Минеков обвини Кошлуков във връзки с Пеевски, той пък обяви, че ще го съди

Минеков обвини Кошлуков във връзки с Пеевски, той пък обяви, че ще го съди

© Юлия Лазарова



Конфликтът между министъра на културата проф. Велислав Минеков и генералният директор на Българската национална телевизия (БНТ) Емил Кошлуков се задълбочава.


Управителният съвет на БНТ излезе с остра позиция срещу Минеков, в която се посочва, че ще бъдат сезирани международни институции заради "заплахи и опит за цензура от страна на служебния министър". Минеков отрече твърдението и заяви, че никога не е правил опити да се намесва в редакционната политика на телевизията. Той намекна, че срещу работещите в БНТ е оказан натиск от страна на Кошлуков и обяви, че генералният директор на обществената медия е свързан с бившия депутат от ДПС Делян Пеевски и е възможно по тази причина да бъде включен с списъка със санкционираните лица по закона "Магнитски". Пеевски е един от българите, срещу които миналата седмица САЩ наложиха санкции зарази "сериозна корупция".


Управителния съвет на БНТ, чийто председател е Емил Кошлуков, изпрати днес писмо до медиите, в което се твърди, че ще сезира европейските институции заради опит за натиск и цензура от страна на служебния министър на културата. "Никога досега, през новата ни демократична история, министър не се е осмелявал да упражнява цензура върху решенията на журналистите, които по закон са независими и самостоятелни. Заплахи към журналисти е имало и преди в България, министри са си позволявали да отправят нападки и закани. Никога обаче журналисти не са били приравнявани с престъпници", пише в позицията на съвета. Сигналът ще бъде изпратен до Европейския съвет за радио и телевизия ( EBU), Европейската комисия, Европейския парламент, дипломатическите представителства на държавите-членки на ЕС и на САЩ в София, СБЖ, Фрийдъм Хаус, "Репортери без граници", както и други организации, защитаващи медийната свобода и правата на журналистите.





В отговор Минеков, отрече да е приравнявал журналистите с престъпници и да е отправял обвинения към тях. "Няма нито дума за такова обвинение от моя страна. Поискал съм единствено обяснение от генералния директор за този инцидент". Той намекна, че над журналистите в БНТ е упражняван натиск от страна на генералния директор. "Да ви припомня, че всички дружества в БНТ, включително Управителният съвет, имат шапка и тя се нарича директор на националната телевизия.", каза още Минеков.


Той коментира, че не притиска никой и само е поискал информация от СЕМ за поведение на обществената телевизия, каквато обаче не е постъпила.


Малко по-късно Съветът за електронни медии публикува на сайта си опровержение, в което подчертават че запитването от министъра е постъпило на 26 май, а отговорът е изпратен в срок - още на 31 май. В него се посочва, че всеки един доставчик (на електронни услуги, бел.ред.) е независим по отношение на съдържанието на създаваната и предоставяна за разпространение от него медийна услуга.


Намесата в редакционното съдържание от страна на държавата в лицето на нейните органи, вкл. СЕМ или друг орган на власт, е забранена, доколкото би представлявала цензура.


Съвет за електронни медии


В заключение се посочва, че с оглед факта, че СЕМ не може да определя програмните решения на медиите, въпросите трябва да бъдат отправени към ръководството на телевизията.


Минеков за Кошлуков и санкциите по "Магнитски"


На пресконференция днес служебният министър на културата обяви, че Емил Кошлуков е едно от свързаните лица по закона "Магнитски" чрез фирмата му "Ноу фрейм медия България".
"Знаете за рестрикциите по отношение на асоциираните по закона "Магнитски" фирми. Сред тях има още една и в нея съучаства господин Кошлуков. Той е в ръководството на "Ноу Фрейм Медия България", заяви Минеков и допълни: "Надявам се г-н Кошлуков да ни разкаже за неговото присъствие в ТВ 7, за която отговаряше фалиралата КТБ и Цветан Василев, а може би и Делян Пеевски. Но искам да знам какво прави тук името му." заяви Минеков. Той съобщи, че ще предаде всички документи на ДАНС. "Тук не става дума за свобода на словото, а за серия от беозобразия, извършени лично от директора на националната телевизия".


Компанията "Ноу фрейм медия", която според търговския регистър вече е заличена, продуцираше предаването на Николай Бареков "България без цензура" по телевизия ТВ 7, която изпадна в несъстоятелност след фалита на КТБ. Кошлуков бе в управата на създадената през 2013 г. фирма, но от 2014 едноличен собственик става Николай Бареков.


Няколко часа по-късно Емил Кошлуков реагира с изявление във "Фейсбук", в което твърди, че ще съди служебният министър на културата заради отправените клевети спрямо него. (Цялата публикация може да прочетете в края на текста)


"Във връзка с разпространените неверни твърдения от г-н Минеков на пресконференция днес (08.06.), заявявам категорично, че тези твърдения са откровени лъжи и клевети. Ще предприема всички законови действия, свързани с ангажиране на неговата отговорност за публичното разпространение на клеветнически изявления, включително и по съдебен път.", пише още в публикацията.


Предисторията


Размяната на реплики между служебния министър на културата и генералния директор на националната телевизия започна след като Минеков изрази публично възмущението си от прекъсването на редовната програма на националната телевизията заради пряко излъчване на пресконференция на ГЕРБ по повод скандала с подслушванията. Той поиска обяснение от БНТ и СЕМ по казуса и определи случилото се като "много тежко нарушение" и "намеса в националната сигурност".


Кошлуков от своя страна защити решението за излъчване на брифинга с тезата, че то е взето на база редакционна политика и е оправдано от принципите за предоставяне на навременна, достоверна, значима и отразяваща различни гледни точки информация. Минеков не остана удовлетворен нито от тона на писмото, нито от съдържанието му и написа във фейсбук, че ще продължи да задава въпроси.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    Ами за бело са нужни пари, и то много.

    от близо и далеч
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4905 Неутрално

    Кой беше директор в една телевизия на пеевски?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    Кошлук, ти забрави от къде идваш и закъде си тръгнал....

  4. 4 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    Клетият директор, наМагнитен отвсякъде и жертва на управленска репресия.
    Момчето си отива, затуй е тоя рев.

  5. 5 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Един дето такова бело

    от близо и далеч
  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Чисто от гледната точка на обикновен зрител, откакто Кошлуков е шеф на БНТ качеството на предаванията и продукта като цяло се вдигна осезателно. А че е човек на Пеевски- най - вероятно е.

  7. 7 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

    Десетократно се вдигна бих казал. От нула стана нула по десет.

    от близо и далеч
  8. 8 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#7] от "Далечен близък":

    За да е нула значи има 0 зрители, а това обективно не е вярно 😉

  9. 9 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    Скоро ще си припомни една велинградска дискотека 😄

  10. 10 Профил на wpw561057657
    wpw561057657
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Кошлука е 100% кадър на Пеевски, това е ясно.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  12. 12 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":
    Кое се вдигна?! Новините никога не са били толкова угоднически и остарели като време на поднасяне, публицистичните предавани, доколкото останаха и те са с гербер под шапката. Руските исторически сериали в стилистиката на 89-те, но присъстващи ярко, все по-неадекватните в слугинажа си Г. Любенов, Б. Василев, и вечния Драго Чая? Единствените нови и добри предавания са "Джинс" и "Последният печели". Всичко друго е замръзнала в стилистика късен соц плява. А за "качеството" на навите репортери не ща да отварям дума, щото говорните дефекти са им най-малкия проблем.

  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3728 Весело

    А средни пръстове?

    Защо тази Гоуема кОлтурна драма е лишена от поантата със средните пръстове а'ла финалната сцена на "Ревизор"?

  14. 14 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Миналата година на протестите БНТ беше едно от местата, където се минаваше всяка вечер, за да се иска оставкта на кадровика на Пеевски.
    Кошлуков менте - вън от БНТ!!!

    Ilian Vassilev

    Разбирам че Емил Кошлуков е "излязъл от окопа" и тутакси е паднал за дузпа, като се е обявил за жертва. Обвинил е министър Минеков във всички смъртни грехове, но най-вече в намеса на изпълнителната власт в работата на супер, свръх, невероятно независимата БНТ. Същата която именно под неговото ръководство ни гарантира 112 място на свобода, и която до скоро беше монотелевизия на изпълнителната власт - тоест само едно мнение се чуваше. И днес ако гледате Георги Любенов, Иво Никодимов, Бойко Василев - само чакат сигнал да се върнат към предишното положение.
    Вероятно предчуства че дните му са преброени, но мрънкането няма да му помогне..
    Скоро ще излязат разкрития. Най-недостойното в случая че за пореден път Кошлуков, който бе и остава политкомисар на Доган, се крие зад журналистите, същите, на които нареждаше, уволняваше, дисциплинираше.
    БНТ в сегашния си ръководен състав е източник на нестабилност, особено в контекста на предизборната борба, защото е дълбоко и необратимо проникнат от зависимости и задкулисие. Доказателство за това е и днешната дезинформация, която БНТ разпространи за действията на ДАНС.
    Тези наистина се изживяват като Център на Съпротивата на Доган, Борисов, Пеевски и Гешев.
    Когато предишната изпълнителна власт в последните дни наливаше пари в БНТ, за да се платят вноските към откраднатия от санкционирания от САЩ Пеевски КТБ актив НУРТС, не беше намеса. Сегашната обаче е намеса.
    В смисъл, пари приемаме, мнения не.
    Самият Кошлуков е риск за националната сигурност като свързано с Пеевски лице, което оглавява национална институция.
    Когато Каракачанов плати десетки хиляди лева за отразяване на военния парад на 6 май, въпреки че това е обществено задължение, също нямаше проблеми.
    Когато се сключват договори, които ощетяват с десетки милиони телевизията, за да бъдат пренасочени към посредници, които "връщат", също няма проблеми. Когато уволняваш неудобни журналисти и назначаваш цели екипи на санкционираният Пеевски също няма проблем.
    Кошлуков е единствения политик в Европа, който ръководи обществена медия, а това е априори несъвместимо с изискванията за независимост на публичните медии.
    Сега се крие зад декларация на Управителен съвет назначен от него, Общественият съвет също е назначен от него. Там лицето Харалан Александров, член на същия този ОС, "предупреди" че младите чрез гласа си на 11 юли ще изберат репресивна власт?!
    За това и тази декларация на Кошлуков няма да има никакво значение.
    Ето и аналогът на Илко Желязков в енергетиката, но в медиите и културата - човекът на Пеевски, който е председател на Обществения съвет на БНТ и който крепи Кошлуков.
    За едни свързани лица със санкционирания Пеевски става дума. И отново съвършено случайно е натрупал 86 милиона лева дълг в НДК.
    Нещо да не е ясно?!

  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3728 Весело

    Кой беше директор в една телевизия на пеевски?
    —цитат от коментар 2 на КМЕТ В СЯНКА


    По-лошо!
    В Си-ви-то си за кандидатстване за БНТ сам Кошлуков сочи тайзи медия, че там се научил и изучил, там попил занаята!

  16. 16 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#8] от "zxp53317185":

    Субективно обаче е вярно. Извинявай, но канале уно е много зле. Аз понякога пускам БНТ2, 3 и 4, обикновено когато искам да дудне нещо, но без да ме ядосва.

    от близо и далеч
  17. 17 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#11] от "selqnin":

    Всеки по своему, но има неприятност и неприятност. В случая плюем Кашлюка. Оня повече няма да е друго освен ваяр (склуптор)

    от близо и далеч
  18. 18 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Започва да прилича на селска свада. Единият рекъл, другият казал.....

  19. 19 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#10] от "wpw561057657":

    А помните ли като съществуваше онова чудо Тиви 7, всеки ден по три пъти пускаше хвалебни химни за Герб, Цветанов и Борисов? После те сами си я затриха, и Кашлюка остана безработен, както целия й персонал.

    от близо и далеч
  20. 20 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Връзката Пеевски по статии от 2019 г.

    Телевизия "Алфа" изчезна от биографията на Кошлуков
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/07/07/3934564_televiziia_alfa_izchezna_ot_biografiiata_na_koshlukov/

    Назначаването на Емил Кошлуков начело на БНТ е удар срещу обществената телевизия
    https://aej-bulgaria.org/24042019/

    Волен Сидеров: Кошлуков наистина беше в ''Алфа'', не се съмнявайте
    https://fakti.bg/bulgaria/394903-volen-siderov-koshlukov-naistina-beshe-v-alfa-ne-se-samnavaite

    Кошлуков "заличи" телевизията на "Атака" от биографията си
    https://www.mediapool.bg/koshlukov-zalichi-televiziyata-na-ataka-ot-biografiyata-si-news295413.html

    Журналистическа кариера
    Води предаване „Таралеж“ по телевизия Евроком България между 2006 и 2009.[1]

    TV7
    Водещ е на предаването „Факторът Кошлуков“ по TV7[3]

    През 2013 г. е в управителния съвет на „Ноу фрейм медия“ – компанията собственик на TV7 (тогава собственост на Цветан Василев) и за кратко през 2014 става изпълнителен директор на TV7 и News7[4]

    Канал 3 и АЛФА
    След фалита на TV7 „Факторът Кошлуков“ се излъчва известно време по Канал 3 (септември 2015 – април 2016).

    Програмен директор на телевизия АЛФА през 2016/2017 г.[5]

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Емил_Кошлуков

  21. 21 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Спомняте ли си как изненадващо се оказа, че Кошлуков тайно бил програмен директор на телевизия Алфа? Какво повече да говорим за този човек!

  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7975 Неутрално

    Ми, ако не бяха връзките му с Пеевски, кой щеше да го сложи за шеф на телевизията.

  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    Кошлуката беше човек на Шиши (ТВ7), след това беше човек на Воленчо (ТВ Атака), а накрая се прилепи и към ГЕРБ, който за взеха, че го сложиха начело на БНТ! Това е един тотално дискредитиран човек и не би трябвало да е начело на обществената българска ТВ!

    https://www.capital.bg/biznes/media_i_reklama/2017/08/08/3020954_prez_poslednata_godina_koshlukov_e_bil_programen/

    Оставка на това гербаво мекере!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2596 Неутрално

    Какво доживяхме - една от знаковите фигури от КТБ-орбитата да съди някого затова, че го свързва с Пеевски. Явно го приема като обида, но себе си ли мрази по този начин? Не се ли вижда в огледалото?

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  25. 25 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 269 Неутрално

    За всички е очевидно, че Кошлуков е кучка на Пеевски. Да не реве, а да изчезва!

  26. 26 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4255 Весело

    Запари му под опашката на Кошлуков ! Горещо, все по - горещо става......Кога ли ще дойде и неговия ред ? 😂

  27. 27 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 2272 Любопитно

    Калинката се зъби до собственото си уволнение и малко след това, справка Недялко Недялков. Не знам защо Кошлуков се крие зад УС, които е назначен от него и господарите му, нека да се видят имената на истински журналисти, които го подкрепят.

    Да не се окаже Кошлуков подсъдим. Разбра се от СМСа, че си е измислил 2г. стаж като директор на медиа, а реално не е отговарял на този критерий. Минеков каза, че това лесно може да се провери в НАП - трудов договор, позиция и т.н.

    Разбира се Кошлука ще продължава да изпълнява мократа поръчка на Тиквон да кани предимно представители на ГЕРБ до изборите, затова и не ги гледаме мисирските медии.

  28. 28 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    До коментар [#7] от "Далечен близък":

    Ти си не само далечен близък, но и далечен за БНТ зрител.
    Какъвто и да е Кошлуков. в момента БНТ е най-добрата телевизия.

  29. 29 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    А, защо се прави на гугутка... За другите две КАБЕЛАРКИ на ГЕРБ не го питат. Извънредмното събитие е нещо по дефиниция . Това пита министъра ... Ако редактора си беше направил 20 секунди нещо за новините е друго . Прекъсват се предавания за нещо ИЗВЪНРЕДНО ! Да не се крие зад гърба на обикновените журналисти !

  30. 30 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#28] от "taratanki":

    Всъщност мога да се съглася. От телевизия много повече не може да се иска... от българска още повече. Каквито са и радията ни. Които аз също не слушам, защото ме обиждат интелектуално

    от близо и далеч
  31. 31 Профил на Далечен близък
    Далечен близък
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#28] от "taratanki":

    Но гледайте да не забравяте "относително". То че всичко е относително във вселената е вярно, но БНТ е "относително" най-добра, като всъщност си е трагедия въпреки всичко.

    от близо и далеч
  32. 32 Профил на Alexander Kotcev
    Alexander Kotcev
    Рейтинг: 69 Неутрално

    Ако го махнат този има някакъв шанс БНТ да стане гледаема телевизия от нормалните хора.

  33. 33 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2438 Неутрално

    Мило, г-н Генералният директор може да пише прЕравнявам, но ти си редова журналистка и трябва да спазваш правописа. Същото важи за пълен/непълен член и пр.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  34. 34 Профил на stanishev
    stanishev
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Колебая се кой от двамата е по-неприятен, но мисля, че все пак така нареченият "министър" печели първото място...!
    —цитат от коментар 11 на selqnin


    Конкурсът по неприятност се печели от Банкянската Мутра, но бай Ставри ги приема всякакви за булки. Чака го с отворени обятия в ЦСЗ.

  35. 35 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2438 Неутрално

    "Последният печели"
    —цитат от коментар 12 на Лелка


    Тва не е ли една викторина на теми като "На всеки километър", "соц-естрада", 'соц-кино" и пр.?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  36. 36 Профил на stanishev
    stanishev
    Рейтинг: 591 Неутрално

    За всички е очевидно, че Кошлуков е кучка на Пеевски. Да не реве, а да изчезва!
    —цитат от коментар 25 на asdas200


    Не е кучка, в случая Кошлуков е "полезен идиот", това е понятието. Тотално падение, Пеефски просто го използва по целесъобразност.

  37. 37 Профил на Linuxer Python3
    Linuxer Python3
    Рейтинг: 140 Неутрално

    Кошлуков е човекът на дпс. Още 2000 г беше и сега е.

  38. 38 Профил на iliyapopov
    iliyapopov
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Подкрепям Кошлуков! Минеков е свадлив и постоянно сърдит на някого - ако беше жена все в цикъл щеше да е.!

  39. 39 Профил на stanishev
    stanishev
    Рейтинг: 591 Неутрално

    През 2013 г. е в управителния съвет на „Ноу фрейм медия“ – компанията собственик на TV7 (тогава собственост на Цветан Василев) и за кратко през 2014 става изпълнителен директор на TV7 и News7

    След фалита на TV7 „Факторът Кошлуков“ се излъчва известно време по Канал 3 (септември 2015 – април 2016).

    *Кошлукчо да каже в този период бил ли е свързан с прасето или не.*

  40. 40 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 124 Неутрално

    Чисто от гледната точка на обикновен зрител, откакто Кошлуков е шеф на БНТ качеството на предаванията и продукта като цяло се вдигна осезателно. А че е човек на Пеевски- най - вероятно е.
    —цитат от коментар 6 на zxp53317185


    Минеков като човек на ДСБ иска да отвлече вниманието на хората от разкритията на Б. Рашков за ГЕРБ и Борисов. Така ДСБ иска да спаси ортака си в ЕНП.
    По същия начин действаха десебарите и по време на Протеста. Тогава разкарваха протестиращите или до Орлов мост, или до Съдебната палата, или да БНТ. Само и само да не са под прозорците на „Дондуков“ 1. А и с разпръснати протестиращи, Протестът не прави впечатление на чужденците.

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

  41. 41 Профил на stanishev
    stanishev
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Подкрепям Кошлуков! Минеков е свадлив и постоянно сърдит на някого - ако беше жена все в цикъл щеше да е.!
    —цитат от коментар 38 на iliyapopov


    Ти и Боце Мутрата подкрепяш, най-вероятно. Георг, ти ли си?

  42. 42 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6047 Любопитно

    Минеков е продукт на партийни кабеларки и иска БНТ да не се държи като партийна кабеларка.

    [email protected]
  43. 43 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6047 Любопитно

    Всички виждаме колко много страдат превратаджиите от разделението на властите и това, че като овладяха правителството, не можаха с един удар да овладеят и медиите и съдебната система.

    [email protected]
  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6047 Любопитно

    Минеков иска медиен комфорт?
    Иска го, защото в тези хора от служебното правителство няма нищо демократично !!!

    [email protected]
  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3333 Неутрално

    https://www.24chasa.bg/novini/article/9867394

    https://fakti.bg/bulgaria/585987-jurnalisti-ot-bnt-skochiha-na-minekov

    Колкото и да го четкате Минеков, ваши колеги са в конфликт с него.

    Еретик
  46. 46 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3333 Неутрално

    До коментар [#10] от "wpw561057657":

    Кошлука е 100% кадър на Пеевски, това е ясно.
    ==========
    Кошлуков е роден в 65 година, Пеевски - 80.
    Може да е купен, но не е изграден от Пеевски кадър. Калпав си беше още в началото на прехода, когато на Делян само баничките са биле проблем.

    Еретик
  47. 47 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3333 Весело

    До коментар [#18] от "pepisky":

    "Започва да прилича на селска свада. Единият рекъл, другият казал....."
    =======
    Хората не са съгласни с теб, видно от гласуването. А проблемът е, че са припознали единия за свой "Херой" и той не може да бъде принизен до селско - битовото, а трябва да бъде извисен до епично -галактическото!!!

    Еретик
  48. 48 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3333 Весело

    До коментар [#35] от "Един вампир броди из Европа":

    "Последният печели"
    —цитат от коментар 12 на Лелка

    Тва не е ли една викторина на теми като "На всеки километър", "соц-естрада", 'соц-кино" и пр.?"
    =============
    Тъкмо.... Що му трябваше на Горанов?

    Еретик
  49. 49 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3333 Весело

    До коментар [#36] от "stanishev":

    "Не е кучка, в случая Кошлуков е "полезен идиот", това е понятието. Тотално падение, Пеефски просто го използва по целесъобразност."
    ============
    Категорично не съм съгласен с това твърдение.
    Полезният идиот е заблуден и върши всичко от добра воля. Кош$$$ не е заблуден. Не го харесвам, но не е глупав.
    Осребрил е дори това, което не е свършил.

    Еретик
  50. 50 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 784 Весело

    До коментар [#7] от "Далечен близък":Ти си не само далечен близък, но и далечен за БНТ зрител.Какъвто и да е Кошлуков. в момента БНТ е най-добрата телевизия.
    —цитат от коментар 28 на taratanki


    Напълно прав си! БНТ е най-добрата телевизия, за оФце!

  51. 51 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

    Niamam predstava, nikoi ne gleda BNT veche

  52. 52 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 121 Неутрално

    Пеевски сложи Кошлуков за директор на БНТ с помощта на Борисов и това го знаят абсолютно всички. За това Кошлуков прекъсваше програмата на БНТ за да дава вожда Борисов и по заръка на Севда редактираше новинарските емисии!

  53. 53 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Толкова ли е обидно да познаваш Пеевски, че да водиш дело за това?!

  54. 54 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    До коментар [#10] от "wpw561057657":Кошлука е 100% кадър на Пеевски, това е ясно. ========== Кошлуков е роден в 65 година, Пеевски - 80. Може да е купен, но не е изграден от Пеевски кадър. Калпав си беше още в началото на прехода, когато на Делян само баничките са биле проблем.
    —цитат от коментар 46 на Костадин Иванов


    За всеки интересуващ се са ясни топлите отношения между Кошлуков и Доган още от затвора.А последвалата кариера на първия особено в последните 10-15 години потвържава думите на Минеков. Колкото и да не го харесвам.

  55. 55 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    Минеков обвини Кошлуков във връзки с Пеевски
    =====================
    Доказателствата ще бъдат представени след изборите.

  56. 56 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Естествено, че сега всеки ще иска да се разграничи от Пеевски. Шиши трябва да проумее, че или ще го очистят, или ще влезне в затвора. Няма друга опция. Аз съм като демократичен човек бих желал честен съдебен процес за Пееф, където да лъснат всичките му корупционни схеми и замесените в тях.

  57. 57 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Знаех, че Минеков е прост, бездарен и злобен, но не очаквах, че ще отиде толкова далече. Не случайно казват: "Дай на човека власт за да го видиш какъв е."

  58. 58 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    Кошлуков е станал слугиня на ДС още преди повече от 30 години и като такъв винаги е изпълнявал нарежданията на господарите си.

  59. 59 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    Мшнеков вчера 1 час ни занимава със себе си. Отрочето на комунистическия склуптор на бай Тошо сега е "най-големия" демократ. Министерство не може да се управлява от нарцис. Каква точно е експертизата на Минеков в управлепие на администрация, или поне бизнес? Какво точно е управлявал през живота си?

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK