ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Странният случай с кампанията на държавата за популяризиране на ваксините срещу COVID-19

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4197 Неутрално

    ОБЕЩАНО от бойко и ГЕРБ!!!
    Пунта Мара и шменти капели!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Антиваксър ще рекламира ваксинирането.

  3. 3 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2571 Разстроено

    Не трябва да се сърдим, когато чуем - българска работа. Та така.

  4. 4 Профил на balkan_panda
    balkan_panda
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Оня, дето си носеше маската на брадичката, а после въобще без нея

  5. 5 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    ОБЕЩАНО от бойко и ГЕРБ!!!Пунта Мара и шменти капели!!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Кмете, броят на ваксинираните при правителството на резидента е с около 20 000 дневно по малко отколкото при правителството на Боеко.
    Вече два месеца или шеесе дни сте на власт! Умножи шеесе по двайсе иляди и да видиш, к'во се получава!

  6. 6 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Ако искат хората да се ваксинират , по-добре да не правят никаква кампания ( което на практика се случва )
    В България хората с право не вярват на :>
    - Политици - доказани лъжци и подлеци
    - Държавни служители - обикновено мързеливи и непукисти
    - Началници в институции и държавни учреждения - обикновено мързеливи и непукисти и назначени от политици ( доказани лъжци и подлеци )
    .....е то не останаха личности с подходящ профил , коиуто биха провели успешна кампания .Може би лично Ген Мутафчийски ( военен лекар ) , ако се заеме би свършил някаква работа , но той не иска и да чуе .....

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4197 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":

    Бойко ти ваксинира ли се?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Неутрално

    "Аз мога да създам организация, но, ако хората, не участват, не мога да ги спася, ако самите те не желаят да се спасят".

    Доживяхме и това. Новите политици да се изживяват като непризнати спасистели.
    Горкият, колко пот и усилия вложи да ни спасява и каква черна неблагодарност от народа.
    Каква драма, драги неспасени !

  9. 9 Профил на hitcher
    hitcher
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Зехирова и Филева, вие ваксинирахте ли се?

  10. 10 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Министър анти-ваксър , пък друг виновен 😊! А поради същата причина случаят ще става още по-странен !

    agent
  11. 11 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Неутрално

    В условията на пандемия, здравният министър има една основна задача - да направи всичко нужно, за да гарантира здравето на българите.

    Министър Кацаров изобщо не се справя с тази задача и затова моментално трябва да си подаде оставката !

  12. 12 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Да добавя - ваксиниран с 2 дози Pfizer , домашните също едни с Astra-Zeneka , други с Pfizer. 😊

    agent
  13. 13 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 51 Любопитно

    До коментар [#5] от "4ort":

    А дали може и да умножава?

  14. 14 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1728 Неутрално


    Кмете, броят на ваксинираните при правителството на резидента е с около 20 000 дневно по малко отколкото при правителството на Боеко.
    Вече два месеца или шеесе дни сте на власт! Умножи шеесе по двайсе иляди и да видиш, к'во се получава!
    —цитат от коментар 5 на 4ort

    Гербава измамна калинке,

    До преди 2 месеца имаше поставени около 600000 ваксини.

    Към днешна дата са с около МИЛИОН повече.
    Явно когато гербав сектант ти каже “добро утро”, трябва за всеки случай да погледнеш, дали вместо слънце на небето не се виждат звезди и луна.

    Като лъжете, поне го правете за неща, които не могат да се проверят лесно, или са се случили достатъчно отдавна.

    Любимият ти вожд трябва да бъде съден за ГЕНОЦИД. Вместо разяснителна кампания и ваксиниране на възрастните, той пусна коридори за банани, само и само да покаже, че е успял да осигури ваксини.

  15. 15 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Вчера гледах, че певицата Бони ходи по махалите да промотира ваксинирането, пък репортерът като я пита дали тя се е ваксинирала и тя му отговори, че не се е ваксинирала щото не-знам-си-кво. И как точно тя, която не се е ваксинирала ще успее да убеди римляните да се ваксинират?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  16. 16 Профил на Oliver
    Oliver
    Рейтинг: 28 Неутрално




    До коментар [#5] от "4ort":

    Да но пък умират по 100 човека по-малко на ден. Умножи сега ти 60 по 100 да видиш какво се получава.

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4197 Неутрално

    До коментар [#11] от "Хай Буй":

    Като бойко ти или по-умно?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":Да но пък умират по 100 човека по-малко на ден. Умножи сега ти 60 по 100 да видиш какво се получава.
    —цитат от коментар 16 на Oliver


    Какво точно направи министър Кацаров, за да умират по-малко хора ? Лекува ги от разстояние като Кашпировски или маха с ръце като Джуна ?

  19. 19 Профил на reply
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    е, оная глупост "Прегърни живота" все пак си я има и изглежда доста мащабна... ако в печатния и вариант да ти трябват 10 минути зяпане, за да откриеш за какво става дума и къде е това "Ваксинирай се"... ама те толкова си могат, некадърниците пък и иначе, откъде комисионни

  21. 21 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 27 Любопитно

    Тъй, никой не вижда правилно странното. Кво общо има уницеф с чипирането на стадото, или наистина всичкото световна паразитна мафия, ама наистина всичката, като един са в заверата?

    мурзилка
  22. 22 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#15] от "bludniq_sin":

    Като им изпее някоя чалга.

  23. 23 Профил на gaden_no_chesten
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3786 Неутрално

    Каква кампания, кви пет лева? Такава каша с мерките и информацията отдавна не е имало. И то в световен мащаб. Маските не пазят, маските пазят (СЗО). Стойте си в къщи, никакви паркове и балкани, ходете на чист въздух и природа (България). Само да дойдат ваксините и всичко ще е у ред, ще сте защитени и здрави. Дойдоха и се започна : абе, има туй едни странични ефекти, ама нема страшно. А, не става, тази е много опасна, спираме употребата ѝ. Ама имунитета е временен. Около шест месеца, та трябва пак боцкане. Ми, не важат за новите щамове,пък и не предпазват - можеш да се заразиш и разболееш. Можеш да заразяваш и другите около теб. Все пак, ще изкараш болестта по - леко и може да не умреш от нея. Шаш, паника, ужаси, информация и де информация. Про и анти - пълен цирк. И народа се настрои скептично.

  25. 25 Профил на eoq59812817
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Без кебапчета няма да стане!!!

  27. 27 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Разстроено

    Няма нищо "странно", просто поредната схема!!!

  28. 28 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1487 Любопитно

    Ама Как се прави "кампания" и "популяризиране" на нещо БЕЗ ДА СЕ ЛЪЖЕ. като въпросното нещо си сменя параметрите всеки изминал ден? За тези 6 - 7 месеца, информацията за ваксините (официално) си смени а/ срокът на действие; б/начина за съхранение...
    Освен това няма никаква институция или човек, който може да ме убеди, че тези ваксини се съхраняват правилно дори и при облекчените условия...

  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":Бойко ти ваксинира ли се?
    —цитат от коментар 7 на КМЕТ В СЯНКА


    Заедно с резидента и д-р Стойчо се ваксинирахме.

  30. 30 Профил на Oliver
    Oliver
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":Да но пък умират по 100 човека по-малко на ден. Умножи сега ти 60 по 100 да видиш какво се получава.

    —цитат от коментар 16 на Oliver


    Какво точно направи министър Кацаров, за да умират по-малко хора ? Лекува ги от разстояние като Кашпировски или маха с ръце като Джуна ?
    —цитат от коментар 18 на Хай Буй


    Не е гот като те тролят нали :)

  31. 31 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 292 Неутрално

    Почнете да агитирате циганските махали с кебапчета и кюфтета, и ето ви едни 30% отгоре

  32. 32 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    "... дори изпрати комисаря по здравеопазването да провери на място ситуацията"
    ЕЮнаците са много недоволни- проваля им се облъчването. Тия диваци, там в БГ какво правят бе, нито локдаун, нито вечерен час, нито маски по улиците, "само" 13% ваксинирани и въпреки това зелени та зелени:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  33. 33 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4938 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":Бойко ти ваксинира ли се?
    —цитат от коментар 7 на КМЕТ В СЯНКА


    КметЧе, Борисов е от преболедувалите. Министърът ваксинира ли се?
    [quote#14:"Yotce"][/quote]

    Преди два месеца нямаше ваксини. Започнаха да пристигат в края на мандата на Борисов. Та по - леко с лъжите.

  34. 34 Профил на eoq59812817
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  35. 35 Профил на Petko Shlanga
    Petko Shlanga
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "reply":

    на баба ти хвърчилото

  36. 36 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Некоя нова история за майката на евродепутатката, как ѝ беше името? Даже и от Биволъ се упражняваха. . .

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Любопитно

    "Най-видимата част от информационната кампания на държавата до момента е излъчваният от началото на май по телевизии и радиостанции видео клип, който залага на емоцията, за да мотивира българите да се ваксинират срещу COVID-19."

    Винаги когато видя този клип ми става смешно. :-D Според него видиш ли, като се ваксинират поне 2/3 от населението на страната едва ли не пандемията ще изчезне, а това няма как да стане докато поне 2/3 от цялото население на света не ваксинира. Но дори тогава не е сигурно, все повече световни вирусолози и специалисти по темата говорят, че 65% няма да са достатъчни, а поне 80% от населението. А, подобен висок процент няма да може да се реализира сигурно и след 10 години.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Антиваксър ще рекламира ваксинирането.
    —цитат от коментар 2 на galapagas


    Ти да не искаш да кажеш, че хората рекламиращи храна и напитки за супермаркетите ядат и пият тези боклуци?!
    Или, че футболисти пият помията, наречена бира, която рекламират?!
    Или че е ваксиниран доктора, който те „лекува“ от КОВИД?!

  39. 39 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Гневно

    Е те това е Де(Се)Барка - плю ГЕРБ че не са направили кампания за ваксиниране но за 2 месеца не направи нищо по въпроса. И на практика единственото налично е клип, направен за джобни пари от центъра на Кантаджиев, който разбира се беше уволнен. При ГЕРБ при липса на ваксини достигахме до 30 хиляди ваксинирани на ден а днес с изобилие от всякакви ваксини едвам стигаме 20 хиляди. Пълни некадърници !!!!

  40. 40 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    ОБЕЩАНО от бойко и ГЕРБ!!!Пунта Мара и шменти капели!!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Кмете, като изоставена любовница си.
    Ставаш и лягаш с Бойко в акъла.

  41. 41 Профил на eoq59812817
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4197 Неутрално




    До коментар [#33] от "Галя Станчева":

    Колко време му държат антителата - година или две?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на ve4e
    ve4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "stenlyaka":

    за държавните служители не съм съгласна, може да има и мързеливи но не всички.
    аз не се приемам за такава.

  44. 44 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    Тия дето искат да ходят по чужбина се ваксинираха.
    От останалите тук-таме по някой стреснат.
    Някои си чакаме Спутник = когато > тогава.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  45. 45 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2281 Весело

    До коментар [#3] от "boevbisser":

    "Не трябва да се сърдим, когато чуем - българска работа. Та така."

    При толкова много реклама и похарчени средства за пропаганда не се знаят две основни неща "за поставяндто на иглста":
    - колко време държи имунитета - една, пет или сто години. Лично,за месечен имунитет няма да си мръдна и пръста;
    - ваксинираните бездмъртни ли са? Защото няма данни да умират, което говори за измама. Е ле на фона на ваксинираната Великобритания. Да не искате да дтснем съучастници в измамата!?

  46. 46 Профил на elr55430939
    elr55430939
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С малоумно българско население, ако ще и папата да дойде да агитира за ваксинация,резултата ще е един и същ. Докато има промити мозъци ,които ти обясняват как ваксините са експериментални и трябва да минат 10 години изпитания, та тогава да се приложат ,ще сме на този хал. Коя ваксина е чакала 10 години,тази срещу едрата шарка,срещу полиомелит,срещу жълта треска?!!!

  47. 47 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    Двете "журналистки" наместо да ровичкат кой е заснел клипа и колко струва, което не интересува никого, да бяха запитали политическите лидери какво мислят за ваксинацията.
    И най-паче оня плешо, дето се бара за най-големия и националноотговорен политик, с юмручето.
    Да питат него и кифлата му дали са се ваксинирали, та нали уж това е човекът с най-висок рейтинг от години?
    Но от "журналистки" толкоз, могат само да ровят в дребните неща и да заобикалят важните...

  48. 48 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#3] от "boevbisser":"Не трябва да се сърдим, когато чуем - българска работа. Та така."При толкова много реклама и похарчени средства за пропаганда не се знаят две основни неща "за поставяндто на иглста":- колко време държи имунитета - една, пет или сто години. Лично,за месечен имунитет няма да си мръдна и пръста;- ваксинираните бездмъртни ли са? Защото няма данни да умират, което говори за измама. Е ле на фона на ваксинираната Великобритания. Да не искате да дтснем съучастници в измамата!?
    —цитат от коментар 45 на wanderer

    И сам можеш да си отговориш. Ако си от дългата хранителна верига на ваксина бизнеса, мечтаеш за повече/по-чести продажби. Най-важното, поддържай страха!

  49. 49 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Един клип с неизвестен автор
    И все пак кой е авторът
    ---------- Това е положението. Ваксинирани 15%, не е нужно да споменавам, че отново сме на "призовото" последно място в Еввропа, а ние бистрим чий е клипът. Почти истерично - кой, кой е авторът? Клип без обществена поръчка?! Брех, българският "Титаник" потъва - представете си, потъва без обществена поръчка, която да узакони потъването. И досега някои не разбират основната причина - капитанът и екипажът са български. По света хората искат да се ваксинират (ако не искат ги принуждават) и се ваксинират, други искат да се ваксинират, но нямат възможност да си купят ваксина и да се ваксинират, а ние имаме ваксини и възможност да се ваксинираме, но не искаме. Българска работа, както спомена пост по-горе. Ковид-ът ни поотпусна и Ганчо Андрешков реши, че всичко се е разминало и може да заобиколи ваксинирането. Разбира се, освен ако не се готви да отиде на почивка в чужбина.

  50. 50 Профил на rightful.liberty
    rightful.liberty
    Рейтинг: 249 Неутрално

    До коментар [#39] от "m17":

    Ей смотан бойковист вашата престъпна некадърност по време на първата и втората вълна когато вместо да подготвите болниците за пациентите които ще се нуждаят от болнично лечение доведе до над 15000 повече смъртни случаи.
    А докато хората умираха по стълбите на болниците ако изобщо ги приемаха твоят вожд и неговите шутове обикаляха магистралите да договорят пачки за чекмеджето. Ти да не мислиш че хората са забравили за тоя геноцид.

  51. 51 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 27 Весело

    До коментар [#43] от "ve4e":

    Колегата бърка, няма как да са мързеливи и да въртят корупционните схеми и това си е работа, работа, работа!

    мурзилка
  52. 52 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Не трябва да се сърдим, когато чуем - българска работа. Та така.
    —цитат от коментар 3 на boevbisser


    В случая съм съгласен с вас, защото това няма ка да е работа само на министър, правителство или кампании. Такива сме ние като народ/нация/генетика. Вярваме на глупостите разпространявани по мрежите, а не на конкретните научно доказани резултати. вярваме в конспирации, чипиране, но искаме, ако случайно се разболеемда ни обслужат първокачествтено. Слабо е утешението, че не сме единствени с такова мислене и очевидно разпространената простотия има пръст в тази ситуация.
    Специално за Кобид-а, колкото и жестоко да звучи, бих въвел правило - отказал ваксинация, ако се разболее да има два варианта - плаща си 100% лечението или да се оправя със средствата, които се разпорстраняват в мрежата.

  53. 53 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Любопитно

    До коментар [#19] от "reply":

    Ма, не стана ясно от коментара ти какво е станало с твоя приятел след 4 дни? Почина ли?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  54. 54 Профил на smarty_v
    smarty_v
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Няма се ваксинирате ей, той кат види кви сме страшни шш избяга... сам. Булгар не се лови на световни конспирации целящи да затрият... него, най-умния и най-можещия, в целия свят.
    Да речем, че до началото на годината имаше основание за притеснение от ваксините, но вече е безумно. Ще ни излезе през дупетата на всички тоя страх от чипирането. Мъка!

  55. 55 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4938 Неутрално

    До коментар [#33] от "Галя Станчева":Колко време му държат антителата - година или две?
    —цитат от коментар 42 на КМЕТ В СЯНКА


    Колкото и при останалите преболедували - различно. Колко точно е имунитетът с ваксина също не се знае.

  56. 56 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    Г-жите срамежливо премълчават всекидневните призиви на НОЩ и Ангелов за ваксинация.
    Именно Ангелов и НОЩ казаха, че колективен имунитет ще се изгради едва при 70% ваксинирани и че ако се запазят темповете, които бяха постигнати по тяхно време, това ще се случи през есента на т.г.
    Но дойде д-р Стойчо, който рядко и с половин уста говори за ваксинация по начин, че и най-големият оптимист да почне да се съмнява.
    Така че, уважаеми журналистки, ровенето кой е направил клипа не е журналистика, друго е.

  57. 57 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Няма се ваксинирате ей, той кат види кви сме страшни шш избяга... сам. Булгар не се лови на световни конспирации целящи да затрият... него, най-умния и най-можещия, в целия свят. Да речем, че до началото на годината имаше основание за притеснение от ваксините, но вече е безумно. Ще ни излезе през дупетата на всички тоя страх от чипирането. Мъка!
    —цитат от коментар 54 на smarty_v

    Продавачо на ваксини,
    Не боледуват ли ваксинираните от Ковод? Не умират ли ваксинираните от Ковод? Да, но по-леко?

  58. 58 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#50] от "ouk01308652":

    Интересно, в Европа като няма "престъпни бойковисти" що умряха толкова хора ? България е на 8'то място по обща смъртност от ковид като бройките ни са типичните за цяла европа 2 хиляди човека на милион. И сме по-добре от доста по-богати държави като Чехия., Унгария. Близки до нас са Белгия, Италия и т.н.

  59. 59 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    Деееъ гадните българи, не щат да се ваксинират и не щат, НО ние ще ги убедим да "направят своя и формиран избор". Те едно време така и в ТКЗСто не искаха да направят своя избор, ама като закарахме няколко да чукат камъни в Белене и го направиха...избора де! Не може така да начупват диаграмата на цял ЕС

  60. 60 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    [quote#57:"crq18506084"][/quote]
    Продавачо на ваксини,
    Не боледуват ли ваксинираните от Ковод? Не умират ли ваксинираните от Ковод? Да, но по-леко?
    --------------------------------------
    Ще може ли линк към тези "факти", разпространителю на истини?

  61. 61 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    При този нисък интерес към ваксинирането, каквато и кампания да правят, най-много да вдигнат бройката на желаещите с няколко процента. Много прост народ.

  62. 62 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#52] от "tsvetko_51":
    Проф. Иво Христов го каза в прав текст - "В България 80% от населението е дебилно"

  63. 63 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#57:"crq18506084"]
    —цитат от коментар 60 на Toshko Afrikanski
    Продавачо на ваксини,Не боледуват ли ваксинираните от Ковод? Не умират ли ваксинираните от Ковод? Да, но по-леко?--------------------------------------Ще може ли линк към тези "факти", разпространителю на истини?[/quote]

    От светлото бъдеще с твое участие:
    Въоръжен отряд ваксинирани претърсва крайните квартали за укриващи се неваксинирани.
    Човек се ваксинира от страх. Страхливият човек е агресивен.

  64. 64 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мондиана":

    Ефекта на овцете е много силен в България. Даже сред много мои познати, високо образовани, интелигентни и културни хора повечето чакат да видят "какво ще стане". И малко по-малко се престрашават ама само ако познават и няколко други ваксинирани или умрели от ковид преди това. Така че кампания че даже и финансова мотивация е много важна, ще повлече много повече хора от директно таргетираните.

  65. 65 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#57:"crq18506084"]
    —цитат от коментар 60 на Toshko Afrikanski
    Продавачо на ваксини,Не боледуват ли ваксинираните от Ковод? Не умират ли ваксинираните от Ковод? Да, но по-леко?--------------------------------------Ще може ли линк към тези "факти", разпространителю на истини?[/quote]

    Кой ще позволи да излезе такава информация? В момента в щатите се прави такова изследване, но резултатите ще са ясни, като се знаят спонсорите в американската медицина.

  66. 66 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 614 Любопитно
  67. 67 Профил на sowhat
    sowhat
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#24] от "Vlado Nikolov":

    Ей трол - наръчник за справяне с нов непознат вирус причиняващ пандемия през 2020 година има ли бе?

    На бай булгар все някой друг му е виновен.

    Резултата - последни по всичко. Най-болни, най-застаряващи, най-бързо изчезващи, най-конспиративно настроени, най-разделени, най-прости (политици) :) ...

    Но нека не забравяме, че ти си трол. Твоята цел е да сееш скептицизъм и объркване.

    Всички знаем от къде тръгна новата геополитическа стратегия в ерата на интернет - РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ....

  68. 68 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мондиана":Ефекта на овцете е много силен в България. Даже сред много мои познати, високо образовани, интелигентни и културни хора повечето чакат да видят "какво ще стане". И малко по-малко се престрашават ама само ако познават и няколко други ваксинирани или умрели от ковид преди това. Така че кампания че даже и финансова мотивация е много важна, ще повлече много повече хора от директно таргетираните.
    —цитат от коментар 64 на m17


    Значи за теб овцете в България са високо образовани, интелигентни и културни хора повечето чакат да видят "какво ще стане".
    А ти себе си, къде се виждаш? В нечия кошара ли си или си свободно пасяща овца?
    Бил Гейтс, който е в основата на вакси бизнеса, дали е ваксинирал себе си и децата си?

  69. 69 Профил на eoq59812817
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  70. 70 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Само 30% от медиците са пожелали да се ваксинират. Това говори повече от 1000 тома изследвания на народопсихологията на българите (не непременно в негативен смисъл). Но това показва най-вече оценката на би трябвало на най-грамотната част от населението ни по идеята за ваксинирането. Ами хайде де: направете първо клипове и кампания да убедите медиците, а народът ще вземе естествен пример от тях. Нещо ми е странно защо те не ни водят.

  71. 71 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2929 Весело

    "Макар да беше известен със скептицизма си към ваксините, още с първите си изявления като служебен здравен министър Стойчо Кацаров призова медиите "да бъдат съпричастни" към темата, отбелязвайки, че "хората имат резерви" към препаратите и уточнявайки, че самият той ги е имал, но ги е преодолял."
    *
    Разбира се. Цялата тази работа ми се струва много лицемерна.
    Чак като стана министър разбра, че едно е да критикуваш мерките като пресилени и ограничаващи когато не отговаряш за нищо, съвсем друго е да поемеш отговорност за здравето и живота на хората.
    Пак го пиша: къде е отговорността на лекарите, които отричаха опасността от епидемията и необходимостта от мерките? И понеже България е уж на 112 място по свобода на медиите, техните мнения се тиражираха и разколебаваха и без това скептичните към ваксините граждани. Когато някой си смени мнението когато дойде на власт, възникват съмнения, че има личен интерес от това.
    И като резултат в други държави ваксинират по 10 пъти повече пропорционално на населението хора на ден, отколкото в България.

  72. 72 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 773 Неутрално

    „Българинът е прост, тъп и упорит...“ Може да добавите и още блестящи качества, които притежава.

  73. 73 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    „Българинът е прост, тъп и упорит...“ Може да добавите и още блестящи качества, които притежава.
    —цитат от коментар 72 на joro4900


    За теб 70% от медиците са прости, тъпи и упорити.. и не се ваксинират.
    А ти си умния?!

  74. 74 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Истината е, че най-добрият начин за агитиране към ваксинация са здрав локдаун до дупка. Ако имаше вечерен час, няколко месеца, пълна забрана за пътуване не само извън, но и вътре в страната, затваряне на всички търговски обекти, тогава, щяхме да се ваксинираме, че и песен щяхме да пеем. Това са мерките за простия човек, а както е добро известно, България е населена предимно с прости хора. Когато, на фона на всички останали, си оставил простия човек почти без ограничения, изключваме маските на закрито и ограниченията на пазаруването в сутрешния пояс, за сметка на пенсиите, които могат да пазаруват по всяко време, други мерки почти не бяха налагани. Поради тази причина, който и да излезе да прокламира ваксинацията като необходимо условие, всеки прост човек ще се запита - необходимо за какво, аз и без друго съм прост и беден, та не ми трябва ваксинация, т.е. ограниченията извън страната не ме касаят, а в страната такива няма.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  75. 75 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    Сега сериозно...ясно е че 80% от хората се колебаят.10% са твърдо за, 10 -твърдо против.
    И сега..какво правим за тези 80%? Ми нищо. Търся онзи ден къде бих могъл да се ваксинирам ако реша и не намирам никаква официална информация вестници пишат някакви неща, познати ми казват някакви неща но..информацията официално е къде е имало зелени коридори през май.
    Да не говорим изобщо личния лекар да ти се обади и да те подкани така и така, имаме ваксини добре е да се ваксинираш поради това и това...не той оня пръч не знае че съществувам.
    Е как да стане?

  76. 76 Профил на sowhat
    sowhat
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#24] от "Vlado Nikolov":

    Трол, я се напъни малко по темата:

    Как така Дания (6м души) - никой не можа да ги обърка, нито с мерки СЗО, нито с кампании, носиха си маски, седяха си дома, грижеха се за околоните, ваксинираха се светкавично (над 50%)...

    и имат 2500 починали....а бай булгар мозъка, с най-късния локдаун в Европа есента , с 8ми декември, ГЛориая, хиполенд, мангъровци (да се чете Румен Петковци)....

    30 000 жертви.

    А ако си много отворен може да погледнеш и Гърция...как така и тях не можаха да ги объркат СЗО.... и сега 43% ваксинирани , вместо объркани.....

    Абе как само на бай булгар все някой друг му е виновен...да се чуди човек после, защо е прекрасно в тази държава...

  77. 77 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":

    "Кмете, броят на ваксинираните при правителството на резидента е с около 20 000 дневно по малко отколкото при правителството на Боеко."

    Лъжа! В кои дни при бащицата ти са ваксинирани по 20 000 дневно? В дните, когато нямаше никакви ваксини?

  78. 78 Профил на HD
    HD
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    КМЕТЕ,
    Остави Борисов и ГЕРБ. Те в момента са бита карта. Съсредоточи се върху управляващите и изисквай от тях.

  79. 79 Профил на smarty_v
    smarty_v
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#57] от "crq18506084":

    Така е, и си правят експерименти с нас, целият свят се ваксинира, само ние най-умните ще си стоим зимата в къщи... отново.

  80. 80 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    А още по-страшна е диагнозата национален нихилизъм и простотия, съчетана с нарцисизъм и необосновано високо мнение за себе си. Който не е съгласен с теб е бай Булгар, бай Ганьо, дебил, плоскоземец, антиеаксър, а после...Ами после това става обобщение за "българина" без мене разбира се, аз съм умен, красив, космополитен, напредничав,образован, европеец - почти немец (е почти де, те немците са надчовеци) и не принадлежа към "българина" просто Бог се е объркал да ме създаде българин.
    Не ви ли е срам?

  81. 81 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#74] от "zlo38528262":

    “Истината е, че най-добрият начин за агитиране към ваксинация са здрав локдаун до дупка. Ако имаше вечерен час, няколко месеца, пълна забрана за пътуване не само извън, но и вътре в страната, затваряне на всички търговски обекти, тогава, щяхме да се ваксинираме, че и песен щяхме да пеем“

    цитат от коментар [#74] от "zlo38528262"


    С други думи нещо като колективизацията в ТКЗС, също и бригадирското движение. Не, че не са дали резултати, ама истинската оценка идва после.

  82. 82 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#74] от "zlo38528262":

    И трябва от време на време да застрелваш на публично място по някой не искащ да се ваксинира, за назидание на другите "глупаци".

  83. 83 Профил на just
    just
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Със специалисти като Мангъров и здравен министър като Кацаров които твърдяха че това е
    само лека настинка и ваксините не са необходими какво може да се очаква като процент на ваксинирани в България? Сега обаче изведнъж Кацаров запя друга песен- че видите ли ваксините
    трябва масово да се прилагат, същият предизвика хаос с новите си заповеди за организацията на ваксинирането, като пряк резултат се получи 3-4 пъти по-малко ваксинирани дневно.
    С такива некадърници няма как да очакваме по-добри резултати.
    Само ще добавя и един хора които горяха маски, за да прокарат политически а не здравни идеи.

  84. 84 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#24] от "Vlado Nikolov":Трол, я се напъни малко по темата:Как така Дания (6м души) - никой не можа да ги обърка, нито с мерки СЗО, нито с кампании, носиха си маски, седяха си дома, грижеха се за околоните, ваксинираха се светкавично (над 50%)...и имат 2500 починали....а бай булгар мозъка, с най-късния локдаун в Европа есента , с 8ми декември, ГЛориая, хиполенд, мангъровци (да се чете Румен Петковци)....30 000 жертви.А ако си много отворен може да погледнеш и Гърция...как така и тях не можаха да ги объркат СЗО.... и сега 43% ваксинирани , вместо объркани.....Абе как само на бай булгар все някой друг му е виновен...да се чуди човек после, защо е прекрасно в тази държава...
    —цитат от коментар 76 на sowhat

    А футболистчето от Дания, припадащо на терена с ваксина ли беше?

  85. 85 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Докато има промити мозъци ,които ти обясняват как ваксините са експериментални и трябва да минат 10 години изпитания, та тогава да се приложат ,ще сме на този хал.
    —цитат от коментар 46 на elr55430939


    Те СА експериментални.
    В най-престижното британско списание по темата, British Medical Journal, хора които разбират тези неща са написали че НИТО ЕДНА от ваксините които са на пазара де факто не са одобрени от никого за ползване. Пуснати са на пазара защото положението е извънредно. Те самите казват че е трябвало повече изследвания да се направят и че продуцентите отказват да отговарят на въпроси които им се задават. Коментирана е и също темата относно медиите които не разбират по темата и използват фразата "одобрена ваксина" без да имат понятие за какво говорят.

    Заповядай:
    https://www.bmj.com/content/373/bmj.n1244

  86. 86 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#82] от "crq18506084":

    Щом казваш. При простия действа и естествения подбор, но по-умните са имали глупостта да минимизират рисковете, та отнема повече време от обичайното.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  87. 87 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#82] от "crq18506084":Щом казваш. При простия действа и естествения подбор, но по-умните са имали глупостта да минимизират рисковете, та отнема повече време от обичайното.
    —цитат от коментар 86 на zlo38528262

    Умните правят пари от ваксините, като ги слагат на другите, не и на себе си!

  88. 88 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#87] от "crq18506084":

    Добре.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  89. 89 Профил на moominmamma
    moominmamma
    Рейтинг: 83 Неутрално

    Ние не сме някакъв самотен остров, но гледайки или четейки наши новини, оставам с впечатление, че е така. Близо 3 милиарда души са ваксинирани срещу Ковид в световен машаб. Разликите в темпа на ваксинация за различните държави са големи и са в полза на богатите и развити. Как пък веднъж не видях в репортаж да се направи сравнение с графика, къде сме ние. Само повтарят, че изоставаме, но не обясняват с колко и спрямо кого. Суринам са с повече ваксинирани с първа доза от нас!

    Навсякъде първоначално е имало скептицизъм и е нормално, но е въпрос на държавна политика да информираш и успокоиш населението, защото в дългосточен план, ваксинирането ще е в полза на всички. Това не е пропаганда, а информационна кампания. Даваш трибуна на специалисти в областта, не на политически обвързани хора с "титли", което у нас не стана. Знаем кой и колко беше канен по студиата, в най-гледаното телевизионно време.
    Ваксините не са задължителни, който не може да бъде убеден, няма да се ваксинира, но не вярвам наистина толкова хора в България да са заклети антиваксъри, по-точно е много, много лоша комуникация.

  90. 90 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#68] от "crq18506084":

    Разбира се че и себе си слагам в категорията на овцете по разни теми а по други в категорията на дивите кози дето харесват криви пътеки. А конкретно по темата за ваксините съм реалист - след лични впечатления от прекарали и даже починали и след милиард ваксинирани съм направил своя избор.

  91. 91 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Вирусът е толкова страшен, че трябва хората насила да ги водят да се ваксинират от него. Ужасен съм. Трябва спешно да се въведат "МЕРКИТЕ". Само "МЕРКИТЕ" ще ни спасят от чумата. Всеки да нахлузи по един голям презерватив и да се скрие под леглото.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  92. 92 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#77] от "vassilun":

    В последните дни преди Кацаров да промени наредбата (която промяна отмени) се поставяха над 30 хиляди ваксини на ден. От тогава не е достигана тази бройка.

  93. 93 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#75] от "uq":

    Айде стига глупости, на хиляди места има актуална информация. На официалния сайт има списък на всички центрове в цялата държава, отделно ВСЯКО едно джипи ще ви ваксинира с удоволствие. В големите градове има и мобилни пунктове по молове и паркове.

  94. 94 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Любопитно

    До коментар [#77] от "vassilun":В последните дни преди Кацаров да промени наредбата (която промяна отмени) се поставяха над 30 хиляди ваксини на ден. От тогава не е достигана тази бройка.
    —цитат от коментар 92 на m17


    В дните, когато министър К. Ангелов ходеше да инспектира строежите на магистрали, по колко хиляди ваксини на ден се поставяха?

  95. 95 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Любопитно

    До коментар [#75] от "uq":Айде стига глупости, на хиляди места има актуална информация. На официалния сайт има списък на всички центрове в цялата държава, отделно ВСЯКО едно джипи ще ви ваксинира с удоволствие. В големите градове има и мобилни пунктове по молове и паркове.
    —цитат от коментар 93 на m17


    ОК. Сега има многократно повече ваксинационни центрове от преди, но липсва кампания, популяризираща ваксинирането! Заради това няма много ваксинирани въпреки, че ваксини има! За разлика от времето на К. Ангелов, когато ваксини имаше само за боКуизбрани!

  96. 96 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    До коментар [#93] от "m17":

    Къде? Дай линк към официална страница (министерство на здравеопазването, РЗОК) със списък на болниците със зелени коридори, работно време и инструкции как протича процедурата.
    Не ПИК, Дневник, новини от столична община за молове и паркове. списък, работно време процедура на официална страница на институция

  97. 97 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#68] от "crq18506084":Разбира се че и себе си слагам в категорията на овцете по разни теми а по други в категорията на дивите кози дето харесват криви пътеки. А конкретно по темата за ваксините съм реалист - след лични впечатления от прекарали и даже починали и след милиард ваксинирани съм направил своя избор.
    —цитат от коментар 90 на m17


    :::::::::::::::::::::::::::::::::
    Лични впечатления от милиард ваксинирани ?????????
    Вие сте някой от лидерите на ККП , разкрих Ви !

  98. 98 Профил на moominmamma
    moominmamma
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#84] от "crq18506084":
    "А футболистчето от Дания, припадащо на терена с ваксина ли беше"
    Не, не е с ваксина.

  99. 99 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#65] от "crq18506084":
    Разбрах, факти - нанайси, адски удобно, така секи може да си плещи секакви небивалици.

  100. 100 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    [quote#95:"vassilun"][/quote]
    Каква кампания искаш точно ти?
    Кой да ти излезе по телевизора и да те кампанира?
    Срам нямате, ей!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK