На живо

Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Юлия Лазарова



Дневник" следи на живо данните за разпространението на коронавируса и новините по темата.




Сертификатите на база преболедуване остават, увери здравният министър

Здравният министър Асена Сербезова увери, че към настоящия момент сертификатите на базата на преболедуване остават. Във "Фейсбук" тя пусна пост, в който уточни, че тези, които твърдят противното спекулират. "Умолявам, пишещите и изказващите се да си дават сметка, как това, което прочетат хората, може да засили техните опасения и страхове, а това е най-ненужното в момента", каза още Сербезова.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Цветелина Белутова, Капитал


Между грипната и COVID-19 ваксината трябва да има две седмици

До 2-3 седмици варианта на COVID-19 Омикрон ще стане доминиращ в България прогнозира пред "Нова нюз" завеждащият отделение "Вирусология" в Националния център за заразни паразитни болести доц. Любомира Николаева Гломб. Според нея няма проблем да се поставят ваксини срещу коронавирус и грип, стига между тях да има разстояние от 14 дни. "Нищо няма да се случи и ако двете ваксини се поставят едновременно, по примера на редица други страни", допълни експертът. Според доц. Гломб напълно е възможно и тази година да не се стигне до сериозно разпространение на грипа, заради строгите противоепидемични мерки.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Лили Тоушек

Под карантина, заради контакт с народния представител Теменужка Петкова, която се оказа болна от COVID-19 ще бъдат поставени цялата комисия по "Бюджет и финанси", двама депутати от комисията по енергетика и най-близко стоящите до нея лица в парламентарната зала. Това съобщиха днес от Регионалната здравна инспекция. Кои лица да подлежат на изолация е било решено, след като в инспекцията са изгледали представени от парламента видео записи.

Лекарският съюз: науката и фактите се оставят на заден план

За пореден път, на фона на засилващия се натиск върху здравната система, на фона на близо 33 000 загубени човешки животи, сред които и тези на над 170 колеги - медици, ставаме свидетели на това как науката и фактите бяха оставени на заден план в дискусията "за" и "против" зелените сертификати, се казва в позиция на Българския лекарски съюз. От организацията се възмущават, че се правят внушения, че сред медиците има разнопосочни мнения по темата.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Лили Тоушек


"Ваксината е единственият известен засега начин да се защитим от коварната болест. Зеленият сертификат не трябва да бъде отменян, особено по време на разгара на петата вълна. Нещо повече - у нас той беше въведен със закъснение", се казва още в позицията. От БЛС заявяват готовност да излъчат свои представители в работната група, която ще бъде сформирана от министър-председателя Кирил Петков за обсъждането на мерките в Националния оперативен план за справяне с пандемията от COVID-19.

Общопрактикуващ лекар: при предишните вълни не е имало толкова заразени деца

Омикрон протича по-леко, но данните са от страни, в които има много ваксинирани. Именно това е причината да протича по-леко, каза днес пред "Нова телевизия" общопрактикуващият лекар д-р Гергана Николова, която е и член на УС на Българския лекарски съюз. "Цели семейства – от най-малкия до най-големия, са положителни в момента. Имаме много положителни деца, много карантинирани. При предишните варианти не сме имали толкова много деца", допълни тя. Лекарят допълни, че най-малките пациенти карат COVID-19 съвсем леко, но други стигат и до болница. "Има много стрес и много болни при личните лекари", заяви Николова. Тя предупреди, че може да се стигне до недостиг на доктори, тъй като много от тях се разболявали, а други се пенсионирали и приключвали с работата.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Велко Ангелов

Проф. Балтов: планът за справяне с пандемията е прах в очите на хората

Националният план за справяне с пандемията е прах в очите на хората, но е по-добър от плановете за справяне с пандемията на служебното правителство, каза днес пред БНТ депутатът от ГЕРБ и бивш директор на "Пирогов" проф. Асен Балтов. Според него той не е съобразена заболеваемостта на медицинския персонал, а базата за оценка на от 14 дни е твърде дълъг период при положение, че при Омикрон броят на случаите расте експоненциално. Балтов допълни, че през последните пет дни има повече нови случаи на коронавирус, отколкото в най-големия пик на третата и на четвъртата вълна.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Цветелина Белутова, Капитал


Друг проблем, според Балтов, е че в плана е заложено запълването на над 1200 интензивни легла, а през последните вълни се е стигало до над 800 настанени в интензивните сектори - тоест изчаква се прекалено дълго преди да се въведат най-строгите ограничения. Според Асен Балтов мерките у нас трябва да са по-затегнати, защото нямаме достатъчна защита срещу Омикрон. Освен това все още никой не може да каже дали новият щам се кара леко.

Починалите от коронавирус вече са над 32 хил.

Броят на починалите от коронавирус в България от началото на епидемията до вчера е 32 002, сочат данните на единния информационен портал. За последното денонощие жертвите на вируса са 80, като 90% от тях не са ваксинирани. Новите случаи за деня са 6863.


Всички данни вижте тук


Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Георги Кожухаров

Обсъжда се извънредна зимна ваканция и начало на училище на 5 септември

Министерството на образованието обмисля извънредна зимна ваканция между първия и втория срок, за да си почина учители и ученици, каза днес пред БНТ министърът на образованието Николай Денков. Той допълни, че се обмисля и начало на следващата учебна година на 5 септември. Денков се обяви за тестове на учениците два пъти седмично, но за момента няма достатъчни тестове за това. Към момента има 50% ваксинирани учители, при учениците в гимназиалните класове и 15 на сто ваксинирани или преболедували. Броят на класовете под карантина е на нивата от върха на предишната вълна - 3%. През последните седмици има увеличение три пъти на заразените учители и ученици, но ситуацията не била драматична. Според Николай Денков в обучението има пропуски, като системата щяла да ги идентифицира, за да бъдат те наваксани. Министърът подчерта, че амбицията на министерството е първият учебен срок да бъде завършен присъствени от учениците.
Коронавирусът в България: Депутати от две комисии ще са под карантина заради Теменужка Петкова

© Георги Кожухаров


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 609 Весело

    12.01.2022: Простото Киро , Серебезова, Кукунчев и другите неадекватници: “Зеления сертификат ше отпадне, когато 75% се ваксинират.”

    14.01.2022: Британският министър на здравеопазването Джавид: “Зеленият сертификат ще отпадне в края на Януари 2022, защото след Омикрон, вече няма смисъл от него”, в-к Daily Mail

    Неадекватни кукли на конци от Брюксел.

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  2. 2 Профил на Nelumbo
    Nelumbo
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Защо началото на 5 , като 6 е официален празник? И дали българските ваканции са най-дълги, за да местим началото на учебната година?

  3. 4 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#3] от "Alexander Kotcev":

    Има обаче и одобрен илач за предозираните:

    The World Health Organization (WHO) recommended two new drugs to combat COVID-19 infections.

    The first new drug that is recommended for critical COVID-19 cases is baricitinib, an oral drug that suppresses the immune system when overstimulated.

    https://thehill.com/policy/healthcare/589869-who-recommends-two-new-drugs-to-combat-covid-19-infection

  4. 5 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#2] от "Nelumbo":

    За 5 септември съм съгласен.
    Относно ваканциите - да, една от най-дългите в Европа е.

  5. 6 Профил на Андерсен
    Андерсен
    Рейтинг: 711 Любопитно

    Учебната година трябва да почва на 1 септември, или дори още по-умна идея е да почерпим опит от някои от празниците в САЩ, които не са на определен ден, а примерно - първия понеделник на септември, така седмиците ще са пълни.

    Отделно трябва да се преразгледат почивните (неработни/неучебни) дни през годината и силно да се редуцират. Генерално трябва да се почива само на Коледа, Великден и 3ти Март. Останалите празници да се отбелязват без да се почива.

  6. 7 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Писали са ги умрели. Няма такова нещо. Всичко е за да се вземат парите (някакви според антиваксърите).

  7. 8 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    С този Ковид, неграмотно поколение се създаде.....с малки изключения с помощта на частни уроци.....

  8. 9 Профил на Nelumbo
    Nelumbo
    Рейтинг: 675 Неутрално
  9. 10 Профил на Boyko Popov
    Boyko Popov
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Стартът на училището всяка година от 1 септември е задължителен, тази соц отживелица с 15 септември е време да остане в историята

  10. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1381 Неутрално

    Що, нещо специално ли има в числото 32 000 та да се налага да го знаем?

    Разбирам да са 30 000 или 50 000, но 32 000? Или на всеки 1000 трябва да се държим за главата и да ревем?

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  11. 12 Профил на Am Eagle
    Am Eagle
    Рейтинг: 103 Неутрално

    "Той допълни, че се обмисля и начало на следващата учебна година на 5 септември."

    Бас държа, че тоя материал, който учениците усвояват реално, може да се предаде за 1 месец. Малките копИленца и без това само кръшкат и не учат. Какво толкоз са се закъраили родители и учители? Сигурен съм, че мотивацията е свързана с абсолютно лични подбуди, примерно учители, дето не могат да се справят технически с обучението онлайн или родители, на които не им изнася по един или друг начин децата да са вкъщи. А иначе, от 8-9ти клас нагоре, всичко иска да е онлайн - не му пука за "великата" среда в БГ училището. По телевизията избират само такива деца, дето са готови да кажат обратното, но истината е съвсем друга.

  12. 13 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1743 Весело

    До коментар [#6] от "Андерсен":

    Щом трябва, нека да трябва както трябва.
    Да не сте богове, да си почивате на всеки седми ден?
    Специално за образованието ТРЯБВА учебната година да свършва на 31 юли и да ПОЧВА на 01 Август!
    Какви са тези Коледа и Великден? Какво общо имат с образованието? Да не би да НАЛАГАТЕ ДОКТРИНА в образованието? Идеология някаква?
    Това с 3-ти март е направо утвърждаване на исторически отхвърлената концепция за националната държава! Колко ретроградно! Точно на 3-март ТРЯЛВА да се работи ДВОЙНО!
    Трябва да трябва, което трябва. Старият режим на ГЕРБ ви е разглезил недопустимо!
    :)
    !

  13. 14 Профил на Am Eagle
    Am Eagle
    Рейтинг: 103 Неутрално

    Отделно трябва да се преразгледат почивните (неработни/неучебни) дни през годината и силно да се редуцират. Генерално трябва да се почива само на Коледа, Великден и 3ти Март. Останалите празници да се отбелязват без да се почива.
    —цитат от коментар 6 на Андерсен


    Докато одобрявам да се заимстват неща от САЩ почти на килограм, в случая според мен изобщо не си прав. Многото почивни дни е едно от хубавите неща на европейските страни. И обратното - оскъдицата на отпуски и почивни дни в Щатите е едно от най-потискащите неща, свалящи неимоверно много качеството на живот.

  14. 15 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Проф. Балтов: планът за справяне с пандемията е прах в очите на хората

    Факт. За съжаление, доказателството ще бъдат запълнените морги.

  15. 16 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#10] от "Boyko Popov":

    Преди да се пише е хубаво да се чете. У нас учебната година е започвала на 15 септември още отпреди Освобождението - от 1873 г. И така остава и след това - чак до периода на управление на Стамболийски, когато се приема датата 15 септември. Тя се запазва до 1952 г., когато по подобие на СССР се е решило да се премести на 1 септември, но през 1957 г. отвоно се върща старата дата - 15 септември. Така че, ако приемем 15 септември за соц. дата, то 1 септември е чисто съветска и най-вече сталинска дата. Щом трябва и това да политизираме.

  16. 17 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    Ето я статистиката за смъртност от ковид разпределена по възрасти. Процентът умрели е спрямо официално отчетените заразени в дадената група. Според Витанов броят реално заразени е поне по 5, т.е. процентът умрели трябва да се намали 5 пъти. Панкьорите дано малко се усетят, че няма нужда от паника.

    Тези данни, които изнасям, няма да ги видите никъде. С малко повече зор събрах данните от НСИ за население на страната, coronavirus.bg по различни техни таблици на сайта и opendata. За съжаление куп разбивки, каквито има в другите държави, липсват. Или някой го мързи да генерира данни, или искат да крият истинската картинка.

    За възрастовите групи под 50 реално опасността е почти 0 и жертвите не са за подценяване съвсем(Всеки живот е ценен!), но говорим за брой, който е съпоставим с нормалната смъртност в тях- сърдечни проблеми, вродени заболявания, грип, катастрофи и какво ли не. Ако има и минимално надписване на жертви, то няма за какво да се боим толкова точно от ковид епидемията. Рискът е толкова нисък, че едва ли може да говорим за страшна епидемия и даже нужда от ваксини, сертификати и т.н. Смъртността е в процент от заразените:

    20-29 0.1033% 103.3:100000
    30-39 0.2722% 272.2:100000
    40-49 0.7634% 763.4:100000

    Не е като грипа, но не е чума и апокалипсис, както обича да го нарича Витанов, който днес пусна поредната си прогноза "Проф. Витанов: Новият антиCovid план е върху мои изчисления, Апокалипсисът не се отменя".

    При 50-59 започва видимо увеличение с 2.028% умрели от заразените или 2028:100000, но и там не е баш за страх. Годишно хиляди в тази група си заминават от инсулти, инфаркти и какво ли не. Никой не е правил съпоставка примерно дали не са намалели умрелите от сърдечни проблеми за сметка на ковид.

    Над 60 става страшното. Там смъртността е 5.77% за 60-69 и 14.8% за 70+. Тук трябва да се насочат усилията към превенция и ваксините са оправдани, ако ще спасят примерно 30 или 50% от загубените сега.

    За всички групи нека сме чести, че имаме огромен проблем от налаганата паника и хаоса в здравната система. При ковид основно убива пневмонията, която се проявява при 6-8% от случаите(на световно ниво, защото тук нямаме превенцията и ранното лечение) и се развива в общия случай след ден 4-5 от болестта. Антибиотиците преди нея са вредни и водят до усложнения, затова в протоколите на СЗО и БЛС с червени букви пише антибиотик да не се предписва до пневмония! По света лекуват основно с парацетамол и витамини! Джипитата ни да преглеждат болни на живо? Да правят прегледи около ден 4-5 или поне да чуват пациентите по телефона с въпрос за симптоми на пневмонията? Да се пускат изследвания за описани в протоколите маркери за етап на заболяването? Колко от нас са го видели по себе си и/или близки да се лекува нормално в ранен стадий? После имало много в болница и умрели.... От паниката е основно и калпавото лечение, а не друго.

    Важно нещо, когато човек си прави оценка на риска от болестта. САЩ и Германия гръмнаха от скандали след изнесени данни от CNN, Scientific American, BILD TV, Welt. Данните за заразени с/без ваксина и приети в болница се манипулират яко. В САЩ и Германия 40-60% от писаните приети за ковид(пропагандата колко е тежък и от там мерките) са приети за съвсем друго без грам симптом на ковид хванати просто при задължителния тест на входа на болницата, че са позитивни. Какво става, ако намалим броя хоспитализирани, а защо не и умрели наполовина само от това?

    За децата не ми се говори. Вкарват ги в нещо непростимо. Отнемат им детството, образованието, стресират ги, вкарват им вина, че били убийци. 16 умрели официално за 2 години епидемия, 10 в 2021ва! Хванаха и писано умряло при катастрофа като ковид. Други, ако има, ще стане, че за година са под 5-6. Това е статистическа грешка или близко до това вече терминални примерно от левкемия или нещо подобно да са били положителни за ковид. Рискът е 0 още преди омикрон, при който е в пъти по-малък.

    Фармата и властите признаха, че има риск от миокардити най-висок при хората под 20. 1:100000 такъв риск ще е 13 деца умрели след ваксина! 10 са "умрелите от ковид" за тежка година със "страшни щамове" и "ковчези по улиците". Повече жертви от лекарството, отколкото болестта? Ще ги оставим ли да продължават това безумие? Да броим ли останалите десетки описани в листовките странични ефекти? Всеки е малък, но поотделно по-висок от риска от тежка болест или смърт от ковид за детето! Събрани все едно ще ги стреляме на площада строени и след изпразнения пълнител с 50 патрона да броим жертвите, за да спасим 1 от спъване и чупене на крак.

    Стресират ни постоянно. Време е да се осъзнаем, че с непълни данни и постоянни изказвания на паникьори, които на ден по 5 различни мнения дават всеки, ни съсипват живота, пречат ни да работим и да сме пълноценни, а след някоя година ще сме масово по болниците и ще измираме като при епидемията, ама без епидемия. Не, не говоря за ваксините. Хроничните, които не се лекуват сега заради ковид? Нехванати ракови заболявания, които са лечими в ранен стадий, но ще са стигнали незабелязани късен? Съсипано здраве от нерви и стоене затворени? Всичко това ще атакува здравната система по-лошо и от ковид в най-тежките му пикове.

    Умрели на 14.1.2022
    0-19 0
    20-29 0
    30-39 0
    40-49 2
    50-59 10
    60-69 17
    70+ 51
    Общо 80

    Умрели от 1.1.2022 до 14.1.2022
    0-19 1
    20-29 1
    30-39 8
    40-49 28
    50-59 90
    60-69 218
    70+ 703
    Общо 1049

    Умрели от 1.1.2021 до 31.12.2021
    0-19 10
    20-29 63
    30-39 260
    40-49 821
    50-59 2041
    60-69 5408
    70+ 14452
    Общо 23055


    Умрели от 6.2020 до 14.1.2022
    0-19 16
    20-29 79
    30-39 345
    40-49 1128
    50-59 2933
    60-69 7630
    70+ 19384
    Общо 31515

  17. 18 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 903 Весело

    Обсъжда се извънредна зимна ваканция и начало на училище на 5 септември

    Това е тотално сбъркано и ще си навлече гнева на стотици хиляди.
    Огромна част от народа използва началото на септември за евтини почивки в гръцко.

  18. 19 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    Стига с тая паника! Сега и на децата посегнаха, само и само да върви далаверата!

    Децата не умират от ковид и не лежат в болница и от тежките щамове. За всеки грип с хрема ли да ги затваряме и да ги тормозим? Затваряме ги, наричахме ги убийци, тормозим ги с тестове, подлудяваме ги и вече в детската градина си говорят за PCR и бустери, пречим им на образованието. И защо това? За смъртност практически 0 и това да проявят евентуално зачервено гърло и хрема за 2 дни.

    Прекаляват и особено журналистите трябва да се сетят, че работата им не е да подклаждат излишна паника!

  19. 20 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2691 Любопитно

    Министърът на образованието е най-мрънкащият министър, но пък е упорит като магаре на мост. В България времето през месец септември е най-благоприятното за всички - от деца, през родители, до баби и дядовци. В началото на месеца не само от брат`чедите няма да са на у-ще, колкото и да ги събират по къщята, но и всички ще предпочетат да завършат лятото със спокойна почивка. Но, сакън - някакви привнесени учебни планове от Европа, макар там да няма ваканции по един ден.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  20. 21 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 416 Неутрално

    "Друг проблем, според Балтов, е че в плана е заложено запълването на над 1200 интензивни легла, а през последните вълни се е стигало до над 800 настанени в интензивните сектори"

    Само 800 заети легла - как може!?!
    Необходими са спешни мерки по запълването на капацитетите!

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  21. 22 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1743 Весело

    До коментар [#16] от "kmat":

    ++++++++++++++++++++++++++++++

    ПРАВИЛНО!
    Да се измести датата от 15 септември на друга е РУСОФИЛСКИ РЕВЕРАНС!
    Денков ще се счупи в кръста от навеждане пред Москва!

    Включително и със закона който прокарва за ЗАБРАНА на политическите и човешки права на учителите. Пак по руски образец!
    !

  22. 23 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    До коментар [#10] от "Boyko Popov":

    Ръшъните почваат на 1-ви септември.
    Чемадан-вакзал- Масква , путинолюбецо:)))

  23. 24 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Цифрата става стряскаща. С тези темпове скоро България ще се смали до 6 млн. население. А след това...? От близо 8 млн при др. Живков до днешната численост това не е добре ! След време май българите ще поискат да се присъединят към Вардарска Македония.

  24. 25 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 333 Неутрално

    Какво начало от 5 септември ? И учебната годината искат да откраднат. Имаме традиция от 100 години да се започва от 15 септемри, а сега.....Да, през периода 1951 - 1956 г. се е започвало от 1 септемри, но след това отново се тръгва на 15 септемри, заради горещините в началото на септември.
    Че тоя министър не знае ли в колко процента от училищата у нас има климатик ? През септември е доста топло, а и през първата половина на септември доста семейства отиват на почивка заради по-ниските цени. Имам чувството, че ти си въбразяват, че света започва от тях. Дано в парламента има достатъчно разумни хора, та да не допуснат промяна в началото на учебната година.

  25. 26 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    Некъв зевзек пише от името на Стюпида хахахаха.
    Коментар нумеро 12 кърти мифки

  26. 27 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3348 Весело

    "Коронвирусът в България: Обсъжда..."



    "Коронвирусът", всъщност не звучи толкова зле.

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  27. 28 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    Цифрата става стряскаща. С тези темпове скоро България ще се смали до 6 млн. население. А след това...? От близо 8 млн при др. Живков до днешната численост това не е добре ! След време май българите ще поискат да се присъединят към Вардарска Македония.
    —цитат от коментар 24 на citoyen


    Ако за цялата 2021 имаме официално всичко 23055 умрели от ковид и населението е 6.9 милиона, за колко време ще се смалим? Да те светна ли, че ще са нужни 45 години?

    Аман от тъпи лозунги на паникьори!

    Вече ви отучиха да смятате на ниво 2ри клас. Такова промиване на мозъци не е имало досега.

  28. 29 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    До коментар [#20] от "ЗаНиЗа":

    Министърът Денков е артист от класа. Школовка от едно друго работно място. ПРекрасно се легендира като кротък благ мрънкащ добропорядъчен чичко.
    ТОЙ е безскруполен!
    Нито повече, нито по-малко!
    !

  29. 30 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#28] от "атанас":

    Наско, успокойте топката! Демографията е проблем на управляващите. А от паниката съм далеч. Вече слизам от другата страна на хълма.

  30. 31 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 866 Неутрално

    “Проф. Балтов: планът за справяне с пандемията е прах в очите на хората”

    Не ми допата този господин, но не мога да кажа на черното, бяло.
    Хората мръзнат по улиците, да изразят мнението си относно сертификата, те сменят плана как да го прилагат. В същото време никой не знае точно какъв е капацитета на въпросните болници - може само да гадаем. Не знаем и с колко се увеличава всяка седмициа - нали в началото не затвориха за 14 дни за да се подготвим. Две години по-късно, подготвени ли сме?
    Капацитета на болниците всъщност намаля, както наскоро отбеляза Дневник. Ако продължаваме в същия дух болници няма да има, ще останат само сертификати и кой да ги проверява…

  31. 32 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 5879 Неутрално

    12.01.2022: Простото Киро , Серебезова, Кукунчев и другите неадекватници: “Зеления сертификат ше отпадне, когато 75% се ваксинират.”14.01.2022: Британският министър на здравеопазването Джавид: “Зеленият сертификат ще отпадне в края на Януари 2022, защото след Омикрон, вече няма смисъл от него”, в-к Daily MailНеадекватни кукли на конци от Брюксел.
    —цитат от коментар 1 на Сиромахомил


    Ние като управление вървим на опашката!

    ДБ: Време е да спечелим България
  32. 33 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    До коментар [#28] от "атанас":Наско, успокойте топката! Демографията е проблем на управляващите. А от паниката съм далеч. Вече слизам от другата страна на хълма.
    —цитат от коментар 30 на citoyen


    Я малко... Аз ли съм всявам паника или показвам с коментар, че от 6.9 милиона заради ковид ще намалеем до 6, защото данните са страшни и явно ще измрем от ковид?

    Иначе, да, наточил съм се много на паникьорите и клакьорите. С тия ваши панически изказвания вкарахте народа в пълна лудост.

  33. 34 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 903 Весело

    Общопрактикуващ лекар: при предишните вълни не е имало толкова заразени деца

    Фейк нюз пак, а ?
    ПиАр Бо пита дали да ходи да набие някого.

  34. 35 Профил на Oliver
    Oliver
    Рейтинг: 131 Неутрално

    Починали С корона вирус, а не починали от корона. Убиец номер едно са сърдечните заболявания. Убиец номер две е рака. Някоя статия за тях да имате?

  35. 36 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    > Общопрактикуващ лекар: при предишните вълни
    > не е имало толкова заразени деца

    Ужас.

    Какъв цвят са сополите ?

    કટાક્ષ
  36. 37 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 812 Весело

    Тия Възраждане (копейкин) не мога да ги разбера. Къде видяха мерки да се спазват?!
    В центъра на София някой ресторант ще ти поиска сертификат и в метрото с маски. Останалото е развей прах. И за кво беше тоя протест?! :)

  37. 38 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    До коментар [#33] от "атанас":

    Споко Насе, цялата далавера е безкрайна грижа за образованието и социалното обогатяване на ромите. Те са повече вече като процент в образованието. А скоро и в целият социум.
    !

  38. 39 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    Май тук минуси се слагат даже и на новини, като звучат неудобно, нищо че пусналият новината не е виновен какво е станало и е писано в медията. Ма то и СЗО и ЕМА колко ваксърски минуси отнесоха....

    Пускам новината на първия пост с линк. Британците наистина и те обърнаха палачинката и правят истериците за смях.

    Британският здравен министър Джавид обявява, че от края на месеца отпадат зелените сертификати, защото е трудно да бъдат оправдани с омикрон. Остават само маски в магазините и влаковете.

    England 'WILL scrap Covid passes and WFH at the end of the month’ because they are 'hard to justify' now that Omicron is subsiding — with masks on trains and in shops the only curb left

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-10400971/Sajid-Javid-scrap-Covid-passes-fortnight.html

  39. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 41 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Ще ви издам една строго секретна информация.

    Правителството обсъжда три нови сертификата.
    Розов сертификат - неваксинирани се чувстват като ваксинирани. Първите собственици на такъв сертификат ще бъдат пациентите на 4ти км и ИТН
    Кафяв сертификат - ваксинирани се чувстват като неваксинирани. Шепа фашисти са първите кандидати за него
    Червен сертификат - за тия които са над тия дребни неща, като здравето и живота на народа. ПП се редят на опашка за него

  41. 42 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Омикрон се развива малко по типчно в горните дихателни пътища..
    Може би пък нашеснкото лечение с ракия може да се окаже ефективен борец с Омикрона :)

  42. 43 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    "" Починалите от коронавирус вече са над 32 хил.""

    Ами това е нищо. Във Великобритания са над 150 000.

    ДБ ВЪРНАХА БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  43. 44 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 590 Неутрално

    "Проф. Балтов: планът за справяне с пандемията е прах в очите на хората"

    Това кога го разбра, докато целуваше мантинелите на Тиквата ли?

  44. 45 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 812 Весело

    > Общопрактикуващ лекар: при предишните вълни > не е имало толкова заразени децаУжас.Какъв цвят са сополите ?
    —цитат от коментар 36 на Ан Он


    Зелени:) Ама не пита за миризмата:) На зелен чорап несвалян от седмица:)

  45. 46 Профил на Liliana G
    Liliana G
    Рейтинг: 14 Неутрално

    12.01.2022: Простото Киро , Серебезова, Кукунчев и другите неадекватници: “Зеления сертификат ше отпадне, когато 75% се ваксинират.”14.01.2022: Британският министър на здравеопазването Джавид: “Зеленият сертификат ще отпадне в края на Януари 2022, защото след Омикрон, вече няма смисъл от него”, в-к Daily MailНеадекватни кукли на конци от Брюксел.
    —цитат от коментар 1 на Сиромахомил


    В Англия всеки е ваксиниран докато при нас не е така - та затова

  46. 47 Профил на dingdong
    dingdong
    Рейтинг: 384 Неутрално

    "" Починалите от коронавирус вече са над 32 хил.""Ами това е нищо. Във Великобритания са над 150 000.
    —цитат от коментар 43 на kaiser


    Браво, математик!

  47. 48 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#47] от "dingdong":

    Не си схванал иронията.

    ДБ ВЪРНАХА БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  48. 49 Профил на Sanyu
    Sanyu
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Защото са много загрижени за нашето здраве ни искат 5 години назад да си платим здравни за да ни прегледат.
    В ЕС днес си пускаш здравните утре си със активни здравни права + дори и жена ти да е безработна затова, че ти плащаш здравни и тя получава активен здравен статус.
    Като става дума за ваксини ни дават за пример Европа, но никой не споменава, че там не ти искат пари за 5 години назад.
    До кога ще продължи това?
    Искаме да сме пациенти, а не клиенти!

  49. 50 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    "Омикрон протича по-леко, но данните са от страни, в които има много ваксинирани. Именно това е причината да протича по-леко, каза днес пред "Нова телевизия" общопрактикуващият лекар д-р Гергана Николова, която е и член на УС на Българския лекарски съюз. "

    Омикрон протече много леко и в неваксинирана Ю. Африка.

  50. 51 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#24] от "citoyen": "Цифрата става стряскаща. С тези темпове скоро България ще се смали до 6 млн. население. А след това...? "

    С 16000 на година ще ми сметнеш ли колко скоро точно от него ще станем 6 милиона?

  51. 52 Профил на kodzilla
    kodzilla
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сиромахомил":

    Втора година алтернативно медицинско мнение, по отношение на Ковид и мерките, не се допуска. Въртят се едни и същи папагали. Но иначе и за един цирей искате второ мнение. Кой ще търси второ мнение, ако знае, че то ще е същото като първото. Все едно да те посъветва Кунчев и ти да кажеш: Аз за всеки случай ще питам и Кантарджиев.

  52. 53 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сиромахомил":

    Абе сиромахомил, много си ми мил, ама малко недогледал.
    Какво сравняваш България с Обединеното Кралство!
    Там са ваксинирани на 80 и почти на 60 % са вече с бустер. За тях омикрона не е заплаха.
    Ние да ми мислим!

  53. 54 Профил на dale4nata
    dale4nata
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#50] от "Хелиана":

    Да, защото населението там е значително по-младо отколкото в Европа. Хайде да си гледаме в нашата паника. В тая застаряваща България ще дадем още много жертви.
    Гоним първото място вече по смъртност от Ковид.

  54. 55 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1565 Любопитно

    ЕМА посочи нов страничен ефект от ваксините........ и ако повреждаме хората кой носи отговорност ? https://dariknews.bg/novini/sviat/ema-posochi-nov-stranichen-efekt-ot-vaksinite-na-astrazeneca-i-janssen-2297103

  55. 56 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1276 Весело

    Ква наука, бре?! Кви факти?! Каква наука стои зад 14 дневна карантина? Ми после що я намалиха на 10 дни?! Ами на 5?! Дайте ги тия факти, да ги видим..Що при рекордна заболеваемост в САЩ и Западна Европа, карантината ще се намалява на 5 дни?! Наука, дръжки...Всичко се базира на проучването на нагласите в обществото..Овцете ще търпят 14 дни, хоп 14 дни..На овцете им пусна и ще раздават шамари, хоп 5 дни...

    Sic transit gloria mundi
  56. 57 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5934 Неутрално

    До коментар [#56] от "Hristov":

    Позитивен тест не значи непременно "заболял".

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  57. 58 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#57] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Можел ли да кажеш, че целият фарс беше управляван от "науката"?!

    Sic transit gloria mundi
  58. 59 Профил на luub
    luub
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сиромахомил":

    Супер. А сега, ако кажете и колко е процентът на ваксинираните във Великобритания, грешка няма да имате!

  59. 60 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 593 Неутрално

    От ГЕРП освен зарази и страдание, друго какво да очакваме?
    Искаме да знаем коя е Мата Хари и дали бившия премиер Боко Тиквата не е получил някакво венерическо заболяване от нея, все пак преди него са я минали и шефовете му, а те са мръсни хора до един.

    ... с двеста...
  60. 61 Профил на Без Сертификат
    Без Сертификат
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Цялата ни енергетика беше под карантина повече от 5 години заради тая празноглава пача, пък сега за няколко крадливи идиота да се вайкаме…

    не можеш да ме блокираш толкова пъти, колкото нови акаунта мога да си отворя
  61. 62 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    А това вярно ли е или дир лъжат? Или просто Сербезова се е усетила, че е нястъпила мотиката?

    Преболедуването остава в зеления сертификат, засега
    Уточнението направи министърът на здравеопазването Асена Сербезова

    15:34 | 15 януари 2022 | Редактор: Виктор Стефанов

    Към настоящия момент сертификатите на базата на преболедуване остават, заявява в профила си във Фейсбук министърът на здравеопазването Асена Сербезова.

    "Знам, че се спекулира с много теми в нашето общество и не може да се опровергава всичко, което е погрешно интерпретирано (че то време няма да стигне...), но темата за здравето е много чувствителна и затова искам да внеса това уточнение", посочва Сербезова.

  62. 63 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 2958 Неутрално

    Да,тук е леко манипулативно. Тя използва "към настоящия момент".


    Скъпи приятели и хора, които четете моята страница.
    Уверявам ви, че към настоящия момент сертификатите на базата на преболедуване остават...

    Знам,че се спекулира с много теми в нашето общество и не може да се опровергава всичко, което е погрешно интерпретирано (че то време няма да стигне...), но темата за здравето е много чувствителна и затова искам да внеса това уточнение.

    Умолявам, пишещите и изказващите се да си дават сметка, как това, което прочетат хората, може да засили техните опасения и страхове, а това е най-ненужното в момента...

  63. 64 Профил на rhs471097936
    rhs471097936
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Нека овцата Деси Атанасова сега каже дали поведението на дружката й Теменужка не е безотговорно, зер и тя се навира два дена болна из НС!!!
    Деске, герберска фльорца такава???

  64. 65 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#57] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Значи заразоносител. Със или без ваксини.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK