Проверката на участъка, в който стана катастрофата с автобуса, не откри проблеми (обновена)

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (84)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    "Пътната настилка е в добро състояние като грапавост и съпротивление на хлъзгане. Средната линия е с допустими граници на видимост при суха настилка. Видимостта на знаците за ограничение на скоростта е над допустимото. Поставената мантинела през 2007 г е отговаряла на нормите",

    Аз ако съм на РСМ ще съдя България до дупка.
    Айде българите са заспали и когато умират българи и "държавата България" се гаври, българите си траят. Но се надявам от РСМ да си направят собствено разследване и да достигнат до собствени изводи.

  2. 2 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2830 Весело

    Проверката на участъка, в който стана катастрофата с автобуса не откри проблеми
    —цитат от коментар 0 на 'информацията

    Да попитат за съвет форумните експерти.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  3. 3 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1327 Весело

    Брех, няма акт 16, ама нямало проблем. Че аз ако отида да си живея в някой апартамент без акт 16 и аз ли няма да имам проблем? То като държавата не си спазва сама законите как очаквате гражданите да го правят?

    Не ме търсете преди обяд
  4. 4 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    До коментар [#2] от "DDR":

    Доста хора не само тук в коментарите, а и даже в българските медии, писаха какви са проблемите на този участък, но...
    За който може да чете и да разбира...

  5. 5 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Не пътя е причината. Ясно е!

  6. 6 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#1] от "anonimnii":

    Ти все пак си известен с антибългарското си поведение във форума, разбираме те. И ще е хубаво РСМ да си направят разследване, защото един автобус да изгори като факел, не е обичайно. Ако нашите не могат да кажат, то поне някой друг да направи коректно разследване.

  7. 7 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 679 Неутрално

    "На око пътят го виждаме като магистрала. Но наклоните и виражите не отговарят на изискванията за магистрала", каза министърът.

    Последно - магистрала ли е или магистрала не е? Мога да подскажа на госпожата - най-близките истински магистрали са в Румъния (говоря само за тези които лично съм виждал). В България магистрали няма - има нещо като имитация на скоростен път.

  8. 8 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    Проблемът на РСМ явно е, че и при тях пътищата са зле...

  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Толкова приказки се изприказваха за маркировка, мантинели, качество на асфалтовото покритие, толково автомобилни експерти се изказаха, че се изгубих в подробностите. Аз вече споменах, че не ползвам често това направление но когато ми се е случвало да мина оттам не съм изпитвал никакви затруднения. Но да изгори цял автобус за броени минути тук има нещо!

  10. 10 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    До коментар [#6] от "truly":

    Това го писах веднага, че е хубаво от РСМ да си направят собствено разследване. На нашето не може да се вярва.

  11. 11 Профил на ransom
    ransom
    Рейтинг: 71 Неутрално

    колкото и да се опитват да очернят България, точно с този път няма да стане. Поне веднъж да се съглася с резултат от проверка. Само грешка на водача или техническа повреда може да го прати в мантинелата.

  12. 12 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 265 Неутрално

    На всички им изнася да е пътя.

  13. 13 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    В България, ако жертвата не е някоя известна веднага е виновна тя за това, че е умряла.

  14. 14 Профил на kam
    kam
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Защо ли не се откриха проблеми в участъка на катастрофата по автомагистрала Струма ?!Може би ,защото е сртоена от тройната коалоция ?А гарван ,гарвана око не вади ...Калинката на пРезиденту

    немо
  15. 15 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2468 Весело

    Комитова ежедневно по няколко пъти казва че вината за катастрофата е на България, на рътя, на маркировката, на знаците..... те застрахователите знаят как да повдигнат регресен иск!

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  16. 16 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    И някак си неусетно се прехвърлихме в щатите. Трябва да е смешно, ама не е.

