Право на отговор: ПИБ няма нужда от помощ и не е била спасявана

Право на отговор: ПИБ няма нужда от помощ и не е била спасявана

© Надежда Чипева



Бел. ред. - "Дневник" публикува право на отговор от Първа инвестиционна банка (ПИБ) по повод статията "Фич" потвърди негативната перспектива за банка, на която Борисов помогна с милиони". От редакционна гледна точка то не опровергава фактите в текста, а коментира заключения в него. Може да прочетете статията тук, а оригиналният текст на рейтинговата агенция - тук.


Уважаема редакция на "Дневник",


С притеснение констатирахме поредни неточности, касаещи Първа инвестиционна банка, в публикувана от Вас статия със заглавие: "Фич" потвърди негативната перспектива за банка, на която Борисов помогна с милиони".




Подвеждащо за уважаваната от нас аудитория на "Дневник" е още заглавието на статията, в което се твърди, че банката е получила или се е нуждаела от подкрепа на политици. Както всеки журналист с уважение към фактите би отбелязал, през 2020 г. Първа инвестиционна банка увеличи капитала си със 195 424 000 лв. чрез емитиране на акции, като участници в търга бяха Българската банка за развитие и Valea Foundation, които към момента са акционери в банката съответно с 18.35% и 7.87%.


Анализът на фактите ясно показва, че Първа инвестиционна банка няма нужда и не е желаела "помощ", а още по-малко е била "спасявана", както неточно сте отбелязали в своята статия.


Добрата журналистическа практика и спрямо подписният от вас етичен кодекс на българските медии изисква коректно и безпристрастно информиране на аудиторията за интересуващата я информация, като изключва внушения и умишлени неточности.


Що се отнася до поднесената информация за рейтинга на банката, определен от агенция "Фич", изразяваме дълбоката си увереност, че читателите на "Дневник" могат да се запознаят с констатациите в оригинал, за да избегнат възможността за фриволно интерпретиране на заключенията в тях.


Ако решите да публикувате тази позиция - нека тя да бъде в цялост, а не само избрани изречения от нея.


От Първа инвестиционна банка

Коментари (148)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    Интересно тези отговори защо одиторите не са ги приели и са дали лошия рейтинг? Може би защото искат някакви факти и данни, не само общи приказки.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  2. 2 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    ПИБ от много отдавна е пътник, и по време на фалита на КТБ щеше да фалира, но я спасиха. Спасиха я не защото някой се беше загрижил за нея, а защото ако бяха фалирали две банки, хората щяха да се паникьосат и да започнат да си теглят парите от банките и да се стигне до масови фалити на банки.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  3. 3 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    Е твърдението, че е политическо се опровергава от Борисов и някои от министрите му, които оправдаха решението ББР да бъде финансирана от бюджета за да закупи тия акции. Като мотив бешв влизането в чакалнята и банковия съюз.
    ПИБ защо не ги опровергаха миналата година?

  4. 4 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2655 Неутрално
  5. 5 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1644 Весело

    И без такова опровержение, като цяло хората са наясно, че всяването на паника е едно от оръжията на анархията, когато си постави за цел да съсипе една държава.
    Особено когато зад анархията надничат зловещите образи на болшевизма и фашизма.
    Но от много глава не боли-просто се напомня, че и преди миналите избори отново се опитаха да създадат напрежение около банките..

  6. 6 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    Винаги когато комунисти дойдат на власт започва да се говори за БАМКИ.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    За мен критерий е цената на акциите на която Държавата купи и цената на същите сега. Всеки може да провери и да си направи изводите.
    Аз подкрепям тези в статията!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3084 Весело

    Големи артисти са от ПИБ, защо не кажат защо, по дяволите, им се наложи да вдигат капитала и държавата се принуди да участва в операцията?

  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1691 Разстроено

    Някой се опитва да клати И банковата система, което особено сега никак не е умно!!!

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дон Кихот":

    Обвиняваш ФИЧ? Голям си баце!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    До коментар [#8] от "boevbisser":

    отговорността на управлението на всяка банка е и към нейните акционери, в случая държавата чрез ББР. Вижда се спад в цената на акциите и това трябва да бъде обяснено.

  12. 12 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Защо Българската банка за развитие купува акции на цена над пазарната?
    Това е простичкият въпрос, който не се коментира.
    Ако хиляди дребни граждани се бяха втурнали да купуват, бих повярвал, че ББР с нашите пари е направила изгодна сделка. Сега си мисля, че ББР с нашите пари е направила една далавера.
    Да, банката трябваше да придобие свежи пари. Но ако цената беше истинската, сега ББР щеше да има повече акции.
    Кой трябва да влеше в кауша? Първо ,тоя който дава зелника. После той може да каже защо го е дал. Ако прокуратурата го мотивира достатъчно.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  13. 13 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#9] от "selqnin":

    Да. Дано това се разбира поне от някои хора.
    Ако под вид на борба с нещо си се докара в България криза няма да е много умно. Но то при управление на комунисти винаги има криза. Те това могат. Друго не могат.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  14. 14 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3822 Неутрално

    "Анализът на фактите ясно показва, че Първа инвестиционна банка няма нужда и не е желаела "помощ", а още по-малко е била "спасявана", както неточно сте отбелязали в своята статия."

    Кой анализ и на кои факти ? Че така си говорим общи приказки ! Анализът на публично известните факти сочи, че ПИБ съществува само заради помощите на всички нас, защото публичните средства, които се наливат в нея, идват от нашия джоб, съвсем очеизвадно !

  15. 15 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1616 Неутрално

    Е, то с такива реверанси и сделки през фондовата борса с продажба на акции на двойна цена няма нужда от някакво друго "спасяване" :)

  16. 16 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Тя ПИБ е спасявана и не веднъж от държавата.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  17. 17 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3822 Весело

    До коментар [#9] от "selqnin":

    " Някой се опитва да клати И банковата система, което особено сега никак не е умно!!!"

    ФИЧ я клати ! Като " християнин и чисто човешки " може да се молите за управителите на тази агенция, да дойдат на себе си и да осъзнаят какви лъжи ръсят по повод на една брилянтна банка !😂😂👍

  18. 18 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 720 Весело

    Уважаема ПИБ, вЕрваме ви!
    Вие сте велики. Вие сте най-добрата банка в България.
    Всички в България се осланят на вашите професионализъм и почтеност.
    Вие имате най-добри междубанкови отношения с ББР, а не с онова гнусно правителство на Бойко Методиев Борисов, който няма нищо, ама ниииищичко общо с ББР. Искам да кажа, че целият български народ с неописуема радост си купи от вас акции на двойна цена . . . и всички граждани ще спечелят после, продавайки си акциите обратно на вас по номинал.
    С безкрайно уважение
    Един българин с акции

  19. 19 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2204 Неутрално



    в чужбина ако акционерно дружество иска да увеличи капитала чрез нови акции, прави оферта на досегашните си акционери на занижена цена спрямо тази на борсата.

    Например ако на борсата цената е 5, те правят офертата на 3. Ако настоящите акционери не искат да закупят нови акции на 3, тогава могат да продадат правата си (пак чрез борсата). Тоест за няколко седмици в твоя портфейл имаш освен акциите и правата (като отделна позиция).
    След обявяване на увеличаване на капитала заради разводняване курсът на борсата обикновенно пада... да кажем на 4.
    На другия ден ще имаш акции на 4 и права да купиш нови акции на 3 със стойност 1.
    После цената на тези права варира постоянно в зависимост от курса на акцията. Ако той се качи пак на 5, цената на правата ще стане 2.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    До коментар [#15] от "debruckere":

    Преди това имаше един голям заем от държавата (помощ), който едва върнаха и по след срока на падежа!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3822 Весело

    До коментар [#8] от "boevbisser":

    " Големи артисти са от ПИБ, защо не кажат защо, по дяволите, им се наложи да вдигат капитала и държавата се принуди да участва в операцията?"


    Защото отворят ли си устата, не се знае какво ще стане с банката ! По - добре да действат като бай Тошовия - да си правят изказвания в монологичен формат и да бягат от каквито и да са въпроси........😂

  22. 22 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Akциите на ПИБ се търгуваха на 2.50лв, а ББР ги купи на 5 лева. Днес на борсата акциите са под два лева за парче. ТенкЮ, Буци. Затова се разбирате.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  23. 23 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#13] от "justauser":

    България Е в криза!
    Институционална, политическа, социално - икономическа, демографска....
    Просто не е необходимо с предизборна- партийно- политическа цел да се събаря И банковата система!!!

  24. 24 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#8] от "boevbisser":

    По-скоро защо на такава цена, която позволи на собствениците да запазят контрол.

  25. 25 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Някой се опитва да клати И банковата система, което особено сега никак не е умно!!!
    —цитат от коментар 9 на selqnin


    Ясно е, че и последните български банки трябва да бъдат съсипани. Не че са особено читави, но все пак говорим за стотици милиони печалби.

  26. 26 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    никой не клати банковата система. има си банков надзор в БНБ и той следи дали банките не се "клатят"
    Статията и оценката на ФИЧ, която е публична, дава инфо какво се случва с парите ни вложени в тази банка, а то е, че при нея не е постигнат ефект от наливането на тия пари в положителна посока.

  27. 27 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1530 Весело

    ПИБ се оказаха много чувствителни на тема изказ!
    Нежни души!
    Но това не ги прави банка в “добро здраве” и всички ние го знаем.
    Знаят го и те.

  28. 28 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 720 Весело

    До коментар [#5] от "Дон Кихот":
    " . . . всяването на паника е едно от оръжията на анархията, когато си постави за цел да съсипе една държава. Особено когато зад анархията надничат зловещите образи на болшевизма и фашизма."

    Драги ни "Дон Кихот" де ла Манча, пак не си внимавал и те е ударила перката на вятърната мелница по главата.

  29. 29 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Ще бъде унищожен целият български бизнес. В България няма да остане сфера на икономиката, в която в Топ 5 да има българска компания. ПИБ е втора или трета по пазарен дял. Предлагат перфектно обслужване.
    За това и толкова драпаха от ЕС да може и селскостопанската земя да се купува от чужденци без оглед на площите.

    Любовта ще спаси света!!!
  30. 30 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3084 Весело

    До коментар [#24] от "Индиана":

    Защо на такава цена и защо държавата въпреки похарчените 140 млн. лв. няма никакъв контрол са въпроси към Борисов, не е луд който яде зелника. А и той не даде негови, а наши пари, но да не се заяждаме.

  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4128 Любопитно

    "Право на отговор: ПИБ няма нужда от помощ и не е била спасявана"

    Пиб-аджиите много ясно, че ще кажат това. Но истината е, че тяхната банка беше спасяване вече два пъти от държавата.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#13] от "justauser":България Е в криза!Институционална, политическа, социално - икономическа, демографска....Просто не е необходимо с предизборна- партийно- политическа цел да се събаря И банковата система!!!
    —цитат от коментар 23 на selqnin


    Интересите, колега, интересите. Тия, които крадат десетките милиони всяка година, мислиш ли, че лесно ще пуснат кокала? Каквото и да става, накрая ще се прехвърли на гърба на обикновените хора.

  33. 33 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#23] от "selqnin":

    Да. Само че мнозина от пишещите тук пишат от чуижбина. тях не ги интересуват. Тяхното мислене е такова "Ако ще да има каквато си иска криза, важното е България да се реформира и да се промени за добро". Те така мислят. Тях няма да ги засегне защото те не живеят в България.
    Така че може би ни чака някаква страшна криза. Както писах комунистите в това отношение само са кадърни.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  34. 34 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 720 Весело

    До коментар [#9] от "selqnin":
    "Някой се опитва да клати И банковата система, което особено сега никак не е умно!!!"

    Загрижило се селото за банковата система, а това, че сме изклатени всички, включително селяните, никак, ама нииииикак не е важно!

  35. 35 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    До коментар [#25] от "Лео":

    Стотици милиони печалби викаш, ами нека видим какъв дивидент от тия стотици милиони е изплатен от ПИБ на ББР за тия 19% акции

  36. 36 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1163 Неутрално
  37. 37 Профил на serenalipuma
    serenalipuma
    Рейтинг: 101 Неутрално

    По времето на атаките срещу КТБ дансаджии арестуваха русенец за клипче в тубата, където си позволява да критикува банки. Ама много по-невинно, отколкото става тук. Нахлуха в дома му тежко въоръжени и маскирани, просват го на. пода и го извеждат като опасен престъпник. Те това ти е правото! От едната крайност на другата! Или не смееш да споменеш думата банка, или можеш най-безотговорно да дрънкаш, каквото ти падне! Чиста шизофриния!

  38. 38 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Впрочем, от ПИБ са прави. В Дневник не веднъж се пишат поръчкови статии срещу ПИБ и ски-зона Банско.
    За Банско - направо лъжи, като за това, че били глобявани Юлен от международни организации, че изсичали дървета.

    Любовта ще спаси света!!!
  39. 39 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#33] от "justauser":

    Прав сте, това е като "гласуването" от „чужбина...тъжна история...!

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Дори само от това писмо може да се направи извод какво е нивото на ПИБ. Но от такава банка толкова.
    Аз само се чудя на Дневник, защо са пропуснали факта, че магарията с акциите не е единствената помощ от държавата към тях, преди време не получиха ли 900 млн държавни пари, или бъркам нещо?

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  42. 42 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 720 Любопитно

    До коментар [#16] от "justauser":

    Да те питам кое при теб е вярно, № 13 или № 16?
    Имаш ли отговор?

  43. 43 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#34] от "Косьо Генчев":

    Моето село е в Отечеството и на мен не ми е все едно какво се случва с него!
    Иначе би трябвало да знаете, че социалният Ви расизъм изобщо не Ви прави нито по-умен, нито по-интересен и не е аргумент в никоя дискусия!
    Хубав ден Ви желая...!

  44. 44 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#23] от "selqnin":

    И само да напомня не на вас, а на тези, които не са преживяли Виденов, че доларът стана 3000 лв. за 1 долар. По времето на Луканов България обяви фалит.
    Та сега може да се очакват фалити на банки. Тя ПИБ не е важна, сама по себе си, но ако повлече след себе си и други банки вече ще е страшно. Освен фалитите на банки може да се очаква замразяване на доходи и пенсии, като даже може да се понижат заплати и пенсии. Само валутният борд ще ни спаси от обезценяване на лева.
    Ако обаче започне икономическа криза, то ни очаква неминуемо и политическа криза.
    Само да кажа, че в чужди медии България беше давана като пример на добро справяне в условия на пандемия в икономически план. Сега вече нещата явно се променят.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  45. 44 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Добре де - купи ли ГЕРБ акции на ПИБ за над 100млн на загуба? Купи, т.е. помогна на Цеко Минев (ПИБ)!
    Нямало нужда да бъде спасявана, ма кой ви пита вас бе? 😀

  46. 46 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    До коментар [#33] от "justauser":

    Страшна криза викаш, на какво основание, че сегашното правителство прави необходимото да установи къде е пробита "кацата" наречена публични финанси и да се опита да запуши изтичането ли? Колкото повече дупки открият и успеят да ги запушат, ще е от полза.
    Криза може да има за тези, които са закачени на дупките.

  47. 47 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#39] от "selqnin":

    Аз съм "за'" това да може да се гласува от чужбина.
    Но виждаме какво става, те гласуват за ИТН.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  48. 48 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Знаем, че ББР плати (подари) 140 млн. лв. за 19 % дял. Но не знаем колко е платила семейната фондация на Карел Комарек за другите 9 % Просто никъде няма информация за цената платена от него. Но едва ли е по 5 лв. за акция.

    Сам съм, други няма...
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    Първо се и..хте, а сега давате право на отговор. тази банка от не знам колко години все я фалирате, ама нещо не се получава.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  51. 51 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#46] от "goldfinger":

    Ще поживеете и ще видите. Говоря на тези, които разбират. Другите нямат житейски опит.

    ДБ криптикомунисти боядисани в лилаво, но отвътре червени. Проект на БКП за промиване на мозъци и лъжене за миналото на България. Идеята на ДБ не е декомунизация и лустрация, а реставрация на Виденов, Орешарски и всички комунисти.
  52. 52 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#30] от "boevbisser":

    От друга страна не съм сигурен дали искахме държавата на г-н Борисов, заедно с тия около него да получат по-голям дял.

  53. 53 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Ех, Цеко! Кажи го на тези, които масово си теглят пестяванията. Ще си останеш само с парите на ББР.

  54. 54 Профил на balla
    balla
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#25] от "Лео":

    Ясно, че българите трябва да се научат, че политика, корупция и далавера НЯМА място в една сериозна банка. Почтеност и дългосрочна сигурност, всичко това липсва в българския менталитет.

  55. 55 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    До коментар [#23] от "selqnin":

    Верно ли? И кой е виновен за всичко това ? ВИНЕТУ МАГНОЛИЕВ МУЛТИМЕНИСКОВ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  56. 56 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#43] от "selqnin":
    "Моето село е в Отечеството и на мен не ми е все едно какво се случва с него!"

    И моето е в Отечеството, драги. И не ми е все едно когато ме изклатят.
    И не се дразни за някакъв си, измислен само в главата ти, "социален мой расизъм". Просто ти така се казваш официално, а аз се казвам Косьо Генчев. Аз не се обиждам, когато се обръщат към мен по име. А защо ти се обиждаш, това си е твой проблем . . . или комплекс, ти си знаеш.

  57. 57 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    От къде започна да мирише:

    На 23 април Комисията за финансов надзор (КФН) одобри проспекта за увеличение на капитала на банката с 200 млн. лв. Ще се издадат 40 млн. нови акции при цена от 5 лв.

    https://www.svobodnaevropa.bg/a/30584947.html?fbclid=IwAR0db51-zeGI8ujhdDvzZEC9_BruW76Z6p10X3WVueBORUiizjmn8W14HuY

    При една трезва оценка е трябвало да се издадат 80 млн. акции по 2,50 лв. парчето. Кой ли беше начело на КФН тогава?

    Сам съм, други няма...
  58. 58 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Те комунистите си служат с лъжи и манипулации от време оно. Единственото ново под слънцето са новоизлюпилите се глупаци, които им се хващат на старите лъжи.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  59. 59 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    Бойковчетата да си припомнят сагата около продажбата на държавния дял в енергоразпределеителните дружества, даже и обвинения имаше, че е нанесена щета на държавата в особено големи размери и дяловете били продадени на занижени цени. Тук имаме аналогичен казус, който обаче е далеч по-ясен - държавата купува на двойна цена.
    Инженерите на тази врътка са се застраховали с решение на Мин Съвет и вече попадаме в колективната безотговорност, но изводът е един - предното управление е нанесло щета и не трябва да е повече на власт

  60. 60 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#40:"hope"][/quote]

    1.2 милиарда лева "нотифицирана индивидуална държавна помощ" за ПИБ през 2014 г. ЕК одобрява тази "държавна помощ" - това е официална информация на сайта на ЕК. Няма нищо тайно или конспиративно или клатещо стабилността.

    https://www.bia-bg.com/service/view/16877/
    https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_14_2124
    "state aid rules. The Commission concluded that the measures were necessary to preserve the financial stability of the Bulgarian economy and financial system."

    Мисля, че правителството постъпи абсолютно правилно, като се намеси и тогава, и сега, но трябваше да получи нещо в замяна, някаква форма на реален контрол в банката.

  61. 61 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    До коментар [#44] от "justauser":

    Послъгваш. Фалит не е обявяван.
    Хайде малко по-умно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  62. 62 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#40] от "hope":

    Потърси сам, дори на сайта на ПИБ - https://m.dnevnik.bg/biznes/finansi/2016/05/26/2766558_pib_vurna_durjavnata_pomosht/ . Единственият що-годе разумен ходна СтанишеФ като премиер бе спасяването на ПИБ :))))

    3 години преди това и Бащицата Барба Ганьос им даде едно "мъжко" рамо, за да повишат ликвидността си малко при един от стрес-тестовете ...:))

  63. 63 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    товарищи
    една е истината!
    кога ФИЧ дига нашия рейтинг е верно
    ма кога дига техния - лъже!

  64. 64 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Като овце сте... кога ПИБ е била “спасявана”?
    Случаят, в който обраха и фалираха КТБ /тя беше с по-висок пазарен дял от ПИБ/ и се опитаха заедно с нея, за по-лесно, да затворят две, вместо една банка, та понеже много се разсмърдя положението, Борисов беше принуден да приложи законодателството и да спре атаките срещу ПИБ. Това е помощта.

    Не Ви ли се струва странно, че Пеевски фалира освен Булгартабак, където затвори десетки хиляди работни места, заедно с тютпнопроизводството и най-голямата българска банка??? Не ви ли се струва странно, че БНБ вместо да помогне на банката, помогна на организаторите на фалита. Цветан Василев не беше допуснат до изслушване онлайн?!??
    Сега същата акция е насочена към ПИБ.
    Цеко Минев за това прехвърли “Юлен” на Жирардели, защото при незаконни действия ще се вдигне повече шум.
    Същата цел имаха атаките срещу всички крупни български бизнесмени, просто да освободят пазара от българските продукти.
    Преди смятах, че е защото подпомагат финансово БСП. Не е заради това, просто бизнес е всичко.
    България е била втора в света по производство на ориенталски тютюни, сега нямаме едно коренче.
    Скоро и рози няма да имаме.

    Любовта ще спаси света!!!
  65. 65 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2407 Неутрално

    Защо Българската банка за развитие купува акции на цена над пазарната?Това е простичкият въпрос, който не се коментира.Ако хиляди дребни граждани се бяха втурнали да купуват, бих повярвал, че ББР с нашите пари е направила изгодна сделка.
    —цитат от коментар 12 на UJC4040


    Защото при сделка на борсова цена щеше да придобие такъв дял, че да има право на човек в борда, даже да е мажоритарен собственик. Това беше червената линия, от която ПИБ бягаше - да не се стигне държавата да има свой представител вътре, утре да се смени правителството и някой като КирЕ Харвардо да киризи експозициите на криминално-олигархичната клиентела и да вади кирливи ризи, както сега става в ББР.

  66. 66 Профил на stanchopansa
    stanchopansa
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Ако не са имали нужда от помощ, защо увеличават капитала си чрез продажба на акции, и защо държавата ги изкупи на цени 3 пъти над пазарните?

  67. 67 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#50] от "kvasimodo":

    Пич, никой не иска да фалира която и да е банка, просто ПИБ е една от двете касички на Шиши, Цеко Минев, Домузите и други приятели на Барба Ганьос, другата е ББР ... И ПИБ го знаят,и БНБ го знаят, и хората го знаят ...:):):)

  68. 68 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    До коментар [#40] от "hope":Потърси сам, дори на сайта на ПИБ - https://m.dnevnik.bg/biznes/finansi/2016/05/26/2766558_pib_vurna_durjavnata_pomosht/ . Единственият що-годе разумен ходна СтанишеФ като премиер бе спасяването на ПИБ :)))) 3 години преди това и Бащицата Барба Ганьос им даде едно "мъжко" рамо, за да повишат ликвидността си малко при един от стрес-тестовете ...:))
    —цитат от коментар 62 на chicho_gosho


    ———-

    Точно за това писах. Срещу банката се сипеха негативни поръчкови статии от всички сороски медии и на ПИБ им потрябваха пари в брой, за да изплатят депозитите на хората, които се паникьосаха.
    Видя се в последствие, че банката няма проблеми.
    Държавата, ако искаше да помогне, трябваше да повдигне обвинение срещу всички медии, които са написали лъжи срещу банката. Като затворят някои от тях и предявят обвинение към собствениците, бих казала, че Държавата помага.

    Любовта ще спаси света!!!
  69. 69 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1511 Гневно

    .......от години съм клиент на """"МОЯТА БАНКА"""".......!!!!!????!!!!!........но напоследък не съм доволен от НЕЯ......!!!!!!.......Изобщо не става дума за обслужването......ДРАЗНИ МЕ постоянно ПРОМЕНЯЩИТЕ се ЕДНОСТРАННО УСЛОВИЯ на БАНКАТА.../...ТАРИФИ ,
    УСЛОВИЯ по ВЕЧЕ СКЛЮЧЕНИ ДОГОВОРИ-----и се в ПОЛЗА НА БАНКАТА.....как
    пък един път не ВЗЕХА РЕШЕНИЕ в ПОЛЗА на РЕДОВИЯ КЛИЕНТ.....!!!????!!!!.../........!!!!!......последната ЧЕРЕШКА на ТОРТАТА БЕШЕ КЕШ БЕКА по КРЕДИТНАТА КАРТА......!!!!!?????!!!!...при едни ДОГОВОРИРАНИ УСЛОВИЯ ...... БАНКАТА ЕДНОСТРАННО УВЕЛИЧИ.........ДВОЙНО......!!!!!.....ИЗИСКУЕМИЯ ОБОРОТ за ПЕРИОДА на ОТЧИТАНЕ......!!!!!.....и това ако не е ПОДИГРАВКА с РЕДОВИТЕ КЛИЕНТИ.......!!!!!?????!!!!!!.......дребните КАМЪЧЕТА ОБРЪЩАТ КАРУЦАТААА........!!!!!.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  70. 70 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#65] от "cinik":

    Истината я писа "Капитал" преди време:

    Ако изходим от пазарната ситуация - при последната борсова цена 2.20 лв. за акция набирането на 160 млн. лв. би означавало означава над 70 млн. нови акции, които съответстват на близо 40% дял. Сега всеки от настоящите основни акционери Цеко Минев и Ивайло Мутафчиев притежава по 42.5%, а при този сценарий, ако те не участват в увеличението, биха запазили по под 26%. Или за тях това е солидна загуба на контрол, а ако увеличението е за 200 млн. лв., ще паднат и под половината.

    https://www.capital.bg/biznes/finansi/2020/04/23/4058202_kfn_odobri_uvelichenieto_na_kapitala_na_pib_v_rekordno/

    Сам съм, други няма...
  71. 71 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Ако не са имали нужда от помощ, защо увеличават капитала си чрез продажба на акции, и защо държавата ги изкупи на цени 3 пъти над пазарните?
    —цитат от коментар 66 на stanchopansa


    ——
    От къде имаш тази информация?

    Любовта ще спаси света!!!
  72. 72 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#64] от "hope":

    Пич, плещиш глупости! Първо - след като държавата е дала заем на банка 1,2 млрд лева това как се нарича, ако не спасяване на банката, а? :):) Второ - това го направи СтанишеФ, Барба Ганьос даде още един път държавна помощ от 600 млн лева на Пиб през 2010г. ...Да обобщим - държавата 2 пъти дава 1,8 млрд лева на ПИБ, за да не фалира последната, и как се нарича това, според теб? :):):):)

  73. 73 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#71] от "hope":

    Коя информация, пич? Че ПИБ и Инвестбанк не издържаха стрес-тестовете на ЕЦБ ли? Нали затова трябваше увеличение на капитала на банката, за да можем да кандидатсваме за чакалнята на еврозоната, бре? Затова и пуснаха ПИБ нови акции,които ББР купи, защото не отговаряха на критериите за капиталова адекватност! :):):) Потърси сам резултатите от стрес-тестовете, 2019г. има ги из нета :):):

  74. 74 Профил на Облако в Штанах
    Облако в Штанах
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Защо Българската банка за развитие купува акции на цена над пазарната?Това е простичкият въпрос, който не се коментира.Ако хиляди дребни граждани се бяха втурнали да купуват, бих повярвал, че ББР с нашите пари е направила изгодна сделка. Сега си мисля, че ББР с нашите пари е направила една далавера.Да, банката трябваше да придобие свежи пари. Но ако цената беше истинската, сега ББР щеше да има повече акции.Кой трябва да влеше в кауша? Първо ,тоя който дава зелника. После той може да каже защо го е дал. Ако прокуратурата го мотивира достатъчно.
    —цитат от коментар 12 на UJC4040


    Ми целта беше да се налеят същия брой пари, но броят акции да е по малък (и съответно акционерното участие да е под необходимото за получаване на място в управителния съвет на банката). Така "съвсем случайно" държавата (чрез правителството на Борисов) наля много пари в банката на Цеко без да получи възможност да контролира как се харчат те.

  75. 75 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#71] от "hope":

    И последно , ПИБ няма да фалира, докато парите на Шиши и Доган са там .... А и държавата има 20%, ако стане напечено, колко му е да изкупи и останалите акции на Цецо и Младен и да я одържавим и таз банка ......:):):):)

  76. 76 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    В интерес на истината, ПИБ имат известно право. Банката има доста токсични така да се каже активи и кредити (ще рече активи, придобити като обезпечение на необслужвани кредити, както и някои такива, които е може би въпрос на време да станат необслужвани) НО е далеч от фалиране или било какви апокалиптични сценарии. Трябваше и повече собствен капитал за да мине стрес тестовете, които са доста тегави и държавата наля там едни пари. Ще речете защо наля тогава? Ами банката би могла да се справи и сама с капитализиране на печалбата (която не е малка), преструктуриране на кредитния портфейл, продажба на токсични кредити и активи, само че явно държавата предпочете да налее едни пари в капитала на банката, а печалбата да отиде на друго място (частни джобове или партийни каси мога само да гадая) както и токсичните активи да си останат собственост на банката (и някой да ги прилага в някакъв момент)
    А иначе, да напомним че КТБ с която ни плащат постоянно, беше най-добре капитализираната банка и минаваше всякакви тестове от раз :)

  77. 77 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2768 Неутрално

    Въпрос; Как се убиват муха и банка?
    Отговор: С вестник.

  78. 78 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2768 Неутрално

    Дали не се цели създаване на паника сред вложителите и последващ фалит на банката?
    Следва се сценерият КТБ?

  79. 79 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2117 Неутрално

    До коментар [#39] от "selqnin":Аз съм "за'" това да може да се гласува от чужбина.Но виждаме какво става, те гласуват за ИТН.
    —цитат от коментар 47 на justauser



    Щом не гласуват за Буци и Шайката - да се забрани гласуването от чужбина !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  80. 80 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2117 Неутрално

    Първо се и..хте, а сега давате право на отговор. тази банка от не знам колко години все я фалирате, ама нещо не се получава.
    —цитат от коментар 50 на kvasimodo



    Ами не се получава, защото щом започне да гълта вода и държавата веднага и хвърля спасителния пояс .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  81. 81 Профил на Reggie
    Reggie
    Рейтинг: 523 Любопитно

    Банака ще върне ли цената на акциите плюс лихвите на ББР и кога

  82. 82 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    До коментар [#80] от "niksan1":

    Именно. За това всякакви аналогии с КТБ са абсурдни. Там беше точно обратното, държавата ги нацепи фронтално с координирана атака на всичките си служби плюс жълтите вестници и отказа всякаква подкрепа (каквато между другото е общоприето да се оказва и я видяхме многократно ни в чужбина)
    Извода е, ако слушаш, няма да фалираш, ако много знаеш, ще ядеш шамарите (или поне в Бойколандия е така)

  83. 83 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    Дори само от това писмо може да се направи извод какво е нивото на ПИБ. Но от такава банка толкова.Аз само се чудя на Дневник, защо са пропуснали факта, че магарията с акциите не е единствената помощ от държавата към тях, преди време не получиха ли 900 млн държавни пари, или бъркам нещо?
    —цитат от коментар 41 на galleen


    Бъркаш! Парите бяха пари, които държавата взе от другите банки, като емитира ЦК с доходност 1%, а ги даде на 3 банки на цена 3%. После, когато трите банки напъваха да връщат парите, държавата не беше много доволба.

  84. 84 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2854 Неутрално

    До коментар [#2] от "justauser":

    По-скоро някой се опита да направи точно това, с фалшиви съобщения да бутне ПИБ, която не е в цветущо състояние, но не е баш пътник.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 85 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 831 Неутрално

    До коментар [#33] от "justauser":

    Грешка, баце. Много от българите в чужбина си изпатиха от КТБ, но вместо съчувствие и разбиране, бяха заклеймени като "тъпанари" и "алчни".

    Повечето стойностни българи в чужбина предупреждаваха, каквие са последствията от Велики народни въстания и доказани касоразбивачи във властта, но кой да ги слуша.

    Е, на хората отдавна им писна. Изтеглили са парите си от родната кочинка, кротко са заели позиция срещу лева и българската банкова система и са в режим на изчакване.

  86. 86 Профил на От Бункера на Бай Хой
    От Бункера на Бай Хой
    Рейтинг: 15 Неутрално

    До коментар [#62] от "chicho_gosho":

    С ония пари които получи ПИб почна да купува парцели южно от Варна, където се препдоплагаше, че ще излезе Южен Поток на българска територия. Тогава не се стана, ама предполагам сега за Турския поток са успели да ги шитнат обратно на държавата (разбирай Тиквата) с няколкостотин % печалба.

    Дневник могат да направят едно разследване, как държавата финансира Цеко Минев, за да купува активи, които да продава обратно на държавата със свръхпечалба.

    Бий Гербиджака по главата Бий, Бий, Бий!
  87. 87 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    Аз пък искам да кажа едно (1) добро нещо за ПИБ.
    Може би единственото, но да го кажа - обслужването е винаги на равнище. Няма чакане с часове, няма "ма колежката е на обяд" и такива работи. Това особено прави вчепатление като дойде човек от ДСК или Уникредито

    от близо и далеч
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2854 Неутрално

    До коментар [#8] от "boevbisser":

    Това всеки, който се интересува може сам да го провери. За влизане в ерм2 от България се искаше не само стабилни банки, а банки които да могат да удържат на сериозни шокове и евентуално влошаване на финансовото състояние в цяла Европа, особено предвид това което се случваше с пандемията.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Казаното от ПИБ не е вярно. Прочетете одита Централната Европейска Банка. Там е написано, че банката има лош кредитен портфейл , но и голяма маса от пари на многобройни вложители. Именно ЕЦБ изиска увеличаване на капитала на ПИБ с 200 милиона лева. Време е надзора на БНБ да поеме ПИБ на ръчно управление и то час по-скоро за да не стане страшно. адзора на БНБ - не си заравяйте като шрауси главата в пясъка ....

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  90. 90 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 893 Неутрално

    ако оставим настрана "анализа на фактите", който ясно показва кой откъде и колко пари е получавал - анализът на стила и изказа ясно показва сходства с едни държави на североизток от нас.
    и на югоизток, също.

  91. 91 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#76] от "uq":

    банката има толкова токсични активи, понеже се управлява като инвестиционна, а не като търговска!

    цеко в съдружие с продажния кмет краваров и послушно-подкупния общински съвет стояха на входа и изхода на безумното строителство в Банско!

    нормална търговска банка ще се ръководи от търсенето и предлагането на кредити в определен ик.отрасъл, а няма да си прави придворни строителни фирми и да надува балони в едно изначално обречено начинание - "Слънчев бряг" в планината!

    БНБ и банков надзор не просто си затвярят очите, а оглушително мълчат!

  92. 92 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#91] от "хм":

    ++++++++

    Съвършенно правилен коментар! И ПИБ и КТБ има като дейност инвестиционно банкиране, за което нямат лиценз. По-лошото е че нямат опит като инвестиционни банкери. Това е много сложна и многопластова професия и се учи десетилетия.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  93. 93 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    До коментар [#91] от "хм":

    Хм хм...
    "банката има толкова токсични активи, понеже се управлява като инвестиционна, а не като търговска!"
    ПИБ знаеш ли от какво е съкращение? ;)
    За останалото е така, и не само Банско, София Ленд ако някой още го помни, Кремиковци, вероятно има и още за които не знаем. Не е проблема и в това, че се управлява като инвестиционна, а че се дават кредити и със съмнителен инвестиционен потенциал и обезпечение на хора, без реален инвестиционен опит. Абе ограничат си дето викаше Гриша

  94. 94 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    До коментар [#93] от "uq":

    Е то бива автокоректор ама да коригира играйкат си на ограничат си е абсурдно

  95. 95 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    До коментар [#92] от "Сатана Ликующий":

    За разлика от ПИБ, КТБ се справяше добре като инвестиционен банкер. Активите бяха добри и работещи бизнеси.

  96. 96 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    До коментар [#64] от "hope":Пич, плещиш глупости! Първо - след като държавата е дала заем на банка 1,2 млрд лева това как се нарича, ако не спасяване на банката, а? :):) Второ - това го направи СтанишеФ, Барба Ганьос даде още един път държавна помощ от 600 млн лева на Пиб през 2010г. ...Да обобщим - държавата 2 пъти дава 1,8 млрд лева на ПИБ, за да не фалира последната, и как се нарича това, според теб? :):):):)
    —цитат от коментар 72 на chicho_gosho


    ———

    ПИБ нямаше да има нужда от заеми, ако медиите не се всяваха страх и паника. Хората се наредиха на опашки за влоговете си. Няма банка, която да удържи на такива атаки.

    Любовта ще спаси света!!!
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    До коментар [#84] от "deutschwagen":

    Не споделям мнението ти.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на goldfinger
    goldfinger
    Рейтинг: 17 Неутрално

    Леле колко глупости се издрънкаха.
    Абе свирен е мача с това, че ББР е дала повече пари за акциите. Идиотизмът на това нещо си личи от поведението на Борисов, който спря да се фука, че ни е вкарал в банковия съюз. Прекрасно знае, че ще го контрират именно с тая сделка, която си беше политическа.
    От друга страна ПИБ нямаше да има абсолютно никакви проблеми дори и без тия 200 млн, 60 от които даде един чех с интерес в хазарта.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  100. 100 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    Като чета коментарите и стигам до извода, че наистина не бива да се пише за банките във вестниците. Повечето хора просто хал хабер си нямат как работи цялата система и какво означава конкретна информация и се тиражират какви ли не глупости за "добрите" и "лошите", вампири, таласъми, караконджули и Пеевски който дебне в мрака да изяде децата на добрите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK