Столичната полиция не е съгласна с МВР, че Димитър Кенаров е бит и задържан незаконно

Димитър Кенаров разговаря с "Дневник" ден след като бе задържан, а по лицето му личаха наранявания.

© Дневник

Димитър Кенаров разговаря с "Дневник" ден след като бе задържан, а по лицето му личаха наранявания.



Министерството на вътрешните работи и Столичната дирекция на полицията се разминаха в позицията си по случая със задържането на журналиста Димитър Кенаров на антиправителствения протест на 2 септември м.г. След като вчера (5 октомври) от МВР излязоха с позиция по случая, в която с писмо на служебния вътрешен министър Бойко Рашков се признава, че е упражнено неправомерно насилие, използвани са белезници и е бил задържан незаконно, на днешното съдебно заседание по делото СДВР продължава да поддържа тезата си - че това не е така.


Нещо повече - повече от година след протеста Столичната полиция посочи имената на двама служители, които са преки очевидци на случилото се с Кенаров, и поискаха техния разпит пред съда. До момента по делото от СДВР първо твърдяха, че нямат пряка отговорност за случилото се с Кенаров, тъй като в охраната на протестите са участвали командировани полицаи от цялата страна, а след това твърдяха, че журналистът не само, че не е жертва на неправомерно насилие, но и изобщо не е бил задържан, тъй като няма заповед за задържане.


На днешното заседание адвокатка, представляваща СДВР, поиска разпита на младши експерт Трифон Стоянов от Областната дирекция в Русе, който можел да даде информация как Кенаров е бил задържан и държан няколко часа на бул. "Дондуков", както и на инспектор Диана Иванова, която е началник група в сектор "Противодействие на криминалната престъпност" в 5-о Районно управление, за да разкаже за действията а полицията по-късно в районното управление.




Софийският районен съд обаче отказа разпит на двамата свидетели с аргумента, че още в началото на процеса съдебният състав изрично е изискал списък с имената на всички очевидци, на които са снети обяснения, а двамата посочени днес служители не попадат в него. Освен това според съда няма нито едно доказателство, че те действително са свързани със случая.


Съдебният състав прие за сведение справка от СДВР, в която се посочва от кои градове в страната са били командировани служители за охрана на протестите през лятото на миналата година, с което от дирекцията опитват да защитят тезата си, че не са отговорни за действията на служителите извън столичната полиция.


"В шесто поредно заседание да се поставя въпросът за процесуалната легитимация съдът приема за опит за умишлено отлагане на делото. С изненада съдът установи, че вчера МВР си е позволило да направи изявление по случая с Кенаров. Изявленията освен че създават определени обществени очаквания, будят недоумение и спрямо позицията на процесуалния представител на СДВР", обобщи съдът.


Полицията връзвала протестиращи със свински опашки


По време на заседанието бе разпитан повторно свидетел, който е бил държан заедно с Кенаров на бул. "Дондуков", а след това откаран с него в 5-о Районно управление. Ясен Вълков обясни, че полицията задържала протестиращи и някои от тях били с белезници, други без, а трети били връзвани със свински опашки. "Кенаров беше с белезници, ръцете му бяха зад гърба. Докато чакахме няколко часа в камионетката на жандармерията ме помоли да му направя няколко снимки с личния му телефон. Имаше прясна рана на главата", разказа Вълков пред съда.


Показания даде и Петър Петров, който обясни, че гледал кадри от протестите по телевизията, но никога не е ходил на площада. "Възмутих се от поведението на група протестиращи. Полицаите стояха като паметници и пазеха имуществото на България, а те ги замеряха с бутилки и други предмети. Написах по интернет сигнал до МВР, за да вземат мерки срещу тях, а после ме викаха да дам показания", разказа Петров.


Днес той не си спомняше дали е виждал Кенаров да проявява агресия или насилие спрямо полицаи и дали е хвърлял предмети срещу униформените, охраняващи протеста на 2 септември. "Когато видях, че го задържаха, нямаше обозначение, елек или прескарта, че е журналист", обясни още свидетелят.


Експерт, който е работил 20 години в Столичната дирекция на полицията, но от няколко години е пенсионер, бе изслушан по заключение, което е изготвил и от което се разбира, че няма как да се направи идентификация на хората, задържали Кенаров. Експертът е прегледал записите, които протестиращи са направили на ареста на журналиста и според заключението му, няма как да се идентифицират лицата на униформените. Причината е, че голяма част от главата и лицата им са скрити под предпазни каски и шлемове.


Съдът отхвърли искане на адвокат Стоян Мадин да бъде назначена друга експертиза, която да даде ново заключение могат ли да бъдат идентифицирани униформените, задържали Кенаров. Мотивът за решението бе, че този въпрос не е от значение по делото, тъй като спорът е задържан ли е той законно или не. На следващото заседание по делото предстои да бъдат разпитани още свидетели.

Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    "Показания даде и Петър Петров, който обясни, че гледал кадри от протестите по телевизията, но никога не е ходил на площада. "Възмутих се от поведението на група протестиращи. Полицаите стояха като паметници и пазеха имуществото на България, а те ги замеряха с бутилки и други предмети. Написах по интернет сигнал до МВР, за да вземат мерки срещу тях, а после ме викаха да дам показания", разказа Петров."

    Калинка до калинката. МВР признава, СДВР обаче не. То тука е така : царя дава, пъдаря не дава.

  3. 3 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Всичко е ясно, бил е бит законно!

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3462 Весело

    Столичните милиционери са против държавното МВР.

  5. 5 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Дневник, защо не сте посочили в заглавието, че г-н Димитър Кенаров е журналист!?

  6. 6 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    "Напълно законно си го бихме..."

    ДБ=БКП
  7. 7 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#5] от "svoboden":

    щот не е
    ма некои са опитват да го изкарат

  8. 8 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 690 Неутрално

    "На днешното заседание адвокатка, представляваща СДВР ..."
    Адвокатка
    СДВР
    Столична дирекция на вътрешните работи
    Софийски районен съд
    Бивш главен секретал на МВР
    ..., и прочее

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  9. 9 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#3] от "doctor.no":

    ко знаеш колку си прав
    и още требеше!

  10. 10 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Никой не трябва да бъде задържан незаконни и да бъде бит, но да напомня, че Кенаров е професионален провокатор и е правил същите тези неща в Минск и там е бил арестуван. Произхожда от семейство на депутат от НДСВ и това е достатъчно!

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3539 Неутрално

    Трябва да ги ринат с голямата фадрома тия садисти.

    А вместо това Фандъкова назначи обратно на работа шефа им.

    От всичките си престъпления към нацията ГЕРБ ще бъдат запомнени с две картини, които се запечатват до живот в съзнанието на порядъчния човек:
    - пачките по 50,000 € (100 банктоти х 500) КРАДЕНИ ПАРИ в чекмеджето под пищова; и
    - полицаите (сред които ЖЕНА!!), скачащи с кубинки върху вързани, повалени на земята безпомощни млади хора.

    Това е достатъчна причина да извикаме: НИКОГА ПОВЕЧЕ ГЕРБ!!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 860 Разстроено

    Че е бит законно, е вярно, все пак единствено полицията притежава законното право да употребява насилие и сега ще изкарат от девет кладенеца вода да го докажат.
    Иначе остава успокоението, че днешната полиция не бие, ама снощната…

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#8] от "Минас Бахдасарян":

    И се плащат луди пари за хонорари на външни лица.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1928 Любопитно

    Дневник, защо не сте посочили в заглавието, че г-н Димитър Кенаров е журналист!?
    —цитат от коментар 5 на svoboden


    В коя медия е журналист????? За да членуваш в АЕЖ трябва да работиш в някоя национална медия и като неин член да станеш член на АЕЖ.... Та в коя медия е журналист Кенаров?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  16. 16 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#15] от "chichka":

    Е ти сега... Човека на това, че е журналист изгради цялата си теза че е бит, ти сега му съсипваш тезата... Ако не беше журналист кучета го яли... Ама нали е журналист и вече е световен проблем... "Големият български журналист Димитър Кенаров е бит и задържан незаконно" е едно, а "Някой си гражданин е задържан за хулиганство" е друго...

    ДБ=БКП
  17. 17 Профил на Kupo
    Kupo
    Рейтинг: 127 Неутрално

    Уволнявай ги, Рашков, като не искат да си признават, че са били неправомерно!

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3539 Неутрално

    В OffNews има един страхотен коментар, озаглавен МУТРИТЕ ЗАД ГЪРБА НА ПРОФЕСОРА:

    https://offnews.bg/analizi-i-komentari/mutrite-zad-garba-na-profesora-761323.html

    Прави им чест!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Дано да му дадат Пулицър... В крайна сметка такова име в журналистиката заслужава... С риск за живота си човекът си върши работата... Но според мен трябваше да го вкарат в затвора поне за 2 дена и щеше да е политически затворник, някак си по-престижно... Но нищо, айде другият път... То сега пак идват протести покрай тези вдигания на тока, газа, хляба... Ще може този път по силно да удря по полицаите и белким вече намаже и лежане в затвора за няколко дена колкото да му се пише в трудовата характеристика...

    ДБ=БКП
  20. 20 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    "не са отговорни за действията на служителите извън столичната полиция."
    Значи тия там са някаква сбирщина без никакво командване и никой не носи отговорност за нищо, така ли ? Баси мизерниците. Само как се опитват да се измъкнат от отговорност.

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#20] от "Симо":

    Де факто признават за Делта гард.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Трябва да ги ринат с голямата фадрома тия садисти.А вместо това Фандъкова назначи обратно на работа шефа им.От всичките си престъпления към нацията ГЕРБ ще бъдат запомнени с две картини, които се запечатват до живот в съзнанието на порядъчния човек:- пачките по 50,000 € (100 банктоти х 500) КРАДЕНИ ПАРИ в чекмеджето под пищова; и- полицаите (сред които ЖЕНА!!), скачащи с кубинки върху вързани, повалени на земята безпомощни млади хора.Това е достатъчна причина да извикаме: НИКОГА ПОВЕЧЕ ГЕРБ!!
    —цитат от коментар 12 на Norman Granz


    Абе ти като млад партиен кадър да не си списвал местния стенвестник? Именно партийните фукционери от най ниско ниво използваха подобен плакативен и сив език.

  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#22] от "von_seeckt":

    Я кажи другарю юрист по кой закон ги биха и унижаваха твоите колеги.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1914 Весело

    [quote#15:"chichka"][/quote]
    При бабикян е журналист, от най-кадърните!

  26. 26 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1914 Гневно

    [quote#22:"von_seeckt"][/quote]
    За тебе не знам, но аз настръхнах от възмущение...

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#15] от "chichka":

    Чиче, по твоята идиотска логика Тони Филипов д-р не беше журналист. Успокой се малко.

  29. 29 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    "Красотата" на България е че човек който реално не е журналист може да се пише не просто журналист, а направо някакъв ултра, хипер, мега, гига, журналистище дето на всичкото отгоре е и бито в "името на свободата" от "един тоталитарен режим" и с "риск за живота си" и "риск да падне убит" в борбата с "репресивният материал" се е "хвърлил смело напред" и е "пострадал". Това малко като "дебаркирането" на Ицето на един плаж дето пак "с риск за живота" си намокри краката и после трябваше да си пере чорапите, а това е направо подвиг...
    Пластмасовите кукли дето ни ги пробутват за герои могат да минат сигурно пред някой който е на 18 г., но за хората минали през комунизма това е просто някакво парцалено шоу на някакви евтини актьори, които имат някакви планове явно, но с този спектакъл малко трудно ще им се получи...

    ДБ=БКП
  30. 30 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    Сигнал по телевизията! Уникати! Свидетел гледайки новините на БНТ или битиви... ?!?

    Т.е. ченгенцата нямат десетки камери по периметъра, нямат стотици камери които са частни и обществени и могат да бъдат изискани от съда, нямат свои оператори за подобни събития, но П. П. по телевизията подава сигнал, копеле?!?

    Хахахахахахаха...

  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#27] от "von_seeckt":

    Тиквата е твоя от банкя. Няма закон другарю милиционер по който да биете и унижавате вързани хора. Скъсай си купената диплома от симеоново.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#28] от "George Svinarov":

    То по неговата логика и Ботев не е журналист.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3768 Неутрално

    Столичната полиция да си завре несъгласието на място, където слънце не огрява.

  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#32] от "von_seeckt":

    Усещаш ли колко си нелеп.
    Жалка история.
    Просто ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на Алтернативен поглед
    Алтернативен поглед
    Рейтинг: 126 Неутрално

    До коментар [#22] от "von_seeckt":Я кажи другарю юрист по кой закон ги биха и унижаваха твоите колеги.
    —цитат от коментар 23 на КМЕТ В СЯНКА


    По същия, по който "битите и унижаваните" ги палиха със слама.

  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#34] от "Vlado Nikolov":

    Тук има техен представител.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3768 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    Те са си дружки по ГЕРБ. Няма да го остави да гладува я.

  39. 39 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3768 Неутрално

    До коментар [#16] от "anonimnii":

    Журналист, или - не, били са го.

  40. 40 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Цялата дандания е, че са му сложили насила белезници. И това не било описано надлежно в полицейският доклад. Струва ми се нереално от това да се прави чак такава новина.

    ДБ=БКП
  41. 41 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Никога повече Герб, ок... Ама ДБ не идва на власт... Никой не идва... Всеки бяга от властта. Резидента и да победи на изборите какво? Тя България не е президентска република.

    ДБ=БКП
  42. 42 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3768 Неутрално

    До коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Няма значение. Така смятам аз.

  43. 43 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 761 Неутрално

    "Столичната полиция не е съгласна с МВР"?? - от Стършел ли, той Стършел много изпростя последните години де, та от Стършел преди да изпростей ли го зехте туй заглавие бе, ха.хахахахахаха

    Впрочем да допълна: Поделение 33820 в н-ския гарнизон също не е съгласно с Мин. на отбраната, ха-хаххахахаа

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  44. 44 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Бой

    Бил съм се бил
    С някакъв дебил.

    Дали той ме е бил
    Или аз съм го бил
    Не знам, ама е бил дебил.

    -С дебил дето се бил
    Защо си се бил?

    -С кой дебил
    Защо съм се бил?

    -С онзи дебил
    Дет си се бил

    -Не помня
    Защо съм се бил.


    ДБ=БКП
  45. 45 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1928 Весело

    До коментар [#16] от "anonimnii":
    Тоя Кенаров е бетер лъжеца Кирето Канадеца!
    "Тя България не е президентска република."
    О, ще стане, ще стане..... засега преврата е успешен. А както днес РРадев изкомандва и КС... готови сме.

    До коментар [#28] от "George Svinarov":
    Елементарно е.



    Русия- проказата на планетата Земя.
  46. 46 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#36] от "Алтернативен поглед":

    Греда гербаджийче. Няма такъв Закон.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  47. 47 Профил на nhh18551388
    nhh18551388
    Рейтинг: 943 Весело

    До коментар [#28] от "George Svinarov":То по неговата логика и Ботев не е журналист.
    —цитат от коментар 33 на КМЕТ В СЯНКА


    Професионалния бит Кенаров е нашия Ботев!
    Удрииии Кмете по репресивния режим!
    Върха си!
    Смееех!

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  49. 49 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#28] от "George Svinarov":Чиче, по твоята идиотска логика Тони Филипов д-р не беше журналист.

    кво общо има Филипов с Кенаров молим? а
    Филипов бачкаше главен редактор у Новинар, у Монитор, у Експрес.
    уч не си наясно
    логиката на чичката е верна
    тоя е накаф измислен световно неизвестен



  50. 50 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    "Красотата" на България е че човек който реално не е журналист може да се пише не просто журналист, а направо някакъв ултра, хипер, мега, гига, журналистище дето на всичкото отгоре е и бито в "името на свободата" от "един тоталитарен режим" и с "риск за живота си" и "риск да падне убит" в борбата с "репресивният материал" се е "хвърлил смело напред" и е "пострадал". Това малко като "дебаркирането" на Ицето на един плаж дето пак "с риск за живота" си намокри краката и после трябваше да си пере чорапите, а това е направо подвиг...Пластмасовите кукли дето ни ги пробутват за герои могат да минат сигурно пред някой който е на 18 г., но за хората минали през комунизма това е просто някакво парцалено шоу на някакви евтини актьори, които имат някакви планове явно, но с този спектакъл малко трудно ще им се получи...
    —цитат от коментар 29 на anonimnii


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  51. 51 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Аз пък не съм съгласен, че е журналист. Неговото поведение е поръчка. Идва от САЩ, забърква се с протестите, размахва някаква журналистическа "карта", прави сценки и си тръгва обратно в САЩ. Докато е бил в България преди много време е писал само в Петел.бг, а иначе е поет. Явно е имал нужда от пари.

  52. 52 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Срам и позор. Тотална милиционерщина.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  53. 53 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 136 Неутрално

    Напълно нормално е да се поступват хулигани, даже малко са го били. Това, че журналист нищо не значи. Просто един хулиган, който работи като журналист.

    Няма мрак който светлината да не може да разсее.
  54. 54 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    "Столичната полиция не е съгласна с МВР"?? - от Стършел ли, той Стършел много изпростя последните години де, та от Стършел преди да изпростей ли го зехте туй заглавие бе, ха.хахахахахаха Впрочем да допълна: Поделение 33820 в н-ския гарнизон също не е съгласно с Мин. на отбраната, ха-хаххахахаа
    —цитат от коментар 43 на ddd palamudiy lefferski


    За да ви стане ясно ,заглавието би трябвало да бъде - Столичната полицияне е съгласна с признанието на министър Рашков ,че Димитър Кенаров е бит и т.н.

    P.S Стършел е най-сериозния вестник от години.

  55. 55 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Във всеки друг европейски град подобни 'протести' биха завършили с употреба на сила и осъдителни присъди за безчинстващите участници в безредиците. Целите 'протести' бяха организиран опит за преврат от част на олигархията и руските служби, в който участваха и предварително подведени от продължителна пропаганда наивни граждани. Недъзите в демократичната държавност се отстраняват чрез демократични механизми, не с безредици. Доказателство са резултатите от 'управлението' последвалите два състава парламента - пълна пародия на оторизирана простащина и неспособност. Ако така ще променяме държавността към по-читава, благодарим.

  56. 56 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Поредния цирк! Най-добре е Димитър да си признае кой го е бил и че не е полицай!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  57. 57 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Във всеки друг европейски град подобни 'протести' биха завършили с употреба на сила и осъдителни присъди за безчинстващите участници в безредиците. Целите 'протести' бяха организиран опит за преврат от част на олигархията и руските служби, в който участваха и предварително подведени от продължителна пропаганда наивни граждани.
    —цитат от коментар 55 на Roumen Stoilov


    Гумени куршуми, водни оръдия и сълзотворен газ за всеки протест, преминал в безредици!

    Но тук в България медии започват кампания за защита на "журналисти" и "бити протестуиращи", затова отидохме от 121 на 122 място в класацията на Репортери без граници!

    ДБ: Време е да спечелим България
  58. 58 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4020 Весело

    До коментар [#3] от "doctor.no":

    'Точно така! Както е писал Христо Ботев: "Сега не убиват никого незаконно, а законно"

  59. 59 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Достойните полицаи, които озаптиха платената жълтопаветната тълпа естествено, че няма да се съгласят с Гоьобелсовите трикове на "червен боклук" Рашков. Колкото до задържането и употребата на сила срещу психично болния Кенаров то е абсолютно законно и по всички правила на всяка нормална полиция. За съжаление тогава полицаите не показаха и една десета от уменията на своите европейски колеги, които биха реагирали веднага срещу хвърлените запалителни бомби, камъни и дори павета... с поголовни арести и подобаваща физическа разправа.

  60. 60 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    До коментар [#29] от "anonimnii":

    T.e. ако не си журналист полицията може да те бие?! Хм, добре другарю!

  61. 61 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2219 Неутрално
  62. 62 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Полицията ни е една и съща, независимо кой им е политическия началник, ГЕРБ, БСП, ДПС или новите варвари. Трудно може да бъде вменено на обикновения полицай, че той няма право да раздава собствено "правосъдие", особено когато е провокиран от наглите "протестъри". Накрая обаче ще стигнем до там, че в полицията да вземат само от балетното училище. Ситуацията мако напомня на вземането на власта от партизаните на 9.9.1944г. Новите властници бият по старите стражари, този път в малко по-мека форма.

  63. 63 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#54] от "star bastun":

    Ако ми се роди идиотче и ми потрябва гувернантка, ще те включа в шорт-листата. Следи обявите в изгорялия вестник. Стършел, както казах, а ти не си си отварял очите и ушите, а пък аз не обичам да се повтарям, от няколко години е един глуповат парцал. Сериозен парцал, със сериозни парцалящини вътре.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  64. 64 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#62] от "Oggie Petkov":

    Хапчетата вече са цяла Вселена. Възползвай се. Опитай да откриеш своето.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  65. 65 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 761 Неутрално

    БойБил съм се билС някакъв дебил.Дали той ме е билИли аз съм го билНе знам, ама е бил дебил.-С дебил дето се билЗащо си се бил?-С кой дебилЗащо съм се бил?-С онзи дебил Дет си се бил-Не помняЗащо съм се бил.
    —цитат от коментар 44 на anonimnii


    Добре е. Бива. Даже става.(фингер)

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  66. 66 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7342 Неутрално

    Тя столичната полиция и за побоите миналата година не си призна.

  67. 67 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3910 Неутрално

    ""В шесто поредно заседание да се поставя въпросът за процесуалната легитимация съдът приема за опит за умишлено отлагане на делото. С изненада съдът установи, че вчера МВР си е позволило да направи изявление по случая с Кенаров. Изявленията освен че създават определени обществени очаквания, будят недоумение и спрямо позицията на процесуалния представител на СДВР", обобщи съдът."


    СДВР - то отчаяно бранят герберската бухалка, но съпротивата е обречена, а съдът напълно основателно ги направи за смях с опита им да шиканират развитието и хода на делото пред него !

  68. 68 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#60] от "lz73":

    Че то вие сте с БКП заедно дрогарю.

    ДБ=БКП
  69. 69 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    Столичната полиция се оплакала от детска градина номер 42, тъй като възпитаниците от детската градина са пребили полицаите!

  70. 70 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 1016 Любопитно

    Цела България, на живо, видя задържането на репортера Димитър Кенаров, въпреки виковете му, че е журналист и надписа на дрехата му, само в СДВР са пропуснали да го гледат, поне на запис?

  71. 71 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#70] от "Борис":

    тоя лепилар беше с противогаз тип ''слон'' , каска и трафарет ''пресс''.
    пък милиционерите мое са го прибрали , щото са чули , че е тичал по дребни гащи навръх нова година из витоша :)))
    поезията му съперничи по некадърност с вогонската .
    има стихосбирки из нета :)))

  72. 72 Профил на SgtPepper
    SgtPepper
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Тук има некви болни мозъци според които е нормално някой да бъде хванат от Полицията, бит, отведен и държан в РПУ неопредлено време. После да му повдигнат обвинение за хулиганство и да твърдят, че никога не са го заадържали, нито са използвали сила срещу него, понеже според техните документи, той не бил отвеждан и задържан в РПУ.
    Също както е нермално да риташ вързани хора и после, горд, да си направиш едно селфи с тях.

    https://www.youtube.com/watch?v=0QantBeDe9Q
  73. 73 Профил на sardaukar
    sardaukar
    Рейтинг: 222 Неутрално
  74. 74 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4843 Гневно

    До коментар [#72] от "SgtPepper":

    Че и някакъв самозван юрист от милицията твърди, че било законно.Наглеци.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK