Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Щото се оказа че и тоя път малко са прекалили с рекламата.
The Israel findings were bolstered by a second real-world study from Qatar, published in the same journal, that found the efficacy of the Pfizer-BioNTech shot faded over a similar time period. Protection fell from 77.5% during the first month after the second dose to 20% in months five to seven after the second dose
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Добро утро, колега мишок - знаеш ли че ваксината ти я слагат във въздуха, храната и водата - само че само едната част, другата е с иглата. Ти си от групата с полуваксина - само вредните елементи; докато аз съм от тези с цяла ваксина - имам и положителни неща - като 5 джи, беплатен уиндоус и майкрософт офис, виртуална екскурция всяка неделя и безусловен базов доход от криптовалути.
Па Израел разправят че и в самото начало не го докарвали баш на широко рекламираните 96% защита.
For instance, in a report released from the Ministry of Health in Israel, the effectiveness of 2 doses of the BNT162b2 (Pfizer-BioNTech) vaccine against preventing COVID-19 infection was reported to be 39% [6], substantially lower than the trial efficacy of 96% [7].
Например, в доклад, публикуван от Министерството на здравеопазването в Израел, е съобщено, че ефективността на 2 дози от ваксината BNT162b2 (Pfizer-BioNTech) срещу предотвратяване на инфекция с COVID-19 е 39% [6], което е значително по-ниско от изпитването ефикасност от 96% [7].
Добро утро, Лабораторни Мишки!Вие сте с рубриката “Знаете ли че?”!Знаете ли, че Pfizer е глобявана с рекордните 2.3 млрд за неправилно промотиране на продуктите си? Което я прави най-големия нарушител във фарма историята?Разтваряйте бузки и Pfizer с Вам!
Няма страшно! Иде новия мутант, а с него и нова подсилваща доза - четвърта поред. После поета, шеста, седма. До края на света, или докато е удобно на биг фарма. Според Пфайзер, ще е необходима по една инжекция годишно, ама знае ли човек, как ще се извъртят нещата?
Дали да се ваксинирам/си поставя експериментален бъркоч/се препаратизирам или не беше едно от най-лесните решения в живота ми. Нищо не разбирам от ваксини/експериментални бъркочи/препарати , а пък в научните среди има консенсус, че ползите от въпросните са далеч повече от евентуалните странични ефекти.
Хайде сега да пуснем пак този пример от близкото минало как може да се развие ситуацията след постоянно периодично ползване на 'нестерилизираща ваксина'.
„Но самата ваксинация може като нищо да селектира (за) много по-смъртоносен вирус. Има такива примери, класически.“ Специалистът даде пример с болест по кокошките в миналото, при която ваксинация е довела до превръщането й в летална. В началото тя е убивала 1-2% от заразените кокошки през 60-те години. След появата на ефективна, но нестерилизираща ваксина през 70-те, кокошките били предпазени от тежко заболяване, но не и от предаване. „И в рамките на няколко десетилетия чрез това серийно предаване и селективния начин, който самата ваксина е оказала, се е стигнало дотам, че вирусът е станал 100% летален. Ваксината до момента е ефективна, кокошките, при които тя работи, не се разболяват тежко, но при тези кокошки, които не са ваксинирани, вирусът е 100% летален.“ Този пример показва, че под селективното въздействие на ваксините определени вируси в миналото са еволюирали към много по-опасни, посочи още експертът.
Преди два месеца каза "по една доза". Това беше първото знамение. Тия дни стана "поне по една годишно". Обаче, както вървят нещата, отиваме по една на месец.
За съжаление това е прах в очите на хората. Милиардите, които ще връщат семейство Саклър (собственици на Пърдю) са бая разсрочени във времето и въпреки че са милиарди изобщо не биха могли дори да се доближат до реална компенсация за буквално геноцида, който причиниха. Според различни прогнози след като върнат въпросните милиарди след години те вече ще са по-богати отколкото са сега...
И малко материал за размисъл, този път за уикенда - засега по-опасните и по-вирулентни варианти са възникнали в предимно неваксинирани популации. Което разбира се, не изключва да се случи и точно обратното. Ваксините не са решение на проблема, но са най-подходящия избор в личен план, при толкова калпав и неспособен елит.
От тези над 100 човека, които умряха предния ден всеки 9 от 10 не са били "бройлери". Загинали са като свободни кокошки. Твърде вероятно бе, от всеки 9 поне 5 да са още живи.
#RussiaIsATerroristState
Гледал съм го, да. Никога не можеш да имаш 100% консенсус по дадена тема - в случая избирам да вярвам на повечето учени. И за глобалното затопляне съм така.
Впрочем мисля, че ще ти е интересно да прочетеш и това мнение против ваксините:
> Ваксините не са решение на проблема, > но са най-подходящия избор в личен план
Както вече съм предлагал - ако вместо като панацея която ще реши всички проблеми на света ги маркетираха като Имунно Стимулиращ Препарат които помага за по-леко изкарване на Заразата и намалява шанса от летален изход - ситуацията щеше да е много по-проста.
Замислете се! Разболяваш се, вземаш лекарство срещу ковид и оздравяваш за три-четири дни. Никой не умира. Защо пандемията не се тика в тази посока, а в онази на ваксинирането? Все пак като погледнем "ваксинирания" свят виждаме, че хората мрат и ваксинирани. За съжаление лекарствата лекуватм а това не е в полза на алчността и парите.
> От тези над 100 човека, които умряха предния ден всеки 9 от 10 не са били "бройлери".
И по-зле ще става за тия дето не са в играта.
--- Ваксината до момента е ефективна, кокошките, при които тя работи, не се разболяват тежко, но при тези кокошки, които не са ваксинирани, вирусът е 100% летален.
То това е страшното. Излезнаха данни, че 32% от новозаразените неваксинирани са такива с първа игла или такива, на които не са минали 14 дни от втората игла.
> Никога не можеш да имаш 100% консенсус по дадена тема
Така е.
Мен изключително много ме дразни този религиозен план с който на всеки 3 месеца ни убеждават че този път вече са измислили нещо различно - ново решение което веднъж завинаги ще ни реши всички проблеми. За съжаление светът е по-сложен.
Благодаря за линка, записах си го и ще прегледам по-натам.
Нема страшно. Ние пак никаква ваксинация няма да направим. Този новия Мегатрон е много бърз. Добре че не вкарва много хора в болницата. Като гледам как става в ЮАР за месец ще мине през всички. Който не ще да му инжектират парченца от вирус, ще лапне целия и готово. Там няма да има избор. Спираме да спорим.
Точно така, кокошките, които не са ваксинирани ще умират. Яко ще мрат. И в нашия случаи това не е в резултат на ваксинацията, а е в резултат от естествената еволюция на вируса, който е оставен спокойно да заразява милярди хора. Защото някой по някаква причина е решил "да живеем с вируса". С този вирус не може да се живее и единствения начин да се справим в близките години с него е като го елеминираме. Единственото приемливо число на заразени и умрели е 0. Ваксините засега са способ, да се сведе смъртността до не чак толкова нелицеприятни числа, защото е кофти да подритваш трупове по улицата. Да се смете боклука под килима. Докато не дойде омикрон, ню, тета и поредния урод, възникнал поради простичкия факт, че вируса е оставен да се множи на мира. И така, докато плавно се връщаме назад към 13 век, продължителността на живота спада, образованието на децата се превръща в кошмар, здравеопазването отива по дяволите, икономиката боксува и всички обедняваме все повече и повече. Е, не всички, някои ще станат нечувано богати в човешката история.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
”И още 3 автобуса хора починали - от тях 93% неваксинирани...”
8 ваксинирани и 106 неваксинирани.. И тук възниква въпроса за 1 милион долара, защо плоскоземците твърдят, че вируса покосява ваксинирани и неваксинирани по равно, а на практика починалите масово са неваксинирани? По тая логика, съотношението трябва да е приблизително 1 към 3. Да, ама никога не е... Единственото обяснение е, че починалите неваксинирани не са знаели за антиваксърските теории и умират в неподходящ момент и така провалят статистиката.
Всяването на страх и паника е престъплеие!!!Всеки, който участва в това ще бъде съден от Бога и хората и ще получи последствията от действията си. Къде е Ангел Кунчев?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Колко гладък мозък трябва да имаш, че да напишеш това се чудя. Не може да си вярвате. Вие сте от тези, които се облагодетелстват от 7,19 милиарда евро свръхпечалба на Бионтех и останалите, но за вас остават трохите. Около вас хора с ваксини сигурно не умират от сърдечни (и други) болести и за това сте съгласен на по 10 ст на коментар да взимате. Вероятно нямате познат заразен при ваксиниране и това е много хубаво, но не всеки е като вас. Проблемът за икономиката са именно политиците и политическия вирус. До сега да го бяхме елиминирали ако нямаше затваряния като сега и удължаване на агонията. Всичко щеше да бъде прекрасно, но уви не само българските политици гледат "келепира". Хубаво е да четат Бай Ганьо и на запад.
On 29 November 2021, the intensive care register of the German Interdisciplinary Association for Intensive Care and Emergency Medicine (DIVI) recorded 2,565 free beds with intensive care throughout Germany. The proportion of corona patients in the total number of intensive care beds occupied has recently risen again.
лятото ги хванаха да лъжат с леглата и пациентите с корона .
514 постъпили в болница, от които 10% ваксинирани. Тук възниква още един въпрос за 1 милион долара. Защо плоскоземците се натискат да влезат в болница, след като според тях, короната е измама, лекарите са алчни убийци и всичко се прави, за да се пълни гушата на болниците и Биг Фарма? И така, плоскоземците държат да пълнят гушата на Биг Фарма или горят от желание лекарите от алчност да ги убият в болница, при лечение от вирус, който не е заплаха? Пълна загадка.
Мен изключително много ме дразни този религиозен план с който на всеки 3 месеца ни убеждават че този път вече са измислили нещо различно - ново решение което веднъж завинаги ще ни реши всички проблеми.
Конкретно за ваксините беше горе-долу ясно, че ще стане така, ако вземем за чиста монета твърденията им за вируса (че мутира).
Ако сложим същото изказване в контекста на зелената зделка и аз се дразня. Имам се за умерено "зелен" (ако така може да се определи човек с един куп полети годишно), но ме е срам да се нарека зелен, заради малоумните зелени талибани.
Иначе мен специално супер много ме дразни е, че някакви хора, наближаващи средна възраст, които живеят от заплата до заплата (и често при мама и тате) се имат за по-умни и по-светнати от французи, юкейци, белгийци, датчани и холандци. (не само по въпроса за ваксините, ами изобщо)
До коментар [#55] от "Тасков":има ли французи, юкейци, белгийци, датчани и холандци дето живеят от заплата до заплата и при мама или сичките са от СЕО на мегакорпорации нагоре?
След достигане на рекорд от 4783 регистрирани заразени дневно на 23-29.10 броят им започна да спада. Най-после техният брой спадна до половината от пиковото равнище. За това бяха необходими 27 дни!При такава скорост на спадане ще посрещаме новата година с над 1000 заразени среднодневно. Тревожно е, че през последните дни скоростта на спадането е по-малка. 24-30.6 - 70 ... 7-13.7 - 54 /минимум/ ... 25-31.7 - 204
Не знам колко политици са починали от ковид и не ме интересува. Нито ме интересува колко от починалите са кранисти, монтьори или докери. Такива статистики търси във Фейса, при мангъровците. Питах защо болниците и моргите се пълнят предимно с громящи ваксърите, като теб, а не пропорционално на ваксинирани/ неваксинирани от населението?
Броят на регистрираните починали от ковид най-после спадна под пролетния пик (125 / 30.3-5.4.2021 ). Движението на броя на починалите от ковид изостава със седмица-две от движението на броя на заразените. Тревожно е забавянето на спадането последните дни. 24-30.6 - 7
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Репродуктивното число на вируса последните седмици е под единица, но все още е твърде рано за празнуване, защото всяко отслабване на мерките ще тласне репродуктивното число над единица и ще доведе до ново нарастване на все още високата заболеваемост и смъртност от ковид. Репродуктивното число за последните дни: 22.10-1.11 - 1,11
Изхождайки от данните за последните седем дни и от наличието на ок.1,75 млн ваксинирани и 4,15 млн неваксинирани над 18 години, при ваксинираните има 46% по-ниска вероятност да се заразят, 65% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 76% по-ниска вероятност да починат от ковид...
Ето и тъжни данни за починалите през 46-та седмица на 2021 година /15-21.11/ - 3903 души. През 2020 година през 46-та седмица са починали 3948 души, а през 2019 - 2002 души. Свръхсмъртността тази година спрямо 2019 е 1901 души - 95% повече. През същата седмица са регистрирани 974 починали от ковид -т.е. почти половината от свръсмъртността пак не е отчетена като преки и косвени жертви на пандемията. За целия период на повишена смъртност от началото на юли 2020 година до края на 46-та седмица на 2021 надвишената смъртност е 56 229 души. За следващите единадесет дни има 1403 регистрирани починали от ковид, което предполага към 2800 души свръхсмъртност. Т.е. към настоящия момент /2.12/ натрупаната свръхсмъртност от ковид-пандемията е към 58 800 и е надминала жертвите на испанката - 52 500. Един български град с население като Асеновград /50846 души по преброяването 2011/ или даже колкото Габрово / 51217 към 31.12.2019 по данни на НСИ... / Ако до края на годината седмичната смъртност спадне бързо от 3903 седмично на 2074 /както през последната седмица на 2019/ ще имаме към 145 702 починали тази година –включително починалите на 1-3 януари 2021, които не са част от 46-те отчетни седмици за тази година/. Ако спадането е по-бавно ще достигнем и 150 000. https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W46.png
Досега са регистрирани за 46 седмици от 2021 година 127 779 починали в България. Към тях следва да се прибавят и три седми от починалите 2964 души през седмицата 28.12.2020-3.1.2021, които са отчетени към миналата година, или към 1270 души т.е. за 10,5 месеца 129 049 души - повече, отколкото през цялата 2020 пандемична година. Ако общата смъртност през останалите 39 дни намалее до нивото на 2019 година от 2050 седмично /което изглежда невероятно/, 2021 година ще имаме 140 500 починали. Ако приемем по-реалните 2778 умирания седмично, като през изминалите 46 седмици ще имаме към 145 500 починали. Ако ли смъртността се задържи на средното ниво за 46-та седмица ще имаме към 150 800 починали. Засега смъртността е значително по-голяма отколкото лани есента. Тази година ще бъде вероятно втората по абсолютна обща смъртност в България след 1918 година. Да надминем починалите през 2018 може ако през останалите дни до края на годината смъртността бъде като през последните шест седмици на 2020 година - по 580 души дневно или 4060 седмично...- тогава починалите за годината ще бъдат към 151 700/. Починали в България: 1918 - 151 525 /испански грип, трудности с прехраната в разорена от войната страна/ 2020 - 124 735 /коронавирус/ 1997 - 121 861 /Виденовата зима, имаше починали от недояждане в квартала, макар официално да не се съобщаваха/ 1913 - 121 500 /холера, трудности с прехраната заради мобилизацията/ Други години с над 120 000 починали сред гражданското население в България не е имало. https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W46.png
Ето малко инфо за Южна африка и по конкретно за провинция Gauteng, която е епицентъра на Мегатрон. https://gpcoronavirus.co.za/ Над 70% от новите случаи са там и съответно около 90% от тях са Мегатрон. В останалите провинции все още е разпространен предимно делта. Ръста на новите случаи почти изцяло идва от провинция Gauteng и Мегатрон варианта. При това с нарастване за ден, каквото е имало в предни вълни за седмица. Това засега се отразява доста слабо при хоспитализациите и въобще не си личи при смъртните случаи. Всъщност смъртните случаи са под 10 в провинция Gauteng, а по-голямата част от смъртните случаи идват от делта варианта в другите провинции. Доста оптимистични новини. Засега имаме болест, която не убива и вкарва в болниците много малко хора (мнооооого по-малко отколкото предните варианти).
Пац, специано съм написал ваксина/експериментален бъркоч/препарат, за да избегнем забележки от този род. В случая не точно как се казва е важно, не мислиш ли?
> При това с нарастване за ден, каквото е имало в предни вълни за седмица. > Това засега се отразява доста слабо при хоспитализациите и въобще не си > личи при смъртните случаи.
Викаш - ако не тестваха изобщо нямаше и да разберат каква страшна Чума върлува ?
Набодени над 60 %, не сваляха маските година и половина, бяха с тях на плажа и в колата, а мрат повече отколкото преди препаратите.
Супер тъжничко е това, нали, Тасковче, Котараче, аусбилдърче, Пацисче, Т.М., Роси, Явка?
Нищо, ако се боцнат всички пенсионери сега и като носят маски още 10-20 години, може да намалят смъртността от Ковида до под нивото на антиваксърска Албания ;)
Ахаха, громящия четейки научни статии не ставаш лекар!!! Хората учат за това с години, нашия прочел няколко стаии и вече е последна инстанция!!! Фейсбук професори!
”Аз ти казвам, че процентът е 50/50 в най-добрия случай в момента. А с какво искаш да се пълнят, след като процентът неваксинирани е 75/25?”
Ти ми казваш нещо, което не е вярно, да не говорим, че от гледна точка на математиката, сметките ти са грешни. При 114 починали, 75/25 прави 85 неваксинирани и 29 ваксинирани. А на практика са 106/8. Що тъй? СлучаЕнос, всеки ден?
Прав си, не е важно. Важно е да работят и да спрат вируса, а това не се случва. Не се случва дори в 100 % боднати португалци, дето пак ще са в локдаун.
Що ще са в локдаун, нали работят ваксините?
Отделно, поне 15-20 държави вече станаха, с по-висока смъртност отпреди да се набодат масово. А най-тъпата ваксърска опорка е, че щото са много повече заразените отпреди ваксините, умирали по-малко реално.
Първо, умират повече като абсолютни стойности отпреди да се набодат и това е ФАКТ. Второ, можеш ли да ми кажеш ваксина, която си я слагаш и се заразяваш тежко от болестта, срещу която си я сложил, че и умираш?
Не си бил изграждал имунен отговор? Ебати якото извинение е това, как вика павъра, кърти мивки, лепи плочки, фугира и накрая боядисва...
сертификатите на португалците не уплашиха вируса .
сетих се за оня виц , дето като го подгонил бика и собственика извикал на инспектора : значката му покажииии, значкатаааааа... тука можем да перефразираме : сертификата му покажи, сертификатааааа
Нали знаеш, че за ваксинирани се броят хора с две дози с най-малко 14 дни след дозата. Всички, които са се разболели след първата доза или преди 14тия ден след втората доза, се водят неваксинирани в статистиката на умрелите. А такива има много. Включително и хора починали от странични ефекти от ваксината се водят починали от ковид (при това неваксинирани).
Е, хубу, важи. Дай точни данни за поне една таква държава, с ваксинирано население, в която извънредната смъртност е голяма и не се дължи на ковид, а на ваксините? Нека позная - няма такава! По-големи измамници от громящите ваксъри, трудно ще се намерят дори в Столипиново.
Както вече съм предлагал - ако вместо като панацея която ще реши всички проблеми на света ги маркетираха като Имунно Стимулиращ Препарат които помага за по-леко изкарване на Заразата и намалява шанса от летален изход - ситуацията щеше да е много по-проста.А и щяха да изкарат бая повече пари.
Данните последните дни от много по-ваксинираните Унгария и Чехия ясно показват, че ваксините са безсмислени и всичките глупости, че тук умирали щото не били боднати биват разбити на пух и прах. Унгария от една седмица всеки ден има починали повече от нашите най-високи бройки. А там са набодени 60 процента.
Погледни данните за УК. В момента там от ковид умират 3 пъти по-малко хора, отколкото миналата година по същото време. И все пак на седмична база в момента умират повече хора, отколкото през ужасната 2020г, когато върлуваше страшния вирус. Нещо се случва в УК. Може пак да си умират от ковид, но да не го пишат в статистиката. Може да е страничен ефект от ваксините. А може и да имат много катастрофи.
обаче има една камара държави , дето и преди боденето нямаха кой знае каква голяма смъртност и хоспитализирани , а след боденето и олабването взеха да хленчат за ''натиск върху системата'' . некви коментарии относно това ?
До коментар [#68] от "petiopit":> При това с нарастване за ден, каквото е имало в предни вълни за седмица.> Това засега се отразява доста слабо при хоспитализациите и въобще не си > личи при смъртните случаи.Викаш - ако не тестваха изобщо нямаше и да разберат каква страшна Чума върлува ?
Ами за тестването не е много ясно. Знае се че ПЦР-ите хващат Мегатрон, но има съмнения за антигенните тестове. А голяма част са такива. Тъй като и покритието с медицински услуги не е сто процентово, там са измислили интересен начин на мониторинг на разпространението. Изследват концентрациета на специфични за ковид РНК последователности отпадните води на големите градове. В момента концентрацията в големите градове в провинцията е такава каквато е била в пика на предните вълни. Което е индикатор че Мегатрон е много по разпространен отколкото са уловили с тестове.
Аз се сещам само за сънародници (колеги, комшии, познати), които са на възраст 30+ и продължават да се осланят на родителския ол инклузив, съответно са и несемейни (визирам и двата пола).
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
> И все пак на седмична база в момента умират повече хора,
Не се опитвай да всяваш паника!
Става дума за само 15%-20% увеличена смъртност на 'нормалната' отпреди времената на Световната Зараза.
In the week ending 19 November 2021 (Week 46), 12,103 deaths were registered in England and Wales; this was 53 more deaths than the previous week (Week 45) and 16.9% above the five-year average (1,753 more deaths).
имаше май некво изследване , че у нас следваме западните тенденции относно това , как младите се задържат продължително при мама и тате . стагнацията ебава мамата на т.н. ''средна класа'' , а младите масово не могат въобще да си покажат носа над водата , за да започнат отнякъде . победилия банково - корпоративен феодализъм не прощава .
Нещо си се объркал. Десетки хиляди умират ежегодно по света от силни обезболяващи средства, предписани им от лекар. Произвеждат се от същите, които предлагат и настоящите "ваксини", преминали официалното одобрение на властите, с добре документирани практики за лобиране сред лекарите. Големи проучвания извън САЩ, вкл. и у нас не са ми известни, но най-вероятно има подобна картинка. Това лято Джонсън и Джонсън обявиха примерно, че преустановяват производството им под заплаха от съд, Пфайзер е също част от компанията, но те си имат вече ново патенце, което им снася златни яйчица.
И за Шотландия през Октомври 2021 excessive mortality не е надхвърлила 20% спрямо мирните времена. Не мисля че има от какво да се притесняваме.
There were 5,653 deaths registered in October 2021, an increase of 18.5 per cent compared to the average of 4,770 for the five Octobers over the period 2015-2019.
До коментар [#77] от "Громя Ваксъри":Е, хубу, важи. Дай точни данни за поне една таква държава, с ваксинирано население, в която извънредната смъртност е голяма и не се дължи на ковид, а на ваксините? Нека позная - няма такава!.
Няма как да се докаже. Но е факт че и двойно ваксинирани умират след заразяване. Просто ги вписват като починали от придружаващи заболявания. Говоря за хора над 60-70 г. И пак ще подчертая. Лица над тази възраст, особено такива с хипертония, диабет и с затлъстяване би следвало да обсъдят с личния си лекар евентуална имунизация.
Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
аз чакам да дойде колегата атанас и досетлив и да им пляснат числата в челата . ама гледам файда йок . продължават по старите флашки за 999.9999999% неваксинирани в моргите .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноПазете се .
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноИ още 3 автобуса хора починали - от тях 93% неваксинирани...
ggot
Рейтинг: 1478 НеутралноСмъртността не намалява. Но трябва да се притесняваме, че някои родителите не искат да си гледат децата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#4] от "gmk441090967":
કટાક્ષ>Знаете ли, че Pfizer е глобявана с рекордните 2.3 млрд за неправилно промотиране на продуктите си?
Знаем
Justice Department Announces Largest Health Care Fraud Settlement in Its History
Pfizer to Pay $2.3 Billion for Fraudulent Marketing
https://www.justice.gov/opa/pr/justice-department-announces-largest-health-care-fraud-settlement-its-history
Но последните две години позамогнаха, няма проблеми и 10 пъти по-голяма глоба да поемат.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
કટાક્ષ> Пазете се .
Мазетата не са достатъчно сигурно.
Трябва си бункер.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#4] от "gmk441090967":
કટાક્ષЩото се оказа че и тоя път малко са прекалили с рекламата.
The Israel findings were bolstered by a second real-world study from Qatar,
published in the same journal, that found the efficacy of the Pfizer-BioNTech
shot faded over a similar time period. Protection fell from 77.5% during the
first month after the second dose to 20% in months five to seven after the
second dose
https://fortune.com/2021/10/07/covid-vaccine-study-pfizer-biontech-antibodies-breakthrough-infection/
Ама щетите в световен мащаб май са доста по-големи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Deaddark
Рейтинг: 2946 НеутралноДо коментар [#4] от "gmk441090967":
Добро утро, колега мишок - знаеш ли че ваксината ти я слагат във въздуха, храната и водата - само че само едната част, другата е с иглата. Ти си от групата с полуваксина - само вредните елементи; докато аз съм от тези с цяла ваксина - имам и положителни неща - като 5 джи, беплатен уиндоус и майкрософт офис, виртуална екскурция всяка неделя и безусловен базов доход от криптовалути.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#4] от "gmk441090967":
કટાક્ષПа Израел разправят че и в самото начало не го докарвали баш на широко рекламираните 96% защита.
For instance, in a report released from the Ministry of Health in Israel, the effectiveness of 2 doses of the BNT162b2 (Pfizer-BioNTech) vaccine against preventing COVID-19 infection was reported to be 39% [6], substantially lower than the trial efficacy of 96% [7].
Например, в доклад, публикуван от Министерството на здравеопазването в Израел, е съобщено, че ефективността на 2 дози от ваксината BNT162b2 (Pfizer-BioNTech) срещу предотвратяване на инфекция с COVID-19 е 39% [6], което е значително по-ниско от изпитването ефикасност от 96% [7].
https://link.springer.com/article/10.1007/s10654-021-00808-7
Nick F
Рейтинг: 669 НеутралноPurdue pharma е платила 8 млрд заради Оксиконтина. Та по малко рецитиране на постове от фб повече мислене.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#8] от "fpyyh":
કટાક્ષ> и се притесняваш за това как някоя компания била глобена за реклами?!
Не че нещо, но глобата е за 'измама'.
И е 2 милиарда и 600 милиона долара. Не 2500 лева.
И е наложена от върховния съд на САЩ, а не от КПКОНПИ-рите.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#11] от "Nick F":
કટાક્ષ> Та по малко рецитиране на постове от фб повече мислене.
Не че нещо, ама в миналото федералния съд е глобил Файзер за 'измама в особено големи размери'. Линка към детайлите е по-горе.
А какво си приказват във фб - нямам никаква идея.
fpyyh
Рейтинг: 856 НеутралноДо коментар [#12] от "Ан Он":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеХакде сега, като търсим глоби, да си проверяваме фактите, щото има и по-големи, макар и все още недостатъчни. Трябвало да им вземат всеки цент.
https://fortune.com/2021/09/01/sackler-family-fine-4-5-billion-oxycontin-purdue-pharma-dissolved/
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#14] от "fpyyh":
કટાક્ષ> over its role in the opioid crisis that has killed a half-million Americans over the past two decades.
Бая народа са уморили ?
Но каква ти е тезата ?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 244 НеутралноНяма страшно! Иде новия мутант, а с него и нова подсилваща доза - четвърта поред. После поета, шеста, седма. До края на света, или докато е удобно на биг фарма. Според Пфайзер, ще е необходима по една инжекция годишно, ама знае ли човек, как ще се извъртят нещата?
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноДали да се ваксинирам/си поставя експериментален бъркоч/се препаратизирам или не беше едно от най-лесните решения в живота ми. Нищо не разбирам от ваксини/експериментални бъркочи/препарати , а пък в научните среди има консенсус, че ползите от въпросните са далеч повече от евентуалните странични ефекти.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#16] от "Vlado Nikolov":
કટાક્ષ> Според Пфайзер, ще е необходима по една инжекция годишно,
Човека не е казал 'една'.
За момента ситуацията се движи в посока по едно Освежаване на всеки 4 месеца.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#16] от "Vlado Nikolov":
કટાક્ષ> После поета, шеста, седма.
Хайде сега да пуснем пак този пример от близкото минало как може да се развие ситуацията след постоянно периодично ползване на 'нестерилизираща ваксина'.
https://bnr.bg/post/101491065
„Но самата ваксинация може като нищо да селектира (за) много по-смъртоносен вирус. Има такива примери, класически.“
Специалистът даде пример с болест по кокошките в миналото, при която ваксинация е довела до превръщането й в летална. В началото тя е убивала 1-2% от заразените кокошки през 60-те години. След появата на ефективна, но нестерилизираща ваксина през 70-те, кокошките били предпазени от тежко заболяване, но не и от предаване.
„И в рамките на няколко десетилетия чрез това серийно предаване и селективния начин, който самата ваксина е оказала, се е стигнало дотам, че вирусът е станал 100% летален. Ваксината до момента е ефективна, кокошките, при които тя работи, не се разболяват тежко, но при тези кокошки, които не са ваксинирани, вирусът е 100% летален.“
Този пример показва, че под селективното въздействие на ваксините определени вируси в миналото са еволюирали към много по-опасни, посочи още експертът.
puck_futin
Рейтинг: 4402 НеутралноАнтиваксърите, започнаха пак да мучат!
Fu*k Your OpinionЗнаете!
ЗА КУЧЕТА И КОТКИ МОЖЕ, НО ЗА ПРАСЕТА НЕ МОЖЕ!
Като не искаш да си прасе, стани куче или котка!
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#17] от "Тасков":
કટાક્ષ> а пък в научните среди има консенсус, че ползите от въпросните
> са далеч повече от евентуалните странични ефекти.
При умереното ползване. Има някой спорове какво е 'умерено'.
Примерно дали да боцкаш деца на 6 месеца които по никакъв начин не са застрашени излиза извън рамките на умереното.
Ти това дали си го прегледал - ей така за обща култура ?
Michael Yeadon was a scientific researcher and vice president at drugs giant Pfizer Inc.
https://rumble.com/vk894g-dr-michael-yeadon-a-final-warning-to-humanity.html
Vlado Nikolov
Рейтинг: 244 НеутралноДо коментар [#18] от "Ан Он":
Преди два месеца каза "по една доза". Това беше първото знамение. Тия дни стана "поне по една годишно". Обаче, както вървят нещата, отиваме по една на месец.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 244 НеутралноДо коментар [#19] от "Ан Он":
Честито на бройлерите.
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноЗа съжаление това е прах в очите на хората. Милиардите, които ще връщат семейство Саклър (собственици на Пърдю) са бая разсрочени във времето и въпреки че са милиарди изобщо не биха могли дори да се доближат до реална компенсация за буквално геноцида, който причиниха. Според различни прогнози след като върнат въпросните милиарди след години те вече ще са по-богати отколкото са сега...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
so
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#19] от "Ан Он":
#RussiaIsATerroristStateИ малко материал за размисъл, този път за уикенда - засега по-опасните и по-вирулентни варианти са възникнали в предимно неваксинирани популации. Което разбира се, не изключва да се случи и точно обратното. Ваксините не са решение на проблема, но са най-подходящия избор в личен план, при толкова калпав и неспособен елит.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#22] от "Vlado Nikolov":
કટાક્ષ> Преди два месеца каза "по една доза". Това беше първото знамение.
За момента Файзер схемата е:
Първите две дози рамките на 20-30 дни, след 5 месеца бустера. Очевидно е че в периода от 12 месеца след първа игла ще трябва още едно освежаване.
Според мен на първо време тия 5 месеца ще ги смъкнат на 4, защото по лесно се смята - три освежавания годишно.
so
Рейтинг: 483 НеутралноОт тези над 100 човека, които умряха предния ден всеки 9 от 10 не са били "бройлери". Загинали са като свободни кокошки. Твърде вероятно бе, от всеки 9 поне 5 да са още живи. #RussiaIsATerroristState
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноГледал съм го, да. Никога не можеш да имаш 100% консенсус по дадена тема - в случая избирам да вярвам на повечето учени. И за глобалното затопляне съм така.
Впрочем мисля, че ще ти е интересно да прочетеш и това мнение против ваксините:
https://www.voiceforscienceandsolidarity.org/scientific-blog/why-cant-c-19-vaccine-mandates-be-taken-seriously
Въпреки че прави много грешни прогнози в началото на пандемията Geert Vanden Bossche има СиВи, което изглежда като доста да ги чатка нещата.
atmanpg
Рейтинг: 1565 НеутралноВчера чух за един такъв неваксиниран.
Преди три дена се ваксинирал, почувствал се зле, взели го в болницата и ...
Дотам. Лека му пръст.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#26] от "so":
કટાક્ષ> Ваксините не са решение на проблема,
> но са най-подходящия избор в личен план
Както вече съм предлагал - ако вместо като панацея която ще реши всички проблеми на света ги маркетираха като Имунно Стимулиращ Препарат които помага за по-леко изкарване на Заразата и намалява шанса от летален изход - ситуацията щеше да е много по-проста.
А и щяха да изкарат бая повече пари.
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноНадявам се не наричаш бройлери тези 100-на нещастника, от които поне половината биха били живи, ако се бяха "боцнали" ?
681.
Рейтинг: 8 НеутралноЗамислете се! Разболяваш се, вземаш лекарство срещу ковид и оздравяваш за три-четири дни. Никой не умира. Защо пандемията не се тика в тази посока, а в онази на ваксинирането? Все пак като погледнем "ваксинирания" свят виждаме, че хората мрат и ваксинирани. За съжаление лекарствата лекуватм а това не е в полза на алчността и парите.
Няма мрак, който светлината да не може да разсее.Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#28] от "so":
કટાક્ષ> От тези над 100 човека, които умряха предния ден всеки 9 от 10 не са били "бройлери".
И по-зле ще става за тия дето не са в играта.
---
Ваксината до момента е ефективна, кокошките, при които тя работи, не се разболяват тежко, но при тези кокошки, които не са ваксинирани, вирусът е 100% летален.
Smile
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#30:"atmanpg"][/quote]
То това е страшното. Излезнаха данни, че 32% от новозаразените неваксинирани са такива с първа игла или такива, на които не са минали 14 дни от втората игла.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#29] от "Тасков":
કટાક્ષ> Никога не можеш да имаш 100% консенсус по дадена тема
Така е.
Мен изключително много ме дразни този религиозен план с който на всеки 3 месеца ни убеждават че този път вече са измислили нещо различно - ново решение което веднъж завинаги ще ни реши всички проблеми. За съжаление светът е по-сложен.
Благодаря за линка, записах си го и ще прегледам по-натам.
Лек ден желая.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#25] от "Vlado Nikolov":
паркизан с една голяма ракия .
успокоява нервите и ти ''усмихва деня'':)))
petiopit
Рейтинг: 229 НеутралноНема страшно. Ние пак никаква ваксинация няма да направим. Този новия Мегатрон е много бърз. Добре че не вкарва много хора в болницата. Като гледам как става в ЮАР за месец ще мине през всички. Който не ще да му инжектират парченца от вирус, ще лапне целия и готово. Там няма да има избор. Спираме да спорим.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#35] от "Smile":
કટાક્ષ> Излезнаха данни, че 32% от новозаразените неваксинирани
> са такива с първа игла или такива, на които не са минали 14 дни
> от втората игла.
Според бръсначът на О̀кам, най-простото обяснение е че се заразяват на опашките за ваксинация. Не ли ?
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#37] от "pavur":
કટાક્ષ> паркизан с една голяма ракия .
Това на колко часа ?
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#31] от "Ан Он":
важното е да си надлежно сертифициран :)))
ефективност-мефективност...
хората казаха :999.9999999% в болниците са несертифицирани .
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#40] от "Ан Он":
като усетиш , че ти става тъжно и скучно , взимаш втора доза .
so
Рейтинг: 483 РазстроеноДо коментар [#34] от "Ан Он":
#RussiaIsATerroristStateТочно така, кокошките, които не са ваксинирани ще умират. Яко ще мрат. И в нашия случаи това не е в резултат на ваксинацията, а е в резултат от естествената еволюция на вируса, който е оставен спокойно да заразява милярди хора. Защото някой по някаква причина е решил "да живеем с вируса". С този вирус не може да се живее и единствения начин да се справим в близките години с него е като го елеминираме. Единственото приемливо число на заразени и умрели е 0. Ваксините засега са способ, да се сведе смъртността до не чак толкова нелицеприятни числа, защото е кофти да подритваш трупове по улицата. Да се смете боклука под килима. Докато не дойде омикрон, ню, тета и поредния урод, възникнал поради простичкия факт, че вируса е оставен да се множи на мира. И така, докато плавно се връщаме назад към 13 век, продължителността на живота спада, образованието на децата се превръща в кошмар, здравеопазването отива по дяволите, икономиката боксува и всички обедняваме все повече и повече. Е, не всички, някои ще станат нечувано богати в човешката история.
puck_futin
Рейтинг: 4402 ВеселоДо коментар [#25] от "Vlado Nikolov":
Fu*k Your OpinionХа-ха!
Ще ставаш ли дойна крава за попълнения на бюджета?
(Ако не на българския бюджет, на някой друг! Не си ли боцнат, ще плащаш!)
Ако не искаш да плащаш, ще се наложи да си стоиш в "палата"!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#43] от "so":
викаш ше елиминират ОРЗ от сорта на короните, с вакса !
тва наивност ли е или говорим наизуст ?
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#2] от "xhi13317223":
”И още 3 автобуса хора починали - от тях 93% неваксинирани...”
8 ваксинирани и 106 неваксинирани..
И тук възниква въпроса за 1 милион долара, защо плоскоземците твърдят, че вируса покосява ваксинирани и неваксинирани по равно, а на практика починалите масово са неваксинирани?
По тая логика, съотношението трябва да е приблизително 1 към 3. Да, ама никога не е...
Единственото обяснение е, че починалите неваксинирани не са знаели за антиваксърските теории и умират в неподходящ момент и така провалят статистиката.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#42] от "pavur":
કટાક્ષ> като усетиш , че ти става тъжно и скучно , взимаш втора доза .
Това ясно, ама все пак колко време трябва да изчакаш след първата доза като минимум ?
Че да не стане грешка с предозирането.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДойчланд си е Дойчланд .
https://de.statista.com/statistik/daten/studie/1246685/umfrage/auslastung-von-intensivbetten-in-deutschland/?fbclid=IwAR0q9ceNcxWuNLpU1yR231ZrUVBOU4mbfL-O2DEIZyAmb4wJWOs4p3F3n6o
В началото бе словото ...
Рейтинг: 8 НеутралноВсяването на страх и паника е престъплеие!!!Всеки, който участва в това ще бъде съден от Бога и хората и ще получи последствията от действията си.
Къде е Ангел Кунчев?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Един Българин
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#43] от "so":
Един БългаринКолко гладък мозък трябва да имаш, че да напишеш това се чудя. Не може да си вярвате. Вие сте от тези, които се облагодетелстват от 7,19 милиарда евро свръхпечалба на Бионтех и останалите, но за вас остават трохите. Около вас хора с ваксини сигурно не умират от сърдечни (и други) болести и за това сте съгласен на по 10 ст на коментар да взимате. Вероятно нямате познат заразен при ваксиниране и това е много хубаво, но не всеки е като вас. Проблемът за икономиката са именно политиците и политическия вирус. До сега да го бяхме елиминирали ако нямаше затваряния като сега и удължаване на агонията. Всичко щеше да бъде прекрасно, но уви не само българските политици гледат "келепира". Хубаво е да четат Бай Ганьо и на запад.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноOn 29 November 2021, the intensive care register of the German Interdisciplinary Association for Intensive Care and Emergency Medicine (DIVI) recorded 2,565 free beds with intensive care throughout Germany. The proportion of corona patients in the total number of intensive care beds occupied has recently risen again.
лятото ги хванаха да лъжат с леглата и пациентите с корона .
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 Неутрално514 постъпили в болница, от които 10% ваксинирани.
Тук възниква още един въпрос за 1 милион долара.
Защо плоскоземците се натискат да влезат в болница, след като според тях, короната е измама, лекарите са алчни убийци и всичко се прави, за да се пълни гушата на болниците и Биг Фарма?
И така, плоскоземците държат да пълнят гушата на Биг Фарма или горят от желание лекарите от алчност да ги убият в болница, при лечение от вирус, който не е заплаха? Пълна загадка.
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноКонкретно за ваксините беше горе-долу ясно, че ще стане така, ако вземем за чиста монета твърденията им за вируса (че мутира).
Ако сложим същото изказване в контекста на зелената зделка и аз се дразня. Имам се за умерено "зелен" (ако така може да се определи човек с един куп полети годишно), но ме е срам да се нарека зелен, заради малоумните зелени талибани.
Иначе мен специално супер много ме дразни е, че някакви хора, наближаващи средна възраст, които живеят от заплата до заплата (и често при мама и тате) се имат за по-умни и по-светнати от французи, юкейци, белгийци, датчани и холандци. (не само по въпроса за ваксините, ами изобщо)
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#47] от "Котаракът на Шрьодингер":
Котараче, колко политици досега са умрели от най-страшния вирус за всички времена в световен мащаб?
Благодаря предварително.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#55] от "Тасков":
има ли французи, юкейци, белгийци, датчани и холандци дето живеят от заплата до заплата и при мама или сичките са от СЕО на мегакорпорации нагоре?
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноИма, естествено, но това по никакъв начин не си противоречи с написаното от мен.
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноСлед достигане на рекорд от 4783 регистрирани заразени дневно на 23-29.10 броят им започна да спада. Най-после техният брой спадна до половината от пиковото равнище. За това бяха необходими 27 дни!При такава скорост на спадане ще посрещаме новата година с над 1000 заразени среднодневно. Тревожно е, че през последните дни скоростта на спадането е по-малка.
24-30.6 - 70
...
7-13.7 - 54 /минимум/
...
25-31.7 - 204
25-31.8 - 1521
9-15.9 - 1499
24-30.9 - 1820
9-15.10 - 2680
23-29.10 - 4783
25-31.10. - 4721
9-15.11 - 2975
19-25.11 - 2366
20-26.11 - 2330
21-27.11 - 2296
22-28.11 - 2295
23-29.11 - 2232
24-30.11 - 2153
25.11 - 1.12 - 2087
26.11 - 2.12 - 2037
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#56] от "Громя Ваксъри":
Не знам колко политици са починали от ковид и не ме интересува. Нито ме интересува колко от починалите са кранисти, монтьори или докери.
Такива статистики търси във Фейса, при мангъровците. Питах защо болниците и моргите се пълнят предимно с громящи ваксърите, като теб, а не пропорционално на ваксинирани/ неваксинирани от населението?
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноБроят на регистрираните починали от ковид най-после спадна под пролетния пик (125 / 30.3-5.4.2021 ). Движението на броя на починалите от ковид изостава със седмица-две от движението на броя на заразените. Тревожно е забавянето на спадането последните дни.
24-30.6 - 7
25-31.7 - 3
25-31.8 - 47
9-15.9 - 68
24-30.9 - 76
9-15.10 - 86
25-31.10 - 132
8-14.11 - 172
9-15.11 - 164
10-16.11 - 160
11-17.11 - 155
12-18.11 - 148
13-19.11 - 143
14-20.11 - 141
15-21.11 - 139
16-22.11 - 136
17-23.11 - 140
18-24.11 - 134
19-25.11 - 129
20-26.11 - 125
21-27.11 - 123
22-28.11 - 121
23-29.11 - 117
24-30.11 - 114
25.11 - 1.12 - 109
26.11 - 2.12 - 109
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноРепродуктивното число на вируса последните седмици е под единица, но все още е твърде рано за празнуване, защото всяко отслабване на мерките ще тласне репродуктивното число над единица и ще доведе до ново нарастване на все още високата заболеваемост и смъртност от ковид.
Репродуктивното число за последните дни:
22.10-1.11 - 1,11
25.10-4.11 - 1,02
5-15.11 - 0,83
6-16.11 - 0,80
7-17.11 - 0,79
8-18.11 - 0,79
9-19.11 - 0,79
10-20.11 - 0,80
11-21.11 - 0,82
12-22.11 - 0,85
13-23.11 - 0,86
14-24.11 - 0,86
15-25.11 - 0,89
16-26.11 - 0,91
17-27.11 - 0,93
18-28.11 - 0,94
19-29.11 - 0,93
20-30.11 - 0,92
21.11 - 1.12 - 0,91
22.11-2.12 - 0,89
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#60] от "Котаракът на Шрьодингер":
Аз ти казвам, че процентът е 50/50 в най-добрия случай в момента. А с какво искаш да се пълнят, след като процентът неваксинирани е 75/25?
В Португалия с какво са пълни болниците като са 100 % вакснати?
Двамата неваксинирани ли са ги напълнили бе?
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноИзхождайки от данните за последните седем дни и от наличието на ок.1,75 млн ваксинирани и 4,15 млн неваксинирани над 18 години, при ваксинираните има 46% по-ниска вероятност да се заразят, 65% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 76% по-ниска вероятност да починат от ковид...
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноЕто и тъжни данни за починалите през 46-та седмица на 2021 година /15-21.11/ - 3903 души.
През 2020 година през 46-та седмица са починали 3948 души, а през 2019 - 2002 души. Свръхсмъртността тази година спрямо 2019 е 1901 души - 95% повече.
През същата седмица са регистрирани 974 починали от ковид -т.е. почти половината от свръсмъртността пак не е отчетена като преки и косвени жертви на пандемията.
За целия период на повишена смъртност от началото на юли 2020 година до края на 46-та седмица на 2021 надвишената смъртност е 56 229 души. За следващите единадесет дни има 1403 регистрирани починали от ковид, което предполага към 2800 души свръхсмъртност. Т.е. към настоящия момент /2.12/ натрупаната свръхсмъртност от ковид-пандемията е към 58 800 и е надминала жертвите на испанката - 52 500.
Един български град с население като Асеновград /50846 души по преброяването 2011/ или даже колкото Габрово / 51217 към 31.12.2019 по данни на НСИ... /
Ако до края на годината седмичната смъртност спадне бързо от 3903 седмично на 2074 /както през последната седмица на 2019/ ще имаме към 145 702 починали тази година –включително починалите на 1-3 януари 2021, които не са част от 46-те отчетни седмици за тази година/. Ако спадането е по-бавно ще достигнем и 150 000.
https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W46.png
Patsis
Рейтинг: 1313 НеутралноДосега са регистрирани за 46 седмици от 2021 година 127 779 починали в България. Към тях следва да се прибавят и три седми от починалите 2964 души през седмицата 28.12.2020-3.1.2021, които са отчетени към миналата година, или към 1270 души т.е. за 10,5 месеца 129 049 души - повече, отколкото през цялата 2020 пандемична година. Ако общата смъртност през останалите 39 дни намалее до нивото на 2019 година от 2050 седмично /което изглежда невероятно/, 2021 година ще имаме 140 500 починали. Ако приемем по-реалните 2778 умирания седмично, като през изминалите 46 седмици ще имаме към 145 500 починали. Ако ли смъртността се задържи на средното ниво за 46-та седмица ще имаме към 150 800 починали. Засега смъртността е значително по-голяма отколкото лани есента. Тази година ще бъде вероятно втората по абсолютна обща смъртност в България след 1918 година. Да надминем починалите през 2018 може ако през останалите дни до края на годината смъртността бъде като през последните шест седмици на 2020 година - по 580 души дневно или 4060 седмично...- тогава починалите за годината ще бъдат към 151 700/.
Починали в България:
1918 - 151 525 /испански грип, трудности с прехраната в разорена от войната страна/
2020 - 124 735 /коронавирус/
1997 - 121 861 /Виденовата зима, имаше починали от недояждане в квартала, макар официално да не се съобщаваха/
1913 - 121 500 /холера, трудности с прехраната заради мобилизацията/
Други години с над 120 000 починали сред гражданското население в България не е имало. https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2021_W46.png
petiopit
Рейтинг: 229 НеутралноЕто малко инфо за Южна африка и по конкретно за провинция Gauteng, която е епицентъра на Мегатрон.
https://gpcoronavirus.co.za/
Над 70% от новите случаи са там и съответно около 90% от тях са Мегатрон. В останалите провинции все още е разпространен предимно делта.
Ръста на новите случаи почти изцяло идва от провинция Gauteng и Мегатрон варианта. При това с нарастване за ден, каквото е имало в предни вълни за седмица.
Това засега се отразява доста слабо при хоспитализациите и въобще не си личи при смъртните случаи. Всъщност смъртните случаи са под 10 в провинция Gauteng, а по-голямата част от смъртните случаи идват от делта варианта в другите провинции.
Доста оптимистични новини. Засега имаме болест, която не убива и вкарва в болниците много малко хора (мнооооого по-малко отколкото предните варианти).
Тасков
Рейтинг: 316 НеутралноПац, специано съм написал ваксина/експериментален бъркоч/препарат, за да избегнем забележки от този род. В случая не точно как се казва е важно, не мислиш ли?
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#68] от "petiopit":
કટાક્ષ> При това с нарастване за ден, каквото е имало в предни вълни за седмица.
> Това засега се отразява доста слабо при хоспитализациите и въобще не си
> личи при смъртните случаи.
Викаш - ако не тестваха изобщо нямаше и да разберат каква страшна Чума върлува ?
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#70] от "Ан Он":
и я докараха надлежно сертифицирани хора със самолети :)))
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#50] от "В началото бе словото ...":
કટાક્ષ> Всяването на страх и паника е престъпление!!!
> ...
> Къде е Ангел Кунчев?
Това последното изречение, не е ли баш 'всяване на страх и паника'?
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноТежко е да си гърчоля в днешно време, ейй.
Набодени над 60 %, не сваляха маските година и половина, бяха с тях на плажа и в колата, а мрат повече отколкото преди препаратите.
Супер тъжничко е това, нали, Тасковче, Котараче, аусбилдърче, Пацисче, Т.М., Роси, Явка?
Нищо, ако се боцнат всички пенсионери сега и като носят маски още 10-20 години, може да намалят смъртността от Ковида до под нивото на антиваксърска Албания ;)
kalimanata
Рейтинг: 538 ВеселоДо коментар [#51] от "Громя Ваксъри":
Ахаха, громящия четейки научни статии не ставаш лекар!!! Хората учат за това с години, нашия прочел няколко стаии и вече е последна инстанция!!! Фейсбук професори!
Consumer
Рейтинг: 1353 ВеселоДо коментар [#73] от "Громя Ваксъри":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСтига громи, ами търси място където да се скриеш, че дните свършват...
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#64] от "Громя Ваксъри":
”Аз ти казвам, че процентът е 50/50 в най-добрия случай в момента. А с какво искаш да се пълнят, след като процентът неваксинирани е 75/25?”
Ти ми казваш нещо, което не е вярно, да не говорим, че от гледна точка на математиката, сметките ти са грешни. При 114 починали, 75/25 прави 85 неваксинирани и 29 ваксинирани. А на практика са 106/8. Що тъй? СлучаЕнос, всеки ден?
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#69] от "Тасков":
Прав си, не е важно. Важно е да работят и да спрат вируса, а това не се случва. Не се случва дори в 100 % боднати португалци, дето пак ще са в локдаун.
Що ще са в локдаун, нали работят ваксините?
Отделно, поне 15-20 държави вече станаха, с по-висока смъртност отпреди да се набодат масово. А най-тъпата ваксърска опорка е, че щото са много повече заразените отпреди ваксините, умирали по-малко реално.
Първо, умират повече като абсолютни стойности отпреди да се набодат и това е ФАКТ. Второ, можеш ли да ми кажеш ваксина, която си я слагаш и се заразяваш тежко от болестта, срещу която си я сложил, че и умираш?
Не си бил изграждал имунен отговор? Ебати якото извинение е това, как вика павъра, кърти мивки, лепи плочки, фугира и накрая боядисва...
pavur
Рейтинг: 1061 Неутралносертификатите на португалците не уплашиха вируса .
сетих се за оня виц , дето като го подгонил бика и собственика извикал на инспектора : значката му покажииии, значкатаааааа...
тука можем да перефразираме : сертификата му покажи, сертификатааааа
Smile
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#76] от "Котаракът на Шрьодингер":
Нали знаеш, че за ваксинирани се броят хора с две дози с най-малко 14 дни след дозата.
Всички, които са се разболели след първата доза или преди 14тия ден след втората доза, се водят неваксинирани в статистиката на умрелите. А такива има много. Включително и хора починали от странични ефекти от ваксината се водят починали от ковид (при това неваксинирани).
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#77] от "Громя Ваксъри":
Е, хубу, важи. Дай точни данни за поне една таква държава, с ваксинирано население, в която извънредната смъртност е голяма и не се дължи на ковид, а на ваксините? Нека позная - няма такава!
По-големи измамници от громящите ваксъри, трудно ще се намерят дори в Столипиново.
Vivian Apostolov
Рейтинг: 284 НеутралноДа, но тогава нямаше да е възможно да го направят задължителен. А това им е била целта още в началото.
Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#79] от "Smile":
કટાક્ષ> Нали знаеш, че за ваксинирани се броят хора с две дози с най-малко 14 дни след дозата.
В днешно време, в нормалния свят за 'напълно ваксинирани' се броят само тия с поне 3 дози.
6 или макс 9 месеца след втората игла влизаш в категорията 'неваксиниран'
Billy Pilgrim
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#2] от "xhi13317223":
Данните последните дни от много по-ваксинираните Унгария и Чехия ясно показват, че ваксините са безсмислени и всичките глупости, че тук умирали щото не били боднати биват разбити на пух и прах. Унгария от една седмица всеки ден има починали повече от нашите най-високи бройки. А там са набодени 60 процента.
Smile
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#80] от "Котаракът на Шрьодингер":
Погледни данните за УК. В момента там от ковид умират 3 пъти по-малко хора, отколкото миналата година по същото време. И все пак на седмична база в момента умират повече хора, отколкото през ужасната 2020г, когато върлуваше страшния вирус. Нещо се случва в УК. Може пак да си умират от ковид, но да не го пишат в статистиката. Може да е страничен ефект от ваксините. А може и да имат много катастрофи.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#80] от "Котаракът на Шрьодингер":
обаче има една камара държави , дето и преди боденето нямаха кой знае каква голяма смъртност и хоспитализирани , а след боденето и олабването взеха да хленчат за ''натиск върху системата'' .
некви коментарии относно това ?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#50] от "В началото бе словото ...":
И аз се чудя къде ни е главния здравен санитарен инспектор. Ноември мина, беше болничен до края на ноември.
petiopit
Рейтинг: 229 НеутралноАми за тестването не е много ясно. Знае се че ПЦР-ите хващат Мегатрон, но има съмнения за антигенните тестове. А голяма част са такива. Тъй като и покритието с медицински услуги не е сто процентово, там са измислили интересен начин на мониторинг на разпространението. Изследват концентрациета на специфични за ковид РНК последователности отпадните води на големите градове. В момента концентрацията в големите градове в провинцията е такава каквато е била в пика на предните вълни. Което е индикатор че Мегатрон е много по разпространен отколкото са уловили с тестове.
Consumer
Рейтинг: 1353 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "pavur":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantАз се сещам само за сънародници (колеги, комшии, познати), които са на възраст 30+ и продължават да се осланят на родителския ол инклузив, съответно са и несемейни (визирам и двата пола).
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#86] от "Billy Pilgrim":
કટાક્ષ> И аз се чудя къде ни е главния здравен санитарен инспектор.
Всяването на страх и паника е престъпление!!!
Внимавай да не те подгони спец-прокуратурата.
А във военни времена за такива чуденки се е полагало разстрел на място.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#85] от "pavur":
Като са една камара държави, що не дадете точни данни за поне една?
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#84] от "Smile":
કટાક્ષ> И все пак на седмична база в момента умират повече хора,
Не се опитвай да всяваш паника!
Става дума за само 15%-20% увеличена смъртност на 'нормалната' отпреди времената на Световната Зараза.
In the week ending 19 November 2021 (Week 46), 12,103 deaths were registered in England and Wales; this was 53 more deaths than the previous week (Week 45) and 16.9% above the five-year average (1,753 more deaths).
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/weeklyprovisionalfiguresondeathsregisteredinenglandandwales
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#88] от "Consumer":
имаше май некво изследване , че у нас следваме западните тенденции относно това , как младите се задържат продължително при мама и тате .
стагнацията ебава мамата на т.н. ''средна класа'' , а младите масово не могат въобще да си покажат носа над водата , за да започнат отнякъде .
победилия банково - корпоративен феодализъм не прощава .
Smile
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#90] от "Котаракът на Шрьодингер":
Аз ти дадох. Или удобно не ми забелязваш коментара?
Хелиана
Рейтинг: 852 НеутралноДо коментар [#8] от "fpyyh":
Нещо си се объркал. Десетки хиляди умират ежегодно по света от силни обезболяващи средства, предписани им от лекар. Произвеждат се от същите, които предлагат и настоящите "ваксини", преминали официалното одобрение на властите, с добре документирани практики за лобиране сред лекарите. Големи проучвания извън САЩ, вкл. и у нас не са ми известни, но най-вероятно има подобна картинка. Това лято Джонсън и Джонсън обявиха примерно, че преустановяват производството им под заплаха от съд, Пфайзер е също част от компанията, но те си имат вече ново патенце, което им снася златни яйчица.
https://www.google.com/amp/s/www.wsj.com/amp/articles/26-billion-opioid-settlement-among-states-and-drug-industry-expected-this-week-11626745448
https://www.fiercepharma.com/pharma/merck-gsk-pfizer-j-j-among-top-10-u-s-pharma-settlements-all-time
https://www.cdc.gov/opioids/basics/epidemic.html
Anton Andonov
Рейтинг: 416 Неутралноhttps://graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/countries-and-territories/south-korea/
Never Mind The Bollocksако приемем, че от март-април тази година започва ефектът на ваксата, как да се тълкуват тези данни в напълно ваксната Корея? Моля за научен подход!
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#84] от "Smile":
કટાક્ષИ за Шотландия през Октомври 2021 excessive mortality не е надхвърлила 20% спрямо мирните времена. Не мисля че има от какво да се притесняваме.
There were 5,653 deaths registered in October 2021, an increase of 18.5 per cent compared to the average of 4,770 for the five Octobers over the period 2015-2019.
https://www.nrscotland.gov.uk/statistics-and-data/statistics/statistics-by-theme/vital-events/general-publications/weekly-and-monthly-data-on-births-and-deaths-registered-in-scotland
Vivian Apostolov
Рейтинг: 284 НеутралноНяма как да се докаже. Но е факт че и двойно ваксинирани умират след заразяване. Просто ги вписват като починали от придружаващи заболявания. Говоря за хора над 60-70 г.
И пак ще подчертая. Лица над тази възраст, особено такива с хипертония, диабет и с затлъстяване би следвало да обсъдят с личния си лекар евентуална имунизация.
Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
pavur
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#93] от "Smile":
аз чакам да дойде колегата атанас и досетлив и да им пляснат числата в челата .
ама гледам файда йок .
продължават по старите флашки за 999.9999999% неваксинирани в моргите .
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#75] от "Consumer":
Свършват за теб, почувства ли се свободен да щъкаш по Европата, м?
Ще подаваш ли носленце всеки път, м?
Няма да се притесняваш, в България подобно нещо като задължителна ваксинация, автоматично означава гражданска война. После да не кажеш нещо само ;)
Ан Он
Рейтинг: 1989 НеутралноДо коментар [#95] от "Anton Andonov":
કટાક્ષ> ако приемем, че от март-април тази година започва ефектът
> на ваксата, как да се тълкуват тези данни в напълно ваксната Корея?
Забавили са се с бустерите ?