Хммм.... На турски ли са разговаряли членовете на "българската делегация??? И дали ДПСто не трябва да се регистрира вече като "чуждестранен агент". А,Гешефтев?
"Ердоган е президент на Турция, но ние сме го поканили като лидер на една от политическите партии в Турция" - дори не е витиевато, но Мустафа знае, че файда йок от българските мнения и опасения. А, и всички са седнали, и под емблема на партия!?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
А Ети-то що не го взехте при Ердуан, мискини с мискините! Или поне на банкета след това, човека от години е опората на Ердуан и политиката му по света.
САЩ удариха мафията у нас, в лицето на ГЕРБ и ДПС, последната, създадена от самата мафия за специфични поръчки, и ето … Ердоган си извика аргатина на инструктаж. Както и да покаже на САЩ, че макар и аргатин, има кой да застане зад неговата позиция. Поведението му, както и това на Хуйло Къси сини гащи, се диктува от стремежа им да си го мерят с американците за да будалкат народите си колко са велики. Видите ли, самите САЩ им обръщат внимание като се срещат и разговарят с тях. Така е, и лелката в детската градина обръща по-голямо внимание на плезенето и хулиганстването на всеки разглезен сополанко.
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията. Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
Акде,айде. С късата памет дотук- и Коркман Исмаилов ходеше на спявка при Ердо и Лютви Местан също,даже втория и на погребението на майката на Ердо беше ,за да демонстрира колко гъсти дружки са си.
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
Ахмед Доган беше много умен когато ги контролираше. Цар на своето царство. Султан на халифата. Защо ще му е някой него да го командва когато той командва.
Толкова за умнокрасивата прозорливост.
Wornoxmaniak
До коментар [#14] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":За сега основно им показва, че 19 български стотинки купуват цяла една турска лира...
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
За ГЕРБ не знам ,но Боко викаше на Ердо ''аркадаш'' и поздравяваше нееднокрано турската армия с ''Мараба аскер'',та не си залагай главата много ,когато фантазираш за нещо си.
—цитат от коментар 12 на Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа
Единственият начин ДПС да удари 50 депутати с 10 секции в Турция повече спрямо предните избори е етническите българи да продължат да дървенофилософстват има ли смисъл да се гласува
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
И със колко лидери на политически партии от други държави ходят да се среща Дпс или ги канят да говорят на националните конференции?
Че не се сещам нито един.
Османистка Турция е основна заплаха за националния суверенитет за България. И ще става все повече такава. Турската програма за превъоръжаване, независимо че се забави представлява огромен проблем, не само за България, а за целия район.
Ако Турция се почувства някой ден достатъчно силна военно, вероятно ще излезе и от военното командване на Нато.
Не виждам никакво по-смислено решение, освен българската отбранителна доктрина да се изгражда върху Турция като военна заплаха номер 1 в следващите десетилетия.
Турската пропаганда и официална политика работи системно в посока, поставяне на всички мюсюлмани на Балканите по менторското лидерство на Анкара.
Демографската катастрофа в България и слабата външна държавна политика в последните 10-15 год, превърнаха България в естествена цел на турските амбиции за влияние.
Сега Ердоган вижда в Дпс естествен съюзник, без който тези амбиции не могат да се реализират. Дпс пък виждат потенциален съюзник в задаващите се за тях, може би, по-трудни времена и ограничаване на някои парични потоци, минаващи през техните фирми-касички.
Справянето с Дпс минава през изменение на чл. 11 от Конституцията и предефиниране на понятието " партия на етническа основа". След това ДПС да бъдат атакувани пред един независим КС, който да сложи край веднъж завинаги на етническите партии в България.
Хе хе хе...хи хи хи..... да не би тук да е заровено кучето за трескавата чистофайническа активност на големите ни бели братя отвъд океана? ПП: Пардон, и черни братя, ъф коорс. И червени, и жълти, ...абе целата братска дъга. знайш.....
За ДОСТ може да гласуват ама не и за българин който би играл по свирката им. Тези неща стават само в България по заповед на Почетния.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Стига Ердоган да изпълни молбата на Мустафа Карадайъ и да организира обучението на турските избиратели да гласуват с машини. Но в замяна евродепутатът Илхан Кючюк трябва да придвижи молбата на Турция за започване на преговори за присъединяване на Турция към ЕС. Тъй де, нали избирателите на ИТН слушали "кючеци", що играещите такива да не гласуват за него!?
Можеш ли да ми кажеш ,ако Слави трябва да се впише в Европарламента към кое крило ще е. Щото аз не чух и заглавието да си каже на последните избори. Такова криене му тури ,да речеш е шеф на ИД...
"Вече на всички е ясно чия партия е ДПС- директно на Ердоган."
Всъщност, никой не обича "двойните агенти" (почетния председател на ДПС, агент Сава, и ковчежникът на ДПС, мамин Прасчо са персони нон-грата в Турция). Но продажните агенти от ДПС винаги напъват да продадат продажността си. А на Ердоган му трябва европейския пазар - що да не купи "лоялна подръжка" на част от европейската либерална партия за "жълти стотинки". Дреме му на кура какви ще са изборните резултати в България!
До коментар [#38] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
А ти се информирай по-добре. Не слушай само Христо Иванов и Атанас Атанасов какво ти внушават, как те манипулират. Имай собствено мнение. Даже в момента Деница Сачева го коментира това.
До коментар [#25] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":Американците поканиха Бойко Борисов. Разбра се, че по това е работено отдавна. 10 срещи проведени.Христо Иванов къде беше, на лодката.
—цитат от коментар 32 на Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа
Казват, че Доган си е прибрал лодката обратно...
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
Когато турците свалиха руския самолет си пролича кое лоби в ДПС е по силно. Местан като топла връзка с Турция беше изхвърлен като парцал, даже се кри в турското посолство.
След санкциите наложени по Магнитски не върви обаче Русия да се изцепи в подкрепа на ГЕРБ-ДПС щото тогава зависимостите ще лъснат официално. Доган е изключително хитър играч и въпреки стабилният вот на ДПС, той се притеснява от сериозна консолидация на протестния вот, до 50%+ за новите партии. Този сценарии би бил края на ДПС като брокер на подкрепа, както и загуба на ключовите си позиции в Енергетика, Съдебна Система и Служби. След което при реформа на прокуратурата, върхушката на ДпС, начело с Доган ще бъдат изпратени в пандиза.
Поради това Турция е доста по приемлив, партньор от който да се търси подкрепа. Можем да очакваме мобилизация на вота от Турция за да се опитат да предотвратят сценария 50%+ в полза на протестните партии.
Хора мислете и гласувайте. ГЕРБ е пътник, но задължително трябва да се ограничи влиянието на ДПС.
"Ако Турция се почувства някой ден достатъчно силна военно, вероятно ще излезе и от военното командване на Нато."
Само с това не съм съгласен. Турция няма да излезе никога от НАТО което и служи за идеално прикритие да го играе наш съюзник готов до ни се притече винаги на помощ. Не трябва да храним никакви илюзии че в държавното ни управление има достатъчно Киряк Стефчовци на най-високо ниво които са готови да повикат турски войски в България!
До коментар [#17] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа": [quote#17 ... До коментар [#11] от "simval":Как са ударили ГЕРБ бе господине? ...[/quote]
Ма то тогава и ВМРО оттича в канала и го закриват. Тя е антимакедонистка партия,а у нас се твърди,че няма кьорав македонец. Е,тогава с кво се бори - с каракачанските овци по гръцките Родопи ли?
"Хммм.... На турски ли са разговаряли членовете на "българската делегация??? И дали ДПСто не трябва да се регистрира вече като "чуждестранен агент". А,Гешефтев?"
До коментар [#13] от "djb95": "Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият
До коментар [#15] от "djb95": "Най - опасно е човечето в ляво- Илхан Кючюк. Той искрено мрази България и горещо обича Ердоган и Турция" ====================================== Аз съм последният човек, който ще почне да защитава ДПС, но не харесвам вашата непоследователност. Вие наричате ДПС проруска партия, после решавате, че е протурска. Когато ДПС гласува заедно с ГЕРБ, това е задкулисие. Когато гласуват различно е театър, но когато гласуват с ИТН или ДБ - това е принципна позиция. ??????????????????
"Заместник председтеля на ДПС Йордан Цонев защо го няма?"
Той е богослов на "гяурска вяра" и не знае "чужди езици". Говори само "в пари", а на Реджеп такива не са му приятни - току виж го е обявил за персона нон-грата като Пеевски.
Глупав ход на ДПС ....ДПС има над 80 000 купени цигански гласа в България ,а сега няма да ги има.Нямам идея колко може да се вдигне гласуването в Турция ( то с държавна машина) , но да кажем от 20 000 сега до 70 000/ 100 000 . Големият проблем на ДПС е България и Пеевски . Не е лесно да се излезе от тези санкции на САЩ без дадено действие !! ..., българските турци живеят в с нашите проблеми ...Те правят същото както и българите , ..............бачкане навън за да оцелееш , невъзможност да се уредиш до нещо европейско заради местни дери беи. Това в 80% е земеделско население !! Не знам дали тези прословути "имена"...... още носят някаква спойка, по скоро не !! Познавам десетки смесени двойки и бракове между българи и турци. Няма вече разделителна линия..., която съществуваше през първите 15 -20 години ...
До коментар [#11] от "simval":Как са ударили ГЕРБ бе господине? Нали Бойко Борисов е диктувал на Херо Мустафа кой да бъде ударен. 10 проведени срещи преди това.Жалка история.
—цитат от коментар 17 на Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа
До коментар [#13] от "djb95":ДПС единствено и само руска партия.Когато турците свалиха руския самолет си пролича кое лоби в ДПС е по силно. Местан като топла връзка с Турция беше изхвърлен като парцал, даже се кри в турското посолство. След санкциите наложени по Магнитски не върви обаче Русия да се изцепи в подкрепа на ГЕРБ-ДПС щото тогава зависимостите ще лъснат официално. Доган е изключително хитър играч и въпреки стабилният вот на ДПС, той се притеснява от сериозна консолидация на протестния вот, до 50%+ за новите партии. Този сценарии би бил края на ДПС като брокер на подкрепа, както и загуба на ключовите си позиции в Енергетика, Съдебна Система и Служби. След което при реформа на прокуратурата, върхушката на ДпС, начело с Доган ще бъдат изпратени в пандиза. Поради това Турция е доста по приемлив, партньор от който да се търси подкрепа. Можем да очакваме мобилизация на вота от Турция за да се опитат да предотвратят сценария 50%+ в полза на протестните партии. Хора мислете и гласувайте. ГЕРБ е пътник, но задължително трябва да се ограничи влиянието на ДПС.
Да бе сигурно Путя нареди на Ероган да ги приеме фесовете! На такива като теб винаги съм задавал въпроса какъв руски интерес е защитила ДПС досега че да я определяте зя проруска?!
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
"Турция няма да излезе никога от НАТО което и служи за идеално прикритие да го играе наш съюзник готов до ни се притече винаги на помощ."
Това важи и за САЩ! А модерните Киряк Стефчовци по-скоро биха повикали САЩисани рейнджъри ... за да избегнат "намагнитването" на доларовите си сметки по закона "Магнитски".
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
ДПС са партия родена от ДС и служеща на Кремъл, но в момента нямат нищо против да се полигавят малко с Ердо, в очакване на повече гласове от Турция . Напомням, че Ердоган забрани на Доган да припарва в Турция и тази забрана е в сила и днес, иначе « почетния « щеше да води дружината, а не Мустафата .
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Защо го питаш ?:)) Пропагандатори ,които имат две три направления : - За Русия лошо , оттам всичко имало контакт сделка , гост е ..нещо руско - за ГЕРБ най доброто . За ЕС и САЩ ... могат да са и лоши , ако нещо погледнат на нас с лошо око към ГЕРБ ..:) - за партиите извън ГЕРБ най лошото ! :)
До коментар [#17] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":[quote#17 ... До коментар [#11] от "simval":Как са ударили ГЕРБ бе господине? ...
Символиката на масата на разговорите казва: Един султан и две братски партии. Лозунгите на Ердо използвани в други части на бившата османска империя са "Един език, един народ". За останалото се досещаме: "Една държава".
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
До коментар [#45] от "negodnik":т.е. ДПС, търси турска подкрепа, за да прокарва руските интереси. Ердоган ще получи своя дял от баницата, с Путин са аркадаши.
Ердоган играе същата игра с Русия както и с България и донякъде му се получава заради силното ислямско лоби в Русия и Путя който предпочита да обслужва олигархични интереси вместо руските национални. След свалянето на два руски самолета, хеликоптера в Армения и публичната екзекуция на руският посланик това аркадаши може да е само в кавички.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
До коментар [#17] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":
"Как са ударили ГЕРБ бе господине?"
С "къщата за гости" на Александър Манолев - зам. икономически министър на ГЕРБ; С Агенцията за българите в чужбина, където на шефовете, Петър Харалампиев и Красимир Томов, издигнати от партньорите на ГЕРБ и самия ГЕРБ, им забранено да "контактуват" със САЩисаните българи; С удара по Националното бюро за контрол на специалните разузнавателни средства чрез зам. председателя му Илко Желязков - подслушвал по политически поръчения. И авоарите на Желязков в едно с цялото му семейство са запорирани; С удар по Българската банка за развитие, кредитирала санкционирани фирми на Пеевски. С въпроса: На кого, "политически лидер", Божков е давал подкупи, та 60 месеца (пет години) Държавната агенция по хазарта е допускала една и съща "техническа грешка" в изчисляването на месечната хазартна лицензия по изменението на Закона за хазарта, направено от Менда Стоянова, Данаил Кирилов и Цветан Цветанов (шеф на герберджийската парламентарна група)? Само ще отбележа, че преди пет години Румен Радев не е бил президент при изменението на Закона за хазарта и никога не е имал нещо общо с хазарта и други "едноръки и едноганглийни бандити"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
герб ли са били служили на турчагите? не бехте ли вие - комунягите в коалиция с тех? кой се цалува на орлов мост с тех? абе, това каманаката помните като микроби - по 3 секунди, отделно, че само тъпотии и измишльотини серете,,,
Подготвят се добре за подаръка направен им от левундерите, а именно неограничен брой секции...
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
До коментар [#45] от "negodnik":т.е. ДПС, търси турска подкрепа, за да прокарва руските интереси. Ердоган ще получи своя дял от баницата, с Путин са аркадаши.
Свободни съчинения си правиш. На Ердо му стигат само турските инвестиции в БГ ,за да си е на мястото. По данни на БТТИК големите турски инвеститори в България са около 65. Общата сума на инвестициите им е 2,3 млрд. евро. Те са създали 15 хил. работни места у нас. Основно са концентрирани в София, Пловдив, Шумен, Търговище, Стара Загора, Плевен, Кърджали.
Дано да е така. Но както знаем Путин не се слави с привързаност и симпатии към руския народ. Ако този ход му гарантира влияние на Балканите дреме му за един посланник или 2 хеликоптера. От значение е да съхрани собствената си власт.
До коментар [#67] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа": [quote] ... Как? Като ГЕРБ спечели пак изборите... [/quote]
Това, с победата, е хлъзгава работа. Нали гледаш мурзилките колко се бият в гърдите, че са "победили" Германия във ВСВ. А сетне кво ... СССР се разпадна, а Германия се обедини. Та и вие така ... кел файда от "победа" след като не може да управлявате. Щот сте като прокажени, никой, дори ДПС, дет хич не са гнусливи, не смеят да ви доближат.
До коментар [#77] от "niki7": Наивен ли си или просто тъп? Като няма разделителна линия защо турците гласуват с овчо единодушие за ДПС на всички избори вече 32 години?
Цялата собствена външна политика на България се излива единствено върху Скопие. Всичко друго е пейснато от дип-пощата на Големия брат. През това време ДПС налива врат. Абна работа българска.
До коментар [#71] от "Julian Mall":Дано да е така. Но както знаем Путин не се слави с привързаност и симпатии към руския народ. Ако този ход му гарантира влияние на Балканите дреме му за един посланник или 2 хеликоптера. От значение е да съхрани собствената си власт.
Нелепо е Турция да работи за руското влияние на Балканите които счита за своя неприкосновена сфера на влияния. Това се отнася за цялото Черноморско крайбрежие и най-вече за Крим.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
До коментар [#77] от "niki7":Наивен ли си или просто тъп? Като няма разделителна линия защо турците гласуват с овчо единодушие за ДПС на всички избори вече 32 години? И помаците. И помаците.Мда
Забрави за македонците в БГ. Тъй като в БГ не признаха ОМО Илинден, след като в Брюксел ги признаха и осъдиха България ,то ДПС ги припозна като онеправдани и ги прикотка.
Това е доста притеснително, какво са си говорили с диктатора ердоган, на който все му се привижда нова османска империя. Службите, ако имат поне малко останал ресурс и желание, трябва да се заемат с това.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
standup.straight
Рейтинг: 1125 НеутралноОтрязана ли е долната глава.......режи и горната.
МАФИЯТА СИ МИСЛИ ЧЕ СИ Е ВЪРНАЛА ДЪРЖАВАТА
Рейтинг: 1102 Неутралноами Карадайъ да обясни кво са обсъждали с другия му любим диктатор
БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕи то на следващия ден след обявяване на сакциите Магнитски
makemydayy
Рейтинг: 650 НеутралноХммм....
На турски ли са разговаряли членовете на "българската делегация???
И дали ДПСто не трябва да се регистрира вече като "чуждестранен агент".
А,Гешефтев?
hamiltonf
Рейтинг: 4000 НеутралноМежду другото, освен с управляващата партия и президента Ердоган, са се срещали и с всички други най-големи, опозиционни, партии в Турция.
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиdeaf
Рейтинг: 2267 НеутралноРеал-политик е това...
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2796 Любопитно"Ердоган е президент на Турция, но ние сме го поканили като лидер на една от политическите партии в Турция" - дори не е витиевато, но Мустафа знае, че файда йок от българските мнения и опасения. А, и всички са седнали, и под емблема на партия!?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.nikolay.
Рейтинг: 329 НеутралноА Ети-то що не го взехте при Ердуан, мискини с мискините! Или поне на банкета след това, човека от години е опората на Ердуан и политиката му по света.
doctor.no
Рейтинг: 2998 НеутралноТия трудно ще обяснят необходимостта от подобна среща и целите и, не че са много по обясненията де!
doctor.no
Рейтинг: 2998 НеутралноТрябваше да вземат и добрия приятел на Ердо - Бойко Борисов
log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноМашалла. Ей дега ще им организира още 150 000 гласа под строй. И разцепените и разлюспесни бг гладници ще им дишат прахта на изборите.
simval
Рейтинг: 821 НеутралноСАЩ удариха мафията у нас, в лицето на ГЕРБ и ДПС, последната, създадена от самата мафия за специфични поръчки, и ето … Ердоган си извика аргатина на инструктаж. Както и да покаже на САЩ, че макар и аргатин, има кой да застане зад неговата позиция. Поведението му, както и това на Хуйло Къси сини гащи, се диктува от стремежа им да си го мерят с американците за да будалкат народите си колко са велики. Видите ли, самите САЩ им обръщат внимание като се срещат и разговарят с тях. Така е, и лелката в детската градина обръща по-голямо внимание на плезенето и хулиганстването на всеки разглезен сополанко.
Аз не зареждам в Лукойл.Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 Неутрално50 депутати да ударите на изборите. Успех.
Wornoxmaniakdjb95
Рейтинг: 489 НеутралноВече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият. Не че не беше ясно още от момента , в който агент Сава / Меди Доганов / предаде списък с български разузнавачи под прикритие в турското посолство , че Турция стои зад партията.
Нека и ГЕРБ видят на кого са служили 10 години.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноЕрдогане, стегни редиците. Покажи на раята колко е непрозорлива. Пусни турския вълк в кошарата.
WornoxmaniakЗадуши ги.
djb95
Рейтинг: 489 НеутралноНай - опасно е човечето в ляво- Илхан Кючюк. Той искрено мрази българия и горещо обича Ердоган и Турция
log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноАкде,айде. С късата памет дотук- и Коркман Исмаилов ходеше на спявка при Ердо и Лютви Местан също,даже втория и на погребението на майката на Ердо беше ,за да демонстрира колко гъсти дружки са си.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#11] от "simval":
WornoxmaniakКак са ударили ГЕРБ бе господине? Нали Бойко Борисов е диктувал на Херо Мустафа кой да бъде ударен. 10 проведени срещи преди това.
Жалка история.
hamiltonf
Рейтинг: 4000 НеутралноДо коментар [#14] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиЗа сега основно им показва, че 19 български стотинки купуват цяла една турска лира...
Consumer
Рейтинг: 2437 ВеселоАко може да си ги задържи там и да не ги връща обратно.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantWornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#13] от "djb95":
Ахмед Доган беше много умен когато ги контролираше. Цар на своето царство. Султан на халифата. Защо ще му е някой него да го командва когато той командва.
Толкова за умнокрасивата прозорливост. Wornoxmaniak
karabastun
Рейтинг: 1986 Любопитно„Има такъв народ“ СЕГА ЩЕ спечели с голяма преднина най-много гласове от Турция - това е договорката - ДПС ще мине лееко назад !
[email protected]Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 ВеселоДо коментар [#18] от "hamiltonf":
Наливай още бензин. Та да дзедзне от веднъж!
Елате милиони бедни и угнетени. По 19 емигранти на всеки българин.
Прескочете телта на Валери Симеонов.
Wornoxmaniak
Oliver
Рейтинг: 71 НеутралноНякой може ли да ми обясни как България контролира честността на изборите на турска територия?
karabastun
Рейтинг: 1986 НеутралноТози път всички 500 000 емигранти в Турция ще строшат софтуера на машините да гласуват за Доганя и Славуца Трифонов, че да не обеднеят ...горките !:)
[email protected]Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 8 НеутралноА ха ха ха. Опорката "щом Херо приела Бойко, значи не е той" се изродила в "Бойко диктувал на Херо Мустафа"... Клет гербав когнитивен дисонанс...
log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноЗа ГЕРБ не знам ,но Боко викаше на Ердо ''аркадаш'' и поздравяваше нееднокрано турската армия с ''Мараба аскер'',та не си залагай главата много ,когато фантазираш за нещо си.
log_on
Рейтинг: 1808 Неутрално[quote#26:"log_on"][/quote]
по-скоро му казваше ''кардеш'' ,което е брат ми.
cinik
Рейтинг: 1944 НеутралноЕдинственият начин ДПС да удари 50 депутати с 10 секции в Турция повече спрямо предните избори е етническите българи да продължат да дървенофилософстват има ли смисъл да се гласува „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноТя нали много ги контролира в България, та ще ги контролира в бърлогата на вълка!
Село Зорница. 100% машинен вот и победа на ДПС. Ходжата 🕌 показва на всеки малограмотен селянин правилното копче на машината.
Жалка история. Wornoxmaniak
log_on
Рейтинг: 1808 Неутрално[quote#28:"cinik"][/quote]
Сега на всяка керемидка в Турция ще заявят минимум 40 гласоподаватели и секциите ще скочат далеч повече.
Julian Mall
Рейтинг: 2935 ЛюбопитноНякой може ли да разпознае българин от четиримата красавци на снимката глътнали бастун!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоWornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#25] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
WornoxmaniakАмериканците поканиха Бойко Борисов. Разбра се, че по това е работено отдавна. 10 срещи проведени.
Христо Иванов къде беше, на лодката.
От Бункера на Бай Хой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf":
И със колко лидери на политически партии от други държави ходят да се среща Дпс или ги канят да говорят на националните конференции?
Че не се сещам нито един.
Османистка Турция е основна заплаха за националния суверенитет за България. И ще става все повече такава. Турската програма за превъоръжаване, независимо че се забави представлява огромен проблем, не само за България, а за целия район.
Ако Турция се почувства някой ден достатъчно силна военно, вероятно ще излезе и от военното командване на Нато.
Не виждам никакво по-смислено решение, освен българската отбранителна доктрина да се изгражда върху Турция като военна заплаха номер 1 в следващите десетилетия.
Турската пропаганда и официална политика работи системно в посока, поставяне на всички мюсюлмани на Балканите по менторското лидерство на Анкара.
Демографската катастрофа в България и слабата външна държавна политика в последните 10-15 год, превърнаха България в естествена цел на турските амбиции за влияние.
Сега Ердоган вижда в Дпс естествен съюзник, без който тези амбиции не могат да се реализират. Дпс пък виждат потенциален съюзник в задаващите се за тях, може би, по-трудни времена и ограничаване на някои парични потоци, минаващи през техните фирми-касички.
Справянето с Дпс минава през изменение на чл. 11 от Конституцията и предефиниране на понятието " партия на етническа основа". След това ДПС да бъдат атакувани пред един независим КС, който да сложи край веднъж завинаги на етническите партии в България.
Бий Гербиджака по главата Бий, Бий, Бий!
Българин Бг
Рейтинг: 403 НеутралноЕдно българско знаме поне да бяха сложили...
poitoucharante
Рейтинг: 1247 НеутралноХе хе хе...хи хи хи..... да не би тук да е заровено кучето за трескавата чистофайническа активност на големите ни бели братя отвъд океана?
ПП: Пардон, и черни братя, ъф коорс. И червени, и жълти, ...абе целата братска дъга. знайш.....
Julian Mall
Рейтинг: 2935 НеутралноЗа ДОСТ може да гласуват ама не и за българин който би играл по свирката им. Тези неща стават само в България по заповед на Почетния. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
wanderer
Рейтинг: 2024 ВеселоСтига Ердоган да изпълни молбата на Мустафа Карадайъ и да организира обучението на турските избиратели да гласуват с машини. Но в замяна евродепутатът Илхан Кючюк трябва да придвижи молбата на Турция за започване на преговори за присъединяване на Турция към ЕС.
Тъй де, нали избирателите на ИТН слушали "кючеци", що играещите такива да не гласуват за него!?
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 8 НеутралноНе, не са. Още тук лъсва неистовото ти желание да излъжеш.
К2
Рейтинг: 2111 НеутралноТайпи нали декларира , че Буци му е приятел.Сега ще помогне и на коалиционния му партньор в сянка.
SHADOWS of SOFIAlog_on
Рейтинг: 1808 НеутралноМожеш ли да ми кажеш ,ако Слави трябва да се впише в Европарламента към кое крило ще е. Щото аз не чух и заглавието да си каже на последните избори. Такова криене му тури ,да речеш е шеф на ИД...
wanderer
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#13] от "djb95":
"Вече на всички е ясно чия партия е ДПС- директно на Ердоган."
Всъщност, никой не обича "двойните агенти" (почетния председател на ДПС, агент Сава, и ковчежникът на ДПС, мамин Прасчо са персони нон-грата в Турция). Но продажните агенти от ДПС винаги напъват да продадат продажността си. А на Ердоган му трябва европейския пазар - що да не купи "лоялна подръжка" на част от европейската либерална партия за "жълти стотинки". Дреме му на кура какви ще са изборните резултати в България!
Синдбад-мореход
Рейтинг: 559 НеутралноЗаместник председтеля на ДПС Йордан Цонев защо го няма? Направо ми изглежда като дискриминация на верска основа.
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключенийWornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#38] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
WornoxmaniakА ти се информирай по-добре. Не слушай само Христо Иванов и Атанас Атанасов какво ти внушават, как те манипулират. Имай собствено мнение. Даже в момента Деница Сачева го коментира това.
Синдбад-мореход
Рейтинг: 559 НеутралноКазват, че Доган си е прибрал лодката обратно... легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
negodnik
Рейтинг: 153 НеутралноДо коментар [#13] от "djb95":
ДПС единствено и само руска партия.
Когато турците свалиха руския самолет си пролича кое лоби в ДПС е по силно. Местан като топла връзка с Турция беше изхвърлен като парцал, даже се кри в турското посолство.
След санкциите наложени по Магнитски не върви обаче Русия да се изцепи в подкрепа на ГЕРБ-ДПС щото тогава зависимостите ще лъснат официално. Доган е изключително хитър играч и въпреки стабилният вот на ДПС, той се притеснява от сериозна консолидация на протестния вот, до 50%+ за новите партии. Този сценарии би бил края на ДПС като брокер на подкрепа, както и загуба на ключовите си позиции в Енергетика, Съдебна Система и Служби. След което при реформа на прокуратурата, върхушката на ДпС, начело с Доган ще бъдат изпратени в пандиза.
Поради това Турция е доста по приемлив, партньор от който да се търси подкрепа. Можем да очакваме мобилизация на вота от Турция за да се опитат да предотвратят сценария 50%+ в полза на протестните партии.
Хора мислете и гласувайте. ГЕРБ е пътник, но задължително трябва да се ограничи влиянието на ДПС.
wanderer
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#24] от "karabastun":
"Този път всички 500 000 емигранти в Турция"
Ти ги направи безсмъртни тия "мигранти" в Турция! Все пак са минали едни 30 години. По Божията воля едни 50% са се споминали вече.
Julian Mall
Рейтинг: 2935 Неутрално"Ако Турция се почувства някой ден достатъчно силна военно, вероятно ще излезе и от военното командване на Нато."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоСамо с това не съм съгласен. Турция няма да излезе никога от НАТО което и служи за идеално прикритие да го играе наш съюзник готов до ни се притече винаги на помощ. Не трябва да храним никакви илюзии че в държавното ни управление има достатъчно Киряк Стефчовци на най-високо ниво които са готови да повикат турски войски в България!
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 8 НеутралноБе то собствено мнение добре е да имаш, ма да прокарваш откровени лъжи за собствено мнение, какъвто е твоят случай, вече е съвсем друга работа.
simval
Рейтинг: 821 НеутралноДо коментар [#17] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":
Аз не зареждам в Лукойл.[quote#17 ... До коментар [#11] от "simval":Как са ударили ГЕРБ бе господине? ...[/quote]
Косвено.
Ти, евентуално, ще го вденеш на 12 юли.
log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#33] от "От Бункера на Бай Хой":
Ма то тогава и ВМРО оттича в канала и го закриват. Тя е антимакедонистка партия,а у нас се твърди,че няма кьорав македонец. Е,тогава с кво се бори - с каракачанските овци по гръцките Родопи ли?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3110 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "makemydayy":
Еретик"Хммм....
На турски ли са разговаряли членовете на "българската делегация???
И дали ДПСто не трябва да се регистрира вече като "чуждестранен агент".
А,Гешефтев?"
До коментар [#13] от "djb95":
"Вече на всички е ясно чия парния е ДПС- директно на Ердоган. Няма смисъл вече да се крият
До коментар [#15] от "djb95":
"Най - опасно е човечето в ляво- Илхан Кючюк. Той искрено мрази България и горещо обича Ердоган и Турция"
======================================
Аз съм последният човек, който ще почне да защитава ДПС, но не харесвам вашата непоследователност.
Вие наричате ДПС проруска партия, после решавате, че е протурска. Когато ДПС гласува заедно с ГЕРБ, това е задкулисие. Когато гласуват различно е театър, но когато гласуват с ИТН или ДБ - това е принципна позиция.
??????????????????
niksan1
Рейтинг: 2975 НеутралноДа, ама, ако бяха взели Буци, трябваше да вземат и Веждито за преводач - Буци друг не признава . Без ДС - ченгета! Лустрация!
niki7
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#23] от "Oliver":
Някой може ли да каже защо хиляди небългари трябва да гласуват на български избори???
wanderer
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#42] от "Синдбад-мореход":
"Заместник председтеля на ДПС Йордан Цонев защо го няма?"
Той е богослов на "гяурска вяра" и не знае "чужди езици". Говори само "в пари", а на Реджеп такива не са му приятни - току виж го е обявил за персона нон-грата като Пеевски.
dejmos
Рейтинг: 2588 НеутралноГлупав ход на ДПС ....ДПС има над 80 000 купени цигански гласа в България ,а сега няма да ги има.Нямам идея колко може да се вдигне гласуването в Турция ( то с държавна машина) , но да кажем от 20 000 сега до 70 000/ 100 000 . Големият проблем на ДПС е България и Пеевски . Не е лесно да се излезе от тези санкции на САЩ без дадено действие !! ..., българските турци живеят в с нашите проблеми ...Те правят същото както и българите , ..............бачкане навън за да оцелееш , невъзможност да се уредиш до нещо европейско заради местни дери беи. Това в 80% е земеделско население !! Не знам дали тези прословути "имена"...... още носят някаква спойка, по скоро не !! Познавам десетки смесени двойки и бракове между българи и турци. Няма вече разделителна линия..., която съществуваше през първите 15 -20 години ...
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2969 НеутралноПо-голяма глупост не съм чувал.
Julian Mall
Рейтинг: 2935 ЛюбопитноДа бе сигурно Путя нареди на Ероган да ги приеме фесовете! На такива като теб винаги съм задавал въпроса какъв руски интерес е защитила ДПС досега че да я определяте зя проруска?! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 Весело[quote#37:"wanderer"][/quote]
WornoxmaniakКолко много си доверчив. Щели да ги обучават, Бога ми!
Щото не може някой друг да натиска копчето вместо тях.
Село Зорница.
Мачкай Ердогане!
Жалка история.
wanderer
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#47] от "Julian Mall":
"Турция няма да излезе никога от НАТО което и служи за идеално прикритие да го играе наш съюзник готов до ни се притече винаги на помощ."
Това важи и за САЩ! А модерните Киряк Стефчовци по-скоро биха повикали САЩисани рейнджъри ... за да избегнат "намагнитването" на доларовите си сметки по закона "Магнитски".
niki7
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#33] от "От Бункера на Бай Хой":
Точно казано. Подкрепям.
hamiltonf
Рейтинг: 4000 ВеселоДо коментар [#51] от "Костадин Иванов":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиВ "десятката", Коце!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 ВеселоНе е ли по-добре да пусне ордите емигранти да опоскат България по заповед на Борисов? Wornoxmaniak
niksan1
Рейтинг: 2975 НеутралноДПС са партия родена от ДС и служеща на Кремъл, но в момента нямат нищо против да се полигавят малко с Ердо, в очакване на повече гласове от Турция .
Напомням, че Ердоган забрани на Доган да припарва в Турция и тази забрана е в сила и днес, иначе « почетния « щеше да води дружината, а не Мустафата . Без ДС - ченгета! Лустрация!
negodnik
Рейтинг: 153 НеутралноДо коментар [#45] от "negodnik":
т.е. ДПС, търси турска подкрепа, за да прокарва руските интереси. Ердоган ще получи своя дял от баницата, с Путин са аркадаши.
dejmos
Рейтинг: 2588 НеутралноДо коментар [#57] от "Julian Mall":
Защо го питаш ?:)) Пропагандатори ,които имат две три направления :
- За Русия лошо , оттам всичко имало контакт сделка , гост е ..нещо руско
- за ГЕРБ най доброто . За ЕС и САЩ ... могат да са и лоши , ако нещо погледнат на нас с лошо око към ГЕРБ ..:)
- за партиите извън ГЕРБ най лошото ! :)
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 ВеселоКак? Като ГЕРБ спечели пак изборите.
Жалка история. Wornoxmaniak
niki7
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#45] от "negodnik":
ДПС е етническа турска партия. Това, че се поставя в услуга на чужди влияния, изключително вредни за България, е следствие.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 ВеселоДо коментар [#62] от "От Бункера на Бай Хой":
WornoxmaniakЗдрасти, и ти ли си дежурен? Гледам разпознаваш темата, тролиш.
Жалка история.
Корки
Рейтинг: 2814 НеутралноСимволиката на масата на разговорите казва: Един султан и две братски партии. Лозунгите на Ердо използвани в други части на бившата османска империя са "Един език, един народ". За останалото се досещаме: "Една държава".
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.Julian Mall
Рейтинг: 2935 НеутралноЕрдоган играе същата игра с Русия както и с България и донякъде му се получава заради силното ислямско лоби в Русия и Путя който предпочита да обслужва олигархични интереси вместо руските национални. След свалянето на два руски самолета, хеликоптера в Армения и публичната екзекуция на руският посланик това аркадаши може да е само в кавички. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
wanderer
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#17] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":
"Как са ударили ГЕРБ бе господине?"
С "къщата за гости" на Александър Манолев - зам. икономически министър на ГЕРБ;
С Агенцията за българите в чужбина, където на шефовете, Петър Харалампиев и Красимир Томов, издигнати от партньорите на ГЕРБ и самия ГЕРБ, им забранено да "контактуват" със САЩисаните българи;
С удара по Националното бюро за контрол на специалните разузнавателни средства чрез зам. председателя му Илко Желязков - подслушвал по политически поръчения. И авоарите на Желязков в едно с цялото му семейство са запорирани;
С удар по Българската банка за развитие, кредитирала санкционирани фирми на Пеевски.
С въпроса: На кого, "политически лидер", Божков е давал подкупи, та 60 месеца (пет години) Държавната агенция по хазарта е допускала една и съща "техническа грешка" в изчисляването на месечната хазартна лицензия по изменението на Закона за хазарта, направено от Менда Стоянова, Данаил Кирилов и Цветан Цветанов (шеф на герберджийската парламентарна група)?
Само ще отбележа, че преди пет години Румен Радев не е бил президент при изменението на Закона за хазарта и никога не е имал нещо общо с хазарта и други "едноръки и едноганглийни бандити"
kvg08393766
Рейтинг: 663 НеутралноВероятно Ердоган може да прецени, че с тази среща се компрометира, ДПС има катастрофален имидж.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 ВеселоДо коментар [#56] от "Vesselin Velkov":
WornoxmaniakЕ, един ден все ще се усетиш че по партийните събрания ти замазват очите. Никога не е късно да прогледнеш. Чети, информирайте се и от други източници.
Ерик
Рейтинг: 338 Неутралногерб ли са били служили на турчагите? не бехте ли вие - комунягите в коалиция с тех? кой се цалува на орлов мост с тех?
абе, това каманаката помните като микроби - по 3 секунди, отделно, че само тъпотии и измишльотини серете,,,
niki7
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#55] от "dejmos":
Наивен ли си или просто тъп? Като няма разделителна линия защо турците гласуват с овчо единодушие за ДПС на всички избори вече 32 години?
Мизийски
Рейтинг: 450 НеутралноПодготвят се добре за подаръка направен им от левундерите, а именно неограничен брой секции...
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноСвободни съчинения си правиш. На Ердо му стигат само турските инвестиции в БГ ,за да си е на мястото.
По данни на БТТИК големите турски инвеститори в България са около 65. Общата сума на инвестициите им е 2,3 млрд. евро. Те са създали 15 хил. работни места у нас. Основно са концентрирани в София, Пловдив, Шумен, Търговище, Стара Загора, Плевен, Кърджали.
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#72] от "wanderer":
WornoxmaniakВсички изброени вече нямат нищо общо с ГЕРБ. Изгонени и прокудени. А си бръкнал да краднеш от държавното, от общото, а са ти отрязали ръцете.
Както още и 10 министри.
samoedin
Рейтинг: 3486 ВеселоЛъснаха милиардите престъпни кредити и корупция на ДПС дерибеите и ......веднага припнаха при султана за подкрепа !
negodnik
Рейтинг: 153 НеутралноДо коментар [#71] от "Julian Mall":
Дано да е така. Но както знаем Путин не се слави с привързаност и симпатии към руския народ. Ако този ход му гарантира влияние на Балканите дреме му за един посланник или 2 хеликоптера. От значение е да съхрани собствената си власт.
simval
Рейтинг: 821 НеутралноДо коментар [#67] от "Wornoxmaniak Шиши реди кабинетите на Радев по добре от Черепа":
Аз не зареждам в Лукойл.[quote] ... Как? Като ГЕРБ спечели пак изборите... [/quote]
Това, с победата, е хлъзгава работа.
Нали гледаш мурзилките колко се бият в гърдите, че са "победили" Германия във ВСВ. А сетне кво ... СССР се разпадна, а Германия се обедини.
Та и вие така ... кел файда от "победа" след като не може да управлявате. Щот сте като прокажени, никой, дори ДПС, дет хич не са гнусливи, не смеят да ви доближат.
roy_batty
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#33] от "От Бункера на Бай Хой":
Глупости!
Pomak
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#77] от "niki7":
Наивен ли си или просто тъп? Като няма разделителна линия защо турците гласуват с овчо единодушие за ДПС на всички избори вече 32 години?
И помаците. И помаците.
Мда
wvk19677913
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf":
Опозицията в Турция като опозицията в Русия ли е? На каишка на диктатора.
hamiltonf
Рейтинг: 4000 НеутралноДо коментар [#86] от "wvk19677913":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиМай не разбираш какво се крие зад това изречение. Ще преведа, цялата турска политическа класа е зад ДПС.
venelingeologia
Рейтинг: 1299 НеутралноЦялата собствена външна политика на България се излива единствено върху Скопие. Всичко друго е пейснато от дип-пощата на Големия брат. През това време ДПС налива врат. Абна работа българска.
пРезидента!
Рейтинг: 3125 НеутралноДПС е проводник на турски интереси с корумпирано ръководство, опасна е за националната сигурност и трябва да бъде закрита!
dejmos
Рейтинг: 2588 НеутралноДо коментар [#77] от "niki7":
Е, какво да кажа ! Не си сравнявал гласовете по смесените региона.., ами влез гледай :)
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3192 НеутралноХаха...Няма смисъл,защото тям горе няма никой....Хихи....Разрухата е видима чак в САЩ и Космоса.... shlshlshlshl
Julian Mall
Рейтинг: 2935 НеутралноНелепо е Турция да работи за руското влияние на Балканите които счита за своя неприкосновена сфера на влияния. Това се отнася за цялото Черноморско крайбрежие и най-вече за Крим. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
log_on
Рейтинг: 1808 НеутралноЗабрави за македонците в БГ. Тъй като в БГ не признаха ОМО Илинден, след като в Брюксел ги признаха и осъдиха България ,то ДПС ги припозна като онеправдани и ги прикотка.
wre501051215
Рейтинг: 2957 НеутралноДо коментар [#23] от "Oliver":
Питайте Ердорадев
Име Фамилия
Рейтинг: 8 НеутралноЛипсват гениални мисли по темата от носачи на куфари! Веднага да се появяват тук!
gsh47306343
Рейтинг: 306 НеутралноТова е доста притеснително, какво са си говорили с диктатора ердоган, на който все му се привижда нова османска империя. Службите, ако имат поне малко останал ресурс и желание, трябва да се заемат с това.
Destino
Рейтинг: 475 НеутралноАко гласуването е машинно, всеки който не е роден в БГ, и не умее да чете, ще се отсее автоматично.
sjz30536678
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#8] от "doctor.no":
Е,че то е ясно...:))
Destino
Рейтинг: 475 НеутралноЗащото са български граждани, и са дали нещо на тази страна.
България не е само на българите. Тя е на всички, които я обичат.