ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Движението на тежкотоварни камиони по част от "Тракия" е спряно заради задръстване

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 333 Неутрално

    Всеки, пътувал по Тракия знае колко досадни могат да бъдат конвоите от транзитни камиони от Турция за западна Европа. Лично мнение - законодателна промяна, която да казва, че такъв тип транзитен трафик трябва да се превозва с ж.п. транспорт. Пример - товарят ги на интермодалния терминал на Капъкуле и после ги разтоварват на Драгоман/Калотина. Хем няма да рушат настилката, хем по-екологично, хем трафикът поне малко ще намалее, а в участъка от разклона за Велинград до разклона за с. Лозен има смисъл, заради многото завои.

  2. 2 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Ремонт между полунощ и 4-5?

  3. 3 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#1] от "pspa":

    Ти май не си пътувал много извън България? В някои държави дясната лента е плътно тир до тир. Километри наред. На практика няма възможност за изпреварване между леки коли, въпреки че формално си на магистрала, защото има само една свободна лента за колите. А пък недай си Боже тирове да решат да се изпреварват, тогава скачаш рязко на спирачките и няколко минути се влачиш с 80-90 докато двамата герои се изпреварят.

    Напълно съм съгласен че е досадно, но това което е в България нищо не е. Както често се случва, българинът като се сблъска с проблем и надава вой, а същия проблем в други държави (към които уж се стремим) е много по-драстичен, но там никой не се оплаква.

    Напълно съм съгласен и че е по-добре товарите да се превозват по релси. Ама то и в града е по-добре хората да ползват метро и трамвай, само че улиците са пълни с коли. Освен това преди да искаме (насериозно) такова нещо, е добре да си приведем ж.п. инфраструктурата в ред, защото е в плачевно състояние.

  4. 4 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    г-жа Комитов изобщо не се справя със задълженията си. Отново безобразен трафик, задръствания и глупости.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  5. 5 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Пълна простотия цари в татковината ни!
    В белите държави се работи на три смени при ремонт на пътища, а в много случаи само през нощта с подвижно временно осветление.
    Нашите работноци няма кой да ги накара да заработят, както трябва.

  6. 6 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#3] от "Mike":

    Австрийците и швейцарците налагат ограничения на трафика на камиони през страните им, тоест това вече се прави в други държави на кръстопът, а това че може да е по-зле на всички ни е ясно.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  7. 7 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 415 Неутрално

    И защо след като е ремонт на осветлението и след като очевидно не работят събота и неделя не си извадят шибаната техника и не пуснат тръбата , а утре да си я затворят и да продължат???

  8. 8 Профил на Boyko Popov
    Boyko Popov
    Рейтинг: 16 Неутрално

    По стара традиция стана задръстване и милиционерите се задействаха чак тогава(преди на Младенов, сега на Рашков -разлика няма)

  9. 9 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Нищо ново под слънцето.

  10. 10 Профил на Philip Ganev
    Philip Ganev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "Mike":

    Магистрала в България няма . Магистралите са с минимум три активни и една по широка или две аварийни ленти . Така наречените магистрали в BG са скоростен път.

  11. 11 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Ремонт между полунощ и 4-5?
    —цитат от коментар 2 на Таралеж


    Не бе! Както досега - само в петък и в неделя следобед.

    Настроение: подигравателно

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  12. 12 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Бедни били българите!
    Айде, де!

  13. 13 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5688 Неутрално

    До коментар [#5] от "magistrat":
    "Нашите работноци няма кой да ги накара да заработят, както трябва."

    ++++++++++++++

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2593 Неутрално

    До коментар [#5] от "magistrat":

    Как да ги накараш да заработят? И то на три смени? Парите за чекмеджето са вече отчислени. Как ще намериш свестни хора при положение, че не можеш да им плащаш както трябва? Да не говорим за извънредно.
    Договорът е подписан така, че фирмата изпълнител може да се мотае с месеци за елементарни ремонтни дейности и да прави хората на луди. И никой в АПИ не му пука за това. Великите пътни строители на ГЕРБ в цялата им прелест...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Така, в петък писах под сестричката на таа зловеща новина.
    Около 14:30 минах Траянови в посока Пловдив за 15 минути.
    Днес в същия час го в посока София го минах за три.
    От пътен възел Оризово до София задминах не повече от десетина тира, дори с жена ми коментирахме колко рехав е трафикът.
    От почти 20 години поне седем пъти годишно пътуваме по празници до Хасковско, но на връщане винаги тръгваме най-късно по обед, и никога досега не сме попадали в задръствания.
    Не разбирам защо винаги трябва да се чака последния момент за тръгване към столицата, а после да се риве че имало интензивен трафик, да се нервиш, да бързаш и да си в риск.

  16. 16 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 143 Неутрално

    веднага си пролича, че на власт дойдоха грамотни хора. и двете магистрали са с невиждани задръствания. добре че не сме в туристическия сезон и също сега не минават гастарбайтерите. щяхме да задръстим всичко от белград до истанбул.

  17. 17 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1587 Неутрално

    Опашката е три километра, но бедата е че тия които си чакат реда в дясната лента не чакат колкото за три километра , а двойно повече. Караш си в дясната лента ( няма смисъл да ходиш в изпреварващата , защото всички едва пъплят), но тарикатите минават в лявата и ти се чудиш те да не ползват някаква тайна скоростна независима лента в тунела. Като отидеш непосредствено до входа ти става ясно че работата е точно такава както предполагаш - наглеците от ляво се навирит с упорит десен мигач в дясната лента и толерантните нежни душици им дават път. Най наглите пък пердашат направо по аварийната лента. Катаджите си стоят удобно в колата до капанчето от другата страна на тунела ( към София) и не гледат какви изпреварвания и нарушения стават докато автомобилите се доберат до тунела.

  18. 18 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3784 Неутрално

    У нас магистралите са колекторни - отвсякъде се събира трафика в тях, след което имаш две ленти, по които да се движиш ! Ако има тежка катастрофа или пък ремонт в едното платно, целия трафик се изсипва в другото.......Нали се сещаме ако е петък следобед или неделе привечер, какъв ад е за всички нас да пъплим на първа втора и рядко трета скорост километри и часове с опънати нерви от шофирането и тарикатите, които карат в аварийната лента с 80 или 100.......

  19. 19 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    У нас магистралите са колекторни - отвсякъде се събира трафика в тях, след което имаш две ленти, по които да се движиш ! Ако има тежка катастрофа или пък ремонт в едното платно, целия трафик се изсипва в другото.......Нали се сещаме ако е петък следобед или неделе привечер, какъв ад е за всички нас да пъплим на първа втора и рядко трета скорост километри и часове с опънати нерви от шофирането и тарикатите, които карат в аварийната лента с 80 или 100.......
    —цитат от коментар 18 на samoedin

    Нема се плашиш, е сега лъжеца и крадеца шти постоят тунели с по пет платна, както е в Канада и в Харвард.

  20. 20 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#5] от "magistrat":Как да ги накараш да заработят? И то на три смени? Парите за чекмеджето са вече отчислени.
    —цитат от коментар 14 на Petleshev


    Пелтешев, Комитова също ли си е купила чекмедже?

    Няколко стотин милиона за АМ Хемус потънаха в тъмни доби, сега е ясно къде са ги паркирали!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  21. 21 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До коментар [#3] от "Mike":Магистрала в България няма . Магистралите са с минимум три активни и една по широка или две аварийни ленти .
    —цитат от коментар 10 на Philip Ganev


    Ти по на Запад от Калотина ходил ли си? А пък това с двете аварийни ленти кърти мифки!

    Дори в Германия има аутобани с две ленти в една посока, например А 81 от Щутгарт за Швайц!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  22. 22 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 832 Неутрално


    ФАКТИ.БГ


    "" Огромно задръстване на АМ "Струма" в района на катастрофата
    28 Ноември, 2021 20:351


    Причината е, че теренът все още не е разчистен

    Огромно задръстване се образува тази вечер на автомагистрала „Струма” в посока София. Причината- движението в района на катастрофата с македонския автобус все още не е възстановено и в двете посоки, посочва Нова Телевизия.

    Тапата е изключително сериозна, като дължината на колоната от автомобили е около 5 километра. Около час е необходим на шофьорите, за да преминат през проблемният участък. Трафикът в посока София е изключително интензивен в края на неделния почивен ден."" ""

  23. 23 Профил на Гошо
    Гошо
    Рейтинг: 445 Гневно

    До коментар [#3] от "Mike":

    Аз пък не виждам смисъл да повтаряме грешките и глупостите на други държави и що за оправдание е това, че и там имало задръстване значи и при нас трябва да е така

    ГоШо
  24. 24 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 541 Весело

    Ако искате магистрали без задръствания вземате за модел Франция и воала имате ги!

    Там магистралите са празни, платените им са с най-висока цена на километър в Европа, а роуте насионал е тъпкано с леки коли и камиони!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  25. 25 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 3074 Любопитно

    До коментар [#21] от "Полковник Паликъщов":

    Явно и на север от Русе и на юг от Свиленград не е ходил.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  26. 26 Профил на Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Кви магистрали?

  27. 27 Профил на tungsram
    tungsram
    Рейтинг: 59 Неутрално

    До коментар [#17] от "dorn":

    Използването на лявата лента в задръстване е правилно. Най-ефективният начин за събиране на две ленти трафик в една е т.нар. zipper merge - двете ленти се ползват до самото място на събиране и тогава между всеки две коли от дясната лента влиза по една от лявата, като цип. Ако всички знаят и прилагат това правило, нямаше да стават толкова големи задръствания. На някои места дори е задължително и подлежиш на глоба ако не пуснеш кола от лявата лента. Каращите в аварийното вече са си турбо наглеци и жалко, че нямаме полиция, която да им налага яки глоби.

  28. 28 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 82 Неутрално

    До коментар [#21] от "Полковник Паликъщов":

    Човекът си е прав! В нормалните държави основните магистрали точно си имат две аварийни ленти и от ляво и от дясно преди подобни тунели. Също така основните магистрали са с поне една дублираща ги платена най често или безплатен първокласен път. Вярно е, че в извънградските участъци са основно две лентите, но също е вярно, че това във България не са магистрали просто не покриват изискванията за такива по отношение на маркировки и системи.

  29. 29 Профил на iul021090173
    iul021090173
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#3] от "Mike":Магистрала в България няма . Магистралите са с минимум три активни и една по широка или две аварийни ленти . Така наречените магистрали в BG са скоростен път.
    —цитат от коментар 10 на Philip Ganev


    Допълнително, аз като живеещ на едно място, където магистралите са с по седем платна (в едната посока и ограничение от 104 км/ч), твърдя, че това не е никакъв скоростен път, а обикновен треторазряден междуградски път. Опасен междуградски път. Това, че местните летят по него с минимум 160км/ч е друг въпрос и не прави пътя скоростен.

  30. 30 Профил на kxm38695246
    kxm38695246
    Рейтинг: 128 Неутрално

    Въй, туй герберите досущ бибитки! Умни кат Бащицата, Баце Тиква Бибитката.

  31. 31 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#29] от "iul021090173":

    Айде стига, знаеме ги и ваште "магистрали". Там дето имате ограничение от 65 мили в час, са най-калпавите магистрали в сравнение с другите така наречени развити страни (не сравнявам с България). Седем ленти има само около мегаполисите и събърбите около тях. Останалото са с по 2-3 ленти, и то на много места даже не са асфалтови, а бетонни или дори с бетонни плочи (тип панел), като на самолетна писта. Съответно като караш и се чува тудуф-тудуф... все едно си в теснолинейката. Да не говорим за западните щати, където не само няма магистрали, ами и стотици мили даже бензиностанция няма. Трябва да си носиш гориво с тубата ако ти е по-малък резервоара.

    Като човек живеещ в държава без ограничение на скоростта по магистралите (и съответно каращ легално с над 220 км/ч на места където е възможно и уместно), не искам да живея в държава с ограничение 65 мили в час.

    А това дето ако нямало 3 активни ленти и 2 аварийни, не било магистрала, са пълни глупости. Големите претенции от някой дето нищо не е виждал.

    Най-големия проблем на магистралите в БГ не в броя ленти, а в маркировката, знаците, и малоумната организация на движението, което важи както в извънредни участъци (ремонт, произшествие, ...) така и в проектираната организация при изходи, включвания, детелини и така нататък. И разбира се най-вече човешкия материал който е под секва.

  32. 32 Профил на Fifa
    Fifa
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#15] от "Toshko Afrikanski":

    Е как?!
    Българинът сам ще си реши кога му е удобно да пътува. Няма да се съобразява с трафика :)

    Не отлагай нищо за утре, ако можеш да го отложиш за вдругиден.Марк Твен




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK