Подготви се за лятото с качествени продукти на трайно изгодни цени от dm

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Подготви се за лятото с качествени продукти на трайно изгодни цени от dm


Лятото наближава с всички свои хубавини - почивки, пътувания, спорт, релаксация или просто повече време с близките хора. Към всички тези планове обаче трябва да прибавим и няколко задължителни елемента, за да сме сигурни, че сезонът на почивките ще бъде и максимално здравословен. На първо място са добрата защита от слънцето за кожата и очите, ефективната защита от насекоми и правилният избор на козметика, които със сигурност ще направят следващите месеци още по-приятни.


Ценовата стратегия "Трайно изгодно"


Веригата дрогерии dm идва в помощ на тези, които вече правят планове за лятото, като всички продукти в магазините са на гарантирано изгодна цена. През 2020 г. dm въведе нова ценова стратегия, благодарение на която потребителите няма нужда да гонят краткотрайни промоции при тях и винаги могат да са спокойни, че пазаруват на изгодна цена. За да се уверите в това, всеки етикет показва от кога дадена цена е била увеличавана за последно. Дали ще тръгнете спонтанно за дълъг уикенд на море или планина, или се подготвяте за дългоочакваната отпуска, dm гарантира, че бюджетът ви за козметика и защита на тялото няма да пострада, но и няма нужда да пазарувате излишно или да се презапасявате с ненужни продукти.





Целта на концепцията за трайно изгодните цени на dm e именно да гарантира доброто преживяване на своите потребители. Всеки има любими марки и продукти, но понякога избира техни заместители заради краткотрайни промоции.


"Новата ценова стратегия дава на клиентите възможност да купуват своите любими продукти на изгодни цени, без да бъдат изкушавани да сменят предпочитанията си заради краткосрочно намаление на подобен продукт или марка," казват от dm.


Подготви се за лятото с качествени продукти на трайно изгодни цени от dm


В полза на клиента


Стратегията на трайно изгодните цени е в сила вече почти една година и се приема много положително от клиентите. Особено добри са резултатите сред потребителите с по-ниски доходи и тези до 30 години, основно жени. За тях идеята, която стои зад "Трайно изгодно", е в полза на клиента и важна причина да избират да пазаруват във веригата dm. Четиридесет процента от участвалите в проучване на австрийски изследователски институт свързват концепцията "Трайно изгодно" веднага с dm и смятат, че тя допринася за по-добра разпознаваемост на марката.


Концепцията е създадена от основателя на dm Гьотц Вернер, съвместно с потребителското сдружение "Инициатива на критичните потребителите - Федерална организация на критичните потребители в Германия" - една от значимите европейски организации за защита на потребителите. Целта е дългосрочната грижа за потребностите на хората. Ползата от това за клиентите е да пазаруват спокойно и във всеки момент, когато им е удобно, без постоянно преследване на краткотрайни акции в dm, без изтощително напрежение и презапасяване с ненужни стоки. Така компанията дава своя принос към обществото чрез достъпност и стабилност, като гарантира чудесно съотношение цена - качество.


Подготви се за лятото с качествени продукти на трайно изгодни цени от dm


dm препоръчва за лятото
За качествена защита от слънцето може да се доверите на серията Sundance: за най-активните - SUNDANCE Sport слънцезащитен спрей със SPF 50 (200 мл), за практичните - SUNDANCE слънцезащитно мляко със SPF50 (50 мл) или SUNDANCE слънцезащитен крем със SPF50 (100 мл). За летните вечери моментите след плаж и планина веригата препоръчва SUNDANCE лосион за след слънце (200 мл.), както и Victoria Beauty охлаждащ спрей след слънце (150 мл). Специална грижа за децата може да доверите на слънцезащитния лосион Wooden Spoon със SPF30 (50 мл) или SPF50 (50 мл).


За постоянна грижа за кожата може да изберете маслата за тяло на alverde - кокос (твърдо, 40 г.), или мандарина (твърдо, 40 г.), олиото за тяло flora is - Fruit (120 мл) или Sweet (120 мл). Сред топ продуктите за грижа за лицето във веригите dm това лято са мицеларната вода за лице с дъх на лавандула Balea (400 мл), хидратиращият крем Balea Lovely Rose (50 мл), както и дневният крем alverde дива роза (50 мл).


За допълнителна защита може да се доверите на балсама за устни alverde смокиня и мед (4.8 г.), натуралния део стик Nordic Timber на Ben&Anna (60 г) и душ-гел alverde "Цветна поляна" (250 мл).

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK