Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".

"Ще намалим максималната скорост в участъка": Резултатите от проверката на "Струма"

"Ще намалим максималната скорост в участъка": Резултатите от проверката на "Струма"

Виж видеото
Над 20% ще поскъпне парното от 1 януари, прогнозират от Асоциацията на топлофикациите

Над 20% ще поскъпне парното от 1 януари, прогнозират от Асоциацията на топлофикациите

Виж видеото
"Хуморът вади хората от тинята": Създателите на "Стихове за секс и драма" пред "Дневник"

"Хуморът вади хората от тинята": Създателите на "Стихове за секс и драма" пред "Дневник"

Виж видеото
"Благодарна съм на съдбата, че съм тук": Как живее една германска пенсионерка в България

"Благодарна съм на съдбата, че съм тук": Как живее една германска пенсионерка в България

Виж видеото
Преговорите за кабинет на тема "Финанси" (пълен запис)

Преговорите за кабинет на тема "Финанси" (пълен запис)

Виж видеото

Започваме да получаваме интересни сигнали от малки предприятия, които не са имали достъп до кредити от Българската банка за развитие. Това заяви икономическият министър Кирил Петков на пресконференция в Министерството на икономиката.


"Искам да кажа на всички тях, че ако имат въпроси и проблеми във връзка с кредитирането на малки и средни предприятия от страна на Българската банка за развитие, могат да се обръщат към министерството и ние ще искаме да имаме отговор от банката за всеки отказан кредит, който е целесъобразен", добави той и подчерта: "Искаме тази банка да започне да работи за малките и средни предприятия." "Много се надявам да финансираме експортно ориентирани и иновативни компании, това е моята истинска цел", каза още Петков.


Тази сутрин Кирил Петков трябваше да се срещне с представители на едни от най-големите кредитополучатели на Българската банка за развитие. По план в срещата трябва да участват ръководствата на осемте компании, получили кредити с размер над 60 млн. лв. от Българската банка за развитие - "Слънчев ден" АД, "Благоевград-БТ" АД, "Роудуей кънстракшън" АД, "Маркет инвестмънт" АД (собственикът на веригата магазини за техника "Техномаркет"), "Интернешънъл инвестмънтс" ЕАД, "Параходство БМФ" АД, "Транспект" АД, "Инса ойл" ЕООД.


В крайна сметка за среща в министерството не се появи представител на нито една от фирмите, но шест от тях (без "Благоевград-БТ" АД и "Транспект" АД) изпратиха писмен отговор до министерството, в който съобщават, че плащат заемите си без забавяне.


Този месец стана известно, че банката в противоречие с целите и устава си е раздала кредити на обща стойност близо 1 млрд. лв. едва на осем дружества, вместо да финансира приоритетно малкия и средния бизнес. В четвъртък Кирил Петков дори съобщи, че общо 20 фирми са получили 1,8 милиарда лева, или почти всички кредити, стигнали до частни клиенти.


Какво още каза Кирил Петков - тук.

Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    От перманентно правене на неотроцкистка пропаганда на тези хорица не им остава никакво време да управляват Отечеството....кой ли го прави вместо тях?

  2. 2 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Интересно, уж всичко точно и няма проблеми, пък всички се изпокрили, и надзорен съвет, и големите фирми кредитополучатели. Фактически излиза, че явно нещата не са за пред хората, хората само да бъдат така добри да плащат масрафа. Между другото гелосания плати ли си неустойката от 50 милиона, за един приятел питам?

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  3. 3 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 126 Неутрално

    Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. И когато някой си обслужва кредите на високи лихви, то държавната банка печели. Друго си е Сульо и Пульо да получат кредити и да не ги връщат. Значи едно голямо браво!

    Няма мрак който светлината да не може да разсее.
  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    "Този месец стана известно, че банката в противоречие с целите и устава си е раздала кредити на обща стойност близо 1 млрд. лв. едва на осем дружества, вместо да финансира приоритетно малкия и средния бизнес. "

    Е как бе?!

    Фирма с 5000 лева ОБОРОТ преди 3 години и нито лев оттогава какво е? Не е ли дибидюс МАЛЪК бизнес? Една бабичка с кантарче на входа на Южния парк върти повече пари.

    И банката какво прави - финансира я! С едни 75 МИЛИОНА, нека се подпомогнат хората, да си стъпят на краката.

    Само мрънкате, ей.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    Хравардския срам

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  6. 6 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Беше доста по-обран пред Виктор в Нова. Нямаше ги гръмките му приказки от преди, доста работи се оказа че всъщност не ги бил казвал.😁😁😁 А това че е подал документи за смяна на надзора още преди да стане министър беше върха.

  7. 7 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    От перманентно правене на неотроцкистка пропаганда на тези хорица не им остава никакво време да управляват Отечеството....кой ли го прави вместо тях?
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    А-ха, гледам мръсна работа вършат, рият лайната гробаджийско-сарайски и много се разсмърдя вече. Едно добро начало за управление различно от мишкуване с джипката.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  8. 8 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2852 Любопитно

    "плащат заемите си без забавяне." - то остава и да не го правят! Нещо БГ бизнесМЕНИ, от държавната банка, не проявяват уважение към държавния служител, който ги "поканил"? Как ли са обикаляли преди да чопнат заемчетата? Булгар модел?!?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  9. 9 Профил на brighty
    brighty
    Рейтинг: 21 Неутрално

    А банковите мениджъри и служители в тази банка, гаврили се с клиентите от МСП, както се твърди, няма ли да бъдат уволнени?

  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#2] от "rumen_s":

    "Интересно, уж всичко точно и няма проблеми, пък всички се изпокрили, и надзорен съвет, и големите фирми кредитополучатели. "

    И Бойко Методиев от Банки, и комедийното дуо Миков и Битов (а.к.а. Маги & Бадер)...

    Скромността краси човека, затова.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    [quote#7:"rumen_s"][/quote]

    Ква работа вършат, хвърлят някакви обвинения, без да предоставят някакви доказателства. Типично по комунистически.

  12. 12 Профил на Бланш
    Бланш
    Рейтинг: 1756 Неутрално

    Големите искат големи овърдрафти ;-)

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":

    "Едно добро начало за управление различно от мишкуване с джипката."

    Жалко, че това правителство няма да се задържи поне едно 2 години.

    (То не се знае...)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    А банковите мениджъри и служители в тази банка, гаврили се с клиентите от МСП, както се твърди, няма ли да бъдат уволнени?
    —цитат от коментар 9 на Brighty


    Както се твърди....😁😁😁Евалла.

  15. 15 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":"Едно добро начало за управление различно от мишкуване с джипката."Жалко, че това правителство няма да се задържи поне едно 2 години.(То не се знае...)
    —цитат от коментар 13 на Norman Granz


    Мале, мале Грънец, докъде изпаднахте.

  16. 16 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    [quote#7:"rumen_s"]
    —цитат от коментар 11 на oak17621787
    Ква работа вършат, хвърлят някакви обвинения, без да предоставят някакви доказателства. Типично по комунистически.[/quote]

    Комунист ще викате на идола си от Банкя, още си пази и се хвали с комунистическата си книжка. Също и на каскета, дето си позволи да влезе в президентството, а пък онзи ден съда рекна, че било незаконно. Та баш така са ОПГ шайката: "хвърлят някакви обвинения, без да предоставят някакви доказателства". Накрая в съда са все насрани.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#16] от "rumen_s":

    "Та баш така са ОПГ шайката: "хвърлят някакви обвинения, без да предоставят някакви доказателства". "

    Какво стана с петорката от Лъвов бридж - има ли обвинителни актове?

    Или ще стане като с изключително опасния шпионин Николай Малинов, за когото каскетите биха тъпана и надуваха флигорната преди година и 9 месеца, и който в момента е СВОБОДЕН ГРАЖДАНИН поради изтичане на ДАВНОСТНИЯ СРОК за повдигане на обвинения?

    Да не питам защо давностният срок изтече и има ли това нещо общо с посещението му при Путин, който предупреди хората си в България да не са посмели повече да го закачат.

    И те ... козируваха на гола глава.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    г-н Петков каза и това :

    „Ако тези 8 кредита не бяха дадени, щяхме да имаме 1 млрд. ликвидност, за да дадем на ресторантьорите, на малките предприятия и да направим гаранционни схеми, които реално да подпомогнат истинската икономика с малки и средни предприятия”.


    Убеден съм, че по време на криза, затворени ресторанти и заведения, бизнесът ще се зарадва изключително много на кредити, които няма как да обслужва.
    г-н Петков е изключително компетентен, вижда се веднага.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    [quote#16:"rumen_s"][/quote]

    Чакайте сега, Бокича си е тиквоч и никой не го отрича. Говорим за тези които го смениха. Подслушване - Рашков или Женерала кога ще извадят доказателства. Бяха 32, после вашия човек Бабикян ги изкара 82. Обаче даказателствата им са, да цитирам министър председателя - публикации в медиите. И другиите им големи приказки са такива, да не говорим че действат все едно ще векуват във властта.

  22. 22 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#11] от "oak17621787":
    Баш по комунистически е краденето от държавната ”баница”. Гарантирано от ГЕРБ!

  23. 23 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    До коментар [#11] от "oak17621787":Цялата ви гербидж-пропаганда се разпада. И платените статии по чужди пиар сайтове не помагат дори.Доказателствата се видяха: председателят на надзорния съвет свидетелства за порочни практики вчера. Банката е раздавала ресурса си на няколко фирми, свързани с емблематични мутри, все приятели на Бойче Менискуса.
    —цитат от коментар 20 на hpx13671502


    Вие правите пропаганда. Днеска Виктор от нова 10 пъти го пита, посочете нарушение на закона, банката ликвидна ли е, незаконни ли са тези отпускани кредити. Министъра не можа да посочи нарушение на закона. Дали е морално да се отпускат такива кредити, ами не, не е морално, ама не е и незаконно.
    А как бихте коментирали казуса с подаване на Бнб на нов надзорен съвет, преди още да е станал министър. Не ви ли смърди малко тази работа.

  24. 24 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    До коментар [#11] от "oak17621787":Баш по комунистически е краденето от държавната ”баница”. Гарантирано от ГЕРБ!
    —цитат от коментар 22 на ck


    Гарантирано от Герб😁😁😁 Кмета ще ви съди за плагиатство.😁😁😁

  25. 25 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Кирил \Петков може и да иска , но дали ще стане е друга работа.

  26. 26 Профил на hpx13671502
    hpx13671502
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#23] от "oak17621787":

    Вчера говори председателят на Надзора. Достатъчно ЯСЕН беше за порочните практики от Управителния съвет и одитния комитет.

    Министърът не е юрист. Нарушението на закона е повече от очевидно, защото не са спазаени целите, посочени в закона за ББР при раздаване на кредитите.

    Министърът работи в абсолютно правилна посока. Трябва да се смени надзора, другото е само технически въпрос, кога ще се заяви пред БНБ.

  27. 27 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Блокирай банковите им сметки и веднага ще дотърчат,та даже и краката си ще счупят...

  28. 28 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1885 Разстроено

    Баш бая министър, Принципал се пъчи..... ама елементарни познания няма как става кредитирането на МСП! Кое малко предприятие ще направи пътека до София за да урежда малък кредит? Кредитиране на МСП става с развита клонова мрежа!!! Ха като е принципал и командва надзора да развие мрежата на банката.... ама затова освен приказки пред камери се иска и акъл!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  29. 29 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Аз пък искам банката да спре да работи!
    Дъежавните банки само изкривяват сектора и са изключително мощен инструмент за подпомагане на бизнеси на "избрани". И тъй като няма как да има адекватен контрол при нашите слаби и пробити институции, няма как такава банка да не се използва.

    Отделно на мен лично ми писна с нашите пари да се правят държавни дружества,където да се назначават "наши хора" на тлъсти заплати и където да потъват стотици милиони. А като се поизточат достатъчно, тогава едни други "наши хора" приватизират построеното с нашите пари. Стига вече!

  30. 30 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 92 Неутрално

    Радевата шайка се опитва да ни убеди че банките трябва да дават кредити само на малки и неплатежоспособни клиенти, а службите не трябва да подслушват терористи, защото така щели да чуят и политиците, които си сътрудничат с престъпниците.
    Защо ли нещо не съм съгласен?!?

  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#3] от "1908":

    "Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки."

    Викаш Пеевски, Вълка и Домусчиев са такива патриоти, че са решили да вземат по-скъпи кредити от ББР вместо по-евтини "от останалите банки"? Награда заслужават за това, ей!

  32. 32 Профил на Николай Ангелов
    Николай Ангелов
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Водещият му каза, че е станал смешен. Това не беше възпитано, но беше вярно.

  33. 33 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    Кирил Петков: Искаме банката за развитие да работи за малките и средните предприятия
    ==================================

    Както се разбра в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. Каква е изгодата за малкия и среден бизнес да плаща по-високи лихви, след като може да иска заем от други банки?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  34. 34 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7176 Неутрално

    Тя затова е и създадена. А кога ще излязат на показ договорите, да видим при какви условия са раздадени големите кредити.

  35. 35 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5156 Неутрално

    "Кирил Петков: Искаме банката за развитие да работи за малките и средните предприятия"

    Вие да, но предшествениците ви са раздавали кредитите като "благословия" на техни богопомазани

  36. 36 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#3] от "1908":


    Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. И когато някой си обслужва кредите на високи лихви, то държавната банка печели. Друго си е Сульо и Пульо да получат кредити и да не ги връщат. Значи едно голямо браво!
    —цитат от коментар 3 на 1908


    Единственото, което разбрахме, че Вие нищо не сте разбрали от проблема. :-)

  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Вижте в какъв батак са ни набутали сикаджиите:

    https://www.mediapool.bg/energetika-na-miliarden-minus-i-sporno-izplashtane-na-turski-potok-news322352.html

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4653 Любопитно

    До коментар [#33] от "AModoMio":

    А каква е изгодата на Пеевски, Вълка и Домусчиев да вземат кредити с по-висока лихва от ББР, вместо такива с ниска лихва от други банки? Отговорете, моля!

  39. 39 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Радевата шайка се опитва да ни убеди че банките трябва да дават кредити само на малки и неплатежоспособни клиенти, а службите не трябва да подслушват терористи, защото така щели да чуят и политиците, които си сътрудничат с престъпниците.Защо ли нещо не съм съгласен?!?
    —цитат от коментар 30 на PoToP


    +++++++++++++

    Русия- проказата на планетата Земя.
  40. 40 Профил на serenalipuma
    serenalipuma
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Ами като искате, направете го! Сложете горна граница на кредитите и готово! Ама го направете тихо, елегантно, без да застрашавате нито банката, нито обслужването на вече раздадените кредити. А вие действате като слон в стъкларски магазин. Само дето тъпан не биете. Не се прави така!

  41. 41 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1885 Любопитно

    Блокирай банковите им сметки и веднага ще дотърчат,та даже и краката си ще счупят...
    —цитат от коментар 27 на Toni Ivanov


    И като изреват че банката е затворила.... и народа се струпа пред всички банки....... 96-та помните ли?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  42. 42 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1885 Любопитно

    Беше доста по-обран пред Виктор в Нова. Нямаше ги гръмките му приказки от преди, доста работи се оказа че всъщност не ги бил казвал.😁😁😁 А това че е подал документи за смяна на надзора още преди да стане министър беше върха.
    —цитат от коментар 6 на oak17621787


    подигравахме се герберските калинки.... ама тези дето е назначил Черепа в Радевата хунта са много по-зле!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  43. 43 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#33] от "AModoMio":А каква е изгодата на Пеевски, Вълка и Домусчиев да вземат кредити с по-висока лихва от ББР, вместо такива с ниска лихва от други банки? Отговорете, моля!
    —цитат от коментар 38 на vassilun


    Каква им е изгодата на тез които сте цитирали, не зная. Те имат откъде да връщат заем или въобще да не го върнат. Аз питам за малкия и среден бизнес.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  44. 44 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. И когато някой си обслужва кредите на високи лихви, то държавната банка печели. Друго си е Сульо и Пульо да получат кредити и да не ги връщат. Значи едно голямо браво!
    —цитат от коментар 3 на 1908


    Ти би ли отишъл за кредит от банка с висока лихва?
    Мисля, че не.
    А хората Пеевски и другите са отишли 😉

  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#43] от "AModoMio":

    Колега, идеята зад създаването на ББР е да отпуска кредитни линии на търговските банки, с които търговските банки да кредитират малки и средни предприятия без кредитна история и без активи, които да заложат като гаранция. Такива държавни банки има и в Германия, Франция, Япония. Въпросът е, че след рухването на пирамидата КТБ на Шиши и компания им трябваше финансираща банка и заради това (с помощта на ГЕРБ) законът за ББР бе променен, за до може да раздава и големи кредити на "правилните" хора.

  46. 46 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Киро ги пори и не им се верва просто

    Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/home
  47. 47 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#38] от "vassilun":

    Колега, току-що във Фрога:

    Какво е било обезпечението на тези кредити? Когато „Благоевград БТ“ получава 140 млн лева от банката тя вече не извършва никаква дейност. Машини и готова продукция са изтеглени преди това – може би са отпътували към Дубай, където са разгърнати същите дейности. Може би – това трябва да се провери задължително. Както и кой е собственик на „Благоевград БТ“.

    Същото важи за фирмата, която по някакъв начин се свързва с името на Румен Гайтански – Вълка. Отпуснати са 150 млн, за придобиване на фирма, която е с активи за около 15 млн, но по нечия оценка и определят цена от около 200 млн. Вълка купува от себе си фирма, за която му дават 150 млн. Нека се види обезпечението! Освен това се носят слухове, че тези пари са заминали към Оманския фонд, който притежаваше акции в КТБ, но за това ще говорим отделно.

    Това важи и за останалите облагодетелствани фирми.

    Те твърдят, че редовно обслужват кредитите си. Сигурно е така. Но това се случва, защото избухна скандалът.

    Министър Кирил Петков си знае работата, но все пак да припомним старото правило: Проследете пътя на парите. От излизането им от ББР, откъде са минали и къде са отишли. Почти сигурно е, че една част са се озовали в други банки, а друга част – в чужбина.

    Не се подвеждайте и по сравненията с КТБ. Фалираната умишлено банка на Цветан Василев е имала активи като Виваком, Дунарит, Петрол, Авионамс, завод за гипс и пр. Само Виваком е с оценка над 1 млрд евро. Какви активи притежава държавната ББР? Отговорът е: никакви!


    ....

    Защо до момента срещу Фрог Нюз няма заведено дело за оклеветяване на тези праведни българи?!

    Имаше един опит за счупване на коленете на Огнян Стефанов с чук, и толкова.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  48. 48 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Баш бая министър, Принципал се пъчи..... ама елементарни познания няма как става кредитирането на МСП! Кое малко предприятие ще направи пътека до София за да урежда малък кредит? Кредитиране на МСП става с развита клонова мрежа!!! Ха като е принципал и командва надзора да развие мрежата на банката.... ама затова освен приказки пред камери се иска и акъл!
    —цитат от коментар 28 на chichka


    🤣🤣🤣🤣🤣

  49. 49 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Водещият му каза, че е станал смешен. Това не беше възпитано, но беше вярно.
    —цитат от коментар 32 на Николай Ангелов


    Водещият е смешен, а не Петков!

  50. 50 Профил на chris3bg
    chris3bg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Глава шеста
    ИЗТОЧНИЦИ ЗА ФИНАНСИРАНЕ

    Закон за ББР
    ------
    Чл. 9. Източници за финансиране на дейността на банката са:
    1. доходи от дейността на банката;
    2. емитирани от банката облигации;
    3. заеми от местни, чуждестранни и международни институции;
    4. средства от фондове на Европейския съюз и средства със специално предназначение за развитие на икономически сектори и географски региони;
    5. други източници.

    Chris3bg
  51. 51 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. И когато някой си обслужва кредите на високи лихви, то държавната банка печели. Друго си е Сульо и Пульо да получат кредити и да не ги връщат. Значи едно голямо браво!
    —цитат от коментар 3 на 1908


    Абе те и в КТБ бяха по-високи лихвите и виж кво станА!

    А всъщност като са по-големи лихвите в тази държавна банка, защо тези големи "хубави" компании взимат от скъпите държавни кредити, а не от частни банки при по-ниски лихви ... хмммм??
    Май не им дават а?

  52. 52 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Аз пък искам банката да спре да работи!Дъежавните банки само изкривяват сектора и са изключително мощен инструмент за подпомагане на бизнеси на "избрани". И тъй като няма как да има адекватен контрол при нашите слаби и пробити институции, няма как такава банка да не се използва.Отделно на мен лично ми писна с нашите пари да се правят държавни дружества,където да се назначават "наши хора" на тлъсти заплати и където да потъват стотици милиони. А като се поизточат достатъчно, тогава едни други "наши хора" приватизират построеното с нашите пари. Стига вече!
    —цитат от коментар 29 на debruckere


    Това е най-правилния път. Истината е че бизнеса няма нужда от такава банка. А пък за лимита от 5млн, колко му е да направиш 10 фирми и на всяка да отпуснат по 5млн, всичко пак ще е законно.

  53. 53 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1885 Весело

    До коментар [#44] от "Локомотив":

    Отдавна лихвата по кредита не е показател за вземане на решение. Ако задължителните такси, застраховки и всякакви други "банкови" хитрости правят ГПР отблъскващ, няма да вземете кредит и при 0 лихва!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  54. 54 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#47] от "Norman Granz":

    Ако някоя банка ми отпусне на мен необезпечен кредит, аз никога не бих го върнал! Не е виновен Пеевски / Вълка, а този, който е назначил управилния съвет на ББР - ГЕРБ!

  55. 55 Профил на cnu40695109
    cnu40695109
    Рейтинг: 382 Любопитно

    А ние, харвърдско комуне, дето пълним хазната, искаме тая банка да се закрие. Има достатъчно търговски и инвестиционни банки.
    Не считаме за правилно държавата да спонсорира бизнеса по какъвто и да е начин. Обаче вие, харвардските комунисти грантаджии сте свикнали парите да идват все по някакви иновативни начини и ако може от общата хазна да е - я фондче, я грантче, я преференциална лихва, я държавна банка.
    Така, че нискочелесто харвърдче, закривайте я тая банка и аре беги бързо от там.

  56. 56 Профил на just
    just
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#2] от "rumen_s":

    Ами хайде сега да го накарат да си я плати де, какво чакате действайте.
    Пропагандата е едно а действията нещо друго.

  57. 57 Профил на just
    just
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Много ме кефи когато комунистите на Радев/Янев започнат да говорят за ограбване, разграбване на банки. Абе червенотиквеновчета да не би да сте забравили Колко банки
    Ограби БКП/БСП преди време А? Да опресним спомените - над 50 банки бяха последователно и методично ОГРАБЕНИ от шумкарите и какво, някой да беше осъден или върнал парите?
    Колко бяха кредитните милионери? Ами питайте вашият чекист Бойко Рашков той много добре ги знае тези неща. А може и Финансовият гений Румен Гечев .
    Тогава ограбихте СТОТИЦИ МИЛИАРДИ .

  58. 58 Профил на cnu40695109
    cnu40695109
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#57] от "just":

    куче влачи, диря няма.

  59. 59 Профил на wqc45512416
    wqc45512416
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#19] от "Хай Буй":

    Ако знаеше как се прави бизнес, щеше да разбереш че щяха да се радват.

  60. 60 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    До коментар [#42] от "chichka":

    Ти специално никога не си се подигравал, само ги венцеславеше.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  61. 61 Профил на n_kukaleva
    n_kukaleva
    Рейтинг: 749 Разстроено

    Помнете 1996г. и фалита на най-големите български банки с услужливото участие на червени функционери и не допускайте същото да се случи под диктата на служебното правителство! А иначе Майкъл Кирил знае как се финтира данъчна дисциплина!

  62. 62 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Какво иска служебното няма никакво знаение, остават ви още 50 дни, когатоима действащ парламент правите нов закон, парламента го гласува и тогава можете да променяте правила!

  63. 63 Профил на Peacock
    Peacock
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Както разбрахме в тази банка лихвите са по-високи от останалите банки. И когато някой си обслужва кредите на високи лихви, то държавната банка печели. Друго си е Сульо и Пульо да получат кредити и да не ги връщат. Значи едно голямо браво!
    —цитат от коментар 3 на 1908


    Абе ти четеш ли какво пишеш! Кой нормален Бизнес ще отиде на по-високи лихви, ако може да вземе кредит на пазарни и по-ниски!

    И не разбра ли - Тази Банка не е създадена с цел печелба, а за да подпомогне нови и малки бизнеси които не могат да получат кредитиране от частните търговски банки - заради обезпечения, заради липса на години опит и печалба или заради това че са иновативни!

  64. 64 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 584 Весело

    Този комедиант Киро от утре ще раздава по 100 бона на получено писмо от желаещи да смучат. Колкото поискат, толкова ще получат. После парите свършват и 3000 лева за долар. Гениалните идеи се раждат само в Харварда. Киро Харварда.

  65. 65 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 560 Весело

    До коментар [#63] от "Peacock":

    Викаш кредити ще получават само необезпечени и безхаберни "иноватори". Така ще е тя. Priceless!

  66. 66 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 743 Неутрално

    =====Кирил Петков: Искаме банката за развитие да работи за малките и средните предприятия===.........Само да допълня: колко пари приведе ББР в един частен фонд с 134 човека, списъчен състав в Лондон ....... За "Триморието" става дума ?......някой ще каже ли точната цифрата?.....хм ? ......... """"кредитополучатели" ли бяха тея от "Триморието" дето от Банката за развитие им "хакнаха" бая пари по сметка? .......те "кредитополучатели" ли са или "надарени"? А ???? , кво ще каже, министъра? ..... Хахахаха...... и по кой "член" бяха преведени тея милиони евра от джоба на хората по сметка на една частна фирма?.....и на кой точно, моля да кажат а ?...... Кой ги нареди? Екатерина Спасова Гечева-Захариева ????? Или кой?.....…. Тоя фонд само да питам към българските малки и средни
    предприятия ли го слагаме или как?.........моля министъра да обясни?........

  67. 67 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2162 Неутрално

    Това минава през промяна на закона и устава на банката, че не може да се раздават кредити по-големи от ххххх лв. и смяна на борда на банката.

  68. 68 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1674 Неутрално

    Начи Кире, гле са, ББР е като главния прокурор - не е нужна. Институции, които са изначално създадени за да се краде и контролира. Единствения начин да не са вредни е да се закрият. Каквито и правила да им направиш, каквито и управители да им назначиш, те ще бъдат в края на краищата овладени и използвани от някакви кръгове, защото са изначално за това създадени





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK