Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ако събираме над 95% приходите от метрото, то за трамваи, автобуси, тролеи най-вероятно говорим за максимум 25%. Иначе съм съгласен, че по-добре да се возят повече хора с градския транспорт, а не с лични автомобили ама за тази цел трябва и малко мислене от страна на общината преди да издава нови разрешителни за строеж.
Винаги съм бил, съм и ще бъда противник на всякаква държавна помощ. Но когато дърбавата е виновна за една криза, тя дължи помощ на пострадалите от нейните дейдтвия...
Чакайте нещо не е така. С толйкова милиони може на ВСЕКИ който ползва ГТ да му се издаде Целогодишна карта. Ако се наливат такива луди пари не е ли по добре ГТ да е безплатен?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Абе всичко ли трябва да плащаме на Софиянци? Досега парното сега и градския транспорт. Не стига, че са най-богатия град с най-висои заплати и пак не могат да си платят билетчето за трямвай.
МООЛЯ?? По двеста лева на човек помощ??? По близо хикяда лева за четиричленно семейство??? И що гражданите на Павликени да плащат за транспорта в София от данъците си???
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#1] от "НеКой": Още от миналата година в нашият квартал транспорта минава на по голям интервал,сега е през 20 минути .Уж нямала хора заради коронавируса , сега ограничения няма, трябва да се тъпчем като сардели и да чакаме зимата на студа или който има кола да се качва на нея .Попитай кметицата защо на частните линии плаща повече отколкото на общинските за един километър , при частниците горивата са по скъпи или автобусите им горят двойно повече гориво .А може би това се нарича корупция , взехме едни пари за да ви пуснем по маршрутите в София , сега чрез цените ще ви ги върнем.
Първо не е толкова. Второ направете билечето 2 лв., като не си покривате разходите. От къде-накъде Павликени или долно-нанагонище ще плаща за градския транспорт в София.
Я па ти, не е толкова. Ще видиш новите цени в магазина през следващия месец. все ще са нови. Една инфлация, която Киро, за разлика от куролацията, така и не забеляза, още докато беше недействителен министър.
Един въпрос - къде отиват всичките милиони, които се събират от синя и зелена зона?
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
Като прибавиш и парите за Топлофикация, това са парите сигурно за половината областни градове. Половин България работи за да субсидира столичния транспорт и столичното парно. И края ѝ не се вижда на тази черна дупка...!
Е, като за нула време ГЕРБ откраднаха 100 млн за електронната система за таксуване, която все още никой не е видял, как да не му трябва поредното спасяване на СГС. Така както и на топлофикация и т.н. ГЕРБ=кражба след кражба. То затова след още 10 години България ще е 4 млн. Унищожихте цяла една нация, изроди!
Винаги съм казвал: всяка една обществена услуга трябва да струва толкова, колкото струва! От там насетне държава, община, фондация,фирма или който и да е да плаща част ил цялата цена за избрана от тях група хора! Пенсионера си купува рдовен билет за БДЖ, държавата като ска му плаща част или целуя билет! В магазина да няма различни цени за хляба за пенсионери, ученици или инвалиди?
До коментар [#9] от "Doge":Ми то щото инфлацията вече над 30% на годишна база.Ако ще си го признава официално правителството, после да си тръгва и да правим нови избори.
Какво се оплакваш бе мамин? Нали идола ти еднокнижник наля 3 милиарда и построи ненужна тръба за 1 година, а тази, която трябва за алтернативни доставки на по-евтина газ 12 години я мота и още я няма. Избори му се прищели, защото им остана само от София да усвояват, усвояването през незаконни магистрали и язовири секна и шкафчето не се пълни.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Ще надува ОПГ-то докато се намеси държавата и внесе по-евтини храни. Много е просто. После ще се молите някой да ви купи развалените храни. Можеш да видиш колко струва едно масло в момента в една немска бакалия и колко е в същата бакалия в България. Доста ще се учудиш. Същото е за много други основни стоки.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Пак те питам, откъде-накъде Павликени, с. Долно уйно и Кутово Конаре трябва да плащат а транспорта на Софианци? Не ми философствай, кое как се вдигнало
Абе всичко ли трябва да плащаме на Софиянци? Досега парното сега и градския транспорт. Не стига, че са най-богатия град с най-висои заплати и пак не могат да си платят билетчето за трямвай.
Плащаме си го и още как! Ама как да ползвам ГТ като е нередовен, мръсен, бавен, освен метрото, пък и служебната кола ми се съвсем безплатна :D
По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
А то няма абсолютно никакво мислене от страна на общината и следващата година просто представят сметката на държавата. Аз съм съгласен да се помогне на СКГТ, но при условия като на МВФ едно време: разписани тежки реформи на всички нива в дружеството и в самата община и изплащане на средствата след реално свършена работа. Както и точен график за връщането на целия кредит, разбира се. Същото трябва да важи и за Топлофикация.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Не бе ния да си напищем глупотевината а дали е вярна друг въпрос. Колко превозни средства са на Дизел? Добре си помисли.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
До коментар [#22] от "НеКой":Ще надува ОПГ-то докато се намеси държавата и внесе по-евтини храни.Много е просто. После ще се молите някой да ви купи развалените храни.Можеш да видиш колко струва едно масло в момента в една немска бакалия и колко е в същата бакалия в България. Доста ще се учудиш. Същото е за много други основни стоки.
В България няма икономика - всичко е далавера осигурена от "назначените" мутро-бизнесмени. В щатите всички магазини за хранителни стоки работят на 3-8% печалба. Преди около седмица имаше средни цени на основни хранителни стоки публикувани в dir.bg. Тук, въпреки огромната инфлация за последните няколко месеца цените са с 70% до двойно по-ниски от тези в България, при заплати който средно са 10-15 пъти по ниски.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аман от тази София ! Докато не изконсумира цяла България , няма да миряса. Да им плащаме транспорта, да им плащаме парното...и десетки други столични екстри. Да изберем друга столица......, например Левски , ще се построят десет сгради , пет държавни общежития и толкова. Евтино икономично и по ефективно ..
Да се подесетя... Грешката е от 1879 и лично на Марин Дринов. Столицата да бъде в района с най-ТЪПО, най-МЪРЗЕЛИВО и най-КРАДЛИВО население ! От тогава всичко в Родината върви на верев. Шопи и македонци крадат на поразия, просто защото са управляващи наглеци перманентно вече век и половина.
Тива е мега обидно! С жената бяхме три месеца и половина в Полша - хем цените на храните са много по-ниски, хем качеството е по-високо, хем заплатите им са по-високи?! Може би трябва като в Казахстан или с Чаушевску да процедираме??,
Много ми е интересно сега дали някой ще има смелостта да застане и да каже на даскалицата да се оправя, има град с 1.5 милиона жители и най-високи заплати. За какво ми е от моите данъци да плащам транспорта на софиянци, това като се има предвид, че им плащаме и парното. Като има инфлация да вдигнат цената на билети и карти.
До коментар [#42] от "svetlyobg":Тива е мега обидно!С жената бяхме три месеца и половина в Полша - хем цените на храните са много по-ниски, хем качеството е по-високо, хем заплатите им са по-високи?!Може би трябва като в Казахстан или с Чаушевску да процедираме??,
За съжаление при мутроикономиката е така. Не, че и тук не се преследват печалби, но има и някаква форма на загриженост за добруването на обществото. Заради недостига на коли на пазара (намалена доставка на чипове), вчера например Форд обяви, че за някой от най-търсените модели, ще работят върху схема, така, че колите да достигат директно до желаещите да ги закупят а не да минават през прекупвачи които да ги препродават на завишени цени. Да не говорим, че аналога на българското ДДС, за много храни е нула. nVidia обяви, че ще направи същото за видео картите си. Крьогер, намалиха процента на печалбата си за някой храни, за да опитат да компенсират до известна степен поскъпването. И още много примери.
До коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":"Можеш да видиш колко струва едно масло в момента в една немска бакалия и колко е в същата бакалия в България. Доста ще се учудиш."В Полша 250г краве масло излиза около 2,50лв. Как става тоя номер....не знам. Истинско масло.
На тебе май не ти е станало ясно, че ОПГ-то все още управлява София, и точи ли точи общинските предприятия, че да има за Фандъка гласове на следващите избори.
Една скромна глоба от 5-10 лева за паркиране на тротоар може да докара милиарди приходи на София. Само след 1 месец ще видим Дончо Барбалов да инспектира товаренето на златни кюлчета на Сточна гара за изпращане на депозит в швейцарски хранилища. Както има Златна Прага, така ще има Диамантена София.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Тази крадлива и лъжлива пастмина се оля. Другари и другарки от ОПГ ГЕРБ и ВМРО. Оправете си бюджета, спрете корупцията и затегнете колана. Ако ви трябва държавна помощ - на опашката като останалият бизнес.
Чакайте нещо не е така.С толйкова милиони може на ВСЕКИ който ползва ГТ да му се издаде Целогодишна карта.Ако се наливат такива луди пари не е ли по добре ГТ да е безплатен?
Напротив - трябва да е платен за всички...защото така всякакви цигани, бездомници и т.н. нечистоплътници, които отблъскват нормалните хора от градския транспорт, ще се разкарат. Ама де го тоя късмет.
Ако не ме лъжат спомените... Софийските паркинги и гаражи, тоест зоните за платено паркиране, бяха дълги години на загуба от дейността си. Сам смятай за какво става въпрос.
Може... Ама трябва да се намери механизъм за гарантирано събиране на глобите. Тоест всеки да знае, че отърване няма. Към момента не виждам как може да се случи.
Една скромна глоба от 5-10 лева за паркиране на тротоар може да докара милиарди приходи на София. Само след 1 месец ще видим Дончо Барбалов да инспектира товаренето на златни кюлчета на Сточна гара за изпращане на депозит в швейцарски хранилища. Както има Златна Прага, така ще има Диамантена София.
Аз не мисля, че някой би паркирал по тротоарите ако имаше алтернатива. В САЩ буквално и селата имат многоетажни паркинги. Ако ги имаше и в София, едва ли някой би рискувал да паркира по тротоарите.
МООЛЯ??По двеста лева на човек помощ???По близо хикяда лева за четиричленно семейство???И що гражданите на Павликени да плащат за транспорта в София от данъците си???
До коментар [#17] от "НеКой":Първо не е толкова. Второ направете билечето 2 лв., като не си покривате разходите. От къде-накъде Павликени или долно-нанагонище ще плаща за градския транспорт в София.
Откъде накъде София ще плаща за спортна зала в Бургас и за стадиони в Пловдив ??! Откъде накъде София ще плаща за тръби на Перник ?? Откъде накъде София ще плаща за издръжка на Берое Стара Загора ??!
До коментар [#32] от "Веселин Дечев":Ако не ме лъжат спомените... Софийските паркинги и гаражи, тоест зоните за платено паркиране, бяха дълги години на загуба от дейността си. Сам смятай за какво става въпрос.
Паркинга обикновено е между $5 и $10 за цял ден. Повечето паркинги в центровете на градовете са безплатни след 17:30. Почти всички фирми осигуряват безплатен паркинг за служителите си. Институциите имат свои огромни паркинги - моята има паркинг с 800 места. Магазините всички си имат собствени паркиги. И всяка къща има гараж за поне 2 коли. Това в който и да е било град в България да е така?
Хайде, хайде - каквито са помощите за частния бизнес, такива да са и за ЦГМ. Толкова години лъжи, че ще си оптимизират разходите и продължават да тънат в задължения. Това с тока и газа е при всички - хич да не се жалват, че са най-засегнати.
До коментар [#77] от "Полковник Паликъщов": Ами почвате да събирате , колкото сте грасували за гербидж си поделете борча на крадливото кметица. Бълха ви ухапала😜. А кенефи за половин милион кой скова ? И те ли са на загуба ?
До коментар [#76] от "shymi": Тикет система за 100 милиона направила госпожата, 240 млн на Вълка за боклуци , които смърдят в кофите по цял ден. Време е КОНПИ и ДАНС да влязат и в Софийската община .
В България няма икономика - всичко е далавера осигурена от "назначените" мутро-бизнесмени. В щатите всички магазини за хранителни стоки работят на 3-8% печалба. Преди около седмица имаше средни цени на основни хранителни стоки публикувани в dir.bg. Тук, въпреки огромната инфлация за последните няколко месеца цените са с 70% до двойно по-ниски от тези в България, при заплати който средно са 10-15 пъти по ниски.
Николчо, не се грижи ти за моето IQ. Аз съм го доказал там където е необходимо. А прибягването към лични нападки е най-добрият показател за IQто на изказалият се.
Павликени внася повече на човек, отколкото София. Защото столичани имат привилегии - Топлофикация, Метрото - строено с държавни пари, рекетирането на бизнеса от цялата страна да плаща кървавото в столицата - и като удариш чертата се оказва че човек с МРЗ от Павликени плаща повече данъци от човек с пет бона РЗ в СофЕто. Но когато като заклет комунист смяташ че столичните привилегии ти се полагат по наследство, 'щото си ен-то поколение другар - тогава картинката е друга.
Хич не ти е ясно - София не плаща, плаща държавата, а това са всички хора. И откъде-накъде СофЕто ще събира данъците от Бургас, Пловдив, Варна, Стара Загора и после ще им връща 5%-та бюджет? В цял свят общинския бюджет плаща малка такса - до 10%-та - на държавата и другото остава, само в посткомунистическа България - София плаща 8%-та от целия данък и харчи 97%-та. И преди да изплачеш "ней вярнуу" - да напомня че всяка фирма плаща данък столица, дори да е ЕТ в гараж в Павликени за плетени изделия. Откъде-накъде освен местни данъци, фирмите трябва да плащат и столични?
Не плаща нищо от изброеното София, ама нейсе. Виж, с тия софийски крамолии, трябва да се спре веднъж и завинаги. Топлофикацията вече къде три пъти беше спасявана, сега за ГТ се говори. Ами съжалявам, ама така до никъде няма да се стигне. Ако държавата не спасяваше, софиянци щяха хубавичко да се запитат, какво аджеба се върши в общината. Варшава е стояла около три годинки без топлофикация, държавата не се намесила и тамошната община намерила начин да се справи. Това в БГ е пълна порнография на квадрат. Ама пада им се на Българите да ги правят на маймуни.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
СофЕто е била преко сили 8 000 нашенеца 1878-ма, да се е удвоявала на поколение - 20 години - тоест един умира, трима се раждат - за седем поколения да е станала 56 000 - в най-добрия вариант семейство да има шест деца (2/6=1/3). А сега сте столичани над милион - и ти не си от кореняците, а вероятно от придошлите ако не за комунистическата далавера 1944-та, то за руската далавера 1878-ма - или там когато руснаците са направили СофЕто фронтпост на имперските си амбиции. И руснаците не са избрали СофЕто случайно - още Апостола е казал за шопите от софийското поле: "Внимавайте с тези хора - за една лира ще ви пренесат багажа и после за още една ще ви предадат на заптиетата!"
Абе всичко ли трябва да плащаме на Софиянци? Досега парното сега и градския транспорт. Не стига, че са най-богатия град с най-висои заплати и пак не могат да си платят билетчето за трямвай.
Да се спасяват.На Пловдив защо не му дадат тия пари?Или на който и да е друг град?Аре стига.Ще се научите да си таксувате пътниците и ще имате пари.Тая държава да не е само за София ве?!?!?!?!
Отново Държавата трябва да спасява София. Общината в България с над 1 млрд лева бюджет реве за помощ, събрана от данъците на хората в Добрич, Видин, Лом и всички останали градове и села. Хора, работещи за 1/3 от софийската средна заплата, ще дават пари на общината, в която живеят най-добре платените български граждани.
Срам.
Щом толкова много са закъсали, да спрат течовете по системата. Досега всеки цоца общински пари, където намери за лапне. Малко ли скандали имаше с корупционни договори за скъпи спирки, скъпи тоалетни, скъпи пейки по 10 000 лв, скъпо и некачествено строителство на основни улици. А сега пари нямали за ГТ. Да не говорим, че парите за почистване на снега свършиха още през тежкия снеговалеж от Юли...
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
А, забравих. В София има около 1 млн леки коли, от които поне 800 000 всеки ден се движат по улицата. Ако сметнем, че голяма част от тези 800 000 души возят своите роднини и деца сутрин и вечер, то в ГТ пътуват не повече от 500-600 000 души максимум. И все повече намаляват. Пътуващите са основно ученици и пенсионери, които купуват евтини карти на 50 % намаление. Билетът е безбожно скъп и малцина си купуват билети. Гратисчийте са масово явление, особено по линиите към крайните квартали, които не се проверяват често от контрольори. Излиза, че твърде малко хора ползват ГТ и плащат билет или карта. Защо всички 1.4 млн не използват ГТ? Питайте Фъндъчката, която за 12 години направи всички възможно да откаже софиянци от ГТ и влага всичко в строежи на улици за автомобили, но пък за сметка на това преди 4 години качиха билета от 1.00 на 1.60, с цели 60 % без никакво обяснение.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Фандъкова непрекъснато иска пари от държавата - за парното, за транспорта, за детски градини,за метрото, за пътни ремонти. Къде е бюджета на София, за какво се харчи. Докога? За кои други градове се грижи така в държавата.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноНе се накрадоха. Да се намали корупцията и ще им останат доста пари.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И увеличиха пенсиите, за които бойко ти нямаше пари 12+ години!!!
stoiank
Рейтинг: 1406 НеутралноНаправо 300 милиона… Как не го закръглиха на 230 поне. Интересно това годишния бюджет на колко областни градове е.
Batezuzi
Рейтинг: 1997 НеутралноАко събираме над 95% приходите от метрото, то за трамваи, автобуси, тролеи най-вероятно говорим за максимум 25%. Иначе съм съгласен, че по-добре да се возят повече хора с градския транспорт, а не с лични автомобили ама за тази цел трябва и малко мислене от страна на общината преди да издава нови разрешителни за строеж.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#5] от "Batezuzi":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Фандъкова сама призова хората да ползват личен транспорт по време на пандемията.
Обеща и да мие улиците и да ги дезинфектира!!!
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 732 НеутралноВинаги съм бил, съм и ще бъда противник на всякаква държавна помощ. Но когато дърбавата е виновна за една криза, тя дължи помощ на пострадалите от нейните дейдтвия...
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!dedoliben
Рейтинг: 1894 ЛюбопитноЧакайте нещо не е така.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIС толйкова милиони може на ВСЕКИ който ползва ГТ да му се издаде Целогодишна карта.
Ако се наливат такива луди пари не е ли по добре ГТ да е безплатен?
Doge
Рейтинг: 1272 НеутралноАбе всичко ли трябва да плащаме на Софиянци? Досега парното сега и градския транспорт. Не стига, че са най-богатия град с най-висои заплати и пак не могат да си платят билетчето за трямвай.
Слава Україні!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноМООЛЯ??
В Русия съм! В Русия съм!По двеста лева на човек помощ???
По близо хикяда лева за четиричленно семейство???
И що гражданите на Павликени да плащат за транспорта в София от данъците си???
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#8] от "dedoliben":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За ВСИЧКИ. Сега е безплатен само за част от електората.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ВеселоДо коментар [#1] от "НеКой":
В Русия съм! В Русия съм!"Ми иначе ще спре транспортът с тези цени"
Ми да станат цените като в Германия! Нали с там се сравняване, за там сме се запътили??
whitemare
Рейтинг: 1773 НеутралноКато знам колко дизел се източва от градския транспорт и 500 млн държавна помощ няма да стигнат.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд РъселКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#10] от "Boyko Popov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Такива са ФАКТИТЕ мамин.
НеКой
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#9] от "Doge":
Ми то щото инфлацията вече над 30% на годишна база.
Ако ще си го признава официално правителството, после да си тръгва и да правим нови избори.
lout66
Рейтинг: 856 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
Още от миналата година в нашият квартал транспорта минава на по голям интервал,сега е през 20 минути .Уж нямала хора заради коронавируса , сега ограничения няма, трябва да се тъпчем като сардели и да чакаме зимата на студа или който има кола да се качва на нея .Попитай кметицата защо на частните линии плаща повече отколкото на общинските за един километър , при частниците горивата са по скъпи или автобусите им горят двойно повече гориво .А може би това се нарича корупция , взехме едни пари за да ви пуснем по маршрутите в София , сега чрез цените ще ви ги върнем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#9] от "Doge":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++Но плащате само на по мургавата част от електората. Не знам защо и по чия заповед но на тях никой не им иска превозни документи.
Doge
Рейтинг: 1272 НеутралноДо коментар [#17] от "НеКой":
Слава Україні!Първо не е толкова. Второ направете билечето 2 лв., като не си покривате разходите. От къде-накъде Павликени или долно-нанагонище ще плаща за градския транспорт в София.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#15] от "Darkman":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А ако знаеш по върховете какво е ще полудееш.
НеКой
Рейтинг: 660 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "Doge":
Я па ти, не е толкова. Ще видиш новите цени в магазина през следващия месец. все ще са нови. Една инфлация, която Киро, за разлика от куролацията, така и не забеляза, още докато беше недействителен министър.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#20] от "Doge":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Рискуват бял автобус на Московска.
The Shadow
Рейтинг: 1223 НеутралноЕдин въпрос - къде отиват всичките милиони, които се събират от синя и зелена зона?
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelPetleshev
Рейтинг: 2562 НеутралноДо коментар [#4] от "stoiank":
Бивш tww09306483.Като прибавиш и парите за Топлофикация, това са парите сигурно за половината областни градове. Половин България работи за да субсидира столичния транспорт и столичното парно. И края ѝ не се вижда на тази черна дупка...!
lodkarski
Рейтинг: 235 НеутралноОт къде пари? 9млрд. направиха студио Х само през декември!
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноЕ, като за нула време ГЕРБ откраднаха 100 млн за електронната система за таксуване, която все още никой не е видял, как да не му трябва поредното спасяване на СГС. Така както и на топлофикация и т.н. ГЕРБ=кражба след кражба. То затова след още 10 години България ще е 4 млн. Унищожихте цяла една нация, изроди!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноВинаги съм казвал: всяка една обществена услуга трябва да струва толкова, колкото струва! От там насетне държава, община, фондация,фирма или който и да е да плаща част ил цялата цена за избрана от тях група хора!
В Русия съм! В Русия съм!Пенсионера си купува рдовен билет за БДЖ, държавата като ска му плаща част или целуя билет!
В магазина да няма различни цени за хляба за пенсионери, ученици или инвалиди?
rumen_s
Рейтинг: 1737 НеутралноКакво се оплакваш бе мамин? Нали идола ти еднокнижник наля 3 милиарда и построи ненужна тръба за 1 година, а тази, която трябва за алтернативни доставки на по-евтина газ 12 години я мота и още я няма. Избори му се прищели, защото им остана само от София да усвояват, усвояването през незаконни магистрали и язовири секна и шкафчето не се пълни. Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#22] от "НеКой":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ще надува ОПГ-то докато се намеси държавата и внесе по-евтини храни.
Много е просто. После ще се молите някой да ви купи развалените храни.
Можеш да видиш колко струва едно масло в момента в една немска бакалия и колко е в същата бакалия в България. Доста ще се учудиш.
Същото е за много други основни стоки.
Doge
Рейтинг: 1272 НеутралноДо коментар [#22] от "НеКой":
Слава Україні!Пак те питам, откъде-накъде Павликени, с. Долно уйно и Кутово Конаре трябва да плащат а транспорта на Софианци? Не ми философствай, кое как се вдигнало
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "The Shadow":
В Русия съм! В Русия съм!"Един въпрос - къде отиват всичките милиони, които се събират от синя и зелена зона?"
-Ъъъъъ..не знам!
😀😀😀
Интересното е, че никой журналист не се е поинтетесувал сериозно. Защо???
lodkarski
Рейтинг: 235 НеутралноНе може ли, чрез методиката на куролацията да стане безплатен за всички?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#24] от "The Shadow":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това е въпрос директно за икономическа полиция. Има два доклада на Сметната палата, които изчезнаха в прокуратурата. Давността не е изтекла!!!
Doge
Рейтинг: 1272 НеутралноДо коментар [#28] от "Веселин Дечев":
Слава Україні!Ако иска общината, ако сметне че е важно, може да субсидира определена услуга. Няма проблем. Обаче не да иска цялата държава да плаща за това.
akad.nedeltcev
Рейтинг: 778 НеутралноПлащаме си го и още как! Ама как да ползвам ГТ като е нередовен, мръсен, бавен, освен метрото, пък и служебната кола ми се съвсем безплатна :D По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
Darulio
Рейтинг: 1093 НеутралноДо коментар [#5] от "Batezuzi":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"А то няма абсолютно никакво мислене от страна на общината и следващата година просто представят сметката на държавата.
Аз съм съгласен да се помогне на СКГТ, но при условия като на МВФ едно време: разписани тежки реформи на всички нива в дружеството и в самата община и изплащане на средствата след реално свършена работа. Както и точен график за връщането на целия кредит, разбира се.
Същото трябва да важи и за Топлофикация.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#25] от "Petleshev":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За да субсидира крадците в София. Хората не са виновни.
ju.li
Рейтинг: 1480 ВеселоАз си купих на цената на две годишни карти един таралясник и си джиткаме с него. Цената отдавна е твърде висока. Да направят нещо за пренаселеността.
dedoliben
Рейтинг: 1894 НеутралноНе бе ния да си напищем глупотевината а дали е вярна друг въпрос.
Колко превозни средства са на Дизел?
Добре си помисли. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
В Русия съм! В Русия съм!"Можеш да видиш колко струва едно масло в момента в една немска бакалия и колко е в същата бакалия в България. Доста ще се учудиш."
В Полша 250г краве масло излиза около 2,50лв. Как става тоя номер....не знам. Истинско масло.
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноВ България няма икономика - всичко е далавера осигурена от "назначените" мутро-бизнесмени. В щатите всички магазини за хранителни стоки работят на 3-8% печалба. Преди около седмица имаше средни цени на основни хранителни стоки публикувани в dir.bg. Тук, въпреки огромната инфлация за последните няколко месеца цените са с 70% до двойно по-ниски от тези в България, при заплати който средно са 10-15 пъти по ниски.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dejmos
Рейтинг: 2885 ЛюбопитноАман от тази София ! Докато не изконсумира цяла България , няма да миряса. Да им плащаме транспорта, да им плащаме парното...и десетки други столични екстри. Да изберем друга столица......, например Левски , ще се построят десет сгради , пет държавни общежития и толкова. Евтино икономично и по ефективно ..
ThePal
Рейтинг: 461 НеутралноДа се подесетя... Грешката е от 1879 и лично на Марин Дринов. Столицата да бъде в района с най-ТЪПО, най-МЪРЗЕЛИВО и най-КРАДЛИВО население ! От тогава всичко в Родината върви на верев. Шопи и македонци крадат на поразия, просто защото са управляващи наглеци перманентно вече век и половина.
akad.nedeltcev
Рейтинг: 778 НеутралноДо коментар [#24] от "The Shadow":
По-добре един ден бик, отколкото една година вол.Един симпатяга преди години там натисна грешното копче и го намериха на един паркинг .Лека му пръст.
svetlyobg
Рейтинг: 427 Неутрално[quote#42:"svetlyobg"][/quote]
"при заплати който средно са 10-15 пъти по ниски" да се чете "при заплати който средно са 10-15 пъти по-високи".
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "svetlyobg":
В Русия съм! В Русия съм!Тива е мега обидно!
С жената бяхме три месеца и половина в Полша - хем цените на храните са много по-ниски, хем качеството е по-високо, хем заплатите им са по-високи?!
Може би трябва като в Казахстан или с Чаушевску да процедираме??,
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#36] от "akad.nedeltcev":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И ЗАРАЗЕН!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#41] от "Веселин Дечев":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!В Германия е около 2,80 лв.
Лилипутин
Рейтинг: 295 НеутралноМного ми е интересно сега дали някой ще има смелостта да застане и да каже на даскалицата да се оправя, има град с 1.5 милиона жители и най-високи заплати. За какво ми е от моите данъци да плащам транспорта на софиянци, това като се има предвид, че им плащаме и парното.
Като има инфлация да вдигнат цената на билети и карти.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#44] от "dejmos":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
пРезидента!
Рейтинг: 2535 НеутралноАко с тези скъпи билети не могат да се самофинсират, то кражбите там трябва да са много сериозни!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#51] от "Лилипутин":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Защо в метрото парите остават ???
Защото няма ГРАТИСЧИИ!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#53] от "Гражданин":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КОЛОСАЛНИ СА ! От години!!!
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноЗа съжаление при мутроикономиката е така. Не, че и тук не се преследват печалби, но има и някаква форма на загриженост за добруването на обществото. Заради недостига на коли на пазара (намалена доставка на чипове), вчера например Форд обяви, че за някой от най-търсените модели, ще работят върху схема, така, че колите да достигат директно до желаещите да ги закупят а не да минават през прекупвачи които да ги препродават на завишени цени. Да не говорим, че аналога на българското ДДС, за много храни е нула. nVidia обяви, че ще направи същото за видео картите си. Крьогер, намалиха процента на печалбата си за някой храни, за да опитат да компенсират до известна степен поскъпването. И още много примери.
reply
Рейтинг: 700 НеутралноДА СПАСИТЕ ЖИЛЕТКИТЕ ОТ ЦГМ ДЕТО ВИ ЧАКАТ ПРЕД БОЛНИЦИТЕ ЗА ДА ВИ СТЪРЖАТ РЕКЕТ , ВИЕ ЛУДИ ЛИ ТЕ БЕ ТИЯ ПОЛОВИНАТА СА ПЕНСИОНЕРИ ОТ СЛУЖБИТЕ
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноТук истинското масло 1.8кг (или 4 паунда) е $11.
pet_fire
Рейтинг: 5712 НеутралноДа ги покрият от заплатите си. Безобразно стопанисване на бюджет от над 1,5 милиарда
stanchopansa
Рейтинг: 324 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
На тебе май не ти е станало ясно, че ОПГ-то все още управлява София, и точи ли точи общинските предприятия, че да има за Фандъка гласове на следващите избори.
MPetr
Рейтинг: 554 ВеселоСтоличната община иска 228 млн.лева държавна помощ за градския транспорт======никакви такива помощи...... пенсиите първо.......
cinik
Рейтинг: 2299 НеутралноЕдна скромна глоба от 5-10 лева за паркиране на тротоар може да докара милиарди приходи на София. Само след 1 месец ще видим Дончо Барбалов да инспектира товаренето на златни кюлчета на Сточна гара за изпращане на депозит в швейцарски хранилища. Както има Златна Прага, така ще има Диамантена София.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "koshev
Рейтинг: 333 НеутралноТази крадлива и лъжлива пастмина се оля. Другари и другарки от ОПГ ГЕРБ и ВМРО. Оправете си бюджета, спрете корупцията и затегнете колана. Ако ви трябва държавна помощ - на опашката като останалият бизнес.
rainbou1
Рейтинг: 1180 НеутралноНапротив - трябва да е платен за всички...защото така всякакви цигани, бездомници и т.н. нечистоплътници, които отблъскват нормалните хора от градския транспорт, ще се разкарат. Ама де го тоя късмет.
Petleshev
Рейтинг: 2562 НеутралноДо коментар [#32] от "Веселин Дечев":
Бивш tww09306483.Ако не ме лъжат спомените... Софийските паркинги и гаражи, тоест зоните за платено паркиране, бяха дълги години на загуба от дейността си. Сам смятай за какво става въпрос.
Petleshev
Рейтинг: 2562 НеутралноДо коментар [#62] от "cinik":
Бивш tww09306483.Може... Ама трябва да се намери механизъм за гарантирано събиране на глобите. Тоест всеки да знае, че отърване няма. Към момента не виждам как може да се случи.
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноАз не мисля, че някой би паркирал по тротоарите ако имаше алтернатива. В САЩ буквално и селата имат многоетажни паркинги. Ако ги имаше и в София, едва ли някой би рискувал да паркира по тротоарите.
falcone
Рейтинг: 616 НеутралноПолзвам метро и прави впечатление, че няма хора а булевардите отгоре са задръстени.
falcone
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#67] от "svetlyobg":
Безплатни ли са тези паркинги? Защото виждам скъпи коли спрени неправилно а в съседтво празен платен паркинг (София).
Red Dragon
Рейтинг: 58 НеутралноФандъкова да си подава оставката. Пълен потрес са последните и 2 мандата на управление. Само кражби кражби кражби.
Колкото по-късно си се родил след 1989 та, толкова по-лошо си живял по времето на комунизма.Alex Ivanov
Рейтинг: 1060 НеутралноКолко данъци внася в държавния бюджет София и колко Павликени ??
Alex Ivanov
Рейтинг: 1060 НеутралноОткъде накъде София ще плаща за спортна зала в Бургас и за стадиони в Пловдив ??! Откъде накъде София ще плаща за тръби на Перник ?? Откъде накъде София ще плаща за издръжка на Берое Стара Загора ??!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#58] от "svetlyobg":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Около 2,70 за 0, 250 кг. по курса на деня.
star bastun
Рейтинг: 2216 НеутралноСпомените ви са съвсем точни .Бяха и продължават да се водят на загуба.
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноПаркинга обикновено е между $5 и $10 за цял ден. Повечето паркинги в центровете на градовете са безплатни след 17:30. Почти всички фирми осигуряват безплатен паркинг за служителите си. Институциите имат свои огромни паркинги - моята има паркинг с 800 места. Магазините всички си имат собствени паркиги. И всяка къща има гараж за поне 2 коли. Това в който и да е било град в България да е така?
shymi
Рейтинг: 100 НеутралноХайде, хайде - каквито са помощите за частния бизнес, такива да са и за ЦГМ. Толкова години лъжи, че ще си оптимизират разходите и продължават да тънат в задължения. Това с тока и газа е при всички - хич да не се жалват, че са най-засегнати.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 1951 НеутралноНормално е да искат, през локдауните не са имали достатъчно пътници!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Kaka Mara
Рейтинг: 1389 НеутралноДо коментар [#77] от "Полковник Паликъщов": Ами почвате да събирате , колкото сте грасували за гербидж си поделете борча на крадливото кметица. Бълха ви ухапала😜. А кенефи за половин милион кой скова ? И те ли са на загуба ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4080 НеутралноДо коментар [#77] от "Полковник Паликъщов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Меркел колко даде на Щутгард?
Kaka Mara
Рейтинг: 1389 НеутралноДо коментар [#76] от "shymi": Тикет система за 100 милиона направила госпожата, 240 млн на Вълка за боклуци , които смърдят в кофите по цял ден. Време е КОНПИ и ДАНС да влязат и в Софийската община
.
praseta_mezeta
Рейтинг: 494 НеутралноГЕРБ задвижват рекет-машината си...
Kaka Mara
Рейтинг: 1389 НеутралноДо коментар [#44] от "dejmos": Ама никжй не ви е канил в София , бе хора! Вземайте си кметицата, селяндурите и айде чао!
Николов
Рейтинг: 1647 НеутралноВ Европа навсякъде цените на дребно са по-високи от тези в САЩ
Ако IQ-то ти беше поне двуцифрено щеше да се досетиш защо
Наблюдател
Рейтинг: 2249 НеутралноСтоличен Автотранспорт не е без подпомагане. Нлизо 10,5 милиона отчетени до сега коронасубсидии: https://bird.bg/corona/?q=121683408
Наблюдател
Рейтинг: 2249 НеутралноСтоличен Електротранспорт - още 4,8 милиона коронасубсидии
https://bird.bg/corona/?q=121683785
Наблюдател
Рейтинг: 2249 НеутралноМЕТРОПОЛИТЕН - още над 2,1 милиона коронасубсидии
https://bird.bg/corona/?q=000632256
Наблюдател
Рейтинг: 2249 НеутралноЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ - още 1,2 милиона коронасубсидии
https://bird.bg/corona/?q=202218735
Наблюдател
Рейтинг: 2249 НеутралноСТОЛИЧНА ОБЩИНА - още 16,7 милиона коронасубсидии
https://bird.bg/corona/?q=000696327
svetlyobg
Рейтинг: 427 НеутралноНиколчо, не се грижи ти за моето IQ. Аз съм го доказал там където е необходимо. А прибягването към лични нападки е най-добрият показател за IQто на изказалият се.
Deaddark
Рейтинг: 2082 ВеселоДо коментар [#71] от "Alex Ivanov":
Павликени внася повече на човек, отколкото София. Защото столичани имат привилегии - Топлофикация, Метрото - строено с държавни пари, рекетирането на бизнеса от цялата страна да плаща кървавото в столицата - и като удариш чертата се оказва че човек с МРЗ от Павликени плаща повече данъци от човек с пет бона РЗ в СофЕто. Но когато като заклет комунист смяташ че столичните привилегии ти се полагат по наследство, 'щото си ен-то поколение другар - тогава картинката е друга.
Deaddark
Рейтинг: 2082 ВеселоДо коментар [#72] от "Alex Ivanov":
Хич не ти е ясно - София не плаща, плаща държавата, а това са всички хора. И откъде-накъде СофЕто ще събира данъците от Бургас, Пловдив, Варна, Стара Загора и после ще им връща 5%-та бюджет? В цял свят общинския бюджет плаща малка такса - до 10%-та - на държавата и другото остава, само в посткомунистическа България - София плаща 8%-та от целия данък и харчи 97%-та. И преди да изплачеш "ней вярнуу" - да напомня че всяка фирма плаща данък столица, дори да е ЕТ в гараж в Павликени за плетени изделия. Откъде-накъде освен местни данъци, фирмите трябва да плащат и столични?
tsyrvulan
Рейтинг: 576 ВеселоДо коментар [#72] от "Alex Ivanov":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Не плаща нищо от изброеното София, ама нейсе. Виж, с тия софийски крамолии, трябва да се спре веднъж и завинаги. Топлофикацията вече къде три пъти беше спасявана, сега за ГТ се говори. Ами съжалявам, ама така до никъде няма да се стигне. Ако държавата не спасяваше, софиянци щяха хубавичко да се запитат, какво аджеба се върши в общината. Варшава е стояла около три годинки без топлофикация, държавата не се намесила и тамошната община намерила начин да се справи. Това в БГ е пълна порнография на квадрат. Ама пада им се на Българите да ги правят на маймуни.
Deaddark
Рейтинг: 2082 ВеселоДо коментар [#82] от "Kaka Mara":
СофЕто е била преко сили 8 000 нашенеца 1878-ма, да се е удвоявала на поколение - 20 години - тоест един умира, трима се раждат - за седем поколения да е станала 56 000 - в най-добрия вариант семейство да има шест деца (2/6=1/3). А сега сте столичани над милион - и ти не си от кореняците, а вероятно от придошлите ако не за комунистическата далавера 1944-та, то за руската далавера 1878-ма - или там когато руснаците са направили СофЕто фронтпост на имперските си амбиции. И руснаците не са избрали СофЕто случайно - още Апостола е казал за шопите от софийското поле: "Внимавайте с тези хора - за една лира ще ви пренесат багажа и после за още една ще ви предадат на заптиетата!"
Димитър Димитров
Рейтинг: 462 ГневноДа се спасяват.На Пловдив защо не му дадат тия пари?Или на който и да е друг град?Аре стига.Ще се научите да си таксувате пътниците и ще имате пари.Тая държава да не е само за София ве?!?!?!?!
angevins
Рейтинг: 869 НеутралноПари за болници няма за Видин или Свищов, но за софийските версии се намират . Ако им дадат трябва да е с условие да ги върнат
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Lou
Рейтинг: 2432 НеутралноОтново Държавата трябва да спасява София. Общината в България с над 1 млрд лева бюджет реве за помощ, събрана от данъците на хората в Добрич, Видин, Лом и всички останали градове и села. Хора, работещи за 1/3 от софийската средна заплата, ще дават пари на общината, в която живеят най-добре платените български граждани.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Срам.
Щом толкова много са закъсали, да спрат течовете по системата. Досега всеки цоца общински пари, където намери за лапне. Малко ли скандали имаше с корупционни договори за скъпи спирки, скъпи тоалетни, скъпи пейки по 10 000 лв, скъпо и некачествено строителство на основни улици. А сега пари нямали за ГТ. Да не говорим, че парите за почистване на снега свършиха още през тежкия снеговалеж от Юли...
Lou
Рейтинг: 2432 НеутралноА, забравих. В София има около 1 млн леки коли, от които поне 800 000 всеки ден се движат по улицата. Ако сметнем, че голяма част от тези 800 000 души возят своите роднини и деца сутрин и вечер, то в ГТ пътуват не повече от 500-600 000 души максимум. И все повече намаляват. Пътуващите са основно ученици и пенсионери, които купуват евтини карти на 50 % намаление. Билетът е безбожно скъп и малцина си купуват билети. Гратисчийте са масово явление, особено по линиите към крайните квартали, които не се проверяват често от контрольори. Излиза, че твърде малко хора ползват ГТ и плащат билет или карта. Защо всички 1.4 млн не използват ГТ? Питайте Фъндъчката, която за 12 години направи всички възможно да откаже софиянци от ГТ и влага всичко в строежи на улици за автомобили, но пък за сметка на това преди 4 години качиха билета от 1.00 на 1.60, с цели 60 % без никакво обяснение.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Роси
Рейтинг: 7297 НеутралноФандъкова непрекъснато иска пари от държавата - за парното, за транспорта, за детски градини,за метрото, за пътни ремонти. Къде е бюджета на София, за какво се харчи. Докога? За кои други градове се грижи така в държавата.
sfl32583434
Рейтинг: 127 ВеселоДо коментар [#24] от "The Shadow":
Шшшшт, не барай там, герб е в левия ъгъл!
sfl32583434
Рейтинг: 127 Весело[quote#40:"dedoliben"][/quote]
Ааа, виж сега, ако на дизел бяха, нямаше да пищят сега, щяха само да мрънкат. Юруш на тока и газчицата за луди пари...ами честито!