Обединени няколко бранша се заканиха да организират ежедневни протести

Обединени няколко бранша се заканиха да организират ежедневни протести

© Георги Кожухаров



В цялата страна ще има ежедневни протести до отмяната на последната заповед на здравния министър Стойчо Кацаров. Това се заканиха в различни градове от страната протестиращи от няколко бранша срещу актуалните мерки. Заповедта от миналия четвъртък обвързва посещението на редица публични места с притежанието на т.нар. зелен сертификат, получаван при ваксинация, преболедуване или след тест за COVID-19.


Протестите днес започнахав 15 часа, като най-многолюден беше този в София. Хората се събраха на Орлов мост и организираха шествие до Министерството на здравеопазването, където поискаха оставката на ресорния министър Стойчо Кацаров.


Обединени няколко бранша се заканиха да организират ежедневни протести

© Георги Кожухаров




По пътя множеството спираше на всички ключови кръстовища - при Софийския университет, при Военния клуб, както и при ЦУМ, като целта беше да се обърка повече движението в центъра. Трафикът обаче не беше много сериозен и големи задръствания не се образуваха. Затова спомогна и факта, че блокадите бяха за не повече от 5 минути.


Седем искания, сред които и сертификат за всички


Протестите, които са под наслов "Всички ЗАЕДНО! За здраве, работа, бъдеще, сигурност!" са организирани от Конфедерация на българския туристически бизнес, Алианс на туристическа индустрия в България, Българска асоциация на заведенията, Сдружение на заведенията в България, Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация, Българска асоциация здраве и фитнес, Българска асоциация на ритейл центровете, представители на детските центрове и др.


Обединени няколко бранша се заканиха да организират ежедневни протести

© Георги Кожухаров


Организаторите имат седем искания, сред които сертификат да се издава и след установяване на антитела с тест, както и заплащане от държавата не само на бързите антигенни тестове, но и на разходите по тяхното вземане. В момента тестовете са безплатни, но има такса в размер до 10 лева.


Друго искане е COVID сертификатът да е задължителен за всички работещи, включително и за държавната администрация. Документът обаче да се иска само когато страната се намира в "тъмночервена" и "червена" зона по заболеваемост. Последното искане е разрешаване на казусите с хората, за които не е препоръчително да се ваксинират поради заболявания и препоръки на лични лекари.


Какви ще бъдат протестните проява за утре организаторите обещаха да съобщят по-късно днес.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Сега: имали главния главанак на републиката зелен сертификат?

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  2. 2 Профил на tinucio
    tinucio
    Рейтинг: 439 Весело

    Да се ваксинират, не да ми реват по кръстовищата! Палячовци!

  3. 3 Профил на Ivailo Ivanov
    Ivailo Ivanov
    Рейтинг: 83 Неутрално

    "-А за какво се борят, Джиивс?
    -За сексуална свобода, сър.
    -А кой им пречи да упражвават сексуалната си свобода?
    -Никой, сър.
    -А тогава за какво протестират?
    -...., сър"

  4. 4 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 403 Неутрално

    "Друго искане е "зелен сертификат" да е задължителен за всички, работещи, включително и за държавната администрация. Документът обаче да се иска само когато страната се намира в "тъмно червена" и "червена" зона по заболеваемост."
    Пре.. другарче, а.

  5. 5 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2655 Любопитно

    За сертификатите ПРАВИТЕЛСТВОТО информира в началото на СЕПТЕМВРИ !! На никого не е приятно да затваря икономиката , ама всеки бяга по ТЪЧА когато трябва да накара собствените си 5-6 служители да се ваксинират ! Ами постави условия - сертификат , неплатен отпуск ...или си плащаш тестовете . Защо да се плащат тестове на всеки два дена от държавата ??

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Свободата е много важна! Сертифицирането не е добро решение!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Зелените чорапи еквивалентнили са на сертификат?

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    До коментар [#6] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    и по-доброто решение е?

  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4561 Неутрално

    Съгласен съм зеленият сертификат да е задължителен и за държавни и общински служители, но не и тестовете да са безплатни! Има начин безплатно да получиш зелен сертификат и това е като се ваксинираш! Тестовете ТРЯБВА да са платени, за да се стимулира ваксинирането!

  10. 10 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    Подкрепям протестиращите в искането им сертификатите да са за всички. Без изключения от месторабота и местоживеене. Налагането на сертификати само за бизнеса и пълното му отричане за държавната администрация си е чиста проба дискриминация.

    Но категорично не съм съгласен, че моментът за сертификатите е направилен. Или пък, че е нужен гратисен период. Какво ще стане, когато този период свърши? Ще има нови протести за нов гратисен период? Ще отлагаме вечно? Зеленият сертификат трябва да се наложи сега и то с твърда ръка. Сурови глоби за нарушителите. Още по-сурови за измамниците с фалшиви сертификати, както и носене на съдебна отговорност. На който не м изнася, да се мести в друга държава в ЕС. О, забравих - там сертификатът е задължителен от месеци насам...

    Призовавам всички тези протестиращи синдикати и гилдии да купят или наемат болнични помещения, където да се приемат десетките умиращи от Ковид, защото болниците вече са пълни и място няма. Вместо да обикалят улиците, да вземат да помогнат в тежката ситуация, вместо да пречат. Също така болниците редовно търсят доброволци за работа в Ковид отделенията, защото няма достатъчно медицински лица. Всеки един от тези протестиращи може да се запише.

    Основният проблем на България е, че всички българи сме индивидеалисти, които отричаме общото благо, за да задоволим собствения си интерес. И заради този интерес сме готови да погазим всички закони и правила, които биха улеснили живота ни. Не народ, а мърша.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    Абе, Боко като затвори държавата, парковете и горите никой не протестираше. А тогава даже нямаше толкова заразени и починали.

  12. 12 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Сега: имали главния главанак на републиката зелен сертификат?
    —цитат от коментар 1 на Красимир Андонов

    Вероятно и тримата главни главанаци на републиката имат. Всъщност Гешев за Гешев не знам, но дружките Пеевски и Борисов се ваксинираха, като дори тогава действаха в синхрон.

  13. 13 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 476 Весело

    Протестите, които са под надслов: Всички ЗАЕДНО! За здраве, работа, бъдеще, сигурност! са организирани от Конфедерация на българския туристически бизнес, Алианс на туристическа индустрия в България, Българска асоциация на заведенията, Сдружение на заведенията в България, Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация, Българска асоциация здраве и фитнес, Българска асоциация на ритейл центровете, представители на детските центрове и др. / все производни на ; загрижените граждани ; , и е време зеления сертификат да бъде заменен с кафяв , но не с мисъл за фашизъм а с намерение за свикване с цвета на почвата

  14. 14 Профил на Сенсей НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Тия защо просто не се ваксинират?

  15. 15 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    Може би пък да може и без сертификати?
    Кръчми за ваксинирани, кръчми за плоскоземни?
    Фирми за ваксинирани, фирми за плоскоземни?
    Болници за ваксинирани, болници за плоскоземни?
    Що се карате?

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4123 Неутрално

    От снимките се вижда , че бая хора са се събрали да протестират срещу Радев и неговото правителство. Тези хора няма да гласуват за него. Става ясно , че с всеки изминат ден до изборите Радев губи популярност, каквито и "прогнози" да правят платените социологически агенции.

  18. 18 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    Това е "парад на идиотите" според "Сенсей Нанай". Не, "...Нанай", идиоти бяха ония с отровното трио и Гошо боеца, дето трамбоваха под юмрука на Румен Радев, за да му осигурят безпределната власт. И да ни докара до тук. Затова бяха идиоти. На хората им писна. И то само за 6-7 месеца. Май ни чакат цели пет години още. Който оцелее.

  19. 19 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#14] от "Сенсей НАНАЙ":
    Гербаджиите на Боко и Шиши искат или не искат да се ваксинират, техните вождове искат да спечелят изборите.
    Което, между другото, както изглежда, ще стане, за голямо съжаление. Много вероятно, поради личности, като теб , не , че те си най важния де, предполагам, и не , че ме интересува много, но ето , оня доцент от СУ критикува решението на конституционния съд по въпросите на хромозомите на мъжа и жената, и това вероятно е отразено навсякъде. В медиите , де.

  20. 20 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Доста народ се е събрал. Само не разбраха ли, че борбата трябва да е изобщо сертификатът да отпадне. Иначе набързо ще пишат страната в червена зона с месеци и сертификатът ще си се търси. Но пък идеята да е задължителен за администрацията би довела до сериозни протести на стотици хиляди чиновници, така че те могат да поискат вече като голяма маса отменянето....

  21. 21 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 710 Неутрално

    А предвид ситуацията, лозунга "За здраве" чрез премахване на зеления сертификат и отваряне на кръчмите за масов наплив звучи налудничаво.

  22. 22 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    Много е кофти когато си антиваксер, гориш маски и докопаш власта и някой друг започне със същия репертоар. Тази въртележка я започна Радев и е редно да се оттегли този нарушител на конституцията!

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  23. 23 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    До коментар [#5] от "dejmos":

    Защото са задължителни, а не по избор, затова.

    Иначе държавата трябва да иска тестове и от ваксинираните за работа, достъп до услуги и т.н.

    Нека сме честни. Доказано ли е, че ваксинираните се заразяват? Доказано е. Доказано ли е, че ваксинираните разнасят заразата? Доказано е. Ако се съберат 100 ваксинирани в един офис, може ли някой от тях да зарази останалите, а те да разнесат на свой ред другаде? Може. Тогава единствената сигурност е ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ И ЗАРАЗЕНИ ВАКСИНИРАНИ. Извод? Ваксинираните трябва да се тестват и те на два дни, за да не се допуска разнасяне на заразата.

  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4561 Неутрално

    До коментар [#23] от "атанас":

    Доказано ли е, че над 90% от настанените в болница са НЕваксинирани? Доказано е!

    Ваксинирайте се!

  25. 25 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    До коментар [#23] от "атанас":

    може и утре ако не дай боже избухне война пак да е така. да ходиш на фронта само по желание. да трепят само балъците.

  26. 26 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    До коментар [#24] от "vassilun":

    При 20% ваксинирани колко очакваш да са в болница? Ако са над 10-20%, значи ваксините грам не действат. 10% ваксинирани в болницата значи около 50% ефективност на ваксината като защита срещу влизане в болница. При това много ваксинирани са и прекарали болестта, та от там може да спорим за ефективност при ваксина без преболедуване, нали?

    И пак, как ваксиниран защитава околните, ако разнася заразата колкото неваксинирания? При 100% ваксинирани болниците пак ще са пълни, защото ваксинираните разнасят и имат 50% от вероятността на неваксинираните да влязат в болница. Пак ще имаме по 10000 случая и пак ще са препълнени болниците.

  27. 27 Профил на Niko Kostantinov
    Niko Kostantinov
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Местяяяя....
    Да си протестират

  28. 28 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Протестите са справедливи. Но най-хубаво ще е да изразим мнението си в изборния ден! Че скоро и от леглото няма да можеш да станеш, без да са те боцнали, я в рамото, я в дупето.

  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4561 Неутрално

    До коментар [#26] от "атанас":

    "При 100% ваксинирани болниците пак ще са пълни, защото ваксинираните разнасят и имат 50% от вероятността на неваксинираните да влязат в болница."

    Лъжа! Във ваксинираните страни (Великобритания) стадионите се пукат по шевовете, а болниците са далече от препълване! И при 10 пъти по-голямо население и 7 пъти по-голяма гъстота на населението имат пет пъти по-малко починали!

  30. 30 Профил на filip_a
    filip_a
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#5] от "dejmos":

    така и държавните служители...за пример

  31. 31 Профил на filip_a
    filip_a
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#23] от "атанас":

    абсолютно

  32. 32 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    До коментар [#24] от "vassilun":При 20% ваксинирани колко очакваш да са в болница? Ако са над 10-20%, значи ваксините грам не действат. 10% ваксинирани в болницата значи около 50% ефективност на ваксината като защита срещу влизане в болница. При това много ваксинирани са и прекарали болестта, та от там може да спорим за ефективност при ваксина без преболедуване, нали?И пак, как ваксиниран защитава околните, ако разнася заразата колкото неваксинирания? При 100% ваксинирани болниците пак ще са пълни, защото ваксинираните разнасят и имат 50% от вероятността на неваксинираните да влязат в болница. Пак ще имаме по 10000 случая и пак ще са препълнени болниците.
    —цитат от коментар 26 на атанас


    Нека само поясня сметките. Нека имаме 100 човека и 20 от тях са ваксинирани и 80 са неваксинирани.
    В болница нека са 20 човека, от тях 2 ваксинирани и 18 неваксинирани. Процентът ваксинирани в болница е 2/20 или 10% от ваксинираните. Процентът в болница от неваксинираните е 18/80 или 22.5%. В този пример ефикасността на ваксината срещу влизане в болница, т.е. по-тежки усложнения, е 1-10/22.5 или 44%.

    Ако хората в болница при 20:80 са примерно 6 ваксинирани(30%) и 14 неваксинирани(70%), то сметката става, че при ваксинираните процентът на тежко заболяване е 6/20=30%, а при неваксинираните е 14/80=17.5%. Ефективността на ваксините би била отрицателна, защото сред ваксинираните се разболява по-голям дял от при неваксинираните. Ще излезе, че ваксината носи двойно по-висок риск да се разболееш и да лежиш в болница.

    Та играта с цифри без анализ е тъпа. Всеки нормален с математика от 4ти клас може да сметне защо 10% от хората в болница да са с ваксина НЕ Е ГРАМ ДОВОД В ПОЛЗА НА ВАКСИНИТЕ при 80% неваксинирани. Щеше да е при примерно 50% ваксинирани и нагоре.

  33. 33 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Чухте ли някой от тези да споделя загриженост за 150-те загинали днес в адски мъки от задушаване? Не? Няма и дад чуете. НА тези не им дреме за животът и здравето ви. Те протестират, че са тъпи и нямат сертификат. Сертификатът е по-важен от животът ви! Тези същите, които дълги години предлагат на клиентите си продукти с най-долно кочество, с изтекъл срок на годност. Тези, който каквото и питие да си поръчате първото евентуално може и да е оригинал но всеко следващо е от туба с неизвестно съдържание, без бандерол. Тези, които ви носят не фискален бон а междинна сметка. Тези в чиито заведения ви сервират прословутият по тази територия "летен вирОс", който апропо никъде в Европа и части от Аффрика никога не съм хващал, но по родното черноморие си е нещо традиционно, като шопска салата с развалени дмати, заместващ продукт и спаружени краставици, отлежала поне 24-часа на цена 8 лева. Тези сега протестират за някакви права и помощи. Ами сори, не ги подкрепям. Да фалират всичките до един. Пожелавам им премахване на зеленият сертификат и НУЛЕВ зимен и летен сезон. НУЛЕВ.

  34. 34 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 749 Неутрално

    До коментар [#24] от "vassilun":При 20% ваксинирани колко очакваш да са в болница? Ако са над 10-20%, значи ваксините грам не действат. 10% ваксинирани в болницата значи около 50% ефективност на ваксината като защита срещу влизане в болница. При това много ваксинирани са и прекарали болестта, та от там може да спорим за ефективност при ваксина без преболедуване, нали?И пак, как ваксиниран защитава околните, ако разнася заразата колкото неваксинирания? При 100% ваксинирани болниците пак ще са пълни, защото ваксинираните разнасят и имат 50% от вероятността на неваксинираните да влязат в болница. Пак ще имаме по 10000 случая и пак ще са препълнени болниците.
    —цитат от коментар 26 на атанас


    Умен си ама на обратно

  35. 35 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Любопитно

    Лятото си пекохте задните части на морето, пихте бира и си мислихте, че ви се е разминало.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  36. 36 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Това е "парад на идиотите" според "Сенсей Нанай". Не, "...Нанай", идиоти бяха ония с отровното трио и Гошо боеца, дето трамбоваха под юмрука на Румен Радев, за да му осигурят безпределната власт. И да ни докара до тук. Затова бяха идиоти. На хората им писна. И то само за 6-7 месеца. Май ни чакат цели пет години още. Който оцелее.
    —цитат от коментар 18 на nik_77.


    По тиквено време как беше? Всички работеха? Нямаше пълно затваряне за всички при 150 заболели? Нямаше блокати на изходите на градовете при 5 починали? Нямаше изкъртени пейки от паркове и забрана за посещение на Витоша и паркове? Извинявай, няма по гнусна твар от шиб@н гербер. До тук ни докара крадливата шайка престъпници и лъжци от Бойко Борисовите правителства.

  37. 37 Профил на vspassov
    vspassov
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Изпатете на Алибегов сертификата за ваксиниране издаван в Оманската империя. Може да се изтегли от дир.бг
    Алибегов ги разбира тези работи от Османската империя

  38. 38 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    ....Ваксинираните трябва да се тестват и те на два дни, за да не се допуска разнасяне на заразата.
    —цитат от коментар 23 на атанас


    танасе, опитваш се да мислиш, но не ти се отдава!

    : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  39. 39 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    Протестите са справедливи. Но най-хубаво ще е да изразим мнението си в изборния ден! Че скоро и от леглото няма да можеш да станеш, без да са те боцнали, я в рамото, я в дупето.
    —цитат от коментар 28 на ivanpopov


    Важното е накрая да станеш от леглото, щото в "ковид отделенията" доста народ не успява да стане накрая...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  40. 40 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#26] от "атанас":"....."Лъжа!....!
    —цитат от коментар 29 на vassilun


    Лъжа, ама копейките МУ вървят!

    п.п. Де да беше спутник, да видиш как ще се хвърля на амбразурата!!!

    : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  41. 41 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    Пас съм за тоя протест. Опитват се да канализират народното недоволство в “правилната” посока, ама тоя филм сме го гледали.
    Мнозинството българи не иска сертификати (който не смята така, да обясни защо не направим референдум), те ще ми протестират за това как да ги въведем…

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    Ч...Да фалират всичките до един. Пожелавам им премахване на зеленият сертификат и НУЛЕВ зимен и летен сезон. НУЛЕВ.
    —цитат от коментар 33 на foure


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  44. 44 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    [quote#38:"Онуфри"][/quote]

    Защо? В момента имаме към 20% напълно ваксинирани. Много от тях са и минали ковид преди ваксинирането и трябва да имат и от там имунитет. Нали? Официалната статистика е.

    10% от хората достатъчно тежко разболели се да лежат в болница са ваксинирани. По всички сметки излиза, че сред ваксинираните, без изобщо да махаме от тях преболедувалите, шансът за влизане в болница спрямо това да не си ваксиниран е намален на 50%, но не повече. Ако в болница бяха примерно 20% ваксинирани, това би значило буквално нулева ефективност на ваксините- и с тях, и без тях шансът за лежане в болница ще е равен.

    СЗО, ЕМА, МЗ и т.н. казват ли, че ваксинираните се заразяват и разнасят вируса? Казват го. За ваксините се казва само, че предпазват от усложнения да влезеш в болница и смърт.

    Ако искаме при 50% намален риск да се влезе в болница да запазим здравната система от претоварване, то трябва да спрат да влизат нови болни, нали? При 100% ваксинирани и 50% намален шанс да влязат в болница, не биха били в пика по 100 дневно да влизат в болница, а по 50, но това не значи, че няма да влизат хора в болница, нали?

    Няма как да не се тестват ваксинирани и да ходят навсякъде със сертификата без тестове. Всъщност Великобритания, Германия, САЩ и т.н. въпреки сертификатите и високия процент ваксинирани тестват масово. Просто иначе не могат да спрат разпространението на вируса, защото ваксините не предпазват над примерно 50% от заразяване.

    Щом така или иначе трябва да има тестове на всеки 2 дни на всички, тогава защо само част от хората да ги плащат? Къде е логиката? Кажи ми и ще те призная, че на теб поне ти се отдава да мислиш.

  45. 45 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4866 Неутрално

    Тези протести са много по-големи в сравнение с миналогодишните. Хората днес протестират за хляба си. Миналата година бяха платени агитки на черепа 💀.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#8] от "karatista":

    Да започне от там, че капацитета на болниците (брой на лекари) трябваше да се увеличи през последните две годни, а не да намалее. Бяхме достатъчно солидарни към бюрокрацията - от тук нататък Всеки да се пази както намери за добре.

    “и по-доброто решение е?”

  48. 48 Профил на Сенсей НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Тези протести са много по-големи в сравнение с миналогодишните.
    —цитат от коментар 45 на Alarmstufe Rot


    Снимките друго казват, ама нейсе.

  49. 49 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4866 Неутрално

    От снимките се вижда , че бая хора са се събрали да протестират срещу Радев и неговото правителство. Тези хора няма да гласуват за него. Става ясно , че с всеки изминат ден до изборите Радев губи популярност, каквито и "прогнози" да правят платените социологически агенции.
    —цитат от коментар 17 на tacheaux


    Ти си на път да минеш на тъмната страна.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  50. 50 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    До коментар [#47] от "dwr30648311":

    с колко да се увеличи? колко лекари и откъде ще ги произведеш за 2 години? какво ще ги правиш след това?

  51. 51 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 648 Разстроено

    Тотално оглупяване ! Протестират против единственото средство за защита от масова смърт! !!

  52. 52 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2655 Любопитно

    До коментар [#23] от "атанас":

    Нищо не си разбрал ...! Не е важно колко са заразени , а колко влизат в болницата..!! .Мога и имам различни предубеждения , но ваксинацията спира пътя към болницата ...
    Тоест и да има 7000 заразени всеки ден в продължение на 2 месеца не е проблем , ако в болницата влизат 10 - 15 души ...

  53. 53 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    До коментар [#42] от "Сенсей НАНАЙ":

    Виж сега. Жената е медицинско лице с над 20г стаж. Имам куп познати медици покрай нея. Познай колко от тях са се ваксинирали и искат да се ваксинират за ковид. 1 на 10 горе-долу. Защо да не им вярвам? Доводите им са прости- ковид ваксините не са тествани достатъчно, виждат се усложнения от тях, няма нужда да участват в експерименти.

    Изобщо не става въпрос за фейсбук и подобни глупости. Истината е, че просто пропагандата за ваксините е прекалена, те наистина не са тествани достатъчно и показват недостатъчна ефективност. А сметките спрямо пропагандното "Само 10% от хората в болница са ваксинирани." са елементарни и всеки може да ги направи сам. Да, очаква се, че хората просто няма да се и сетят да сметнат дял разболели се след ваксиниране и без и да вземат да видят картинката. Обикновено хората не обичат да мислят.

    Днес ваксърите ме ядосахте с поредното повтаряне на мантрата и просто реших да ви покажа картинката, като сметна колко могат да ни предпазят ваксините. Казвате, че нежелаещите ковид ваксина се връзват на фейсбук и не вярват в науката. Но всъщност ваксърите сте обърнали на вяра във властта и платени от нея кампании и авторитети без грам мислене. Това всъщност е същото, в което обвинявате вярващите във фейсбук, просто ползвате други медии.

    Ако някой беше дал "10% в болница са ваксинирани и това значи защита на 50% от влизане в болница при ваксиниране", щях да призная, че няма манипулиране в кампанията за ваксините.

  54. 54 Профил на ALEX BA
    ALEX BA
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Да повторим, пък дано да е хаирлия:

    "Мобилизацията за постигане на обща цел или простата солидарност в бедствие се преживява като унижение за индивидуалния български ум, веднъж завинаги решил, че в него е съсредоточена всичката гениалност на света. В тази епидемия хора, които едва сричат елементарните начала на културата, се оказаха всезнаещи - по-осведомени от световното научно съзнание. Не можаха да се смирят, някаква убийствена гордост. Това е наистина национално бедствие, защото така потъва българската нация, докато водим пунически войни срещу разума".
    Той определи като провал челното място, което зае страната ни по смъртност от Covid-19 в света:

    "Това е системна българска неудача. Ние преживяваме провалите с някаква особена страст, с елемент на мазохизъм. Ние сме очаровани от нашия провал, имаме тяга към гражданското сбиване. Ние живеем в този казан на лоши чувства и уникална мнителност с производство на версии за нашия живот, които са смайващо глупави. ... В България няма солидарност, няма общностно чувство. Либералната демокрация не понесе на този народ, той се развали допълнително след 45-те години комунистическа дресировка - това, което се случи сега, е развързване на нагон, на безумството на един с нищо не ограничаван егоцентризъм, в условията на повсеместен мораториум на разума".

    По думите на д-р Михайлов хората не осъзнават, че въпросът не е за това как се чувстват самите те, а с това дали не могат да заразят други хора и да застрашат живота им."Ако политическите мъже имат отговорност за същинска вреда, която нанасят, то е неумението да управляват една криза, това е безспорно, но те не успяха да осъзнаят размера на заплахата, наречена пандемия, дълго време я подценяваха. Не можаха да я приспособят към българските условия. Имаха усещането си, че са задължени, през собствения си нарцисизъм, да изобразяват смелост, да удържат образ на независими от тази заплаха и системно да дискредитират данните, които идват отвън, защото идват от свят на богати, от тези, които искат да ни дисквалифицират като бедна, но горда нация. ... Ще платим всички с човешки животи".

    http://epicenter.bg/article/D-r-Mihaylov--Balgarskata-natsiya-potava--dokato-vodim-punicheski-voyni-sreshtu-razuma/263750/11/0
    Това е толкова простичко и вече за жалост, очевадно, че няма накъде вече!!

  55. 55 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2655 Любопитно

    До коментар [#30] от "filip_a":

    Съгласен съм ! Щом си на държавна трапеза ...зелен сертификат !! Ама всички ....полиция , армия , учители , общини , държавна администрация

  56. 56 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    [quote#38:"Онуфри"]
    —цитат от коментар 44 на атанас
    Защо? За ваксините се казва само, че предпазват от усложнения да влезеш в болница и смърт.

    Имаш наченки ... на мислене!

    : ))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  57. 57 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    Кретни. Фашизирани кретени.
    —цитат от коментар 46 на Сенсей НАНАЙ


    Кретени, ама българи!!!

    : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  58. 58 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Обединени няколко бранша се заканиха да организират ежедневни протести

    Мислих цели 5 минути (което е 5 минути и 59 секунди повече от всеки избирател на ПППП) и не мога да схвана. Защо протестират срещу Промяната ? След като има нишани, че тя ще продължи, къде отиват тия хорица ?!

  59. 59 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#42] от "Сенсей НАНАЙ":Виж сега. Жената е медицинско лице с над 20г стаж. Имам куп познати медици покрай нея. Познай колко от тях са се ваксинирали и искат да се ваксинират за ковид. 1 на 10 горе-долу. ......
    —цитат от коментар 53 на атанас


    Кажи ми кои са ти познатите за да ти кроя шапка на акъла!

    : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  60. 60 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Любопитно

    Ще има ли броене на дните, репортажи през 30 минути и щастливо очакване за падане на тирана .. ?

  61. 61 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Весело

    Организаторите имат седем искания, сред които сертификат да се издава и след установяване на антитела с тест

    Гопспода, новото нормално изисква да подадете нотариално заверена декларация, че не сте болни. Вие не сте виновни или обвързани с всякакви такива странични процедури като тестове от трети лица!!!! Това е абсурдно е загуба на суверенитет!!! Ако все пак някой ви направи проблем, новото нормално изисква да се поиска мнение от КС, иначе нарушението ви не важи. То и после не важи, но това под сурдинка си го знаем.

  62. 62 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    "За здраве, работа, бъдеще, сигурност!" са организирани от Конфедерация на българския туристически бизнес, Алианс на туристическа индустрия в България, Българска асоциация на заведенията, Сдружение на заведенията в България, Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация, Българска асоциация здраве и фитнес, Българска асоциация на ритейл центровете"

    Тези всичките защо не започнат да упражняват онова дето ... под вода за да не се вдига прах?

    п.п. Така ше подпомогнат и за чистотата на въздуха и околната среда!

    Нали сега е модерно?

    : )))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  63. 63 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#50] от "karatista":
    Все едно имаме недостиг на медици от вчера ;) Трябват поне още 6000. В последните 12 години от България са изтекли по 500 на година.

    От Къде?
    - Гърците съкратиха 8000, наще в чужбина може да си направиш сметка кола са, от бежанците също има хора с медицинско образование.

    От къде пари?
    -Вън търговците от болниците; системата за еко стикери сега ли й е момента?; Аве, трябва ли да изброявам всичките течове в държавата?

    После какво ще ги правиш?
    -Притесни се, че лекар ще остане без работа ли? Дай да стигнем до момента, когато няма да ни трябват (съмнявам се, че ще скоро предвид застаряващото население) и ще го мислим. Най-малкото Холандеца, Немеца и Англето ги търсят - може да си и ги върнем на тях.

  64. 64 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Ужас. Зеленият сертификат се издавал само на хора, които се къпят всеки ден. Очакват се масови протести.

  65. 65 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    До коментар [#63] от "dwr30648311":

    е с това трябваше да почнеш, че ще ти трябват и 5-600 автомата да си изпълниш брилянтния план

  66. 66 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Тези протести са много по-големи в сравнение с миналогодишните. Хората днес протестират за хляба си. Миналата година бяха платени агитки на черепа 💀.
    —цитат от коментар 45 на Alarmstufe Rot


    Алибеговите алчни кретени по подобие на пътностроителите протестират по заповед на чекмеджето.

  67. 67 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 975 Весело

    Алибеговите алчни кретени по подобие на пътностроителите протестират по заповед на чекмеджето.
    —цитат от коментар 66 на foure


    На зеленото чорапче ли?


    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  68. 68 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#65] от "karatista":

    Прав си. По-лесно е просто да продължа да се нагъзвам, по старо му…

  69. 69 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#66] от "foure":

    Вие наричате така цял един бранш ?! Колко странно. ....
    Предлагам ви, да поискате забрана на ресторантите, хотелите и туризма изобщо... щото са гербери.

  70. 70 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 749 Неутрално

    До коментар [#42] от "Сенсей НАНАЙ":Виж сега. Жената е медицинско лице с над 20г стаж. Имам куп познати медици покрай нея. Познай колко от тях са се ваксинирали и искат да се ваксинират за ковид. 1 на 10 горе-долу. Защо да не им вярвам? Доводите им са прости- ковид ваксините не са тествани достатъчно, виждат се усложнения от тях, няма нужда да участват в експерименти.Изобщо не става въпрос за фейсбук и подобни глупости. Истината е, че просто пропагандата за ваксините е прекалена, те наистина не са тествани достатъчно и показват недостатъчна ефективност. А сметките спрямо пропагандното "Само 10% от хората в болница са ваксинирани." са елементарни и всеки може да ги направи сам. Да, очаква се, че хората просто няма да се и сетят да сметнат дял разболели се след ваксиниране и без и да вземат да видят картинката. Обикновено хората не обичат да мислят.Днес ваксърите ме ядосахте с поредното повтаряне на мантрата и просто реших да ви покажа картинката, като сметна колко могат да ни предпазят ваксините. Казвате, че нежелаещите ковид ваксина се връзват на фейсбук и не вярват в науката. Но всъщност ваксърите сте обърнали на вяра във властта и платени от нея кампании и авторитети без грам мислене. Това всъщност е същото, в което обвинявате вярващите във фейсбук, просто ползвате други медии.Ако някой беше дал "10% в болница са ваксинирани и това значи защита на 50% от влизане в болница при ваксиниране", щях да призная, че няма манипулиране в кампанията за ваксините.
    —цитат от коментар 53 на атанас


    Абе обратното на остър. На кое място сме по средна продължителност на живота? На кое място по сърдечно-съдови заболявания? На кое място по умрели от вируц, за който има безплатна ваксина? На кое място сме по претоварване на болниците? На тези места сме благодарение на жена ти и един куп твои приятели лекари. Не на някой друг. Ат мен ако зависеше щях да им отнема правото да практикуват + обвинение за престъпление срещу здравето и националната сигурност.

  71. 71 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    До коментар [#68] от "dwr30648311":

    ти как си мислиш че ше хванеш 3-4000 гръцки доктори да ги докараш тук за 2-3 години и после да ги пратиш в холандия? това и във фантастичен филм да ти го прожектират ще се смееш

  72. 72 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Весело

    Външният дълг нарасна с 3,5 млрд. евро за година
    Заведенията са пред фалит
    Протести и палаткови лагери
    ....
    това е само една малко начало, на описанието на хунтата.

  73. 73 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#70] от "foure":

    Много грозно изказване. И това за хората, които искаш да “пощадиш” като въведеш зелени сертификати…

    “На тези места сме благодарение на жена ти и един куп твои приятели лекари.”

  74. 74 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#71] от "karatista":

    Господине, опитвате се да изместите темата за зеления пропуск.

    Ще се повторя - смешно е да се твърди, че ще имаме проблем с твърде много лекари на глава от населението в обозримо бъдеще. Не мисля, че ще съществува такъв проблем, за която и да е държава по светя. Ако не сте съгласен, може да просто да обясните защо, вместо да повтаряте едно и също нещо два пъти.

    “ти как си мислиш че ше хванеш 3-4000 гръцки доктори да ги докараш тук за 2-3 години и после да ги пратиш в холандия? това и във фантастичен филм да ти го прожектират ще се смееш”

  75. 75 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    До коментар [#70] от "foure":

    Видя сметките доколко ваксините предпазват от тежко боледуване. Същите са и в страните с над 50% ваксинирани. Там просто ваксинираните с две дози в болница са над 50%. Тогава кой е остър?
    Мислиш ли, че лекар с някакви знания по медицина би казал, че миокардит е леко нещо и е типично за хора на 20г? Мислиш ли, чи би го неглижирал? Ако според теб умен лекар е да казва, че тези ефекти са леки и няма проблем, не би се опитвал да предпази себе си и теб, то не би го признал за лекар, нали?

    Помисли си дали твоят лекар е ваксиниран и подкрепя ваксините или тези, които са спасявали теб или твои роднини и познати. Вероятността е към 80% да е против ковид ваксините, защото само 20ина % от медицинския персонал са ваксинирани. В ковид отделението на Пирогов по думите на шефа му са 5 лекари и 3 сестри от 60ина негови подчинени. Към 50 човека в Пирогов престъпници, тъпаци и т.н. ли са?

  76. 76 Профил на anticomunist
    anticomunist
    Рейтинг: 448 Весело

    МРЕТЕ бе не се ваксинираите,ебати тъпаците.то това е естествения подбор

  77. 77 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Все е имало простотия, но толкова мащабна - никога. Все е имало безотговорност, но сегашната е поразителна - нагла, агресивна, управлявана. Този народ се разложи от криво разбрана демокрация. Какво ли е разбирал правилно, след като се води от вегетативната си система и дебелото черво. Прав е д-р Михайлов - всички ние ще платим, ще платим заради гласовити боклуци, шепа рафинирани крадци и мошеници изпаднали временно зад борда и нерешително управление. Ей, некадърници, война е, а на война, като на война - безмилостно. За да се оцелее!

  78. 78 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Ваксинирайте се!
    —цитат от коментар 24 на vassilun


    Ваксинирай майка си!

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  79. 79 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4145 Любопитно

    Може би пък да може и без сертификати?
    Кръчми за ваксинирани, кръчми за плоскоземни?
    Фирми за ваксинирани, фирми за плоскоземни?
    Болници за ваксинирани, болници за плоскоземни?
    Що се карате?
    —цитат от коментар 15 на Таралеж


    На квотен принцип 20% за ваксинирани, 80% за останалите с естествен имунитет?

    ДБ: Време е да спечелим България
  80. 80 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#79] от "Полковник Паликъщов":

    Може би пък да може и без сертификати?
    Кръчми за ваксинирани, кръчми за плоскоземни?
    Фирми за ваксинирани, фирми за плоскоземни?
    Болници за ваксинирани, болници за плоскоземни?
    Що се карате?
    —цитат от коментар 15 на Таралеж


    На квотен принцип 20% за ваксинирани, 80% за останалите с естествен имунитет?

    🤣🤣🤣🤣
    Благодаря за подкрепата!
    Тъй всички ще са щастливи, а?
    Лошото е че ще отвори вратичка за други разделения?
    Кръчми за некъпани/прани повече от седмица, повече от месец, от миналия Великден?
    Или за пърдящи на всеки петнадесет минути/10 минути/пет минути?
    Схващаш идеята, нали?
    Най различни дискриминация я убиват?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK