И кой да го “измисли” безопасното място за почивка? С маркировка, осветление, знаци, липса на “меч” по средата? Коя “калинка” от държавните служители наредили се на софрата да го измисли?
Въпросната магистрала също е незаконна. Пусната е 2006 г без акт 16 и с незавършени отчуждителни процедури. Грозданчо ще я спре ли сега? Направо да праща багерите да я събарят.
В България е пълно с опасни пътни участъци, поради некомпетентност, кражби и безхаберие. Тези пет метра два месеца ги "ближат". Погледнете и останалите пътища, пълно е дори с абсурдни изпълнения, или ще чакаме други трагедии, за да слагате маркировка и пренареждате?
При положение, че загинаха толкова хора и знаят, че ще им проверят работата на 100%, милите пак си оставиха ръцете...както винаги де. Мисля, че е крайно време в БГ да се направи и университет със специалности като: Качесвено поставяне на пътни шахти и знаци; Поставяне на качествена и трайна маркировка; Качествен ремонт и строителство на пътища и т.н, че май само такъв нямаме ама те пътните фирми нямат нужда от акъл, само от държавни пари и звънредни ремонти на ремонтите
Корупцията убива. Дори да не е непосредствено. Корупцията и назначаването по партийна/роднинска линия и свързаната с тях липса на контрол и безотговорност, водят до разминаване на професионализма и толериране на безхаберието. Ръководството на АПИ е назначавано от властващата партия без значение компетентност, само да подпомага и прикрива кражбите и некадърното строителство. Тия съответни шефове назначават надолу по системата близки на тях калинки. Съвестните експерти или са принудени да се примирят или напускат/биват уволнявани. Накрая на никой не му пука, защото реално няма отговорност. Работата се върши през пръсти. А от един момент нататък вече дори не може и да бъде свършена, защото нама капацитет. Има калинки, а не експерти. И това е навсякъде. Знам за енергетиката, където след управлението на ДПС няма читави инженери и работници. Особено в смесените райони, където назначават хора, които едва говорят български. Имаме вече катастрофи причинени от лоши пътища и скапана маркировка. Чакам срутени мостове и тунели, пробити язовирни стени, срив в енергийната система..... А в един момен специалисти-дори и да ги търсим- няма да има. В момента на практика няма инженери ВиК, под 30г. , които да работят в дружествата. Такива под 40 също са кът.
Маркировката и знаците у нас навсякъде са в състояние.... да не вършат никаква работа в помощ на шофьорите. Засега единственото спасение е внимателно шофиране със скорост значително под ограничението за дадения участък.
другари комунисти (ПП, БСП, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Таралеж
Рейтинг: 2492 НеутралноИ кой да го “измисли” безопасното място за почивка?
С маркировка, осветление, знаци, липса на “меч” по средата?
Коя “калинка” от държавните служители наредили се на софрата да го измисли?
chichka
Рейтинг: 2167 ВеселоВъпросната магистрала също е незаконна. Пусната е 2006 г без акт 16 и с незавършени отчуждителни процедури. Грозданчо ще я спре ли сега? Направо да праща багерите да я събарят.
Русия е проказата на планетата Земя.karatista
Рейтинг: 2930 Неутралнокакто каза каката - затваряйте я тая отбивка и като я направите наново, тогава пак
mr. Gorbachev, tear down this wall!truder
Рейтинг: 15 НеутралноВ България е пълно с опасни пътни участъци, поради некомпетентност, кражби и безхаберие. Тези пет метра два месеца ги "ближат". Погледнете и останалите пътища, пълно е дори с абсурдни изпълнения, или ще чакаме други трагедии, за да слагате маркировка и пренареждате?
vcb
Рейтинг: 8 НеутралноПри положение, че загинаха толкова хора и знаят, че ще им проверят работата на 100%, милите пак си оставиха ръцете...както винаги де. Мисля, че е крайно време в БГ да се направи и университет със специалности като: Качесвено поставяне на пътни шахти и знаци; Поставяне на качествена и трайна маркировка; Качествен ремонт и строителство на пътища и т.н, че май само такъв нямаме ама те пътните фирми нямат нужда от акъл, само от държавни пари и звънредни ремонти на ремонтите
filofob
Рейтинг: 1513 НеутралноКорупцията убива. Дори да не е непосредствено. Корупцията и назначаването по партийна/роднинска линия и свързаната с тях липса на контрол и безотговорност, водят до разминаване на професионализма и толериране на безхаберието. Ръководството на АПИ е назначавано от властващата партия без значение компетентност, само да подпомага и прикрива кражбите и некадърното строителство. Тия съответни шефове назначават надолу по системата близки на тях калинки. Съвестните експерти или са принудени да се примирят или напускат/биват уволнявани.
Накрая на никой не му пука, защото реално няма отговорност. Работата се върши през пръсти. А от един момент нататък вече дори не може и да бъде свършена, защото нама капацитет. Има калинки, а не експерти. И това е навсякъде. Знам за енергетиката, където след управлението на ДПС няма читави инженери и работници. Особено в смесените райони, където назначават хора, които едва говорят български.
Имаме вече катастрофи причинени от лоши пътища и скапана маркировка. Чакам срутени мостове и тунели, пробити язовирни стени, срив в енергийната система.....
А в един момен специалисти-дори и да ги търсим- няма да има. В момента на практика няма инженери ВиК, под 30г. , които да работят в дружествата. Такива под 40 също са кът.
Миро
Рейтинг: 450 НеутралноМаркировката и знаците у нас навсякъде са в състояние.... да не вършат никаква работа в помощ на шофьорите. Засега единственото спасение е внимателно шофиране със скорост значително под ограничението за дадения участък.
другари комунисти (ПП, БСП, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!Маршалов
Рейтинг: 482 НеутралноДо коментар [#5] от "vcb":
мурзилкаСигурно и дипломите им са купешки, или са изплагиатствано нещо за дисертацията си, тези с вишУ с някаква степен.
Маршалов
Рейтинг: 482 ЛюбопитноСтарши научен сътрудник по пътна безопасност у нас в БГ, да се разбира ли като старшинка, от школата в Симеоново.
мурзилкаКортик
Рейтинг: 2845 НеутралноОт харвардци одити да искаш! (най-обичам манУ да намирам) За истинска работа не ги търси!
Червена линия, червен картонzo
Рейтинг: 626 НеутралноКое не позволява на сегашното топло пролетно време да се постави маркировка? Защо мърлявщината е такава отвратителна българска черта?
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYdoroteus
Рейтинг: 897 НеутралноНе бе ! Да извикат арх. Виолета Комитова .....
Тя всичко знае и всичко може ! Дори и паркинг е виждала - и за автомобили и за строителна техника !
pet fire
Рейтинг: 3496 Неутрално"След две преправяния фаталният участък от "Струма" все още не отговаря на изискванията"
Излиза че нямаме строители на пътища