По думите му сега от нея могат да се възползват само държавни дружества. Той уточни, че преди мярката е прилагана при 20% спад на оборота спрямо предната година, докато сега процентът е вдигнат до 40.
ПППП изисква тези мерки. Старите и работещи мерки на ГЕРБ вече са политически некоректни. Новите мерки, макар и водещи до фалити, са новата реалност, свиквайте.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
По думите му сега от нея могат да се възползват само държавни дружества. Той уточни, че преди мярката е прилагана при 20% спад на оборота спрямо предната година, докато сега процентът е вдигнат до 40.ПППП изисква тези мерки. Старите и работещи мерки на ГЕРБ вече са политически некоректни. Новите мерки, макар и водещи до фалити, са новата реалност, свиквайте.
Няма никакъв преблем. Алибегов лъже. Проблемът е , че не могат да докажат оборот. Целия си оборот сега да регистрират , той е повече от декларирания през 2019.Защото тогава се е крило яко.И сега не се получава
По думите му сега от нея могат да се възползват само държавни дружества. Той уточни, че преди мярката е прилагана при 20% спад на оборота спрямо предната година, докато сега процентът е вдигнат до 40.ПППП изисква тези мерки. Старите и работещи мерки на ГЕРБ вече са политически некоректни. Новите мерки, макар и водещи до фалити, са новата реалност, свиквайте.
ДДС-то им е намалено двойно. Какво още искат ??! Изцяло да легнат на гърба на данъкоплатеца ??! .... ми данъкоплатецът има огромна инфлация пред себе си, остава и тия да издържаме, аман, на всички ни е трудно, не е само на алибеговците .... само че аз плащам 20 % ДДС, не съм привилегирован като него .... и пак реве.
Данните от нощес: Средният дневен брой на заразените е над 10 пъти този от преди една година и почти 30 пъти минималния брой от средата на юли. На регистрирания среден дневен брой на заразените през септември оказва силно влияние наличието на три почивни дни от седемте предходни в някои периоди и нарушената регистрация в тях. Коригирани стойности са показани в кръгли скоби. Вижда се, че в началото на септември бяхме на плато /около 1500 заразени дневно/, което свърши и бавничко се катерим нагоре. 24-30.6 - 70 ... 7-13.7 - 54 /минимум/ ... 25-31.7 - 204 /25-31.7.2020 - 223/
Броят на починалите от ковид също нарастна 25 пъти /от 18 седмично за 22-28 юли или 24-30 юли на 461 за 20-26 септември/ и вече надхвърли 7 пъти максималните стойности за периода юли-септември 2020 /10 души среднодневно/. Този месец колебанията на средния брой на регистрираните починали до голяма степен са резултат на три почивни дни сред седемте, а за периода 7-13.9 - на наличието на два следпочивни дни в него. Изгладените стойности са посочени в кръгли скоби. Побиналите трайно са около 5% от регистрираните заболели две седмици по-рано. 24-30.6 - 7
Репродуктивното число на вируса бе на най-високите нива от миналата есен и дори ги бе надминало.За месец август средното репродуктивно число бе 1,48, което е най-високото репродуктивно число от април 2020 година насам средно за месец. В края на август и началото на септември то спадна. През средата на септември то бе около единица, с лека тенденция за покачване, както и миналата година. Този месец репродуктивното число е повлияно от сравняването на периоди с два с периоди с три почивни дни. Коригираните стойности са посочени в кръгли скоби. Изглежда, че стабилизацията на репродуктивното число около 1 бе просто временна, както през първата половина на септември 2020 година и започва ново изкачване с превършването на сезона на отпуските и ваканциите, както стана миналата година. Окончателно дали е така ще се определи след няколко дни. 20-30.6 -0,84
Спирайте всички мерки и помощи. В болниците да се лекуват от ковид само ваксинирани, останалите на домашно лечение на ракия и чесън, нали само на това вярват. Който оцелее, оцелее.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Е, те в ИСУЛ добре излекуваха фолк певеца Ангел, който е бил ваксиниран скоро, впрочем. Отказали са го от три болници, защото е имал три отрицателни Ковид теста, но е развил бронхопневмония.
Лежал е 10 дни в ИСУЛ, като близките му са казали, че се е подобрил значително и в деня преди смъртта си е искал да яде доста и е казал, че се чувства много добре. Ама "лекарите" решават, че трябва да го преместят в отделение с повече кислород и да го интубират.
Резултатът от това - минус един млад човек, който ще бъде записан като починал от Ковид на 99.9 %. Разбира се, това, че е бил ваксиниран и след това разболял се тежко, е случайност, това не е възможно да се случи.
Ама в България "лекарите" лекуват, нали, У Чене? Наистина лекуват, избавят те от мъките на този свят....
Аз разбрах, че починалите деца са 12 от началото на епидумията март миналата година, а не от този март. От тях 11 са с установени съпътстващи хронични заболявания и само за 1 няма данни. Така че по-леко със страшилките.
Ми не трябвало да се ваксинира, а да се лекува с ракия и чесън, и сега щеше да е жив и здрав, нали така? А че с оправданието ковид в момента могат да се прикриват лекарски грешки е отделен въпрос.
До коментар [#11] от "У Чен":Е, те в ИСУЛ добре излекуваха фолк певеца Ангел, който е бил ваксиниран скоро, впрочем. Отказали са го от три болници, защото е имал три отрицателни Ковид теста, но е развил бронхопневмония. Лежал е 10 дни в ИСУЛ, като близките му са казали, че се е подобрил значително и в деня преди смъртта си е искал да яде доста и е казал, че се чувства много добре. ....
2. Ваксината не те защитава от зараза и болест, а те прави да ти са нещата леко.. Ето - влезнал е в болница и даже е починал - ама леко! .. Чувствал се е много добре!
Има един изключително добре подреден и също толкова надежден източник на статистическа информация на тема, от който при грамотно и безпристрастно четене бихме могли да правим по-близки до истината изводи за връзката "ваксиниране-заболеваемост-смъртност" В БЪЛГАРИЯ:
Изключително важен показател: дава ни инфо какъв дял от заболелите обикновено завършват със смърт. Позволява да се сравняват много страни едновременно, но най-важното е, че позволява да се сравнява този показател (вкл. за много страни) ПРЕДИ И СЛЕД НАЧАЛОТО НА ВАКСИНАЦИИТЕ - т.е. движението му във времето от самото начало на пандемията до вчера.
Та, ако в тази секция - "case fatality rate" - се изберат за сравнение едновременно (примерно) България, Израел, Великобритания, Сърбия и Германия например, ще видим пре-пре-прелюбопитни неща. Особено ако от падащото меню "interval" се избере опцията "cumulative". Точно тази графика позволява да се сравнява показателя "case fatality rate" за избраните държави ПРЕДИ и СЛЕД масовата ваксинация, т.е. сочи прякото въздействие на ваксинациите на смъртността (макар че в резултата се намесват и много други фактори).
Графиката за България спрямо една Сърбия (примерно) е страшна. Тя показва, че дори във времето, когато ВАКСИНИ НЯМАШЕ Сърбия успява да снижи процента на "case fatality rate" на около 1%, докато България, независимо от ваксиниране/неваксиниране стои от началото на пандемията до ден-днешен стабилно на 4%. Това са 4 пъти повече, да повторя отново - без значение на фактора ваксинация. Какво се крие като причини зад този резултат - много неща (възрастна на населението, общо здравословно състояние и пр.), но най-много тежи един фактор: Българската здравна система НЕ успява да помогне на заболели, на които другите страни УСПЯВАТ да помогнат. Категоричен и неоспорим отговор. А как се е стигнало до това - тук разговорът ще отиде в политиката.
Та, нашето сегашно дередже се дължи в много голяма степен на това как сме си постлали като здравна система. В последна сметка: в България ще има немалък дял починали ваксинирани. И по показателя "case fatality rate" трудно ще се разделим с челното си място. Се ла ви.
Може би ако се беше лекувал с ракия и чесън, нямаше да се стигне до тук? Ето, сега искам да видя дали ще фигурира в статистиките за смъртност от Ковид (може би за утре).
Ако е там, обещаваш ли да напишеш, че лекарите в България убиват от некомпетентност и затова имаме такава висока смъртност "от Ковид"?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ДДС-то им е намалено двойно. Какво още искат ??! Изцяло да легнат на гърба на данъкоплатеца ??! .... ми данъкоплатецът има огромна инфлация пред себе си, остава и тия да издържаме, аман, на всички ни е трудно, не е само на алибеговците .... само че аз плащам 20 % ДДС, не съм привилегирован като него .... и пак реве.
Искат да не им се пречи да правят бизнес или да получават обезщетения, ако ги затварят. Не искат много. Само преди 6 месеца оревахте орталъка, че ГЕРБ 'не правели нищо за бизнеса'. при това, не искат нови мерки, искат старите мерки на ГЕРБ просто да не се променят.
Данъкоплатеца има огромна инфлация благодарение на новите управляващи и това само началото на Продължаващта Промяна. Затова не е виновен бизнесът, виновни са служебните паленца и лично г-н Радев !!!
До коментар [#7] от "Alex Ivanov":Искат да работят 24/7, без никакви данъци, да не плащат заплати, държавата (тоест - ние) да им плаща отгоре, а те да си щракат с пръсти.
Почва пропагандата за трета доза - 12 процента заразени от ваксинираните и два процента починали - и ще с покачват, затова слагайте и трета доза. След шест месеца четвърта - защото за бялата магия вие сте ходещи банкомати. Както каза един Ковид ваксър - за два часа могат да направят всякаква ваксина, но има и един виц - дето лекуваш някой тридесет години и го дереш финансово.
За да бъдат коректни данните, трябва да се прави анализ и кога и с какво са ваксинирани пациентите. Защото има случаи на съвсем скоро ваксинирани, а е известно, че трябва да мине известно време след това, за да се задейства защитата. Може би има и такива, които са ваксинирани още през зимата и е възможно вече да им е отслабнал имунитетът. Или по някакви причини при някои хора ваксините просто да не действат. При всички случаи такива анализи са важни и ще ни дадат повече информация за ваксините и вируса.
Фактите са, че са го сложили на вентилатори и е починал. Каквото и да говориш друго, то няма връзка с реалността, а тя е, че лекарите тук убиват.
Ако искаш, може да се разходим по улиците, да срещнем произволни хора и да ги попитаме страдали ли са някога от лекарски грешки. Може да се изненадаш от процента на хората, които ще отговорят положително....
Пак да попитам. Аз се интересувам какво става с МЮ варианта и втория бустер с четвъртата игла. Също така се интресувам, коя ще е следващата гръцка буква, за да не пропусна петата игла с третия бустер. Моля ви, който знае да ми каже, защото усещам, че двете игли вече не са ми дъстатъчо. Искам да съм поне на първи бустер с трета игла, за да мога да финализирам годината с три бустера и пет игли и догодина вече да надграждам.
До 11:"У Чен"...Спирайте всички мерки и помощи. В болниците да се лекуват от ковид само ваксинирани, останалите на домашно лечение на ракия и чесън, нали само на това вярват. Който оцелее, оцелее...."
Съгласен. Вноските по ЗК-доброволни, с писмено съгласие. Тъй и тъй в болниците лекуват само ковид (де лекуват, де умарят!). То и на бърза помощ не може да се разчита, реагират само за ковид.
Щом интуицията убива, спретваме един протест да спрат интубирането в интензивните отделения и спасяваме хиляди човешки животи! Отделно може да поискаме и лекарите да спрат да лекуват и така хората няма да умират от лекарски грешки.
Време е всички анти Ковид помощи и компенсации да се прекратят. За всички! Вирус ще има винаги, завинаги ли ще им плащаме пари на някои бизнеси, доктори и държавни служители? Кой плаща?
ми 10% от заразение в болница са били вече ваксинирани и явно не са създали добър имунитет... То предполагам че при ниския процент ваксинирани, са ваксинирани предимно хора които са си прециенили, че има по-голям риск заради съпътстващи усложения и т.н.
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
Няма никакъв преблем. Алибегов лъже. Проблемът е , че не могат да докажат оборот.Целия си оборот сега да регистрират , той е повече от декларирания през 2019.Защото тогава се е крило яко.И сега не се получава
И защо мислиш че лъже? Колкото повече плащания в кеш, толкова повече сива икономика. Решението е в касовите плащания. както и заплати по банкови сметки. Е, и ЕЗ. В ЕЗ преводните такси са по-ниски.
Е, то няма и пробив в познаният на Кунчев за света извън България, където вчера Сингапур с 8 ваксинирани на всеки 10 души, отбелязаха най-високия брой заразени от Април 2020 насам и затягат мерките, а ВВС писа, че в Уелс две трети от новите случаи са на ваксинирани. Човекът е или "кон с капаци" или елементарен пропагандист.
Първо съм ваксиниран, а след това заразен и оздравял, но не и "зомбиран" - политиците и медиите са вредни за вашето здраве.
Пак да попитам.Аз се интересувам какво става с МЮ варианта и втория бустер с четвъртата игла. Също така се интресувам, коя ще е следващата гръцка буква, за да не пропусна петата игла с третия бустер.Моля ви, който знае да ми каже, защото усещам, че двете игли вече не са ми дъстатъчо. Искам да съм поне на първи бустер с трета игла, за да мога да финализирам годината с три бустера и пет игли и догодина вече да надграждам.
Време е всички анти Ковид помощи и компенсации да се прекратят. За всички! Вирус ще има винаги, завинаги ли ще им плащаме пари на някои бизнеси, доктори и държавни служители? Кой плаща?
И мерките също! Има някои изследвания от лекари. Маските не ловят вируса и са безмислени. Единствено може да спрат ако се изкихаш, без да сложиш ръка, да се разнесе облакът.
Също, този вирус (и всички респираторни) не може да се спре, не може да изчезне. Има го и в животни. Нима ще носим, ние и децата ни маски до живот, 1000 години напред в бъдещето!? 2 години станаха, каквото сме спрели, спрели.
"Кунчев .....това ще се отрази негативно на организираният туризъм, тъй като според него е логично туристите да избират да почиват там, където страните се справят по-добре със заразата." Друг път точно там където няма да ти сондират носа и да те карат да подаваш чипа си за сканиране като псе ще има огромен човекопоток! Ако БГ прекрати терора ще се превърне в топ туристическа дестинация( от ол-инклузив пенсиите ползата е почти никаква)!
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Не е точно така -ако се изкихаш в маската, след това ще си вдишаш изхвърлените от тялото вируси и бактерии. Качването на собствения ти вирусния товар не е малко постижение , все пак пландемията трябва да се поддържа и с реално болни, не може само с болни по тест ! Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Производството на лекарства, ваксини, медицинско оборудване, консумативи, болничната и доболнична помощ е преди всичко БИЗНЕС. А всеки бизнес на всяко тримесечие трябва да отчита финансови резултати. Ако хората масово са здрави, тези бизнеси ще отчитат лоши резултати. Ако хората имат нужда постоянно от някакви медицински грижи, лекарства, консумативи, тези бизнеси ще отчитат добри резултати. Така работи тази индустрия. Нямат интерес да ни избиват нито с вирус, нито с ваксини. Имат интерес ние постоянно да плащаме за техните "продукти". Дали те ще са ваксини, лекарства, или препарати, няма значение.
Ако Ковид наистина беше световна заплаха, правителствата щяха да откупят патентите за виксините от частните компании и щяха да ги пуснат за свободно производство навсякъде по света и щеше да има за цялото население.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
До коментар [#69] от "Иван":мда гледам ги едни такив а мъдреци като тебе, ходят уж с маска из магазина пък отвреме на време си я вдигат за дасе изкашлят свободно :) :) :)
Логика и взаимовръзки ( все непозната материя за ковидилите). Но за теб отново да го напиша(все пак съм бивш даскал) -> библиотека ->учебник ЯХБЗ -> четене -> осмисляне. -> осъзнаване ПОЛЗИТЕ от маските. Пише при какви условия и срещу какви заплахи помага противогаза, и кога се ползва МОКЪР (може и напикан) парцал. Сух единствено за триене на носа.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Ако лекарите спрат да лекуват тук, смъртността може да падне значително. Отново ще припомня, че Ангел е бил в добро състояние, чул се е с годеницата си и й е споменал, че се чувства добре и иска да си ходи от Пета градска, където е бил настанен преди ИСУЛ, но са й казали след това, че трябвало да го преместят в болница с по-добър кислород (каквото и да значи това).
Преместват го и й се обаждат да й кажат, че изведнъж получил задушаване и трябвало да го интубират спешно. Резултатът - няма го вече.
Има ли дори и един осъден лекар за всички тези "грешки"? Не и няма и да има. Скоро по погрешка някои хора могат да почнат и да ги стрелят, просто са объркали нещо, случва се, както казаха на родителите на 18-годишното момче от Пловдив...
Във ваксинацията няма пробив, а само малка дупчица и то е защото не сте си сложили бустерна доза! Слагайте бустер втори, трети... и така. Ако случайно се разболеете въпреки че сте ваксинирани, да знаете че вие сте си виновни, пробив във ваксината няма и не може да има!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз един път си помислих, че видях дух.. Гледах как в двора 3 килограма медна тел левитират във въздуха, пуснах крушката и останах разочарован...
Това била Фатмето на нейните нощни разходки да бере медна тел и желязо..
Помага на хората да разчистят дворовете си, благородна душа
Не всичко е така както ни се иска да изглежда.. Всяка тема има две страни, включително тая за ковид :))) Има вярно има грешно има и финансови интереси...
За какво са мерки за ресторантите? Намалиха им ДДС, пълни са изцяло, не спазват наложените ограничения нито като процент запълняемост, нито като час и за капак да им дават и пари....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Има вече данни, че голяма част от напълно имунизираните са си изградили антитела, които ще им осигурят защита една, дори може две и повече години." Ангел Кунчев за пореден път говори наизуст. Израелците не само твърдят друго, но имат и опитни данни... от цялото население.
Да, нещо такова търсех, поне изказване от близък. Защото имах подозрения, че е ваксиниран. Имах позната, която след втората АЗ разви симптоми на пневмония. А също така отдавна следя печата и е пълно с ей такива внезапни събития, случили се на млади хора. Преди 2 дни Тим Фелтън (Драко Малфой в Хари Потър) ей така припадна от нищото. Във Великобритания има един гугълски тренд "short illness" и доста статии за внезапно починали млади хора. Затова е подозрително, щото има огромна цензура, но все пак се прокрадват съмнения, че ваксината прави големи бели, но никойне смее да го забележи.
До коментар [#11] от "У Чен":Е, те в ИСУЛ добре излекуваха фолк певеца Ангел, който е бил ваксиниран скоро, впрочем. Отказали са го от три болници, защото е имал три отрицателни Ковид теста, но е развил бронхопневмония. Лежал е 10 дни в ИСУЛ, като близките му са казали, че се е подобрил значително и в деня преди смъртта си е искал да яде доста и е казал, че се чувства много добре. Ама "лекарите" решават, че трябва да го преместят в отделение с повече кислород и да го интубират.Резултатът от това - минус един млад човек, който ще бъде записан като починал от Ковид на 99.9 %. Разбира се, това, че е бил ваксиниран и след това разболял се тежко, е случайност, това не е възможно да се случи. Ама в България "лекарите" лекуват, нали, У Чене? Наистина лекуват, избавят те от мъките на този свят....
До коментар [#76] от "digitalmarketing":Да, нещо такова търсех, поне изказване от близък. Защото имах подозрения, че е ваксиниран. Имах позната, която след втората АЗ разви симптоми на пневмония. А също така отдавна следя печата и е пълно с ей такива внезапни събития, случили се на млади хора. Преди 2 дни Тим Фелтън (Драко Малфой в Хари Потър) ей така припадна от нищото. Във Великобритания има един гугълски тренд "short illness" и доста статии за внезапно починали млади хора. Затова е подозрително, щото има огромна цензура, но все пак се прокрадват съмнения, че ваксината прави големи бели, но никойне смее да го забележи.
5 милиарда дози има поставени по света. В днешния свят, където нищо не може да остане скрито, ако бяха умрели от ваксините 1 млн (или половин), нямаше ли да се разбере? Винаги са умирали млади хора.
Ей, уплашеняк, знаеш ли каква е детската смъртност в България. Само деца до 1 годишна възраст са умрели около 300 миналата година. Знаеш ли какво означава това като статистика изобщо? За отделния човек всяка смърт е трагедия, но за обществето си има статистика. Истерични ревльовци...И да, мога и аз да пострадам и семейството ми, дай сега да спрем да живеем от страх, че ще умрем.
Тъпунгер, като са починали 300 деца миналата година, още 12 са лесно прежалими така ли? Не е кой знае какво, а? Кой те кара спираш да живееш, глупако? Инициативата е да защитиш себе си и другите...
До коментар [#51] от "У Чен":Ако лекарите спрат да лекуват тук, смъртността може да падне значително. Отново ще припомня, че Ангел е бил в добро състояние, чул се е с годеницата си и й е споменал, че се чувства добре и иска да си ходи от Пета градска, където е бил настанен преди ИСУЛ, но са й казали след това, че трябвало да го преместят в болница с по-добър кислород (каквото и да значи това). Преместват го и й се обаждат да й кажат, че изведнъж получил задушаване и трябвало да го интубират спешно. Резултатът - няма го вече. Има ли дори и един осъден лекар за всички тези "грешки"? Не и няма и да има. Скоро по погрешка някои хора могат да почнат и да ги стрелят, просто са объркали нещо, случва се, както казаха на родителите на 18-годишното момче от Пловдив...
За всички, вярващи в лекарите и здравната ни система. Сега този човек ще влезе в статистиките като починал от Ковид, без да има положителен тест преди това.....
Погинали от Ковидя в Англия 29 авг - 12 септ , замерени от дохторите: Неваксинирани : 186 Двудозови : 522 Еднодозови : 24 Неясен статус : 12 Общо : 744
С тея темпове не виждам кога ше ги стигнеме англите.
А, за помощите ли било? Аз замалко да залитна по собствена конспиративна теория - че ковидът е обсебил успешно преболедувалите го и говори през техните усти за ваксините, като дявол за тамяна: -не е хубав тоя тамян, - извтрял е, има чипове, -експериментален е -можете и сами, - ще станете мутанти, -ще ви убие, - ако беше хубав, щяха ли да ви го пробутват насила? .... 👾
Алибегович и тия дето му дърпат конците няма къде да си пласира съответните субстанции, ако заведенията не работят - то това му е проблема, не че му дреме за хората дето работят там.
Е, те в ИСУЛ добре излекуваха фолк певеца Ангел, който е бил ваксиниран скоро, впрочем. Резултатът от това - минус един млад човек, който ще бъде записан като починал от Ковид на 99.9 %.
Този е зобил яко като по-млад и тия внушения как бил млад здрав спортуващ човек не вървят. В добавка с участия в чалготеки и става белята. За алкохол и наркотици мога само да гадая, но то в тая професия си е на практика задължително.
Дай сега някоя статия, където някой роднина или доктор казва, че той е бил ваксиниран.
Интересно защо в резюмето на това изследване пише следното (превеждам с Гугъл за по-бързо): "2 дози от ваксината остават високоефективни, с 60 до 85% ефективност срещу инфекция, 90 до 99% ефективност срещу хоспитализация, 90 до 95% срещу смъртността и 65 до 99% срещу симптоматично заболяване"
Май някой досетливец си интерпретира данните както му изнася.
Не са милион, но има доста подозрителни случаи. В началото ги замитаха като "случайност", после се оказа, че са свързани. Въпреки цензурата, има доста доклади за много страдания след ваксините. Лекарските практики забелязват, тия, дето си познават пациентите лично.
Бог да го прости, човекът! Отишъл си тъй млад. Спекулации и обиди към лекарите не са нужни. Какво са написали близките и пресата едва ли дава пълна картина за състоянието му и как и от какво е починал.
Едно не видях написано никъде, че е бил ВАКСИНИРАН срещу Ковид-19. Откъде го знаете? Може ли източник?
До коментар [#92] от "dosetliv":Интересно защо в резюмето на това изследване пише следното (превеждам с Гугъл за по-бързо):"2 дози от ваксината остават високоефективни, с 60 до 85% ефективностсрещу инфекция, 90 до 99% ефективност срещу хоспитализация, 90 до 95%срещу смъртността и 65 до 99% срещу симптоматично заболяване"Май някой досетливец си интерпретира данните както му изнася.
Туй е направено за уманитарите. Понеже уманитарят е лишен природно от аналитични възможности и способност да извършва действия с цел получаване на решение, му се дават готови цитати да ги наизусти. Това му е достатъчно. В горния пример, ако някой земе та провери цитата се получава: Погинали от Ковидя за 2 седмици: 522 от 744 = 70% Понеже Ваксината го защитава на 95% , тея 522 са равни на останалите 5%. Резултат: Ако не бяха Ваксинирани, погиналите нямаше да са 522, ами 10.440
Ако игнорираме Цитата, понеже той си кеси в темплейта на рипорта от миналата година (софтуер проф Радка , версия декември 2020) се получава: Ваксинирани в Англия за периода : 66% Погинали за периода: 70% Ако Ваксината беше с 0% защита (плацебо), погиналите требаше да бъдат също 66%. Те обаче са 70%. Това доказва, че Ваксината работи: имаме Защита от минус 6% (70 / 66)
В западна Европа се премахват мерки и помощи - в България тепърва се обмислят нови. Има ваксина и имаше 9 пълни месеца който иска да се ваксинира. Да отварят всичко, да обособят ковид отделения с определена бройка легла за ваксинирани и определена за неваксинирани по болниците и ако има повече нуждаещи се от легла да се отпращат. Да се спират всякакви Ковид помощи за бизнеса и всякакви ограничителни мерки, да падат мораториуми по кредити и изобщо да си се връщаме към нормален живот.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоПо думите му сега от нея могат да се възползват само държавни дружества. Той уточни, че преди мярката е прилагана при 20% спад на оборота спрямо предната година, докато сега процентът е вдигнат до 40.
ПППП изисква тези мерки. Старите и работещи мерки на ГЕРБ вече са политически некоректни.
Новите мерки, макар и водещи до фалити, са новата реалност, свиквайте.
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноАйде стига рекет, онзи ден бях на заведение, бачкаше си нормално, имаше не малко хора .... държавата ще ви плаща само когато ви нарежда да затваряте.
Бил скъп токът .... ми ще вдигнеш цените. И на мен ми е скъп, ама не рева държавата да ми го плаща....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мощ
Рейтинг: 554 НеутралноНапълно нормално е, все пак през комунизма всичко беше дръжавно. Та и сега комунистите мислят за държавните фирми. Кръвта вода не става...
И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)Локомотив
Рейтинг: 473 ЛюбопитноКой е фалирал?
Ричи Мазното ли?
djb95
Рейтинг: 459 НеутралноНяма никакъв преблем. Алибегов лъже. Проблемът е , че не могат да докажат оборот.
Целия си оборот сега да регистрират , той е повече от декларирания през 2019.Защото тогава се е крило яко.И сега не се получава
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноДДС-то им е намалено двойно. Какво още искат ??! Изцяло да легнат на гърба на данъкоплатеца ??! .... ми данъкоплатецът има огромна инфлация пред себе си, остава и тия да издържаме, аман, на всички ни е трудно, не е само на алибеговците .... само че аз плащам 20 % ДДС, не съм привилегирован като него .... и пак реве.
Patsis
Рейтинг: 947 НеутралноДанните от нощес:
Средният дневен брой на заразените е над 10 пъти този от преди една година и почти 30 пъти минималния брой от средата на юли.
На регистрирания среден дневен брой на заразените през септември оказва силно влияние наличието на три почивни дни от седемте предходни в някои периоди и нарушената регистрация в тях. Коригирани стойности са показани в кръгли скоби. Вижда се, че в началото на септември бяхме на плато /около 1500 заразени дневно/, което свърши и бавничко се катерим нагоре.
24-30.6 - 70
...
7-13.7 - 54 /минимум/
...
25-31.7 - 204 /25-31.7.2020 - 223/
23-29.8 - 1472
24-30.8 - 1500
25-31.8 - 1521
26.8 - 1.9 - 1541 /26.8-1.9.2020 - 124/
27.8-2.9 - 1517 /27.8 - 2.9.2020 - 124/
28.8-3.9 - 1507
29.8-4.9 - 1485
30.8-5.9 - 1491
31.8 -6.9 - 1289 (1443)
1-7.9 - 1282 (1434)
2-8.9 - 1312 (1472)
3-9.9 - 1321 (1483)
4-10.9 - 1319 (1481)
5-11.9 - 1327 (1486)
6-12.9 - 1320 (1481)
7-13.9 - 1509
8-14.9 - 1512
9-15.9 - 1499
10-16.9 - 1512
11-17.9 - 1550
12-18.9 - 1556
13-19.9 - 1559
14-20.9 - 1611
15-21.9 - 1634
16-22.9 - 1490 (1674)
17-23.9 - 1505 (1694)
18-23.9 - 1507 (1696)
19-25.9 - 1520 (1704)
20-26.9 - 1525 (1708)
Patsis
Рейтинг: 947 НеутралноБроят на починалите от ковид също нарастна 25 пъти /от 18 седмично за 22-28 юли или 24-30 юли на 461 за 20-26 септември/ и вече надхвърли 7 пъти максималните стойности за периода юли-септември 2020 /10 души среднодневно/.
Този месец колебанията на средния брой на регистрираните починали до голяма степен са резултат на три почивни дни сред седемте, а за периода 7-13.9 - на наличието на два следпочивни дни в него. Изгладените стойности са посочени в кръгли скоби.
Побиналите трайно са около 5% от регистрираните заболели две седмици по-рано.
24-30.6 - 7
25-31.7 - 3
25-31.8 - 47
26.8-1.9 - 48
27.8-2.9 - 51
28.8-3.9 - 52
29.8-4.9 - 54
30.8-5.9 - 55
31.8-6.9 - 44 (47)
1-7.9 - 53 (59)
2-8.9 - 55 (61)
3-9.9 - 56 (61)
4-10.9 - 58 (65)
5-11.9 - 55 (63)
6-12.9 - 58 (65)
7-13.9 - 73 (64)
8-14.9 - 68
9-15.9 - 68
10-16.9 - 70
11-17.9 - 71
12-18.9 - 74
13-19.9 - 72
14-20.9 - 72
15-21.9 - 69
16-22.9 - 63 (71)
17-23.9 - 68 (76)
18-24.9 - 67 (75)
19-25.9 - 66 (75)
20-26.9 - 66 (75)
Patsis
Рейтинг: 947 НеутралноРепродуктивното число на вируса бе на най-високите нива от миналата есен и дори ги бе надминало.За месец август средното репродуктивно число бе 1,48, което е най-високото репродуктивно число от април 2020 година насам средно за месец. В края на август и началото на септември то спадна. През средата на септември то бе около единица, с лека тенденция за покачване, както и миналата година.
Този месец репродуктивното число е повлияно от сравняването на периоди с два с периоди с три почивни дни. Коригираните стойности са посочени в кръгли скоби.
Изглежда, че стабилизацията на репродуктивното число около 1 бе просто временна, както през първата половина на септември 2020 година и започва ново изкачване с превършването на сезона на отпуските и ваканциите, както стана миналата година. Окончателно дали е така ще се определи след няколко дни.
20-30.6 -0,84
3-13.7 - 0,86
21-31.7 - 1,52
27.7-6.8 - 1,75 /максимум/
21-31.8 - 1,16 /21-31.8.2020 - 1,00/
22.8-1.9 - 1,16 /22.8-1.9.2020 - 0,98/
23.8 - 2.9 - 1,11 /23.8-2.9.2020 - 0,97/
24.8 - 3.9 - 1,07 /24.8 -3.9.2020 - 0,99/
25.8-4.9 - 1,05 /25.8-4.9.2020 - 0,98/
26.8-5.9 - 1,04 /26.8 - 5.9.2020 - 0,98/
27.8-6.9 - 0,95 /27.8-6.9.2020 - 0,97/ (1,00)
28.8 - 7.9 - 0,94 /28.8-7.9.2020 - 0,97/ (0,99)
29.8 - 8.9 - 0,94 /29.8-8.9.2020 - 0,96/ (1,00)
30.8-9.9 - 0,94 /30.8-9.9. 2020 - 0,95/ (0,99)
31.8-10.9 - 0,93 /31.8-10.9.2020 - 0,97/ (0,99)
1-11.9 - 0,93 /1-11.9.2020 - 0,99/ (0,98)
2-12.9 - 0,93 /2-12.9.2020 -0,99/ (0,99)
3-13.9 - 1,00 /3-13.9.2020 - 0,98/
4-14.9 - 1,01 /4-14.9.2020 - 1,01/
5-15.9 - 1,00 /5-15.9.2020 - 1,01/
6-16.9 - 1,08 /6-16.9.2020 - 1,03/ (1,02)
7-17.9 -1,10 /7-17.9.2020 -1,04/ (1,04)
8-18.9 - 1,09 /8-18.9.2020 - 1,04/ (1,03)
9-19.9 - 1,09 /9-19.9.2020 - 1,07/ (1,03)
10-20.9 - 1,10 /10-20.9.2020 -1,07/ (1,04)
11-21.9 - 1,11 / 11-21.9.2020 - 1,06/ (1,05)
12-22.9 - 1,06 /12-22.9.2020 - 1,04 / (1,06)
13-23.9 - 1,00 /13-23.9.2020 - 1,04/ (1,06)
14-24.9 - 1,00 /14-24.9.2020 - 1,06/ (1,06)
15-25.9 - 1,01 /15-25.9.2020 - 1,10/ (1,07)
16-26.9 - 1,00 /16-26.9.2020 - 1,11/ (1,06)
ChatПКП
Рейтинг: 1641 ВеселоСпирайте всички мерки и помощи. В болниците да се лекуват от ковид само ваксинирани, останалите на домашно лечение на ракия и чесън, нали само на това вярват. Който оцелее, оцелее.
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоКогато фалират заведенията, къде ще се разменят едни пликове, питам аз ? Мислете малко за управляващите !!
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2931 НеутралноБяха тези българи, които трепереха за децата. Сега четат в Интернет.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Рим
Рейтинг: 1573 Неутрално+++++++++++++++ ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Роси
Рейтинг: 7810 НеутралноЕдна фирма, ако не може да съществува при 20% спад на оборота, по-добре да фалира. За какво ни са фирми, на които постоянно да плащаме заплатите.
show.no_mercy
Рейтинг: 0 НеутралноРичи си иска Буци и Ботокса с ластик схемата, сутрин да ги отварят, на обяд да ги затварят.
show.no_mercy
Рейтинг: 0 НеутралноРичи си иска Буци и Ботокса с ластик схемата, сутрин да ги отварят, на обяд да ги затварят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "У Чен":
Ваксъри, няма да ви се вярва...Е, те в ИСУЛ добре излекуваха фолк певеца Ангел, който е бил ваксиниран скоро, впрочем. Отказали са го от три болници, защото е имал три отрицателни Ковид теста, но е развил бронхопневмония.
Лежал е 10 дни в ИСУЛ, като близките му са казали, че се е подобрил значително и в деня преди смъртта си е искал да яде доста и е казал, че се чувства много добре. Ама "лекарите" решават, че трябва да го преместят в отделение с повече кислород и да го интубират.
Резултатът от това - минус един млад човек, който ще бъде записан като починал от Ковид на 99.9 %. Разбира се, това, че е бил ваксиниран и след това разболял се тежко, е случайност, това не е възможно да се случи.
Ама в България "лекарите" лекуват, нали, У Чене? Наистина лекуват, избавят те от мъките на този свят....
georgievb
Рейтинг: 1936 НеутралноАз разбрах, че починалите деца са 12 от началото на епидумията март миналата година, а не от този март. От тях 11 са с установени съпътстващи хронични заболявания и само за 1 няма данни. Така че по-леко със страшилките.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdChatПКП
Рейтинг: 1641 НеутралноДо коментар [#19] от "digitalmarketing":
Ми не трябвало да се ваксинира, а да се лекува с ракия и чесън, и сега щеше да е жив и здрав, нали така?
А че с оправданието ковид в момента могат да се прикриват лекарски грешки е отделен въпрос.
Маршалов
Рейтинг: 125 НеутралноДо коментар [#6] от "djb95":
мурзилкаТи са ше искаш и за всички поръчки във всички заведения да издават касови бележки?
Alexander97
Рейтинг: 1047 НеутралноПрез гласа на Алибайгънбегов говори гласа но Бойко Б!
Той ще мъти водата до изборите по всякакъв начин!
Ветролог е Алито!
Гадно.
Alexander97
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#23] от "Alexander97":
ВеНгролог!
nhh18551388
Рейтинг: 225 ВеселоАми, плаща си човека - натрапват ти го!
Ако и ти си платиш със сигурност ще те представят толкова често, колкото и него.
Пазарна икономика.
Корки
Рейтинг: 3268 НеутралноСлужебните калинки се придържат към чегъртането и само ще регистрират епиемията.
Червена линия, червен картонsim4o
Рейтинг: 2564 НеутралноА що ваксинирани?
Щом са в болница- ЗНАЧИ НЕ СА СПАЗВАЛИ МЕРКИТЕ !
Да плащам, заради нечия нехайност ??????
enter_k
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#21] от "У Чен":
"Оправданието Ковид" е най-вярното от написаното ти по темата.
sim4o
Рейтинг: 2564 Неутрално1. Не е спазвал Мерките ..
2. Ваксината не те защитава от зараза и болест, а те прави да ти са нещата леко.. Ето - влезнал е в болница и даже е починал - ама леко! .. Чувствал се е много добре!
Ваксините работят!
Vlado Nikolov
Рейтинг: 364 НеутралноДо коментар [#6] от "djb95":
Да не са го крили. Малко са заявили, малко получават. Да се оплачат на арменския поп.
Ю Бря
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#21] от "У Чен":
Лекуването с ракия и чесън не надеждно. Вероятността човек да се разболее отново е голяма. Препоръчвам облак (50% мастика-50% ментовка) и айран.
inn
Рейтинг: 1644 НеутралноИма един изключително добре подреден и също толкова надежден източник на статистическа информация на тема, от който при грамотно и безпристрастно четене бихме могли да правим по-близки до истината изводи за връзката "ваксиниране-заболеваемост-смъртност" В БЪЛГАРИЯ:
https://ourworldindata.org/coronavirus
Отиваме на секцията Data Explorer (би трябвало да се отвори от тук):
https://ourworldindata.org/explorers/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&time=2020-03-01..latest&facet=none&pickerSort=asc&pickerMetric=location&Metric=Confirmed+cases&Interval=7-day+rolling+average&Relative+to+Population=true&Align+outbreaks=false&country=USA ~GBR~CAN~DEU~ITA~IND
а от падащото меню "metric" нея избираме показателя "case fatality rate" (би трябвало да се отвори от тук):
https://ourworldindata.org/explorers/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&time=2020-03-01..latest&facet=none&pickerSort=asc&pickerMetric=location&Metric=Case+fatality+rate&Interval=7-day+rolling+average&Relative+to+Population=true&Align+outbreaks=false&country=USA ~GBR~CAN~DEU~ITA~IND
Изключително важен показател: дава ни инфо какъв дял от заболелите обикновено завършват със смърт. Позволява да се сравняват много страни едновременно, но най-важното е, че позволява да се сравнява този показател (вкл. за много страни) ПРЕДИ И СЛЕД НАЧАЛОТО НА ВАКСИНАЦИИТЕ - т.е. движението му във времето от самото начало на пандемията до вчера.
Та, ако в тази секция - "case fatality rate" - се изберат за сравнение едновременно (примерно) България, Израел, Великобритания, Сърбия и Германия например, ще видим пре-пре-прелюбопитни неща. Особено ако от падащото меню "interval" се избере опцията "cumulative". Точно тази графика позволява да се сравнява показателя "case fatality rate" за избраните държави ПРЕДИ и СЛЕД масовата ваксинация, т.е. сочи прякото въздействие на ваксинациите на смъртността (макар че в резултата се намесват и много други фактори).
Графиката за България спрямо една Сърбия (примерно) е страшна. Тя показва, че дори във времето, когато ВАКСИНИ НЯМАШЕ Сърбия успява да снижи процента на "case fatality rate" на около 1%, докато България, независимо от ваксиниране/неваксиниране стои от началото на пандемията до ден-днешен стабилно на 4%. Това са 4 пъти повече, да повторя отново - без значение на фактора ваксинация. Какво се крие като причини зад този резултат - много неща (възрастна на населението, общо здравословно състояние и пр.), но най-много тежи един фактор: Българската здравна система НЕ успява да помогне на заболели, на които другите страни УСПЯВАТ да помогнат. Категоричен и неоспорим отговор. А как се е стигнало до това - тук разговорът ще отиде в политиката.
Та, нашето сегашно дередже се дължи в много голяма степен на това как сме си постлали като здравна система. В последна сметка: в България ще има немалък дял починали ваксинирани. И по показателя "case fatality rate" трудно ще се разделим с челното си място. Се ла ви.
pontius_glarus
Рейтинг: 3457 НеутралноКунчев не беше ли уволнен?
Padrino
Рейтинг: 552 Любопитно"Има вече данни, че голяма част от напълно имунизираните са си изградили антитела, които ще им осигурят защита една, дори може две и повече години."
И какъв е зора за трета доза тогава Гн Кунчев??
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "У Чен":
Ваксъри, няма да ви се вярва...Може би ако се беше лекувал с ракия и чесън, нямаше да се стигне до тук? Ето, сега искам да видя дали ще фигурира в статистиките за смъртност от Ковид (може би за утре).
Ако е там, обещаваш ли да напишеш, че лекарите в България убиват от некомпетентност и затова имаме такава висока смъртност "от Ковид"?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 364 НеутралноДо коментар [#7] от "Alex Ivanov":
Искат да работят 24/7, без никакви данъци, да не плащат заплати, държавата (тоест - ние) да им плаща отгоре, а те да си щракат с пръсти.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ChatПКП
Рейтинг: 1641 НеутралноДо коментар [#28] от "enter_k":
Абе има и едно нещо наречено ремисия, но явно си бил на място и си запознат със случая! Аз мога само да гадая.
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноИскат да не им се пречи да правят бизнес или да получават обезщетения, ако ги затварят. Не искат много. Само преди 6 месеца оревахте орталъка, че ГЕРБ 'не правели нищо за бизнеса'. при това, не искат нови мерки, искат старите мерки на ГЕРБ просто да не се променят.
Данъкоплатеца има огромна инфлация благодарение на новите управляващи и това само началото на Продължаващта Промяна.
Затова не е виновен бизнесът, виновни са служебните паленца и лично г-н Радев !!!
Vlado Nikolov
Рейтинг: 364 НеутралноДо коментар [#20] от "georgievb":
Няма леко. Много изоставаме по плана за боцкане.
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоПълни тотални глупости.
ChatПКП
Рейтинг: 1641 ЛюбопитноДо коментар [#35] от "digitalmarketing":
А ако проблема е бил този който съм споменал в коментар 38,какво правим?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 364 ВеселоДо коментар [#31] от "Ю Бря":
Може и с гроздомицин 52 октана. Върши екстра работа.
Deaddark
Рейтинг: 2676 ВеселоПочва пропагандата за трета доза - 12 процента заразени от ваксинираните и два процента починали - и ще с покачват, затова слагайте и трета доза. След шест месеца четвърта - защото за бялата магия вие сте ходещи банкомати. Както каза един Ковид ваксър - за два часа могат да направят всякаква ваксина, но има и един виц - дето лекуваш някой тридесет години и го дереш финансово.
murttle
Рейтинг: 827 НеутралноЗа да бъдат коректни данните, трябва да се прави анализ и кога и с какво са ваксинирани пациентите. Защото има случаи на съвсем скоро ваксинирани, а е известно, че трябва да мине известно време след това, за да се задейства защитата. Може би има и такива, които са ваксинирани още през зимата и е възможно вече да им е отслабнал имунитетът. Или по някакви причини при някои хора ваксините просто да не действат. При всички случаи такива анализи са важни и ще ни дадат повече информация за ваксините и вируса.
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#42] от "У Чен":
Ваксъри, няма да ви се вярва...Фактите са, че са го сложили на вентилатори и е починал. Каквото и да говориш друго, то няма връзка с реалността, а тя е, че лекарите тук убиват.
Ако искаш, може да се разходим по улиците, да срещнем произволни хора и да ги попитаме страдали ли са някога от лекарски грешки. Може да се изненадаш от процента на хората, които ще отговорят положително....
georgievb
Рейтинг: 1936 ЛюбопитноПак да попитам.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdАз се интересувам какво става с МЮ варианта и втория бустер с четвъртата игла. Също така се интресувам, коя ще е следващата гръцка буква, за да не пропусна петата игла с третия бустер.
Моля ви, който знае да ми каже, защото усещам, че двете игли вече не са ми дъстатъчо. Искам да съм поне на първи бустер с трета игла, за да мога да финализирам годината с три бустера и пет игли и догодина вече да надграждам.
Роси
Рейтинг: 7810 Неутрално"Няма пробив във ваксинацията, обяви Ангел Кунчев"
Т. е., каквото и да стане, българинът си държи на своето и не поумнява.
pontius_glarus
Рейтинг: 3457 НеутралноДо 11:"У Чен"...Спирайте всички мерки и помощи. В болниците да се лекуват от ковид само ваксинирани, останалите на домашно лечение на ракия и чесън, нали само на това вярват. Който оцелее, оцелее...."
Съгласен. Вноските по ЗК-доброволни, с писмено съгласие. Тъй и тъй в болниците лекуват само ковид (де лекуват, де умарят!). То и на бърза помощ не може да се разчита, реагират само за ковид.
Deaddark
Рейтинг: 2676 ВеселоДо коментар [#44] от "Deaddark":
магия - мафия.
Към колегата Хай Буй - ти си аналог на Кмета в сянка, под всяка статия все Радев и служебното ти виновни.
ChatПКП
Рейтинг: 1641 НеутралноДо коментар [#46] от "digitalmarketing":
Щом интуицията убива, спретваме един протест да спрат интубирането в интензивните отделения и спасяваме хиляди човешки животи!
Отделно може да поискаме и лекарите да спрат да лекуват и така хората няма да умират от лекарски грешки.
acarid
Рейтинг: 621 НеутралноВреме е всички анти Ковид помощи и компенсации да се прекратят. За всички! Вирус ще има винаги, завинаги ли ще им плащаме пари на някои бизнеси, доктори и държавни служители? Кой плаща?
Лео
Рейтинг: 1164 НеутралноТия, които трепереха за децата, правеха деца. Тия, дето четат, имат по 1-2. С четене прираст не става.
Вашият профил
Рейтинг: 2986 НеутралноДо коментар [#34] от "padrino":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠ми 10% от заразение в болница са били вече ваксинирани и явно не са създали добър имунитет... То предполагам че при ниския процент ваксинирани, са ваксинирани предимно хора които са си прециенили, че има по-голям риск заради съпътстващи усложения и т.н.
pontius_glarus
Рейтинг: 3457 НеутралноИ защо мислиш че лъже?
Колкото повече плащания в кеш, толкова повече сива икономика. Решението е в касовите плащания. както и заплати по банкови сметки. Е, и ЕЗ. В ЕЗ преводните такси са по-ниски.
ChatПКП
Рейтинг: 1641 ВеселоДо коментар [#51] от "У Чен":
Сори итубацията не интуицията, спел чекъра го е поправил.
uq
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#54] от "Apophenia":
Що па така предполагаш? Ваксинираха се не хората с по-слаб имунитет, а по-страхливите.
Ю Бря
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#48] от "Роси":
Твърдение от личен опит, а ?
4u4o
Рейтинг: 1497 НеутралноВиц от бъдещето:
- Здрасти наборе, работи ли ваксината?
- Е, как да не работи!? От 30 години на всеки 6 месеца си я бия.
no_bs
Рейтинг: 279 НеутралноЕ, то няма и пробив в познаният на Кунчев за света извън България, където вчера Сингапур с 8 ваксинирани на всеки 10 души, отбелязаха най-високия брой заразени от Април 2020 насам и затягат мерките, а ВВС писа, че в Уелс две трети от новите случаи са на ваксинирани. Човекът е или "кон с капаци" или елементарен пропагандист.
Първо съм ваксиниран, а след това заразен и оздравял, но не и "зомбиран" - политиците и медиите са вредни за вашето здраве.4u4o
Рейтинг: 1497 НеутралноДогодина надграждането ще е платено от твоя джоб. Иначе добре, много висок левъл си!
b_52_strato
Рейтинг: 1325 НеутралноДо коментар [#12] от "Хай Буй":
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!"Когато фалират заведенията, къде ще се разменят едни пликове, питам аз ? Мислете малко за управляващите !!"
Севда ще им ги носи.
От врата на врата.
Има голяяяям опит!
lil_alex
Рейтинг: 2545 НеутралноДо коментар [#19] от "digitalmarketing":
Може ли линк с това твърдение, че е наскоро ваксиниран?
tinucio
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#26] от "Корки":
:) Нека не забравяме как се появи израза "калинки" :)
Тангра
Рейтинг: 834 НеутралноИ мерките също!
Има някои изследвания от лекари.
Маските не ловят вируса и са безмислени.
Единствено може да спрат ако се изкихаш, без да сложиш ръка, да се разнесе облакът.
Също, този вирус (и всички респираторни) не може да се спре, не може да изчезне. Има го и в животни. Нима ще носим, ние и децата ни маски до живот, 1000 години напред в бъдещето!?
2 години станаха, каквото сме спрели, спрели.
Иван
Рейтинг: 356 Неутрално"Кунчев .....това ще се отрази негативно на организираният туризъм, тъй като според него е логично туристите да избират да почиват там, където страните се справят по-добре със заразата."
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!Друг път точно там където няма да ти сондират носа и да те карат да подаваш чипа си за сканиране като псе ще има огромен човекопоток! Ако БГ прекрати терора ще се превърне в топ туристическа дестинация( от ол-инклузив пенсиите ползата е почти никаква)!
it4
Рейтинг: 272 Неутралнонагъл и безочлив, държавата да му даде за това че са крили обороти, ай пътувай към банята ....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Иван
Рейтинг: 356 НеутралноНе е точно така -ако се изкихаш в маската, след това ще си вдишаш изхвърлените от тялото вируси и бактерии. Качването на собствения ти вирусния товар не е малко постижение , все пак пландемията трябва да се поддържа и с реално болни, не може само с болни по тест !
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
whitemare
Рейтинг: 1424 НеутралноПроизводството на лекарства, ваксини, медицинско оборудване, консумативи, болничната и доболнична помощ е преди всичко БИЗНЕС. А всеки бизнес на всяко тримесечие трябва да отчита финансови резултати. Ако хората масово са здрави, тези бизнеси ще отчитат лоши резултати. Ако хората имат нужда постоянно от някакви медицински грижи, лекарства, консумативи, тези бизнеси ще отчитат добри резултати. Така работи тази индустрия. Нямат интерес да ни избиват нито с вирус, нито с ваксини. Имат интерес ние постоянно да плащаме за техните "продукти". Дали те ще са ваксини, лекарства, или препарати, няма значение.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациАко Ковид наистина беше световна заплаха, правителствата щяха да откупят патентите за виксините от частните компании и щяха да ги пуснат за свободно производство навсякъде по света и щеше да има за цялото население.
Вашият профил
Рейтинг: 2986 НеутралноДо коментар [#57] от "uq":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠ти явно си голям смелчак :)
Вашият профил
Рейтинг: 2986 НеутралноДо коментар [#69] от "Иван":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠мда гледам ги едни такив а мъдреци като тебе, ходят уж с маска из магазина пък отвреме на време си я вдигат за дасе изкашлят свободно :) :) :)
Иван
Рейтинг: 356 ВеселоЛогика и взаимовръзки ( все непозната материя за ковидилите). Но за теб отново да го напиша(все пак съм бивш даскал) -> библиотека ->учебник ЯХБЗ -> четене -> осмисляне. -> осъзнаване ПОЛЗИТЕ от маските. Пише при какви условия и срещу какви заплахи помага противогаза, и кога се ползва МОКЪР (може и напикан) парцал. Сух единствено за триене на носа. Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#51] от "У Чен":
Ваксъри, няма да ви се вярва...Ако лекарите спрат да лекуват тук, смъртността може да падне значително. Отново ще припомня, че Ангел е бил в добро състояние, чул се е с годеницата си и й е споменал, че се чувства добре и иска да си ходи от Пета градска, където е бил настанен преди ИСУЛ, но са й казали след това, че трябвало да го преместят в болница с по-добър кислород (каквото и да значи това).
Преместват го и й се обаждат да й кажат, че изведнъж получил задушаване и трябвало да го интубират спешно. Резултатът - няма го вече.
Има ли дори и един осъден лекар за всички тези "грешки"? Не и няма и да има. Скоро по погрешка някои хора могат да почнат и да ги стрелят, просто са объркали нещо, случва се, както казаха на родителите на 18-годишното момче от Пловдив...
uq
Рейтинг: 1871 НеутралноВъв ваксинацията няма пробив, а само малка дупчица и то е защото не сте си сложили бустерна доза! Слагайте бустер втори, трети... и така. Ако случайно се разболеете въпреки че сте ваксинирани, да знаете че вие сте си виновни, пробив във ваксината няма и не може да има!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
uq
Рейтинг: 1871 ВеселоИзвънземни няма! Виждал съм, но няма! :)
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1176 ВеселоДо коментар [#77] от "uq":
Аз един път си помислих, че видях дух.. Гледах как в двора 3 килограма медна тел левитират във въздуха, пуснах крушката и останах разочарован...
Това била Фатмето на нейните нощни разходки да бере медна тел и желязо..
Помага на хората да разчистят дворовете си, благородна душа
Не всичко е така както ни се иска да изглежда.. Всяка тема има две страни, включително тая за ковид :))) Има вярно има грешно има и финансови интереси...
Aardvark
Рейтинг: 718 Неутрално- Как можеш да разбереш, че Алибегов лъже?
- Устните му мърдат.
pukii
Рейтинг: 225 ГневноЗа какво са мерки за ресторантите? Намалиха им ДДС, пълни са изцяло, не спазват наложените ограничения нито като процент запълняемост, нито като час и за капак да им дават и пари....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Корки
Рейтинг: 3268 НеутралноНе беше ли свързано с фалшива диплома от западен университет. Дежавю. Червена линия, червен картон
Лео
Рейтинг: 1164 Неутрално"Има вече данни, че голяма част от напълно имунизираните са си изградили антитела, които ще им осигурят защита една, дори може две и повече години."
Ангел Кунчев за пореден път говори наизуст. Израелците не само твърдят друго, но имат и опитни данни... от цялото население.
lil_alex
Рейтинг: 2545 НеутралноДо коментар [#76] от "digitalmarketing":
Да, нещо такова търсех, поне изказване от близък. Защото имах подозрения, че е ваксиниран. Имах позната, която след втората АЗ разви симптоми на пневмония. А също така отдавна следя печата и е пълно с ей такива внезапни събития, случили се на млади хора. Преди 2 дни Тим Фелтън (Драко Малфой в Хари Потър) ей така припадна от нищото. Във Великобритания има един гугълски тренд "short illness" и доста статии за внезапно починали млади хора. Затова е подозрително, щото има огромна цензура, но все пак се прокрадват съмнения, че ваксината прави големи бели, но никойне смее да го забележи.
atmanpg
Рейтинг: 1726 НеутралноИзраелците избягват да публикуват статистики.
taratanki
Рейтинг: 908 НеутралноА ако се окаже, че това всичко не е така с Ангел?
taratanki
Рейтинг: 908 Неутрално5 милиарда дози има поставени по света.
В днешния свят, където нищо не може да остане скрито, ако бяха умрели от ваксините 1 млн (или половин), нямаше ли да се разбере?
Винаги са умирали млади хора.
misinformed_808
Рейтинг: 8 НеутралноТъпунгер, като са починали 300 деца миналата година, още 12 са лесно прежалими така ли? Не е кой знае какво, а? Кой те кара спираш да живееш, глупако? Инициативата е да защитиш себе си и другите...
taratanki
Рейтинг: 908 НеутралноСамата годеница, която всъщност му е жена и майка на детето му казва съвсем друго после.
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#89] от "taratanki":
Ваксъри, няма да ви се вярва...А откъде знаеш, че казва друго? Ако не казва друго и е така, какво ще ми дадеш?
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 Неутралноhttps://vtorifront.bg/article/godenicata-na-peveca-angel-snoschi-mu-pisah-kaza-mi-che-e-dobre-sutrinta-zvnya-pochinal
Ваксъри, няма да ви се вярва...За всички, вярващи в лекарите и здравната ни система. Сега този човек ще влезе в статистиките като починал от Ковид, без да има положителен тест преди това.....
dosetliv
Рейтинг: 1477 НеутралноТова показва сериозно изоставане от развитите страни. От последния брифинг на английските дохтори https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1018547/Technical_Briefing_23_21_09_16.pdf имаме топтан Цифри къмто 12 септември. Като извадиме тея от предишния брифинг получаваме:
Погинали от Ковидя в Англия 29 авг - 12 септ , замерени от дохторите:
Неваксинирани : 186
Двудозови : 522
Еднодозови : 24
Неясен статус : 12
Общо : 744
С тея темпове не виждам кога ше ги стигнеме англите.
14_Bond_Street
Рейтинг: 169 НеутралноА, за помощите ли било?
Аз замалко да залитна по собствена конспиративна теория - че ковидът е обсебил успешно преболедувалите го и говори през техните усти за ваксините, като дявол за тамяна:
-не е хубав тоя тамян,
- извтрял е,
има чипове,
-експериментален е
-можете и сами,
- ще станете мутанти,
-ще ви убие,
- ако беше хубав, щяха ли да ви го пробутват насила?
.... 👾
Erasenrewind
Рейтинг: 53 НеутралноАлибегович и тия дето му дърпат конците няма къде да си пласира съответните субстанции, ако заведенията не работят - то това му е проблема, не че му дреме за хората дето работят там.
Yard
Рейтинг: 1628 НеутралноТози е зобил яко като по-млад и тия внушения как бил млад здрав спортуващ човек не вървят. В добавка с участия в чалготеки и става белята. За алкохол и наркотици мога само да гадая, но то в тая професия си е на практика задължително.
Дай сега някоя статия, където някой роднина или доктор казва, че той е бил ваксиниран.
https://www.btv.bg/article/shows/predi-obed/novini/za-vredata-ot-steroidite-i-anabolite.html
"Поп фолк певецът Ангел разказва от първо лице за вредата от стероидите и анаболите. Какво е да получиш микроинфаркт на 18 години?"
https://blitz.bg/obshtestvo/intervyu/pop-folk-pevetst-angel-steroidi-mi-dokarakha-problemi-s-erektsiyata_news145006.html
Интервю с него по същата тема.
murttle
Рейтинг: 827 НеутралноДо коментар [#92] от "dosetliv":
Интересно защо в резюмето на това изследване пише следното (превеждам с Гугъл за по-бързо):
"2 дози от ваксината остават високоефективни, с 60 до 85% ефективност
срещу инфекция, 90 до 99% ефективност срещу хоспитализация, 90 до 95%
срещу смъртността и 65 до 99% срещу симптоматично заболяване"
Май някой досетливец си интерпретира данните както му изнася.
lil_alex
Рейтинг: 2545 НеутралноДо коментар [#87] от "taratanki":
Не са милион, но има доста подозрителни случаи. В началото ги замитаха като "случайност", после се оказа, че са свързани. Въпреки цензурата, има доста доклади за много страдания след ваксините. Лекарските практики забелязват, тия, дето си познават пациентите лично.
dale4nata
Рейтинг: 72 НеутралноДо коментар [#76] от "digitalmarketing":
Бог да го прости, човекът! Отишъл си тъй млад.
Спекулации и обиди към лекарите не са нужни. Какво са написали близките и пресата едва ли дава пълна картина за състоянието му и как и от какво е починал.
Едно не видях написано никъде, че е бил ВАКСИНИРАН срещу Ковид-19. Откъде го знаете? Може ли източник?
dosetliv
Рейтинг: 1477 НеутралноТуй е направено за уманитарите. Понеже уманитарят е лишен природно от аналитични възможности и способност да извършва действия с цел получаване на решение, му се дават готови цитати да ги наизусти. Това му е достатъчно.
В горния пример, ако някой земе та провери цитата се получава:
Погинали от Ковидя за 2 седмици: 522 от 744 = 70%
Понеже Ваксината го защитава на 95% , тея 522 са равни на останалите 5%.
Резултат: Ако не бяха Ваксинирани, погиналите нямаше да са 522, ами 10.440
Ако игнорираме Цитата, понеже той си кеси в темплейта на рипорта от миналата година (софтуер проф Радка , версия декември 2020) се получава:
Ваксинирани в Англия за периода : 66%
Погинали за периода: 70%
Ако Ваксината беше с 0% защита (плацебо), погиналите требаше да бъдат също 66%. Те обаче са 70%. Това доказва, че Ваксината работи: имаме Защита от минус 6% (70 / 66)
Тасков
Рейтинг: 288 НеутралноВ западна Европа се премахват мерки и помощи - в България тепърва се обмислят нови. Има ваксина и имаше 9 пълни месеца който иска да се ваксинира. Да отварят всичко, да обособят ковид отделения с определена бройка легла за ваксинирани и определена за неваксинирани по болниците и ако има повече нуждаещи се от легла да се отпращат. Да се спират всякакви Ковид помощи за бизнеса и всякакви ограничителни мерки, да падат мораториуми по кредити и изобщо да си се връщаме към нормален живот.