрално

    Всички сме скептични. Овладяната държава се пази на много нива. Борисов ни върна 10 години назад!
    —цитат от коментар 3 на b.rainstorm


    Стига лозунги и опорки, дайте най-после някакво доказателство.

  10. 10 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1775 Весело

    ЕЕЕ може ли такъв скептицизъм след изказване на г-н генерала и соц прокурор, влязъл да учи право чрез Рабфак, а не както нормалните хора през соца.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  11. 11 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    Видяхме вече съобщението на Специализирания съд, но разрешения могат да бъдат издавани от много други съдилища

    Това ли ще е новата опорна точка ?
    Аз също съм скептичен. Няма как да се покажат доказателства, ако те не съществуват.
    От друга страна, скептичен съм, че някой ще се извини на ГЕРБ и обвинените служби.
    Изисква се почтеност за подобни глезотии.

  12. 12 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Едно е да са знаеш, че са слушали, друго е да намериш доказателства, а трето и четвърто да се стигне до осъдителни присъди. Виж нарушеннята в ББР и пълното проспиване от финансовото разузнаване са лесно установими и доказуеми. Парите ги няма и пътят им е проследим.

  13. 13 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2836 Неутрално

    Т.е. официално признавате, че всичко беше лъжа :)

  14. 14 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Ицето почна да дава назад!

  15. 15 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1856 Весело

    Ясно е , че следите са заметени..Поне толко мозък имат у герболяка..Но това е без значение.. Новината е в публичното пространство, а там ГЕРБ не се радват на особени симпатии..Ени 70-80% от хората са убедени, че ГЕРБ са подслушвали политически опоненти, използвайки службите и отпуската на оня клет човечец само наля допълнително масло в огъня.

    Sic transit gloria mundi
  16. 16 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    До коментар [#9] от "oak17621787":

    1 милиард доказателства изтекли от ББР към послушните помагачи на шкафчо бибитков броят ли се?

  17. 17 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ама разбира се че вече си скептичен,нали вие си ги измисляте постановките.Цървули.

  18. 18 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1114 Любопитно

    какви и кои подслушвания по точно Ицка?
    тия дето Танас ги сънувал?
    правилно си скептичен!

    А Ламбовски как е добре ли е?

  19. 19 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1617 Любопитно

    А , каква е офертата към избирателите ?!

  20. 20 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Нима има някой , който да не вярва на ген даун?

  21. 21 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1830 Неутрално

    хахахаха, Ицето даде на заден. Като новобранец, него са изтапанчили (вероятно генерал наско го е изкомандвал) публично да обяви, че историята с подслушването е партенка.

    ДБ ВЪРНАХА ДПС И БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  22. 22 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2592 Неутрално

    С булдозера всички ГЕРБАВИ калинки от ДАНС , получават СУПЕР заплати, а само 0,5% от всички подслувания в СЪДА. Много ми е интересно ОЛИГАРХА Ангелов дали е записван !!? С грболяшки калинки завършили физкултура и лесото трябва да се разделя ДАНС ..

  23. 23 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Бойкикев, имаш много още да учиш от лая лудата, трябваше в деня преди изборите да обявите подслушванията

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  24. 24 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    "Когато си шеф на такава служба, ти си войник на националната сигурност. И когато твоят генерал, условно казано, защото тези служби са на подчинение на премиера, те привика, не може да му кажеш: "Аз съм в отпуск 3 месеца."


    Когато служебен премиер, на подчинение на отиващ си президент, искат да те уволнят на секундата, въпрос на национална отговорност е, да не им позволиш.
    Абсолютно скандално е уволнението на шефа и граничи с държавна измяна.
    Жалко, че шефа на ДАНС си прекрати отпуската.

  25. 25 Профил на nehaen
    nehaen
    Рейтинг: 411 Любопитно

    Христо Иванов: Скептичен съм за резултата от проверката за подслушванията

    Не, не си скептичен, а просто осъзна, че не може така да се подигравате със службите и да ги използвате за политически цели. Утре други ден, ако евентуално сте на власт (което е малко вероятно), нали ще разчитате на тая служба и вие. Нали ще очакавате от нея да проверява и да подслушва агенти на други държави и не само. Как ще ги погледнете в очите и ще им кажете, вече може да послушвате?

  26. 26 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    това , че еди кой си бил скептичен към нещо, заслужава цяла статия.

  27. 27 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 491 Разстроено

    Тъп си Ице, тъп като слонски гъз. Вече е късно, и вас при прекараха от страната на булката, моли се за едни 5% иначе ще се изселиш от София.

  28. 28 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 714 Неутрално

    "Намирам, че изисква малко по-внимателен анализ дали е удачно служебен кабинет да избере титуляр"

    Много плахо бе, Ицко! Нали беше революционер по призвание?!

  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Г-н Иванов, защо е това пораженческо мислене, та нали съратникът Ви, г-н генерал Атанасов, бе така категоричен в обвиненията си към старата власт?
    —цитат от коментар 4 на chesterfield


    Не ги разбирате тия работи! Ако сега се разкрият подслушванията на " политици", какво ще прави Сестра Галева в следващия "парламент"?
    Без комисия ли да остане?

  30. 30 Профил на isidro
    isidro
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Имаше голяма категоричност - Атанасов каза нещо следобед, Рашков каза ще проверя след два часа и след още два каза, че потвърждава. После и служебният премиер каза в ефир, че потвърждава, че имало подслушване, защото така се говорело по медиите. На фона на тези гръмки пасове и потвърдени данни, че се подслушва, трябваше поне някакви доказателства да бъдат представени. За момента няма нищо, освен "доказателствата", че едни хора твърдят в медиите. Дългосрочно това е поредно доказатлество, че ще махнем един нефелен, но ще сложим други на негово място. Игрите със службите са нещо 90-тарско от времената, когато Рашков и Атанасов бяха начело на службите.
    Аз за последните 10 г. помня записи само на Борисов и излезлият запис от СРС за жената на Радев (последният се оказа от легално СРС по линия на секретаря му). Та не е ясно как Борисов, който е много зъл и лош, слуша всички, пък един път не излезе нищо от тези предполагаеми подслушвания за опонентите му, а слушаме само бойковите простотии от тоалетната, спалнята и пр.? Нещо не се връзва, а?

  31. 31 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    какви и кои подслушвания по точно Ицка?тия дето Танас ги сънувал?правилно си скептичен! А Ламбовски как е добре ли е?
    —цитат от коментар 18 на bruno__dante


    Грешите! Танас не си ги измисля, лично той подслушваше Филчев.

  32. 32 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Имаше голяма категоричност - Атанасов каза нещо следобед, Рашков каза ще проверя след два часа и след още два каза, че потвърждава. После и служебният премиер каза в ефир, че потвърждава, че имало подслушване, защото така се говорело по медиите. На фона на тези гръмки пасове и потвърдени данни, че се подслушва, трябваше поне някакви доказателства да бъдат представени. За момента няма нищо, освен "доказателствата", че едни хора твърдят в медиите. Дългосрочно това е поредно доказатлество, че ще махнем един нефелен, но ще сложим други на негово място. Игрите със службите са нещо 90-тарско от времената, когато Рашков и Атанасов бяха начело на службите. Аз за последните 10 г. помня записи само на Борисов и излезлият запис от СРС за жената на Радев (последният се оказа от легално СРС по линия на секретаря му). Та не е ясно как Борисов, който е много зъл и лош, слуша всички, пък един път не излезе нищо от тези предполагаеми подслушвания за опонентите му, а слушаме само бойковите простотии от тоалетната, спалнята и пр.? Нещо не се връзва, а?
    —цитат от коментар 30 на isidro


    Цялата драма е, че едни посолство иска да потуши един шпионски скандал и използва назначения си президент фигурант.

  33. 33 Профил на wqc45512416
    wqc45512416
    Рейтинг: 277 Неутрално

    С на Каскета и Тиквата службите, истинска проверка ще има чак като проверят Осемте Джуджета и ТЕЦ Доган.

  34. 34 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    "...Според него пълното разплитане по скандала ще стане, ако в 46-ия парламент има мнозинство....."
    ........
    Народното събрание е законодателен орган, Ице, а не Народен съд!

  35. 35 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2592 Неутрално

    Служби за сигурност на България няма , а историята с "шпионите засега все още се поддържа". Емилян Гербев ...в складовете ( български/чешки) имаше ма старо съветско оръжие , не знам за руски шпиони , прокуратурата и ДАНС лъжат . Това оръжие е на фирмата , и той го знае :))) То не е на приятеля Б.Б и Шиши :) Това оръжие достига до ИДИЛ / Грузия /Украйна .( Д.Гайтанджиева ) .!!! Разрешения за продажби са на най-високо НИВО, какво е нивото освен главната МУТРА , а този ...бивш шеф е част от тази схема .Разбира се по Е.Гебрев запчона един .... ХЕЙТ .в стил : Млък, Сус , Затваряй си устата ти казвам : Ние казваме че шпиони са ... Това се знае и народа ще разпердушини това ...образование наречено ГЕРБ ..

  36. 36 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 658 Неутрално

    ".....Той обаче изрази и съмнение дали изборът на титуляр от служебно правителство е легитимен ...."
    "....Тепърва в рамките на "Демократична България" ще се проведат консултации за становище по предложението за назначаване на нов постоянен директор на ДАНС. "Намирам, че изисква малко по-внимателен анализ дали е удачно служебен кабинет да избере титуляр", добави той."

    Вицепремиер и вътрешен министър без допуск за квалифицирана информация.
    Нелегитимен нов шеф на ДАНС. Културист за шеф на НАП. Минеков не може една грамота по случай 24 май да напише.
    Както казва КМЕТА : Гарантирано от Радев !

  37. 37 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#18] от "bruno__dante":

    ламбовски е добе,
    ама твоя шеф пеевски май не е добре.
    кажи правиш ли му компреси в хотел ястребец.
    нещо е излъгал путин с некои далавери и е изял
    дървото.

  38. 38 Профил на xyi25666099
    xyi25666099
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Христо пак с разкъртващи разкрития

    За снегозадържането по билото на Стара планина.

    "Дневник" следи в реално време събитията около сблъсъците между институциите и протестите срещу правителството и главния прокурор, които навлизат в 266-cтия си ден
  39. 39 Профил на wqc45512416
    wqc45512416
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#32] от "Stoyan Kostov":

    Или пък да се разкрият престъпленията на Борисов?

  40. 40 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 491 Любопитно

    Ясно е , че следите са заметени..Поне толко мозък имат у герболяка..Но това е без значение.. Новината е в публичното пространство, а там ГЕРБ не се радват на особени симпатии..Ени 70-80% от хората са убедени, че ГЕРБ са подслушвали политически опоненти, използвайки службите и отпуската на оня клет човечец само наля допълнително масло в огъня.
    —цитат от коментар 15 на Hristov


    Нали "Следите остават' по А.Атанасов?

  41. 41 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Защо ве Ице? Нали вече имате ваш човек за шеф на ДАНС!
    —цитат от коментар 1 на 4ort


    Който се интересува от лицето Росен Миленов - моля :

    https://dogovorat.com/росен-миленов-3/

  42. 42 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 707 Неутрално

    На мястото на ДБ не бих се притеснявал ни най-малко от подслушване. След като са скептични за потвърждение на съмненията им, защо изобщо вдигат шум без да имат доказателства? Вероятно по изпитания съветски метод - Сестра ти е к...а, а върви доказвай после, че нямаш сестра.

  43. 43 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    То вече се знае защо и за какво е подслушвал ДАНС. За всички е ясно че става дума за руския шпионски скандал и затова според Христо Иванов разплитането ще е дълго трудно, за да се сложи шапка невидимка и мръсотията на Радев и Рашков да се свърши скрито и покрито. Иназче да се извади каквато може полза от случая за изборите лъжейки, че са подслушвани невинни политици.

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  44. 44 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3946 Любопитно

    "Следите са заметени "

  45. 45 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Имаше голяма категоричност - Атанасов каза нещо следобед, Рашков каза ще проверя след два часа и след още два каза, че потвърждава. После и служебният премиер каза в ефир, че потвърждава, че имало подслушване, защото така се говорело по медиите. На фона на тези гръмки пасове и потвърдени данни, че се подслушва, трябваше поне някакви доказателства да бъдат представени. За момента няма нищо, освен "доказателствата", че едни хора твърдят в медиите. Дългосрочно това е поредно доказатлество, че ще махнем един нефелен, но ще сложим други на негово място. Игрите със службите са нещо 90-тарско от времената, когато Рашков и Атанасов бяха начело на службите. Аз за последните 10 г. помня записи само на Борисов и излезлият запис от СРС за жената на Радев (последният се оказа от легално СРС по линия на секретаря му). Та не е ясно как Борисов, който е много зъл и лош, слуша всички, пък един път не излезе нищо от тези предполагаеми подслушвания за опонентите му, а слушаме само бойковите простотии от тоалетната, спалнята и пр.? Нещо не се връзва, а?
    —цитат от коментар 30 на isidro


    ++++++++++++++++++++++++

  46. 46 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 947 Неутрално

    С право е скептичен. На вътрешните проверки не може да се вярва. Те трябва да са направени от независим орган.

  47. 47 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7293 Неутрално

    Прав е, престъпниците сами не могат себе си да проверяват. Както каза Дончева, ъндърграунда е проникнал навсякъде в службите.
    Виждате ли, всички вие, дето гласувате 10 години за ГЕРБ, докъде докарахте държавата. Най-старата държава в Европа скоро да я няма.

  48. 48 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Ице, Ице тиквеник "демократичен"
    Толкова си подъл, толкоз си себичен
    С комунетата си първа дружка
    С БКП-тата те свързва дружба

    Колко кинти взе, колко обещаха
    За да им вършиш черната работа?

    ДБ=БКП
  49. 49 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    Може ли льо пти женерал да твърди нещо, което е само слух? Не може. Той е истината от последна инстанция.

  50. 50 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2607 Весело

    Ми как няма да е скептичен Иванов!

    Ако той е звънял на Маджо и в същото време Маджо е подслушван заради криви гешефти/сделки, то в протокола за подслушването ще цъфне и г-н Иванов!

    Съвет към политиците от опозицията, безплатен при това, спрете да си гугукате със съмнителни граждани!

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  51. 51 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    Рашков не трябваше да лъже за подслушванията, макар и с благородна кауза, да злепостави предишните.

  52. 52 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Изглежда поумнявам (по-красив няма накъде) - съгласен съм с др. Иванов! Още като видях кой извади този компромат и като чух как служебния премиер категорично заяви, че има скандал (знаел го от медиите) ми беше ясно, че нищо няма да излезе от този кьорфишек :)

  53. 53 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Този къде е учил право? Само един съд може да разреши подслушване!! Глупчо прочети ЗАКОН за специалните разузнавателни средства, вярно различни съдилища дават разрешение, но за всеки вид престъпление си има съд, т.е. ако политиците на са извършили тежко криминални престъпления или военно престъпление то само един съд може да даде разрешение.

  54. 54 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Аз съм абсолютно скептичен за христо......
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    И аз така. Много, много скептичен за политическата му кариера.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK