Така както е сега трасето ( червената линия на представената карта)-влакчето ще се движи почти празно. Летище Бургас се обслужва от автобусна линия 15 ( автобусите са нови, линята е бърза), но дори в тези автобуси само от време на време се виждат хора с куфари и багаж като за летище. Ако обаче трасето на влакчето се направи на Меден Рудник-Център - Славейков -Изгрев тогава вече ще има икономическа обосновка.
Пълна безсмислица. И за 100 милиона няма да направят нищо. Много по-скъпо ще е подобно нещо. И колко месеца ще се ползва в годината? Пътят между Варна и Бургас е много зле, тръгнали за градска железница да мислят... Поредните предизборни полюции.
Пари на вятъра!!! Този влак не може да си запълни капацитета по никакъв начин. И ако целта е да обслужва главно летището, трябва да се движи едва ли не всеки час, а пътници за това няма как да бъдат осигурени. Летището не е този ранг, че да се нуждае от обслужваща влакова линия. Бургас може да използва тия 100 млн. много по-добре.
Кой ли ще я ползва тази линия от Бургас до Сарафово? Такава линия тряваше да има надолу на юг и на север , поне до Сл.бряг , през Поморие. Не сега като слязат туристите в Сарафово и масово да хващат таксита или да пътуват с някакви морги по час и нещо до Сл.бряг
Поредното безумно изхвърляне на Чичо кмет :) При нормален сезон през летище Бургас преминават милиони пътници... които туроператорите извозват с автобуси до самите хотели. Тази линия се използваше до преди няколко години само и единствено от Ковачки ... късайки нервите на стотици шофьори, чакащи да преминат пъплейки два три вагона с въглища. Целта явно е само една ... да се осигури транспорт да планирания за изграждане баровски квартал "Кьошето" ... всичко останало е бла бла :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
100 млн за елетричка от Бургас до Сарафово, като се има предвид че кьорав пътнически самолет не каца в Бургас извън сезона, а проектът за магистрала от Варна до Бургас отново потъна в забрава. Така е, не можем ли поне 50% от парите да краднем, проектът не е изгоден!
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Пълна безсмислица. И за 100 милиона няма да направят нищо. Много по-скъпо ще е подобно нещо. И колко месеца ще се ползва в годината?Пътят между Варна и Бургас е много зле, тръгнали за градска железница да мислят... Поредните предизборни полюции.
Варна и Бургас вместо да дават стотици милиони за съмнителни градски железници да си изградят една магистрала която да ги свързва. Ако парите са си техни ( не от бюджета) да си сложат и по едни пунктове касички на изходите за курортите и да печелят от инвестицията си, а не постоянно да са на загуба.
Викаш да направят спираловидна линия. Да тръгва от Несебър на юг към Бургас, а после рязко да свие обратно на север и да завърши във Влас, който на практика е свързан с Несебър? Не може ли Влас-Несебър-Бургас? Мома, събори Альошата!
е залата си е типична катедрала - далеч над бюджета и сроковете. ма да кажем че няма да е такава щета с разходите по дейността. а с тая линия едно разкарване на влакове, заплати, лудост...
Пари на вятъра!!! Този влак не може да си запълни капацитета по никакъв начин. И ако целта е да обслужва главно летището, трябва да се движи едва ли не всеки час, а пътници за това няма как да бъдат осигурени. Летището не е този ранг, че да се нуждае от обслужваща влакова линия. Бургас може да използва тия 100 млн. много по-добре.
Човече, на никого не му пука дали е рентабилно, целта е тук отново да "усвоят" едни евромилиони другарЕтЕ, пък като е на загуба и този "проект", ние, данъкоплатците и балъци, ще поемем масрафа ..... все едно не си го гледал вече този филм ?!
Но и на ЕС не му пука, че се краде на поразия ..... ебати и ценностите ...
Поредното безумно изхвърляне на Чичо кмет :) При нормален сезон през летище Бургас преминават милиони пътници... които туроператорите извозват с автобуси до самите хотели. Тази линия се използваше до преди няколко години само и единствено от Ковачки ... късайки нервите на стотици шофьори, чакащи да преминат пъплейки два три вагона с въглища. Целта явно е само една ... да се осигури транспорт да планирания за изграждане баровски квартал "Кьошето" ... всичко останало е бла бла :)
Да илюстрираме какво ще се свързва. Нуждата е очевадна. Връзка с нищото. За туристи ми сричат. Колсо време в годината ги има? 3 месеца? И за чий им е на туристите влак до Бургас?
Добрата новина е че, Програма "Транспортна свързаност" 2021 - 2027 г. ще бъде пропусната от ГЕРБ. Няма да има кашкавалени траверси срутвания на влакове в солници. Въпросът е кой ще ползва великата конекция до и от летище Сарафово? Милионите туристи в спихнатия Бургас ли? Десетките мултинационални топ инвеститори в Бургас ли или стьопите от Лукойл гонещи туполевките за Рассия?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Герберски дивотии, ама тотално лишени от логика ...... На този етап проектът няма изготвени анализи за икономическа ефективност и всичко това са глупости на килограм ..... поредното източване на едни пари! На кой му е нужен влак от летището до гарата при положение, че трафикът от летището е основно през лятото!!! Ако някой тотално е пре -ритал може да се пусне автобусна линия от летището до гарата....... но и това е излишно...... Пълно безумие лишено от всякаква логика...... но е нормално за недоразуменията около Митито Николов......
В София, през 1990-те години, унищожиха южната дъга на околовръстната ж.п.линия, която бе готова основа за изграждане на градска железница като допълнение на метрото и вместо да свържат софийското летище "Враждебна" с ж.п.линията, която минава на по-малко от два километра от него, закопаха в земята милиони за строеж на метро, което повечето време се търкаля празно.
Точно, за единствената дясна и проевропейска партия!
Проектът в Бургас е много добър, ГЕРБ и Боко започнаха със София още с първият му мандат като кмет на София! Сега столицата не е онова което беше при Софиянски!
Така както е сега трасето ( червената линия на представената карта)-влакчето ще се движи почти празно. Летище Бургас се обслужва от автобусна линия 15 ( автобусите са нови, линята е бърза), но дори в тези автобуси само от време на време се виждат хора с куфари и багаж като за летище. Ако обаче трасето на влакчето се направи на Меден Рудник-Център - Славейков -Изгрев тогава вече ще има икономическа обосновка.
Тези дето пълнят рейсчето са или местни, връщащи се от нейде или работещи на летището. Потокът от летището е към СЛЪНЧАКА с модерни автобуси за трансфер към хотели и казина. Та ако правят влакче са се объркали с едни поне 180 градуса и дето някой каза"едни милиони за опоскване"
До коментар [#51] от "silverman":И тогава няма смисъл! В градчетата и курортите по морето извън сезона е мъртвило! Повече смисъл има от читав път между Бургас и Варна.
То да се чудиш тея нормални ли са въобще, съмнявам се че си вярват сами ! ..... Николов избълва едни глупости с трескаво-луд поглед: ........ """""туристите пристигащи на летище Бургас, с влак да се придвижвали до жп гарата и от там до дестинация във вътрешността."""""" смях !....... и гледам той маршрута минава и през Ел. Кабел Бургас ....... да кажем че може да мине за някаква екстра за съседният Tria Central Park на Триа Инвест ако има спирка там ......но и това е съмнително..... не виждам никаква полза за никой от този проект...... единствено усвояване на пари от "наши" фирми ...... поръчката за изготвяне на проекта само е за 4-5 милиона .........хм.....
До коментар [#34] от "vassilun":е залата си е типична катедрала - далеч над бюджета и сроковете. ма да кажем че няма да е такава щета с разходите по дейността. а с тая линия едно разкарване на влакове, заплати, лудост...
Затова у нас е кочина. Все едни "мъжкари" и "пичаги", хвърлят едни пачки от джипките, все едни големи лафове: "ще дам 5-10 млн и калкулации на салфетката, а накрая едни зали и стадиони по села и паланки, тънещи в треволяци, зали 2 пъти по-скъпи от подобни в богатите Нидерландия и Люксембург, или жп линии, обслужващи един затворен комплекс на наш инвеститор с 3-4 хил.ж.
До 65:"Красимир Андонов"...Шосейната връзка Бургас-Варна е проблемна само през планината. Северно и южно от нея е добре...."
Да, по-добре, уж първокласен републикански път, минаващ през селата с всички подобаващи ограничения, и със средна скорост към 65 км/ч. Ще кажеш прованса и на това трябва да е признателен!
До 65:"Красимир Андонов"...Шосейната връзка Бургас-Варна е проблемна само през планината. Северно и южно от нея е добре...."
Да, по-добре, уж първокласен републикански път, минаващ през селата с всички подобаващи ограничения, и със средна скорост към 65 км/ч. Ще кажеш прованса и на това трябва да е признателен!
От летището до Слънчака се пътува 18 минути с кола или 22 минути с новите автобуси. Баце направи обхода на Поморие и Ахелой и пътя е като магистрала. С влак пътуването ще е двойно по-дълго. Този проект ако се случи.... ще е като превръщането на яз. Порой и Ахелой в питейни..... в тях има по две чаши вода, но ще се "усвоят" десетки милиони лв!
"Естествено, че ще е по- скъпо ... в пъти :)" ........... Нали ще се строЙ при ОФ власт? Тя ще го направи това трасе за десетина лева! Вече няма пълнене на чекмеджета! Защо не вервате на ОФ и Ицето Бойкикев?
Влак се прави там където има сериозен трафик. От Бургас до летището трафика е почти нулев. Това летище работи 2 месеца в годината, през останалото време има по 2 полета на ден.
Искаме приходи и разходи по проекта. Без тях ще бъдат поредните откраднати и вложени в нищото пари. Крайно време е за такива разхищения да лежат задълго в затвора. Народ от абсолютни простаци е бг, това е ненормално
Колко пътници ще обслужва тоя влак и колко ще струва поддръжката му. Почти съм сигурен, че балансът ще е отрицателен. P.S. Когато съм скитал като турист в Бургас ми направи много добро впечатление градския транспорт. Имат си автобус до Сарафово, стигна се много бързо.
You don't know what you don't know.
Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
Аз не те знам къде си в Германия ли къде ли но аз като кореняк ще ти кажа - София никога не е била толкова зле колкото сега. Софиянски когото плюеш крадеше в пъти по малко. Софиянски направи пробивът "Димитър Несторов" който направи директната връзка север-юг в западната част на София. Междувпрочем и до ден днешен единствена. Софиянски направи най тежката част на метрото - от Булбанк до СУ с японците. Фандъковите простотии са безчет. Междудругото трасето на трамвай 5 се прави от Пеевски в момента - Дали няма да се намагнитим??????
Трудно е да се повярва, че този героичен народ, който Хан Аспарух доведе тук през 681 г. е същият, който допусна да бъде управляван цели 12 години от криминален престъпник.
Пиши после как се минава през летищата с тези ковид'ограничения. Зер ти тръгваш от цЪрна Африка към бюрократска Европа с куп функционерчета по летищата, всеки с домашните си проблеми и с правомощия да гърчи по устав досадните пътници😃 До коментар [#52] от "vassilun":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Аз не те знам къде си в Германия ли къде ли но аз като кореняк ще ти кажа - София никога не е била толкова зле колкото сега.Софиянски когото плюеш крадеше в пъти по малко.Софиянски направи пробивът "Димитър Несторов" който направи директната връзка север-юг в западната част на София. Междувпрочем и до ден днешен единствена.Софиянски направи най тежката част на метрото - от Булбанк до СУ с японците.Фандъковите простотии са безчет.Междудругото трасето на трамвай 5 се прави от Пеевски в момента - Дали няма да се намагнитим??????[/quote]
Ако живееш 24/7/365 години наред може би не усещаш промените към добро😀Стария лаф "от много дървета не виждаш гората"😀
Не бях в София (и България де) от 2000 до 2010, и мнението ми е различно: София се измени ЯКО към по добре, по всички параметри! ОК, поне в центъра и южните квартали😀 По чисто, по оправени улици, и често-и уредени тротоари. Последното поне по централните улици, където щъкат повече инспектори. И обществения транспорт бая по уреден😀
НАЙ ГОЛЯМО впечатление ми направи поведението на шофьорите спрямо пешеходците (не шофирам отдавна): Преди 2000 се чувствах като животно за отстрелване от разните талибани. След 2010 стана коренно различно! И талибаните бяха с 90 % в коли с регистрации извън София. А през уикендите (когато "софиянци в повече" си ходеха по селата) беше почти като в европейски град😀
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
koko65bg
Рейтинг: 675 ВеселоВлакът от Бургас до летище Сарафово идва срещу 100 млн. лева
Малко са! Толкова би трябвало да струва ако пътниците го бутат.
bretschneider
Рейтинг: 486 НеутралноОще от рубриката "Царете на разсипията"
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноКрадене, крадене, крадене .....
qpz46654536
Рейтинг: 8 Неутрално$104 милки инвестиция за опоскване?
с хиперинфлацията бързо ще се избият.
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#4] от "qpz46654536":
Къде я виждаш тази хиперинфлация? Да не би да се надяваш партията на Жан Виденов да спечели изборите? :-)
dorn
Рейтинг: 1438 НеутралноТака както е сега трасето ( червената линия на представената карта)-влакчето ще се движи почти празно. Летище Бургас се обслужва от автобусна линия 15 ( автобусите са нови, линята е бърза), но дори в тези автобуси само от време на време се виждат хора с куфари и багаж като за летище. Ако обаче трасето на влакчето се направи на Меден Рудник-Център - Славейков -Изгрев тогава вече ще има икономическа обосновка.
jazzdevil
Рейтинг: 1655 НеутралноЧакам да чуя защо и там терена е много сложен и защо релсите за една електричка дето ще вдига 50км/ч ще струва толкова.
Роси
Рейтинг: 7368 НеутралноДо коментар [#5] от "vassilun":
Борисов така е казал.
pontius_glarus
Рейтинг: 3278 Неутрално"Градска железница със спирки в кварталите, Морската градина, солниците, летището, а след това и в Поморие..."
Ашколсум! Машалла! Железница в Морската градина!
КЕФ!
Няма столичният елит Петя Славова и Маджо да деребействат само в Морската градина на Варна?
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#7] от "jazzdevil":
Няма да стане така! Чекмеджето осиротя горкото! Божков е чак в Дубай, а и Бац€ няма вече да печели избори!
Petleshev
Рейтинг: 2647 НеутралноПълна безсмислица. И за 100 милиона няма да направят нищо. Много по-скъпо ще е подобно нещо. И колко месеца ще се ползва в годината?
Бивш tww09306483.Пътят между Варна и Бургас е много зле, тръгнали за градска железница да мислят... Поредните предизборни полюции.
quasimodo
Рейтинг: 470 НеутралноПари на вятъра!!! Този влак не може да си запълни капацитета по никакъв начин. И ако целта е да обслужва главно летището, трябва да се движи едва ли не всеки час, а пътници за това няма как да бъдат осигурени. Летището не е този ранг, че да се нуждае от обслужваща влакова линия.
Бургас може да използва тия 100 млн. много по-добре.
Stanislav Andreev
Рейтинг: 8 НеутралноКой ли ще я ползва тази линия от Бургас до Сарафово?
Такава линия тряваше да има надолу на юг и на север , поне до Сл.бряг , през Поморие.
Не сега като слязат туристите в Сарафово и масово да хващат таксита или да пътуват с някакви морги по час и нещо до Сл.бряг
ь
Рейтинг: 1210 НеутралноПоредното безумно изхвърляне на Чичо кмет :) При нормален сезон през летище Бургас преминават милиони пътници... които туроператорите извозват с автобуси до самите хотели. Тази линия се използваше до преди няколко години само и единствено от Ковачки ... късайки нервите на стотици шофьори, чакащи да преминат пъплейки два три вагона с въглища. Целта явно е само една ... да се осигури транспорт да планирания за изграждане баровски квартал "Кьошето" ... всичко останало е бла бла :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аскет
Рейтинг: 2793 НеутралноТуй ще да е Поморийският влак от Едно Време...
Тогаз бяха такива Романтични Времена - Поморийският влак и по изгрев по уредбата на плажа Тишина...
https://www.youtube.com/watch?v=LTh6kcGrMRE
pontius_glarus
Рейтинг: 3278 Неутрално100 млн за елетричка от Бургас до Сарафово, като се има предвид че кьорав пътнически самолет не каца в Бургас извън сезона, а проектът за магистрала от Варна до Бургас отново потъна в забрава.
Така е, не можем ли поне 50% от парите да краднем, проектът не е изгоден!
Ганьо балканише фюриозише мъката на модераторо дето все не разбира че Ганя е безсмъртен кат шотландския боец по тез земи
Рейтинг: 8 НеутралноОт летището на Франкфурт до централна гара - 14 минути с S8. Или пък си хващаш директно ICE за големите градове
hamiltonf
Рейтинг: 4113 Неутрално"Много скромно", няма да стигнат...
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!ь
Рейтинг: 1210 ВеселоЕстествено, че ще е по- скъпо ... в пъти :) простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
dorn
Рейтинг: 1438 НеутралноВарна и Бургас вместо да дават стотици милиони за съмнителни градски железници да си изградят една магистрала която да ги свързва. Ако парите са си техни ( не от бюджета) да си сложат и по едни пунктове касички на изходите за курортите и да печелят от инвестицията си, а не постоянно да са на загуба.
dorn
Рейтинг: 1438 НеутралноДо коментар [#14] от "ь":
И на мен ми мина през ума тая мисъл. Като знам кой има имоти и намерения да строи в това Кьоше ( на картата спирката Ъгъла).
Virgin
Рейтинг: 246 НеутралноТрябва да има ж.п. линия, но тя трябва да започва от Несебър, да преминава през Бургас и да завършва в Свети Влас.
Viktor Inox
Рейтинг: 8 ВеселоКой плаща 🎃😄☪️🇹🇷
mavro
Рейтинг: 276 НеутралноКато бургазлия съм категоричен,това е безсмислен проект.
karatista
Рейтинг: 3686 Неутралнохубу де, няма ли в тоя проект някъде математика за пътникопоток, ала-бала моделиране едно друго? ще строим пак катедрали
mr. Gorbachev, tear down this wall!dorn
Рейтинг: 1438 ВеселоА не може ли за по пряко и рентабилно след Бургас да мине през София и после да завърши в Свети Влас.
nema_labavo
Рейтинг: 1280 НеутралноНе става ли малко сложна тази линия? Има нещо сбъркано.
Virgin
Рейтинг: 246 ЛюбопитноПо-пряк вариант имаш ли?
Кое и е сложното?
CINZANO
Рейтинг: 526 ЛюбопитноВикаш да направят спираловидна линия. Да тръгва от Несебър на юг към Бургас, а после рязко да свие обратно на север и да завърши във Влас, който на практика е свързан с Несебър? Не може ли Влас-Несебър-Бургас?
Мома, събори Альошата!
nema_labavo
Рейтинг: 1280 НеутралноДо коментар [#29] от "Virgin":
Ми прилича на детска драсканица. Виж на картата как са подредени, тогава дай начало и край. Айде, че второто полувреме вече се играе.
mavro
Рейтинг: 276 НеутралноДо коментар [#29] от "Virgin":
Географията ти куца,виж какво си написал.
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#15] от "qpz46654536":
Много добре са те възпитали родителите ти как да се държиш с непознати! Завиждам на родителите ти! Моите не упяха така да ме възпитат! :-)
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#26] от "karatista":
За спортната зала в Бургас имаше ли изчисления за възвращаемост, модели? Целта е друга - чекмеджета да се пълнят!
valtoro
Рейтинг: 887 НеутралноИма един термин-,,маркетинг,, прави се проучване за ефективност и после
се строи !!!
karatista
Рейтинг: 3686 НеутралноДо коментар [#34] от "vassilun":
mr. Gorbachev, tear down this wall!е залата си е типична катедрала - далеч над бюджета и сроковете. ма да кажем че няма да е такава щета с разходите по дейността. а с тая линия едно разкарване на влакове, заплати, лудост...
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноЧовече, на никого не му пука дали е рентабилно, целта е тук отново да "усвоят" едни евромилиони другарЕтЕ, пък като е на загуба и този "проект", ние, данъкоплатците и балъци, ще поемем масрафа ..... все едно не си го гледал вече този филм ?!
Но и на ЕС не му пука, че се краде на поразия ..... ебати и ценностите ...
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноДа, те - баровците точно с влак ще се лашкат .....
Целта е много по-проста ..... да гепим поредните евромилиони.
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноТо и в тая зала не се знае кой ще играе, а само издръжката й е огромна сума. Отделно дотук глътна сигурно 60 млн.
Важното е, че се напълниха чекмеджетата ..... останалото ние ще поемем.
MPetr
Рейтинг: 726 Неутрално"""""проект за 104 млн. лв."'"' абсурдна е цената... а ползата от този проект ще е кръгла нула.......поредното крадене на пари.....
Virgin
Рейтинг: 246 НеутралноДа, прав си.
Имах предвид Созопол, не Несебър.
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#39] от "Alex Ivanov":
Заради това е много важно да гласуваме с главата си в неделя!
stargate
Рейтинг: 15 НеутралноЩом за 70 милиона направиха във Варна велоалеи и "бурз" коридор, значи ще се справят и със 100 милиона за железница. :-)
Цецо
Рейтинг: 1436 Неутралноhttps://www.google.bg/maps/@42.5356082,27.4924572,3a,75y,253.2h,76.4t/data=!3m7!1e1!3m5!1ssugmHU7ZpWl7aGj4SIFTRQ!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?panoid=sugmHU7ZpWl7aGj4SIFTRQ&cb_client=maps_sv.tactile.gps&w=203&h=100&yaw=232.09393&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656?hl=en
Covid live matter. Stop the genocide.Да илюстрираме какво ще се свързва. Нуждата е очевадна. Връзка с нищото. За туристи ми сричат. Колсо време в годината ги има? 3 месеца? И за чий им е на туристите влак до Бургас?
Цецо
Рейтинг: 1436 НеутралноДо коментар [#6] от "dorn":
Covid live matter. Stop the genocide.Тогава ще говорим за нормален трамвай. До колко ще има достатъчно пътници няма как да знам, но е по-смислено от тази тъпотия.
enter_k
Рейтинг: 118 НеутралноДобрата новина е че, Програма "Транспортна свързаност" 2021 - 2027 г. ще бъде пропусната от ГЕРБ.
Няма да има кашкавалени траверси срутвания на влакове в солници.
Въпросът е кой ще ползва великата конекция до и от летище Сарафово?
Милионите туристи в спихнатия Бургас ли?
Десетките мултинационални топ инвеститори в Бургас ли или стьопите от Лукойл гонещи туполевките за Рассия?
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#43] от "stargate":
Във Варна са недостижими! Те за 130 милиона почти три километра булевард построиха! Е, малко нефелно, но го построиха!
nema_labavo
Рейтинг: 1280 НеутралноТи ще гласуваш ли, има ли разкрити секции при вас?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4156 НеутралноНаправо е без пари. Вижте как в момента фандъкова усвоява 40 000 000 за ремонт на съществуващото трасе на 5-цата.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Да не говорим за сроковете.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
silverman
Рейтинг: 691 НеутралноИма смисъл, ако го направят през Поморие, Несебър до Слънчев бряг!
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#48] от "nema_labavo":
Аз утре летя за Париж и в четвъртък за София. В неделя съм в кварталното училище!
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#51] от "silverman":
И тогава няма смисъл! В градчетата и курортите по морето извън сезона е мъртвило! Повече смисъл има от читав път между Бургас и Варна.
MPetr
Рейтинг: 726 НеутралноГерберски дивотии, ама тотално лишени от логика ...... На този етап проектът няма изготвени анализи за икономическа ефективност и всичко това са глупости на килограм ..... поредното източване на едни пари! На кой му е нужен влак от летището до гарата при положение, че трафикът от летището е основно през лятото!!! Ако някой тотално е пре -ритал може да се пусне автобусна линия от летището до гарата....... но и това е излишно...... Пълно безумие лишено от всякаква логика...... но е нормално за недоразуменията около Митито Николов......
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#48] от "nema_labavo":
Няма как да има избирателна секция тука. В цялата държава сме само двама българи.
nema_labavo
Рейтинг: 1280 НеутралноДо коментар [#52] от "vassilun":
Супер, лек път желая,
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4156 НеутралноДо коментар [#54] от "MPetr":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Логиката е да се краде.
vassilun
Рейтинг: 4595 НеутралноДо коментар [#56] от "nema_labavo":
Благодаря!
Борис
Рейтинг: 514 НеутралноВ София, през 1990-те години, унищожиха южната дъга на околовръстната ж.п.линия, която бе готова основа за изграждане на градска железница като допълнение на метрото и вместо да свържат софийското летище "Враждебна" с ж.п.линията, която минава на по-малко от два километра от него, закопаха в земята милиони за строеж на метро, което повечето време се търкаля празно.
🇧🇬🇺🇦Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноВлакът от Бургас до летище Сарафово идва срещу 100 млн. лева
__________________________________________________________
Колкото са толкоз, екологията струва пари, зелената сделка ще ни струва стотици милиарди, но за нея няма да чуеш никаква критика!
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноТочно, за единствената дясна и проевропейска партия!
Проектът в Бургас е много добър, ГЕРБ и Боко започнаха със София още с първият му мандат като кмет на София! Сега столицата не е онова което беше при Софиянски!
foure
Рейтинг: 521 НеутралноТези дето пълнят рейсчето са или местни, връщащи се от нейде или работещи на летището. Потокът от летището е към СЛЪНЧАКА с модерни автобуси за трансфер към хотели и казина. Та ако правят влакче са се объркали с едни поне 180 градуса и дето някой каза"едни милиони за опоскване"
foure
Рейтинг: 521 НеутралноЕдин от проектите по "3 морета" е магистрала "Черно море"
MPetr
Рейтинг: 726 НеутралноДо коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":
То да се чудиш тея нормални ли са въобще, съмнявам се че си вярват сами ! ..... Николов избълва едни глупости с трескаво-луд поглед: ........ """""туристите пристигащи на летище Бургас, с влак да се придвижвали до жп гарата и от там до дестинация във вътрешността."""""" смях !....... и гледам той маршрута минава и през Ел. Кабел Бургас ....... да кажем че може да мине за някаква екстра за съседният Tria Central Park на Триа Инвест ако има спирка там ......но и това е съмнително..... не виждам никаква полза за никой от този проект...... единствено усвояване на пари от "наши" фирми ...... поръчката за изготвяне на проекта само е за 4-5 милиона .........хм.....
Красимир Андонов
Рейтинг: 1078 НеутралноШосейната връзка Бургас-Варна е проблемна само през планината. Северно и южно от нея е добре.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.jmf29537805
Рейтинг: 401 ВеселоХмм, дал съм 5 хилки за "голфчето"/нов внос/, тия ше ме качват на влак?
pontius_glarus
Рейтинг: 3278 НеутралноЗатова у нас е кочина. Все едни "мъжкари" и "пичаги", хвърлят едни пачки от джипките, все едни големи лафове: "ще дам 5-10 млн и калкулации на салфетката, а накрая едни зали и стадиони по села и паланки, тънещи в треволяци, зали 2 пъти по-скъпи от подобни в богатите Нидерландия и Люксембург, или жп линии, обслужващи един затворен комплекс на наш инвеститор с 3-4 хил.ж.
pontius_glarus
Рейтинг: 3278 НеутралноДо 65:"Красимир Андонов"...Шосейната връзка Бургас-Варна е проблемна само през планината. Северно и южно от нея е добре...."
Да, по-добре, уж първокласен републикански път, минаващ през селата с всички подобаващи ограничения, и със средна скорост към 65 км/ч.
Ще кажеш прованса и на това трябва да е признателен!
pontius_glarus
Рейтинг: 3278 НеутралноДо 65:"Красимир Андонов"...Шосейната връзка Бургас-Варна е проблемна само през планината. Северно и южно от нея е добре...."
Да, по-добре, уж първокласен републикански път, минаващ през селата с всички подобаващи ограничения, и със средна скорост към 65 км/ч.
Ще кажеш прованса и на това трябва да е признателен!
chichka
Рейтинг: 2838 НеутралноДо коментар [#13] от "Stanislav Andreev":
Русия е проказата на планетата Земя.От летището до Слънчака се пътува 18 минути с кола или 22 минути с новите автобуси. Баце направи обхода на Поморие и Ахелой и пътя е като магистрала. С влак пътуването ще е двойно по-дълго.
Този проект ако се случи.... ще е като превръщането на яз. Порой и Ахелой в питейни..... в тях има по две чаши вода, но ще се "усвоят" десетки милиони лв!
4ort
Рейтинг: 2008 Неутрално[quote#20:"ь"][/quote]
Имам време да питам всеки идиот."Естествено, че ще е по- скъпо ... в пъти :)"
...........
Нали ще се строЙ при ОФ власт? Тя ще го направи това трасе за десетина лева! Вече няма пълнене на чекмеджета!
Защо не вервате на ОФ и Ицето Бойкикев?
Oliver
Рейтинг: 66 НеутралноВлак се прави там където има сериозен трафик. От Бургас до летището трафика е почти нулев. Това летище работи 2 месеца в годината, през останалото време има по 2 полета на ден.
Хи-хи
Рейтинг: 1590 НеутралноИскаме приходи и разходи по проекта. Без тях ще бъдат поредните откраднати и вложени в нищото пари. Крайно време е за такива разхищения да лежат задълго в затвора. Народ от абсолютни простаци е бг, това е ненормално
meteowrite
Рейтинг: 411 НеутралноКолко пътници ще обслужва тоя влак и колко ще струва поддръжката му. Почти съм сигурен, че балансът ще е отрицателен.
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!P.S. Когато съм скитал като турист в Бургас ми направи много добро впечатление градския транспорт. Имат си автобус до Сарафово, стигна се много бързо.
pascaldevel
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#61:"Дария Колев"][/quote]
Трудно е да се повярва, че този героичен народ, който Хан Аспарух доведе тук през 681 г. е същият, който допусна да бъде управляван цели 12 години от криминален престъпник.Аз не те знам къде си в Германия ли къде ли но аз като кореняк ще ти кажа - София никога не е била толкова зле колкото сега.
Софиянски когото плюеш крадеше в пъти по малко.
Софиянски направи пробивът "Димитър Несторов" който направи директната връзка север-юг в западната част на София. Междувпрочем и до ден днешен единствена.
Софиянски направи най тежката част на метрото - от Булбанк до СУ с японците.
Фандъковите простотии са безчет.
Междудругото трасето на трамвай 5 се прави от Пеевски в момента - Дали няма да се намагнитим??????
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2550 ВеселоПиши после как се минава през летищата с тези ковид'ограничения. Зер ти тръгваш от цЪрна Африка към бюрократска Европа с куп функционерчета по летищата, всеки с домашните си проблеми и с правомощия да гърчи по устав досадните пътници😃
До коментар [#52] от "vassilun":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4156 НеутралноДо коментар [#75] от "pascaldevel":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2550 ВеселоАко живееш 24/7/365 години наред може би не усещаш промените към добро😀Стария лаф "от много дървета не виждаш гората"😀
Не бях в София (и България де) от 2000 до 2010, и мнението ми е различно: София се измени ЯКО към по добре, по всички параметри! ОК, поне в центъра и южните квартали😀 По чисто, по оправени улици, и често-и уредени тротоари. Последното поне по централните улици, където щъкат повече инспектори. И обществения транспорт бая по уреден😀
НАЙ ГОЛЯМО впечатление ми направи поведението на шофьорите спрямо пешеходците (не шофирам отдавна): Преди 2000 се чувствах като животно за отстрелване от разните талибани. След 2010 стана коренно различно! И талибаните бяха с 90 % в коли с регистрации извън София. А през уикендите (когато "софиянци в повече" си ходеха по селата) беше почти като в европейски град😀
Лично мнение.
До коментар [#75] от "pascaldevel":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
k.d
Рейтинг: 213 НеутралноКато ремонта на "Демокрация" - стесниха булеварда и го направиха опасен за пешеходци и коли. И 2 години прах и кал! 10 пъти по-скъпо!