Коронавирусът продължава да отстъпва: половината страна не е в червената COVID зона

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1609 Любопитно

    Картата се мени Двата въпроса остават:
    1 Защо има още живи в Калофер?
    2 Защо Кърджали все е или последен или пръв?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  2. 2 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Да не се лъжем - реално от няколко дни се надига следващата вълна.
    А голяма част от българите се мислят за тарикати.

  3. 3 Профил на Alexander Kotcev
    Alexander Kotcev
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Не е ли нормално да се потърсят отговори на въпроса, защо в Африка, Южна Америка и голяма част от Азия няма Ковид.

  4. 4 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Трудно пиша, тежко ми е, как така в дива и варварска България, където само 30% са ваксинирани вирусът отстъпва, а в такива цивилизовани и ваксинирани на 120% държави вирусът настъпва?...
    Къде е логиката?...
    Как да се пропагандира ваксинирането?...

  5. 5 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 241 Неутрално

    От около седмица активните случаи нарастват, т.е. новозаболелите са повече от оздравелите. Не виждам повод за оптимизъм.

  6. 6 Профил на Силвия Колева
    Силвия Колева
    Рейтинг: 35 Неутрално

    От умрелите у нас от ковид през изминалите 6 месеца 94% са НЕВАКСИНИРАНИ.

    https://coronavirus.bg/bg/statistika/positive-dead

  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1167 Весело

    Не е ли нормално да се потърсят отговори на въпроса, защо в Африка, Южна Америка и голяма част от Азия няма Ковид.
    —цитат от коментар 3 на Alexander Kotcev


    Няма тестове - няма заразени!
    Хаха!

    В Русия съм! В Русия съм!
  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1167 Весело

    Как да се пропагандира ваксинирането?...
    —цитат от коментар 4 на anonimnii


    "Ваксинирай се! Намали въглеродния си отпечатък до нула"

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#2] от "Virgin":

    > Да не се лъжем - реално от няколко дни се надига следващата вълна.

    Абсолютно съгласен, ситуацията е силно притеснителна и изглежда вече да излиза извън контрол.

    કટાક્ષ
  11. 11 Профил на hal
    hal
    Рейтинг: 23 Неутрално

    До коментар [#6] от "Силвия Колева":

    Нормално, при положение, че у нас неваксинираните са повече от ваксинираните, да имат повече разболели се и умрели. Защо не погледнеш какво се случва в страните в които имаше 90% ваксинирани, колко хора се разболяват и умират и какви са те? И изобщо, защо трябва да се вярва на тези стъкмистики, пардон статистики? Виждаме, че всичко в света е една пародия през последните 2 години. Което дори няма научна обосновка, при положение, че много ясно науката е казала: по време на пандемия/епидемия ваксинирането е строго забранено, защото така се подпомага разпространението и разклоняването на заразата. Няма такъв фарс. Една шайка стана неимоверно богата от тези ваксини. Освен това виждаме как постепнно се унищожава дребния бизнес на хората и всичко става тотално под властта на големите корпорации. Това е голямото нулиране на световната икономика и налагането на трансхуманизма под формата на цифрова диктатура /комунизъм/. Извършва се пред очите ни, последните 2 години. Не е конспиративна теория това /между другото много т.н "конспиративни теории" се оказват истина вече, както сами виждате/, а се заявява личности като Клаус Швааб и тн. Мислете, мислете, мислете...Не казвам, че няма вирус и че не умират хора, а казвам, че не ваксините бяха пуснати заради вируса, а вируса беше пуснат заради ваксините. От което следва, че дългосрочните последици за човечеството ще са много по-големи от ваксинацията, откокото от вируса. Ако сме живи и здрави, ще видим до 2-3-5 години какво ще се случва.

  12. 12 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#6] от "Силвия Колева":

    > От умрелите у нас от ковид през изминалите 6 месеца 94% са НЕВАКСИНИРАНИ.

    Тия дето са приключили пълния ваксинационен цикъл през февруари а са си заминали ноември за какви ги брои статистиката ?

    કટાક્ષ
  13. 13 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#5] от "inspektora":

    >От около седмица активните случаи нарастват,
    > т.е. новозаболелите са повече от оздравелите.

    Да ти е хрумнало че са празници и секретарките дето веднъж на няколко дни въвеждат данните за 'оздравелите' са в 'дълга КОВИД почивка' ?

    કટાક્ષ
  14. 14 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#3] от "Alexander Kotcev":

    > защо в Африка, Южна Америка и голяма част от Азия няма Ковид.

    Нямат пари за тестове.

    То никои не брои болни КОВИД. Броят се положителни резултати от тестове.

    Ако нямаш пари за тестове - бройката ти ще си седи на нула.

    કટાક્ષ
  15. 15 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2240 Любопитно

    До коментар [#4] от "anonimnii":

    Края на май месец също отстъпваше и беше трудно да се обясни. Да видим как ще е след Иванов ден.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  16. 16 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#15] от "Consumer":

    > Да видим как ще е след Иванов ден.

    Догодина няма да има Иванов ден. Края на Света идва с Хорото предишния ден.

    કટાક્ષ
  17. 17 Профил на pacinaldo7
    pacinaldo7
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#15] от "Consumer":

    Да не би да отстъпи, щото е сезонен грип?

    Имаш ли Научно обяснение що лятото имаме по 1-2 умрели от Ковид и 200-300 Заразени, не болни?

    Не, не е топлото време, както виждаме от Бразилия, Индия и подобни. Друго Научно обяснение имаш ли, Консуматорче?

  18. 18 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2240 Любопитно

    До коментар [#17] от "pacinaldo7":

    Егати сезона от март 2020 насам. Ако трябва да сме точни лятото на 2020 беше също спокойно, но после настана погром и имаше локдаун.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  19. 19 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 1064 Любопитно

    Да не се лъжем - реално от няколко дни се надига следващата вълна.А голяма част от българите се мислят за тарикати.
    —цитат от коментар 2 на Virgin


    Ако под голяма част разбираш близо до 95% съм напълно съгласен с теб 😉

  20. 20 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7051 Неутрално

    Значи в Кърджали хората се оказаха най-интелигентни и информирани.

  21. 21 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Баба Радка няма ли да изпълзи пак в някое студио и да ни обясни,как така ,в страна с 30% ваксинирани,половин България е в жълто?
    И как чужденците ще се изплашат и ще ни заобикалят,че може и санкции да ни наложат за този„провал“.
    Около нас ваксинираните съседи мислят за локдаун,а пък ние ,будалите, щракаме с пръсти и пълним заведенията.

  22. 22 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Ш'си говорим след 2 седмици, или по-точно към Атанасовден :)

    Наздраве, и весело посрещане!

  23. 23 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Ш'си говорим след 2 седмици, или по-точно към Атанасовден :)

    Наздраве, и весело посрещане!

  24. 24 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Тези дни мисля да си направя резервация за семейната лятна почивка на българското море (за началото на август, 8 дни).
    Сигурен съм, че няма да сбъркам - ранните резервации по начало са си по-евтини, а през лятото ковид-истериите все пак са традиционно ниски.

  25. 25 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Затишие пред буря.

    Омикрона ще промени фона.

    И то много скоро.

  26. 26 Профил на no_bs
    no_bs
    Рейтинг: 314 Неутрално

    За знаещите немски език трите професионално филмирани части на документалния филм на Servus TV Австрия (телевизията на RedBull) с интервюта със световни капацитети и нобелови лауреати в медицината, биологията, химията и физиката от много страни по света

    Част 1: http://www.servustv.com/aktuelles/v/aa-27juub3a91w11/
    Част 2: http://www.servustv.com/aktuelles/v/aa-28a3dbyxh1w11/
    Част 3: https://www.servustv.com/aktuelles/v/aa-28zh3u3dn2111/

    Първо съм ваксиниран, а след това заразен и оздравял, но не и "зомбиран" - политиците и медиите са вредни за вашето здраве.
  27. 27 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    До коментар [#18] от "Consumer":

    Много хора измряха заради липса на достъп до здравно заведение, неглижиране на хроничните заболявания, лекуване по телефона, отказ на линейка, защото не е болен от ковид, както и нелекуване в отделенията - 9 от 10 излизат с краката напред.

  28. 28 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#6] от "Силвия Колева":Нормално, при положение, че у нас неваксинираните са повече от ваксинираните, да имат повече разболели се и умрели. Защо не погледнеш какво се случва в страните в които имаше 90% ваксинирани, колко хора се разболяват и умират и какви са те? И изобщо, защо трябва да се вярва на тези стъкмистики, пардон статистики? Виждаме, че всичко в света е една пародия през последните 2 години. Което дори няма научна обосновка, при положение, че много ясно науката е казала: по време на пандемия/епидемия ваксинирането е строго забранено, защото така се подпомага разпространението и разклоняването на заразата. Няма такъв фарс. Една шайка стана неимоверно богата от тези ваксини. Освен това виждаме как постепнно се унищожава дребния бизнес на хората и всичко става тотално под властта на големите корпорации. Това е голямото нулиране на световната икономика и налагането на трансхуманизма под формата на цифрова диктатура /комунизъм/. Извършва се пред очите ни, последните 2 години. Не е конспиративна теория това /между другото много т.н "конспиративни теории" се оказват истина вече, както сами виждате/, а се заявява личности като Клаус Швааб и тн. Мислете, мислете, мислете...Не казвам, че няма вирус и че не умират хора, а казвам, че не ваксините бяха пуснати заради вируса, а вируса беше пуснат заради ваксините. От което следва, че дългосрочните последици за човечеството ще са много по-големи от ваксинацията, откокото от вируса. Ако сме живи и здрави, ще видим до 2-3-5 години какво ще се случва.
    —цитат от коментар 11 на hal9000


    Там имат необяснена по-висока смъртност. Статистиката е стъкмистика. Ако ваксините работеха... Португалия, Белгия и Нидерландия нямаше да са затворени с някакви фашистки правила. Да не се окаже накрая... трай бабо за хубост. Или да броим пилците на есен. Не са случайни тези поговорки.

  29. 29 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1331 Весело

    Е, няма угодия за ваксърите. До вчера ни обвиняваха за заразите, а днес не им отговаряме на изискванията и не се заразяваме 😁😁😁

  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Да се порадваме още няколко дни преди да ни връхлети следващата вълна!

  31. 31 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    Значи в Кърджали хората се оказаха най-интелигентни и информирани.
    —цитат от коментар 20 на Роси


    Информирани - дръжки.
    В регион Кърджали са налице реално сигурно два пъти по-малко калпака от колкото се водят по регистрация.
    На хуманитари трябва да се забрани да обсъждат и коментират статистически данни.
    По този повод се сетих - А, бе кво стана с преброяването?


  32. 32 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    Тревожно е, че броят на регистрираните заразени с ковид в София на спада въпреки натрупването на няколко почивни дни, което нарушава нормалната регистрация. А тъкмо през София следва да се очаква проникването на всеки нов вариант на вируса.
    Среднодневно:
    2-8.12 - 387
    3-9.12 - 370
    4-10.12 - 361
    5-11.12 - 368
    6-12.12 - 365
    7-12.12 - 349
    8-14.12 - 346
    9-15.12 - 362
    10-16.12 - 354
    11-17.12 - 348
    12-18.12 - 343
    13-19.12 - 333
    14-20.12 - 343
    15-21.12 - 343
    16-22.12 - 338
    17-23.12 - 364
    18-24.12 - 361
    19-25.12 - 354
    20-26.12 - 378
    21-27.12 - 367

  33. 33 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 723 Неутрално

    "Коронавирусът продължава да отстъпва"
    50 градусовата домашарка е непобедима!

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  34. 34 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Вече и белите държави съобщават че омикрона протича по леко и бързо. В Англия съобщават, че много от хоспитализираните са нямали нужда от допълнителен кослород и периода на хоспитализация е спаднал драстично до около 5 дена средно…

    Вируса сам ще ни спаси, тия ваксини само залъгваха положението. Всяка смъртност над 0.1% при ваксинация означава, че съответната ваксина е фарс. А ние говорим за 5% +от починалите че са с ваксина..

  35. 35 Профил на Georgi Pavlov
    Georgi Pavlov
    Рейтинг: 132 Весело

    До коментар [#30] от "selqnin":

    И после всичкото вакс под кревата!

  36. 36 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Да ги пита човек надяващите се на омикрона като на "по-добрата ваксина" откъде знаят какви ли са и дългосрочните последствия?
    Ако някой от авторитетите като Мангъров или Чорбанов вече не се е произнесъл.

  37. 37 Профил на Georgi Pavlov
    Georgi Pavlov
    Рейтинг: 132 Неутрално

    До коментар [#32] от "Patsis":

    София е топ кеймтрелс мишена.

  38. 38 Профил на kodzilla
    kodzilla
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Здравните власти у нас обмислят срокът за поставянето на подсилващата доза Covid ваксина да бъде шест месеца след втората доза. Това съобщи държавният здравен инспектор Ангел Кунчев.

    "Обмисля се и то много сериозно, тъй като днес направихме една справка за повече от половината страни в Европейския съюз.

    Шаренията е пълна: три, четири, пет, шест, всякакви месеци, но очевидно и развитието на епидемичната ситуация с Омикрон го налага, и вече наличните данни кога може да бъде направено".

    "Шаренията е пълна" ???? - след подобно изказване аз бих се скрил за 1-2 години

  39. 39 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Наблюдава се един факт, който ме тревожи - най-силно е разпространението на Омикрон във най-ваксинираните държави. Някой може ли да обясни, защо?

  40. 40 Профил на kodzilla
    kodzilla
    Рейтинг: 224 Неутрално

    А сега Кантарджиев:
    "Заради новия вариант Омикрон трябва да се постави трета доза от РНК ваксина, защото тя наистина предпазва. При първи две дози от AstraZeneca защитата е само 20%. Ако обаче се постави бустерна доза при две предишни от Pfizer, се изравнява защитата срещу Омикрон с тази срещу Делта варианта - 85% е сигурно...

    Омокрон излезе преди месец. Кога разбраха, че "трета доза РНК ваксина, НАИСТИНА предпазва?

    Пълна стъкмистика

  41. 41 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 127 Неутрално

    До коментар [#5] от "inspektora":

    И колко са "активните"?
    Ясно е , че не са 98 459, щото това оозначава никой да не е оздрявялвал от 7 ноември до ден днешен...та колко са?

  42. 42 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#39] от "4u4o":

    Не съм специалист, но предполагам, защото са най-посещаваните държави, много и най-различен народ се скупчва там.
    Едно е Лондон, Рим, даже и Атина, друго е София или Варна.
    Елементарно, Уотсън 😊

  43. 43 Профил на no_bs
    no_bs
    Рейтинг: 314 Неутрално

    До коментар [#39] от "4u4o":Не съм специалист, но предполагам, защото са най-посещаваните държави, много и най-различен народ се скупчва там.Едно е Лондон, Рим, даже и Атина, друго е София или Варна. Елементарно, Уотсън 😊
    —цитат от коментар 42 на 44bond_street


    Според предположението ти и последвалата от него логика, масата новозаразени в Лондон, Рим и даже Атина е от неваксинирани туристи.

    Печелиш приза за виц на деня. :-)))))

    П. П. Мисленето е сложно нещо, Уотсън.

    Първо съм ваксиниран, а след това заразен и оздравял, но не и "зомбиран" - политиците и медиите са вредни за вашето здраве.
  44. 44 Профил на djw361094662
    djw361094662
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма проблем след нова година от ЕС ще почнат да нагласяват "правилните " статистики :)))))) Не може най нефакснатата държава в ЕС да няма заболели, ще вземат да се питат западните стада, какво става, те не че вече не се питат де, що трябва си слагат една и съща факса всеки месец :))))))))))))
    Впрочем след като вече си признаха че "тестовете" за кромид нищо не измерват, що още се вадят подобни карти с червени и зелени зони ? :))))
    П.П. математиците ще обяснят ли що заразените деца са 0.00002 процента, те друг биологичен вид ли са ? :)))))))))))))))))))))))))

  45. 45 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#43] от "no_bs":

    За неваксаните туристи ще се разбере, като си го занесат обратно вкъщи.
    Но това е странична линия, за която се хващаш. За гъстотата на населението и за динамиката на движението става въпрос, по тази кръгла земя.

  46. 46 Профил на avenger2007
    avenger2007
    Рейтинг: 41 Неутрално

    Според определението на СЗО за епидемия,което беше актуално до февруари 2020 год никога не сме били в червената зона,пък какво остава сега да излизаме от нея.

  47. 47 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 112 Неутрално

    За Англия, ако искаш да влезеш, трябва да си предплатиш тестовете за втори и (ако не су ваксиниран) осми ден. С реален адрес, на който да си изкараш карантината евентуално.
    Но за другите световни столици това не важи, въпросът е да си влязъл незаразен, а как ще излезеш - няма значение.

  48. 48 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Трудно пиша, тежко ми е, как така в дива и варварска България, където само 30% са ваксинирани вирусът отстъпва, а в такива цивилизовани и ваксинирани на 120% държави вирусът настъпва?...Къде е логиката?...Как да се пропагандира ваксинирането?...
    —цитат от коментар 4 на anonimnii


    Наистина е трудно!

    Държави с 90% ваксинирани са в логдаун, а антиваксърска България заразата намалява?

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  49. 49 Профил на Sanyu
    Sanyu
    Рейтинг: 89 Неутрално

    В Африка към 6% са ваксинирани и никога не са били червени.
    Европа е 85-90% ваксинирани и пак са затворени.
    И при нас отстъпва. Явно защото сме малък % боднати.
    ЕС е лошия пример, следвайте Африка и не се боцкайте ако искате вируса да отстъпи!

  50. 50 Профил на Тасков
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ама как така отстъпва бе ? Като в цяла Европа настъпва. Я се коригирайте !

  52. 52 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 127 Весело

    Ето, гърчолята вече се коригираха за прзничните липси, наваксаха с броиките : ) : ) : )
    https://trud.bg/шок-в-гърция-с-21-657-ковид-заразени-за-един-ден-9-882-в-атика/

  53. 53 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 127 Весело

    Я, и португалците счупиха рекорда, над 17 хилки, а те не бяха ли... май тъй става като се опиташ да спреш река със задника си, водата просто го заобикаля, при това с по-висока скорост. Той и Бернули нещо подобно имаше, закони природни разни...

  54. 54 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 127 Любопитно

    Италия 78К, кралството 129К, Франция...Франция 179К...пак проспахме Омър-р-ркронн-х-р-р-р
    Що така бре : )

  55. 55 Профил на ivanko1
    ivanko1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#3] от "Alexander Kotcev":

    как да няма-пътувам често до Латинска Америка и си има, но никой не тества и не говори. В Перу са с по 2 маски навън. Също са напред с ваксинациите

  56. 56 Профил на ydn091065851
    ydn091065851
    Рейтинг: 156 Неутрално

    До коментар [#48] от "Полковник Паликъщов":

    микрончето още не е дошло в БГ както трябва.. ще видиш след две седмици каква ще е сеч.
    всичкия гастербайтер който ще дойде да празнува по празниците ще дойде и с новото щампче... не ми се мисли колко заразени ще има... няма повод за оптимизъм..

  57. 57 Профил на Облако в Штанах
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK