България е на първо място по COVID смъртност в Европа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (222)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 703 Неутрално

    браво,браво,браво.

  2. 2 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Българи юнаци! Не се оставяйте Бил Гейтс да ви чипира!

    Слава Україні!
  3. 3 Профил на mun4o
    mun4o
    Рейтинг: 89 Неутрално

    Само 3(три) месеца бяха достатъчни на ОФ и техния здравен гуру за да наваксат изоставането! Слава на ОФ!

  4. 4 Профил на Николай Огнянов
    Николай Огнянов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Яжте чесън и слушайте Ричард Алибегов, бе, и да не ви страхуват тия данни... Чудо на чудесата, числа някакви...
    ...
    Тежко ѝ на тая държава - в 21 - ви век да умират хора от ваксинно контролируемо заболяване...

  5. 5 Профил на shymi
    shymi
    Рейтинг: 18 Любопитно

    А преди Ковид на кое място бяхме по смъртност?

  6. 6 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Гадна комбинация.
    Най-малко ваксинирани и най-лоша здравна помощ.

  7. 7 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Тая работа, не е като оная. Сиреч, да плюеш управлението на кризата и мерките, не е като да я управляваш.

  8. 8 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Някой яко се е захванал да точи касата, предвид гласуваното увеличение на бюджета.

  9. 9 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Бай Ганчо ще умира по канафките, но няма да позволи да го чипират евреите. Бай Ганчо е невероятен, може би, поради тази причина, България е на първо място в света по депопулация. 7 млн дървени философи.

  10. 10 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1754 Неутрално

    Червените и лилЯвите тролове преди пишеха" Бойко българоубиец"
    Къде са днес?

    Имам време да питам всеки идиот.
  11. 11 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 854 Весело

    Можеш да караш кола с еърбег или да умреш като мъж - изборът е твой!

  12. 12 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2210 Любопитно

    За човешката простотия ваксини и лекарства няма измислени, може би защото тя е безгранична.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  13. 13 Профил на Станко Тодоров
    Станко Тодоров
    Рейтинг: 15 Неутрално

    @Дневник и автора на статията - Сериозно са ви сбъркани числата.
    Това - "Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, което съответства на 55.67 души на 1 млн. население."

    Ето общата смъртност в България по седмици - https://www.nsi.bg/bg/content/18121/basic-page/умирания-в-българия-по-седмици

    Последните няколко месеца няма 14 дни или даже 21 дни в който ОБЩАТА смъртност да достига "18 731 души". Заболелите от КОВИД за 14 дни може и да достигат този брой.

  14. 14 Профил на Станко Тодоров
    Станко Тодоров
    Рейтинг: 15 Неутрално

    @Дневник и автора на статията - Сериозно са ви сбъркани числата.
    Това - "Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, което съответства на 55.67 души на 1 млн. население."

    Ето общата смъртност в България по седмици - https://www.nsi.bg/bg/content/18121/basic-page/умирания-в-българия-по-седмици

    Последните няколко месеца няма 14 дни или даже 21 дни в който ОБЩАТА смъртност да достига "18 731 души". Заболелите от КОВИД за 14 дни може и да достигат този брой.

  15. 15 Профил на МЕСИ от Бояна
    МЕСИ от Бояна
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    "България вече е на първо място по COVID смъртност в Европа"

    Нали всичко беше под контрол бе, другари КОМУНИСТИ?

    СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!
  16. 16 Профил на aefan
    aefan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо вместо за мерки никой не пита здравния министър - как така при средна смъртност от КОВИД в света около 2% тук са над 4%? Кой организира здравната система - заведенията или министъра на здравеопазването?
    Заведенията ли са виновни, че починалите 19000 души можеха да са само 9500? (колкото е средния процент за света). Да видим на какво може да се дължи тази разлика:
    - надписани бройки починали - наливаме масло в огъня на пропагандата и ползваме здравна пътека
    - нереален брой заразени - както аз, така и много други познати си се самоизолираха и си го изкараха без да влизат в статистиката
    - Скапана здравна система - и това си го знаем, че не е отсега
    - Всичко накуп

  17. 17 Профил на Николай Огнянов
    Николай Огнянов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Consumer":

    Както казва Ицо Хазарта: "Ей ги, тия тука я лекуват със ракия..."

  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3997 Неутрално

    Странното е, че от това първо място ще се възмущават и тези, дето не вярват във вируса, и антиваксърите, и противниците а маските......

    Еретик
  19. 19 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 8 Неутрално

    >България вече е на първо място по COVID смъртност в Европа

    А от другите заболявания на кое място по смъртност е?
    Познахте - на първо. И от много време е така. Но никой, и у нас, и в Брюксел, никога не е бил загрижен за това.

  20. 20 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#5] от "shymi":

    Не разбирам минусите на този коментар, щот пак бяхме шампиони по смъртност, само че не се говореше особено за това, ся изведнъж се загрижиха за България дето досега я оплюваха :))) Щот се цепим от колектива и сме патили достатъчно в много други аспекти и забелязваме нередностите от далече и не вярваме така свободно като наивниците на запад, дет ся почват да въртят комунизъм и си превръщат държавите в Афганистан...

  21. 21 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Най-после България да е на първо място по нещо!

  22. 22 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Любопитно

    А по вряскане против ваксините, на кое място сме?

  23. 23 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Е, но болниците ни са търговски предприятия! Търговията върви успешно ! Аптекарите и гробарите са в комбина !

  24. 24 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 8 Весело

    "Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, което съответства на ..."
    Знам аз на какво съответства, ама нема ви го напишем, че сме възпитан. Включва журналистика, дего го премълчаваме.

  25. 25 Профил на Гуси Гуси
    Гуси Гуси
    Рейтинг: 217 Неутрално

    ДНЕВНИК, може ли да си оправите цифрите...ако са починали 18 731 , което било 56 на 1 мил, значи в България живеят малко над 335 мил души. Хора със слаби нерви ако прочетат статията ви и видят че за 14 дни са починали 19 000 души...

  26. 26
    Daria
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 602 Любопитно

    А преди Ковид на кое място бяхме по смъртност?
    —цитат от коментар 5 на shymi


    Ми според ООН на първо място в света за най-бързо изчезваща нация

    https://www.google.bg/search?q=най-бързо+изчезващата+нация&ei=LRUyYczsNJKFlQe0hJzwDg&oq=най-бързо+изчезващата+нация&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHjoHCAAQRxCwAzoGCAAQBxAeOgQIABAeSgQIQRgAUICNAljAkQJgurECaAFwAngAgAGoA4gBggaSAQcwLjIuNC0xmAEAoAEByAEHwAEB&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwiMt6yd5-LyAhWSQuUKHTQCB-4Q4dUDCA0&uact=5

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  29. 29 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#21] от "vankata1":

    А ти в твоя живот по какво си пръв ?

    Виж не е късно... Ако рефрешваш страницата достатъчно бързо, рано или късно ще имаш своя шанс да си пръв в коментарите :))

    Инвестирай в живота си, бъди пръв или най добрия човек, които можеш да бъдеш и така всички други и рано или късно България ще бъде първа в много други неща :))))
    Стига гледа в двора на съседа, гледай в своя...

  30. 30 Профил на Manfred von Richthoffen
    Manfred von Richthoffen
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Къде е коментиращият за Израел? :)

  31. 31 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 8 Весело

    Ми според ООН на първо място в света за най-бързо изчезваща нация
    —цитат от коментар 28 на MititU


    Това не е толкова важно. Важното е да изчезнем ваксинирани.

    :-)

  32. 32 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 533 Разстроено

    Само една дума: Трагедия

  33. 33 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "aefan":


    Защо вместо за мерки никой не пита здравния министър - как така при средна смъртност от КОВИД в света около 2% тук са над 4%?
    —цитат от коментар 16 на aefan


    Вие, какво?
    Искате да отстъпваме по водачество ли?
    Ние сме Българи-Юнаци! Нас някакво вирусче (което нито око вижда ; нито ръка може да пипне) не може да ни уплаши!

  34. 34 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ама как за 14 дни 18000!? Оправете си гугъл преводача!

  35. 35 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 628 Неутрално

    "Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, което съответства на 55.67 души на 1 млн. население."

    Какви 18 хиляди починали за 14 дена бре?
    Вие гледате ли какво пишете въобще, що за глупости?

  36. 36 Профил на Станко Тодоров
    Станко Тодоров
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Ето официална статистика ... - https://coronavirus.bg/bg/statistika
    Последната седмицаи умират по около 50 човека на ден.

  37. 37 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Византийци, османци и съветският съюз не са успели да затрията българите, но сами ще се справим.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  38. 38 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    До коментар [#16] от "aefan":

    Пропуснал си да споменеш сред причините за най-високата смъртност - най-нисък процент ваксинирани в Европа.

  39. 39 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 8 Весело

    Къде е коментиращият за Израел? :)
    —цитат от коментар 30 на Manfred von Richthoffen


    Не е един, а са няколко. В момента обядват ;-)

  40. 40 Профил на peb11648502
    peb11648502
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Данните на Европейския център за профилактика и контрол на заболяванията показват, че засега България не е на най-челните места по брой нови заразени"

    Логично, след като и тества най-малко ...

  41. 41 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    "Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, "
    Абе вие малоумни ли сте? Това са над 1000 човека на ден!!!

  42. 41 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Тези дни се ваксинирах във Франция, понеже живея тук. Хората масово се ваксинират, за 15 минути през пункта минаха 50 човека. Чаках за ваксината повече от месец, понеже тук записванията са само по интернет и има ред, пунктовете не са навсякъде като в началото. Ще е интересно през зимата, когато отново ще има пик на ковид, да се види каква е разликата между западните държави, които се ваксинират масово, и тези от изтока, като България и Русия, където разни Мангъровци са оставени да манипулират хората..

  43. 43 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "ahasver":

    Аптекарите и гробарите са в комбина !
    —цитат от коментар 23 на ahasver


    Човече! Няма да им избягаш на Гробарите! Спокойно!

  44. 44 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    До коментар [#16] от "aefan":

    Скапана здравна система - и това си го знаем
    +++++
    Преди няколко месеца моя близка беше в ковид отделение на провинциална болница.
    Инфекциозен специалист от София се опитваше да консултира лекуващите лекари.
    Опитваше!!!
    Ганьо акъл не ще, пари му дай на Ганьо.
    Ганьо акъл си има!
    Това е и основната причина за високата смъртност.

  45. 45 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Гадна комбинация.Най-малко ваксинирани и най-лоша здравна помощ.
    —цитат от коментар 6 на Таралеж


    Необходимо уточнение:

    Не "здравна помощ", а "здравна услуга"!

    Спазвайте терминологията, не само публично употребяваната, а и както е според официалните документи.

  46. 46 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    До коментар [#40] от "peb11648502":

    Или след като положителни са под 7%

  47. 47 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Гарантирано от ГЕРБ ....

  48. 48 Профил на shymi
    shymi
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ramon Asvalda":

    Е, друго си е да се блъскаш по гърдите, да викаш "булгар, булгар" и да не обръщаш внимание на проблемите, които ги има от доста време. Масово народът не иска да приеме, че сме болна нация и положението(особено откъм здравно състояние) е доста зле. Честно казано и за съжаление ми се струва, че пак щяхме да оглавим класациите по смъртност и при 100% ваксинирано население.

    Никой не иска да се направят стъпки да се подтикнат хората към по-здравословни навици като цяло. Ковид ще мине(или ще стане поредният ежегоден грип), ще оцелее част от населението, но останалата по нашите региони ще продължи да си мре масово като мухи заради много фактори, които съществуват от години...

  49. 49 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    До коментар [#4] от "Николай Огнянов":

    Ваксинно контролируемо, бахахааа като в Израел ли?

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#41] от "coy341048611":

    Да бе. В САЩ отиваш в МаКДоналдс и с хепи меала получаваш и ваксина, без консултация без нищо :)))

    По паркове, драйв тру, пред обществените тоалетни :)))) Трябва да се осигурят възможно най много пукнтове за ваксиниране :)))) Консултацията не е важна, ваксината е извънземна технология, която се адаптира към всеки организъм е 100% ефективна и странични ефекти няма и не се предвиждат за 100 години напред, тъй рече врачката баба Кукуруз

  52. 52 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Дневник, що не си проверите сметките. То е ясно, че сме на първо място, но поне не публикувайте грешни данни. Имате ли представа колко са 18 731 починали за 14 дни. Това прави над 1300 на ден.

  53. 53 Профил на peb11648502
    peb11648502
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да се има предвид, и че делът на нерегистрираната смъртност от Ковид в България е най-висок в ЕС заради малкото тестове. Първи за последните две седмици, но и първи изобщо от началото на пандемията, ако се гледа извънредната обща смъртност. Но и само с официалната пак е в топ 5.
    Честити ви най-леки мерки в Европа и най-малко ваксинирани, сметката дойде!

  54. 54 Профил на Plamen Doychev
    Plamen Doychev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Статията е подвеждаща! Данните са тълкувани грешно!
    Посочената бройка починали (18731) е от началото на пандемията.
    Никъде в източника не се споменава колко човека общо са починали за 14 дни.

    Източника казва , че сме на първо място по този фактор: 14-day death notification rate per 1 000 000 inhabitants for the reporting period => 55.67 , което е малко различно от общ брой починали.

  55. 55 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#47] от "Kalinoff Ivan":


    Гарантирано от ГЕРБ ....
    —цитат от коментар 47 на Kalinoff Ivan


    Е, колкото и да съм против Герберунделите, тук не сте прав!

    ГАРАНТИРАНО ОТ НАШЕНСКАТА ПРОСТОТИЯ!

  56. 56 Профил на dds27557755
    dds27557755
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Колко от заразените и починалите са били ваксинирани? Роднини се набодоха, за да пият кафе в Гърция и две седмици са болни.

  57. 57 Профил на truder
    truder
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо вместо за мерки никой не пита здравния министър - как така при средна смъртност от КОВИД в света около 2% тук са над 4%? Кой организира здравната система - заведенията или министъра на здравеопазването? Заведенията ли са виновни, че починалите 19000 души можеха да са само 9500? (колкото е средния процент за света). Да видим на какво може да се дължи тази разлика:- надписани бройки починали - наливаме масло в огъня на пропагандата и ползваме здравна пътека- нереален брой заразени - както аз, така и много други познати си се самоизолираха и си го изкараха без да влизат в статистиката- Скапана здравна система - и това си го знаем, че не е отсега- Всичко накуп
    —цитат от коментар 16 на aefan


    Ето, ти сам поясняваш защо в България данните за статистиката не огтоварят. Разболял си се и си се скрил, а от време на време и до магазина си ходил и си споделял вируса щедро. Браво!

  58. 58 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4303 Неутрално

    А по вряскане против ваксините, на кое място сме?
    —цитат от коментар 22 на inchhighliliput


    Вряскането против ваксините се осъществява чрез медиите. Те публикуват противоречива информация за ваксините и общо взето настройват хората против ваксиниране. Поведението на българските медии е безотговорно. Те също носят вина за ниската ваксинация на населението и свързаната с това висока смъртност от ковид 19.

  59. 59 Профил на pon55538378
    pon55538378
    Рейтинг: 5 Разстроено

    ДНЕВНИК - моля Ви се, ако наистина искате да убедите хората във важността на ваксината не пишете, че близо 19 хиляди са умрели за 14 дни, както и че това съответства на "55.67 души на 1 млн. население". Това е несериозно и по-скоро ще убеди хората, че всичко е "лъжа".

  60. 60 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#41] от "coy341048611":Да бе. В САЩ отиваш в МаКДоналдс и с хепи меала получаваш и ваксина, без консултация без нищо :)))По паркове, драйв тру, пред обществените тоалетни :)))) Трябва да се осигурят възможно най много пукнтове за ваксиниране :)))) Консултацията не е важна, ваксината е извънземна технология, която се адаптира към всеки организъм е 100% ефективна и странични ефекти няма и не се предвиждат за 100 години напред, тъй рече врачката баба Кукуруз
    —цитат от коментар 51 на Ramon Asvalda


    Няма нужда от никаква консултация, хората вече са преценили че е безвредна и ефикасна. Поне тази на пфайзер, тука само тя се употребява. Вие си стойте вкъщи под юргана и стискайте палците на краката, да не се заразите.

  61. 61 Профил на peb11648502
    peb11648502
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#46] от "uq":

    А в другите страни колко са като процент?

  62. 62 Профил на aefan
    aefan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз само да питам - нали трябваше да се пазят ваксините на минус 70 градуса. Пък сега и в кварталното кафе вместо късметче може да си боцнеш една ваксинка.
    Работата е като 90те години в Люлин - първите две спринцовки са безплатни от дилъра

  63. 63 Профил на Станко Тодоров
    Станко Тодоров
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Статията е подвеждаща! Данните са тълкувани грешно!Посочената бройка починали (18731) е от началото на пандемията.Никъде в източника не се споменава колко човека общо са починали за 14 дни.Източника казва , че сме на първо място по този фактор: 14-day death notification rate per 1 000 000 inhabitants for the reporting period => 55.67 , което е малко различно от общ брой починали.
    —цитат от коментар 54 на Plamen Doychev


    https://coronavirus.bg/bg/ сочи "19 001" починали от КОВИД от началото на пандемията. Това би обяснило "18731" от статията.

  64. 64 Профил на S
    S
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    От този вирус умират хронично болните,здравите се преборват.Значи ние сме хронично болни от това,че сме най-бедната държава и ни управляват от 1944 година крадливи комунисти.

  65. 65 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#56] от "dds27557755":


    Роднини се набодоха
    —цитат от коментар 56 на dds27557755


    С какво се боцкаха? Кой им беше Дилъра?

  66. 66 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#58] от "tacheaux":

    Вряскането против ваксините се осъществява чрез медиите.
    —цитат от коментар 58 на tacheaux


    Че мие, Журналята за нещо различно ли я възприемате?
    Same shits!

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на Velina Tomova
    Velina Tomova
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#13] от "Станко Тодоров":

    18 хиляди за 14 дни е по повече от хиляда на ден, но е важно да се пише и да се пуска бързо новината, не да е вярна.

  69. 69 Профил на aefan
    aefan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#57] от "truder":

    А защо ми трябва тест като знам, че съм болен - и спокойно достатъчно отговорен съм като знам, че съм болен да не ходя да кашлям в лицето на хората. Но съм и достатъчно умен, като знам, че съм здрав - да не се водя по акъла на хора, за които е нормално един пенсионер да получава 300 лева на месец, но като стане дума за КОВИД да са адски загрижени за здравето на същия. Много сърцераздирателни тиради и от предните и от сегашните слушах за нашите майки и бащи - как трябва да се грижим за тях и да ги пазим. Ами с 300 лева точно каква качествена храна или стандарт на живот води един среден пенсионер в България? Като добавим към нищетата и скапаното здравеопазване, където ти не си пациент, а касичка - картината става пълна. И колкото маски да си сложите, колкото и да се набоцкате и колкото пъти да си бъркате в носа - това няма да промени факта, че хората в България измират не от КОВИД - а от престъпното безхаберие на всички правителства последните 30 години

  70. 70 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Само 3(три) месеца бяха достатъчни на ОФ и техния здравен гуру за да наваксат изоставането! Слава на ОФ!
    —цитат от коментар 3 на mun4o


    Какъв ОФ, какви 5 лева? За целия перод на пандемиата България е на първо ясто в ЕС по смъртност от месеци, като процентът на починалите от заразените достигна по едно време 4,20, а в последните седмици леко спадна до 4,14% А по покозателя починали на 1 млн. население бяхме стигнали 6 място в света, докато в последно време отстъпихме на 8 място. Стига сме политизирали! Лошото е, че истината не се признаваше открито от предходното правителство, а това поне я изрича на глас, без да я крие и замазва с какви ли не данни. Но истината лъсва рано или късно и е глупаво да я крием или украсяваме по политически и идеологически причини.

  71. 71 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Отидох погледнах им графиката и избрах България и Македония
    https://ourworldindata.org/covid-deaths

    Северна Макединия 26% напълно ваксинирани - 180 смъртни случая на милион
    България 15% напълно ваксинирани - 80 смъртни случая на ден

    Какво става, ваксърите, май македонците с двойно по-висок процент ваксинирани умират двойно повече от нас?

    Или тези графики на сайта "направен от специалисти" май са много неточни?

    България средно 80 смъртни случая на ден последните 2 седмици?!?
    Че официалната ни статистика е около 50 човека / ден.

    Май за страни с малко население дава много грешна статистика тоя сайт, но е идеален да попълни дневната норма от "ковид" статии.

    И идеално запомнящо се заглавие за да плашим хората
    "България вече е на първо място по COVID смъртност в Европа"

  72. 72 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1459 Любопитно

    Този лозунг на базата на колко аутопсии почива?

  73. 73 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3997 Весело

    До коментар [#55] от "inchhighliliput":

    "Гарантирано от ГЕРБ ....
    —цитат от коментар 47 на Kalinoff Ivan

    Е, колкото и да съм против Герберунделите, тук не сте прав!"
    ==============
    Ванко се подиграва на Кмета.

    Еретик
  74. 74 Профил на Plamen Doychev
    Plamen Doychev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#63] от "Станко Тодоров":

    Допускам, че разлика се дължи на това, че данните посочени в източника са до края седмица 34: "COVID-19 situation update for the EU/EEA, as of week 34, updated 2 September 2021".

    Докато в https://coronavirus.bg/ включва и 3 дни от седмица 35.

  75. 75 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 228 Весело

    Айде, зове ни първото място в света!!!

  76. 76 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    ми те и да разкарат тоя кацаров те и радев и падуанът му са антиваксъри и анти 5жи така че все едно

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  77. 77 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 479 Неутрално

    За съжаление естествения подбор след естествения си ход.

  78. 78 Профил на no_bs
    no_bs
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Поредната тотално манипулативна статия.
    За целия период на COVID пандемията най-много регистрирани починали СЪС COVID на 1 милион души има Унгария, която при втората и третата вълни има умопомрачаващо повече починали с COVID на ден от България. А ако някой почине веднъж, няма да почине втори път. Затова сега Унгария, както и Белгия има по-малко починали на ден. Проблемът в двете страни, както и в Румъния, Латвия, Литва, е че са начело в Европа по сърдечно-съдови заболявания в Европа (България е на първо), имат недостатъчно модерни здравни системи и здравната култура на хората е на много ниско ниво. Както е известно COVID поразява най-първо тези със сърдечно-съдови заболявания, диабет и наднормено тегло. Три състояния, които най-често в комбинация, са в изобилие в България. Ако хората сами не намалят риска за здравето си, чрез здравословен начин на живот, то никакви хапчета, ваксини и мерки няма да помогнат.

    Първо съм ваксиниран, а след това заразен и оздравял, но не и "зомбиран" - политиците и медиите са вредни за вашето здраве.
  79. 79 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    Цитат:
    смъртността се измерва като брой починали заразени с коронавирус на 1 млн. души за две седмици
    ------

    Журналята, както винаги, НЕ СА В ЧАС, но щом е за хулене на България - еша си нямат...

    Като си спомним за Аритметиката, която сме учили в Яслите, то очевидно ни правят на балъци...
    Пояснявам и защо!
    Туй със стойностите за период от 14 дни* означава следното: от 1 до 14 число на месеца, от 2 до 15,.... от 16 до 29 число, от 31 на предния месец до 13 на следващия и т.н. Т.е. ВСЕКИ месец имаме всъщност между 28 до 31 периода, по които се прави "класирането."

    Ако вземем началото на истерията - 1.02, нека е 1.03 миналата година, то имаме около 17 месеца - по средно 30 дни, общо 510 класирания (периода по 14 дни)...

    След като ТОЧНО в този период сме "първенци", то това означава, че в останалите 509 (петстотин и девет) класирания, не сме били на първо място. На първо място е била някоя друга държава...
    И какво се получава - сега ще се врещи, как сме били първенци един път (дано да е само този), но не се е крещяло в останалите 509 пъти как има МНОГО по-зле от нас.

    Изправени сме пред съотношение 1 към 509 - и никой не оже да го опровергае.

    Какво не се разбира от безпогрешните журналя в цял свят, не само у нас.
    Това с короната е ПРОЦЕС - на приливи и отливи, едни сега са добре, стават по-зле, както и обратното - някои са зле, след това настъпва подобрение, но МОМЕНТАЛНАТА картина е само за ВРЕМЕННАТА тенденция.

    Както много пъти съм казвал, предполагам след време в повечето държави ще се установят някакви приблизително (!!!) еднакви стойности - т.е. с разлики +/- 20-30%, а не както е сага - с пъти.

    Но да се правят изводи при проявление 1 към 509, че това 1 е ВАЛИДНО и за останалите 509 случая е смешно - защото, повтарям, в останалите 509 случая "първенец" е била ДРУГА европейска държава...

    ---
    заб.* moving average му се казва на новоговор.

  80. 80 Профил на dds27557755
    dds27557755
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#56] от "dds27557755":
    —цитат от коментар 65 на inchhighliliput


    Дилърите им са платени пропагандисти като Дневник, на които АзаБ са им резнали кинтите и сега попълват от фармамафията.

  81. 81 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 761 Весело

    Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19, което съответства на 55.67 души на 1 млн. население.......... да няма грешка случайно? Ние колко милиона сме ?

  82. 82 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3467 Весело

    До коментар [#18] от "Костадин Иванов":

    Е как няма да се въмущават, това е като да класираш някого като "най-големият идиот в Европа". Не е комплимент със сигурност.

  83. 83 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Тъжно, колко ли от коментиращите антиваксъри са влязли в статистиката?
    Освен ако са антиваксъри само на ведомост към руската тролска фабрика де?

  84. 84 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 761 Весело

    Според статистиката за периода от 14 дни в България колко лекари са починали ? Че по лесно се смята, те са около 32000 души....... хахахаха......

  85. 85 Профил на BlueBoss
    BlueBoss
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Попитали наскоро Бил Гейтс какво си е мислел, когато създавал "Майкрософт", а той без да се замисли казал: "През всички тези години едничка цел ме е водила и тя е как да чипирам бай Пешо от Долно Уйно"...

  86. 86 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    Журналистката Златина не може да чете данни.
    По никой от изнесените от нея показатели България не е "Първа по смъртност в Европа". По всеки от изнесените от нея показатели Северна Македония (съчувствие на братята) е с по-тежки показатели. Не, че показателите коренно ще се променят, но това е показателно за потресаващото качество на работа на журналиста, който не се свени да излезе с бомбастичното заглавие.


    Темата за смъртността от ковид в България беше коментирана надълго и нашироко пролетта при втората (макар медиите да я наричат "трета") от изявените членове на НОЩ - най-вече Ангел Кунчев (да не търся линкове с интервютата му по телевизията). Макар и в защита на т.нар. Щаб, не може да му се отрече, че е прав - върху смъртността ни, вкл. и ковид, влияе такъв микс от фактори, че ако трябва да им се направи смислен анализ, това си е жив научен труд. Но журналистката Златина го кара напряко...

    И последно: ваксинацията продължава да е доброволна (да не се чете "Не се ваксинирайте!"). Но обяснението "мрем, защото не сме ваксинирани" изглежда доста примамливо; да се представи ниската ваксинация като ЕДИНСТВЕНАТА причина за посочения нерадостен резултат, е просто невярно. Нищо ново: нито отборът на "ваксърите", нито на "антиваксърите" не се срамува да манипулира (волно или неволно)...

  87. 87 Профил на Lord Elrond
    Lord Elrond
    Рейтинг: 228 Неутрално

    понеже смъртността не е от ковид, ковид жертвите са по-малко, да не би ваксините да убиват така яростно?

  88. 88 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#9] от "coy341048611":

    Малък, но за сметка на това изключително прост народ.

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  89. 89 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#88] от "mastikata":

    Обикновено се иска индивидуалност и интелект да се противопоставиш на тежестта на общественото мнение, социалния натиск, милионите години еволюция, които ни карат д а се чувстваме като лайно, като се движим срещу колектива и тнн :)))

    Простите по мое мнение са тези, които се редят на опашка, без да знаят що се редят и които си мислят, че щом всички го правят значи е нещо хубаво :))) Има хиляди такива примери :)))) Сироп за кашлица с херойн за деца :))) Много популярен за времето си и ефективен :))) Без странични ефекти

  90. 90 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 761 Весело

    Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души с COVID-19......... ааааа кво на направихте , в тази статия има ли една вярна цифра......

  91. 91 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    До коментар [#70] от "kmat":

    Искаш да кажеш при предното правителство сме били криво-ляво, но откак България живее и диша ЕДИНСТВЕНО и САМО с пулса на ВСЕПРИЗНАТИЯ ВОЖД - Киро Канадеца (съдим по материалите в пресата!), то сме станали най-зле в Европа!?

    И, ся, кво!? Да обвиним Киро Канадеца, че ни е докарал бедствието, че Киро Канадеца е по-зле и от ББ!?

    Аде, моля, по-сериозно...

    Горе-долу у нас, както по цял свят, се предприемат почти еднакви мерки и то в диапазона - като се започне от абсолютно безумните и се стигне до напълно разумните...

    Всички ръководещи "борбата" с короната у нас се справят малко или много ЗАДОВОЛИТЕЛНО - не всичко, да не каже твърде малко, зависи от тях. Просто това е болест, като всички такива въздушно-капкови-дихателни и пр. зарази, срещу които трудно се намира противодействие.

    Трябва да измине време и балансът ще се възстанови - както е било в МИЛИАРДИ случаи в Историята на Човечеството.

  92. 92 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Ако някой си мисли, че с подбни внушения "... колко сте тъпи и прости ..." българинът ще се юрне да се ваксинира - сериозно се е объркал. ... И по-горе беше зададен ключов въпрос: А преди К19 на кое място по смъртност бяхме ??? ... А, Дневникарите, както обикновено, превеждат през Гугъл и дори не се усещата какви глупости пишат (18 000+ починали от К19 за 14 дена ?!?!?!?!) ... Токова си могат, завалиите !

  93. 93 Профил на Gilbert Grape
    Gilbert Grape
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Днес, на път за вкъщи се спънах в три трупа. Паднах. Ожулих се. След това кихнах, и като се проверих, се оказа че имам ковид.

  94. 94 Профил на dds27557755
    dds27557755
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Журналистката Златина не може да чете данни.По никой от изнесените от нея показатели България не е "Първа по смъртност в Европа". По всеки от изнесените от нея показатели Северна Македония (съчувствие на братята) е с по-тежки показатели. Не, че показателите коренно ще се променят, но това е показателно за потресаващото качество на работа на журналиста, който не се свени да излезе с бомбастичното заглавие.Темата за смъртността от ковид в България беше коментирана надълго и нашироко пролетта при втората (макар медиите да я наричат "трета") от изявените членове на НОЩ - най-вече Ангел Кунчев (да не търся линкове с интервютата му по телевизията). Макар и в защита на т.нар. Щаб, не може да му се отрече, че е прав - върху смъртността ни, вкл. и ковид, влияе такъв микс от фактори, че ако трябва да им се направи смислен анализ, това си е жив научен труд. Но журналистката Златина го кара напряко...И последно: ваксинацията продължава да е доброволна (да не се чете "Не се ваксинирайте!"). Но обяснението "мрем, защото не сме ваксинирани" изглежда доста примамливо; да се представи ниската ваксинация като ЕДИНСТВЕНАТА причина за посочения нерадостен резултат, е просто невярно. Нищо ново: нито отборът на "ваксърите", нито на "антиваксърите" не се срамува да манипулира (волно или неволно)...
    —цитат от коментар 86 на inn


    Една от причините за нерадостния резултат миналата зима беше, че докато в България върлуваше инфекция, засягаща дихателните пътища, топлоцентралите ни горяха боклуците на Европа. Разбира се тогава учениците бяха виновни и бяха под домашен, да спят онлайн, а всички ние бяхме в локдаун.

  95. 95 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3997 Неутрално

    До коментар [#71] от "everlast666":

    Виж какво си написал!
    "Северна Макединия 26% напълно ваксинирани - 180 смъртни случая на милион
    България 15% напълно ваксинирани - 80 смъртни случая на ден

    Какво става, ваксърите, май македонците с двойно по-висок процент ваксинирани умират двойно повече от нас?"
    =================
    Едното е на ден, другото на милион, ама карай да върви, пропаганда да става!

    Еретик
  96. 96 Профил на wwy531073384
    wwy531073384
    Рейтинг: 8 Неутрално

    >Според статистиката за периода от 14 дни в България са починали 18 731 души С COVID-19, което съответства на 55.67 души на 1 млн. население.

    Ало редактора вие НАРЕД ли сте? 18 731 души са починали за ГОДИНА и половина НЕ за 14 дни.

    ЩО за простотия и манипулация?

  97. 97 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#89] от "Ramon Asvalda":

    А и да не говорим, че почти всички си мислят, че науката е безгрешна, щото виждат крайния продукт след 1000000 провала и версии....

    Учените не са магьосници... Понякога оправят едно нещо излизат 10 нови и така докато най накрая след 5 - 10 години не се постигне стабилна и предвидима версия и се направят нови открития, които помагат по добре да се разбере защо се проявяват някои неща и тнн..

    Не сме стигнали пика на науката и медицината, все още се движим, не толкова сляпо но с малка свещ в тъмнината в сравнение с това, което не знаем около нас, всичката тази всеобхватна тъмнина незнание..

    Естествено, че ще съм скептично настроен към всичко, което се предлага като абсолютно решение на даден проблем.... Това е честа тактика на измамниците...

    Ще го обобщя всичко това в едно изречение : Стига превръщахте науката в религия и учените в магьосници !

  98. 98 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1691 Весело

    Статия с цел да предизвика истеричен оргазъм в сектата на Свидетелите на Великия Ковид.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  99. 99 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Цитат:смъртността се измерва като брой починали заразени с коронавирус на 1 млн. души за две седмици------Журналята, както винаги, НЕ СА В ЧАС, но щом е за хулене на България - еша си нямат...Като си спомним за Аритметиката, която сме учили в Яслите, то очевидно ни правят на балъци...Пояснявам и защо!Туй със стойностите за период от 14 дни* означава следното: от 1 до 14 число на месеца, от 2 до 15,.... от 16 до 29 число, от 31 на предния месец до 13 на следващия и т.н. Т.е. ВСЕКИ месец имаме всъщност между 28 до 31 периода, по които се прави "класирането."Ако вземем началото на истерията - 1.02, нека е 1.03 миналата година, то имаме около 17 месеца - по средно 30 дни, общо 510 класирания (периода по 14 дни)...След като ТОЧНО в този период сме "първенци", то това означава, че в останалите 509 (петстотин и девет) класирания, не сме били на първо място. На първо място е била някоя друга държава...И какво се получава - сега ще се врещи, как сме били първенци един път (дано да е само този), но не се е крещяло в останалите 509 пъти как има МНОГО по-зле от нас.Изправени сме пред съотношение 1 към 509 - и никой не оже да го опровергае.Какво не се разбира от безпогрешните журналя в цял свят, не само у нас.Това с короната е ПРОЦЕС - на приливи и отливи, едни сега са добре, стават по-зле, както и обратното - някои са зле, след това настъпва подобрение, но МОМЕНТАЛНАТА картина е само за ВРЕМЕННАТА тенденция.Както много пъти съм казвал, предполагам след време в повечето държави ще се установят някакви приблизително (!!!) еднакви стойности - т.е. с разлики +/- 20-30%, а не както е сага - с пъти.Но да се правят изводи при проявление 1 към 509, че това 1 е ВАЛИДНО и за останалите 509 случая е смешно - защото, повтарям, в останалите 509 случая "първенец" е била ДРУГА европейска държава...---заб.* moving average му се казва на новоговор.
    —цитат от коментар 79 на Аскет


    До коментар [#79] от "Аскет":

    Ама ти наистина ли мислиш, че български журналист ще вдене каквото си написал ??? ... Ако пък се наложи да го преведат от английски, не ми се мисли какви бисери ще нанижат !!!

  100. 100 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Руският говнопоток за пореден път си свърши отлично работата

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK