ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.6%
  • 20.4%
  • 12.9%
  • 10.3%
  • 9.4%
  • 7.6%
  • 4.6%
  • 3.9%
  • ГЕРБ:65
  • ПП:53
  • ДПС:30
  • ВЪЗР:27
  • БСП:24
  • ДБ:19
  • БВ:12
  • ИТН:10
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 80.23% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Радан Кънев: Грешка е, че "Демократична България" нямаше политически кандидат за президент

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Няма грешка.

    На бариерата

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  2. 2 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    Да, ако имаше щеше да изкара с два процентни пункта повече от сегашния. Което щеше коренно да промени картината.

  3. 3 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Раданчооо..абе ти като си такъв голям мозък, защо не се цани за кандидат президент и не спечели изборите от първия път:))?

  4. 4 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 123 Неутрално

    Радан защо не се кандидатира за президент и да увлече милиони избиратели?

  5. 5 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 123 Неутрално

    Долавям ли, че ДСБ са прецакани в листите?

  6. 6 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1712 Неутрално

    Разсипахте ДСБ и сега се чудите защо е така.

  7. 7 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Толкова им е твърдото ядро. Другите 6% от либералните хора отидоха при ПП. Не става само с пещерен костовизъм, еко-активизъм и социален прогресивизъм. Трябва да се срещнеш и с хора извън хипстърските заведения на София, Варна и Русе.

  9. 9 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Щеше да е странно ако ДБ не бяха подкрепили Лозан Панов с оглед на поведението му в миналото и да предпочетат Радев с ченгетата в комитета.
    Кой да знае, че Панов толкова рязко е сменил хапчетата.

  10. 10 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Дневник четкаха редовно ПП и Радев, сега не се чудете защо ви изядоха гласовете последните.

  11. 11 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Кънев пак дрънка глупости, винаги си е бил празно плямпало без никакво съдържание. Най-голямата грешка на ДБ е, че позволява Христо да й е председател. Човека е негоден за тази работа, той просто отказва да търси диалог с който и да било. Не успя да се разбере с ИТН, после БСП му бяха криви, с ИБНИ не се разбра и сега успя да се скара с Лозан 4 дена преди вота.

    Какви комплекси избива това човече? Айде, при проблемите с ИТН да речем, че Трифонов е не е особено диалогичен, после последваха секири с всички останали. ДБ няма право да се държи като богоизбрана секта, затова избирателите я наказаха за пореден път.

  12. 12 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    Радане!
    С "Лидер", като Бойкикиев, спечелихте дори много!

    Fu*k Your Opinion
  13. 13 Профил на truder
    truder
    Рейтинг: 55 Неутрално

    Радане, не това бе грешката. Много по-серизни са причините. Даже резултата е височък. И го казвам като човек, който до юли гласуваше са вас.

  14. 14 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Когато си слагаш толкова сериозен етикет за опознаване и действията ти следва да му отговарят на същността, затова и този е резултата.

  15. 15 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    Според Кънев е необходимо отърсване от "трудно прикривания дребнав партиен егоизъм вътре в коалицията", който открои като "важна причина избирателите да ни накажат по този начин". "Много тежък изборен ден, много тежка кампания, тежка изборна нощ, в която резултатите постоянно вървяха надолу. Всичко това е безспорно голямо разочарование. Със сигурност няма да го наречем успех, естествено че е сериозна загуба", заяви още Кънев.


    Той говори за "очевидни допуснати грешки" от юли досега, които са допуснати при силната конкуренция заради появата на "Продължаваме промяната", но положителното според Кънев е, че има солидна група български граждани, които с вота си искат "Демократична България" да се съхрани и да върви към обединение.^

    ----------------

    големи глупости се сътвориха от лятото до сега.
    жалко , но това е избора на хората.

    Радан Кънев ме радва - не се преструва , а говори за проблемите.

  16. 16 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Ами, тъй като партията на Христо и Атанас се води демократична, може ли да посочат:
    1. Кога е бил изборът им за президент и между колко кандидати е бил.
    2. Кога Панов е спечелил пред другите кандидати и кои са те
    3. Кога е било изслушването на програмата на Панов пред партията и кой я е одобрил
    4. Докога е бил мандата на Христо, начело на неговата си партия.
    5. При положение, че мандатът му е изтекъл, кой му е делегирал представителна власт като лидер на партията.

    Ето такива , обикновени и елементарни въпроси. Дори Нинова се наложи да бъде преизбирана от органите на партията си. Христо щеше да бъде преизбран, ако беше свикал съответния орган на партията си, понеже беше във възход. Сега не е сигурно. Реално и Христо и Атанас, следва да отстъпят на други. Но те няма да го направят.
    Хора, предишния клиент на Ивет бе Божков......... , Панов няма и един ден работа като политик, Моасе няма нито един ден работа като политик........... Това, че сте приятели с Протестна мрежа, нищо не значи. Те не са политици. Те нямат никакви успехи досега. Сигурен съм, че ако нямахте кандидат за президент изобщо, щяхте да имате няколко процента отгоре за парламент.
    /копирам си поста, специално за Радан/

  17. 17 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#8] от "irobot":

    ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията.
    Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство, а ДБ биват демонизирани от платени медии с години, повтарящи едни и същи клишета за тях.

  18. 18 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "irobot":ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията. Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство, а ДБ биват демонизирани от платени медии с години, повтарящи едни и същи клишета за тях.
    —цитат от коментар 17 на meh


    Абе как така все медиите са ви виновни?

  19. 19 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    Кънев, и Дневник ви заби нож. На по по-предишните избори бяхте на Прокопиев, но той подготви и Кирчо. След като ПП започна да набира сила ви изоставиха.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  20. 20 Профил на Niraah
    Niraah
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Лозан Панов буквално прецака тези избори. Чакаме официално извинение от негова страна?

  21. 21 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2802 Любопитно

    Искам да питам оня "Гранца" харесва ли му резултата?От резидента получиха "благодарност" за това че не подкрепиха льотчика...силен шут с кубинка!!!И ДБ вече е табуретка за подпиране на ПП и ИТ(прост)Н....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  22. 22 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1487 Любопитно

    Панов чий кандидат беше?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  23. 23 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 628 Неутрално

    В случая всеки кандидат за президент срещу Радев беше обречен. Да се влиза в директна битка с него щеше да носи негативи така или иначе и партиен кандидат на ДБ също щеше да им навреди. А от друга страна Лозан Панов щеше да бъде приет като техен кандидат така или иначе и ако не бяха го подкрепили пак щеше да се създава объркване по медиите.
    Просто българските избиратели се поддават на лесно манипулиране и стратегията е непрестанен черен ПР за ДБ, за да се държат далеч от властта.
    По същия начин хора, които не могат да кажат в кои години е управлявал Костов бяха убедени, че по-зъл политик от него не се е раждал.

  24. 24 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Заради активните изяви на Хр И. бях забравил, че ДБ са коалиция.

    По 2% на партия в коалицията не е толкова лош резултат.

  25. 25 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Глупости, Лозан Панов перфектно си изигра ролята, че иначе можеше част от избирателите да отидат при ГЕРБиджиков.
    казахме ви всички ясно, какъвто и да вадите, ние гласуваме за Радев.
    Радане, не си от вчера, гледай София.

  26. 26 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Абе вие всичките сте една голяма грешка. Нищо, на следващите избори ще се свърши тая мъка.
    —цитат от коментар 7 на Александр Г. Дугин (№55)


    Тя беше свършила преди няколко години за цял мандат, но пак се върнаха. Жилави са. Ще видим кога пак НФСБ, МВРО или Воля ще се върнат пак в Народното събрание. Част от тях, според мен, никога...

  27. 27 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1487 Любопитно

    До коментар [#8] от "irobot":ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията. Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство, а ДБ биват демонизирани от платени медии с години, повтарящи едни и същи клишета за тях.
    —цитат от коментар 17 на meh


    Не, не си прав.
    Срещаха се и още как. На мен в Тюбата на всяко второ видео ми изскачаха рекламни клипове с двамата Кирчовци. Поне 3-4 вида клипчета, част от които бяха точно от срещите им с избиратели из страната. Огромно число плакати, постери и т.н.
    Кампанията им беше доста сериозна. Като прибавим женския вот за Кирчо, който много хора подценяват, и резултатът е налице.
    Що се отнася до ДБ - проблемът е, че те са хора "проекто-грантаджии" и това много им личи както и да се маскират. А нашенеца веднага ги надушва такива ... демек предпочита някой, който ще е в политиката па макар и да краде, отколкото някой на който му плащат да не краде, за да е в политиката.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  28. 28 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Според мен, нямаше чак такова значение с или без Панов. ПП завлече всичко извън най-върлите фенове на съответните партии.

  29. 29 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Не мисля, че е грешка, едва ли щеше да спечели кой знае какви гласове. Вижте партията - 6-7 процента, пълен провал!

  30. 30 Профил на Billy Pilgrim
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    Радан Кънев и той като Иванов и Атанасов за нищо не става.

  32. 32 Профил на томат
    томат
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Грешка е, че въобще имаше кандидат за президент.

  33. 33 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    Рейтинг: 414 Весело

    Радан
    не си прав!
    Народа гласува за Продължаваме Промяната, което не е партия а 2 души, но те бореха мафията герб и дпс, затова народа им даде доверие което нито един не е очаквал. Изправи се я хвърлиха извън Парламента, Демократична България както е тръгнало може и да няма 4 %, с броенето процентите падат! Сега са 5 % ! А некадърниците от ИТН са на 5 място с 20 депутата!
    ДСБ да си смени лидера, да е млад човек с енергия!
    ДА България също, ново младо лице начело !

  34. 34 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 436 Разстроено

    До коментар [#8] от "irobot":ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията. Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство, а ДБ биват демонизирани от платени медии с години, повтарящи едни и същи клишета за тях.
    —цитат от коментар 17 на meh


    Аз не виждам причина за трагедии и паника - според мен ДБ си остват най-стабилната политическа формация за модерните, либерални и демократично мислещи хора. Не мисля че имаше печеливша стратегия след появата на ПП - и беше ясно че доста от традиционните поддръжници на ДБ ще гласуват за ПП - нови лица са, много сходни по профил с ДБ, и по-голям шанс да съберат повече гласове. Аз лично се надявах общия сбор от ПП и ДБ да беше по-висок от сега.

    Не мисля, че ДБ при едни следващи избори ще изпадне под 4% - в случай че ПП не оправдаят голямото доверие, мнозинството от гласувалите за новите лица ще се върнат при ДБ.

    Грешката им по отношение на кандидата за Президент е налице - направо сглупиха тук, а от друга страна изглежда и Лозан Панов се "загуби в превода" и накрая остана сам като Дон Кихот, което доведе до трагичния му резултат.

    Оставям настрана върпоса за това, как един качествен кандидат като Лозан Панов получава гласове почти колкото абсолютно неадекватната фигура на една Луна. Това гоовори предостатъчно за нивото - или липсата на такова - в съвременна България.

    Да не цитирам онзи професор 80% ... Много е прав, за жалост

  35. 35 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2571 Любопитно

    Стига оправдания, като си се издънил - оставка. Така правят достойните хора.

  36. 36 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Христо Иванов отдавна се е доказал като наивник - още когато, май през 2014 г. - се яви на избори отделно от ДСБ, а после влезе за кратко в правителството на ГЕРБ. ДБ печелеше някакви проценти, докато нямаше алтернатива. На тези избори имаше и се надявам ДБ да подкрепи ПП възможно най-ефективно и да не действа по тъпия начин, по който е действала многократно досега. Аз лично гласувах за ПП. Взех това решение, когато Христо започна да приказва за коалиция с Корнелия Нинова. Колко трябва да не ти стига акъла, за да си мислиш, че градската десница, т.е., избирателите, ще ти простят проект за такава коалиция. Простакесата Мая Манолова се изказа най-проницателно, макар и непрефинено, за Христо Иванов: "Обещайте му там нещо."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  37. 37 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Радане,гласувах за теб на евроизборите и вече съжалявам. Проследих движенията в кръста на Хр.Иванов и Ат.Атанасов ,наслушах се и се начетох на обиди и клетви от самовлюбените ви последователи и стигнах до извода,че явно във вашата секта сте събрани все изменници,да не кажа някоя нецензурна дума.

  38. 38 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3600 Неутрално

    UNITED EU UNIOIN

    иска да каже:
    Тролове налазили некои медии
    в последните 20 години.

    Електрони медии дигитални.

    пп
    Хартиени имаше... и на носител бумага папирус.
    Но ветър отве. ПП (продължаващ промените)

    До коментар [#18] от "von_seeckt":
    До коментар [#8] от "irobot":

    ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията. Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство,

    а ДБ биват демонизирани от платени медии с години,
    повтарящи едни и същи клишета за тях.
    —цитат от коментар 17 на meh

    Абе как така все медиите са ви виновни?

  39. 39 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#34] от "xhi13317223":

    Като цяло съм съгласен с всичко от написаното и както казва един друг коментиращ по-горе няма да е зле Атанасов да бъде сменен, защото само с Христо Иванов не става.
    ДСБ са станали доста невидими напоследък, а ДБ е коалиция все пак.

  40. 40 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Може и да е да е допринесло за резултата липсата на партиен кандидат но според мен по време на кампанта и в особено в нейни край прозраха вътрешн напрежение в коалицията и отделно между Лозан Панов и ДБ. Чия е вината за това те си знаят, но тези неща бха меко казано неуместни.

  41. 41 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#33] от "герб е ДПС мафия":
    Народа гласува за Продължаваме Промяната, което не е партия а 2 души
    ____________________________________
    Аз гласувах за ПП не толкова заради Кирил и Асен макар, че и двамата стоят много добре пред камерите, а и с участието си в кабинета показаха, че ще вършат работа, а заради Румен Радев. Радев е най-харесвания политик в България и голяма част от гласовете за ПП са именно благодарение на това, че ПП се свързва с Румен Радев

  42. 42 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 520 Любопитно

    мда, Радане, и какви консенквенции трябва да има от това фиаско ?

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  43. 43 Профил на vigour
    vigour
    Рейтинг: 424 Неутрално

    И нека вътрешните конфликти започнат. Пардон - продължат.

  44. 44 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#33] от "герб е ДПС мафия":Народа гласува за Продължаваме Промяната, което не е партия а 2 души____________________________________Аз гласувах за ПП не толкова заради Кирил и Асен макар, че и двамата стоят много добре пред камерите, а и с участието си в кабинета показаха, че ще вършат работа, а заради Румен Радев. Радев е най-харесвания политик в България и голяма част от гласовете за ПП са именно благодарение на това, че ПП се свързва с Румен Радев
    —цитат от коментар 41 на Niko Kostantinov


    Ами те доста хора в предишните 2 избора гласуваха за ИТН защото Слави правел хубави концерти...

    Най-искрено се надявам да не излезнат поредните ИТН

  45. 45 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Кънев, и Дневник ви заби нож. На по по-предишните избори бяхте на Прокопиев, но той подготви и Кирчо. След като ПП започна да набира сила ви изоставиха.
    —цитат от коментар 19 на AModoMio


    +++++ И аз мисля така.

  46. 46 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    Грешка беше че не заявихме на висок глас че желаем Президентът да ни връчи Мандат за съставяне на Правитешство.
    Така щяхме да му вържем ръцете да го дава ДВА пъти на БСП.
    А и щеше да ни открой като Партия желаеща да поеме отговорност.
    Вместо това ние се шмуляхме в миманса.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  47. 47 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    До коментар [#35] от "boevbisser":

    Стига оправдания, като си се издънил - оставка. Така правят достойните хора.
    —цитат от коментар 35 на boevbisser


    Това, надявам се, по адрес на Христо Иванов и Атанас Атанасов.


    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  48. 48 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Постфактум, стратегията за съсредоточаване на ресурси в кампанията за парламентарните избори и "отписване" на президентските може би наистина се оказа грешна. Виждаме, че резултатът не е добър.

    Но си мисля, че разговорите за равносметки, тежки "вътрешнопартийни" решения не са на дневен ред. Най-важното в момента са преговорите за съставяне на правителство. Реалната промяна произлиза оттам и това винаги е било целта, другото са инструменти. Има "прозорец на възможност", дано съумеем да го използваме.

    Сегашното ръководство на ДБ трябва да бъде оставено спокойно да осъществи, да реализира крайната фаза на цялата вълна от промени, която то предизвика преди една година.

    Преди следващите избори, когато и да са те, обаче, наистина ще трябва да се активизират вътрешните процеси в обединението, да се вземе решение за бъдещето му при ситуацията, в което ще се намира тогава, за да се излезне с нова енергия и подкрепа.

  49. 49 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Сменяйте го този Атанасов, че се е видяло не ставеа работата. Нали имаше мандатност от 2 години, а човечеца си дреме там от не знам колко време.

  50. 50 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#28] от "ruse_island":

    Според мен, нямаше чак такова значение с или без Панов. ПП завлече всичко извън най-върлите фенове на съответните партии.

    Не искам да изпадам до нивото на ДБ,според които народът е прост и т.н.,но не мога и не мога да повярвам ,че масово хората гласуваха за един не откровен,ами направо откровенеещ нахален измамник като канадския тарикат.

  51. 51 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 24 Неутрално

    До коментар [#35] от "boevbisser":Това, надявам се, по адрес на Христо Иванов
    —цитат от коментар 47 на nv


    Това, което казва Радан, преди дни го каза и Методи Лалов. Но заради изборите не се даде много гласност на коментара му. За загубата ще е виновен Христо Иванов, а шефът на ДСБ – Танас – пак няма да го споменават, защото никога не е гласувал срещу правителствата на Бойко Борисов.


    До коментар [#47] от "nv":

  52. 52 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1317 Весело

    До коментар [#36] от "7777":

    Христо Иванов отдавна се е доказал като наивник - още когато, май през 2014 г. - се яви на избори отделно от ДСБ, а после влезе за кратко в правителството на ГЕРБ. .....
    Хах! Наивник бил...просто е некадърник,госпожо! Заради него и Атанасов цялото ДБ се превърна в предатели!

  53. 53 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 520 Весело

    До коментар [#47] от "nv":

    Това, надявам се, по адрес на Христо Иванов и Атанас Атанасов....
    —цитат от коментар 47 на nv


    мда, 7/8Цифун УчиндолскияПлашипутарник загуби 2/3 от електоралния си "суверен" !
    и кво сега, той ще подава ли оставка ?!

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  54. 54 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    Хората избраха да управлява ПП, коалицията между 2 партии Средна европейска класа и ВОЛТ, сега ни предстои да си изконсумираме резултатите от управленския капацитет и почтенността на тези две партии. Да ни е честито!

  55. 55 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Сбъркана е цялатастатегия на коалицията. Там има много млади , които може би да са успешни в политиката. Но има странно съчетание с допотопен пещерен анти комунизъм, който държи цялото обединение в деведесетте- в битки, които вече никой не разпознава като свои и важни. Единствения верен и успешен ход беше росенската акция, но след нея започнаха едни залбивания и вторачване само в дпс, пеевски и т.н- избивки на клюкарщина и подозрения, че ще има заигравки с гербиджа, след като иванов се бе концевтрирал само в пеевски. Сто пъти мрънкане, дълги тиради, заекване, ъкъне, липса на ясни послания -силин и иточни, но не персонални, а принципни ги лишиха от избиратели, които и без това гласуваха за тях, защото нямаше за кого другиго. но този друг се появи и естествено нещата сидойдоха на място. Глупости са, че трябвало да издигнат собстне кандидат-моля ви се с 9 проценат. Трябавше да подкрепят Радев, те и без това половината избиранелите им от твърдото ядро го подкрепиха. Трябват нови лидери. Слушах А.Цонева при Дремджиев един път и дори тя ми сетори с по- ясна визия, правилен изказ и послание. Липсваше и оригиналност, но стоеше много добре. Най ме дразнеше хр.иванов с това ние знаем как- при положение , че видяхме как не знаеха два пъти...Мантри от обучения на брокери за недвижими имоти....

  56. 56 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#36] от "7777":

    Не е наивник, а няма потенциал за лидер на партия.

  57. 57 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1936 Весело

    До коментар [#53] от "Dark Avenger alias Дечо Пора":

    При тях направо да закриват, очевидно политиката не им се удава...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  58. 58 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Според мен, Христо няма да подаде оставка. Той твърдо има мания за изключителност. По това прилича на Костов. Реално, аз не знам това партия ли е наистина. Понеже май не е партия. Там са Христо, Мирчев и Антоанета. Това е ръководството, това е лицето.
    Пре ДСБ пък има още по - лошо нещо- Атанасов. Реално и той се храни от това и той няма да подаде оставка, понеже и той няма какво да прави. Той няма кариера вече извън партийната.
    Сто пъти сме писали, че не може да печелиш със спуснати хора, неизвестни и неатрактивни- Шаламанов например. Или "актьора Калановски". ............
    Не знам какви лица има надолу, но е време да се опита нещо ново. И още нещо , с което ПП Ви товя- това е усмивка, сресана коса, чиста риза, добро изказване и ................. оптимизъм.

  59. 59 Профил на desiange
    desiange
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Радане, Радане ти също си грешка на твоята партия. След като ти лично се обяви за задължително ваксиниране и как ЕС трябвало да "натисне" българите да се ваксинират, как смяташ че ще гласуваме за вас?! Кой би гласувал за някой желаещ да му отнеме правото на избор?! Аз гласувах за вас на предишни избори ( което сега отчитам за грешка). Никога вече Радане! Вие сте тотално разочарование!

  60. 60 Профил на Parvoletka Ivanova
    Parvoletka Ivanova
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Вчера сбъркали.Онзи ден допуснали грешка.Преди месец друго пропуснали...Е...кой ви е виновен?Докато се научите на гъвкава политика може и да се размиете още в българските мръсни води.А времето не само е пари...

  61. 61 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#59] от "desiange":
    гласувай за копейкин, с него сте на един акърл - иттой е за избор- извън ес, с русия и китай и никакви ваксини да мре който иска

  62. 62 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 49 Неутрално

    ДСБ, не ви щем.

    Причината сте за неясната позиция в публичното пространство при преговорите за съставяне на предишен кабинет
    -христо казва няма бсп, вие има бсп; ще има кандидат за президент, няма да има кандидат
    -бавно вземане на решения или твърде умерени такива защото трябва да се преговаря с вас
    -листите - толкова ненавижданият зеленогорски за 3-ти път го слагате в плевен, никумо известният певец във Варна; резултата от преференциите не се взима предвид еднакво за всички - Славов си остана назад за тези избори а Белобрадова води листа 25 МИР.
    -пълната липса на чар и харизма (да, това на Българския избирател му допада) у Атанасов и миналото изпълнено с облаци.
    Не ви щем!

  63. 63 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    Радане, всички там сте грешка. На тези избори ти специално беше най-голямата. Имам чувството, че направихте всичко възможно да загубите възможно повече гласове, дори и на твърдите си привърженици.

  64. 64 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5267 Весело

    Глупости.... ние гласуваме за Радев.Радане, не си от вчера, гледай София.
    —цитат от коментар 25 на doctor.no

    Вие гласувате за Радев, а останалите пет милиона гласоподаватели не гласуват за Радев.
    Каква велика победа на този с комитета с 27 агенти на ДС...
    Ура, другари!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  65. 65 Профил на desiange
    desiange
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#61] от "True Detective":

    Въобще, ама въобще не схващаш нещата. Готов си от страх да се откажеш от фундаменталното право на избор. Още по-лошо желаеш, заради собствената си параноя, да отнемеш правото на избор на останалите нормални хора. На такива, като теб им се вика промити мозъци.
    И не, не съм фен, нито избирател на Копейкин, но ако избора е между него и ДБ, със сигурност няма да предпочета ДБ.

  66. 66 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#65] от "desiange":

    Вярно е имаш избор да подкрепиш копейкин, щото те представлява или да не го подкрепиш. Вие с копейкин сте нормалните така ли? Имате избор да умрете спокойно от вируса, извън ес и нато...е това ви е избора....

  67. 67 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    До коментар [#47] от "nv":

    Ами разбира се, това е провал. Оставка, иначе на следващите избори - вън от НС.

  68. 68 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    До коментар [#53] от "Dark Avenger alias Дечо Пора":

    Разбира се - и той, и Борисов, и Нинова също. След провал - оставка, така се прави в цивилизования свят.

  69. 69 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7012 Неутрално

    До коментар [#68] от "boevbisser":

    Снощи, на въпрос на журналистка, дали ще подаде оставка, Борисов каза, че това било искане на враговете му.

  70. 70 Профил на izoblichitel
    izoblichitel
    Рейтинг: 16 Неутрално

    комунистическият внук да си спомни как буташе "някакви хора" за президентските избори като например герберското юпи трайчо трайков от името на дсб.

    Octavian е антикомунист и се смее на номенклатурната имитация на псевдо опозоция от чичкови червенотиквеничета и комсомолската й редакция и цензори.
  71. 71 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#11] от "otrqdnik":

    Дали пък ти не избиваш комплекси с Христо Иванов. Като Бойко Борисов.

  72. 72 Профил на asya29
    asya29
    Рейтинг: 378 Разстроено

    г-н Кънев,
    Ако не беше акцията на Хр.Иванов при Росенец ДБ нямаше сега да мине и 4 - те процента.
    ДСБ нищо смислено не направи в тази коалиция за достоен резултат на тези избори. Да не говорим за зелените, които най-малкото трябваше да използват еко кризата с Вера Су в кампанията си.
    Много, много жалко, защото ДБ е единствената алтернатива и надежда нещо да се промени в блатото ни. Още пет изгубени години и още пет откраднити милиарда.
    Оставка , г-н Кънев. Вашата и най-вече на г-н Атанасов.

    София без паметници на поробители!
  73. 73 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Радан Кънев беше първият, който нарече Гешев и Борисов мутри по повод аферата с Иванчева, докато основният им тогава опонент БСП мълчеше, защото не закачаха техен човек.

  74. 74 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1329 Гневно

    Грешката е че не изхоха Радан още след първите му глупости.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  75. 75 Профил на veselinbb
    veselinbb
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ДБ не е "6-7", а 5.9%. Не че има някакво значение.

  76. 76 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Грешка беше, наистина. И трябваше да издигне точно политическа кандидатура , а не Лозан Панов.

  77. 77 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Рада-дълбоката и той изплува от някъде за да се из@к@. Офф...

  78. 78 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 494 Неутрално

    ДБ не е "6-7", а 5.9%. Не че има някакво значение.
    —цитат от коментар 75 на veselinbb


    ГЕРБ с по-малко от 500 хил. гласа. Не, че има някакво значение..От тук нататък все ще е надолу...

  79. 79 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Greshkata e, che Da Bulgaria ne zastana zad Radev. Te se konzentriraha vurhu pechelene na tvurdiat elektorat s alternativa na Radev kandidatura I zagubiha periferiata. Lozan Panov sushto nanese udar sus svoite komentari....dori smiatam, che toi izigra roliata na perfektniat "Troianski kon"

  80. 80 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2375 Любопитно

    До коментар [#20] от "Niraah":


    Лозан Панов буквално прецака тези избори. ...
    —цитат от коментар 20 на Niraah


    Защо? Не се преструваше?

    Fu*k Your Opinion
  81. 81 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    До коментар [#78] от "Born":


    ГЕРБ с по-малко от 500 хил. гласа. Не, че има някакво значение..От тук нататък все ще е надолу...
    —цитат от коментар 78 на Born


    ГЕРБ на всеки следващи избори е имал по-малък брой депутати!
    На тях, с течение на времето им се уголемяваше единствено устата!

    Fu*k Your Opinion
  82. 82 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Шест години ДБ подкрепяха безрезервно избраника на Боко тиквата и Пеевски във ВКС и за благодарност мижитурката се изср@ преди най-важните избори, по примера на л@йняния си патрон, който ср@ 20 г. на най-високите постове в държавата.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  83. 83 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 846 Неутрално

    За този катастрофален резултат на ДБ със сигурност има множество логични причини, но главната от тях е, че въобще имаха кандидат-президент! Що се отнася до "старите муцуни" в коалицията - да, Атанасов би следвало отдавна да беше предал щафетата, но дори и с него начело, преди появата на ПП, социолозите им отреждаха 17-18%! Така, че основните причини са тези, уви...

  84. 84 Профил на desiange
    desiange
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#66] от "True Detective":

    Имам избора да реша какво да правя с живота си. А това дали ще умра и от какво (старост, "придружаващо заболяване", блювоч нарече "ваксина", също си е моя лична работа. И така желая да си остане. Ти си свободен да изтестваш върху себе си всички продкти на фармацевтичната индустрия. Твое право е и го правиш без принуда.

  85. 85 Профил на pilgrim
    pilgrim
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Грешката на Демократична България е че няма силен лидер. Гласувах за тях заради Елиавета Белобрадова и Атанас Славов. Лидерите нямат харизма

  86. 86 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Напротив, има, Фюрерът е кандидатът на ДеБъ... Преди няколко дни предвидих, че десен избирател повече няма да гласува за тази плачевна групичка, вече е факт. На следващите избори ДеБъ няма да съществува.

  87. 87 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 633 Любопитно

    Грешката на ДБ не е предизборна, а системна.
    За разлика от младите, перспективни и харизматични Кирил Петков и Асен Василев с гъвкави позитивни послания, лидерите на ДБ години наред залагаха на опозиционно поведение с "високопринципни" червени разделителни линии. Да не говорим за това, че някои от тях имат отблъскващо излъчване - "джуджета" не само във физически план ! Народът е петимен за водачи, вдъхващи вяра, надежда и любов !

  88. 88 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#68] от "boevbisser":

    До коментар [#53] от "Dark Avenger alias Дечо Пора":Разбира се - и той, и Борисов, и Нинова също. След провал - оставка, така се прави в цивилизования свят.
    —цитат от коментар 68 на boevbisser


    Ударението пада на: "така се прави в цивилизования свят" !
    но не и в България !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  89. 89 Профил на lokes
    lokes
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#65] от "desiange":Вярно е имаш избор да подкрепиш копейкин, щото те представлява или да не го подкрепиш. Вие с копейкин сте нормалните така ли? Имате избор да умрете спокойно от вируса, извън ес и нато...е това ви е избора....
    —цитат от коментар 66 на True Detective

    По-спокойно с това , кой е нормален и кой не . Как беше ? Всеки сам си преценя
    Аз лично по-големи откачалници от представителите на ДА България , включая и последния им кандидат президент не съм виждал . Да, по-зле и от Волен и Бареков са .
    Изключително ниско качествен материал , с огромни претенциии , самовлюбени ,живеещи в илюзорен свят , а факта , че точно те трътгнали да ни дават наклон на оная работа , при това и за здравето ,е абсолютно абсурден .

  90. 90 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Сменяй, че като гледам избори пак ще има. Кирчо и Кокорчо едва ли ще изкарат мандата, а ДБ ще налапа въдицата за коалиция и това ще е краят на филма. Защото пРезидента няма да отиде толкова далеч, колкото си мислите, още по малко тия двамата манекени. А тогава това няма да е вече падение, а най-обикновена гавра с политически труп.

    agent
  91. 91 Профил на James Dean
    James Dean
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Нещо оставчици да чакаме ли? Или още години лапане на грантове и убиване на дясното ще има...

  92. 92 Профил на dichfromthebeach
    dichfromthebeach
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ти, Радане, си най-голямата грешка. Ако те бяха послушали и ДаБГ и ПП се бяха явили заедно на изборите, сега щяха да имат не 30% сумарно ами 20 и листите щяха да са пълни с люде ала Цонева.

  93. 93 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Да разбирам, че вече не припознавате Лозан за ваш кандидат? Защото си позволи да ви критикува? Знам, нечувано в лилавите болшевики, но все пак до вчера се кълняхте в човека. Какво лошо е направил или казал?
    Ето затова няма да се случи да гласувам за вас. Вие сте отровна пяна.

  94. 94 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":
    Какво стана със шумно прокламираното: Иванов vs. Пеевски в Търново? Пълно фиаско!





    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  95. 95 Профил на aes46676719
    aes46676719
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Този лунатик с про-гейските си изказвания и с тъпизмите за зелените сертификати доста се потруди да съсипе кампанията на ДБ. Пълен смешник, подавай си оставката, самозабрави се! След дъжд качулка, тръгнал сега да коментира.

  96. 96 Профил на u2
    u2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Понеже 2-3ма питат какво бил направил Лозан Панов:
    1) обяви харесвания Радев за фалшив герой. Макар аргументацията му да беше вярна, оценката е крайна.
    2) обяви, че Радев трябвало да наруши конституцията и да не назначи каскета.
    3) обвини Радев, че не опитал да посредничи за правителство с Герб и ДПС !?!
    4) обвини лидерите на ДБ, че щели да участват в правителство заедно с БПС.

    Като цяло симпатизирах на Лозан, тъй като беше единственият овластен в съдебната система, който се бореше против мафията там.
    Но опитът му за политическа изява е пълна катастрофа. Лозан се оказа напълно неуправляем и неадекватен в ситуацията, и има голям принос за щетите по ДБ.
    Същото пишат и хора от ИПВ, които го издигнаха.

  97. 97 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    Радане, не мога да те гледам. Ти я докара тая бъркотия. Как можа да се хванеш на игрите на Бойкикев? Между другото вярно ли е че жена ти е дъщеря на шеф от ДС?

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  98. 98 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    "И когато бяхме на 12% през юли, и когато в края на юли социолозите ни показваха 16-17% и второ място, и днес, когато сме шести с под 7%"

    На 6.34% сме за да бъдем по-точни, а 12% имахте още с Реформаторския блок преди да решиш да сгафите и осерете всичко. Вече 7 годин тъпчем на едно място и бъркотията нараства.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  99. 99 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    До коментар [#8] от "irobot":ПП все едно се утрепаха да се срещат с някого преди кампанията. Просто станаха популярни чрез резултатите си в служебното правителство, а ДБ биват демонизирани от платени медии с години, повтарящи едни и същи клишета за тях.
    —цитат от коментар 17 на meh


    Просто? Като е толкова просто, защо никой друг не го направи?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK