
© Юлия Лазарова
Йорданка Фандъкова
Столичната община и 24-те районни администрации вече предлагат електронни услуги за някои административни дейности. От 4 януари общината е включена в портала, поддържан от Държавната агенция "Електронно управление" (ДАЕУ). Сега гражданите могат онлайн да извършват проверка и плащане на местни данъци и такси, адресна регистрация, заявяване и получаване на удостоверение за граждански брак и др. Предоставянето на повече електронни услуги за гражданите и бизнеса е един от приоритетите в програмата за управление на кмета Йорданка Фандъкова.
Е-услугите са възможни чрез влизане в електронния портал на Столичната община, в секция "Услуги" - https://svc.sofia.bg/, където потребителите могат да видят описанието на всяка услуга, начините на подаване, заплащане и получаване на удостоверенията. Гражданите и юридическите лица могат да ползват и сайта на ДАЕУ https://egov.bg/wps/portal/egov/nachalo