Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Весело

    Днес ползвах едно такси, шофьорът беше фен на г-н Радев и изобщо не смята погазването на Конституцията за проблем. Личното ми мнение, е, че тарифите трябва да бъдат намалени.

  2. 2 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 968 Неутрално

    А днес в Брюксел е имало протест на шофьорите на ,Uber , които са искали американската компания да ги признае за служители, както стана в Англия, Франция, Испания и тези дни ще се случи в Португалия. ЕК на 8-ми декември ще представи доклад на тази тема и той ще е задължителен за целия ЕС. Надеждите на българските лобисти и представителя на Uber за България - Добрия Олигарх , да лапат процент от разните му там фрийлансъри с колите на татко или служебни автомобили - леко се спихна!

  3. 4 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Все едно Лидъла до нас да запоротестира, че иска да вдига цените.

    Ми да вдигат, никой не ги спира. Това че нямат клиенти, няма да се реши с вдигане на цените обаче. Те и затова не ги вдигат.

  4. 5 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 944 Неутрално

    До коментар [#1] от "Хай Буй":

    Абсолютно сте прав! Тия таксиджии, ако не са фенове на ББ, просто се чудя за какво живеят!

  5. 6 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#1] от "Хай Буй":Абсолютно сте прав! Тия таксиджии, ако не са фенове на ББ, просто се чудя за какво живеят!
    —цитат от коментар 5 на Lazarus


    Моля ви се, поантата е друга. Ако таксиджия смята, че погазването на Конституцията не е проблем, не виждам причина изобщо да се възползва от бонусите на законите.

  6. 7 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Свободна конкуренция, а не чиновническа ценова регулация!

  7. 8 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Един от първите законопроекти на ДБ в по-миналия парламент беше за узаконяване на Юбер в България. Сигурен съм, всеки таксиджия е ужасно щастлив да има законен конкурент като Юбер. Не вярвам дори че ще има дори един таксиметров шофьор който няма да подкрепи ДБ в трудната им борба за (честна) конкуренция ........

  8. 9 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2869 Весело

    И пречи ли им някой да си вдигнат цените?

  9. 10 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    До коментар [#8] от "Хай Буй":

    Точно това заслужават. Миналата седмица от Yellow ми излязаха с номера, че тъй като не съм си бил потвърждавал поръчката през 15 минути, ме били отсвирили. Обадих се на конкуренти - след 12 минути вече бях ма мястото, за което бях тръгнал. Като някой не може да работи, все вдигане на тарифите му е в тиквата куха.

  10. 11 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Таксиджиите да си вдигнат цените като искат! По закон е определена минимална и максимална цена за километър, престой и т.н. Защо искат да вдигнат минималната? Нагли! Очевидно искат да няма място за конкуренция - нали ако те вдигнат ще отвори някой фирма с по-евтини таксита и ще им вземе баницата. Затова плачкат на държавата да пречи на конкуренцията. НАГЛО!

  11. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1709 Гневно

    Бакшишите ще се возят сами!

  12. 13 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1452 Весело

    До коментар [#8] от "Хай Буй":

    Приятелю добре ти е известно че "Таксиджйи" няма.
    Има Шофьори на Лизингови Автомобили.
    А оттам до Юбер разликата е никаква.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  13. 14 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#13] от "dedoliben":

    Моля ви се .. изобщо нямам желание да влизам в такива тънкости на тази професия, но все пак - убеден съм, таксиджиите/файтонджиите не би трябвало да имат нищо против конкуренцията.
    Тези от тях които смятат, че Конституцията е врата в полето, могат да пробват незаконен транспорт/услуга...

  14. 15 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3040 Весело

    До коментар [#9] от "pamela":

    "И пречи ли им някой да си вдигнат цените?"
    =============
    Оказа се, че общините им определяли минимум и таван.
    Прочетох го при предишни протести.
    Преди това си мислех, че всеки лепи стикери с цени, дето му ги говорят звездите.
    В Слънчев бряг цените са еднакви от 10 години насам. Ама тогава оптимистите искаха 3.50 до 4.50 лева на километър, което си беше безбожно.
    Господ по морето ли?

    Еретик
  15. 16 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 160 Неутрално

    В момента времето е такова , че всеки е решил да иска всякакви цени за всичко. Не съм сигурен обаче, че на всички ще им се получи.

  16. 17 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Една подсказка към таксиметровите шофьори. Настоявайте да допуснат Uber, до пазара - ще правите повече на километър при тях.
    В монета по-голямата част от оборота ви отива в едни чорбаджии ;)

  17. 18 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Аз давам по 1-2 лв .бакшиш ,като вдигнат цените ще си искам рестото

  18. 19 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1982 Неутрално

    Невероятно е че има регулиран пазар на таксиметровите услуги.
    Търсене, предлагане, конкуренция?
    Като ползваш УБЪР/Лифт цената се мени според трафика, търсенето, колите които работят.
    Пазарът е най-добрият регулатор!

  19. 20 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Веднага да се разреши UBER в БГ и да ги питаме тия таксита тогава!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  20. 21 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    ...при шоково поскъпване на горивата? Какво общо имат с поскъпването на останалите горива, след като всички тези бакшиши карат на газ? Възможно най-мързеливото съсловие!

  21. 22 Профил на Kostadin Kolarov
    Kostadin Kolarov
    Рейтинг: 106 Неутрално

    Ясна е гледната точка на клиента - ще е най-щастлив, ако му пащат, че го возят.
    Но не теоретизирайте въпроса с цените - кажете Вие самите на каква тарифа бихте предоставяли услугата, ако сте собственик на таксиметров автомобил?

  22. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    До коментар [#6] от "Хай Буй":

    Аха...! Вчера на една стоянка за таксита, всички шофьори това обсъждаха. Конституцията и Киро Канадеца. Дебата беше на високо ниво. Бакшишите си говореха на Вие и доколкото разбрах, няколко от тях карали задочно Право в СУ... ;)

    Бивш tww09306483.
  23. 24 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    До коментар [#4] от "enterfornone":

    "Ми да вдигат, никой не ги спира."

    Нали затова се въведоха регулации? За да не могат да си вдигат цените до безкрай. Освен това пазара е олигопол и не е толкова лесно да се вдигат цените. От трета страна в цял свят такситата са с регулирани цени. И накрая в регулиран пазар при рязка промяна на условията (цени на горива, средни заплати и цени на капиталови вложения) се налага регулатора да вземе мерки. Ама иначе да вдигат, кой ги спира...... Понякога се усещайте поне малко преди да изръсите някоя тъпотия.

  24. 25 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    До коментар [#1] от "Хай Буй":

    "Личното ми мнение, е, че тарифите трябва да бъдат намалени."

    При тези цени на горивата предлагам направо да ти дават по някой лев, заради благоволението да ги ползваш.

  25. 26 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    До коментар [#21] от "murry":

    "при шоково поскъпване на горивата? Какво общо имат с поскъпването на останалите горива, след като всички тези бакшиши карат на газ? Възможно най-мързеливото съсловие!"

    Всъщност от горивата най много е поскъпнал природният газ. Ама ти си ляляй тъпотиите.

  26. 27 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#8] от "Хай Буй":

    Всъщност връщането на Убер е в полза на таксиметровите шофьори. В момента бакшишите са държани във почти феодална зависимост от фирмите основно през договора за скъп лизинг и всевъзможни такси. Онзи ден се заговорих с един бакшиш, сподели че общия разход на месец без гориво за една кола е 1500лв. Също разказа че в момента в който изплатиш лизинга от централата спират да ти изпращат адреси, като очаквано ги пренасочват към новите коли на лизинг.
    Дочух също че ОК имат големи проблеми с вълна от върнати лизинги на новите VW Passat. Доста ми наподобява тази ситуация като с протестите на пътните строители.

    При Убер, всеки шофьор ще плаща лизинг като физическо лице, таксата за стикер към общината и малка такса за използване на апликацията. В момента Кона 64квт, с базово оборудване струва 73000лв. По груби сметки месечната вноска на лизинга ще бъде около 700лв. Ако имат повече акъл и направят браншова организация през която да поръчват коли на едро може вноската да я свалят с 25%.

    Преди да хленча че са ощетени и клиента им дължи по висока цена, да помислят първо как ги дерат фирмите. Докато са в подобна зависимост по голяма част от увеличението пак ще иде за фирмата.


  27. 28 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Една подсказка към таксиметровите шофьори. Настоявайте да допуснат Uber, до пазара - ще правите повече на километър при тях.
    —цитат от коментар 17 на dwr30648311

    Да ама за караш към Юбер трябва да имаш собствена кола... те не ти предлагат лизинг.
    Сегашните им чорбаджии поне им осигуряват колите - вярно плащат си, ама поне ги одобряват.
    Юбер няма да им отпусне кредит, нито пък банка ще им отпусне 50 хил. за нова кола. Нали се сещаш повечето бакшиши какъв кредитен рейтинг имат и какви доходи могат да докажат пред банката.
    То сигурно може, ама ако извадят 20 хил. начална вноска и финансират останалите 30 със залог на колата. Кой бакшиш ще извади 20 бона, за да почне да кара?

  28. 29 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#28] от "Камен":

    Таксиметровите компании са едни от най големите клиенти на лизинговите компании. Ако този модел се разбие лизинговите компании ще започнат да предлагат доста по гъвкави условия на бакшиша като физ лице. Като пример да приемат фискална памет от касов апарат като доказателство за бъдещи приходи.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.