  17. 17 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2468 Весело

    До коментар [#9] от "citoyen":

    От цялата дандания за мен разочароващо бе само халтурата на автомобилния състезател Илиев. От другите не съм очаквал коректност, но тоци го мислех за свестен.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  18. 18 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 21 Неутрално

    До коментар [#9] от "citoyen":От цялата дандания за мен разочароващо бе само халтурата на автомобилния състезател Илиев. От другите не съм очаквал коректност, но тоци го мислех за свестен.
    —цитат от коментар 17 на chichka


    Човека си направи реклама от трагедията !!!

  19. 19 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1751 Весело

    До коментар [#4] от "anonimnii":

    Е, ти, трол, писа, че се е движил със 160 км\ч.

  20. 20 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Между другото в Западна Европа съм виждал машини с четки да мият светлоотразителите по мантинелите. У нас - никога!

    @)----,--'--
  21. 21 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 21 Неутрално

    До коментар [#4] от "anonimnii":Е, ти, трол, писа, че се е движил със 160 км\ч.
    —цитат от коментар 19 на Paolo Di Canio


    Той ако се беше движил със 160 въобще нямаше да забележи отбивката и щяха да са си живи и здрави !!!

  22. 22 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    "Пътната настилка е в добро състояние като грапавост и съпротивление на хлъзгане. Средната линия е с допустими граници на видимост при суха настилка. Видимостта на знаците за ограничение на скоростта е над допустимото. Поставената мантинела през 2007 г е отговаряла на нормите", Аз ако съм на РСМ ще съдя България до дупка.
    —цитат от коментар 1 на anonimnii


    Нормално е да постъпиш така, любовта ти към Родината е пословично силна!

    Мараба, С-ДС доносници!
  23. 23 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Защото е строен по времето на Станишката или костов беше.... Пък властта не открива проблеми на строежи от своите партии.

  24. 24 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    В България магистрали няма - има нещо като имитация на скоростен път.
    —цитат от коментар 7 на koko65bg


    Интересна позиция. Тежи колкото името на автора си, "Коко" -позиция....
    /"Коко" е кокошка-експерт по магистрално строителство/

    Мараба, С-ДС доносници!
  25. 25 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 698 Весело

    Ама в началото, преди да се разбере, че отсечката е от времето на Станишев настилката, осветлението, маркировката и проектирането на отбивката бяха проблемни, нали?

    То настина става смешно вече.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  26. 26 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    Това го писах веднага, че е хубаво от РСМ да си направят собствено разследване. На нашето не може да се вярва.
    —цитат от коментар 10 на anonimnii


    Може би увереността ти , че македонците ще разследват по-добре от нас, иде от прекрасните им исторически изследвания върху общата ни история? Та тези македонски трудове са толкова обективни, как да не се довериш на македонците!

    Мараба, С-ДС доносници!
  27. 27 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2830 Любопитно

    До коментар [#2] от "DDR":Доста хора не само тук в коментарите, а и даже в българските медии, писаха какви са проблемите на този участък, но...За който може да чете и да разбира...
    —цитат от коментар 4 на anonimnii


    И всички тези хора предполагам са правили обследване на място, вещи лица са в пътно строителство и притежават всички необходими познания и папири за да дават оценки.
    На времето един "голем" специалист по всичко на един проект беше въвел оценка на качеството на продуктите по оглед по скайп.... Много бързо приключи с участието си в проекта. 😉

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  28. 28 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#1] от "anonimnii":
    Пич, това ПТП е наистина трагедия.
    Но нека престанем да разсъждаваме толкова първосигнално.
    Имаме пътно транспортен инцидент. Такива се случват навсякъде. Нека се изясни каква е причината пък тогава да "съдеш до дупка" тоя или оня.
    Ако се окаже, че в автобусае имало два чувала с пиратки от сергиите в Истанбул? (разбира се това е спекулативно мое твърдение, единствено като пример за някаква непозната ни още причина! Изказвам искрено съболезнование на близките на жертвите!.)

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  29. 29 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Нещо не разбирам. Нормално ли е да има мантинела посредата на пътя?

  30. 30 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 862 Неутрално

    Аз съм извършил около 400 пътувания в този участък, тъй като преподавах в Благоевград, а живеех в София, на този остров съм спирал поне 10 пъти за да отговоря на запитване или да извърша обаждане, като при обаждане съм излизал често извън колата. Този участък е много много добър, за мен най-ужасното място е пътя София Варна край Велико Търново, там някой безумник е разрешил магазини точно на главният път, от които излизат коли с малка скорост на път по който се кара с 80км/ч, виждал съм не една катастрофа,.

  31. 31 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    Сега гнусните герберсти, начело с Десислава Атаансова, ще се извинят ли са малоумното си поведение. А и форумните гербидцж клоуни, като "uvtest:,

    Слава Україні!
  32. 32 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#1] от "anonimnii":

    РСМ не може да съди България, роднините на жертвите могат. Но виждам нулев шанс да спечелят подобно дело, най-много да бъдат подлъгани да го направят от адвокати и активисти жадни за медйно внимание. Държавата не носи отговорност за всяко ПТП случило се защото светофара се сменил бързо, знака "стоп" не е бил видим в тъмното и т.н. Просто когато случай получи медийно внимание се изкривява перспективата - трагедията е голяма, шофьора е починал и изведнъж казус който иначе щеше да е 100% ясен започва да му се търси алтернативно тълкувание в публичното пространство.

  33. 33 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#1] от "anonimnii":

    Не пиши за неща от които си нямаш хал-хабер. Ако настилките са в нормите по изброените показатели, ще осъдиш ама друг път. Това са съвсем измерими неща, които всяка добре обурудвана пътна лаборатория може да замери.

    Аз обаче виждам друг проблем. Пътят не е въведен в експлоатация 16 г. след построяването му. Гербиджа как не можахте 12 години да направите една комисия и да му изкарате акт. 16?

    Слава Україні!
  34. 34 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4164 Неутрално

    До коментар [#17] от "chichka":

    И защо? Направи детайлно преминаване на мястото, откри, че няма знак за отбивка, 500 метра преди нея, и дори отиде на място и намери падналият знак, стоял в това положение от май смесец.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  35. 35 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 37 Весело

    Е как ще открие, нали БСП са го строили. Браво товарищ Радев!

  36. 36 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#32] от "Skydiver":

    Аз виждам друг проблем. Пъят няма акт. 16 , което е разрешение за ползване. Което означава, че могат да ни съдят, защото пътят не е годен, след като не е въведен в експлоатация официално.

    Слава Україні!
  37. 37 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    На чужд гръб... Нали знаете... Лесно се пише, когато не са умрели ваши близки... Пътят има проблеми и е хубаво те да бъдат премахнати, за да не е утре ваш близък там на асфалта...
    И е хубаво да не се политизират трагедиите.

  38. 38 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#34] от "hamiltonf":

    Щото падналия знак за отбивка, не е предпоставка за ПТП. Може да си изтървеш отбивката, но това че има одбивка, не те задължава да правиш и каквото и да е като шофьор, ако няма да ползваш отбивката. Пък не знам дали си наясно, но освен вертикална има и хоризонтална маркировка.

    Слава Україні!
  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3840 Неутрално

    " Фирмите не дадоха обяснение защо не са свършили работата", каза инж. Ивайло Денчев, изпълнителен директор на АПИ."

    Като че ли и да бяха дали някакво, нямаше да звучи гротескно ! Всичко се с оглед усвояването, а работата - ако мине номера и никой не ти търси сметка, каква работа всъщност.......

  40. 40 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    Проблемът на РСМ явно е, че и при тях пътищата са зле...
    —цитат от коментар 8 на anonimnii


    А твоят проблем е, че до сега не си привел нито един факт, а само плачеш и мрънкяш.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  41. 41 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 333 Неутрално

    До коментар [#40] от "Храбър":

    Писал съм в статиите след трагедията. И други хора писаха.

  42. 42 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3725 Неутрално

    направо да я затварят тая отбивка и като я проектират като хората да я построят наново.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  43. 43 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 12 Неутрално

    А липсващите знаци, поради спрените от чудовище Комитова средства, не е ли проблем? Не е, щом трябва да се заметат престъпленията на хунтаджийските торни бръмбари.

  44. 44 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4164 Неутрално

    До коментар [#38] от "Doge":

    Заключения не давам, просто цитирам рали пилота. Беше се фокусирал също и върху двойната непрекъсната, която дори и след увеличение на кадъра едва се забелязваше.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  45. 45 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    До коментар [#34] от "hamiltonf":

    + Не, начина по който поднесе натъртващо информацията, че точно модела мантинела, падналия знак или поизтритата маркировка са виновни. За мен едно е поднасяне на факти, друго е натъртване на предварително зададени изводи.
    От моментана трагедията следя изявите на Комитова, преднамерените внушения, манипулациите..... и включването в този хор на Илиев.... не го издига в моите очи. Само мое скромно мнение, може да греша, но е мое.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  46. 46 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#44] от "hamiltonf":

    ОК, ти нали си шофьор. Сега като пътуваш от Бургас към Смолян като минаваш покрай отбивката за примерно Сливен, какви действия предприемаш?

    Слава Україні!
  47. 47 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 594 Любопитно

    Техническа експертиза би трябвало да отговори на въпроса защо е имало взрив и пожар при положение, че автобусът е с дизелов двигател и би трябвало да има противопожарна ситема?

    🇧🇬🇺🇦
  48. 48 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#29] от "ahasver":
    А нормално ли е по средата на главата ти да е празно?

  49. 49 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 146 Неутрално

    "При катастрофата с автобуса скоростта не е фактор, тъй като превозното средство е конструктивно ограничено да не развива повече от 100 км/ч, а и траекторията му в последните метри, говори, че се е движило вероятно с под тази скорост."
    -----------------------_-----------------------------------------------------------
    Айде бе хахахаха що за глупости сипе тази психопатка...рейс на 15 години ....ораничител ала бала, айде да съберете телефоните на пътниците докъто не са отишли в кошот и да ги дадете на някоя европейска аи ти лаборатория (понеже у нас секи е готовна всичко за кибабче и бира) и да видим ква ще се окаже скороста при удара.

  50. 50 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Всеки своята история си съчинява,
    без доказателства да предоставя.

  51. 51 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#49] от "ZyklonA":

    Собсвеника на автобуса също каза че е бил фабрично ограничен. Въобще не е и чудно. Те всички български автобуси от 2004 г. насам са длъжни да имат ограничители. За македонските не знам, но съм убеден, че и те имат подобен закон.

    Слава Україні!
  52. 52 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Тоя шофьор цял живот е въртял геврека и сигурно ГОДИНИ наред трапосва този маршрут 2 пъти седмично.
    Вече знае не всеки завой и отбивка, но сигурно знае и камъните край пътя наизуст.

    Автобусът е бил натоварен като цистерна през сръбско ембарго.
    Сигурно и в скута са държали пътниците по една туба.

    Само че би било пълен резил да си го признаят. Затова са се договорили 2те правителства за взаимно мълчание и пасивност.

  53. 53 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Някак очаквано за мен е това становище ...

  54. 54 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#24] от "Манчо":
    Интересна позиция. Тежи колкото името на автора си, "Коко" -позиция....
    /"Коко" е кокошка-експерт по магистрално строителство/

    Как претегляте позиция и име само Вие си знаете. Определено съм по-голям експерт от Вас ако става дума за магистрали.







  55. 55 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    На всички мъдруващи по казуса ще напомня два основни факта:
    1. Въпросната отсечка от пътя е в експлоатация от 14 години. Покрай това място, определено от някои екзалтирани коментатори като "капан" , за тези 14 години са преминали 50+ МЛН превозни средства. И "капанът" не е предизвикал нито една тежка катастрофа.
    2. Ако автобусът не беше се запалил, броят на жертвите би бил нулев. Защото всички в автобуса са починали вследствие задушаването от отделениете газове при пожара, а не в резултат на понесени смъртоносни травми след удара. Да напомня и това, че модерните автобуси не се правят от леснозапалими материали, дизеловото гориво също нито се пали лесно, нито гори толкова интензивно.

    Мараба, С-ДС доносници!
  56. 56 Профил на pascaldevel
    pascaldevel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От познат шофьор:
    Автобусите са с по два резервоара.
    Обичайно в турско единя се пълни с безнин, като кранчето му се врътва, за да не постъпва бензина в двигателя. Двигателя се захранва от другия, който е зареден с дизел.
    Когато се върнат в македонско, продават бензина и правят пари.
    Като сложиш това, че екскурзията е регулярна и са 4 автобуса, това си е тон бензин на седмица, на месец са 4 тона.
    От 4 тона бензин се изкарват минимум 2000 лева.
    Няма никакво друго обяснение как този автобус е изгорял за секунди.
    И няма как шофьор който знае пътя като петте си пръста да се заблуди и да се надене на мантинелата.
    Остава варианта или заспиване или инфаркт/инсулт, следва мантинела, искра, експлозия на бензиновия резервоар и нататък всичко е известно.
    Бог да ги прости хорицата, мир на душите им.



    Трудно е да се повярва, че този героичен народ, който Хан Аспарух доведе тук през 681 г. е същият, който допусна да бъде управляван цели 12 години от криминален престъпник.
  57. 57 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Определено съм по-голям експерт от Вас ако става дума за магистрали.
    —цитат от коментар 54 на koko65bg


    Това казах и аз, барабар със задължителното удивление от факта, че чета мнение на кокошка-магистрален експерт.

    Мараба, С-ДС доносници!
  58. 58 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Всеки , който е пътувал по на запад мож да види разликата в осветление , настилка , маркировка , табели. Достатъчно е някой да му е светнал насреша на шофьора за да изтърве завоя .

  59. 59 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#2] от "DDR":Доста хора не само тук в коментарите, а и даже в българските медии, писаха какви са проблемите на този участък, но...За който може да чете и да разбира...
    —цитат от коментар 4 на anonimnii


    Има разлика между "проблеми" и обявяването на този участък от разни грантаджии-майцепродавци за участък-убиец.

  60. 60 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Проблеми с пътя намериха само Дневник, щедро подпомогнати от дойче веле. Иначе тия са изгорели, защото са били пълни с някакви химикали - я нафта, я незнам си какво....

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  61. 61 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    До коментар [#58] от "xyha":

    В този десен завой отсреща няма как да го заслепят. Той може да заслепи, но него не.
    Относно горенето.... това не може да е нафта. Обикновено в големи камиони и автобуси водачите си имат туристическа газова бутилка да стоплят храна или да направят опла напитка висейки по граници или паркинги.... но 2-3 л пропан- бутан също не могат да иницират такова горене. В багажниците са намерени само няколко празни туби от нафта.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  62. 62 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    "На око пътят го виждаме като магистрала. Но наклоните и виражите не отговарят на изискванията за магистрала", каза министърът.Последно - магистрала ли е или магистрала не е? Мога да подскажа на госпожата - най-близките истински магистрали са в Румъния (говоря само за тези които лично съм виждал). В България магистрали няма - има нещо като имитация на скоростен път.
    —цитат от коментар 7 на koko65bg

    Ами не е магистрала, не е обозначено като магистрала, има безброй знаци за максимално разрешена скорост от 120км/ч.
    Това, че водачите масово като видят две ленти натискат педала до ламарините, не е проблем на пътя, а на задкормилното устройство, както и на липсата на контрол, освен някакви пародийни тридневни акции.

  63. 63 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2557 Любопитно

    Само на мен ли ми прави впечатление, че мантинелата на островчето е овъглена още в началото си. Това показва, че когато автобусът се е блъснал в нея, той вече е горял...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  64. 64 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#30] от "accidental":

    Абсолютно сте прав. В този участък настилката и маркировката са достатъчно добри за ориентация, дори на тъмно и мокро.
    Ако шофьора не е бил с опит по този маршрут, сигурно е ползвал навигация, а на всички навигации се вижда къде е трасето и къде отбивките.
    п.п. Този участък НЕ се води магистрала (има ограничение 120 км/ч). Магистралата отново започва около 2-3 километра след това, при отбивката за Диканите и Радомир.

  65. 65 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7024 Неутрално

    Освен че, вместо ограничение от 90 км. са разрешени 120.

  66. 66 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Никога една катастрофа не става само по една причина.
    Така че отричането, че пътната обстановка е фактор, е крайно и несериозно.
    От друга страна, твърдението, че пътят е причинил катастрофата, също е твърде крайно и несериозно.
    Обаче, който е пътувал нощно време през Гърция, зане огромната разлика в пътната маркировка, знаци, котешки очи.
    Влизайки в България, се като сляп. Е, свикваш. Ако имаш нещо в главата, свикваш. Но хиляди коли, умножено по няколко % по-висок риск, дава своята черна жътва.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  67. 67 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    До коментар [#63] от "mitko11":

    Или експлозията е станала точно там?
    Да кажат какво е горяло. Всичко останало е чесане на езици.

  68. 68 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#61] от "chichka":

    кои ша ти даде да караш газова бутилка в реис или тир ве.те си мат нафтови печки за тва тировете.в реиса нищо не може да имаш

  69. 69 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Брех, няма акт 16, ама нямало проблем. Че аз ако отида да си живея в някой апартамент без акт 16 и аз ли няма да имам проблем? То като държавата не си спазва сама законите как очаквате гражданите да го правят?
    —цитат от коментар 3 на tulup


    Ми то и автабусът е нямал лиценз за превоз на хора. Ако го бяха спирали на границата изобщо нямаше да се наниже точно на тази мантинела.

    Сам съм, други няма...
  70. 70 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    До коментар [#68] от "uej03527584":

    Ти минавал ли си край ТИР на паркинг или край автобуси с туристи? Водачите са седнали до багажниците, на газово котлонче си варят кафенце или топлят супичка от буркан....

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  71. 71 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Шофьорът е бил с 30 годишен опит.Влизал е в България многократно по този участък.Пътят го е познавал по-добре от много български водачи.Не търсете под вола теле.
    Взривът от какво е?Там е въпросът.

  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 636 Неутрално

    а откъснато парче, останало забито в превозното средство, влачещо се по асфалта, е предизвикало искрите, от които се е възпламенила нафтата.

    То не е искряло, то направо е било със зачервен от триенето край влачещ се по пътя- И ако по него се е стичала нафта от резервоара запалването и е сигурно. Защото само искри не са достатъчи

  73. 73 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Проверката на участъка, в който стана катастрофата с автобуса, не откри проблеми (обновена)

    Напротив било е проблематично с мантинелата отделяща парк мястото от магистралата. Атрябва да е както по останалия свят, никаква мантинела. Просто някъде около сто двеста метра преди уширението за паркиране за почивка да има както е по света табели със знак за паркомясто и никакво ограничение на скоростта. Бил съм в Испания и там е така: има разшилено чясто за паркиране за почивка, около двеста метра преди него табели през око петздесет метра показващи, че има място за паркиране и никакво ограничение на скоростта
    А според мене правилно е по линията отделяща пътеката водеща към паркомястото да се поставят гъвкави колчета с котешки очи. Като вземат да ти думкат отдолу по коросерията заспал да си ще те събудят

  74. 74 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#2] от "DDR":

    Не знам за форумните експерти, но ти с тоя ник би трябвало да знаеш, че в DDR, или каквото остана от него, няма такива дилетантски потенциално опасни острови. Или си виждал германски магистрали само на сън.

  75. 75 Профил на deeper
    deeper
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#20] от "MyTwoCents":

    Точно с такива четки миха мантинелите на околовръстното, когато дойде Меркел.

  76. 76 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 956 Неутрално

    Много ясно че няма проблеми и че автобуса беше взривен! Както беше взривен и автобуса в Сарафово! Както беше взривена и цистерната в Хитрино!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  77. 77 Профил на russian78
    russian78
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Гледам снимката на мястото и недоумявам, защо изобщо има място за почивка точно на завоя? Като добавим към това объркващата маркировка, липсващия (бутнат и неоправен с месеци) пътен знак за предстоящата отбивка, ръждясалите светлоотразителни елементи, то у мен остава горчивото чувство, че нашата държава е основен виновник за трагедията в този случай.

    "Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)
  78. 78 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    "Строено е без да е извършено отчуждаване на земята и сега 20 години по-късно не е ясно как ще се даде", обясни арх. Влади Калинов,
    Държавата е най - големия престъпник,като строи върху чужди не отчуждени земи.

  79. 79 Профил на izoblichitel
    izoblichitel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    е, само работническо дело написа маса статийки, колко проблемен бил този участък.

    Е, само ОФ-правителството на комунягата написа маса статуси колко работа е свършило, само настана инфлация, която дори по времето на мутрата я нямаше.

    Мхм. Социализъм. Болест.

    Octavian е антикомунист и се смее на номенклатурната имитация на псевдо опозоция от чичкови червенотиквеничета и комсомолската й редакция и цензори.
  80. 80 Профил на ocean
    ocean
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Ха-ха, Ами естествено!!!!!

  81. 81 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 33 Разстроено

    Кога в тази държавае успеят да направят поне една магистрална отсечка като бели хора?

    Няма статия със снимка на която снимка да няма поня няколко очеизвадни проблема. На снимката от статията какъв гений в кавички трябва да си да на направиш тази зона за почивка точно на завоя? Колко е било сложно да бъде проектирана и изпълнена на едни 50 метра на правия участастък? Другото не зная тази проверка какво е показала но от снимката диретно се вижда че има липсваща вертикална маркировка плюс абсолютно несъстоятелно решение за включване в движението от въпросната зона за почивка от която грябва да се ускориш за включване в движение на магистрала на завой без ускорителна лента...за напълно несъстоятелният зелен пояс между платна с противоположни посоки за движение да пиша ли или?

  82. 82 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#29] от "ahasver":

    Не. Също не е нормално да направиш тази зона точно на завоя, също не е нормално да направиш излизането от тази зона веднага след завоя, също не е нормално да нямаш междинен пояс между платната с противопосочни движения, също не е нормално да нямаш вертикална маркировка (знаци) и това е само от гледането на снимката в общ план...

  83. 83 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#38] от "Doge":

    Има, от снимката в статията се вижда, че липсва както вертикална така и хоризонтална маркировка. Посочи ми как е указана максимално допустумата скорост за движение ако излизам от отбивката, давай да видим пробвай с вертикална или хоризонтална да видим и двете липсват...да не говорим че тази отбивка както я наричаш е на възможно най неправилното място, точно на завой с включване в движението веднага след завоя. Точно си е предпоставка за ПТП излиза ускоряващ се автомобил от отбивката с ниска скорост и движещ се с висока скорост в дясна лента взимамщ завоя и му се нахакванс ниска видимост поради завоя...

  84. 84 Профил на fua07571515
    fua07571515
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Нямам голям опит в шофиране в други страно, но не съм виждал подобно нещо. Не съм виждал отбивка за почивка на завой с ограничена видимост назад, кратко разстояние за засилване при излизане за изравняване с идващите отзад, не съм виждал мантинела ограждаща зоната за почивка. Тези неща вкупом правят това нещо на Струма неприемливо опасно, според мен. Кой проектант, кой инвеститор, кой изпълнител са допуснали тази небивалица?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK