Централните квартали не са с неограничена площ (не са в покрайнините).
Две принципни опции- растеш или нагоре, или настрани.
Като знам как подскачаме за всяка сграда, по- висока от 10 етажа- не ми идва идея как може паркингите в централните кватрали да тръгнат "нагоре". Остава втората опция- "пръскат" се настрани. Т.е.- "излизат от централните квартали".
Като живеещ в центъра и плащаш висок данък, зелена зона и какво ли още не - приветствам това решение. Писна ми да обикалям за паркомясто пред собственото си жилище, защото някой от провинцията или от крайните квартали е решил да се разходи с колата до НДК!
Щом масово хората имат финансите за лукса да се возят с автомобила на пред и назад из града, ще намерят пари да плащат за дето блокират улички, паважи и прочие.
Цял живот съм в София и винаги за работа съм пътувал с градски транспорт, а всеки новодошъл пръдльо от село се вози с автомобил и паркира където му падне.
Автоталибаникус неандерталикус няма да го преживее
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
“ Цял живот съм в София и винаги за работа съм пътувал с градски транспорт, а всеки новодошъл пръдльо от село се вози с автомобил и паркира където му падне.”
Е то все пак зависи и дали има/какъв е/с колко прекачвания градския до работа
БОЙКО МУТРАТА НЕМА ДА СЕ СПРЕ ДОКАТО НЕ НАКАРА ЦЕЛА СОФИЯ ДА МУ ПЛАЩА ЗА ПАРКИРАНЕ , ТОЛКОВА Е ГНУСНО , ПАЗИ БАЖЕ СЛЯПО ДА ПРОГЛЕДА !!! ПОЧНА ОТ ЕДИН МАЛЪК ПАРКИНГ ПРЕД ЕДНА КРЪЧА , А ГЛЕЙ ГО СЕГА
Още безотчетни мангизи за Фънди и ко. Браво! Може още. Люлин и Младост също трябва да са зона. После ще качат таксата. Като стани невъзможно да имаш собствен автомобил, техни фирми ще дават такъв на раята срещу злобен наем. Вместо милионери ще са милиардери. Супер! Ще ми джиткаш свободно, неэси познал. Колите са за избрани с полат в Бояна!
Ами трабват 10 етажни паркинги естествено. То пак ще са платени но ще са удобни и ще разговарят улиците. Да не говорим, че София се нуждае от нова планировка и разширяване. Всеки Селянин се вре в София.
Aми копират американците, ама последните имат къща с гараж за 2 коли, пред гаража има място за още 2, а на улицата- за още 3. И пак изглежда нормално- държава с огромна площ, и в "центъра" са само бизнес сгради, плюс редовните мързели с протегнатата ръка.
Проблемът може да се реши лесно и без да се строи нищо в София - децентрализация. Не може всичко да буташ в София и после да ревеш, че няма място. Тоя проблем далеч не е локален, а национален.
Автоталибаникус неандерталикус - между две метростанции, два трамвая, 4 тролейбусни линии и 4 автобусни, обаче имали по две коли в семейство. Автоталибанът си е автоталибан. Дори кооперацията да му се намира върху Метростанция Сердика, пак ще обяснява, как "колата е необходимост, а не лукс" и Фандъкова трябва да му построи подземен гараж (безплатен, разбира се!) и да му връчи нотариалния акт за него на тържествена церемония.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
До коментар [#6] от "xfx421074896":Ами трабват 10 етажни паркинги естествено. То пак ще са платени но ще са удобни и ще разговарят улиците. Да не говорим, че София се нуждае от нова планировка и разширяване. Всеки Селянин се вре в София.
Няма проблеми- освен един: Ако утре пред вас започнат да копаят за "10 етажни паркинги естествено"- ти ще си първият с плакатите до дупката- ама зеленината, ама сянката, ама Витоша, ама вятъра, ама ама ама
Няма европейска столица или голям град, където притежанието и паркирането на кола да е евтино и без ограничения. Само в Булгаристан можеш да купиш барака за 1000-2000 лв и безплатно да я посадиш около блока или в зелените площи за години наред. Вярно е, че и зелените зони в София се правят набързо, недомислено, малко ламарина за знаци, колчета, бяла боя и готово. Не се създават паркинги, местата не стигат за живущите, остават кални междублокови пространства, не обхванати от зоната, където се набутва всичкото кола, дето не им се плаща.
Платеното паркиране е една от най-сладките схеми в държавата. На практика се предоставя градската инфраструктура на един чорбаджия (частник), който да я управлява като паркинг. Какви са приходите, които този чорбаджия е генерирал през последните 10 години? Каква част от тези приходи се инвестират обратно в София и каква е потънала в джоба на чорбаджията?
Най-важната част от схемата е да се убедят масите, че в София има прекалено много коли и проблема може да се реши единствено с ограничения и в никакъв случай със създаването на няколко общински паркинга.
Почти никой не споменава, че столицата ни е един от най-рехаво населените градове в Европа. Само ще припомня, че Пловдив е най-гъсто населения български град с 3800 души на квадратен километър, докато в Софето сме 885 души на същото пространство. Последно като бях в Пловдив не ми направи впечетление да има нужда от зониране извън идеален център. Знам,знам майните идват да си паркират колите на жълтите павета - за това трябва да зониране Красна поляна…
Глупости. Курупцията направи така, че да се строят 20 години кооперации без да се мисли за паркоместа. Не може да една тясна улица в Надежда, в която е имало 20 къщи, на тяхното място да изпляскаш 10 кооперации, в които има сума ти апартаменти. Това е направено с разрешение на общината.
Има една целенасочена политика на общината да не прави нищо, за да докара положението до нетърпимост. В такова положение въвеждането на зона изглежда като спасение, защото изведнъж се събират всички трошки от улиците и се създава усещане за ред, на цената на нови разходи за хората. А нищо не се говори къде отиват тези пари, за какво се дават? Защо не се строят паркинги? Как е възможно в съседно Скопие да има сума ти многоетажни сгради, които са обществени паркинги, а тук и дума не може да се издума за някаква такава инвестиция? Каква е въобще ролята на Фандъкова последните години?
Защ преди 2005г все още имаше места за паркиране? Откакто тиквата стана кмет, напълни София с гепаджийски калинки. Бойкоикономиката стои в основата на презастроването.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
И не може общината целесъобразно да съсипва градския транспорт. Тричленно семейство от Люлин за да отиде до Борисовата градина трябва да плати за метро 9.60 лв за отиване и връщане. Нормално ли е? С колата отивам за 2-3 лв.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"В доклада на общинските съветници от ГЕРБ Зафир Зарков, Ваня Тагарева и Християн Петров се предлага новата цена да стане 200 лв. за една кола". Зафир Зарков (магистър по финанси и икономика), Ваня Тагарева (магистър по "Икономика на човешките ресурси")и Християн Петров (по публична администрация, международни отношения и бизнес администрация) гледат само как да приберат едни пари, без да се охарчи и един лев общината за нови паркинги.
Една карта да бяхте сложили, щяхте да си спестите хиляди обяснения.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
В ж.к. Надежда 1, върху обществен паркинг направиха платен общински паркинг на едно ниво. След което забраниха паркирането в близката улица. Вероятно ще забранят паркинарено и на други улици, но го правят бавничко, за да не изтрещят хората. Платеното общинско паркиране в София вече е и крайните квартали, но под друга форма. Мотивацията не е да се помогне на хората а ако могат да се цицат за това и онова и парите да изтичат в джобовете на този или онзи мениджмънт на паркинг. Знаете ли колко време го строиха. Повече от 1 година. Все едно направиха половин НДК. Колко пари са потънали там. Защо не го направиха на няколко етажа, че да побира 5 пъти повече коли? Защо направиха на обществен безплатен паркинг, платен. Че да го направят на платените, които така или иначе си съществуват, само за да цъфне на тяхното място след време кооперация. Мотивацията на мафията не е да улелсни хората а да прави пари за тяхна сметка. Първо като с техни пари строиш нещо без мисъл, но няколко пъти над реалната цена. А после, като ги принуждаваш да ти плашат за този недомисляк. Майка ми живее в къща. Искат да отчуждят парцел от няколко къщи, за да направят спортни игрища с европейски пари. Толкова ли няма места в квартала да направиш игрища, че да съсипеш живота на няколко семейства. Как ще го приемат те? Това не е автомагистрала, нещо със статегичество значение. Просто някой е решил да разкара няколко къщи, за да усвои евросредства. След 6-7 години, тези игрища ще бъдат премахнати а терена ще се продаде на някой строителен предприемач и на тяхно място ще цъфнат кооперации. Значи ефекта е 2в1. Разчистваш едно петно от къщи, лапкаш от евростведства а после го продаваш на предприемач а предприемача строи жилищни сгради, без да ги е осигурил с достотъчно места за паркиране. То се вижда с просто око, как съвестен строителен предприемач е построил сграда с достатъчно места за паркиране, оградено и красиво, че и гаражни клетки под блока а в същото време се вижда как друг прави нещо, което няма да бъде обезпечено.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Няма европейска столица или голям град, където притежанието и паркирането на кола да е евтино и без ограничения. Само в Булгаристан можеш да купиш барака за 1000-2000 лв и безплатно да я посадиш около блока или в зелените площи за години наред. Вярно е, че и зелените зони в София се правят набързо, недомислено, малко ламарина за знаци, колчета, бяла боя и готово. Не се създават паркинги, местата не стигат за живущите, остават кални междублокови пространства, не обхванати от зоната, където се набутва всичкото кола, дето не им се плаща.
Вярно е, но това дава огромна свобода, Санчо, където никъде по света няма. Като живял години в чужбина, го усещам особеено отчетливо. Само това, че нещо го има "на запад" не е критерий, че непременно е хубаво. "На запад" заради ограниченията с колите (и НЕ по-добрия градски транспорт) се пилее огромно количество време заради тривиални маршрути. Затова и масово там хората са "от работа - в къщи", биороботи, които живеят за да работят. За тях е лукс да идеш на едно кафе, на един ресторант, на един спорт след работа, не само заради цената му, ами заради времето, което е изядено в път.
Евала! Очакваме Зелена зона до Перник, жълта до Ботевград и пембяна до Пазарджик. Това ще реши всички проблеми с трафика и местата за паркиране. Просто общината ще събира пари от всички и готово - няма да има проблеми и нужда от паркоместа и инфраструктура. Ако се събират много пари от всички и за Зелената сделка, ще спасим и климата. Едно време така спасявахме мира, с оари за братските народи, що сега да е по-различно...
Чудесно решение. Да не ми мрънкат - 300 лева за две коли годишно е нищо. Там някъде ми е гражданската доколкото си спомням. Нормално семейство има две коли, всичко нагоре е лукс и трябва да си правиш сметката - никой не е длъжен да ти осигури 24-часов паркинг на автомобил, който не се ползва (а при три коли в семейство без пълнолетни деца едната винаги седи ей така). Така ще се изчистят всички трошки, дето висят с години без да се карат и се ползват за складове от гордите им собственици, както и хитреците дето си карат с регистрациите от цяла България, ама мрънкат какво било състоянието на улиците и паркоместата в София. Няма да забравя как един такъв с регистрация "СТ" ми се пенявеше що нямало къде да паркира пред блока...
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Е защо не въведът винетни стикери за всички квартали? В Младост да не би по-лесно да се паркира? Навсякъде е едно и също. Който има кола да си плаща и паркомясто.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Една от възможните мерки е да се разрешава ново строителство само ако се гарантира поне едно гаражно място за апартамент. Подземен или надземен, няма значение.
Господине, с цялото ми уважение към вас и подобните ви, не мога да си представя семейство само с една кола. Това или е беднотия до шия или просто семейство няма.
Тричленно семейство от Люлин за да отиде до Борисовата градина трябва да плати за метро 9.60 лв за отиване и връщане. Нормално ли е? С колата отивам за 2-3 лв.
”Писна ми да обикалям за паркомясто пред собственото си жилище”
И какво ще се промени като почнеш да обикаляш за паркомясто, но вече си плащаш? Ще обикаляш щастлив, че ти взимат пари? Не можете ли да зацепите, че ако цяла София е Зелена зона, без нова инфраструктура и промяна в законодателството, проблемите ще са абсолютно същите, но ще ни излизат по-скъпо?
При толкова много коли паркирането трябва да е платено в целия град, но тогава трябва да се реши проблема с липсата на паркове места и съответно да се построят паркинги. Логично наравно с разширението на зоната да се строят и паркинги, така че защо на се строи?
Така зоните ще се разширяват докато обхванат цяла София. След това в селата около София ще се проведе обществено допитване и те също ще поискат да станат зелена, а после и синя зона, защото хората от крайните софииски квартали ще паркират там. Целта е разбира се паразитите да се хранят обилно и затова този идиотизъм се представя като единствено решение. А тези допитвания до жителите са абсолютен цинизъм. Аз живея в район на зелена зона и не искам да има зони, въпреки че съм си взел "стикер" и си паркирам в квартала. Твърдя че такова е и желанието на почти всичките ми съседи, само че никой не ни пита. П.С. Откакто оглупявалата в Русия учительница стана кметица на София безумието стана норма. Но те не са идиоти, алчни и ненаситни паразити са.
Цената определя търсенето. С повече и по-скъпи зони колите в центъра ще намалеят. Логично. В момента левче-два не са проблем за никой, очевидно. Да направят синята зона 5 лв, зелената 3 на час, и да разширят зоните. Айде да видим тогава дали пак ще е пълно с автомобили в центъра
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Няма гордост-негордост. Пазарна икономика сме. Екстрите се плащат. Било му скъпо на господина да плаща за метро до центъра. Но пък му е евтино да живее в Люлин, нали? И данъка му е по-евтин, че сигурно и магазините наоколо и всичко останало.
ЗАКОН ЗА УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА В сила от 31.03.2001 г.
Обн. ДВ. бр.1 от 2 Януари 2001г., изм. ДВ. бр.41 от 24 Април 2001г., изм. ДВ. бр.111 от 28 Декември 2001г., изм. ДВ. бр.43 от 26 Април 2002г., изм. ДВ. бр.20 от 4 Март 2003г., изм. ДВ. бр.65 от 22 Юли 2003г., изм. ДВ. бр.107 от 9 Декември 2003г., изм. ДВ. бр.36 от 30 Април 2004г., изм. ДВ. бр.65 от 27 Юли 2004г., изм. ДВ. бр.28 от 1 Април 2005г., изм. ДВ. бр.76 от 20 Септември 2005г., изм. ДВ. бр.77 от 27 Септември 2005г., изм. ДВ. бр.88 от 4 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.94 от 25 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.95 от 29 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.103 от 23 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.29 от 7 Април 2006г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април 2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.37 от 5 Май 2006г., изм. ДВ. бр.65 от 11 Август 2006г., изм. ДВ. бр.76 от 15 Септември 2006г., изм. ДВ. бр.79 от 29 Септември 2006г., изм. ДВ. бр.82 от 10 Октомври 2006г., изм. ДВ. бр.106 от 27 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.41 от 22 Май 2007г., изм. ДВ. бр.61 от 27 Юли 2007г., изм. ДВ. бр.33 от 28 Март 2008г., изм. ДВ. бр.43 от 29 Април 2008г., изм. ДВ. бр.54 от 13 Юни 2008г., изм. ДВ. бр.69 от 5 Август 2008г., изм. ДВ. бр.98 от 14 Ноември 2008г., изм. ДВ. бр.102 от 28 Ноември 2008г., изм. ДВ. бр.6 от 23 Януари 2009г., изм. ДВ. бр.17 от 6 Март 2009г., изм. ДВ. бр.19 от 13 Март 2009г., изм. ДВ. бр.80 от 9 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.92 от 20 Ноември 2009г., изм. ДВ. бр.93 от 24 Ноември 2009г., изм. ДВ. бр.15 от 23 Февруари 2010г., изм. ДВ. бр.41 от 1 Юни 2010г., изм. ДВ. бр.50 от 2 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.54 от 16 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.87 от 5 Ноември 2010г., изм. ДВ. бр.19 от 8 Март 2011г., изм. ДВ. бр.35 от 3 Май 2011г., изм. ДВ. бр.54 от 15 Юли 2011г., изм. ДВ. бр.80 от 14 Октомври 2011г., доп. ДВ. бр.29 от 10 Април 2012г., доп. ДВ. бр.32 от 24 Април 2012г., изм. ДВ. бр.38 от 18 Май 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.45 от 15 Юни 2012г., доп. ДВ. бр.47 от 22 Юни 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 13 Юли 2012г., изм. ДВ. бр.77 от 9 Октомври 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.82 от 26 Октомври 2012г., изм. ДВ. бр.99 от 14 Декември 2012г., изм. ДВ. бр.15 от 15 Февруари 2013г., изм. ДВ. бр.24 от 12 Март 2013г., доп. ДВ. бр.27 от 15 Март 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.28 от 19 Март 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.66 от 26 Юли 2013г., изм. ДВ. бр.109 от 20 Декември 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.49 от 13 Юни 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 28 Ноември 2014г., изм. ДВ. бр.105 от 19 Декември 2014г., изм. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г., изм. ДВ. бр.61 от 11 Август 2015г., доп. ДВ. бр.62 от 14 Август 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.79 от 13 Октомври 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.101 от 22 Декември 2015г., изм. ДВ. бр.15 от 23 Февруари 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.51 от 5 Юли 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.13 от 7 Февруари 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.63 от 4 Август 2017г., изм. ДВ. бр.92 от 17 Ноември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.96 от 1 Декември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.103 от 28 Декември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.21 от 9 Март 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.28 от 29 Март 2018г., изм. ДВ. бр.55 от 3 Юли 2018г., доп. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.1 от 3 Януари 2019г., изм. ДВ. бр.24 от 22 Март 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.25 от 26 Март 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.41 от 21 Май 2019г., доп. ДВ. бр.44 от 4 Юни 2019г., доп. ДВ. бр.62 от 6 Август 2019г., изм. ДВ. бр.101 от 27 Декември 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 25 Февруари 2020г., изм. ДВ. бр.21 от 13 Март 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.60 от 7 Юли 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.62 от 14 Юли 2020г., изм. ДВ. бр.92 от 27 Октомври 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.104 от 8 Декември 2020г., изм. ДВ. бр.107 от 18 Декември 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.16 от 23 Февруари 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.20 от 9 Март 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.21 от 12 Март 2021г.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А може би няма паркоместа в имота и наоколо? И може би имотът не е нов, а строен преди 50 години. В центъра повечето сгради са стари, ако не си забелязал :)
При толкова много коли паркирането трябва да е платено в целия град, но тогава трябва да се реши проблема с липсата на паркове места и съответно да се построят паркинги. Логично наравно с разширението на зоната да се строят и паркинги, така че защо на се строи?
А защо ще се строят паркинги? Нали само с разходите за боя и някоя табела Те получават с платеното паркиране наем за част от улицата (десетина квадратни метра), който е по-висок от наема на луксозен апартамент в центъра. Те никога няма да пожелаят да има паркинги. Така им е много по-изгодно. И понеже лакомията им расте зоните ще ги разширяват колкото могат. При това има и много идиоти, които им се радват, защото мислят че така им се решава проблема с паркирането, но никакъв прблем не им се решава.
Проблемът се решава лесно. Забранява се вносът на употребявани автомобили. България, стана автогробницата на целокупната ЕССР. В страната има достатъчно таралясници за 10 Българии. Броя и още непродадените в моргите...пардон в автокъщите секунди хенд.
Значи във Франкфурт (Майн) общината задължава всяка нова сграда да има и подземен паркинг за автомобилите на човеците, които ще живеят в нея.
Според градоустройствения план автомибилистите трябва да могат по най-бързия начин от вкъщи да стигнат до аутобан и обратно. Ако искат обаче да карат в самия град от една точка до друга е изкл. болезнено, защото система от еднопосочни улици без ляв завой те прави на луд.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Като принцип съм съгласен с въвеждането на такава мярка, с уговорката, че трябва да се "изравнят" правата с на живущите в крайните квартали. Защо аз в Младост да не плащам годишна такса за паркиране, а хората в зоните да? Винетните стикери за паркиране трябва да са безплатни (или поне символична такса за издаване) и вече да се плаща за всеки следващ автомобил в домакинството.
До коментар [#4] от "boevbisser":И като се построят паркинги какво мислиш ще се промени? Живея в "зона", до нас има 2 паркинга - е не съм ги вижзал запълнени на повече от 30%...
"Кой точно член изискващ задължително паркомясто на апартамент е променен от ГЕРБ ?" Променено е "презастрояването" "на ъгъл" - няма ограничения за "ъглови" сгради и всяко кръстовище става ужас от бензиностанции и бизнес-сгради без паркинги за броя работни места в бизнес сградата. В момента, строителна техника е разположена на бул. "Опълченска" (ъгъл с бул. Александър Стамболийски" - щото някой е дал разрешение за строеж на мол без паркинг), на бул. "8-ми декември" (задръстила два "ъгъла" с бул. "Климент Охридски" и ул. "Росарио") Ако щеш и "Златния век" на Александър Ненков (вносител на законопроекта за промяна да се строи "с векове" на ключови кръстовища) - един небостъргач на уличката "Златен рог", където две коли не могат да се разминат, ако изобщо могат да влязат в нея заради задръстването по бул. "Черни връх".
Проблемът се решава лесно. Забранява се вносът на употребявани автомобили. България, стана автогробницата на целокупната ЕССР. В страната има достатъчно таралясници за 10 Българии. Броя и още непродадените в моргите...пардон в автокъщите секунди хенд.
Висок данък МПС за стари коли е брилянтното решение, което за нула изчиства всички стари тарялясници.
Обаче това е неприложимо, защото милиони жители на Бълггария ще скочат на барикадите да громят "продажните слуги на международните (автомобилни) корпорации".
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Сега ще ви разкажа за предисторията на бъдещата зелена зона в Студентски град. Разглеждаме една кратка отсечка от ул. ”Йордан Йосифов”, от завоя на Джой Стейшън до завоя пред Клуб 35. Става въпрос за зона от 300 м дължина и около 100 м ширина. През 2001 година в зоната имаше 3 по - големи паркинга - срещу стол 4 с 30 паркоместа, вдясно и страни от Четворката около 40 паркоместта и до Студентска поликлиника около 20 места. НЕ броя местата пред петте студентски общежития в зоната. В последните години всички паркинги бяха дадени на фирмата на ГЕРБ „Бароко” и на тяхно място са построени 5 жилищни сгради, с около 50 паркоместа общо и то в зелените площи на общежитията в съседство. Едната гербава кооперация до поликлиниката е построена дори на мястото на градинка с детска площадка. В резултат, колите вече спират на улицата и често два автобуса 94 трудно се разминават, а на завоя дори се изчакват и правят задръствания. Единственото което е направила общината в тия години е да унищожи инфраструктурата и да направи паркирането приключение. Сега плана на общината е това да стане Зелена зона. Тоест, пак ще се паркира на улицата, ама не безплатно. Енджой!
Проблемът с много коли може да се реши и със сериозно вдигане на данъка, за да спрат да имат по два-три автомобила повечето семейства. Може да се комбинира с еко оценката, така че и въздухът да стане по-чист. Паркингите на метро станциите да заработят реално, с картите за градски транспорт да можеш да паркираш вътре, да са 24х7 и самата месечна карта да отваря бариерите, не да трябва да обикаляш до касите. Тези елементарни мерки ще облекчат изключително много проблемите, за които говорим. Следващата стъпка в цивилизованите държави е бели и сини места за паркиране - едни за хората със стикер от квартала, другите за приходящи по някаква причина, срещу заплащане.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Животът в София става нетърпим, тук всички описват колко приказно е да се возиш на градски транспорт и как наглеците, притежаващи собствен автомобил, трябва да бъдат таксувани. Нямам автомобил, возя се 40 мин до центъра, до спирката газя в непочистената киша зимата, ако беше автомобил е 20 мин плюс допълнителния бонус - без кашлящи непознати, просяци, отворковци и миризливи типове. За какво са тези зелени зони освен за изцеждане на електората, като нито тротоарите са пипнали, нито строяр паркинги?
Да се набуташ да живееш в центъра, където няма въздух и за дишане, да не говорим за пренаселеността, шума, неудобството за паркиране е .. ами винаги ме е учудвало подобно желание. Още повече, в панелна кутийка - като един хамстер. По спомени, само за една седмица простирите на балкона си променяха цвета в черен само за една седмица. Но, това си е мое мнение и не ангажирам никого с това. В почти цял свят се наблюдава тенденцията - градът е за работа, домът извън града е за живеене. Сигурно ще стане и в България това, след 2-3 поколения.
Как ще забраниш на хората да си купуват стари автомобили? Примерно - моят бюджет е 10 000 лв за стар автомобил. Ще ме лишиш ли от мобилност да пътувам дни и нощи в БДЖ или в подпалващи се автобуси на Юнион Евкони с най-съмнителния контингент, дружно возещи се в тях?
"В центъра повечето сгради са стари, ако не си забелязал"
И като са стари да не би общината да не им вдига данък-сгради!? Вдигне общината данък-скгради (2019 г. се повиши с 50%), превежда инфраструктурата около "старите сгради" със съвременните изисквания, ако трябва да откупуват самосрутващи се сгради вместо да издават разрешения за строителство за свръх презастрояване.
Като живеещ в центъра и плащаш висок данък, зелена зона и какво ли още не - приветствам това решение. Писна ми да обикалям за паркомясто пред собственото си жилище, защото някой от провинцията или от крайните квартали е решил да се разходи с колата до НДК!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А защо да се строи, като може да не строи а парите да отиват на друго място? Жителите на столицата са видимо доволни от мръсотията и анархията които им осигуриха кметът пожарникар и Юрданка. На хората им харесва да се бутат и блъскат, а колите им да са паркирани в калта и прахоляка, по градинки и тротоари.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
xfx421074896
Рейтинг: 8 НеутралноНормално.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2860 НеутралноНенормално!
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоНаправо да се плаща такса паркинг от тези с постоянен адрес и тези които влизат в София.
boevbisser
Рейтинг: 2709 ЛюбопитноПравилна стъпка, но трябва да се строят и паркинги.
Ангел Кунчев
Рейтинг: 8 НеутралноДа не стане и в неделя обаче
xfx421074896
Рейтинг: 8 НеутралноНормално е.
Централните квартали не са с неограничена площ (не са в покрайнините).
Две принципни опции- растеш или нагоре, или настрани.
Като знам как подскачаме за всяка сграда, по- висока от 10 етажа- не ми идва идея как може паркингите в централните кватрали да тръгнат "нагоре". Остава втората опция- "пръскат" се настрани. Т.е.- "излизат от централните квартали".
И "стигат до "Красна поляна"". Засега.
Нормално.
Даниел Панев
Рейтинг: 425 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "boevbisser":
И като се построят паркинги какво мислиш ще се промени? Живея в "зона", до нас има 2 паркинга - е не съм ги вижзал запълнени на повече от 30%...
oldschool
Рейтинг: 219 НеутралноКато живеещ в центъра и плащаш висок данък, зелена зона и какво ли още не - приветствам това решение. Писна ми да обикалям за паркомясто пред собственото си жилище, защото някой от провинцията или от крайните квартали е решил да се разходи с колата до НДК!
Julian Mall
Рейтинг: 3617 ВеселоВ Красна поляна да обхване задължително и циганския квартал за да се повишат драстично приходите особено от каруците с една конска сила.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоsvetlio_rm
Рейтинг: 286 НеутралноТака трябва...
Щом масово хората имат финансите за лукса да се возят с автомобила на пред и назад из града, ще намерят пари да плащат за дето блокират улички, паважи и прочие.
Цял живот съм в София и винаги за работа съм пътувал с градски транспорт, а всеки новодошъл пръдльо от село се вози с автомобил и паркира където му падне.
Артър Дент
Рейтинг: 423 НеутралноАз отивам и по-далеч и смятам, че щом имаш кола, трябва да докажеш и паркомясто или гараж за нея.
cinik
Рейтинг: 2054 НеутралноАвтоталибаникус неандерталикус няма да го преживее
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "дедо Андро
Рейтинг: 2095 ВеселоОпппаааа, сложиха ме в скъпата зона.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Да, ама дедо си има дворче с местенце за паркиране.
😉 😊 😋 😌 😍 😎
Ангел Кунчев
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "svetlio_rm":
“ Цял живот съм в София и винаги за работа съм пътувал с градски транспорт, а всеки новодошъл пръдльо от село се вози с автомобил и паркира където му падне.”
Е то все пак зависи и дали има/какъв е/с колко прекачвания градския до работа
reply
Рейтинг: 406 НеутралноБОЙКО МУТРАТА НЕМА ДА СЕ СПРЕ ДОКАТО НЕ НАКАРА ЦЕЛА СОФИЯ ДА МУ ПЛАЩА ЗА ПАРКИРАНЕ , ТОЛКОВА Е ГНУСНО , ПАЗИ БАЖЕ СЛЯПО ДА ПРОГЛЕДА !!! ПОЧНА ОТ ЕДИН МАЛЪК ПАРКИНГ ПРЕД ЕДНА КРЪЧА , А ГЛЕЙ ГО СЕГА
Маршалов
Рейтинг: 199 НеутралноПочти всяко софиенско семейство имало по две, а бих добавил, явно и по повече от две коли...Малко са, трябва по 15 да имат!
мурзилкаznayko84
Рейтинг: 535 НеутралноОще безотчетни мангизи за Фънди и ко. Браво! Може още. Люлин и Младост също трябва да са зона. После ще качат таксата. Като стани невъзможно да имаш собствен автомобил, техни фирми ще дават такъв на раята срещу злобен наем. Вместо милионери ще са милиардери. Супер! Ще ми джиткаш свободно, неэси познал. Колите са за избрани с полат в Бояна!
ceci_
Рейтинг: 572 НеутралноИма смисъл да се разпространи и по третокласната пътна мрежа чак до варна. Какви са тея трактористи и комбайнери та паркират безплатно по полята
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2860 НеутралноДо коментар [#6] от "xfx421074896":
Ами трабват 10 етажни паркинги естествено.
То пак ще са платени но ще са удобни и ще разговарят улиците.
Да не говорим, че София се нуждае от нова планировка и разширяване.
Всеки Селянин се вре в София.
xfx421074896
Рейтинг: 8 НеутралноAми копират американците, ама последните имат къща с гараж за 2 коли, пред гаража има място за още 2, а на улицата- за още 3. И пак изглежда нормално- държава с огромна площ, и в "центъра" са само бизнес сгради, плюс редовните мързели с протегнатата ръка.
У нас- всеки се стреми към "центъра".
samoedin
Рейтинг: 4027 НеутралноДо коментар [#11] от "Артър Дент":
"Аз отивам и по-далеч и смятам, че щом имаш кола, трябва да докажеш и паркомясто или гараж за нея."
По същата логика всеки, който дойде в голям град у нас трябва да докаже, че има собственост в него........
chepokalipsis
Рейтинг: 217 НеутралноПроблемът може да се реши лесно и без да се строи нищо в София - децентрализация. Не може всичко да буташ в София и после да ревеш, че няма място. Тоя проблем далеч не е локален, а национален.
lout66
Рейтинг: 550 ЛюбопитноЧе трябва да се плаща за удоволствията е безспорно , но големият въпрос е къде отиват милионите събрани от платеното паркиране .
cinik
Рейтинг: 2054 НеутралноАвтоталибаникус неандерталикус - между две метростанции, два трамвая, 4 тролейбусни линии и 4 автобусни, обаче имали по две коли в семейство. Автоталибанът си е автоталибан. Дори кооперацията да му се намира върху Метростанция Сердика, пак ще обяснява, как "колата е необходимост, а не лукс" и Фандъкова трябва да му построи подземен гараж (безплатен, разбира се!) и да му връчи нотариалния акт за него на тържествена церемония.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "xfx421074896
Рейтинг: 8 НеутралноНяма проблеми- освен един: Ако утре пред вас започнат да копаят за "10 етажни паркинги естествено"- ти ще си първият с плакатите до дупката- ама зеленината, ама сянката, ама Витоша, ама вятъра, ама ама ама
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2860 НеутралноДо коментар [#22] от "chepokalipsis":
Започна вече част от народа да се осъзнава.
Трябва да си мазохист, че да дишаш въздуха на София например.
snower
Рейтинг: 276 НеутралноНяма европейска столица или голям град, където притежанието и паркирането на кола да е евтино и без ограничения. Само в Булгаристан можеш да купиш барака за 1000-2000 лв и безплатно да я посадиш около блока или в зелените площи за години наред. Вярно е, че и зелените зони в София се правят набързо, недомислено, малко ламарина за знаци, колчета, бяла боя и готово. Не се създават паркинги, местата не стигат за живущите, остават кални междублокови пространства, не обхванати от зоната, където се набутва всичкото кола, дето не им се плаща.
dwr30648311
Рейтинг: 764 НеутралноПлатеното паркиране е една от най-сладките схеми в държавата. На практика се предоставя градската инфраструктура на един чорбаджия (частник), който да я управлява като паркинг.
Какви са приходите, които този чорбаджия е генерирал през последните 10 години? Каква част от тези приходи се инвестират обратно в София и каква е потънала в джоба на чорбаджията?
Най-важната част от схемата е да се убедят масите, че в София има прекалено много коли и проблема може да се реши единствено с ограничения и в никакъв случай със създаването на няколко общински паркинга.
Почти никой не споменава, че столицата ни е един от най-рехаво населените градове в Европа. Само ще припомня, че Пловдив е най-гъсто населения български град с 3800 души на квадратен километър, докато в Софето сме 885 души на същото пространство. Последно като бях в Пловдив не ми направи впечетление да има нужда от зониране извън идеален център. Знам,знам майните идват да си паркират колите на жълтите павета - за това трябва да зониране Красна поляна…
Martin Todorov
Рейтинг: 13 НеутралноДо коментар [#11] от "Артър Дент":
Глупости. Курупцията направи така, че да се строят 20 години кооперации без да се мисли за паркоместа. Не може да една тясна улица в Надежда, в която е имало 20 къщи, на тяхното място да изпляскаш 10 кооперации, в които има сума ти апартаменти. Това е направено с разрешение на общината.
Kotarak
Рейтинг: 687 НеутралноИма една целенасочена политика на общината да не прави нищо, за да докара положението до нетърпимост. В такова положение въвеждането на зона изглежда като спасение, защото изведнъж се събират всички трошки от улиците и се създава усещане за ред, на цената на нови разходи за хората. А нищо не се говори къде отиват тези пари, за какво се дават? Защо не се строят паркинги? Как е възможно в съседно Скопие да има сума ти многоетажни сгради, които са обществени паркинги, а тук и дума не може да се издума за някаква такава инвестиция? Каква е въобще ролята на Фандъкова последните години?
telqk
Рейтинг: 421 НеутралноЗащ преди 2005г все още имаше места за паркиране? Откакто тиквата стана кмет, напълни София с гепаджийски калинки. Бойкоикономиката стои в основата на презастроването.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#3] от "Хай Буй":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБ!!! И лично от другарите от Банкя и Самоков. ВЕЧНА СЛАВА !!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#6] от "xfx421074896":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Теб са те регистрирали точно за да пишеш по тази тема. Много лесно се издаде.
Kotarak
Рейтинг: 687 НеутралноИ не може общината целесъобразно да съсипва градския транспорт. Тричленно семейство от Люлин за да отиде до Борисовата градина трябва да плати за метро 9.60 лв за отиване и връщане. Нормално ли е? С колата отивам за 2-3 лв.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#11] от "Артър Дент":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Аз като имам и гаражи и паркоместа а имам само една кола какво да правя ?
Моля за ценния ви съвет.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Софианец
Рейтинг: 594 Неутрално"В доклада на общинските съветници от ГЕРБ Зафир Зарков, Ваня Тагарева и Християн Петров се предлага новата цена да стане 200 лв. за една кола".
Зафир Зарков (магистър по финанси и икономика), Ваня Тагарева (магистър по "Икономика на човешките ресурси")и Християн Петров (по публична администрация, международни отношения и бизнес администрация) гледат само как да приберат едни пари, без да се охарчи и един лев общината за нови паркинги.
Храбър
Рейтинг: 1468 НеутралноЕдна карта да бяхте сложили, щяхте да си спестите хиляди обяснения.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Луд Общественик
Рейтинг: 775 НеутралноОчаквам скоро "нова" зона за идеалния център - там може и по 4 на час да направят и подкрепям!
Нещо много умно и дълбоко, което като го прочетете и се замисляте колко е готин тоя.Martin Todorov
Рейтинг: 13 НеутралноВ ж.к. Надежда 1, върху обществен паркинг направиха платен общински паркинг на едно ниво. След което забраниха паркирането в близката улица. Вероятно ще забранят паркинарено и на други улици, но го правят бавничко, за да не изтрещят хората. Платеното общинско паркиране в София вече е и крайните квартали, но под друга форма. Мотивацията не е да се помогне на хората а ако могат да се цицат за това и онова и парите да изтичат в джобовете на този или онзи мениджмънт на паркинг. Знаете ли колко време го строиха. Повече от 1 година. Все едно направиха половин НДК. Колко пари са потънали там. Защо не го направиха на няколко етажа, че да побира 5 пъти повече коли? Защо направиха на обществен безплатен паркинг, платен. Че да го направят на платените, които така или иначе си съществуват, само за да цъфне на тяхното място след време кооперация. Мотивацията на мафията не е да улелсни хората а да прави пари за тяхна сметка. Първо като с техни пари строиш нещо без мисъл, но няколко пъти над реалната цена. А после, като ги принуждаваш да ти плашат за този недомисляк. Майка ми живее в къща. Искат да отчуждят парцел от няколко къщи, за да направят спортни игрища с европейски пари. Толкова ли няма места в квартала да направиш игрища, че да съсипеш живота на няколко семейства. Как ще го приемат те? Това не е автомагистрала, нещо със статегичество значение. Просто някой е решил да разкара няколко къщи, за да усвои евросредства. След 6-7 години, тези игрища ще бъдат премахнати а терена ще се продаде на някой строителен предприемач и на тяхно място ще цъфнат кооперации. Значи ефекта е 2в1. Разчистваш едно петно от къщи, лапкаш от евростведства а после го продаваш на предприемач а предприемача строи жилищни сгради, без да ги е осигурил с достотъчно места за паркиране. То се вижда с просто око, как съвестен строителен предприемач е построил сграда с достатъчно места за паркиране, оградено и красиво, че и гаражни клетки под блока а в същото време се вижда как друг прави нещо, което няма да бъде обезпечено.
meteowrite
Рейтинг: 406 НеутралноПлащаш, плащаш, плащаш, и накрая - пак въртиш през три улици да си намериш място.
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Луд Общественик
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#35] от "Kotarak":
Нещо много умно и дълбоко, което като го прочетете и се замисляте колко е готин тоя.Ако нЕмате карти, плащайте. Повечето нормални хора имат годишни. А тричленното, ако няма - да си плати за паркинг
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тангра
Рейтинг: 790 НеутралноВярно е, но това дава огромна свобода, Санчо, където никъде по света няма.
Като живял години в чужбина, го усещам особеено отчетливо.
Само това, че нещо го има "на запад" не е критерий, че непременно е хубаво.
"На запад" заради ограниченията с колите (и НЕ по-добрия градски транспорт) се пилее огромно количество време заради тривиални маршрути. Затова и масово там хората са "от работа - в къщи", биороботи, които живеят за да работят. За тях е лукс да идеш на едно кафе, на един ресторант, на един спорт след работа, не само заради цената му, ами заради времето, което е изядено в път.
stefan_b
Рейтинг: 213 НеутралноТа защо трябва да има високи сгради, за да има и паркинги?
Луд Общественик
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#28] от "dwr30648311":
Нещо много умно и дълбоко, което като го прочетете и се замисляте колко е готин тоя.Явно не си бил в центъра скоро да търсиш паркомясто, професоре
Луд Общественик
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#28] от "dwr30648311":
Нещо много умно и дълбоко, което като го прочетете и се замисляте колко е готин тоя.Явно не си бил в центъра скоро да търсиш паркомясто, професоре
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 264 НеутралноЕвала! Очакваме Зелена зона до Перник, жълта до Ботевград и пембяна до Пазарджик. Това ще реши всички проблеми с трафика и местата за паркиране.
Просто общината ще събира пари от всички и готово - няма да има проблеми и нужда от паркоместа и инфраструктура. Ако се събират много пари от всички и за Зелената сделка, ще спасим и климата. Едно време така спасявахме мира, с оари за братските народи, що сега да е по-различно...
stefan_b
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#28] от "dwr30648311":
Ако се счита, че градът заема цялото софийско поле ще излезе рядко населен, но реалноста е друга.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#37] от "xfx421074896":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нека позная - мамино гербаджийче от ЦГМ!!!
pppdaemon
Рейтинг: 675 ЛюбопитноА кога в София ще има нормално платено паркиране на буферните паркинги със седмична карта за градски транспорт, както е във Виена, например?
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоМоже би е крайно време да помислите за семейство.
xfx421074896
Рейтинг: 8 НеутралноНе бе, не трябва.
Може и да ти бутнат твоята кооперация, за да може на нейно място да паркират 20 коли.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#47] от "Луд Общественик":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Явно не познаваш Центъра или много спиш. Когато сутрин хората тръгнат към работа места за паркиране колкото искаш.
Тюфлекчия
Рейтинг: 3110 ВеселоЧудесно решение. Да не ми мрънкат - 300 лева за две коли годишно е нищо. Там някъде ми е гражданската доколкото си спомням. Нормално семейство има две коли, всичко нагоре е лукс и трябва да си правиш сметката - никой не е длъжен да ти осигури 24-часов паркинг на автомобил, който не се ползва (а при три коли в семейство без пълнолетни деца едната винаги седи ей така). Така ще се изчистят всички трошки, дето висят с години без да се карат и се ползват за складове от гордите им собственици, както и хитреците дето си карат с регистрациите от цяла България, ама мрънкат какво било състоянието на улиците и паркоместата в София. Няма да забравя как един такъв с регистрация "СТ" ми се пенявеше що нямало къде да паркира пред блока...
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Vv
Рейтинг: 1291 НеутралноЕ защо не въведът винетни стикери за всички квартали? В Младост да не би по-лесно да се паркира? Навсякъде е едно и също. Който има кола да си плаща и паркомясто.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#53] от "Хай Буй":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Греда другарю милиционер.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноЕдна от възможните мерки е да се разрешава ново строителство само ако се гарантира поне едно гаражно място за апартамент. Подземен или надземен, няма значение.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#57] от "bgpainter":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А който има паркомясто да плаща ли за кола?
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноГосподине, с цялото ми уважение към вас и подобните ви, не мога да си представя семейство само с една кола. Това или е беднотия до шия или просто семейство няма.
oldschool
Рейтинг: 219 НеутралноАми ще плащаш, пич. Като си платил 20К евро за евтина панелка в Люлин, ще плащаш после за лукса да дойдеш до центъра.
Защото пък аз съм платил няколкостотин хиляди за апартамент в центъра, плащам 500 лв данък годишно и още 100 лв зона, и пак не мога да паркирам.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#8] от "oldschool":
”Писна ми да обикалям за паркомясто пред собственото си жилище”
И какво ще се промени като почнеш да обикаляш за паркомясто, но вече си плащаш? Ще обикаляш щастлив, че ти взимат пари? Не можете ли да зацепите, че ако цяла София е Зелена зона, без нова инфраструктура и промяна в законодателството, проблемите ще са абсолютно същите, но ще ни излизат по-скъпо?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#59] от "xfx421074896":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ПАК не позна.
valtoro
Рейтинг: 887 НеутралноЯка лапаница !!!
vzoran
Рейтинг: 651 НеутралноПри толкова много коли паркирането трябва да е платено в целия град, но тогава трябва да се реши проблема с липсата на паркове места и съответно да се построят паркинги. Логично наравно с разширението на зоната да се строят и паркинги, така че защо на се строи?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#60] от "Хай Буй":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И кой промени ЗУТ в тази му част сещаш ли се или аз да те светна - ГЕРБ!!!
Vv
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#63] от "oldschool":
Ех тази гордост, голям грях е, най-големия🤓😄🤩
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#62] от "Хай Буй":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Или друго ментално ниво!!!
Колко пари залагаш ако ти го докажа с документи?
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноГлупости!!
blagoj
Рейтинг: 547 НеутралноТака зоните ще се разширяват докато обхванат цяла София. След това в селата около София ще се проведе обществено допитване и те също ще поискат да станат зелена, а после и синя зона, защото хората от крайните софииски квартали ще паркират там.
Целта е разбира се паразитите да се хранят обилно и затова този идиотизъм се представя като единствено решение. А тези допитвания до жителите са абсолютен цинизъм. Аз живея в район на зелена зона и не искам да има зони, въпреки че съм си взел "стикер" и си паркирам в квартала. Твърдя че такова е и желанието на почти всичките ми съседи, само че никой не ни пита.
П.С.
Откакто оглупявалата в Русия учительница стана кметица на София безумието стана норма. Но те не са идиоти, алчни и ненаситни паразити са.
oldschool
Рейтинг: 219 НеутралноДо коментар [#64] от "Котаракът на Шрьодингер":
Цената определя търсенето. С повече и по-скъпи зони колите в центъра ще намалеят. Логично. В момента левче-два не са проблем за никой, очевидно. Да направят синята зона 5 лв, зелената 3 на час, и да разширят зоните. Айде да видим тогава дали пак ще е пълно с автомобили в центъра
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#63] от "oldschool":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Глупаво си постъпил като не си си купил и паркомясто в новия имот.
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоНека да позная, нотариално заверена удостоверение ще е ... като един канадски гражданин
🤣
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
oldschool
Рейтинг: 219 НеутралноДо коментар [#69] от "bgpainter":
Няма гордост-негордост. Пазарна икономика сме. Екстрите се плащат. Било му скъпо на господина да плаща за метро до центъра. Но пък му е евтино да живее в Люлин, нали? И данъка му е по-евтин, че сигурно и магазините наоколо и всичко останало.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#71] от "Хай Буй":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!вЕрно ли?
ДОБАВИ В МОИТЕ АКТОВЕ
ЗАКОН ЗА УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА
В сила от 31.03.2001 г.
Обн. ДВ. бр.1 от 2 Януари 2001г., изм. ДВ. бр.41 от 24 Април 2001г., изм. ДВ. бр.111 от 28 Декември 2001г., изм. ДВ. бр.43 от 26 Април 2002г., изм. ДВ. бр.20 от 4 Март 2003г., изм. ДВ. бр.65 от 22 Юли 2003г., изм. ДВ. бр.107 от 9 Декември 2003г., изм. ДВ. бр.36 от 30 Април 2004г., изм. ДВ. бр.65 от 27 Юли 2004г., изм. ДВ. бр.28 от 1 Април 2005г., изм. ДВ. бр.76 от 20 Септември 2005г., изм. ДВ. бр.77 от 27 Септември 2005г., изм. ДВ. бр.88 от 4 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.94 от 25 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.95 от 29 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.103 от 23 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.29 от 7 Април 2006г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април 2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.37 от 5 Май 2006г., изм. ДВ. бр.65 от 11 Август 2006г., изм. ДВ. бр.76 от 15 Септември 2006г., изм. ДВ. бр.79 от 29 Септември 2006г., изм. ДВ. бр.82 от 10 Октомври 2006г., изм. ДВ. бр.106 от 27 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.41 от 22 Май 2007г., изм. ДВ. бр.61 от 27 Юли 2007г., изм. ДВ. бр.33 от 28 Март 2008г., изм. ДВ. бр.43 от 29 Април 2008г., изм. ДВ. бр.54 от 13 Юни 2008г., изм. ДВ. бр.69 от 5 Август 2008г., изм. ДВ. бр.98 от 14 Ноември 2008г., изм. ДВ. бр.102 от 28 Ноември 2008г., изм. ДВ. бр.6 от 23 Януари 2009г., изм. ДВ. бр.17 от 6 Март 2009г., изм. ДВ. бр.19 от 13 Март 2009г., изм. ДВ. бр.80 от 9 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.92 от 20 Ноември 2009г., изм. ДВ. бр.93 от 24 Ноември 2009г., изм. ДВ. бр.15 от 23 Февруари 2010г., изм. ДВ. бр.41 от 1 Юни 2010г., изм. ДВ. бр.50 от 2 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.54 от 16 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.87 от 5 Ноември 2010г., изм. ДВ. бр.19 от 8 Март 2011г., изм. ДВ. бр.35 от 3 Май 2011г., изм. ДВ. бр.54 от 15 Юли 2011г., изм. ДВ. бр.80 от 14 Октомври 2011г., доп. ДВ. бр.29 от 10 Април 2012г., доп. ДВ. бр.32 от 24 Април 2012г., изм. ДВ. бр.38 от 18 Май 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.45 от 15 Юни 2012г., доп. ДВ. бр.47 от 22 Юни 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 13 Юли 2012г., изм. ДВ. бр.77 от 9 Октомври 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.82 от 26 Октомври 2012г., изм. ДВ. бр.99 от 14 Декември 2012г., изм. ДВ. бр.15 от 15 Февруари 2013г., изм. ДВ. бр.24 от 12 Март 2013г., доп. ДВ. бр.27 от 15 Март 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.28 от 19 Март 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.66 от 26 Юли 2013г., изм. ДВ. бр.109 от 20 Декември 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.49 от 13 Юни 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 28 Ноември 2014г., изм. ДВ. бр.105 от 19 Декември 2014г., изм. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г., изм. ДВ. бр.61 от 11 Август 2015г., доп. ДВ. бр.62 от 14 Август 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.79 от 13 Октомври 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.101 от 22 Декември 2015г., изм. ДВ. бр.15 от 23 Февруари 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.51 от 5 Юли 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.13 от 7 Февруари 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.63 от 4 Август 2017г., изм. ДВ. бр.92 от 17 Ноември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.96 от 1 Декември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.103 от 28 Декември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.21 от 9 Март 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.28 от 29 Март 2018г., изм. ДВ. бр.55 от 3 Юли 2018г., доп. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.1 от 3 Януари 2019г., изм. ДВ. бр.24 от 22 Март 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.25 от 26 Март 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.41 от 21 Май 2019г., доп. ДВ. бр.44 от 4 Юни 2019г., доп. ДВ. бр.62 от 6 Август 2019г., изм. ДВ. бр.101 от 27 Декември 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 25 Февруари 2020г., изм. ДВ. бр.21 от 13 Март 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.60 от 7 Юли 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.62 от 14 Юли 2020г., изм. ДВ. бр.92 от 27 Октомври 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.104 от 8 Декември 2020г., изм. ДВ. бр.107 от 18 Декември 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.16 от 23 Февруари 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.20 от 9 Март 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.21 от 12 Март 2021г.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоДо коментар [#78] от "КМЕТ В СЯНКА":
Е и ? Кой точно член изискващ задължително паркомясто на апартамент е променен от ГЕРБ ?
🤣
oldschool
Рейтинг: 219 НеутралноДо коментар [#74] от "КМЕТ В СЯНКА":
А може би няма паркоместа в имота и наоколо? И може би имотът не е нов, а строен преди 50 години. В центъра повечето сгради са стари, ако не си забелязал :)
acarid
Рейтинг: 645 НеутралноДанъкът х3, застраховката х3, цената в зоните х3
И София става като Виена.
blagoj
Рейтинг: 547 НеутралноА защо ще се строят паркинги? Нали само с разходите за боя и някоя табела Те получават с платеното паркиране наем за част от улицата (десетина квадратни метра), който е по-висок от наема на луксозен апартамент в центъра. Те никога няма да пожелаят да има паркинги. Така им е много по-изгодно. И понеже лакомията им расте зоните ще ги разширяват колкото могат. При това има и много идиоти, които им се радват, защото мислят че така им се решава проблема с паркирането, но никакъв прблем не им се решава.
Маршалов
Рейтинг: 199 НеутралноПроблемът се решава лесно. Забранява се вносът на употребявани автомобили. България, стана автогробницата на целокупната ЕССР. В страната има достатъчно таралясници за 10 Българии. Броя и още непродадените в моргите...пардон в автокъщите секунди хенд.
мурзилкаНинов
Рейтинг: 1684 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи във Франкфурт (Майн) общината задължава всяка нова сграда да има и подземен паркинг за автомобилите на човеците, които ще живеят в нея.
Според градоустройствения план автомибилистите трябва да могат по най-бързия начин от вкъщи да стигнат до аутобан и обратно.
Ако искат обаче да карат в самия град от една точка до друга е изкл. болезнено, защото система от еднопосочни улици без ляв завой те прави на луд.
blagoj
Рейтинг: 547 НеутралноДо коментар [#84] от "Маршалов":
Проблема не се решава със забрани, каквито и да са те.
wanderer
Рейтинг: 2262 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "oldschool":
"Защото пък аз съм платил няколкостотин хиляди за апартамент в центъра,"
Бедняк, що не си купил гараж, дори два на три нива? Или като всеки тарикат си искал да минеш тънко?
Ваксиниран Петърчо
Рейтинг: 154 ЛюбопитноКато принцип съм съгласен с въвеждането на такава мярка, с уговорката, че трябва да се "изравнят" правата с на живущите в крайните квартали. Защо аз в Младост да не плащам годишна такса за паркиране, а хората в зоните да? Винетните стикери за паркиране трябва да са безплатни (или поне символична такса за издаване) и вече да се плаща за всеки следващ автомобил в домакинството.
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchevВаксиниран Петърчо
Рейтинг: 154 ВеселоПлатени? 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
wanderer
Рейтинг: 2262 НеутралноДо коментар [#80] от "Хай Буй":
"Кой точно член изискващ задължително паркомясто на апартамент е променен от ГЕРБ ?"
Променено е "презастрояването" "на ъгъл" - няма ограничения за "ъглови" сгради и всяко кръстовище става ужас от бензиностанции и бизнес-сгради без паркинги за броя работни места в бизнес сградата. В момента, строителна техника е разположена на бул. "Опълченска" (ъгъл с бул. Александър Стамболийски" - щото някой е дал разрешение за строеж на мол без паркинг), на бул. "8-ми декември" (задръстила два "ъгъла" с бул. "Климент Охридски" и ул. "Росарио")
Ако щеш и "Златния век" на Александър Ненков (вносител на законопроекта за промяна да се строи "с векове" на ключови кръстовища) - един небостъргач на уличката "Златен рог", където две коли не могат да се разминат, ако изобщо могат да влязат в нея заради задръстването по бул. "Черни връх".
Нинов
Рейтинг: 1684 НеутралноВисок данък МПС за стари коли е брилянтното решение, което за нула изчиства всички стари тарялясници.
Обаче това е неприложимо, защото милиони жители на Бълггария ще скочат на барикадите да громят "продажните слуги на международните (автомобилни) корпорации". Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 264 НеутралноСега ще ви разкажа за предисторията на бъдещата зелена зона в Студентски град. Разглеждаме една кратка отсечка от ул. ”Йордан Йосифов”, от завоя на Джой Стейшън до завоя пред Клуб 35. Става въпрос за зона от 300 м дължина и около 100 м ширина. През 2001 година в зоната имаше 3 по - големи паркинга - срещу стол 4 с 30 паркоместа, вдясно и страни от Четворката около 40 паркоместта и до Студентска поликлиника около 20 места. НЕ броя местата пред петте студентски общежития в зоната. В последните години всички паркинги бяха дадени на фирмата на ГЕРБ „Бароко” и на тяхно място са построени 5 жилищни сгради, с около 50 паркоместа общо и то в зелените площи на общежитията в съседство. Едната гербава кооперация до поликлиниката е построена дори на мястото на градинка с детска площадка.
В резултат, колите вече спират на улицата и често два автобуса 94 трудно се разминават, а на завоя дори се изчакват и правят задръствания. Единственото което е направила общината в тия години е да унищожи инфраструктурата и да направи паркирането приключение. Сега плана на общината е това да стане Зелена зона. Тоест, пак ще се паркира на улицата, ама не безплатно. Енджой!
fpyyh
Рейтинг: 448 НеутралноПроблемът с много коли може да се реши и със сериозно вдигане на данъка, за да спрат да имат по два-три автомобила повечето семейства. Може да се комбинира с еко оценката, така че и въздухът да стане по-чист. Паркингите на метро станциите да заработят реално, с картите за градски транспорт да можеш да паркираш вътре, да са 24х7 и самата месечна карта да отваря бариерите, не да трябва да обикаляш до касите. Тези елементарни мерки ще облекчат изключително много проблемите, за които говорим. Следващата стъпка в цивилизованите държави е бели и сини места за паркиране - едни за хората със стикер от квартала, другите за приходящи по някаква причина, срещу заплащане.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеvzt34526152
Рейтинг: 273 НеутралноЖивотът в София става нетърпим, тук всички описват колко приказно е да се возиш на градски транспорт и как наглеците, притежаващи собствен автомобил, трябва да бъдат таксувани. Нямам автомобил, возя се 40 мин до центъра, до спирката газя в непочистената киша зимата, ако беше автомобил е 20 мин плюс допълнителния бонус - без кашлящи непознати, просяци, отворковци и миризливи типове. За какво са тези зелени зони освен за изцеждане на електората, като нито тротоарите са пипнали, нито строяр паркинги?
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоДа се набуташ да живееш в центъра, където няма въздух и за дишане, да не говорим за пренаселеността, шума, неудобството за паркиране е .. ами винаги ме е учудвало подобно желание. Още повече, в панелна кутийка - като един хамстер.
По спомени, само за една седмица простирите на балкона си променяха цвета в черен само за една седмица.
Но, това си е мое мнение и не ангажирам никого с това.
В почти цял свят се наблюдава тенденцията - градът е за работа, домът извън града е за живеене. Сигурно ще стане и в България това, след 2-3 поколения.
vzt34526152
Рейтинг: 273 НеутралноДо коментар [#91] от "Нинов":
Как ще забраниш на хората да си купуват стари автомобили? Примерно - моят бюджет е 10 000 лв за стар автомобил. Ще ме лишиш ли от мобилност да пътувам дни и нощи в БДЖ или в подпалващи се автобуси на Юнион Евкони с най-съмнителния контингент, дружно возещи се в тях?
wanderer
Рейтинг: 2262 ЛюбопитноДо коментар [#81] от "oldschool":
"В центъра повечето сгради са стари, ако не си забелязал"
И като са стари да не би общината да не им вдига данък-сгради!? Вдигне общината данък-скгради (2019 г. се повиши с 50%), превежда инфраструктурата около "старите сгради" със съвременните изисквания, ако трябва да откупуват самосрутващи се сгради вместо да издават разрешения за строителство за свръх презастрояване.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3723 НеутралноЧе тя улицата до НДК да не е на баща ти!
На всички българи е! В Русия съм! В Русия съм!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petleshev
Рейтинг: 2672 НеутралноДо коментар [#67] от "vzoran":
Бивш tww09306483.А защо да се строи, като може да не строи а парите да отиват на друго място? Жителите на столицата са видимо доволни от мръсотията и анархията които им осигуриха кметът пожарникар и Юрданка. На хората им харесва да се бутат и блъскат, а колите им да са паркирани в калта и прахоляка, по градинки и тротоари.