Служители на "Пирогов" искат оставката на здравния министър

Служители на "Пирогов" искат оставката на здравния министър

© Юлия Лазарова



Служители на "Пирогов" искат оставката на министъра на здравеопазването Стойчо Кацаров, съобщава пресцентърът на лечебното заведение. Повод стана твърдението на Кацаров от четвъртък (16 юли), че е един от фиктивните пациенти, отчетени от лечебното заведение.


В информацията от "Пирогов" се оборва твърдението на здравния министър, че през януари не е бил в болницата. Съобщава се, че "той е бил съвсем наясно, че за да се провери състоянието му след тежко преболедуван COVID-19 два месеца по-рано, трябва да си заплати изследванията или да постъпи в болница". Твърди се, че в базата данни на болницата има документи от редица изследвания, сред които скенер, електрокардиограма и клинико-лабораторни показатели.


Тази сутрин в изявление доц. Петър Атанасов (лекувал Стойчо Кацаров), началник на COVID отделението в "Пирогов", пред медиите обяви, че "за съжаление или за добро съм проявил много повече внимание към господин Кацаров, но то е било като за много близък човек, защото със семейството ме свързваше дългогодишно приятелство".




Атанасов обяснява, че Кацаров не е бил долекуван, след като вече е бил изписван, но лично е помолил съпругата му да го доведе за контролни прегледи. Лекарят твърди, че здравният министър манипулативно е обявил заглавието на клиничната пътека, че е за цироза, но не и вписаната диагноза - "диагнозата е остра или подостра чернодробна недостатъчност и това е работна диагноза, за да изключа усложнения, които да са свързани с черния му дроб, с белия му дроб", обяснява началникът на COVID отделението.


От думите му се разбира, че документите са съставени така, за да се спестят средства на пациента. С други думи, намерено е формално изражение на изследвания, които е било необходимо да се направят, но няма подходяща клинична пътека за това. "Насочваме вниманието на НЗОК, че пътека за грижа за пациенти с постковид усложнения все още няма", съобщава пресслужбата на "Пирогов".


Искането за оставката се твърди, че е изпратено до президента Румен Радев, защото служебното правителство е назначено с негов указ, както и до премиера Стефан Янев. Според пресслужбата на "Пирогов" искането е подкрепено от поне хиляда служители на болницата, като са подписали и декларация. В информацията не се посочва, но е логично да се предположи, че прессъобщението не е съгласувано с назначения за нов директор на "Пирогов" проф. Иван Поромански. Той засега формално не е и вписан на тази длъжност, а в Търговския регистър още фигурира името на досегашния - проф. Асен Балтов.


Твърденията на здравните власти за "Пирогов" четете тук и тук


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (123)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на astra_explorer
    astra_explorer
    Рейтинг: 345 Весело

    Герберастките далавераджии съвсем изнагляха!

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    "Пирогов не точи касата!"

    Точи я Балтов.
    То е ясно.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1694 Весело

    До коментар [#3] от "yavooor":

    Вие имате доказателства за това - то е ясно!!!

  5. 5 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2756 Неутрално

    Уникално падение - не си спомням някой досега да е искал оставка на служебен назначенец, но радевите и това постигнаха.

  6. 6 Профил на yp123
    yp123
    Рейтинг: 342 Весело

    Тоест - пак са точили касата, но е било за добро? Единственият въпрос е - пише ли, че е бил хоспитализиран втори път? Ако пише, какво точно искате?

  7. 7 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 500 Гневно

    Герберастките далавераджии съвсем изнагляха!
    —цитат от коментар 1 на astra_explorer


    Скрий се, бе! Тези хора са герои, а тази радева креатура на лекар, който не е излекувал един пациент през живота си се оказа лъжец, заобикалящ закона, за да получи лечение без да си плаща и без да лежи.
    Първото нещо, което направи е да каже, че ваксинацията е провалена, след като правителството на ГЕРБ направи и невъзможното да намери липсващи ваксини след епичния провал на ваксината на Астра Зенека, а при "бореца срещу корупцията" Стойчо ще се бракуват ваксини при най-ниските темпове на ваксинация в света.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Съветниците трескаво пишат обяснение от Кацаров (Павлик Морозов) в стил 50 нюанса сиво.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    Не се е*авайте с Пирогов!!!

  12. 12 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#2] от "themtrx":

    "Това само едно слабоумие от джипка може да го роди"
    Да се пише марката на джипката, не може да ги различим:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  13. 13 Профил на tsefan_92
    tsefan_92
    Рейтинг: 257 Весело

    Ние не точим касата, просто си взимаме :))

    Да изринем ГРОБ-авите комунисти с 200! Да си върнем държавата!
  14. 14 Профил на pmc001061080
    pmc001061080
    Рейтинг: 27 Разстроено

    За това че разкри кражбите? В какво общество сме се превърнали.

  15. 15 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#11] от "Гражданин":

    Явно , яко трябва да се чегърта там.😁

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    Аз не разбрах, лекуващият който невинно обясни, че е искал да спести пари на пациента... ало, докторе, кой плати изследванията, като са спестени? М?

    КОЙ?

    Как може такова безобразие бе, излиза и казва, че изследвания има, обаче няма плащане? Сериозно ли? И това е аргумент, че си постъпил как?!?

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Весело

    Доцента, зав. ковид отделението съвсем се изложи, публично си призна, че понеже Кацаров му бил приятел, и за да не плаща скъпи изследвания, го минал по тази пътека?! И на "мисирките" хич не им идва на ум, да попитат служебния здравен: "Ало, бай Х, ти като си ползвал безплатни изследвания с измама, с твое знание, набутал си Касата, няма ли да си ги заплатиш? От кумова срама?!"

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  19. 19 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#7:"oliverstone"][/quote]

    Радевата креатура Стойчо Кацаров е била зам.-министър на Илко Семерджиев, а началник на политическия кабинет - Деница Сачева, всички те назначени от проклятието за България Иван Костов. Лустрация за всички седесари!

  20. 20 Профил на serenalipuma
    serenalipuma
    Рейтинг: 240 Неутрално

    И аз я искам! За точене на здравната каса! Той, именно той я точи, пращайки благоверната си да хленчи за допълнителни изследвания! Що не си ги плати от джоба? Социално слаб ли е? И като му ги правят, и като му връчват документчето, това сега се сеща да го оспорва! Що сега? Що не тогава, когато му е било времето? Що не си каза, абе правиха ми сема ти скъпи изследвания, без да ги плащам, за диагноза, дето я нямам! Що тогава мълча като пукъл? Това е морално чудовище, ако разказаното от доктора от Пирогов е вярно!

  21. 21 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Разбира се,че ще му искат оставката!!!
    Такава хубава и отработена далавера развали.Сега бедните доктори ще трябва да си купят новите КАЙЕНИ чак другата година.

  22. 22 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    До коментар [#18] от "hamiltonf":

    Не само. Трябва да наложи проверка срещу самият себе си.

    ДБ=БКП
  23. 23 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Не разбирам. Пирогов признават за манипулации на здравната каса, но въпреки това я оправдават. В същото време се оплакват на сегашното ръководство на НЗОК, че от една година насам няма пътека за лечение на пост Ковид? А защо една година мълчаха и не изискваха от НЗОК такава пътека? Свен това, слагат себе си до правителствена болница където са извършвани незаконни трансплантации? Ужас!!!!Хайде сега си приберете емоциите , помислете и седнете да говорите човешки.

  24. 24 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    Изгледах предаването на БНТ от сутринта. Очертават се две групи с въпроси:
    1. Към министъра: Сериозно ли не си спомня да са му правени изследвания, по време на контролния преглед и как човек може да забрави, че му е правен скенер!? Еле пък лекар, чиято жена също е лекар.
    2. Към доцента: Разбирам, че е действал в интерес на пациента, ама пускането на клинична пътека (по която има предвидени нужните изследвания) за да не ги плаща пациента, си е документална измама. Разбирам, че с подобни хватки успявате да вършите работа и успяхте да поемете наплива на пациенти по време на двете вълни COVID, но сега шефа Ви го отнесе за това. И за всички пациенти ли го правите или само за съпруга на лекуващата Ви лекарка, диагностицирала Ви неврологично заболяване?

  25. 25 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Трябва да си много тъп за да нападнеш точно "Пирогов".
    —цитат от коментар 16 на anonimnii


    Никой не "напада" Пирогов.
    Министърът е УВОЛНИЛ един Управител за който има
    КОНСТАТИРАНИ ОТ ПРОВЕРКА извършена от ЗДРАВНАТА КАСА
    ФИНАНСОВИ НАРУШЕНИЯ !!!!!!!!
    за които материалите са изпратени на БОКОРАТУРАТА.

    Следващият Управител на Пирогов
    е длъжен ДА УВОЛНИ ОРГАНИЗАТОРИТЕ на сегашните метежи,
    като по този начин ще даде недвисмислен сигнал,
    че ДАЛАВЕРИ С ПРОТЕСТИ НЕ МОГАТ и НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРИКРИВАТ

  26. 26 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    хаха добре са хлебили щом така наскачаха

  27. 27 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Изгледах предаването на БНТ от сутринта. Очертават се две групи с въпроси:1. Към министъра: Сериозно ли не си спомня да са му правени изследвания, по време на контролния преглед и как човек може да забрави, че му е правен скенер!? Еле пък лекар, чиято жена също е лекар.2. Към доцента: Разбирам, че е действал в интерес на пациента, ама пускането на клинична пътека (по която има предвидени нужните изследвания) за да не ги плаща пациента, си е документална измама. Разбирам, че с подобни хватки успявате да вършите работа и успяхте да поемете наплива на пациенти по време на двете вълни COVID, но сега шефа Ви го отнесе за това. И за всички пациенти ли го правите или само за съпруга на лекуващата Ви лекарка, диагностицирала Ви неврологично заболяване?
    —цитат от коментар 24 на ivanpopov


    А аз имам към теб въпрос

    Сериозно ли смяташ, че за да лекуваш човек от КОВИД

    е адекватно да му назначиш ИЗСЛЕДВАНИЯ ПО ДИАГНОЗА

    ЧЕРНОДРОБНА ЦИРОЗА ?!?!?!?!?!?!

    Това и за НЕ ЛЕКАРИ звучи налудно и абсурдно !!!!

  28. 28 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Винаги съм смятал, че белите престилки са морални и са там по призвание. То какво се оказа.

  29. 29 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 747 Неутрално

    А Радев никакъв го няма, все едно че това не са негови хора, които изпълняват това, което им нареди.

  30. 30 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Трябва да си много тъп за да нападнеш точно "Пирогов".
    —цитат от коментар 16 на anonimnii


    В смисъл? Там е обетована земя и всичко каквото искат да си го правят без правила? Много лекари казват "сами в пирогов не отивайте, ако ви изпрати специалист или Джи Пи само тогава. Иначе може и да ви спретнем една операция, операцията ще бъде перфектна, но не задължителна"

  31. 31 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Аз не разбрах за какво му искат оставка.. и то официално през пресцентъра на Пирогов?!

  32. 32 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    Служителите, които искат оставката да са медицински сестри най-вероятно.

  33. 33 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#20] от "serenalipuma":

    Нещо не си разбрала.. Атанасов се е обадил на съпругата му да го заведе..

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Аз не разбрах за какво му искат оставка.. и то официално през пресцентъра на Пирогов?!
    —цитат от коментар 31 на Ivan Stoev


    Ами защото е УВОЛНИЛ УПРАВИТЕЛЯ за когото са УСТАНОВЕНИ ДАЛАВЕРИ

    Следващия Управител ЩЕ ГИ РАЗНИЩИ и ЩЕ ЛЪСНАТ И ОЩЕ НАВЪРЗАНИ

    към далаверите пипливи ръчички

  36. 36 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    "Пирогов не точи касата!"Точи я Балтов.То е ясно.
    —цитат от коментар 3 на yavooor


    Излезе, че я е точил Атанасов, чрез "творческия" подход към лечението на пациентите. А го отнесе Балтов. А кой е виновен за "творческия" подход и защо няма пакет изследвания и пътека за лечение на пост-COVID-19 усложнения, за да не се налага да се обикаля около НРД, като куче около месарница? Всъщност, въпросът е даже по-общ - след като миналата година видяхме Зоро с пандемията, защо в бюджета за 2021 няма предвидени извънредни разходи за МЗ, които да покриват спешни мерки!? Защото тия дейности, макар и да се заплащат от НЗОК, са от бюджета на министерството. А с врътката, която е направил доцента, този разход е прехвърлен на гърба на касата и се плаща от всички нас, дето се осигуряваме.

  37. 37 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    До коментар [#25] от "Hawaii":

    То няма лекари в България, а в "Пирогов" работят едни от най-добрите. То само с уволнение ако ставаше... А кого ще назначат после? От 2017 г. в България (София) липсват дори хигиенистки. Няма кадри. Сега покрай пандемията с тази безработица пак има кадри, но от догодина нещата ще започнат да се връщат в предишното положение.

    ДБ=БКП
  38. 38 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    [quote#25:"Hawaii"][/quote]

    понеже не сте лекар ви се обясни и за вас - има разлика между клинична пътека и диагноза.
    и ония лонгур Кацаров най-вероятно сам е инициирал тази проверка, обяснен е и механизма на "проверката" - 'Има ли сте цироза?'' отговор : "Не" . Край на проверката

  39. 39 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Разбира се,че ще му искат оставката!!!Такава хубава и отработена далавера развали.Сега бедните доктори ще трябва да си купят новите КАЙЕНИ чак другата година.
    —цитат от коментар 21 на makemydayy


    Онзи от пазарджик със стендовете на здрави хора с 2 годишен Mercedes GLE се беше прекарал.

  40. 40 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    [quote#25:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 38 на Изгубеният
    понеже не сте лекар ви се обясни и за вас - има разлика между клинична пътека и диагноза.и ония лонгур Кацаров най-вероятно сам е инициирал тази проверка, обяснен е и механизма на "проверката" - 'Има ли сте цироза?'' отговор : "Не" . Край на проверката[/quote]

    вие лекар ли сте?

  41. 41 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#27] от "Hawaii":

    Всички изкарали тежко ковид, след това пият лекарства за черен дроб, показателите им са между 5 и 10 пъти от нормата, отровени са от тежка химия.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  42. 42 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#25:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 38 на Изгубеният
    понеже не сте лекар ви се обясни и за вас - има разлика между клинична пътека и диагноза.и ония лонгур Кацаров най-вероятно сам е инициирал тази проверка, обяснен е и механизма на "проверката" - 'Има ли сте цироза?'' отговор : "Не" . Край на проверката[/quote]

    Проверката е инициирана и извършена от ЗДРАВНАТА КАСА
    Министърът НЯМА НИКАКВО ОТНОШЕНИЕ към въпросната проверка.

    Приемете,че проверяващите от Здравната Каса
    СА ПО-НАЯСНО от мен и от теб какви са и какви не са
    разликите между клинична пътека и диагноза, за да излязат
    с резултатите от Проверката

  43. 43 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    До коментар [#27] от "Hawaii":Всички изкарали тежко ковид, след това пият лекарства за черен дроб, показателите им са между 5 и 10 пъти от нормата, отровени са от тежка химия.
    —цитат от коментар 41 на hamiltonf


    Ами то и изкаралите вирусен хепатит пият лекарства за черен дроб.
    Което съвсем не значи, че са развили ЧЕРНОДРОБНА ЦИРОЗА

  44. 44 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Какво се правите на идиоти? Кацаров е използвал пролука, за да измами здравната каса, а сега за благодарност плюе по лекарите. Такава мръсотия не съм очаквал. И не се правете на светци, защото ако можете и вие ще направите същото.
    Изцяло подкрепям протестиращите.

  45. 45 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 500 Гневно

    За всички апологети на радевото недоразумение! Ако има корупционна схема министърчето Къцаров е било част от нея и то възползвайки се от връзки и познанства на жена му с лекуващият го лекар. И си е мълчал и възползвал! И даже е имал и нахалството да е с претенциите да не лежи тогава, защото не е простосмъртен, а сега твърди, че не е лекуван и не е лежал. Знаеше се още тогава, че за лечение на постКовид синдромите и последствията няма подходящи клинични пътеки, но отричащият ваксинацията псевдолекар откъде да знае!

  46. 46 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Значи някакъв лекар признава за подправени документи, фалшива хоспитализация, получени пари от НЗОК за неизвършени разходи и все още е на работа и се кара, и повишава тон?!

    Тия толкова са се срастнали с кражбите, че дори не разбират в какво са обвинени!

  47. 47 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#43] от "Hawaii":

    Цирозата е 4-ри стадия, дори при необръщане на внимание на популярната диагноза "омазнен черен дроб", води до по-тежки стадии.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  48. 48 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5640 Неутрално

    За кога, той и без това до две седмици си отива

  49. 49 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1418 Любопитно

    [quote#42:"Hawaii"][/quote]

    Ама верно ли няма отношение? Дали сам не излъга в ефир, че не е ходил в Пирогов Януари и не са му правени изследвания?

  50. 50 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#25] от "Hawaii":То няма лекари в България, а в "Пирогов" работят едни от най-добрите. То само с уволнение ако ставаше... А кого ще назначат после? От 2017 г. в България (София) липсват дори хигиенистки. Няма кадри. Сега покрай пандемията с тази безработица пак има кадри, но от догодина нещата ще започнат да се връщат в предишното положение.
    —цитат от коментар 37 на anonimnii


    И в затвора има нужда от лекари.
    Един работен ден - два отслужени!

  51. 51 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    А аз имам към теб въпрос

    Сериозно ли смяташ, че за да лекуваш човек от КОВИД

    е адекватно да му назначиш ИЗСЛЕДВАНИЯ ПО ДИАГНОЗА

    ЧЕРНОДРОБНА ЦИРОЗА ?!?!?!?!?!?!

    Това и за НЕ ЛЕКАРИ звучи налудно и абсурдно !!!!
    —цитат от коментар 27 на Hawaii


    Ще направя една уговорка - макар и двете страни да размахваха документи, какво съдържат те не се видя. Така че може само да гадаем и да правим предварителни хипотези.

    А сега на въпроса:
    Не мога да съдя много строго лекаря, защото той е хванал процедурата, която е най-близо до изследванията, които са му необходими и я е изписал нея. Алтернативата е да прати пациента да си плаща всичко от джоба, докато държавния чиновник се натутка да документира процеса по лечение на COVID и неговото остойностяване. И когато пациентът не ги направи, да се върне в крайно тежък стадий, искащ цяла камара разходи. Така че от към отговорност към пациента, не мога да имам претенции към лекаря, стига да е прилагал подобна практика не само към настоящия министър и негов семеен познат...
    По отношение на закона обаче, това е абсолютно неприемливо! Най-малкото, защото лечението на COVID се плаща от МЗ, а лечението на цирозата се плаща от НЗОК. Изследванията може и да са същите, но парите излизат от различен джоб. Все едно, да ползваш ток от енергото, а да платиш на плод-зеленчука. И после защо 7 милиарда са раздадени неясно как и на кого (от пресконференцията на и т.н.), а касата трябва да разходва здравните ни вноски за да плаща медицински процедури, които трябва да са предвидени в бюджета на МЗ.
    Дебатът тук трябва да се води не за това кой е по-достоен за административно наказание и кой трябва да си ходи пръв, а преди всичко защо се налага да се правят подобни врътки и кой не си е свършил работата в планирането на борбата със заболяването.

  52. 52 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 714 Неутрално

    защо няма пакет изследвания и пътека за лечение на пост-COVID-19 усложнения
    —цитат от коментар 36 на ivanpopov


    Защото някои "медици" и други се занимаваха с това да затварят паркове и планини. По-лесно е да плашиш хората, вместо да свършиш нещо по същество.

  53. 53 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Кацаров е лъжец. както и всички други служебни министри.
    Когато ги е подбирал фатмака явно е поставял само 2 условия - да са алкохолици и лъжци.

  54. 54 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Не става въпрос за Кацаров, а за 400 фиктивни хоспитализации.. не отклонявайте темата!

  55. 55 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    [quote#42:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 49 на Изгубеният
    Ама верно ли няма отношение? Дали сам не излъга в ефир, че не е ходил в Пирогов Януари и не са му правени изследвания?[/quote]

    Нищо не излъга. Просто спести част от нещата. Дословно пред Ризова каза:

    "Никога не съм имал чернодробно заболяване и не съм лежал в този период в "Пирогов"

    Това е точно така! Наистина не е лежал в "Пирогов", но си спести да уточни, че е ходил там за иследванния. А изследванията се правят за няколко часа в зависимост от натоварването на графика на лабораториите.

    Сам съм, други няма...
  56. 56 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    [quote#42:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 49 на Изгубеният
    Ама верно ли няма отношение? Дали сам не излъга в ефир, че не е ходил в Пирогов Януари и не са му правени изследвания?[/quote]

    Нищо не излъга. Просто спести част от нещата. Дословно пред Ризова каза:

    "Никога не съм имал чернодробно заболяване и не съм лежал в този период в "Пирогов"

    Това е точно така! Наистина не е лежал в "Пирогов", но си спести да уточни, че е ходил там за иследванния. А изследванията се правят за няколко часа в зависимост от натоварването на графика на лабораториите.

    Сам съм, други няма...
  57. 57 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    [quote#51:"ivanpopov"][/quote]

    Има ли нужда от скенер след преболедуване на ковид? И ако има такава нужда защо на мои близки изкарали ковид не е дори предложен такъв преглед? Н3 им е предложено дори да си платят.
    А слушайки медицинския екип на Пирогов оставам с впечатлението, че слушам бакшиш в новогодишна за надутите цени. Демек, ако не сега кога. Някаква жътва е този ковид за мениджмънта на болниците

  58. 58 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1146 Весело


    На радев,служебния здравен , Е ОТЛИЧНИК по некъдърност!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА Ако срещу Радев се яви г-н/жа "ФИЛАНКИШИЯТА",аз ще гласувам за втория!
  59. 59 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#3] от "yavooor":Вие имате доказателства за това - то е ясно!!!
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    Признанието на лекуващия лекар, че са пускани фалшиви клинични пътеки малко доказателство ли е?

  60. 60 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#54] от "Ivan Stoev":

    Да за него е ясно от диагнозата си личи че е алкахолик

  61. 61 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 554 Неутрално

    В корупцията участват двама - този който иска и този който дава. Значи имаме корумпиран министър, който ще ни реформира. Сещайте се!

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  62. 62 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    пСевда това ли измисли?
    Че всички са алкохолици?
    Видяхме какво става в спалнята на Борисов - алкохол и пак алкохол.
    Видяхме го и как се подпира с патерица, за да стои прав.

  63. 63 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1418 Весело

    [quote#56:"MilliVanilli"][/quote]

    А пред друг медии каза, че не са му правени изследвания, аре стига с глупостите

  64. 64 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#57] от "stanislavdi":

    И аз това питам - дали за всички или само за някои. Защото ако някой си беше платил изследванията, по-късно, ставайки министър, имаше шанс поне той се сети да решава проблемите.
    По отношение на доцента и аз останах с много лошо впечатление от държането му пред камера. Отдавам го на това, че е лекар, не медийна фигура и е афектиран задето им натресоха ковида на Пирогов (сякаш няма инфекциозна болница), не им осигуриха финансиране, а сега са и виновни, че вършили работа. Това обаче по никакъв начин не го оправдава за документалните нарушения.

  65. 65 Профил на poly_na
    poly_na
    Рейтинг: 206 Неутрално

    Искат му оставката, понеже ги излови в измама? Признават си, че има измама, обаче Стойчо е трябвало да си трае понеже...понеже калинките на Баце така правеха?
    Разбрахме и, че част от персонала е в бройката от 400 фиктивно лекувани, явно и те са в схемата.
    Свърши се бацевото време и бацевите мурафети. Айде всички пироговчии, като са толкова солидарни с лидера си Балтов, който в ковидно време направи от Пирогов ковид болница, не им позволяваше да излизат от отделенията и връщаше всякакви други спешни, да подадат и те оставка.

  66. 66 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    До коментар [#63] от "Изгубеният":

    Освен пред Цветанка Ризова кога успя да говори пред други медии? Не съм го чул. Другите медии преразказвата това, което чуха преди 24 часа. Впрочем, дай неговото изявление пред друга медия. Може и дасъм пропуснал.

    Сам съм, други няма...
  67. 67 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    До коментар [#63] от "Изгубеният":Освен пред Цветанка Ризова кога успя да говори пред други медии? Не съм го чул. Другите медии преразказвата това, което чуха преди 24 часа. Впрочем, дай неговото изявление пред друга медия. Може и дасъм пропуснал.
    —цитат от коментар 66 на MilliVanilli


    Любителю, 05:10 мунита от интервюто дори при Ризова:
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/07/15/4233196_zdravniiat_ministur_tvurdi_che_toi_e_edin_ot/

  68. 68 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    Не разбирам. Пирогов признават за манипулации на здравната каса, но въпреки това я оправдават. В същото време се оплакват на сегашното ръководство на НЗОК, че от една година насам няма пътека за лечение на пост Ковид? А защо една година мълчаха и не изискваха от НЗОК такава пътека? Свен това, слагат себе си до правителствена болница където са извършвани незаконни трансплантации? Ужас!!!!Хайде сега си приберете емоциите , помислете и седнете да говорите човешки.
    —цитат от коментар 23 на stanislavdi


    Защото договарянето и подписването на анкекс към НРД, а после и на анекси към всички доставчици на услуги за НЗОК е процес, който си е #### мамата! И най-малкото зависи от НЗОК. Там са и лекарски съюз и представители на двата национални синдиката и МЗ и МФ... Пък и вкарването на нова пътека предполага устойчив характер на заболяването. А нали все се надяваме то да изчезне, било след поредното лято, било след ваксинациите, било по естествен път, както е станало миналия век с испанския грип или както стана с атипичната пневмония и марбург. Именно за това документирането и заплащането на тези процедури трябваше да се организира като извънредна мярка, през бюджета на МЗ. Да, ама явно не... Макар че..., ще се окаже голям резил да има предвиден начин за заплащане, но хората по навик да продължават заобикалят правилата.

  69. 69 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1629 Неутрално

    Костадин Ангелов: Единствения облагодетелстван е Кацаров, не лекарите от "Пирогов"

    https://www.24chasa.bg/novini/article/9994919

  70. 70 Профил на ifv071006020
    ifv071006020
    Рейтинг: 50 Неутрално

    Има ли нарушения на финансовата дисциплина ? Има! Какво протестират? Искат някои от управителното тяло да продължат да нарушават закона ли? Возепе ли се проф.Балтов в джипката? Возеше се и мислеше , че всичко му е позволено. Не си струва за такъв ръководител , пироговци да протестират.

  71. 71 Профил на ifv071006020
    ifv071006020
    Рейтинг: 50 Неутрално

    Има ли нарушения на финансовата дисциплина ? Има! Какво протестират? Искат някои от управителното тяло да продължат да нарушават закона ли? Возепе ли се проф.Балтов в джипката? Возеше се и мислеше , че всичко му е позволено. Не си струва за такъв ръководител , пироговци да протестират.

  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7975 Неутрално

    За лекарите от "Пирогов"какво значение има, кой ще е директор, ако е кадърен. ГЕРБ смениха всички директори в провинцията и никой не гъкна.

  73. 73 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Костадин Ангелов: Единствения облагодетелстван е Кацаров, не лекарите от "Пирогов"https://www.24chasa.bg/novini/article/9994919
    —цитат от коментар 69 на constatator


    тоя лакей какво се очаква да каже?

    Освен че не стигали чувалите и няколко месеца по-късно, че ковид никога не е разглеждан като нещо опасно.

  74. 74 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#44] от "stedim":

    безполезно е да им се обяснява

    възторгът от "изчегъртването" помрачава ума на политическите агиткаджии;
    дори не вникват в идиотската ситуация, в която "нормите" на НЗОК поставят лекарите

    трябват им виновни
    ЕДРИ крадци

    защо обаче ги търсят в болниците?
    защото това им е подхвърлено от Радевите сопаджии (които, като приключат с герберите, с кого ще се захванат? кресльовците не си задават тоя въпрос)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  75. 75 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#50] от "uhj12648038":

    мислиш ли преди да пишеш?

    когато закъсаш - къде ще идеш, при врачка?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  76. 76 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    [quote#67:"Изгубеният"]Любителю, 05:10 мунита от интервюто дори при Ризова:
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/07/15/4233196_zdravniiat_ministur_tvurdi_che_[/quote ]

    Добре, кацнах на 5:10 и какво чухме? Стойчо (правейки жест с папката) каза дословно: "На мен не са ми правени изследванията описани тук". Не знаем какво има в папката, но той прекрасно знае какви изследвания му са правени (скенер, кръвни проби). Вероятно в папката наред с напревените има и други (скъпи) ненаправени изследвания. За тях той говори...

    Сам съм, други няма...
  77. 77 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#64] от "ivanpopov":

    напротив

    аз съм "за" човек, който при избора да ощети формалния закон или да ощети пациента, избира първото
    което е точно лекарска реакция, не рефлекс на бюрократа

    а за Кацаров, ако пак напиша какъв е, модераторите отново ще изтрият поста ми;
    но не трият съобщенията, в които се плюят "крадците"
    срам за вас, Дневник

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  78. 78 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#50] от "uhj12648038":мислиш ли преди да пишеш?когато закъсаш - къде ще идеш, при врачка?
    —цитат от коментар 75 на Николай Теллалов



    При търговец на здраве не мисля да ходя, а при истински лечител.
    А този Балтов е търговец на едро.

  79. 79 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#78] от "uhj12648038":

    ами дано Кацаров те поеме тогава

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  80. 80 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#78] от "uhj12648038":ами дано Кацаров те поеме тогава
    —цитат от коментар 79 на Николай Теллалов


    Ся усещаш ли се, че почна да пишеш тъпотии?

    Защитавай и чакай да те лекува Балтов с 20 000 на месец (с още 2 пъти по толкова бонуси по негови думи), които явно не са му стигали та бърка и в здравната каса, нищо че не е виждал пациент от 15г.

  81. 81 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    Хората на Радев са банални подлеци. Как е възможно да идеш да се лекуваш, да ти направят достатъчно скъпи изследвания, да откажеш да спиш в болницата, но да си хоспилитизиран, все пак, да получиш диагноза за чернодробни постковидни усложнения и съответна епикриза, но да лъжеш като ромка на пазар, че не си спомняш всичко това? Как е възможно? Трябва да си скаран с морала, с лекарската етика и пр. Но каква лекарска етика от тая радева малинка, която не е излекувала един пациент в живота си.

  82. 82 Профил на Stoyan Dimitrov
    Stoyan Dimitrov
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Че той оня боклук си призна че е точил касата публично бе...вие толкоз ли ви е мозъка?

  83. 83 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4628 Неутрално

    Който управник е скочил срещу Пирогов, хаир не е видял.

  84. 84 Профил на Stoyan Dimitrov
    Stoyan Dimitrov
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Ама помагал, ама искал да е евтино. Защо мами системата тогава? Точно човек който му е възложено да уважава законите ги тъпче. Вие толкова ли нямате уважение към държавата?

  85. 85 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Хората на Радев са банални подлеци. Как е възможно да идеш да се лекуваш, да ти направят достатъчно скъпи изследвания, да откажеш да спиш в болницата, но да си хоспилитизиран, все пак, да получиш диагноза за чернодробни постковидни усложнения и съответна епикриза, но да лъжеш като ромка на пазар, че не си спомняш всичко това? Как е възможно? Трябва да си скаран с морала, с лекарската етика и пр. Но каква лекарска етика от тая радева малинка, която не е излекувала един пациент в живота си.
    —цитат от коментар 81 на nik_77.


    прав си, неморално е да се слагат капани на хипер наглите крадци в бяло.

    Точенето на Здравната Каса е нарушаване на Хипократовата клетва!!!

  86. 86 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#85] от "uhj12648038":

    ха ха ха

    кое точно от изреченията на Хипократовата клетва е нарушено?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  87. 87 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#80] от "uhj12648038":

    анонимчо
    защитавам болницата
    от бюрократи

    а ти защитаваш бюрократите и наричаш ВСИЧКИ лекари от Пирогов "търговци на здраве"
    значи, ако закъсаш, ще ти се наложи да ходиш при някой "нетърговец", а предвид хвалбите, остава ти само Кацаров

    не се пуаши, науи си верваш!

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  88. 88 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4628 Неутрално

    До коментар [#25] от "Hawaii":

    Тоест вие, умнокрасивите болшевики, с протестите миналата година сте прикривали далавери.
    Чудесно. Нямам повече въпроси.

  89. 89 Профил на uhj12648038
    uhj12648038
    Рейтинг: 13 Разстроено

    До коментар [#85] от "uhj12648038":ха ха хакое точно от изреченията на Хипократовата клетва е нарушено?
    —цитат от коментар 86 на Николай Теллалов


    Ще ти отговоря и след това никога повече няма да ти пиша.

    Кълнат се да не нанасят вреда, и понеже за теб кражбата в особено големи размери не е проблем и ще питаш каква вреда нанасят ще ти кажа, че парите в касата (които все не стигали) са събрани от народа за лечението на народа ...

    По груби сметки това е масово убийство.

  90. 90 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#89] от "uhj12648038":

    вреда на пациента не е нанесена, напротив

    къде е цитатът от клетвата?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  91. 91 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 865 Неутрално

    "Пирогов не точи касата!"Точи я Балтов.То е ясно.
    —цитат от коментар 3 на yavooor


    Точи я един дето тези които искат власт да се борят против корупцията го назначават министър.
    Изследвания без пари , не може като простосмъртните да яде болничната храна и да спи на болничните легла. Спи си в къщи , лекуват го . Сигурно и с лекарства без пари .
    А простосмъртните си купуват и лекарствата . И не знаят и какво им дават .

  92. 92 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 2127 Весело

    Уникално падение - не си спомням някой досега да е искал оставка на служебен назначенец, но радевите и това постигнаха.
    —цитат от коментар 5 на Галя Станчева


    Сега Радев да си смени служебния министър, понеже има съмнения, че само по съмнения е уволнявал директори на болници!

  93. 93 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 2127 Любопитно

    Хората на Радев са банални подлеци. Как е възможно да идеш да се лекуваш, да ти направят достатъчно скъпи изследвания, да откажеш да спиш в болницата, но да си хоспилитизиран, все пак, да получиш диагноза за чернодробни постковидни усложнения и съответна епикриза, но да лъжеш като ромка на пазар, че не си спомняш всичко това? Как е възможно? Трябва да си скаран с морала, с лекарската етика и пр. Но каква лекарска етика от тая радева малинка, която не е излекувала един пациент в живота си.
    —цитат от коментар 81 на nik_77.


    Може да е имал моменти на загуба на памет? Човекът е на възраст, болестите ходят по хората!

  94. 94 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1491 Гневно

    Нелепи, глупави, абсурдни оправдания. За да се защити един пътник от джипката, клакьор и слуга на Мутрата с оперирания менискус. Крадец, отклонил милиони ОТ НАШИТЕ ПАРИ. Публична тайна е, че болниците източват държавни средства от НЗОК по всякакъв възможен начин – почти всеки от нас може да даде примери за това. Но нищожна част от тези пари отива за подобряване условията на работа на медицинския персонал. Голямата част влиза в джобовете на медицинската олигархия и може би в черни партийни каси. Типично в стила на ГЕРБ – и в здравеопазването лакомията на разбойническата банда на Борисов е безмерна, размерът на кражбите също е огромен. Сега използуват няколко десетки манипулирани хора от медицинския персонал, изкарани да защитават е дин явен крадец, който вместо на стола на директор на болница трябва да седне на подсъдимата скамейка.
    Противна, срамна история!

  95. 95 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    За втори път тук трябва да се занимавам с този Кацаров и вече се налагат хирургични интервенции.
    Гнусният двуличник и мерзавец Стойчо Кацаров много ясно си дава сметка, че облива с помията СИ Президентът Радев и министър, председателят Янев.
    Подлецът трябва да бъде НАКАЗАН.
    Иначе помията и остава върху Президента Радев.
    Което е и целта на Кацаров.
    !

  96. 96 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1418 Весело

    [quote#67:"Изгубеният"]Любителю, 05:10 мунита от интервюто дори при Ризова:https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/07/15/4233196_zdravniiat_ministur_tvurdi_che_[/quote ]Добре, кацнах на 5:10 и какво чухме? Стойчо (правейки жест с папката) каза дословно: "На мен не са ми правени изследванията описани тук". Не знаем какво има в папката, но той прекрасно знае какви изследвания му са правени (скенер, кръвни проби). Вероятно в папката наред с напревените има и други (скъпи) ненаправени изследвания. За тях той говори...
    —цитат от коментар 76 на MilliVanilli


    Що се правиш на Гюро Михайлов?

  97. 97 Профил на vista2
    vista2
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Доцентът от Пирогов, който е осигурил клиничната пътека на този тъй важен министър, спаси трима мои близки с тежък ковид, прилагайки какво ли не. Дано да нпишат няколко думи тук. Това знма със сигурност. А новоизлюпеният министър е използвал приятелството, за да направи сериозни изследвания без да плати. Това не омаловажава сторенето от доцента. С тези уволнения, назначения, какво се подобри например? нека другарят министър да каже. Не познавате хора, които работят в Пирогов. Жалко.

  98. 98 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Не става въпрос за Кацаров, а за 400 фиктивни хоспитализации.. не отклонявайте темата!
    —цитат от коментар 54 на Ivan Stoev


    Ами, че една от тези фиктивни хоспитализации е на Кацаров. Ти чети целия тред и не го разбра?

    Другите 399 хоспитализации са на такива като него.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  99. 99 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Любопитно

    Що се правиш на Гюро Михайлов?
    —цитат от коментар 96 на Изгубеният


    А ти си видял какво има в папката?

    Сам съм, други няма...
  100. 100 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2335 Любопитно

    Що се правиш на Гюро Михайлов?
    —цитат от коментар 96 на Изгубеният


    А ти си видял какво има в папката?

    Сам съм, други няма...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK