ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Ще се дават пари в брой за ваксинация, обяви проф. Аргирова

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (182)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Тия са луди.

  2. 2 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    Ами да!
    В ЕС дават по 150 евро на бездомници, за да се ваксинират вместо теб.

  3. 3 Профил на 681.
    681.
    Рейтинг: 94 Неутрално

    За чипиране пари ще давате ли? От статията по-долу можете да се уверите, че в Швеция започват имплантират чипове със зелен сертификат, който някак междудругото ще съдържа всички данни на чипираните. Какво ли стана с конспирациите?!
    https://it.dir.bg/tehnologii/implantirat-chipove-sas-zelen-sertifikat-v-shvetsiya

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  4. 4 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1487 Любопитно

    Ехаааа. Явно са им набили канчетата по време на воаяжа. 😁😁😁
    Наистина ли е толкова трудно да се разбере, че хората са гласували за ваксините вече? Каква ли нАука ги води тези хора?

  5. 5 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Премиерът да дава от личния си джоб пари за "ваксинация", аман от комунисти, много сме ларж с чуждите пари ....

  6. 6 Профил на dimitrov.
    dimitrov.
    Рейтинг: 8 Любопитно

    За чипиране пари ще давате ли? От статията по-долу можете да се уверите, че в Швеция започват имплантират чипове със зелен сертификат, който някак междудругото ще съдържа всички данни на чипираните. Какво ли стана с конспирациите?! https://it.dir.bg/tehnologii/implantirat-chipove-sas-zelen-sertifikat-v-shvetsiya
    —цитат от коментар 3 на 1908


    Там им ги слагат след информиране и съгласие,не както антиваксърските тъпотии...

  7. 7 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Е, поне циганите ще се ваксинират. Вместо разпилените пари на вятъра (като изхвърлени и подарени партиди с ваксини, както и хладилниците им или парите в брой), можеше просто да се купят лекарства, които лекуват ковид. Има ги вече от година и половина. Проблемът на пустите лекарства е, че лекуват.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  8. 8 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    Паричен стимул- добро решение. Ще доведе до по-ниски разходи за лечение .

  9. 9 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 536 Неутрално

    А случайно да се пита населението дали е съгласно да дава от своите данъци за захранване на фармациите?!

  10. 10 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Любопитно

    Отдавна си мисля, че държавата ще похарчи много по-малко пари ако дава кеш да се ваксинират хората, отколкото да плаща за лечението на дори малък % от тях.

    You don't know what you don't know.
  11. 11 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Любопитно

    Паричен стимул- добро решение. Ще доведе до по-ниски разходи за лечение .
    —цитат от коментар 8 на Vesselin Velkov


    Ами да. Пък и се видя че с 'информиран избор' не става, сега поне може да се опита с 'финансово стимулиран избор' :)

    You don't know what you don't know.
  12. 12 Профил на Lazarus
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    За чипиране пари ще давате ли? От статията по-долу можете да се уверите, че в Швеция започват имплантират чипове със зелен сертификат, който някак междудругото ще съдържа всички данни на чипираните. Какво ли стана с конспирациите?! https://it.dir.bg/tehnologii/implantirat-chipove-sas-zelen-sertifikat-v-shvetsiya
    —цитат от коментар 3 на 1908


    И кое е общото с ваксинацията? И ваксините ли съдържат чипове според теб?

  14. 14 Профил на Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Рейтинг: 11 Весело

    Глей, глей ко ста'а ся.... Антиваксър Ганю как става пръв радетел на ваксините...

  15. 15 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2025 Весело

    Премиерът Кирил Петков и правителството имат много интересни идеи за стимулиране на ваксинацията в страната, каза днес пред "Нова телевизия" съветникът на здравния министър проф. Радка Аргирова. На уточняващ въпрос, дали става въпрос за данъчни стимули или даване на пари в брой, тя допълни, че ще се дават парични суми.
    —цитат от коментар 0 на статията



    МУ-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА!
    А сега гледайте "харвардските мозъци",
    какви взеха да ги пляскат?!?

    А иначе , "купуването и продаването на гласове
    било престъпление"?!?
    Ми сега, който се е ваксинирал
    ще се окаже, че се е минал!
    Няма ли да вземат да платят и на вече ваксинираните
    та на следващите избори пак за тия!

  16. 16 Профил на jazzdevil
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    Отдавна си мисля, че държавата ще похарчи много по-малко пари ако дава кеш да се ваксинират хората, отколкото да плаща за лечението на дори малък % от тях.
    —цитат от коментар 10 на meteowrite


    Така си е. 200-300 лева са значителна сума за големи групи от хора, които още не са ваксинирани. Лечението е в пъти по-скъпо.

  18. 18 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Разиграйте 2-3 апартамента в София на томбола за ваксинирани и само в рамките на няколко месеца ще достигнем до стаден имунитет!

  19. 19 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Вместо да се дават пари за ваксинация, крайно време беше тестовете да бъдат безплатни и всеки по всяко време да може да провери състоянието си и т.н.

  20. 20 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    Тия са луди.
    —цитат от коментар 1 на Приказки от шипковия храст


    .....за връзване !
    Освет това аз не искам Кико да разполага с моите пари , за да стимулира едни индивиди да се имунизират , които иначе плачат за интубация ....

  21. 21 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    Е, поне циганите ще се ваксинират. Вместо разпилените пари на вятъра (като изхвърлени и подарени партиди с ваксини, както и хладилниците им или парите в брой), можеше просто да се купят лекарства, които лекуват ковид. Има ги вече от година и половина. Проблемът на пустите лекарства е, че лекуват.
    —цитат от коментар 7 на Разобличител


    И кои са тези лекарства от преди година и половина, които лекуват?

  22. 22 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Идеята е добра, стига ревали.
    Господин циганин най-после ще спре да се колебае.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  23. 23 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2516 Весело

    Ей,антиваксърите намазаха. Сега ще са едни пазарлъци...

  24. 24 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Разиграйте 2-3 апартамента в София на томбола за ваксинирани и само в рамките на няколко месеца ще достигнем до стаден имунитет!
    —цитат от коментар 18 на bpcorp


    И това е опция. Само че тегленето на наградата да стане, когато сме достигнали 70% ваксинирани, например ;)

    You don't know what you don't know.
  25. 25 Профил на dedoliben
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Премиерът да дава от личния си джоб пари за "ваксинация", аман от комунисти, много сме ларж с чуждите пари ....
    —цитат от коментар 5 на Alex Ivanov


    предпочитам да дам от 'моя' данъкоплатски джоб за да се ваксинират хора, отколкото от същия този 'мой' джоб да плащам за:
    - лечението на същите хора в болници
    - обезщетения за затворени кръчми
    - обезщетения на туроператри намален чуждестранен туризъм
    - детегледачка заради затворените детски градини/училища
    - частни уроци заради изтърван материал в училище
    - и т.н.

    You don't know what you don't know.
  27. 27 Профил на lz2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    Премиерът да дава от личния си джоб пари за "ваксинация", аман от комунисти, много сме ларж с чуждите пари ....
    —цитат от коментар 5 на Alex Ivanov


    Ако ни ги дава за ваксиниране, ще трябва да дава много повече за лечение. Кое от двете избираш? Да не говорим за тези, които ще починат от Ковид, защото не са васкинирани.

  29. 29 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 694 Неутрално

    А не е ли по-добре с тези пари да започнете да лекувате хората. Не е ли по-добре с парите да увеличите броя инфекционисти и от 50 да ги направите 500. Не ли по-добре да увеличите броя медицински сестри, защото за една година повече от 4000 напуснаха системата. Явно сертифицирането е по-важно от здравето на хората.

  30. 30 Профил на uq
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Весело

    До коментар [#3] от "1908":

    Те данните ти ги имат в пълен обем. И не само личните данни, ами и поведенческия анализ е снет в профила ти в Гугъл, докато работиш със смартфона си - къде си ходил/с геотагове/, какви страници в Интернет си разлиствал, какви са поведението и реакциите ти на различни новини в мрежата...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  32. 32 Профил на Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Ганьо ля фурия ля еспаньола
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Идеята е добра, стига ревали.Господин циганин най-после ще спре да се колебае.
    —цитат от коментар 22 на pariah


    Или поне 80% от тях.

  33. 33 Профил на 681.
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Добре, ще дават пари на мургавелките, за да се ваксинират. Но да дават пари и на вече ваксинианите, двойно за тези с бустер. Иначе ци-аните заместиха хонорара за гласуване с хонорар за ваксиниране. Излиза, че Копейкин ще изкара доста пари за електората си.

  35. 35 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 68 Неутрално

    Не ми се мисли какви далавери ще стават с фалшиво ваксинирани.

  36. 36 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Весело

    До коментар [#12] от "Lazarus":

    Не се опитвай да пробутваш дискриминация по възрастов признак...Учените отдавна са доказали, че човек е работоспособен до 95 годишна възраст. Естествено, изследването е било спонсорирано от НОИ....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  37. 37 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Дайте кеша :)
    Ромската част от населението, веднага ще повдигне процента на ваксинирани с още 10-15 процента (незная точно колко % от населението са) .

  38. 38 Профил на dsj121071360
    dsj121071360
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Това ще е стимул за ромите, те само на пари реагират. 700 000 цига. нина по 50 лв и се вдигаме на 50% ваксинирани, всичко струва 35 000 000 мил лева. Тогава страха им магически ще изчезне. Не го одобрявам, но цяла Западна Европа ни се смее за пореден път, толкова сме изостанали. Вярваме на врачки, а ваксините били лоши.

  39. 39 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 972 Весело

    ихааа... ще се дупна 5-6 пъти

  40. 40 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2555 Неутрално

    До коментар [#9] от "Lazarus":

    Да не би някой да пита населението давайки 2.5 млрд за макети на боен самолет?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  41. 41 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Проф. Аргирова посочи още, че основната цел на мерките на кабинета е да не се позволи България да стане "ковид гето". "Ще се взимат мерки, актуални към настоящият момент", каза Радка Аргирова. Тя поясни, че комуникационната стратегия в полза на ваксинацията ще бъде съобразена с индивидуалните нужди на хората.

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Настоящият момент е момент на затихваща вълна Ковид .
    Графиката пказва , че се движи от изток на запад . какви са актуалните мерки в този момент ???
    Що се отнася до индивидуалните нужди на хората - за тази цел хората могат да се обърнат към Джи Пи-то си .
    Проф Радка да си лекува индивидуалните заболявания и не е лошо да обърне внимание на диетата си .

  42. 42 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Само да отбележа към вчерашна дата успеха на силно ваксинираните западни страни в Европа:

    Великобритания: 106,122 нови случая
    Франция: 84,272
    Испания: 60,041
    Германия: 45,858
    Италия: 36,293

    .. Така като гледам тия цифри и се чудя за какво ли се боцкаме изобщо с това менте, което ни се предлага като Ковид ваксини. Ясно е, че ефективна ваксина за сега няма (или поне от наличните в ЕС) .

  43. 43 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1487 Весело

    Като се размисли над тази информация, човек би си помислил, че Някакъв несъществуващ лекар, би взимал около 60% от стимула 😁😁😁

  44. 44 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2516 Весело

    Това ще е стимул за ромите, те само на пари реагират. 700 000 цига. нина по 50 лв и се вдигаме на 50% ваксинирани, всичко струва 35 000 000 мил лева. Тогава страха им магически ще изчезне. Не го одобрявам, но цяла Западна Европа ни се смее за пореден път, толкова сме изостанали. Вярваме на врачки, а ваксините били лоши.
    —цитат от коментар 38 на dsj121071360


    Ай не се стискай,бате. Като ги пропуснахте на последните избори сега ще им дадете полагаемото. Иначе са в тотал щета ,горкичките.

  45. 45 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    България е "ковид гето".

  46. 46 Профил на az_mislia
    az_mislia
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Радке, тези които щяха да се ваксинират за пари бяха едни от първите, които се ваксинираха.

    Хората, които няма да го направят нито можете да ги уплашите, нито можете да ги подкупите. Защото, за разлика от вас, те не са нито страхливи, нито меркантилни. Но вие това дори не сте в състояние да го разберете.

  47. 47 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Пълно падение. При спадащ брой инфектирани.. те да дават пари за нещо, което май не работи.. Абе, къде е уловката? Нещо не схващам.

  48. 48 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Сетиха се, че може и с моркова, а не само с тоягата...
    Макар че за болшинството случаи в България са достатъчни и по две кебапчета като доказан стимул.

  49. 49 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 705 Неутрално

    [quote#21:"Vesselin Velkov"][/quote]

    „И кои са тези лекарства от преди година и половина, които лекуват?“

    Лекарството на Пфайзер,което обаче е от тази година и вчера вече е одобрено в САЩ.Лично съм лекуван с него,като участник в програма за тестване на препарата.Взема се 5 дена и си здрав.

  50. 50 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Крайно време беше. Трябва да се даде възможност и който желае да не взима този стимул.

  51. 51 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#26] от "meteowrite":

    "предпочитам да дам от 'моя' данъкоплатски джоб за да се ваксинират хора, отколкото от същия този 'мой' джоб да плащам за:
    - лечението на същите хора в болници
    - обезщетения за затворени кръчми
    - обезщетения на туроператри намален чуждестранен туризъм
    - детегледачка заради затворените детски градини/училища
    - частни уроци заради изтърван материал в училище
    - и т.н."

    Айде да се успокоиш малко. В колко държави с високо ниво на ваксинация има локдауни ? А напоследък и почнаха да изискват тест независимо от зеления сертификат в туристически държави. Така че не ми обяснявай е ще плащаш за ваксинация вместо да плащаш.за компенсации.Ще плащаш и за едното и за другото. А накрая като се окаже ,че болниците пак са пълни (като в Англия например) пак ще плащаш и за лечение на хората.

  52. 52 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#31] от "mitko11":

    тва са конспирации :)))
    ората го правят за да ти предоставят само реклами интересни лично за теб и да не те спамят .
    сън не спят да мислят за тва на теб да ти е добре и удобно .
    да не мислиш , че следят какво пазаруваш онлайн и какви суми харчиш , дали си импулсивен и теглиш заеми за глупости , дали си опортюнист и си падаш по новите тенденции за зелени енергии и расова диверсификаия , ЛГБТКЙСДДСЙ...неееее , янлъш си:)))

  53. 53 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#47] от "Tod":

    "Абе, къде е уловката? "
    Биг Фарма раздава на едни хора едни стимули, за да
    въведат други стимули, та да изкара едни пари. Пък данъкоплатеца ще плати и едното и другото.

  54. 54 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Гневно

    Ами да!В ЕС дават по 150 евро на бездомници, за да се ваксинират вместо теб.
    —цитат от коментар 2 на atmanpg


    Лъжа! Гнусна лъжа!

  55. 55 Профил на dimitrov.
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Весело

    Паричен стимул- добро решение. Ще доведе до по-ниски разходи за лечение .
    —цитат от коментар 8 на Vesselin Velkov


    Жалко, че аз вече се ваксинирах! Изтървах келепира! :-)

  57. 57 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#46] от "az_mislia":

    "Хората, които няма да го направят нито можете да ги уплашите, нито можете да ги подкупите. Защото, за разлика от вас, те не са нито страхливи, нито меркантилни. "

    Абе не знам .Братята не си падат много по идеалите. Убеден съм че ще има желаещи. Дано да са повечко та да достигнем 70% ваксинираност ,белким ме оставят да си живея с ковида на спокойствие.

  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Любопитно

    Интересно по колко пари ще се дават!? Нека погадаем.... 50 лева? Може би 100... !? :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#56] от "vassilun":

    "Жалко, че аз вече се ваксинирах! Изтървах келепира! :-)"

    Ти се бъзикаш, но казуса е интересен.доколко такъв подход няма да е противоконституционен ? Защо държавата ще третира по различен начин гражданите си?

  60. 60 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2516 Весело

    ихааа... ще се дупна 5-6 пъти
    —цитат от коментар 39 на Viva la tsar Asen i tsar Kiro


    Доказано е ,че можеш да се боднеш 8 пъти за два месеца. Ше станеш здрав кат камиче - диамантена резачка направо.

  61. 61 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Проф. Аргирова посочи още, че основната цел на мерките на кабинета е да не се позволи България да стане "ковид гето". "Ще се взимат мерки, актуални към настоящият момент", каза Радка Аргирова. Тя поясни, че комуникационната стратегия в полза на ваксинацията ще бъде съобразена с индивидуалните нужди на хората.

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Пауновски коя година е звършил вечерното си образование ?
    Сигурно след 2012-та . когато ''взимам'' е приета като дублетна форма .

  62. 62 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Весело

    До коментар [#13] от "Vesselin Velkov":

    "И ваксините ли съдържат чипове според теб?"

    Да! Онзи ден Бил ГеЙтц ме чипира за трети път! И тази сутрин когато бях в тоалетната същият Бил ГеЙтц ми звънна от Сиатъл да ми каже колко много му мирише! :-)

  63. 63 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2820 Неутрално

    До коментар [#10] от "meteowrite":

    Ще се ваксинират - трънки!
    Ще ги дадат на тарторите в махалите, а те знаят как да се оправят с докторите и отчетат бройките в папирите фиктивно.
    Правили са го много пъти досега по време на избори.

  64. 64 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2516 Весело

    [quote#56:"vassilun"][/quote]

    Повтаряме. Нема само ние да се прекараме без пари,яяяя..

  65. 65 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#51] от "George Svinarov":

    Добре. Успокоих се.

    You don't know what you don't know.
  66. 66 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Любопитно

    Вместо да се дават пари за ваксинация, крайно време беше тестовете да бъдат безплатни и всеки по всяко време да може да провери състоянието си и т.н.
    —цитат от коментар 19 на Николай Бучков


    В нормалните държави като Германия и Сингапур е така, НО.... за съжаление България е най-бедната държава в ЕС и явно бюджета не стига за тези разходи. Даването на пари на калпак при ваксинация може би ще им излезе по евтино.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  67. 67 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    Вместо да се дават пари за ваксинация, крайно време беше тестовете да бъдат безплатни и всеки по всяко време да може да провери състоянието си и т.н.
    —цитат от коментар 19 на Николай Бучков


    Напротив! Тестовете трябва да бъдат скъпи, за да се стимулира ваксинацията. Във Франция го изминаха този път. В началото на пандемията ме тестваха безплатно всеки път, когато кацна в Париж, а сега ти искат да покажеш негативен резултат, ако не си ваксиниран!

  68. 68 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    До коментар [#25] от "dedoliben":

    "Трябва да си болен Мозък за да се Ваксинираш."

    Да, така е! Трябва да си болен Мозък за да НЕ се Ваксинираш.

  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Весело

    ихааа... ще се дупна 5-6 пъти
    —цитат от коментар 39 на Viva la tsar Asen i tsar Kiro


    Хаха... сега вече си за това да има бустерни дози, нали!? В Израел бият 4-та доза вече (две от тях бустерн). Повече бустери, повече кинти. Хахаа.... :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#66] от "Иво":

    не съм съгласен. За жалост познавам немалко хора които макар със симптоми не се тестваха за да не са в карантина. Е, това се промени откакто има зелен сертификат за преболедувал и същите ги беше много яд.

    You don't know what you don't know.
  71. 71 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Ето,сега вече ще се разбере това,което аз отдавна съм забелязал-че циганите са повече от ромите в българия.Няма да е лошо да се учреди специален сертификат за ваксинираните срещу заплащане.За да сме наясно с броя на помиярите.

  72. 72 Профил на pacinaldo6
    pacinaldo6
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#38] от "dsj121071360":

    Що бе, поляците като са на 55 % как са, малко по 800 дневно са чао, ама мисля, че не е проблем това, важното е, че западняците не им се смеят, нали?

  73. 73 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3352 Весело

    До коментар [#56] от "vassilun":

    Хаха... удари ли си бустера? Ако не, може поне за него да вземеш някой лев. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  74. 74 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    Не зная защо от Харвард решиха да извадят на преден фронт точно тази семпла бабичка. Госпожата има внучета, защо не я оставят да си ги гледа на спокойствие.
    —цитат от коментар 12 на Lazarus


    Госпожата е ГОСПОЖИЦА и отдава цялото си време , сили , знание , можене и идеология да бъде в помощ , подкрепа ида дава съвети за ПРЕМИЕРА !

  75. 75 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    *ати стратезите, *ати комуникацията... значи в момента, в който кажеш че "ЩЕ", отлагаш всичко за тогава... пфу

  76. 76 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    До коментар [#42] от "svetlio_rm":

    "Само да отбележа към вчерашна дата успеха на силно ваксинираните западни страни в Европа:

    Великобритания: население: 67 милиона / 106,122 нови случая / починали: 140
    Франция: население: 67 милиона / 84,272 нови случая / починали: 170
    Испания: население: 47 милиона / 60,041 нови случая / починали: 50
    Германия: население: 83 милиона / 45,858 нови случая / починали: 475
    Италия: население: 60 милиона / 36,293 нови случая / починали: 129

    Българияия: население: 7 милиона / 1,463 нови случая / починали: 50
    Сравнението с ваксинирана Испания е много показателно!

  77. 77 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Премиерът Кирил Петков и правителството имат много интересни идеи за стимулиране на ваксинацията в страната, -каза днес пред "Нова телевизия" съветникът на министър-председателя по въпросите на COVID-19 проф. Радка Аргирова.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Най-интересното е , че не са намерили нормален лекар с практика за съветник по Ковид въпросите !

  78. 78 Профил на Bond007
    Bond007
    Рейтинг: 166 Весело

    Да припомним от вчера:

    "Вече се доказа, че Омикрон не се влияе от ваксините, които използваме днес. Важно е да се ваксинираме с трета доза. Няма как по друг начин да се предпазим, апелира проф. Аргирова."

    🤣🤣🤣🤣

  79. 79 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    Пълно падение. При спадащ брой инфектирани.. те да дават пари за нещо, което май не работи.. Абе, къде е уловката? Нещо не схващам.
    —цитат от коментар 47 на Tod


    Това нещо, "което май не работи", си работи много добре!
    Сравни ваксинирана Испания с неваксинирана България:

    Испания: население: 47 милиона / 60,041 нови случая / починали: 50
    Българияия: население: 7 милиона / 1,463 нови случая / починали: 50

  80. 80 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 790 Весело

    Интересно по колко пари ще се дават!? Нека погадаем.... 50 лева? Може би 100... !? :-)
    —цитат от коментар 58 на Иво


    Зависи пфайзерите какъв процент печалба са прежалили. Значи, от вас досега искахме по сто кинта за доза, сега кандисваме на осемсе. Остатъка го раздавайте на туземците, сметнали сме, че като се юрнат, приходите пак ще надхвърлят досега дето ви чакахме.

  81. 81 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    нормално-циганите и най-простите хора не искат да се ваксинират.И едните и другите кълват на зелено-дай му 50-100лви са готови.По добре да се пръснат едни пари,отколкото да се пълнят болниците.Вярно тези хора умират по -често,но трябва ли да чакаме години да измрат всички неваксинирани.

  82. 82 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 291 Неутрално

    До коментар [#42] от "svetlio_rm":"Испания: население: 47 милиона / 60,041 нови случая / починали: 50 Българияия: население: 7 милиона / 1,463 нови случая / починали: 50Сравнението с ваксинирана Испания е много показателно!
    —цитат от коментар 76 на vassilun


    В предвид, как регистрират починали от катастрофи като ковид случаи, до края на пандемията и след това пак ще сме лидери по смъртност.
    Струва ми се, че масово писачите на коментари не живеят в България и не знаят как всеки лекар/здравно заведение се старае да извлича максимална печалба от всичко.

  83. 83 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Всички хазартни типове сега ще се ваксинират. И след това като играят и сърцето им няма да издържи на натоварването. Да му мислят казината , че ще останат без клиентела.

  84. 84 Профил на Чубрица
    Чубрица
    Рейтинг: 194 Любопитно

    Радка защо не си е сложила маската на носа?

    "Само разумният и братският съюз между народите е в състояние да унищожи теглилата" Христо Ботев
  85. 85 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#24] от "meteowrite":

    Не, по- добре би било всеки месец да има томбола. Така и бустерите ще се усилят.
    И не два - три апартамента, а 20- 30 месечно, тогава да видите, каква масова ваксинация ще настъпи?!? И разбира се трябва да бъде включено във вечерните шоута по националните телевизии, за да има гледаемост.
    Леле- мале, а Васко "кръпката" пееше, че "Комунизма си отива"!!!

  86. 86 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До всички антиваксъри: отворете https://www.worldometers.info/coronavirus/
    Сортирайте Европа и след това смъртни случаи на 1 млн. души население. Предполагам вашите антиваксърски сърца ще се стоплят от гледката, тъй като България гордо стои на първо място. Не само в ЕС, а в цяла Европа!
    Сега отидете на данните за цял свят. Сортирайте отново същия показател. Е, там поне Перу ни изпреварват и сме втори в света...

  87. 87 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#79] от "vassilun":

    хубава извадка от данни, но по нашите земи явно математиката/статистиката не са ни сила :(

    You don't know what you don't know.
  88. 88 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    прав си-при 67млн-140 починали-в България 6 млн-150 починали-нали се вижда ползата от ваксините.

  89. 89 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Весело

    До коментар [#56] от "vassilun":Хаха... удари ли си бустера? Ако не, може поне за него да вземеш някой лев. :-)
    —цитат от коментар 73 на Иво


    Да, ударих го миналата събота в The Mall! Минах се, мамка му! :-)

  90. 90 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3344 Неутрално

    омикрон е многократно по заразен от предишните варианти. Броят на заразените се удвоява всеки 2 дни. Хубавото е (ако може така да се каже), че се кара по принцип по-леко, особено от прясно ваксинирани. Но пък поразява децата повече.

    Ваксинирайте се! Ако са минали няколко месеца откакто сте ваксинирани, сложете си бустерна доза. Няма никаква причина да не го направите! А сега дори може да спечелите пари на ръка!

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  91. 91 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#42] от "svetlio_rm":"Само да отбележа към вчерашна дата успеха на силно ваксинираните западни страни в Европа:Великобритания: население: 67 милиона / 106,122 нови случая / починали: 140Франция: население: 67 милиона / 84,272 нови случая / починали: 170Испания: население: 47 милиона / 60,041 нови случая / починали: 50Германия: население: 83 милиона / 45,858 нови случая / починали: 475Италия: население: 60 милиона / 36,293 нови случая / починали: 129Българияия: население: 7 милиона / 1,463 нови случая / починали: 50Сравнението с ваксинирана Испания е много показателно!
    —цитат от коментар 76 на vassilun


    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Кое е показателно , Г-н Фаучи ?
    Общата смъртност на вакса-държавите е по-висока тази година , спрямо миналата година , когато не бяха санирани .
    На Вас какво Ви показва това ?
    Че ваксините работят ?
    Или че статистиката на Ковид смъртността е достатъчна да Ви убеди , че не сте овца ?

  92. 92 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#21] от "Vesselin Velkov":

    Тръмп с какво го лекуваха от Ковид? !
    Образовайте се малко - ако Ви напиша имената на препаратите, разрешени от FDA, това с какво ще Ви помогне? Въпросът е, че са скъпи, а нашите "загрижени за здравето" ни управници не им се дават пари. Ама хич.

  93. 93 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    До коментар [#42] от "svetlio_rm":"Само да отбележа към вчерашна дата успеха на силно ваксинираните западни страни в Европа:Великобритания: население: 67 милиона / 106,122 нови случая / починали: 140Франция: население: 67 милиона / 84,272 нови случая / починали: 170Испания: население: 47 милиона / 60,041 нови случая / починали: 50Германия: население: 83 милиона / 45,858 нови случая / починали: 475Италия: население: 60 милиона / 36,293 нови случая / починали: 129Българияия: население: 7 милиона / 1,463 нови случая / починали: 50Сравнението с ваксинирана Испания е много показателно!
    —цитат от коментар 76 на vassilun


    Вчера си сложих трета доза. И съм спокоен. Дори и в даден момент да се заразя, вероятно ще го изкарам по-леко. Но мои близки починаха, недочакали ваксините.

  94. 94 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2571 Весело

    В 11 ч. Кирил Петков ще направи изявление, тогава ще разберем подробностите. При всички случаи, и 50 лв. да е стимулът, ще има сериозен скок във ваксинациите, в момента поставените игли според коронавирус.бг са около 90 хил. на седмица. Няма лошо, по-добре това, отколкото много повече за лечение и компенсации на бизнеси.
    Да видим.

  95. 95 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#18] от "bpcorp":

    Мисля, че идеята ти е добра. Ако сертификатът е нещо като лотариен билет предполагам, че на държавата ще й излезе по-евтино да раздаде един-два апартамента в по-евтините квартали, 2-3 нови коли и разни други печалби.

    До коментар [#38] от "dsj121071360":
    Горното предложение е по-евтино.

    Не ми харесват въобще идеите за масово раздаване на пари на калпак по какъвто и да е повод, както и безплатните благини.
    Така например вместо да се правят детските градини безплатни с по 25-28 деца в група и персонал с унизително ниски заплати, по-добре да се вдигне максималната такса за детска градина и подоходният критерий да се направи така, че почти всички родители да плащат макар и минимална такса.
    При това положение ще може да се намали броят на децата в групата и да се вдигнат заплатите на персонала.


  96. 96 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Любопитно

    До коментар [#91] от "stenlyaka":

    "Кое е показателно , Г-н Фаучи ?"

    Показателното, г-н stenlyaka е, че ваксинирана Испания с 47 милиона население и 60 хиляди новозаразени на ден има 50 починали, колкото и неваксинираната България със 7 милиона население и 1 500 новозаразени! Това дали те кара за се замислиш за причината?

  97. 97 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Тази година някои удариха джакпота.
    Избори след избори, и сега пак бонуси.
    Живи и здрави да са, да ги харчат.
    Мда

  98. 98 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#91] от "stenlyaka":

    Обяснено с няколко думи на прост език, така че и такива като теб да го разберат, че в държавите с високо ваксинационно покритие смъртните случаи съпоставени към броя на новите случаи и към броя на населението, са многократно по-малко от държави като нашата, където "разбираме" от всичко и те "пък ще ми кажат какво да правя с тялото си".

  99. 99 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Разиграйте 2-3 апартамента в София на томбола за ваксинирани и само в рамките на няколко месеца ще достигнем до стаден имунитет!
    —цитат от коментар 18 на bpcorp


    Колкото на Англия и Португалия ли ще е имунитета, или по- висок?

  100. 100 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    До коментар [#93] от "Vesselin Velkov":

    "Вчера си сложих трета доза. И съм спокоен. Дори и в даден момент да се заразя, вероятно ще го изкарам по-леко. Но мои близки починаха, недочакали ваксините."

    Точно така! Аз също си сложих бустер миналата събота в The Mall! Цялото ми семейство сме ваксинирани, включително 78-годишната ми майка!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK