Премиерът прехвърли към депутатите идеята за ваучери за ваксинирани срещу COVID-19

Премиерът прехвърли към депутатите идеята за ваучери за ваксинирани срещу COVID-19

© Юлия Лазарова



Премиерът Стефан Янев, който е в Народното събрание на блиц контрол с въпроси от депутатите, обяви, че "мога да поставя като предложение парламентът да коригира Закона за държавния бюджет", така че да има средства за ваучери за ваксинираните срещу COVID-19, които да бъдат използвани в туризма.


Отговорът на Янев бе по повод въпрос от Джейхан Ибрямов (ДПС) как служебното правителство се готви за четвъртата вълна от COVID-19 и как смята да стимулира ваксинирането, което продължава да върви с незадоволителни темпове.


Министър-председателят констатира, че "мотивационните кампании досега не дават резултат", имайки по-скоро предвид инициативите на предишното правителство. По думите на Янев служебното правителство е мислило за стимули за ваксинираните срещу COVID-19, но не можело да бъдат въведени, защото няма средства за това: "Малко е невъзможно да кажем, че има резерви за такъв тип ход", смята Стефан Янев. Доскоро пък нямаше действащо Народно събрание, което да може да актуализира бюджета.




Бившият министър на здравеопазването и настоящ депутат от ГЕРБ Костадин Ангелов атакува служебното правителство за управлението на COVID кризата, като обяви, че "здравната ни система е по бели гащи", защото в Бургас не искали да приемат пациенти с коронавирус. Причината според Ангелов била в променената методика за допълнителни средства за работа на първа линия.


В отговор Янев заяви, че при голямо натоварване медиците ще могат да получават дори повече от изплащаните доскоро 1000 лева. "Управлението на кризата в момента фокусира вниманието към медиците и премахва възможността хора от администрацията и като цяло хората, които не са в контакт с пациенти, да получават бонуси", заяви Стефан Янев.


Премиерът заяви, че заради започналото влошаване на COVID ситуацията, заедно с ръководството на министерството на здравеопазването "сме поканени утре при президента и ще обсъждаме плана на министерството при неблагоприятно развитие на кризата".


Кога ще се затягат ограниченията срещу COVID-19 четете тук
Плана на Министерството на здравеопазването четете тук


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на девети дан
    девети дан
    Рейтинг: 343 Неутрално

    За санаториуми ли готвят ободените?

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1790 Неутрално

    Тези са бедствие, а стойчо е диагноза...

  3. 3 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    Ваучерите за нашите курорти са голямо изкушение.

  4. 4 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    Да си разстройвам имунната система срещу ваучери?
    Не благодаря!

  5. 5 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3001 Гневно

    от шапкари антиваксъри толкоз. сега и 5жито като облъчи радев и хептен ще ни разстроят кемтрейлите.

  6. 6 Профил на девети дан
    девети дан
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    Каква стръв са слагали на кукичката досега:

    $100, пица, лотариен билет, поничка, картофи с бургер, чийзкейк, ваучер $3 за аптеката ...

    списъка не е изчерпателен.

  7. 7 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността. :)

    От министрите към парламента, от парламента към комисия, от комисията пак към министрите. :)

    Същата работа и с плана за възстановяване. Готов бил, ама парламента да го одобри. :)

    Сега ще видите как работи бюрокрацията, че има да чакате груповата (без)отговорност да вземе едно решение. :)

  8. 8 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    Колко ваксинации имате досега - нека да броим- дифтерия , тетанус,коклюш,морбили,дребна шарка,БЦЖ , може би хепатит ,папилома вирус ,грип и т.н. Защо имунната Ви система не се разстрои ?

  9. 9 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    За какво са ни тези ваучери?!? Играта приключи, Делта е тук! Делта !!!

    Кой ще има време да яде ?!? Тук “яко ще се мре”!!

    😂🤪😂

  10. 10 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    Кви ваучери бе ?...... Ваксинираните на работа няма ли да ходят ..... нали ще бъдат прави и здрави ...... и никакви болнични за ваксинирани повече с лека кашлица ........ааааа......

  11. 11 Профил на poly_na
    poly_na
    Рейтинг: 272 Весело

    Няма средства за 100 лева ваучери, а има за затваряне и други "локдаун" простотии....

  12. 12 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    и никакви 1000 лв. за ваксинирани първолинейници ! .....нали са вече защитени ?......само извънреден труд по кодекса......

  13. 13 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#7] от "realguru":

    > Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността.

    Щот то като го имаше Бацето цареше една отговорност ...

    કટાક્ષ
  14. 14 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#7] от "realguru":

    > Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността.

    Щот то като го имаше Бацето цареше една отговорност ...

    કટાક્ષ
  15. 15 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#7] от "realguru":

    > Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността.

    Щот то като го имаше Бацето цареше една отговорност ...

    કટાક્ષ
  16. 16 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Премиерът прехвърлил.....прехвърлил той......какво стана с безплатните таблети за децата, какво стана с безплатните летни лагери ......... само уйдорми......

  17. 17 Профил на девети дан
    девети дан
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":Колко ваксинации имате досега - нека да броим- дифтерия , тетанус,коклюш,морбили,дребна шарка,БЦЖ , може би хепатит ,папилома вирус ,грип и т.н. Защо имунната Ви система не се разстрои ?
    —цитат от коментар 8 на pro_bono


    Защото тези ваксини са по класическия метод с деактивиран вирус и са тествани десетилития преди това.

    Един от главните създателите на мРНК технологията Робърт Малоун (учен който не обича сляпо да ВЯРВА) се осъмни в препаратите и го изтриха от уикипедия.

    Между другото единствената ковид вакса по този метод се казва Синовак.

  18. 18 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Делта е тук!! Скоро и сигма!

    Няма време за ядене 😁

  19. 19 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 996 Неутрално

    До коментар [#6] от "девети дан":

    А фалшив сертификат за ваксинация върви по 5 стотака. Пазарна икономика…


    “До коментар [#4] от "atmanpg":

    Каква стръв са слагали на кукичката досега:

    $100, пица, лотариен билет, поничка, картофи с бургер, чийзкейк, ваучер $3 за аптеката ...

    списъка не е изчерпателен.“

  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    До коментар [#7] от "realguru":> Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността.Щот то като го имаше Бацето цареше една отговорност ...
    —цитат от коментар 13 на Ан Он


    Бюрокрацията по дефиниция е безотговорна. Няма как да държиш отговорен чиновник дето ходи на работа от 8 до 17 на заплата. Описано е много отдавна във всякакви уж шеговити книжки като "Законите на Мърфи", "Законите на Паркинсон" и пр.

    Затова требе да има някой да ги натиска да свършат нещо. Баце ако не друго, ходеше с джипката да ги натиска. А тоз седи у кабинета на хладно и казва "Депутатите трябва да гласуват"

  21. 21 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    Като го нема Баце се почна с прехвърляне на отговорността. :)От министрите към парламента, от парламента към комисия, от комисията пак към министрите. :)Същата работа и с плана за възстановяване. Готов бил, ама парламента да го одобри. :)Сега ще видите как работи бюрокрацията, че има да чакате груповата (без)отговорност да вземе едно решение. :)
    —цитат от коментар 7 на realguru


    Казваш, Баце поемаше отговорност.

  22. 22 Профил на gaden_no_chesten
    gaden_no_chesten
    Рейтинг: 370 Разстроено

    да си продадеш тялото и здравето и да си праснеш безполезна и неизпитана субстанция, която може да ви докара дългосрочни проблеми за какъвто и да е материален стимул е в пъти по-долно от актът на продаване на глас например. твърдо не на подкупите , моето здраве е по-важно от всички ваучери и моралистични тиради на коронодината сган

  23. 23 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#19] от "dwr30648311":

    100, пица, лотариен билет, поничка, картофи с бургер, чийзкейк, ваучер $3 за аптеката ...
    До коментар [#19] от "dwr30648311":

    За паничката е сигурно, но не е една поничка! Те са ДВЕ понички

    https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2021/06/01/do-vaccine-incentives-work-krispy-kreme-says-freebies-have-helped.html

    😂

  24. 24 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    [quote#17:"девети дан"][/quote]

    Между другото друго, всички ваксини като Синовак (начело с тази на Пастьор и Санофи) се издъниха, показвайки отчайващи данни за ефективнот.
    Кое да ме накара да повярвам, че точно тази Синовак работи?

  25. 25 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":Колко ваксинации имате досега - нека да броим- дифтерия , тетанус,коклюш,морбили,дребна шарка,БЦЖ , може би хепатит ,папилома вирус ,грип и т.н. Защо имунната Ви система не се разстрои ?
    —цитат от коментар 8 на pro_bono


    дифтерия - причинител бактерии.
    тетанус - причинител екзотоксини.
    коклюш - причинител бактерии.
    морбили (дребна шарка) - причинител вирус.
    Туберколоза "ваксиниране-БЦЖ" - причинител бактерии.

    Тоест от изброените от теб, единствено дребната шарка е вирусно заболяване.
    При това от точно определен, немутиращ вирус.

  26. 26 Профил на девети дан
    девети дан
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#24] от "taratanki":

    Синовак не работи естествено.

    Кое те накара да ПОВЯРВАШ, че мРНК работи?

    Маркетинговия отдел.

  27. 27 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    А какво да правят тези на които ваксините са противопоказни?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  28. 28 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#25] от "atmanpg":

    Ами грип,хепатит,Папова вирус, Херпес зостер, Вариола ? Не са ли вируси?

  29. 29 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Чакайте сега. Какви ваучери какви 5 лв.Значи има 980 000 българи , решили да се ваксинират . Всеки с личен мотив, но с идеята да има по малко опасности за здравето на всички най- общо казано. Безплатно. Без бонус. И сега държавата ще започне да стимулира останалите. Които не се ваксинират пак по собствени причини.Значи ще стимулираме безотговорното поведение. На ти пари да се ваксинираш. И какво , всичко било за едни 50 лв , а не други причини. Ако е така - на всички ваксинирани. И тези до сега и бъдещите.Или никому нищо.

  30. 30 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#26] от "девети дан":

    Самите Модерна я наричат “операционна система” и “софтуер” на собствения си сайт:

    https://www.modernatx.com/mrna-technology/mrna-platform-enabling-drug-discovery-development

    Много медицинско, няма що 😁

  31. 31 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#29] от "djb95":

    “ И какво , всичко било за едни 50 лв , а не други причини”

    Така е тук - 50 лв да се ваксинираш, 50 лв да гладуваш и 100 лв пенсия ... и живота е песен 😁 тиквички с кисело мляко!

  32. 32 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#25] от "atmanpg":Ами грип,хепатит,Папова вирус, Херпес зостер, Вариола ? Не са ли вируси?
    —цитат от коментар 28 на pro_bono


    Срещу грип ваксини няма. Тоест има, но са само с плацебо ефект.
    Срещу хепатит и дребна шарка съм ваксиниран като дете.
    Срещу останалите грипни инфекции - не съм.
    Е, все още съм жив.

    Имунната система трябва ежедневно да се бори срещу различните опасности за организма, за да реагира своевременно, а не да чака фармацевтите да я настройват.

  33. 33 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#32] от "atmanpg":

    Ваксинацията е лично право-съгласен. Но когато загубиш близък човек може и да стоплиш.

  34. 34 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#29] от "djb95":

    .======= И сега държавата ще започне да стимулира останалите. Значи ще стимулираме безотговорното поведение. На ти пари да се ваксинираш. ========= ми даааа, добро утро..... Па на теб за кво да ти дават като си набоден вече.......... то нещата се договарят преди, а не след
    ....... ти си доброволец...... къде си видял доброволци да се стимулират......

  35. 35 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#33] от "pro_bono":

    “ Ваксинацията е лично право-съгласен. Но когато загубиш близък човек може и да стоплиш.”

    Интересно какво да стоплим когато близките ни изчезват от дългогодишен недпоимък, бедно хранене, тежки хронични заболявания и невъзможност да си купят дори аспирин...

    Храна много хора със сигурност не могат да си стоплят . Грип? На кой му дреме за смешен грип наречен Ковид Делта като няма какво да ядеш?

  36. 36 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    Ваксинацията е лично право-съгласен. Но когато загубиш близък човек може и да стоплиш.
    —цитат от коментар 33 на pro_bono


    Когато ваксината покаже трайни положителни резултати и минимални странични ефекти - ще си помисля.
    При това трябва да има период на защита от минимим 10 години.

    В момента сме свидетели, как фармацевтичната мафия унищожава настройките на имунните системи на огромна част от населението, с цел - получаване на МИЛИАРДИ ДОЛАРИ.
    Това ще доведе до намаляване на защитните сили на ваксиниралите се, което от своя страна ще доведе до още по-големи печалби на мафията.
    Нещо като проблема с малцинствата - един куп фондации се стараят проблема да НЕ бъде решен, за да могат да точат.

  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#31] от "Гореща Пр.дня":

    =====Така е тук - 50 лв да се ваксинираш=====да, да 50лв...... нали ги даваха тея ромските медиатори на проф Търнев кво казаха......... min 300-320 лв за бодване и бутилка виски и камиона да го гледат у маалата .... с вискиту.....

  38. 38 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 2000 Любопитно

    дифтерия - причинител бактерии.
    тетанус - причинител екзотоксини.
    коклюш - причинител бактерии.
    морбили (дребна шарка) - причинител вирус.
    Туберколоза "ваксиниране-БЦЖ" - причинител бактерии.

    Тоест от изброените от теб, единствено дребната шарка е вирусно заболяване.
    При това от точно определен, немутиращ вирус.
    —цитат от коментар 25 на atmanpg



    В този ред на мисли що не измислиха и ваксина срещу СПИН нали то се причинява от вирус

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  39. 39 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    > Баце ако не друго, ходеше с джипката да ги натиска.

    Баце ти ходеше с джипката да се снима за тиливизора. Дългосрочния ефект от 'натисканията' му е ако не нулен, то негативен.

    Ако си професионалист който си върши съвестно работата - как би реагирал примерно на тази сценка с 'натискане' ?

    > Във всеки център на населените места около София отиваш лично,
    > заставаш на площада и като глашатаите викаш по 3 пъти "Няма
    > да има винетки", обикаляш и тогава се прибираш. Ясно ли е?",
    > скара се Борисов на шефа на АПИ.

    કટાક્ષ
  40. 40 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#29] от "djb95":

    По принцип ако гледаме само справедливостта сте напълно прав. Обаче погледнете го от гледна точка на загубите. Днес имаме 1 милион ваксинирани обаче има и 6 милиона неваксинирани. И ако стане драма и ни затворят всички ще патим т.е и тези 1 милион ще си патим и ще загубим много пари. Да, и неваксинираните ще загубят ама да кажем че са си виновни сами т.е считаме че само загубите на ваксинираните са несправедливи. И сега някои ви предлага - съгласен ли сте да дадете някакви пари обаче да си спестите много повече заради затваряне. И да, не е справедливо ама е много изгодно и затова аз лично съм съгласен. Но разбира се няма да стане само с морков, трябва си и тояга.

  41. 41 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#38] от "biss Mark":

    > В този ред на мисли що не измислиха и ваксина срещу СПИН

    Нещо последните десет години май не мрат много от СПИН. Поне в западния свят.

    કટાક્ષ
  42. 42 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#38] от "biss Mark":

    Щото спина атакува точно имунната система. И верно е че няма ваксина ама има доста ефективни поддържащи лечения. И отделно, биотехнологиите напредват много и се очаква че в някакъв момент ще имаме и такава ваксина. Но замислете се - СПИН не е проблем за популацията щото заразяването е много специфично и лесно за избягване.

  43. 43 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#38] от "biss Mark":> В този ред на мисли що не измислиха и ваксина срещу СПИН Нещо последните десет години май не мрат много от СПИН. Поне в западния свят.
    —цитат от коментар 41 на Ан Он


    СПИН си е имало, десетилетя преди да го открият официално.

  44. 44 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#29] от "djb95":

    > Всеки с личен мотив, но с идеята да има по малко опасности
    > за здравето на всички най- общо казано. Безплатно. Без бонус.

    Явно тоя път си се минал. Случва се.

    А иначе нали маските пазеха другите, пък ваксинирането пазеше теб ?

    કટાક્ષ
  45. 45 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#30] от "Гореща Пр.дня":

    Наричат я "платформа", това е общото между много ваксини. И в това понятие влиза дори шишенцето - не може да наливаш ваксината във всякакво, трябва изрична сертификация. Т.е платформата е начин да си понижиш разходите като преизползваш много неща, започвайки от шишенце та до липидните наночастици и само сменяш "пейлоуда" а именно кода за конкретния протеин.

  46. 46 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#40] от "m17":

    > тези 1 милион ще си патим и ще загубим много пари.

    Имаме нова теза на дневен ред ?

    Ваксинирането с експерименталните препарати е Доброволно, обаче заради тия дето не искат да са Доброволци другите ще загубят много пари ?

    કટાક્ષ
  47. 47 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    1000 лв на месец за първолинейник може, за ромчето не може....... ама ако се направи статистика ще се окаже категорично, че смъртността сред "медиците герои" е много по малка, в пъти даже от средната за страната...... 32000 са лекарите само, без останалите и колко са умрелите от Ковид да питам? и какъв им е %........ на геройте, дето кръвта си давали за пациента ?........ смях...... но иначе ореваха орталъка за тея 1000 лв......

  48. 48 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#43] от "atmanpg":

    Напълно вероятно, примерно сифилис има от хиляди години и все още си го има, разликата е че вече е рядко да умреш от него. А едно време бил смъртна присъда.

  49. 49 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#43] от "atmanpg":

    > СПИН си е имало, десетилетя преди да го открият официално.

    Това ясно. Както и (разновидности на) КОВИД.

    Въпросът е за какво ти е ваксина за нещо дето отдавна вече се разбра че не е проблем.

    કટાક્ષ
  50. 50 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#46] от "Ан Он":

    Ами да, локдауна няма да е само за неваксинираните а за всички. И много бизнеси и много хора ще загубят много пари.

  51. 51 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#50] от "m17":

    > Ами да, локдауна няма да е само за неваксинираните а за всички.
    > И много бизнеси и много хора ще загубят много пари.

    И какво е предимството на сертификата тогава ?

    Как сме оцелели последните 2000 години без локадуни - изобщо не мога да си представя.

    કટાક્ષ
  52. 52 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#51] от "Ан Он":

    Знам че е зловещо но ви пожелавам някои ваш роднина или поне познат да вземе да умре от Ковид че да престанете да се правите на интересен.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#45] от "m17":

    “ Наричат я "платформа", това е общото между много ваксини. ”

    ОК, да. Но както казах по-горе я наричат и “операционна систем” , “ софтуер” и “app” (софтуерно приложение)

    Нещо не ми се връзва като за лекарство 👍

  55. 55 Профил на klb091008761
    klb091008761
    Рейтинг: 191 Неутрално

    До коментар [#8] от "pro_bono":

    Добре си тръгнал, още малко се помъчи и сам ще си отговориш. Успех!

  56. 56 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7956 Неутрално

    Славчовият министър каза, няма пари, сложно е и трябва да се помисли...за пенсиите говоря, но сигурно за всичко ще е така.

  57. 57 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 930 Неутрално

    До коментар [#16] от "MPetr":

    Има безплатни летни лагери, питайте в училището на детето си дали са се включили в програмата.

  58. 58 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#54] от "Гореща Пр.дня":

    Глупости говорите, някоя мисирка може да си наплеска думички но това не значи нищо. Няма чипове, няма процесори, няма операционни системи, няма софтуер, няма аппове. Единствената алюзия може да бъде с рнк което кодира протеина което с много въображение може да бъде наречено "програма".

  59. 59 Профил на army
    army
    Рейтинг: 601 Неутрално

    И пак започна едно прехвърляне на топката спрямо вируса.

  60. 60 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#58] от "m17":

    “Глупости говорите, някоя мисирка може да си наплеска думички но това не значи нищо. Няма чипове, няма процесори, няма операционни системи, няма софтуер, няма аппове. Единствената алюзия може да бъде с рнк което кодира протеина което с много въображение може да бъде наречено "програма".“

    Хм, коя “мисирка”, господине? Те го пишат на сайта си. Вие прочетохте ли описанието , което самите те дават? Да, няма чипове това е ясно :)

    Но кой оприличава лекарство, което трябва да бъде изпитвано 10 г на “операционна система””? На софтуерно приложение?

    Ами бодете се с операционни системи. Ние не щем 😁

  61. 61 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#52] от "m17":

    Да ти се връща.

  62. 62 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#54] от "Гореща Пр.дня":Глупости говорите, някоя мисирка може да си наплеска думички но това не значи нищо. Няма чипове, няма процесори, няма операционни системи, няма софтуер, няма аппове. Единствената алюзия може да бъде с рнк което кодира протеина което с много въображение може да бъде наречено "програма".
    —цитат от коментар 58 на m17


    Това което имаме е една имунна система, която през шест месеца бива подложена на корекции.
    И в резултат може да започне да реагира по неприсъщ за нея начин.
    Страничният ефект ще бъде снижаване на имунитета по отношение на ежедневните заплахи.

  63. 63 Профил на Гореща Пр.дня
    Гореща Пр.дня
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#52] от "m17":

    “Знам че е зловещо но ви пожелавам някои ваш роднина или поне познат да вземе да умре от Ковид че да престанете да се правите на интересен.”

    Тук имаше и едн друг такъв гнусен палячо , “РМ” 😁

    Бас държа, че в обкръбението си се правиш на много добросъвестен гражданин , съпруг и прочие 😂

    Но кажи ми, защо ня мен да ми пука за теб , смърдел , след като кълнеш роднините ни? Защо аз като мина покрай теб на улицата да не те заплюя? 😁 Да не ти забия два -три тупаника? 😁

    А, смърдел? Ти не си жив човек, ти си ходеща мърша. Смърдиш на мърша, говориш като мърша 😁

    Аз всеки ден като изляза от нас наблюдавам утайки като теб дето се. правят на добри граждани, а са мърша 😁

  64. 64 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#63] от "Гореща Пр.дня":

    Дебил си и дебил ще си останеш.

  65. 65 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#61] от "atmanpg":

    Както се досещате, през мен мина и това определено повлия на възгледите ми по темата.

  66. 66 Профил на ivailo igov
    ivailo igov
    Рейтинг: 480 Весело

    кацата и радефф , СА НА МОРЕ , ХАЙДЕ ВСИ4КИ ДА ГИ ПРИДРУЖИМ ! ИЛИ ДА МРЕМ ОТ КОВИД ! КАКВО ЛИ ИМ ПУКА !

  67. 67 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#17] от "девети дан":
    "Защото тези ваксини са по класическия метод с деактивиран вирус и са тествани десетилития преди това.
    Един от главните създателите на мРНК технологията Робърт Малоун... '

    Нищо не оборихте са това изречение... И ваксините на база аденовирус (Спътник, Астра Зенека и Янсен), както и иРНК (Модерна и Файзер) са с обезвреден вирус. На практика съдържат само умъртвена част от неговия шипчест протеин.
    А този учен Малоун, се е отказал от изследванията на иРНК технологията преди години и май сега се хапе, където не се стига, че други успяха да създадат ваксини, които спасяват животи! Всяко злословие си има причина... Този май много го е яд.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK