Удълбочаването на варненското пристанище било стратегическо, а не в полза на Доган

Пристанището на ТЕЦ "Варна"

© Спас Спасов

Пристанището на ТЕЦ "Варна"



В рамките на проекта за удълбочаване на плавателните канали във Варненското езеро, който държавата финансира с близо 400 млн. лв., не се предвиждат никакви дейности в района на частното пристанище "ТЕЦ Езерово". Това твърди в обширно становище, разпространено днес до медиите изпълнителният директор на Пристанище ТЕЦ Езерово и ТЕЦ Варна Данаил Папазов.


Текстът очевидно е провокиран от разследване на "Дневник", публикувано миналата събота - 17 юли, макар, че Папазов не го е цитирал изрично. В него е описана схемата, по която държавата е наела за дейностите по удълбочаването частни дружества без обществена поръчка. В същия текст е припомнен и фактът, че според публични данни от международната платформа Marine Traffic при старта на работата по удълбочаването през лятото на м.г. наетите драгажни кораби са работили единствено в отсечката от входа на Варненското езеро до пристанище "ТЕЦ Езерово", собственост на Ахмед Доган.


Как държавата бързо разчисти пътя към пристанището на Доган - тук.




В разпространеното днес становище Данаил Папазов твърди, че удълбочаването на канали 1 и 2 в Пристанище Варна е стратегически проект за България, чието обсъждане е започнало още през 2014 г., а три години по-късно - през 2017 г. е включен и в инвестиционната програма на държавното предприятие "Пристанищна инфраструктура" за 2018 г. "Факт е, че пристанището "ТЕЦ Езерово" по това време е собственост на ЧЕЗ груп" твърди още Данаил Папазов.


Как държавата е отстъпила безвъзмездно на Доган пристанището на ТЕЦ "Варна" - тук.


Необходимостта от допълнителна дълбочина за "Пристанище Варна - запад" действително се обсъжда в продължение на години, но до 2019 г. това не доведе до никакъв резултат. Темата многократно бе поставяна на дневен ред от собствениците на девненската компания "Агрополихим", които настояваха до пристанище "Варна - запад" да бъде осигурен достъп на 50-60 хил. тонни кораби, а не само до 30 хил. т., както е и в момента.


Точно по тази причина предизвика подозрения внезапното решение на правителството да отдели пари за удълбочаване на водния път от Аспарухов мост през Варненското езеро до Пристанище "Варна Запад" точно в момента, в който Ахмед Доган започна реализацията на проекта си за ново пристанище в ТЕЦ "Варна".
"Главната цел е удълбочаването на каналите до (пристанище) "Варна Запад", което се намира на 11 км от ТЕЦ Езерово, и се учудвам от всички злонамерени публикации в медиите. Основно тезата, че цялото това удълбочаване се прави изключително в наша полза, се поддържа главно от медиите на г-н Прокопиев (Иво Прокопиев е съиздател на "Дневник" и "Капитал") и по политически подбуди от г-н Христо Иванов, който злонамерено ежедневно ни вменява вина", твърди в становището си Данаил Папазов.


Как Данаил Папазов купи ТЕЦ "Варна", а година след това го продаде на Ахмед Доган - тук и тук.


По повод на тези твърдения "Дневник" потърси за коментар лидера на "Да България" Христо Иванов. "Това, което ни интересува е Министерството на транспорта да покаже официалните документи по проекта за удълбочаване на плавателните канали в Пристанище Варна. А не някакъв човек да се упражнява в белетристика. Имаме за цел държавните органи да започнат да си вършат работата и да започнат да отговарят на въпроси и да дават информация. Упражненията на г-н Папазов в публицистика не ме касаят".


Техническият проект за удълбочаване на плавателните канали във варненското пристанище, както и извършените до момента дейности по него са тайна, която Министерството на транспорта пази ревниво вече повече от година. Въпреки няколкото съдебни решения в полза на "Дневник" държавното предприятие "Пристанищна инфраструктура" и също 100% държавното еднолично акционерно дружество "Транспортно строителство и възстановяване" упорито отказват информация за това как, защо и за какво са похарчили без тръжни процедури 393 млн. лв. бюджетни средства.

Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Весело

    Пропуснато е най-важното от изявлението на този Д. Папазов, че покани изрично Христо, естествено, не в качеството му на кандидат-премиер, да дойде на място в ТЕЦ-а, и да прави каквито си иска проверки.
    Сигурно Спас без да иска го е пропуснал...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  2. 2 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Че то и удължаването на кея на Доган в Росенец също е стратегическо.
    Затова е построено без каквито и да е документи.

  3. 3 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Пристанище "ТЕЦ Езерово", пристанище "Варна Запад" и между тях пристанище "Леспорт", много близко до "ТЕЦ Езерово".
    За автора то не съществува или поне няма смисъл да се споменава.
    Може би го е страх?

  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7975 Неутрално

    Бе то и с ТЕЦ-а е така, ама го дадохте на Доган.

  5. 5 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Весело

    О, да! Бойкикев си пада най-вече по държавни тайни. Той с "белетристика" не се занимава!
    А бе, наистина си е повярвал тоз чиляк!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3576 Любопитно

    Ако някой си мисли че заради руските интереси в проекта на Доган нещо ще промени...много се лъже!Днес Папазов не напразно покани Х.Иванов да дойде на място...за инспекция!Библиотекарсо-сарайската мафия държи юздите.....Както Доган почерпи със сладолед...така и сега !ДА България ще си направят пиар и токоз....Шоуто ще продължи!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  7. 7 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Пристанище "ТЕЦ Езерово", пристанище "Варна Запад" и между тях пристанище "Леспорт", много близко до "ТЕЦ Езерово".За автора то не съществува или поне няма смисъл да се споменава.Може би го е страх?
    —цитат от коментар 3 на Иван Петров


    Обясни сега като за лаици. Дълбае се заради Доган или заради някакви други цели?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  8. 8 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Пристанище "ТЕЦ Езерово", пристанище "Варна Запад" и между тях пристанище "Леспорт", много близко до "ТЕЦ Езерово".За автора то не съществува или поне няма смисъл да се споменава.Може би го е страх?
    —цитат от коментар 3 на Иван Петров


    Обясни сега като за лаици. Дълбае се заради Доган или заради някакви други цели?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  9. 9 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    Христо Иванов :

    « Упражненията на г-н Папазов в публицистика не ме касаят . «

    ++++++
    Мен също . Мин. на транспорта да вади документацията и, ако тя има секретен характер ( при герболяка всичко беше « секретно « ), да я представят на депутатите .
    Днешният министър на транспорта, какво се ослушва ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  10. 10 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#8] от "ПерсоналиСка":

    Дълбае се, заради дълбаенето.
    Може да се открие някой акропол отпреди 5000 години.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#7] от "ПерсоналиСка":

    Е, и аз съм лаик по темата, но слушах днес по "Хоризонт" докато пътувах, та този Папазов, много ясно и категорично, започна с "Аз, Данаил Папазов, изп. дир- на еди какво си, декларирам, че нито 1 см2 не и удълбочаван, а е удълбочавано еди какво си, на 11 км. от ТЕЦ-а". Нещо такова беше, но изрично покани Христо да се запознае на място, два пъти го повтори.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4255 Весело

    " Това, което ни интересува е Министерството на транспорта да покаже официалните документи по проекта за удълбочаване на плавателните канали в Пристанище Варна. А не някакъв човек да се упражнява в белетристика. Имаме за цел държавните органи да започнат да си вършат работата и да започнат да отговарят на въпроси и да дават информация. Упражненията на г-н Папазов в публицистика не ме касаят"."

    От ДПС и сараите вече повече от 30 години само това правят пред медиите, а в действителност виждаме едни много милиони за едни студени резерви, пристанища, кредити за милиарди на познатите фирми.....! Ало, каксет, чуваме ли се ?

  13. 13 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3973 Весело

    И Доган с ДПС беше стратегически партньор на ГЕРБ. Затуй се случи такова стратегическо дълбаене.

  14. 14 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf":

    Driver, какво да прави Иванов там и в качеството си на какъв? Да се гмурка ли, да му дават договори ли, да бучи с гребло къде е копано и къде не ли?
    Христо Иванов работата му е да иска информация и да задава въпроси, а не да ходи при Папазов.
    Министерство на транспорта защо мълчи? Някой да попита чий го крепи министърът на траспорта и какво крие?
    На Доган и на цялата мафия около него, докато не им изуят гащите и да им лъснат крадливите задници, нищо няма да се смени в клетата територия.

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#14] от "SSS":

    Ами не знам, поне в последните месеци гледах най-малко два клипа с негово главно участие, непосредствено пред ТЕЦ-а, в които коментираше, че предават от тук, защото не могат да влязат. Е, сега ги канят, както се казва, с червен килим, лично от изп. директор...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  16. 16 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Весело

    До коментар [#7] от "ПерсоналиСка":Е, и аз съм лаик по темата, но слушах днес по "Хоризонт" докато пътувах, та този Папазов, много ясно и категорично, започна с "Аз, Данаил Папазов, изп. дир- на еди какво си, декларирам, че нито 1 см2 не и удълбочаван, а е удълбочавано еди какво си, на 11 км. от ТЕЦ-а". Нещо такова беше, но изрично покани Христо да се запознае на място, два пъти го повтори.
    —цитат от коментар 11 на hamiltonf


    Не се съмнявам, но тук обичайно се сее на корена му ряпа, както казваше баба ми. С други думи, Бойкев пак търси под телето вол?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  17. 17 Профил на Luben Pandev
    Luben Pandev
    Рейтинг: 75 Неутрално

    Стратегически проект се реализира от фирми на стратегически противник на България, а стратегическите тайни около проекта са достъпни само на стратегическия противник и на неговите агенти в българското правителство. Това е достойно за шпионски роман с край - всичките от министерството на транспорта, над и под него, които са забъркани в предаването на стратегическите тайни на държавата е ръцете на стратегическият ни враг Русия отиват в затвора за дълго, имуществата им се конфискуват за покриване на щетите, поръчката се отменя, а дълбаенето се възлага на български фирми и на такива на наши стратегически партньори. Ало, прокуратурата! Самосезирайте се! Става дума за официално самопризнание за държавна измяна. Ама че глупаци!

  18. 18 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    Че то и удължаването на кея на Доган в Росенец също е стратегическо.Затова е построено без каквито и да е документи.
    —цитат от коментар 2 на jmf29537805


    Ей, не прогледнахте...... удълбава се канала на Варна- Запад!!! Никъде няма отклонения на дълбачките към фарватерите на частните пристаница.... Освен пристанището на Доган има още 7-8 към които не е дълбано!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  19. 19 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    Повече от ясно е, че всичко е направено заради Доган, който е закрилян от Каскетурата и ББ дълги години и естествено, всичко свързано с него е тайна, най-голямата и мръсна тайна на България в последните 30 години. По недосегаем обект от Доган досега не е имало в новата българска история. Ще има всенародни веселия и тържества в момента, в който Доган бъде прибран при Мохамед да дава отчет, дано е по-скоро...

  20. 20 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    До коментар [#14] от "SSS":

    Влезте в навигационния сайт и ще видите къде е ходила дълбачката, нали сте грамотни! Дори тук в Дневник имаше карта къде щъка дълбачката и шаланите.... рови си към Варна- Запад и нито за миг не се е отклонила към порт Доган!
    Утре ще има ли в Дневник статия, че бързайки с магистрала Хемус.... ББойко я строи за пристанището на Доган?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  21. 21 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2596 Неутрално

    Папазов е частино прав. Проектът за удълбочаване на пристанището има същата функция като Варненската дупка - 400 млн да заминат към правилния джоб. Варна е избрана неслучайно - това е мястото с най-много фанатизирани фенове на ГЕРБДПС, готови да простят всяко безобразие на бившата власт. Помнете ми думата, има да чакате обещаните големи кораби в езерото. Я влязат 5 на кръст годишно, я не.

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  22. 22 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    За този безсмислен половин милиарден харч някой трябва да влезе в затвора!!!

  23. 23 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 747 Неутрално

    "Техническият роект за удълбочаване на плавателните канали във варненското пристанище, както и извършените до момента дейности по него са тайна, която Министерстнвото на транспорта пази ревниво вече повече от година."

    От два месеца цялата власт е в Радев. Значи ли, че и той крие тази документация ?

  24. 24 Профил на Luben Pandev
    Luben Pandev
    Рейтинг: 75 Неутрално

    До коментар [#21] от "cinik":

    Варна е Руски анклав, с руснак кмет и съответният антураж от агенти. Руснаците дълбаят, а ГРУ попълва файловете си с подробности за всяко завойче. За всеки случай...важното е ГРУ да знае, никой друг!

  25. 25 Профил на und16569194
    und16569194
    Рейтинг: 38 Неутрално

    ,,..според публични данни от международната платформа Marine Traffic при старта на работата по удълбочаването през лятото на м.г. наетите драгажни кораби са работили единствено в отсечката от входа на Варненското езеро до пристанище "ТЕЦ Езерово", собственост на Ахмед Доган.”

    Доста интересно!

  26. 26 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Весело

    [quote#18:"chichka"][/quote]

    За тях не е важно къде се дълбае. Няма значение, че "руската" дълбачка е наета. Важното е, защо не са се облажили от парите. А и няма начин да не захапят Доган за нещо, което лесно се доказва като лъжа. После той излиза прав като Бог, а те "борци" за правда и свобода, хаха....
    Оня ден мернах статията на Спасов и попитах, защо ни занимават с този случай. Чак сега разбирам защо - за да отклонят вниманието от десетките милиони, които изсипахме за "ин хаус" поръчка за машините. В случая жертвата беше Информационно обслужване, която изсипа парите на венецуелците, представлявани от посетилия лично Радев лорд Мълок-Браун. Е, как няма да му дадем милионите на тоя! Шеф на "Отворено общество", човек на Сорос! Ма естествено, че ще му ги дадем!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  27. 27 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 248 Неутрално

    Тъй като до сега не съм видял да е споменавано някъде, но желанието на Агрополихим е да влизат 50 000 тони кораби е продиктувано от новия им бизнес - директно товарне на кораби със зърно от новоизградените им силози и тяхната новоремонтирана транспортна лента и претоварни ленти. Проект за много милиони, който се очаква да унищожи като оператор Пристанище Варна. За сега има технически спънки и проекта все още не е в експлоатация.

  28. 28 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    "Удълбочаването на варненското пристанище било стратегическо, а не в полза на Доган"

    Поредната порция "прах в очите на електората"

  29. 29 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2088 Неутрално

    [quote#16:"ПерсоналиСка"][/quote]

    Да бе! Той и студеният резерв е на вола вимето, само дето пуска мляко за десетки милиони годишно.

  30. 30 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    До коментар [#22] от "Гражданин":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Даже доста личности от жълтата власт трябва да влязат в затвора!

  31. 31 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Вярвам че само в полза на Доган е без обществена поръчка. Всичко друго е приказки в полза на бедни.

    "Чуждестранен агент"
  32. 32 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2088 Неутрално

    "Техническият роект за удълбочаване на плавателните канали във варненското пристанище, както и извършените до момента дейности по него са тайна, която Министерстнвото на транспорта пази ревниво вече повече от година."От два месеца цялата власт е в Радев. Значи ли, че и той крие тази документация ?
    —цитат от коментар 23 на pepisky


    Коя власт е в Радев?! Колко време трябваше за да се разкарат крадците от АПИ? Презтъпниците в ББР още не са изчегъртани. Вие разбрахте ли как Благоевград БТ ще връща кредити за стотици милиони след като там работят само 6 нощни пазачи? Властта все още е в суджуците на пожарникаря, но ще дойде видов ден за всеки суджук.

  33. 33 Профил на kapac
    kapac
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#27] от "bystander":

    Съоръженията на Варна Изток са от допотопната епоха и е редно държавата да подпомогне изграждането на инфраструктура за частните оператори в езерото. От друга страна, 400млн са колосална сума. Работя по подобен проект в Африка, където за подобно разстояние сумата по удълбочаването ще възлиза на около 15млн долара. За 400млн могат да се купят една дузина дълбачки. БМФ например има капацитет да оперира такава флота от дълбачки БЕЗ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, но защо му е на домуса да го прави след като просто може да прибере един двуцифрен в проценти комисион. Това е толкова гнусно.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#27] от "bystander":

    Нормално е това да се случи.
    Варненското езеро е унищожено отдавна, но е прекрасно като пристанище.
    Пристанище Варна е нормално да стане атракцион за туристите.
    Че хиляда човека ще се преместят да работят на 10-20 км по-далече едва ли ще е проблем.

  36. 36 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Много интересно защо името на Домусчиев не се споменава нито веднъж, при все че нали е негово пристанището вече, или?

  37. 37 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#33] от "kapac":

    Явно Домуса, както го наричате, има други планове как да използва пристанището. В НРБ дрогата беше контролирана от държавата. Интересно как стоят нещата сега с пристанищата. Залавяме на границата 4 кг, докато на пристанищата има тонове най-вероятно.

  38. 38 Профил на faro
    faro
    Рейтинг: 80 Неутрално

    Вижте...това дего го пишете във форума...кое е по-верно...кое е нагло....няма какво да коментирам...
    Истината е...има си правителство, министерство свързано с тези "работи" по дълбанието...да се вземат в ръце и да отговорят какво и защо се прави....и за какви пари..???
    Тия гадни трикове с гриф строго секретно не по отношение на НАРОДА в бг....много моля..!!!!!!
    Те, тези от правителството от НАРОДА на бг ли крият истината...а....???

  39. 39 Профил на faro
    faro
    Рейтинг: 80 Неутрално

    .....мафиотите от герб досега мълчаха....
    Недейте и вие сега да мълчите....що сте ги сложили тези дпс (дс) мшки в министерствата на трапспорта и енергетиката...а...??

  40. 40 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2844 Гневно

    Стратегически проект се реализира от фирми на стратегически противник на България, а стратегическите тайни около проекта са достъпни само на стратегическия противник и на неговите агенти в българското правителство. Това е достойно за шпионски роман с край - всичките от министерството на транспорта, над и под него, които са забъркани в предаването на стратегическите тайни на държавата е ръцете на стратегическият ни враг Русия отиват в затвора за дълго, имуществата им се конфискуват за покриване на щетите, поръчката се отменя, а дълбаенето се възлага на български фирми и на такива на наши стратегически партньори. Ало, прокуратурата! Самосезирайте се! Става дума за официално самопризнание за държавна измяна. Ама че глупаци!
    —цитат от коментар 17 на Luben Pandev


    Стратегическият противник на България е ислямистка Турция с плановете и за възраждане на Османската империя. Няма да се учудя ако всичко това се прави за да могат турските десантни кораби да акостират в непосредствена близост до Варна. По това време преди 143 години турците са напускали крепостите от укрепеният четириъгълник в СИ България съгласно Сан Стефанският договор, днес се връщат чрез петата си колона ДПС!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  41. 41 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2844 Любопитно

    " дълбаенето се възлага на български фирми и на такива на наши стратегически партньори. "

    Аз не знам България да има и един стратегически партньор но ти сигурно си по запознат?!
    До коментар [#17] от "Luben Pandev":

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  42. 42 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#35] от "Иван Петров":

    Не става въпрос за Варна Изток, а за Варна Запад. Сега товарите (зърното) на Агрополихим ги обработва Варна Запад. След пускане на транспортната лента, която прекосява територията на пристанище Варна Запад, просто пристанище Варна Запад ще отпадне като оператор. Коя фирма може да си позволи да пусне в двора си да се извършва конкурентна дейсност на себе си?

  43. 43 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5284 Неутрално

    Че то и удължаването на кея на Доган в Росенец също е стратегическо.Затова е построено без каквито и да е документи.
    —цитат от коментар 2 на jmf29537805


    И "ремонтът на работилницата" (строежът на хотела на Вълка) в Държавно ловно стопанство Искър също е стратегически за България проект! Заради това е построен без строителни разрешения!

  44. 44 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#42] от "bystander":

    Нищо не разбрах.
    "Варна Изток", "Варна Запад".
    И всичко това заради "Агрополихим".
    Терминала им за течен амоняк?
    Тръгнали са да цакат компаниите близки до "Химипорт"?
    Не вярвам.

  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5284 Неутрално

    И Доган с ДПС беше стратегически партньор на ГЕРБ. Затуй се случи такова стратегическо дълбаене.
    —цитат от коментар 13 на Vlado Nikolov


    Не! ГЕРБ и в частност Бойко Методиев Борисов от Банкя се държи на въженце от Доган!

  46. 46 Профил на Бланш
    Бланш
    Рейтинг: 1799 Неутрално

    Добре че се махнах от Варна, с време.

  47. 47 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    [quote#16:"ПерсоналиСка"]
    —цитат от коментар 29 на 3biri
    Да бе! Той и студеният резерв е на вола вимето, само дето пуска мляко за десетки милиони годишно.[/quote]

    Ми нареди се на опашката, какво рИвеш само! Да не сте го давали! Искате чешки комунисти да са стъпили на тока, дали сте им ТЕЦ-а, те са го продали на точния човек, а сега сте си наврели главите по-дълбоко от издълбаното да търсите... как го каза?... на вола млякото, хахаха....

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5284 Неутрално

    До коментар [#23] от "pepisky":

    "От два месеца цялата власт е в Радев. Значи ли, че и той крие тази документация ?"

    Да, значи! Защото Радев назначи за транспортен министър в служебното правителство човекът, сключил договора с руските дълбачки без обществена поръчка! Радев (и неговият министър) дължи отговори защо и как!

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Добре че се махнах от Варна, с време.
    —цитат от коментар 46 на Бланш


    Наистина, добре си направила.
    Трудно място за живеене.
    Най-старата цивилизация в Европа.
    Не е лесно.

  51. 51 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#44] от "Иван Петров":

    Ами явно не сте достъчно информиран. В момента основно зърно се изнася от Варна Запад със собственик (разбирай основно товародател) Агрополихим. Още преди една година трябваше да заработи транспортната лента, но технически проблеми не позволяват (за сега) това да се случи. Когато това стане факт, ще бъде изключително финансово драматично за Пристанище Варна. Наглеците Агрополихим дори вече са си сложили табели сочещи към техните силози "Зърнен терминал Варна Запад".

  52. 52 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1207 Весело

    """"'Удълбочаването на варненското пристанище било стратегическо"""""........а така , ако някой го е писал това, ремонт на стратегически обект от нац. сигурност и значение..... ..... трябва да е комисия и ги събирате , с военна полиция ...... до 24 часа......всички......

  53. 53 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#51] от "bystander":

    Пак казвам - не разбирам какъв е проблема да се изнася зърно от "Варна Запад", вместо от "Варна Изток".
    Ще останеш без работа ли?

  54. 54 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2632 Неутрално

    държавата финансира с близо 400 млн. лв
    ______________
    на 11 км от ТЕЦ Езерово( х36 млн на километър)...абе има съмнение ,че се е крало яко!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  55. 55 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Любопитно

    До коментар [#44] от "Иван Петров":Ами явно не сте достъчно информиран. В момента основно зърно се изнася от Варна Запад със собственик (разбирай основно товародател) Агрополихим. Още преди една година трябваше да заработи транспортната лента, но технически проблеми не позволяват (за сега) това да се случи. Когато това стане факт, ще бъде изключително финансово драматично за Пристанище Варна. Наглеците Агрополихим дори вече са си сложили табели сочещи към техните силози "Зърнен терминал Варна Запад".
    —цитат от коментар 51 на bystander


    Защо "наглеци"? Те не са ли от Топ 100 данъкоплатци за бюджета? Работодатели?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  56. 56 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Тоест, икономическите интереси на Доган са стратегически за България.

  57. 57 Профил на Luben Pandev
    Luben Pandev
    Рейтинг: 75 Разстроено

    Стратегически обект е и полагането на стратегическа тръба за фекалии под дъното на същия този канал. Стратегическите фекалии се изливат в езерото и поради това че са стратегически продукт на рушняка Портной всички забъркани финансови фекалии покрай тръбата и фирмите са стратегическа тайна. И тази фекалийна тайна отново е достъпна за ГРУ, но не и за българското общество. Стратегическите ни партньори нормално не искат да бъркат в тези фекалии и не задават въпроси. В крайна сметка фекалиите ще си ги ядем ние.

  58. 58 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2761 Неутрално

    Че то и удължаването на кея на Доган в Росенец също е стратегическо.Затова е построено без каквито и да е документи.
    —цитат от коментар 2 на jmf29537805


    И над 50 млн. в гушката на Ахмед Доган за студен резерв, също е "стратегическо" .... абе, въобще много ни е стратегически този Ахмед Доган ...

  59. 59 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2761 Неутрално

    До коментар [#7] от "ПерсоналиСка":Е, и аз съм лаик по темата, но слушах днес по "Хоризонт" докато пътувах, та този Папазов, много ясно и категорично, започна с "Аз, Данаил Папазов, изп. дир- на еди какво си, декларирам, че нито 1 см2 не и удълбочаван, а е удълбочавано еди какво си, на 11 км. от ТЕЦ-а". Нещо такова беше, но изрично покани Христо да се запознае на място, два пъти го повтори.
    —цитат от коментар 11 на hamiltonf


    Същият този е ключов участник в далаверата по оста ЧЕЗ - ТЕЦ Варна - държава - Ахмед Доган .... мирише силно на корупция от него.

  60. 60 Профил на Luben Pandev
    Luben Pandev
    Рейтинг: 75 Разстроено

    До коментар [#40] от "Julian Mall":

    Путинско наемниче, не правиш разлика между българския и руския интерес. Турските подводници, а и всяка съюзническа или друга подводница никога няма да влезе в изкопан от руснаците капан. Но руските ще вършеят свободно. Нали това искаш...

  61. 61 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#53] от "Иван Петров":

    Явно не съм ясен. Силозите и транспортната лента са собственост на Агрополихим (или по скоро на Зърнен терминал Варна Запад) с един и същ собственик). Тя започва от територията на Агрополихим и свършва до някое си корабно място където с други товаръчни ленти се товари кораба. Като прекосява половината пристанище Варна Запад. Оператор ще бъде фирмата собственик, а не пристанщитето. И като цяло пристанище Варна Запад само ще гледа процеса и ще почиства замърсяването. В момента с камиони зърното се пренася от силозите до кораба и пристанище го товари на кораба. Тоест печели нещо. След пускането на лентата - няма да печели каквото и да е. Невероятното е, че допуснат на територията на пристанището конкурентен процес. Колкото дали ще остана без работа от всичко това - не ме вълнува особено, защото е неотносимо към моята работа.

  62. 62 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Но най-вече в полза на руските копачи за 600 милиона?!

  63. 63 Профил на bystander
    bystander
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#55] от "ПерсоналиСка":

    Ами съотмосимо е на 100 метра от "мол Варна" да видиш табела която те отклонява примерно наляво с надпис "Варна мол".

  64. 64 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Това твърди в обширно становище, разпространено днес до медиите изпълнителният директор на Пристанище ТЕЦ Езерово и ТЕЦ Варна Данаил Папазов.

    На този може да се вярва. Ако вярвате в Дядо Коледа.

  65. 65 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Весело

    До коментар [#63] от "bystander":

    Това не го разбрах. Сигурно щото не съм била на вашето пристанище и съм блондинка. Има ли силози на Агрополихим там - има! Кара ли се зърното дотам - кара се! Що да няма указателна табела за шофьорите на камиони, питам! Мол Варна - Варна мол какво и кого интересува, че да се сравняват?! Не е ли по-важно да се върши работа, отколкото да се развяват гащи?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  66. 66 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    мирише силно на корупция от него
    —цитат от коментар 59 на Alex Ivanov


    То ако ставаше само с миризма, хахах... Доказателства трябват, не догадки! Ей ви го Цацаров, обаждате се, казвате си имената, ЕГН-то, постоянен адрес и квото там ви искат и така...

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  67. 67 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Пристанище "ТЕЦ Езерово", пристанище "Варна Запад" и между тях пристанище "Леспорт", много близко до "ТЕЦ Езерово".За автора то не съществува или поне няма смисъл да се споменава.Може би го е страх?
    —цитат от коментар 3 на Иван Петров


    Ти колко книги на Сун Дзъ с автограф си получавал, по повод работата си?

  68. 68 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4511 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Доганя... последна дупка на каваля и... след след след.

    Удълбочаване на корупция.
    Чий е келепиря?

    "Удълбочаването на варненското пристанище било стратегическо,
    а не в полза на Доган"

  69. 69 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 472 Неутрално

    [quote#50:"Иван Петров"][/quote]


    До коментар [#50] от "Иван Петров":

    Варна е била междинна спирка между Павликени и Севлиево. Как да не уважим едно правилно решение?

  70. 70 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 472 Неутрално

    [quote#66:"ПерсоналиСка"][/quote]

    Нацацаров му говори ти. Другите знаем как става.

  71. 71 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2761 Неутрално

    [quote#66:"ПерсоналиСка"][/quote]

    Цацаров е инсталиран там точно за да си затваря и отваря очите, според заповедите от сараите. Изпращани са му много неща, ама .....

  72. 72 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2501 Любопитно

    Според статия на Спасов отпреди 2 г.:

    "...Данаил Папазов, който е бивш транспортен министър в правителството на Пламен Орешарски и бивш изпълнителен директор на "Пристанище Варна".
    В края на 2017 г. Папазов купи през "Сигда" ТЕЦ "Варна", която бе собственост на "ЧЕЗ груп" и само няколко месеца по-късно прехвърли на Доган мажоритарния дял от 70%."

    Миналата година по сигнал на чешки сенатор е била образувана проверка на СГП, която не е завършила, видно от ето това подробно постановление от април т.г. на зам. апелативен прокурор Емил Петров:
    https://acf.bg/wp-content/uploads/2021/07/Постановление_Апелативна-прокуратура_София.pdf

    И какво излиза?
    1. ЧЕЗ е купила ТЕЦ-а през 2006 г. и е продала неработеща централа на Папазов, за да отмъсти на България... Що точно на Папазов - министър на Доган в правителството на Доган, е ясно. ЧЕЗ и Доган играят една и съща игра за едни и същи господари.
    2. Папазов и децата му са обект на нова проверка на СГП, тоест, ако има корупция и неплатени данъци, ще се разбере.

    Какъв е проблемът тогава с наетата руска дълбачка, която копае за корабите на Агрополихим, тъй като на ТЕЦ Варна въглища вече не му трябват?!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  73. 73 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1780 Неутрално

    С 2 думи удълбочаването съвпаднало с покупката на Доган. Пхахх..
    Проклятието на България е осеяно с такива "съвпадения" за милиони.
    Как пък не съвпадна нещо с мерака за инвестиции на някоя голяма щатска или западноевропейска компания.

  74. 74 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Плащането на 400 млн. към Русия (сигурно дълбачката не струва толкова) е една от схемите за връщане на вересиите към Русия по проваления Южен поток. Другата схема се нарича Балкански поток, като продължение на Турски поток. ГРУ направи няколко золума у нас (отравянето на Гебрев, взривяването на военните заводи и др.), с което взеха страха на Бочко и той си плати.

  75. 75 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2844 Любопитно

    До коментар [#40] от "Julian Mall":Путинско наемниче, не правиш разлика между българския и руския интерес. Турските подводници, а и всяка съюзническа или друга подводница никога няма да влезе в изкопан от руснаците капан. Но руските ще вършеят свободно. Нали това искаш...
    —цитат от коментар 60 на Luben Pandev


    Аз не съм ничий наемник но такива като теб са полезните идиоти на Турция. Сигурно тя е главният ни стратегически партньор според евроатлантици като теб или поне един от тях?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  76. 76 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2844 Любопитно

    "ГРУ направи няколко золума у нас (отравянето на Гебрев, взривяването на военните заводи и др.), с което взеха страха на Бочко и той си плати."

    Сигурно пак ГРУ го накара да ходи преди изборите да целува ръка на Доган. За трите си мандата не се сещам да е посетил Москва нито веднъж сигурно от страх да не го гръмнат?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  77. 77 Профил на Ева
    Ева
    Рейтинг: 354 Весело

    [quote#40:"Julian Mall"][/quote]

    Да, виждам логиката ви - за да могат да влязат турски десантни кораби, поръчката се дава за изпълнение на руска фирма (сарказъм)!

  78. 78 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 912 Разстроено

    [quote#40:"Julian Mall"][/quote]Стратегическият противник на България е ислямистка Турция с плановете и за възраждане на Османската империя. Няма да се учудя ако всичко това се прави за да могат турските десантни кораби да акостират в непосредствена близост до Варна. По това време преди 143 години турците са напускали крепостите от укрепеният четириъгълник в СИ България съгласно Сан Стефанският договор, днес се връщат чрез петата си колона ДПС!

    Млъкни ве,психопат...

  79. 79 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 857 Неутрално
  80. 80 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 568 Неутрално

    То едното не пречи на другото. Ако приемем, че Доги е стратегически важен за етническия мир.

  81. 81 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2044 Гневно

    ,,..според публични данни от международната платформа Marine Traffic при старта на работата по удълбочаването през лятото на м.г. наетите драгажни кораби са работили единствено в отсечката от входа на Варненското езеро до пристанище "ТЕЦ Езерово", собственост на Ахмед Доган.”Доста интересно!
    —цитат от коментар 25 на und16569194


    Ами пълна лъжа..... отвори една карта и гледай... наложи на мерине трафик и гледай.... виж и къде е сега дълбачката.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  82. 82 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2844 Любопитно

    [quote#40:"Julian Mall"]
    —цитат от коментар 77 на Ева
    Да, виждам логиката ви - за да могат да влязат турски десантни кораби, поръчката се дава за изпълнение на руска фирма (сарказъм)![/quote]

    След като ДПС била проруска партия логично е да дава парите на българските данъкоплатци на руски фирми нали така бе мозъци? Май от цялата работа Домуса ще си избие парите които трябваше да плати като неустойки за приватизацията на Океанският флот. Но вие може да продължите да пишете за проруското ДПС и как Карадайъ и Баци целуват ръка на Ердоган по заповед на Путя!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK