Коронавирусът и ваксинирането: данните на 16 ноември


"Дневник" публикува актуалните данни, свързани с разпространението на коронавируса в България, давани от държавната Единна информационна система. По-надолу в статията могат да се видят графики, които очертават тенденциите от последните месеци по основните показатели - броя заразени, починали и излекувани, броя на пациентите в болници и в интензивни отделения и съотношението между общия брой направени PCR и антигенни тестове и положителните резултати от тях. При посочване на участък от графиката (с мишка за десктоп версията или с пръст за мобилната) се показват данни за конкретен ден. С натискане на бутоните в легендата може да се изключват отделни компоненти от графиките.


От 23 декември 2020 г. в статистиката влизат и данните за антигенните тестове. До тази дата единствените официално признати от държавата бяха PCR изследванията, а според главния държавен здравен инспектор Ангел Кунчев скритата заболеваемост (броят на заразените, открити с антигенен тест, но непотвърдени с официалния PCR) е средно около 10-15%. И досега не се обхващат всички антигенни тестове, а само тези, правени в лаборатории, болници и поликлиники. Не са малко хората, които се тестват сами с предлаганите в аптеките продукти, така че скрита заболеваемост пак има.




Първата таблица показва данните за изминалото денонощие, при които често има неточности по технически причини. В неделя и понеделник обичайно рязко спада отчитаният брой на новозаразени и на направените тестове, а причината според властите е, че в почивните събота и неделя много лаборатории не работят или работят с намален капацитет, както и с това, че лабораториите и болниците нанасят резултатите си със закъснение в единната информационна система. Това пък обикновено води до значително увеличение на данните за нови заразени, настанени в болница, и смъртни случаи във вторник.


В опит да бъдат "изгладени" инцидентните пикове и спадове в скоби към основните показатели е посочена промяната в % за последните седем дни от деня на съобщаването, базирана на среднодневните показатели (понеделник е сравнен с предходния понеделник, вторник с вторник, но не в абсолютни стойности, а след осредняване за периода и т.н.).


Заразени, излекувани, починали


След 23 декември 2020 г. официалната статистика отчита като заразени хората, за които в някоя от одобрените от държавата лаборатории или в COVID центровете е получен положителен резултат от PCR или антигенен тест.


След 13 октомври 2020 г. статистиката отчита като излекувани всички заразени, чиято 14-дневна карантина е изтекла, без да се правят допълнителни изследвания. За излекувани се смятат и всички пациенти, които са били в болнични заведения с COVID-19 и са изписани. В статистиката на жертвите влизат хората, които са починали, след като са били доказано заразени с коронавирус. По този показател от началото на епидемията в много държави има спор доколко коректно е отчитането заради ролята на придружаващи заболявания на пациентите.



Колко са положителните тестове


Изчислението каква част от тестовете са положителни е до известна степен условно, тъй като се прави на базата на общия брой тестове за деня, като властите не дават разграничение колко от положителните резултати идват от изследване за първи път и колко са поредни за един и същ пациент. Все пак могат да се ползват за ориентир, доколкото след отпадането на задължителния отрицателен тест за излизане от карантина повторните изследвания би следвало да са намалели.



Лечението в болници


Необходимостта от лечение в болница се смята за един от ключовите показатели за развитието на пандемията, тъй като поставя под сериозен натиск здравната система и отчита възможността на държавата да се справи с кризата. Според последните изявления на здравните власти системата ще изпитва непреодолими трудности, ако настанените за болнично лечение надхвърлят 10 хил. души.


Ваксинирането


Ваксинационната кампания в България започна на 27 декември 2020 г. При трите от използваните до момента препарати - на "Пфайзер"/"БионТех", "Модерна" и "Астра Зенека"/Оксфордски университет, имунизационният курс се смята за завършен след две поставени дози през определен период от време. Засега единствено ваксината на "Янсен" изисква само една инжекция.


Властите отчитат няколко показателя - общ брой поставени дози (независимо дали първа или втора) до момента, дневен брой и брой хора с поставена втора доза, т.е. със завършена ваксинация. В графиката може да се види съотношението между общо приложените дози и реалния брой завършили ваксинационния цикъл.




Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (172)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Още един самолет с избиратели на Копейкин е отлетял към Свети Петър.

  2. 2 Профил на Не вервам
    Не вервам
    Рейтинг: 310 Любопитно

    И колко от заразените и починали са с ковид?

    Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумират
  3. 3 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Процента на ваксинираните "попаднали" в болница се увеличава . Петата вълна наближава и тя е за ваксинираните.

  4. 4 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    След достигане на рекорд от 4783 регистрирани заразени дневно на 23-29.10 броят им започна да спада.
    Най-после регистрираните заразени спаднаха и под ланския антирекорд /3387 от 13-19 ноември.
    24-30.6 - 70
    ...
    7-13.7 - 54 /минимум/
    ...
    25-31.7 - 204

    25-31.8 - 1521
    26.8 - 1.9 - 1541

    9-15.9 - 1499

    24-30.9 - 1820
    25.9-1.10 - 1847

    9-15.10 - 2680

    14-20.10 - 3421

    19-25.10 - 4244

    23-29.10 - 4783
    24-30.10 - 4709
    25-31.10. - 4721
    26.10-1.11 - 4742
    27.10-2.11 - 4606
    28.10-3.11 - 4503
    29.10 - 4.11 - 4429
    30.10- 5.11 - 4354
    31.10-6.11 - 4353
    1-7.11 - 4324
    2-8.11 - 4221
    3-9.11 - 4092
    4-10.11 - 3939
    5-11.11 - 3731
    6-12.11 - 3504
    7-13.11 - 3330
    8-14.11 - 3269
    9-15.11 - 2975

  5. 5 Профил на Контрол на съзнанието
    Контрол на съзнанието
    Рейтинг: 158 Любопитно

    Още един самолет с избиратели на Копейкин е отлетял към Свети Петър.
    —цитат от коментар 1 на spiegel


    +++++++
    Тека е!А в епохата на Барисов бяхме безсмъртни!🤡🥳👍

    Много съм прост
  6. 6 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Та какво показва баркода на "стоката" по ОФИЦИАЛНИ данни за днес :
    3223 положителни днес, от тях:
    16.91% заразени ваксинирани от 23% в страната - 74%
    83.09% заразени не ваксинирани от 77% в страната -108%
    945 не ваксинирани постъпили в болница от заразени 2678 -35%
    116 ваксинирани постъпили в болница от заразени 545-21%

    Обобщено:
    34 % по малък шанс от заразяване при ваксинираните
    14 % по малък шанс за хоспитализация при ваксинираните

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2643 Любопитно

    Статистиките на вторник са с натрупвания от събота и неделя ...

  8. 8 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Броят на регистрираните починали от ковид най-после спадна забележимо, но все още е повече от ланския връх (140 дневно /29.11-5.12.2020). Движението на броя на починалите от ковид изостава със седмица-две от движението на броя на заразените.
    24-30.6 - 7

    25-31.7 - 3

    25-31.8 - 47

    9-15.9 - 68


    24-30.9 - 76
    25.9-1.10 - 78

    9-15.10 - 86
    10-16.10 - 88
    11-17.10 - 88
    12-18.10 - 96
    13-19.10 - 101
    14-20.10 - 102
    15-21.10 - 105
    16-22.10 - 112
    17-23.10 - 115
    18-24.10 - 114
    19-25.10 - 118
    20-26.10 - 118
    21-27.10 - 125
    22-28.10 - 126
    23-29.10 - 128
    24-30.10 - 126
    25-31.10 - 132
    26.10-1.11 - 142
    27.10-2.11 - 145
    28.10-3.11 - 142
    29.10-4.11 - 148
    30.10-5.11 - 153
    31.10-6.11 - 154
    1-7.11 - 152
    2-8.11 - 155
    3-9.11 - 156
    4-10.11 - 165
    5-11.11 - 169
    6-12.11 - 168
    7-13.11 - 169
    8-14.11 - 172
    9-15.11 - 164

  9. 9 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2767 Любопитно

    Чудя се в тестовете дали влизат и тези за антитела, някой да знае?
    Иначе, като че ли има тренд надолу на заразените и хоспитализираните, да се надяваме, че след седмица ще започнат да спадат и починалите, че числата са все още ужасяващи.
    Ваксинирайте се, все още болниците са препълнени и можете да си умрете ей така, от голия български инат.

  10. 10 Профил на Не вервам
    Не вервам
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Защо хора, които имат един грип ги пишат болни от ковид?

    Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумират
  11. 11 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Репродуктивното число на вируса последните дни спадна под единица, но все още е твърде близко до нея. Това вещае продължителен период на максимална заболеваемост и смъртност от ковид. Всяко отслабване на мерките през този период ще тласне репродуктивното число над единица и ще доведе до ново нарастване на и без това високата заболеваемост и смъртност от ковид.
    Репродуктивното число за последните дни:
    22.10-1.11 - 1,11
    23.10-2.11 - 1,06
    24.10-3.11 - 1,05
    25.10-4.11 - 1,02
    26.10 - 5.11 - 0,98
    27.10-6.11 - 0,97
    28.10-7.11 - 0,96
    29.10-8.11 - 0,94
    30.10-9.11 - 0,93
    31.10 - 10.11 - 0,91
    1-11.11 - 0,89
    2-12.11 - 0,87
    3-13.11 - 0,86
    4-14.11 - 0,86
    5-15.11 - 0,83

  12. 12 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Как можеш да каксинираш деца( Израел Сащ ...) при условие ,че те карат болеста или безсимтомно или без усложнения. За да си запазиш задника , рискуваш здравето на децата си , а иначе милееш много за възрастните хора. Типично поведение на охранилите се общества и лицемерие . Швеция без нито един локдаун и без натрапване на ваксини ,няма 3,4 вълна.

  13. 13 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Изхождайки от данните за последните седем дни и от наличието на ок.1,6млн ваксинирани и 4,3 млн неваксинирани над 18 години, при ваксинираните има 51% по-ниска вероятност да се заразят, 68% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 87% по-ниска вероятност да починат от ковид...

  14. 14 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 758 Любопитно

    До коментар [#6] от "Иван":

    А защо не правиш същата статистика и за умрелите !?!

  15. 15 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Твърде интересно е движението на броя на починалите ваксинирани и неваксинирани последните дни.
    период - ваксинирани - неваксинирани
    29.10-4-11 ----- 79-----------958
    30.10-5.11 -------80 -----------988
    31.10-6.11 -------77-----------1010
    1-7.11 ------------78 ------------997
    2-8.11 -----------78 -----------1021
    3-9.11 -----------71 ------------1030
    4-10.11 ----------77 ------------1088
    5-11.11 -----------67 ------------1134
    6-12.11 -----------63 -----------1128
    7-13.11 ------------68 -----------1124
    8-14.11 -----------63 ------------1148
    9-15.11 -----------53-------------1100
    С просто око се вижда, че броят на починалите ваксинирани има тенденция за намаляване, а на починалите неваксинирани - не.

  16. 16 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    България:
    3223 нови положителни теста
    276 починали
    Население в страната под 6 милиона

    Великобритания
    39705 нови положителни теста
    47 починали
    Население на "потъващия остров"
    68 милиона
    Ваксинирани с две дози 80%
    https://coronavirus.data.gov.uk/

    Шотландия
    2288 нови положителни теста
    0 починали (да това е НУЛА)
    Население 5.6 милиона
    Ваксинирани с две дози 72%
    https://www.gov.scot/publications/coronavirus-covid-19-daily-data-for-scotland/

    Който може да мисли да си прави изводите, който не може, да ми обясни как ваксините убиват.....

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  17. 17 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Любопитно

    До коментар [#1] от "spiegel":

    Както реши, че са избиратели на Копейкин ?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  18. 18 Профил на Не вервам
    Не вервам
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Защо се дават толкова много пари за ваксини със съмнително качество при положение, че не е сигурно до колко действат?

    Балканите произвеждат повече история, отколкото могат да консумират
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Ето и тъжните предварителни, т.е. още непълни данни на НСИ за починалите през 43-та седмица на 2021 година /25-31.10/ - 3913 души.
    През 2020 година през 43-та седмица са починали 2372 души /увеличение тази година с 1541 души/, а през доковидната 2019 година - 1867 души. Свръхсмъртността тази година е 2046 души - 110%, т.е. повече от два пъти.
    През същата седмица са регистрирани 926 починали от ковид -т.е. повече от половината от свръсмъртността не е отчетена като преки и косвени жертви на пандемията.
    За целия период на повишена смъртност от началото на юли 2020 година до края на октомври 2021 надвишената смъртност е 50 823 души. За следващите петнадесет дни има 2545 регистрирани починали от ковид, което предполага към 5100 свръхсмъртност. Т.е. към настоящия момент /15.11/ натрупаната свръхсмъртност от ковид-пандемията е над 5600 и е надминала жертвите на испанката - 52 500.
    Един български град с население като Асеновград /50846 души по преброяването 2011/ или даже колкото Габрово / 51217 към 31.12.2019 по данни на НСИ... /
    Ако до края на годината седмичната смъртност спадне бързо от 4000 седмично на 2000 седмично ще имаме 145 хиляди починали тази година. Ако спадането е по-бавно ще достигнем и 150 000.
    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W43.png
    Данните за общия брой на смъртните случаи за 44 седмица очакваме към обяд.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Досега са регистрирани за 43 седмици от 2021 година 115 593 починали в България. Ако общата смъртност през останалите 61 дни намалее до нивото на 2019 година от 2052 седмично /което изглежда невероятно/, 2021 година ще имаме 134 800 починали и ще бием рекорда от 2020 година. Ако приемем по-реалните 2688 умирания седмично, като през изминалите 43 седмици ще имаме към 140 300 починали. Ако ли смъртността се задържи на средното ниво за 43-ва седмица ще имаме към 151 000 починали. Ако смъртността бъде на нивото на последните десет седмици от 2020 година /3834 седмично/ ще имаме към 150 300 починали. Засега смъртността е значително по-голяма отколкото лани есента. Тази година ще бъде най-малко втората по абсолютна обща смъртност в България след 1918 година, а може и да надминем починалите тогава...
    Починали в България:
    1918 - 151 525 /испански грип, трудности с прехраната в разорена от войната страна/
    2020 - 124 735 /коронавирус/
    1997 - 121 861 /Виденовата зима, имаше починали от недояждане в квартала, макар официално да не се съобщаваха/
    1913 - 121 500 /холера, трудности с прехраната заради мобилизацията/
    Други години с над 120 000 починали сред гражданското население в България не е имало. https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W42.png

  23. 23 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#6] от "Иван":
    "83.09% заразени не ваксинирани от 77% в страната -108%"

    Как можеш да имаш 108% резултат при 100% максимална мерна единица???😂😂😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  24. 24 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иван":А защо не правиш същата статистика и за умрелите !?!
    —цитат от коментар 14 на drill


    Защото за умрелите не се изискват явно безсмислените зелени звезди! Ваксиниран или не имаш еднакъв шанс за влизане в болница , от което следва че ползата от баркода е ...

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  25. 25 Профил на Контрол на съзнанието
    Контрол на съзнанието
    Рейтинг: 158 Любопитно

    До коментар [#6] от "Иван":"83.09% заразени не ваксинирани от 77% в страната -108%"Как можеш да имаш 108% резултат при 100% максимална мерна единица???😂😂😂
    —цитат от коментар 23 на padrino


    В квантовата физика всичко е възможно.😎🤡🥳👍

    Много съм прост
  26. 26 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    До коментар [#17] от "Alarmstufe Rot":

    Прав си. Може да са и от вярващите на Бойко за изтеклия срок на ваксините.

  27. 27 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 1137 Весело

    До коментар [#6] от "Иван":"83.09% заразени не ваксинирани от 77% в страната -108%"Как можеш да имаш 108% резултат при 100% максимална мерна единица???😂😂😂
    —цитат от коментар 23 на padrino


    Питай Паци , на мен ми омръзна да обяснявам на "природно интелигентните" капацитети от вашата църква! Той поне е от вашите и има интерес да ви ограмотява!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  28. 28 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2391 Неутрално

    До коментар [#10] от "Не вервам":

    Не е така - двама колеги го изкараха обикновен грип - тестът за Ковид отрицателен. Има го обикновения грип, просто от маски, дистанция и дезинфекция трудно пробива. Обикновения грип е доста по-слаб от Ковид, та при тези мерки нищо чудно че разболяващите се от обикновен грип са в пъти по-малко.

  29. 29 Профил на HD
    HD
    Рейтинг: 889 Неутрално

    "Възраждане" знаят всичко. От къде пък пръкнаха тези. Не знам как да ги квалифицирам.

  30. 30 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Хайде честито, умрелите почнаха да намаляват.
    Макар че, от друга страна – мръсотия, прах, шум, смог, стрес, занемарено здравно обслужване, глупост, „Възраждане“.
    Хайде не приемайте „честитото“ за чиста монета.

  31. 31 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1988 Весело

    До коментар [#23] от "padrino":

    Преди време казах, искам той да ми сметне вноските по кредита. Ако ги изкара огромни, просто няма да го взема, но с тази му математика може да се окаже, че банката на мен ще плаща всеки месец.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  32. 32 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Току що съобщиха ,че тази вълна на Ковид19 била на хронично болните , защо ли? Да не би заради отказа на лекуване на всички други болести или заради паричките по Ковид19 пътеките!

  33. 33 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1988 Весело

    Нали сега поетапно връщат учениците в училище, ще видим дали и кога от това ще скочат бройките. Ако пък сме стигнали и стаден имунитет, ще разберем горе-долу колко е смъртността като процент от цялото население, нещо, което нито една друга държава още не е постигнала.
    Експерименти за провеждане много, доброволци - засега около 5.3 милиона.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  34. 34 Профил на sanjose
    sanjose
    Рейтинг: 85 Неутрално

    276 починали: 267 неваксинирани (97%)
    9 ваксинирани (3%)

  35. 35 Профил на sanjose
    sanjose
    Рейтинг: 85 Неутрално

    276 починали: 267 неваксинирани (97%)
    9 ваксинирани (3%)

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  37. 37 Профил на Nick F
    Nick F
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Как можеш да имаш 108% резултат при 100% максимална мерна единица???😂😂😂
    —цитат от коментар 23 на padrino


    Дъннинг-Крюгер и фб образование.

  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    До коментар [#9] от "boevbisser":

    Вероятно си го срещал, " след като ЦИК не вярва на машините, как българина да повярва на ваксините"

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1196 Любопитно

    И колко от заразените и починали са с ковид?
    —цитат от коментар 2 на Не вервам

    Това е смъртността по седмици тази година, сравнена с преди ковид годините. Можеш ли да ми обясниш защо умираме повече в сравнение годините преди ковид и защо на всеки починал от ковид в повече се пада още един починал от нещо друго?
    Т.е. ако преди са умирали по 2 000 човека на седмица, през седмицата са умрели 700 човека от ковид и още толкова от нещо друго или общо 3 400 човека. И това се с повтаря при всяка ковид вълна.

    седмица, обща смъртност, от ковид, excess deaths, умрели не от ковид
    34 2292 256 505 2036
    35 2417 384 643 2033
    36 2597 407 829 2190
    37 2836 506 1064 2330
    38 2701 461 935 2240
    39 2775 549 1017 2226
    40 2987 618 1085 2369
    41 3302 618 1362 2684
    42 3722 799 1711 2923

  40. 40 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#32] от "pitanka_3":

    В събота слушах едно здравно предаване по радиото в колата, темата беше диабет. Оказа се, че никой не е обърнал внимание, че резултатите отпреди 4-5 години на хиляди хора показват наличие на диабет в начална фаза. Сега, 4-5 години по-късно, те са с напреднал диабет. Ако ги бяха открили навреме, само с движение и спазване на диета много от тях изобщо нямаше да го развият. А сега пълнят печалните ковид статистики. Вероятно важи и за доста други заболявания.

  41. 41 Профил на Контрол на съзнанието
    Контрол на съзнанието
    Рейтинг: 158 Любопитно

    До коментар [#39] от "У Чен":

    Тея цифри от машината на Тюринг ли ги изкара?🙉🤡🥳👍

    Много съм прост
  42. 42 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2539 Весело

    До коментар [#16] от "padrino": "потъващия остров"

    Ми то освен потъващ, ставате и убежище за нарушители на парникови газове

    https://www.expert.bg/business/investments/shell-mesti-centralata-si-vyv-velikobritanija-i-maha-royal-dutch-ot-imeto-si-1669854.html

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  43. 43 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Весело

    До коментар [#3] от "pitanka_3":

    И като се събудиш - изпотен и завит с мокри вестници, двата пръста в контакта и светиш като нощна лампа.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  44. 44 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#9] от "boevbisser":"Ваксинирайте се, все още болниците са препълнени и можете да си умрете ей така, от голия български инат."
    Според мен много по-важно е хората да отслабнат, да се хранят здравословно, да се движат, да прекарват повече време на чист въздух и да се радват на живота. Тогава болестите сами ще ги заобикалят.

  45. 45 Профил на Агент Провокатор
    Агент Провокатор
    Рейтинг: 70 Неутрално

    30 % от дневните случаи са хоспитализирани, е нема такова чудо. Сакън да не остане незаето легло, това си е чиста загуба 1200 лв/легло. Нищо, че са без пневмонии и нямат проблеми с дишането. Важното е, че си пушат, може и ракийка със салатка да си мезят в болницата.
    Веднъж го каза Мангъров, когато го направиха шеф на Ковид отделение за наказание - че близо половината са си за в къщи. Не му повярвах, мислех, че неглижира ситуацията.
    После и депутат-професор от БСП отиде доброволец да помага - и той каза, че половината са си за в къщи. Твърде много "съвпадения".
    Сега пък и тези "тежко болни "пушачи в отделението...
    И преди ваксинацията на Запад хоспитализациите бяха до 5 % от активните. В Източна Европа стигаха до 7-8 %. Само в Бг - над 15 %.
    Сега там са под 2 %, ние - 30 %.
    Това е за да не кажете, че е заради ваксината.

  46. 46 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    ОК , а каква е връзката със зелените звезди след като има пропорционален брой заразени( ваксинираните заразяват , разпространяват и се хоспитализират еднакво), или К19 инквизицията иска да спаси тези който искат да умрат?

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  47. 47 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2767 Весело

    До коментар [#44] от "Хелиана":

    Ей, ти не си съвсем безнадеждна. Точно така - здравословният начин на живот е много, много важен. Но в България той е обаче илюзия, имаме катастрофално болно население и на всичкото отгоре калпаво здравеопазване, такива са фактите. И точно на фона на тези факти вместо хората да се ваксинират и да намалят риска за себе си и най-близките, те правят точно обатното - правят се на корави и играят всекидневно на руска рулетка. Липса на образование ли е, глупост ли е, простотия ли е - не знам, но води до катастрофални данни за починалите.

  48. 48 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1196 Весело

    Тея цифри от машината на Тюринг ли ги изкара?🙉🤡🥳👍
    —цитат от коментар 41 на Контрол на съзнанието


    Тия цифри съм ги изкарал от тук:
    https://github.com/TheEconomist/covid-19-excess-deaths-tracker/blob/master/output-data/excess-deaths/bulgaria_excess_deaths.csv
    Сайт който съм сигурен, че идея си нямаш за какво служи и как се ползва, понеже е нещо доста над интелектуалните ти възможности!

  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4635 Неутрално

    До коментар [#9] от "boevbisser":

    Не влизат.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#41] от "Контрол на съзнанието":

    Всеки компютър, който ползваш, е вид тюрингова машина.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  51. 51 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    До коментар [#12] от "pitanka_3":

    Швеция има 67,4% от цялото (не само възрастното) население ваксинирани. Спазват и другите мерки, а и гъстотата на населението им е по-ниска. Затова сега имат под 10 умряли от ковид средно на ден през последната седмица докато пикът през януари при тях достигна "български" нива на смъртност от 138 средно на ден.

    Ваксините работят!

  52. 52 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Любопитно

    До коментар [#34] от "sanjose":

    Вчера и в неделя имаше някакво раздвижване и се прочетоха радостни мисли в посока тенденция за намаляване (без необходимост от ваксинация), днес пак студена вода с лед.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  53. 53 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#9] от "boevbisser":"Ваксинирайте се, все още болниците са препълнени и можете да си умрете ей така, от голия български инат."Според мен много по-важно е хората да отслабнат, да се хранят здравословно, да се движат, да прекарват повече време на чист въздух и да се радват на живота. Тогава болестите сами ще ги заобикалят.
    —цитат от коментар 44 на Хелиана


    Точно поради това преди време написах, че производителите на лекарства искат да се пристрастим към лекарствата.
    Заболи ни глава, корем, крак ... , има хапче. Вълшебно! Продължавате да издевателствате над тялото си, няма проблем, има хапче.
    То вече лекар, ако не ни изпише някакво лекарство веднага, го обявяваме за некадърен.

  54. 54 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2210 Весело

    До коментар [#50] от "fpyyh":

    "Всеки компютър, който ползваш, е вид тюрингова машина."

    И телефонът е компютър 😉

  55. 55 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    До коментар [#7] от "dejmos":

    А статистиката в понеделник?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  56. 56 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#47] от "boevbisser":"Но в България той е обаче илюзия, имаме катастрофално болно население и на всичкото отгоре калпаво здравеопазване, такива са фактите."

    Илюзия е, защото се пуска по една статия на година за това, а по цял ден въртят за ковид и ваксини. Сега всеки разбира повече от епидемиология, отколкото от здравословен начин на живот. То май това е и целта в крайна сметка, да си отгледат едно наплашено, подозрително и зависимо от
    субстанции стадо, а не разчитащи на себе си, здрави и уравновесени индивиди.

  57. 57 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    До коментар [#26] от "spiegel":

    Прав си. Само лилавите другари сте безсмъртни.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  58. 58 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#10] от "Не вервам":Не е така - двама колеги го изкараха обикновен грип - тестът за Ковид отрицателен. Има го обикновения грип, просто от маски, дистанция и дезинфекция трудно пробива. Обикновения грип е доста по-слаб от Ковид, та при тези мерки нищо чудно че разболяващите се от обикновен грип са в пъти по-малко.
    —цитат от коментар 28 на Deaddark


    ако си измерят антителата, ще видят, че не е било грип

  59. 59 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    Писна ми бе, писна ми да ви оборвам тъпотиите всеки ден. Гледай сега, падринче.

    https://data.gov.scot/coronavirus-covid-19/detail.html

    Аз ли не мога да смятам или виждаме, че в седмицата, започваща от 1 ноември, има 140 смъртни случая, а предишната година по същото време, БЕЗ ВАКСИНИ, има 209.

    Това ли ви е ефекта бе на ваксините бе?

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  60. 60 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#16] от "padrino": "потъващия остров"Ми то освен потъващ, ставате и убежище за нарушители на парникови газовеhttps://www.expert.bg/business/investments/shell-mesti-centralata-si-vyv-velikobritanija-i-maha-royal-dutch-ot-imeto-si-1669854.html
    —цитат от коментар 42 на дерибеев


    Както споделих под една друга статия преди ден или два толкова много "потъваме", че Французите и Немцити са увеличили инвестициите си в ОК с 19% през фискалната 2020/2021 година. Най-големите икономики на ЕС нещо хич не се плашат от Брекзита който според "специалистите" трябваше да ни потопи и инвестират както никога до сега. От където и да го погледнеш нарастване с 19% не "говори" за потъване 😂😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  61. 61 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2210 Разстроено

    До коментар [#53] от "aspet":

    Няма лошо, човек трябва да се храни здравословно, да се движи. Но не вярвайте на тези, които Ви казват че рак се лекува с разходки и плодове. Ковид не е смъртоносен колкото рака, но пък е заразен и поразява много хора. Да, наднорменото тегло води до повишен риск за смърт от ковид, но отслабналите също умират от него.

    Ваксинирайте се! Ще помогнете и на себе си, и на близките си, и на сънародниците си! Повече от хиляда българи си отиват от ковид всяка седмица заради това, че като нация не използвахме възможността да се ваксинираме масово тази година!

  62. 62 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4635 Весело

    До коментар [#29] от "Hristo Daskalov":

    Никой не знае повече от теб. Очакваме трепетно твоте прогнози.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  63. 63 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    https://www.thetimes.co.uk/article/covid-in-scotland-excess-deaths-at-worst-level-since-start-of-year-n0fvkxwgd

    Сигурно са се увеличили катастрофите там, а?

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  64. 64 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":Писна ми бе, писна ми да ви оборвам тъпотиите всеки ден. Гледай сега, падринче.https://data.gov.scot/coronavirus-covid-19/detail.html Аз ли не мога да смятам или виждаме, че в седмицата, започваща от 1 ноември, има 140 смъртни случая, а предишната година по същото време, БЕЗ ВАКСИНИ, има 209.Това ли ви е ефекта бе на ваксините бе?
    —цитат от коментар 59 на digitalmarketing


    😂😂😂😂😂😂 Значи БЕЗ ваксини има ПОВЕЧЕ починали и това е скандално според теб и оборва това което съм написал??

    УНИКАЛЕН СИ 😂😂😂😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#2] от "Не вервам":

    Ако наистина искаш да знаеш колко и как почиват от или с Ковид-19 иди пиши се доброволец и поработи три дена в едно голямо Ковид-отделение и после ела и разкажи.
    Аман от безхаберие и нечовечност!
    Медиците изнасят на собствен гръб тежестта на трета поредна вълна, когато трябваше да сме вече всички ваксинирани и да си гледаме живота спокойно.

    276 починали за ден при 7 млн население и при наличие на ваксина от почти една година.
    Това го няма в нито една цивилизована държава!

  67. 67 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#64] от "padrino":

    Не го оборва това, оборва го факта, че там спряха да пишат починалите с положителен тест като починали от Ковид. Ако не вярваш, че нещо не е както трябва, коментар 63 ;)

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  68. 68 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#66] от "dale4nata":

    Унгария с 304 починали вчера при 9 млн. население. Защо пак трябва да ви оборвам?

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  69. 69 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#66] от "dale4nata":Унгария с 304 починали вчера при 9 млн. население. Защо пак трябва да ви оборвам?
    —цитат от коментар 68 на digitalmarketing


    Защо си взел един единствен ден, а не погледнеш средната седмична смъртност предишните вълни и тази? Сигурно защото данните показват, че сега умират два пъти по-малко от тогава, ама това не ти изнася! Отделно вчера е имало и 20 000 новозаразени, при предишните пикове са били пак два пъти по-малко 10 000, а смъртността е еднаква, пак два пъти разлика.

  70. 70 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#29] от "Hristo Daskalov":

    Откъде? Има ги навсякъде - крайни партии обикновено десни, които концентрират антиваксърски идеи, дори и отричат съществуването на Ковид-19.
    Има ги в световен мащаб и за съжаление убиха много хора с тяхната пропаганда.
    Тръмп, Болсонаро са примери... Б. Джомсън беше залитнал и той, ама понеже почти ритна камбаната от Ковид-19 се осъзнах бързичко.
    У нас са още по-зле антисистема, анти Ковид, анъиваксини, и проруски...

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#69] от "У Чен":

    Взимам я. Унгария в момента заема 13-о място в ЦЕЛИЯ СВЯТ по седмична смъртност на милион с 80.

    Второ, вие взимате произволен ден, който ВИНАГИ е вторник, за да ревете за смъртността тука.

    Ама ако приемем, че смъртността зависи само от нивата на ваксинация, защо не умират Албания, Босна, Парагвай, Беларус, Венецуела и други, дето нямат и 40 % вакснати?

    Да не би пък там лекарите да не са уби*йци и болниците да не са по-зле от филмите на ужасите?

    Що в Сингапур, Мавриций, Латвия, Гърция, Египет и сума ти други държави се наваксаха като кучета и измират повече отпреди ваксините? М?

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  73. 73 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#53] от "aspet":Няма лошо, човек трябва да се храни здравословно, да се движи. Но не вярвайте на тези, които Ви казват че рак се лекува с разходки и плодове. Ковид не е смъртоносен колкото рака, но пък е заразен и поразява много хора. Да, наднорменото тегло води до повишен риск за смърт от ковид, но отслабналите също умират от него. Ваксинирайте се! Ще помогнете и на себе си, и на близките си, и на сънародниците си! Повече от хиляда българи си отиват от ковид всяка седмица заради това, че като нация не използвахме възможността да се ваксинираме масово тази година!
    —цитат от коментар 61 на plamen_b


    Ала бала.Над 2 милиона българи са преболедували по неофициални данни. А преболедувалите имат 13 процента по-малък шанс да се заразят от Ковид от ваксинираните и 27 пъти по-малък шанс да имат тежки симптоми.
    Ама ти си разпространявай опорните точки как всички трябвало са се ваксинират.

  74. 75 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#9] от "boevbisser":

    Чудя се в тестовете дали влизат и тези за антитела, някой да знае?
    —цитат от коментар 9 на boevbisser


    Не влизат, Бишко, затова и тестовете падат до 30.000.
    Заради промяната в зелените сертификати, доста хора са си направили кръвен тест за антитела вместо антигенен или PCR.

    Иначе с две ръце се присъединявам към призива ти за ваксинирането. Майка ми, на 75 г., с две дози АЗ от май, сега разбра, че има Ковид само заради ниското кръвно. Самият аз се ваксинирах снощи с първа игла, въпреки че съм го преболедувал и все още имам антитела малко над 150 Bau.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  75. 76 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#68] от "digitalmarketing":

    Какво обори? С Унгария... Хахаха цивилизовани ама неваксинирани и те.
    При 100 % преобладаване на Делта варианта е нужно 80 % ваксинационно покритие за да издържат здравните ни системи и да няма такава смъртност.
    Унгария е с 60 % пълно ваксинирано население.
    Да говорим с научни данни. Не ми се хващайте за думата:да, цивилизовани са унгарците, ама и те антиваксъри имат май...
    За справка, юли 2021 Испания пета вълна, с 50 % ваксинирани губеха на ден над 500 души огромна част неваксинирани.

  76. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 78 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#68] от "digitalmarketing":Какво обори? С Унгария... Хахаха цивилизовани ама неваксинирани и те.При 100 % преобладаване на Делта варианта е нужно 80 % ваксинационно покритие за да издържат здравните ни системи и да няма такава смъртност.Унгария е с 60 % пълно ваксинирано население. Да говорим с научни данни. Не ми се хващайте за думата:да, цивилизовани са унгарците, ама и те антиваксъри имат май...За справка, юли 2021 Испания пета вълна, с 50 % ваксинирани губеха на ден над 500 души огромна част неваксинирани.
    —цитат от коментар 76 на dale4nata


    Стига си лъгала.Умират и тежко карат Ковид основно хората над 60 години. Което означава,че за да се спре високата смъртност и претоварването на болниците е нужно те да се ваксинират. А не всички. Един 20 годишен и да се ваксинира и да не се ваксинира пак няма да влезе в болница.

  78. 79 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Весело

    До коментар [#72] от "digitalmarketing":

    Сега, само спокойно, ако живееш в гората проблеми нямаш, самозадоволявай се колкото искаш. В момента обаче, в който решиш да стъпиш "на асфалта", ще ти трябва сертификат, да не говорим за пътуване в чужбина. Неизбежно е млади джедаю!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  79. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 81 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#59] от "digitalmarketing":

    Относно ефекта от ваксините и статистиката, защо не разгледаш данните на някоя на 90 % ваксинирана държава по време не Ковид вълна и направиш сравнение.
    Статистиката не е само относително сравнение на числа, зад тях има ситуация от реалния живот, която трябва да е също сравнима.
    Има още много да четеш...

  81. 82 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    Сега, само спокойно, ако живееш в гората проблеми нямаш, самозадоволявай се колкото искаш. В момента обаче, в който решиш да стъпиш "на асфалта", ще ти трябва сертификат, да не говорим за пътуване в чужбина. Неизбежно е млади джедаю!
    —цитат от коментар 79 на Consumer


    Неизбежно, неизбежно... Колко да е неизбежно?
    Щом над 70% от населението не е ваксинирано - значи не чак толкова неизбежно.

  82. 83 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Любопитно

    До коментар [#82] от "atmanpg":

    България е люлка на "изключенията".

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  83. 84 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":

    "Един 20 годишен и да се ваксинира и да не се ваксинира пак няма да влезе в болница."

    Не е вярно, 20 годишния може да не влезе в болница, но ако не си чувал за ДЪЛЪГ КОВИД да ти разкажа:
    4 % от младите прекарали Ковид-19 остават с Лонг Ковид-19 и при някои се влачи над 6 месеца.

    Лично имам приятелка германка, младо момиче преболедува октомври 2020 без да влиза в болница и досега не се е оправила. Последната й диагноза е синдром на хронична умора след Ковид. Беше момиче здраво, спортист, без вредни навици, а прекарва сега дните си в къщи в легло, прекъсна си следването, живее като инвалид.
    Това ли искате за младото ни поколение?

  84. 85 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иван":

    Очевидно математиката не ти е силата...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  85. 86 Профил на Sergei Gorbachov
    Sergei Gorbachov
    Рейтинг: 37 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    А да ти е хрумвало че тук може би все още не знаят как да лекуват? И нямат и персонал? А мизерията в болниците? А ялостно лощото здравословно състояние на населението? Или ти плащат да пишеш и да се надяваш, че днес си изплашил нови 3ма души?
    Защо не напишеш и смъртността в тези страни преди пандемията?
    Иначе наистина, смъртността ни е катастрофална. По-лошото е, че дори това не ни плаши и продължаваме да сме супер смели и невярващи.

  86. 87 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":"Един 20 годишен и да се ваксинира и да не се ваксинира пак няма да влезе в болница."Не е вярно, 20 годишния може да не влезе в болница, но ако не си чувал за ДЪЛЪГ КОВИД да ти разкажа:4 % от младите прекарали Ковид-19 остават с Лонг Ковид-19 и при някои се влачи над 6 месеца.Лично имам приятелка германка, младо момиче преболедува октомври 2020 без да влиза в болница и досега не се е оправила. Последната й диагноза е синдром на хронична умора след Ковид. Беше момиче здраво, спортист, без вредни навици, а прекарва сега дните си в къщи в легло, прекъсна си следването, живее като инвалид.Това ли искате за младото ни поколение?
    —цитат от коментар 84 на dale4nata


    Ала бала.Аз съм на 46 години с хронични заболявания и изкарах Ковид без никакви последици. Какво остава за някой младеж на 20 години без заболявания.
    Подобни болести като"синдром на хроничната умора "са си точно психологически. Нормално е като медиите по цял ден тръбят колко страшен бил Ковид,някои хора особено жени да се сринат психически.
    Не казвам,че не е опасен,но е опасен за старите хора и такива с придружаващи заболявания както и с наднормено тегло.

  87. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 89 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    До коментар [#79] от "Consumer":

    една пача по телевизора днеска разправяше за австрия и ''нинджа паса '' за чаавета - давали на децата тестове и те си бъркали сами в носа , колкото им позволява смелостта . САМИ си правят тестове , за да идат до игралната площадка или до музея !
    ако някой ми беше казал преди 30 години , че ''венецът на природата'' ше я докара през 21-ви век до там , че едно ОРЗ да побърка цялата плоска Земя , щях да му предложа да оди да си завре главата в свинско шкембе :)))

  89. 90 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    един математик пък разправя на Николаев по сутрешния блок , как 1/3 от ''ексцес дет рейта'' се дължал на причини РАЗЛИЧНИ от ковид - заевана доболнична ломощ , страх да идеш на лекар , отложени терапии и прочие .
    даже поизлъга , щото тая работа важи за минимум 2/3 ти от измрелите хора през цялата ''епидемия'' .

  90. 91 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#76] от "dale4nata":

    Ако дойде Мю варианта масово, да не би трябва 101 % ваксинационно покритие вече?

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  91. 92 Профил на Громя Ваксъри
    Громя Ваксъри
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#84] от "dale4nata":

    4 % ли са цялото поколение? ХАХАХАХАХА чудя се докъде може да стигнете в лъжите си....

    Ваксъри, няма да ви се вярва...
  92. 93 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":

    "Стига си лъгала.Умират и тежко карат Ковид основно хората над 60 години. Което означава,че за да се спре високата смъртност и претоварването на болниците е нужно те да се ваксинират. А не всички. Един 20 годишен и да се ваксинира и да не се ваксинира пак няма да влезе в болница."

    Ваксинирането на младите не нужно само за предотвратявне на смърт, а и за ограничение на разпространението и за лекото преболедуване.
    В момента държави като Испания, (90 % ваксинирани от подлежащи на ваксиниране) гонят останалите си 3,7 милиона неваксинирани да ги убеждават, защото се грижат за хората си.
    Справка - Испания е една от държавите с най-висока продължителност на живота в света.
    Имат скок на случаите на Ковид при неваксинирани групи под 15 г. - огнища в училища и скок при възрастовара група - между 20 и 40 г. където имат още около 20 % неваксинирани.
    Имат официални данни, че 4 % от младите карат тежък Ковид или развиват дълъг Ковид с нелеки последствия. Грижат се за народа си, не като в България.

    Опасността от Ковид е винаги по-голяма дори и за младите, отколкото рискът ваксината да ти даде страничен ефект, който ще е и много лек в огромния брой случаи.

  93. 94 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    До коментар [#91] от "digitalmarketing":

    то и без тва на всеки 6 месеца критерият за ''напълно оваксан'' се мени , както и процента ''защитено'' население . ако си само с две дози си ''частично'' оваксан и ''в смъртна опасност'' . скоро тия с по-малко от три дози ше ги третират като антиваксъри со сичките му салтанати - тестове до дупка и комендантски час :)))
    няма такава комедия , чуек ...

  94. 95 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    моите родители са с две дози Фазер и смятам поне една неделя да се въздържа да ида ''да ги прегърна'', щото са заразни . след първа доза изкараха десет дена някаква гадост , която те са уверени , че е ковид . опасенията им , че не трябва да си слагат втора доза , била посрещната от бодящите и личния лекар с безразличие и никаква адекватна информация или съвет . наболи ги .

  95. 96 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":"Стига си лъгала.Умират и тежко карат Ковид основно хората над 60 години. Което означава,че за да се спре високата смъртност и претоварването на болниците е нужно те да се ваксинират. А не всички. Един 20 годишен и да се ваксинира и да не се ваксинира пак няма да влезе в болница."Ваксинирането на младите не нужно само за предотвратявне на смърт, а и за ограничение на разпространението и за лекото преболедуване. В момента държави като Испания, (90 % ваксинирани от подлежащи на ваксиниране) гонят останалите си 3,7 милиона неваксинирани да ги убеждават, защото се грижат за хората си.Справка - Испания е една от държавите с най-висока продължителност на живота в света.Имат скок на случаите на Ковид при неваксинирани групи под 15 г. - огнища в училища и скок при възрастовара група - между 20 и 40 г. където имат още около 20 % неваксинирани.Имат официални данни, че 4 % от младите карат тежък Ковид или развиват дълъг Ковид с нелеки последствия. Грижат се за народа си, не като в България.Опасността от Ковид е винаги по-голяма дори и за младите, отколкото рискът ваксината да ти даде страничен ефект, който ще е и много лек в огромния брой случаи.
    —цитат от коментар 93 на dale4nata


    Само дето в държави с висок процент ваксинирани се наблюдават много нови случаи. Което показва,че ваксинирането не намалява разпространението на болестта.
    И тия 4 процента от младите с тежки последици ако са някои хипопотами с по 70-80 кг наднормено тегло е ясно,че ще имат тежки последици.

  96. 97 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#87] от "Мусаши":

    Вие знаете повече от немските лекари, които я лекуват от една година, дали е на психическа
    основа или е отключен от вирусът на Ковид-19.

    Хайде ако знаеш английски чети. Горе в менюто има и други езици. Наблегни на причините, които са описани... На първо място е вирусна инфекция.

    https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/chronic-fatigue-syndrome/symptoms-causes/syc-20360490

  97. 98 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    [quote#73:"Мусаши"][/quote]

    По неофициални може и 10 млн. българи да са преболедували (нищо, че няма толкова)...
    Айде малко по-сериозно, моля. Тия същите неща ги слушахме от Мангъров миналата година (как вируса щял да изчезне до лятото на 2020, как вече повечето българи го били преболедували и т.н. глупости).
    За статистиката дето си си я измислил ти самия кой какъв шанс имало да преболедува - дори няма смисъл да се коментира.

  98. 99 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    До коментар [#96] от "Мусаши":

    още след първа доза , маса възрастни карат с дни , а някои и с месеци състояние , което им докарва допълнителни проблеми .
    ама и да умрат , викат :''еми дошло му времето , няма да живее с орлите и морските костенурки я''.
    въри доказвай , че биопродукта в инДжекциите е виновен .
    срещу фирма с многомилиардни обороти , печалби , лобита и тлъсти адвокатски кантори , излизаш с чикиика за рязане на моркови, на престрелка с калашници :)))

  99. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK