ХА-ХА-ХА ... Най-мутренския град с най-крадливата община, щели да правят леко метро? Абе то тук АДЕКВАТНИ автобуси няма, последния рейс от центъра към краен квартал е в 21:30, много често го чакаш и така и не идва, даже и да отидеш половин час по-рано.
Искрено бих се радвал ако печално известният Потник, пардон Портних (дето се нашмъркал в Израел на официална визита) бъде един ден осъден и то за поне 20 години. Това е най-престъпната Община в България, гарантирам Ви го ! Айде може да поспорят с Несебър...
Нещо далеко по-леко от лекото метро не спъна ли варненската администрация? Нещо за билети ставаше дума, за автоматизация... Едни пари много пъти... Кво стана, работи ли?
Варна има добър опит в подобни проекти.Дадоха милиони за камери в града, като после се оказа, че или не работят, или не са свързани с необходимите органи.Така и едни милиони се усвоиха за билетна система в градския транспорт, като нищо не бе направено. А какво да се каже за тръбата с фекалиите?!Според мен не е само символично и името на футболния ФеКа Черно море! А , да - и стадиона на Спартак Варна, за който се заклеха, че ще бъде ремонтиран, а после през част от трибуните, бе направен път!!! ГЕРБ наистина са страшни - ред в хаоса!!!!Уууу, тръпки да те побият!
ми ок варненци да си гласуват един заем за около 7-8 милиарда лева да си го изтеглят и погасяват близките 200 години защо занимавате останалите 90% от страната ;)
🤣😂😂Администрацията във Варна е вдигната по тревога – за сега само с – – – Хайде почвайте да работите, че ми беше писнало от вас – в две съседни стаи не можахте да се разберете за моите данъци ЗА ПРОДАДЕН АПАРТАМЕНТ! Години ми пращахте искове за платени от друг собственик данъци!!!!!!! Некадърни за милиони, не за Варна!
Голяма завист прозира за нещо което още се планира!Врачки вече предричат провал. Потайни и умни крадци, голямо крадене !България "сегодня" , с Радев "вперед"! Европа няма пари за вас!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
Естествено любимото а подобни чиновници е да се строи метро - защото за всички е очевидно че това ще струва много-много скъпо и като кажеш 1 милиард, 2 милиарда - 3 - никой нищо няма да каже, а те ще си крадат милиони от това и на никой не му пука че за 300 хиляден град метро или леко метро не е нито нужно, нито може да върне инвестицията някога. Във всички учебници по урбанистика е написано че метро има смисъл в гъсто-заселен град с население над 1 милион, а още по-добре 1,5 милиона. За такъв град като Варна, Пловдив, Бъргас най оптимален вариант е трамвай и като цена и като количество превожени пътници, да не говорим че съвремените трамваи могат да са дълги 35-40 метра, каквито има в Будапеща и Прага, които могат да превозват на веднъж няколко стотин човека - като мотрисите на третия метродиаметър в София.
За някои особености около показания маршрут, особено участък 3, следва да покажат доста дейтална обосновка. Изпълнението на отсечката от ЖП гарата към бул. Христо Ботев е интересно как ще се случи, без да се пръснат десетки милиони за отчуждаване на земя и имоти.
Иначе не Варна, а районът около града има нужда от интегриран жп транспорт. Да мислят повече за селцата наоколо, а не как да прокарат 4км отсечка на цена от десетки милиони през центъра на града.
Идета е повече от глупава и дано не се похарчат поредните милиони нейната реализация. Това варненско метро ще бъде натоварено само през курортните 3-4 месеца , а през останалото време ще трупа загуби за поддръжка.
Не знам дали е разумно във Варна да се строи метро. С тези земни размествания, с тази пясъчна почва??????
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Голяма завист прозира за нещо което още се планира!Врачки вече предричат провал. Потайни и умни крадци, голямо крадене !България "сегодня" , с Радев "вперед"!Европа няма пари за вас!
В Софето всичко е озверело! Пари на прованса не дават, а ако ще дават, дай варна и Бургас да се скарат, и столични чиновници арбитри да бъдат, и да преговарят за процента. Вчера всички надълго и нашироко коментираха регионалните избори във Франция, но вече 20 години 6-те нови региона чакат ли, чакат. Софето и дума не иска да чуе за регионализация - ако може всички евросредства там
+++++ Управляващите селяни (шопи, добричлии и компания) ако могат всичко ще го наблъскат в отсечката хотел Черно море - входа на Морската градина. А за по-удобно ще пуснат влака по Алея 1. Вече и площадън с големия и свръх скъп фонтан опустява. А още преди 40 години се заговори за изместване на центъра на града на запад - администрация, съдилища, областна управа, и разтоварване малко на трафика. Но не, там вместо административни сгради наблъскаха МОЛ-ове (половината от тях не работят). Изобщо в нашата мила родна страна който и да дойде на власт - чертае планове за година - две напред, и след това си купува имот я в Гръцко, я в Испания. далече от българи.
Портних не е тимаджия! ГЕРБер софиянец, роден на 15.07.1976г. в София, с руско гражданство до 2011г., завършил френска гимназия в София, и МИО в Москва. Кадър е на Мултигруп, по-точно на звеното занимаващо се с туризъм, с бранда на Балкантурист на Нели Сандалска ( ДС кадър също). Преди да стане кмет на Варна Портних бе мениджър на Гранд хотел Варна.
Има някакви идеи за застрояване бреговете на езерото, но не знам по какви причини нещо се отлага. Както и вторият мост, дублиращ Аспаруховия, който да свърже АМ Хемус с пътя за Бургас и М. Търново Сигурно по същите причини, поради които АМ Хемус се строи 50 години.
Не са ни виновни управниците, а пълната игнорантност на населението. Особено във Варна, всеки заровил глава, гледа да си оправи собствената кочина, а за това какво се случва около нея - пет пари не дава. Като нареждаме Портних, да споменем и избирателната активност на последните местни избори...
37%.
Процентът е показен и за това изобщо колко малко са останали варненците в града си, но за овчедушието пред всичките злоупотреби произходът не е извинение.
Това някаква шега ли е!? Там един подлез, който да не протича не могат да изградят, представям си какво ще стане с метро... Тръбата с фекалиите във Варненското езеро ще изглежда като дребен инцидент.
Варненец съм, но не мисля, че този проект е жизнено необходим.
За Варна е по-важен втори мост над Езерото (или тунел под него) за да се изведе транзитния трафик за южното Черноморие извън града. Както и връзка по този мост м/у АМ Хемус и АМ Ч. Море. Мостът и тази връзка биха стрували доста пари (поне 200 милиона лв)
Ако трябва да дават пари за градска железница то др. градове са по-добри кандидати.
Примерно линията Бургас - Сл. Бряг. Там вече има старо жп трасе м/у Бургас и Поморие, просто трябва да го удължат.
Или пък да вкарат линията Пловдив - Асеновград под земята - имам предвид тази част дето е в града и заради която сега на някои оживени улици в града има жп бариери.
Има много проекти дето са по-смислени от леко метро във Варна.
И как точно ще отпаднат тези автомобили, като метрото няма да е свързано с конкретните населени места, откъдето идват?
Тролските заплати не знам дали ви ги вдигат, ама някакви курсове за повдигане на професионалното ниво, няма да е зле да ви осигурят. Говори с твоите хора от ГЕРБ, ще се намери "финансиране от някоя програма за зелена икономика".
".....и да достига дори до курортните южно от Варна. "
За жалост, по добре известни причини, непосредствено на юг от Варна в момента няма курорти с "най-чиста вода". Сега има само обикновени квартали - Аспарухово и Галата.
Абе готви се краднене на парите и данъците на хората , в цели квартали над пътя за Златните нямат нито една асфалтирана улици от 10 години , улиците като в циганско гето ,едва влиза една кола ,няма сметоизвозване ,няма почистване ,това осветление е нечута екстра , ще правят метро , мръсни и долни идиоти от всички крадливи партии , ще трябва явно народно въстание ,за да се отърве народа от тази пасмина дето претендира да ни управлява ,че и да ги избираме ,ще кажеш ,че като дойдат другите ,кражбите ще спрат и ще изчезнат ,щото те честни ,руси със сини очи .
Да направят един лъч на метрото направо в морето срещу Варна и да ги стоварват направо за подводно плуване на 2-3 мили навътре ,там тръбата с лайната не може да стигне и водата ще е по чистичка ,тъкмо да тръгне туризма,а и повече пари ще има за краднене ....
Варна е пример за това как не трябва да функционира обществения транспорт. Ако все пак това начинание се реализира ще има голяма полза за гражданите и гостите на града. Скептичен съм само за финансирането. Метро искат да правят, а вече повече от 30 години не могат автобусните си линии да оправят. Бургас също имаше такава възможност, но тогава когато се решаваше бъдещата транспортна схема на града ( някъде към 2008/2009г. съветниците и кмета не бяха достатъчно смели да приемат най-скъпият от трите предложени проекта ( доколкото си спомням около 110 млн. лева), който включваше и градска железница. Първия проект беше най-евтин и беше само за подмяна с нови на всички автобуси, събирани втора и трета употреба от предишният бургаски кмет Йоан по цяла Европа. Прие се втория по цена ( подмяна на автопарка, нови трасета, спирки и др. ) - това което сега вече е реализирано. Разбира се тогава сумата по проекта за транспортна схема с железница изглеждаше много висока за бюджета на града ( въпреки че голям процент беше осигурен за финансиран от ЕС по проекта за интегриран градски транспорт).
Те 7 километеа велоалеи не можаха да направят като хората, че градска железница ли ще направят. ахаха. Каква е разликата между трамвай и градска железница, че нещо ми се губи?
Запълнихме дупката на пъпа на града, оправихме фекалната тръба, укрепихме свачищните участъци...та до лекото метро опряхме. 70 км. ... Бая крадене ще става. Сигур изхарчиха взетото от за булеварда...3 км. улица...Портних не е сменил две криви плочки пред Общината, тръгнал тунел под земята да прави. За още една въртележка или автомивка на Морска гара, пристанището дали ще остане?
Може би имат предвид Камчия и Шкорпиловци.Та нали инвестициите на град Москва трябва да се подхранват. Но такова начинание е напълно безумно!!!! Първо ,общинския съвет без изключения е за затвора! Второ в града има изключително много архитектурни слоеве и това би ги разрушило! Трето,подпочвените води са много и са високи и почвите са пясъчни, а не като френските варовикови скали... и още много точки ,но ако има съдебна система в БГ,иначе няма смисъл!
никой не иска да строи нищо...нещо като малка АЕЦ..да има схема за проучване ,ала бала или както буци казва пунта-мара...няколко годинки и едни 10 млн ще заминат..и пак няма да стане ама, ще е виновен някой друг...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Тези добре ли са? Метрото е супер скъпа инфраструктура, над 70 милиона лева на километър струваше в София, по 52 километра = близо 4 милиарда лева!!
Има смисъл само в много затлачени градове, като София, милионен град с гъсто населена част с размери 10-15 км.
Когато много от тези хора трябва да преминат през централната част ежедневно и настава тотален блокаж на транспорта, затова метрото го разтоварва и има 350 000 пътници всеки ден!
Варна има 2-3 километра гъсто населена част, какви линии ще направят там?
Цялото софийско метро е 52 километра и дневно превозва 350 хиляди души.
Варненското щяло да е 70 километра и колко хора ще превозва?!? Цяла Варна е 350 хиляди, поне официално.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 4203 Любопитно?????
[email protected]boevbisser
Рейтинг: 2830 ЛюбопитноИдеята е повече от прекрасна, дано реализацията не прилича на други инфраструктурни варненски проекти. И дано намерят финансиране, щото иначе...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 НеутралноАко ще виси, като перде на корниз, по-добре нашенски фирми да се занимават най-много с кетъринга на обекта и нищо повече...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевgeorgebigster
Рейтинг: 8 ВеселоХА-ХА-ХА ... Най-мутренския град с най-крадливата община, щели да правят леко метро? Абе то тук АДЕКВАТНИ автобуси няма, последния рейс от центъра към краен квартал е в 21:30, много често го чакаш и така и не идва, даже и да отидеш половин час по-рано.
Искрено бих се радвал ако печално известният Потник, пардон Портних (дето се нашмъркал в Израел на официална визита) бъде един ден осъден и то за поне 20 години. Това е най-престъпната Община в България, гарантирам Ви го ! Айде може да поспорят с Несебър...
dinko
Рейтинг: 470 НеутралноШа падне лапане и после ще се оправдаят че всъщност са имали в предвид канализация с влакове вътре
Norman Granz
Рейтинг: 4455 Неутрално"...най-подходящо за Варна е тук да бъде изградена монорелсова железница..."
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Горките варненци - след велоалеи и свлачища, сега и монорелсови железници ще им падат по главите...
Alexander97
Рейтинг: 1581 НеутралноНещо далеко по-леко от лекото метро не спъна ли варненската администрация?
Нещо за билети ставаше дума, за автоматизация...
Едни пари много пъти...
Кво стана, работи ли?
Капабланка
Рейтинг: 397 НеутралноВарна има добър опит в подобни проекти.Дадоха милиони за камери в града, като после се оказа, че или не работят, или не са свързани с необходимите органи.Така и едни милиони се усвоиха за билетна система в градския транспорт, като нищо не бе направено.
А какво да се каже за тръбата с фекалиите?!Според мен не е само символично и името на футболния ФеКа Черно море!
А , да - и стадиона на Спартак Варна, за който се заклеха, че ще бъде ремонтиран, а после през част от трибуните, бе направен път!!!
ГЕРБ наистина са страшни - ред в хаоса!!!!Уууу, тръпки да те побият!
vassilun
Рейтинг: 4865 Неутрално"Леко метро" във Варна!
Дано не последва съдбата на онази велоалея!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Бойко ще ви го построи с европари.
MititU
Рейтинг: 616 Веселоми ок варненци да си гласуват един заем за около 7-8 милиарда лева да си го изтеглят и погасяват близките 200 години защо занимавате останалите 90% от страната ;)
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ:DD:D:D:D:d
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#6] от "georgebigster":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!София няма да се даде лесно!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноОПРАВИХА ЛИ ФЕКАЛНАТА ТРЪБА?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Alexander97
Рейтинг: 1581 Неутрално🤣😂😂Администрацията във Варна е вдигната по тревога – за сега само с – – –
Хайде почвайте да работите, че ми беше писнало от вас – в две съседни стаи не можахте да се разберете за моите данъци ЗА ПРОДАДЕН АПАРТАМЕНТ! Години ми пращахте искове за платени от друг собственик данъци!!!!!!!
Некадърни за милиони, не за Варна!
АмброзСП
Рейтинг: 980 НеутралноГоляма завист прозира за нещо което още се планира!Врачки вече предричат провал. Потайни и умни крадци, голямо крадене !България "сегодня" , с Радев "вперед"!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.Европа няма пари за вас!
Vadis Ki
Рейтинг: 8 НеутралноЕстествено любимото а подобни чиновници е да се строи метро - защото за всички е очевидно че това ще струва много-много скъпо и като кажеш 1 милиард, 2 милиарда - 3 - никой нищо няма да каже, а те ще си крадат милиони от това и на никой не му пука че за 300 хиляден град метро или леко метро не е нито нужно, нито може да върне инвестицията някога. Във всички учебници по урбанистика е написано че метро има смисъл в гъсто-заселен град с население над 1 милион, а още по-добре 1,5 милиона. За такъв град като Варна, Пловдив, Бъргас най оптимален вариант е трамвай и като цена и като количество превожени пътници, да не говорим че съвремените трамваи могат да са дълги 35-40 метра, каквито има в Будапеща и Прага, които могат да превозват на веднъж няколко стотин човека - като мотрисите на третия метродиаметър в София.
goofy
Рейтинг: 418 НеутралноЗа някои особености около показания маршрут, особено участък 3, следва да покажат доста дейтална обосновка. Изпълнението на отсечката от ЖП гарата към бул. Христо Ботев е интересно как ще се случи, без да се пръснат десетки милиони за отчуждаване на земя и имоти.
Иначе не Варна, а районът около града има нужда от интегриран жп транспорт. Да мислят повече за селцата наоколо, а не как да прокарат 4км отсечка на цена от десетки милиони през центъра на града.
tacheaux
Рейтинг: 4392 НеутралноИдета е повече от глупава и дано не се похарчат поредните милиони нейната реализация.
Това варненско метро ще бъде натоварено само през курортните 3-4 месеца , а през останалото време ще трупа загуби за поддръжка.
Маршалов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "wts57812817":
мурзилкаЛеко метро, за тежки пачки и кюлчета.
pet_fire
Рейтинг: 3730 НеутралноВарненци вкараха пътя в стадиона, как ще се оправят с изграждане на метро макар и леко
Маршалов
Рейтинг: 8 НеутралноСпирка "Дупката", уважаемите пътници уведомяваме ви, че слизането на тази спирка се заплаща на касата на тим, цена 3.50.
мурзилкаХрабър
Рейтинг: 1755 НеутралноНе знам дали е разумно във Варна да се строи метро.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"С тези земни размествания, с тази пясъчна почва??????
ilinko
Рейтинг: 677 НеутралноДо коментар [#18] от "Vadis Ki":
Не е така, във Франция има метро в градове като Тулуза, Лил или Рен, които са сравними с Варна.
Роси
Рейтинг: 7230 НеутралноТимаджията Портних точи зъби за нов грабеж. Ами , да си отделят от бюджета на Варна, да вземат заем и да строят.
pontius_glarus
Рейтинг: 3347 НеутралноВ Софето всичко е озверело! Пари на прованса не дават, а ако ще дават, дай варна и Бургас да се скарат, и столични чиновници арбитри да бъдат, и да преговарят за процента.
Вчера всички надълго и нашироко коментираха регионалните избори във Франция, но вече 20 години 6-те нови региона чакат ли, чакат. Софето и дума не иска да чуе за регионализация - ако може всички евросредства там
pontius_glarus
Рейтинг: 3347 Неутрално+++++
Управляващите селяни (шопи, добричлии и компания) ако могат всичко ще го наблъскат в отсечката хотел Черно море - входа на Морската градина. А за по-удобно ще пуснат влака по Алея 1. Вече и площадън с големия и свръх скъп фонтан опустява. А още преди 40 години се заговори за изместване на центъра на града на запад - администрация, съдилища, областна управа, и разтоварване малко на трафика. Но не, там вместо административни сгради наблъскаха МОЛ-ове (половината от тях не работят). Изобщо в нашата мила родна страна който и да дойде на власт - чертае планове за година - две напред, и след това си купува имот я в Гръцко, я в Испания. далече от българи.
Корки
Рейтинг: 2536 НеутралноДупката не беше ли на Гергов? Или всеки комунист си има дупка? Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
pontius_glarus
Рейтинг: 3347 НеутралноДо 26 от "Роси":
Портних не е тимаджия! ГЕРБер софиянец, роден на 15.07.1976г. в София, с руско гражданство до 2011г., завършил френска гимназия в София, и МИО в Москва. Кадър е на Мултигруп, по-точно на звеното занимаващо се с туризъм, с бранда на Балкантурист на Нели Сандалска ( ДС кадър също). Преди да стане кмет на Варна Портних бе мениджър на Гранд хотел Варна.
pontius_glarus
Рейтинг: 3347 НеутралноИма някакви идеи за застрояване бреговете на езерото, но не знам по какви причини нещо се отлага. Както и вторият мост, дублиращ Аспаруховия, който да свърже АМ Хемус с пътя за Бургас и М. Търново
Сигурно по същите причини, поради които АМ Хемус се строи 50 години.
goofy
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#28] от "pontius_glarus":
Не са ни виновни управниците, а пълната игнорантност на населението. Особено във Варна, всеки заровил глава, гледа да си оправи собствената кочина, а за това какво се случва около нея - пет пари не дава. Като нареждаме Портних, да споменем и избирателната активност на последните местни избори...
37%.
Процентът е показен и за това изобщо колко малко са останали варненците в града си, но за овчедушието пред всичките злоупотреби произходът не е извинение.
Yotce
Рейтинг: 1089 НеутралноАми стадиона сигурно има и още трибуни, през едната - шосе, през другата - метро.
Ще стане най-комуникативният стадион в света.
ivanpopov
Рейтинг: 333 НеутралноТова някаква шега ли е!? Там един подлез, който да не протича не могат да изградят, представям си какво ще стане с метро... Тръбата с фекалиите във Варненското езеро ще изглежда като дребен инцидент.
Николов
Рейтинг: 907 НеутралноВарненец съм, но не мисля, че този проект е жизнено необходим.
За Варна е по-важен втори мост над Езерото (или тунел под него) за да се изведе транзитния трафик за южното Черноморие извън града. Както и връзка по този мост м/у АМ Хемус и АМ Ч. Море. Мостът и тази връзка биха стрували доста пари (поне 200 милиона лв)
Ако трябва да дават пари за градска железница то др. градове са по-добри кандидати.
Примерно линията Бургас - Сл. Бряг. Там вече има старо жп трасе м/у Бургас и Поморие, просто трябва да го удължат.
Или пък да вкарат линията Пловдив - Асеновград под земята - имам предвид тази част дето е в града и заради която сега на някои оживени улици в града има жп бариери.
Има много проекти дето са по-смислени от леко метро във Варна.
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноФинансиране от ЕС, някоя програма за зелена икономика!
С метрото ще отпаднат значителен брой лични автомобили, влизащи във Варна всеки ден!
goofy
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#36] от "Дария Колев":
И как точно ще отпаднат тези автомобили, като метрото няма да е свързано с конкретните населени места, откъдето идват?
Тролските заплати не знам дали ви ги вдигат, ама някакви курсове за повдигане на професионалното ниво, няма да е зле да ви осигурят. Говори с твоите хора от ГЕРБ, ще се намери "финансиране от някоя програма за зелена икономика".
razor
Рейтинг: 746 Неутрално".....и да достига дори до курортните южно от Варна. "
За жалост, по добре известни причини, непосредствено на юг от Варна в момента няма курорти с "най-чиста вода". Сега има само обикновени квартали - Аспарухово и Галата.
Nikoi
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#18] от "Vadis Ki":
Абе готви се краднене на парите и данъците на хората , в цели квартали над пътя за Златните нямат нито една асфалтирана улици от 10 години , улиците като в циганско гето ,едва влиза една кола ,няма сметоизвозване ,няма почистване ,това осветление е нечута екстра , ще правят метро , мръсни и долни идиоти от всички крадливи партии , ще трябва явно народно въстание ,за да се отърве народа от тази пасмина дето претендира да ни управлява ,че и да ги избираме ,ще кажеш ,че като дойдат другите ,кражбите ще спрат и ще изчезнат ,щото те честни ,руси със сини очи .
Nikoi
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#38] от "razor":
Да направят един лъч на метрото направо в морето срещу Варна и да ги стоварват направо за подводно плуване на 2-3 мили навътре ,там тръбата с лайната не може да стигне и водата ще е по чистичка ,тъкмо да тръгне туризма,а и повече пари ще има за краднене ....
dorn
Рейтинг: 1675 НеутралноВарна е пример за това как не трябва да функционира обществения транспорт. Ако все пак това начинание се реализира ще има голяма полза за гражданите и гостите на града. Скептичен съм само за финансирането. Метро искат да правят, а вече повече от 30 години не могат автобусните си линии да оправят.
Бургас също имаше такава възможност, но тогава когато се решаваше бъдещата транспортна схема на града ( някъде към 2008/2009г. съветниците и кмета не бяха достатъчно смели да приемат най-скъпият от трите предложени проекта ( доколкото си спомням около 110 млн. лева), който включваше и градска железница. Първия проект беше най-евтин и беше само за подмяна с нови на всички автобуси, събирани втора и трета употреба от предишният бургаски кмет Йоан по цяла Европа. Прие се втория по цена ( подмяна на автопарка, нови трасета, спирки и др. ) - това което сега вече е реализирано. Разбира се тогава сумата по проекта за транспортна схема с железница изглеждаше много висока за бюджета на града ( въпреки че голям процент беше осигурен за финансиран от ЕС по проекта за интегриран градски транспорт).
stargate
Рейтинг: 27 НеутралноТе 7 километеа велоалеи не можаха да направят като хората, че градска железница ли ще направят. ахаха. Каква е разликата между трамвай и градска железница, че нещо ми се губи?
Petia Nikolova
Рейтинг: 340 НеутралноЗапълнихме дупката на пъпа на града, оправихме фекалната тръба, укрепихме свачищните участъци...та до лекото метро опряхме. 70 км. ... Бая крадене ще става. Сигур изхарчиха взетото от за булеварда...3 км. улица...Портних не е сменил две криви плочки пред Общината, тръгнал тунел под земята да прави. За още една въртележка или автомивка на Морска гара, пристанището дали ще остане?
realguru
Рейтинг: 2103 НеутралноДо коментар [#18] от "Vadis Ki":
Е туй "леко метро" не е ли баш трамвай :)
Ако кажеш трамвай и звучи тъпо, но явно като смениш името на "леко метро" и всички се кефят. :)
bat_plamen
Рейтинг: 3612 НеутралноПак се канят да окрадат едни евро пари!
Маршалов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#29] от "Корки":
мурзилкаВъх, ми те толкоз мултаци, че вече не мога ги различавам.
wpo34378687
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#38] от "razor":
Може би имат предвид Камчия и Шкорпиловци.Та нали инвестициите на град Москва трябва да се подхранват. Но такова начинание е напълно безумно!!!! Първо ,общинския съвет без изключения е за затвора! Второ в града има изключително много архитектурни слоеве и това би ги разрушило! Трето,подпочвените води са много и са високи и почвите са пясъчни, а не като френските варовикови скали... и още много точки ,но ако има съдебна система в БГ,иначе няма смисъл!
не на безразличието
Рейтинг: 737 Веселоникой не иска да строи нищо...нещо като малка АЕЦ..да има схема за проучване ,ала бала или както буци казва пунта-мара...няколко годинки и едни 10 млн ще заминат..и пак няма да стане ама, ще е виновен някой друг...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимeverlast666
Рейтинг: 887 НеутралноТези добре ли са?
Метрото е супер скъпа инфраструктура, над 70 милиона лева на километър струваше в София, по 52 километра = близо 4 милиарда лева!!
Има смисъл само в много затлачени градове, като София, милионен град с гъсто населена част с размери 10-15 км.
Когато много от тези хора трябва да преминат през централната част ежедневно и настава тотален блокаж на транспорта, затова метрото го разтоварва и има 350 000 пътници всеки ден!
Варна има 2-3 километра гъсто населена част, какви линии ще направят там?
Цялото софийско метро е 52 километра и дневно превозва 350 хиляди души.
Варненското щяло да е 70 километра и колко хора ще превозва?!?
Цяла Варна е 350 хиляди, поне официално.
volarok
Рейтинг: 2597 НеутралноС Портних, който всичко изпортва, едва ли.