Очаквам следващата стъпка да бъде шофьорът да бута колата с изключен двигател, а отпред да върви човек с червено флагче и да призовава гражданството да оплюва "автоталибана".
Като изключим булевардите, за които не е ясно дали влизат в зоната или не, някой из малките улички успява ли наистина да кара с повече от 30? Както няма грам видимост от колите, които са паркирали близо до кръстовищата, едва ли някой би рискувал да се размаже с друг като него.
Не разбрах за кои участници в движението ще важи ограничението, че хем живея в посоченото каре, хем карам колелото с 40 км/ч? Баси, ще трябва пеш да ходим, а?
Разумните хора наистина карат с 30, максимум 40 по такива улички. И даже с по-малко в активно време с много пешеходци. Но е пълно с всякакви ненормалници дето профучават с 60 на една боя разстояние от хората и паркиралите коли. И идеята е да ги озаптят като се даде юридическа възможност да бъдат глобени.
С тези кратери в паветата на "Пенчо Славейков" да караш с повече от 30 км/ч си е кофти за всяка кола .... И продължавам да не мога да проумея ЗАЩО не махнат тъпите павета и не Хасфалтират булеварда, тъй като пътя до всички големи болници в района е като магистрала в Бейрут или Исламабад :):):):)
тъй като един от ефектите е намаляването на замърсяването на въздуха с отработени газиве на автомобилите, поради липсата на резки спирания и потегляние в резултат на успокоеното движение на автомобилите",
Това е наистина абсурден довод. Превключването между 1ва и 2ра е свързано точно с форсиране на двигателя и повишено отделяне. При каране между 15 и 30 км/4, шансът да си на полусъединител е огромен и натоварва излишно колата и шофьора.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа -
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Зам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч=======става тя.....сякаш хората нямат скоростомер в колите......средната им е 14,3-14,8 е.......
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Така е щото е много 'еколгично' колите да работят почти на място, както и да има некви псевдо велоалеи, кото правят така че кръстовищата стават двойно по-тесни и двойно по-задръстени и следователно 'екологични' 😁
Раздел XIV. Особени правила за движение в жилищна зона Чл.61. Жилищната зона е обособена, специално устроена територия в населено място, която е обозначена като такава на входовете и изходите ѝ с пътни знаци и където действат специални правила за движение. Чл. 62. В жилищната зона действат следните специални правила: 1. пешеходците могат да използват за движение, а децата за игра пътя по цялата му широчина, без ненужно да пречат на движението на превозните средства; 2. (изм.- ДВ, бр.54 от 2010 г.) водачите на пътни превозни средства са длъжни да се движат със скорост не по-голяма от20 km/h, като не поставят в опасност пешеходците и не създават препятствия за тяхното движение; 3. паркирането в жилищната зона е разрешено само на специално обозначените места; 4. при излизане от жилищна зона на друг път водачите на пътни превозни средства са длъжни да пропуснат участниците в движението, движещи се по него; 5. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г., отм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.)
Създаваме нови терминчета при положение, че в ЗДвП си има действащо решение.
От КАТ и Общините са доста добре бизнес ориентирани. Ограничението на скаростта осигурява приходи от стотици хиляди левове от една страна, от друга и нашите европейски приятели са даволни, защото купуваме от техните фирми скъпо струващо оборудване с висока добавена стойност.
Някак си в градският транспорт изчезва романтиката... Преди вътре миришеше на непрани чорапи, но откакто дойде пандемията и доста хора си вдигнаха хигиената и вече не мирише. А едно време с неотоплените Икаруси каква идилия беше... Навън зимата, беше по топло отколкото вътре в автобуса...
Защото спасителите на паветата направиха грандиозна драма при ремонта на тоя булевард преди няколко години. Точно както и Дондуков. И затова и в двата случая максимума който общината супя да направи е да положи по-добра основа и да пререди оригиналните павета.. Но за нещастие, оригиналните павета на Славейков са много по-едри и дори идеално наредени си друса. За ваше успокоение, мога да кажа че преди ремонта беше много по-зле, сега е съвсем приемливо. И даже има отводняване и хубави наклони. И не са се размествали от години. Елате по Борис 3 напролет да видите какво значи оригинално поставени павета.
Очаквам следващата стъпка да бъде шофьорът да бута колата с изключен двигател, а отпред да върви човек с червено флагче и да призовава гражданството да оплюва "автоталибана".
Последната ми снимка с камера е на Шипченски проход, след Т образното към Слатина, до ИЧС - в посока гара Искър. Има мантинели, огради, никой не пресича и ограничение 50..
Когато работата ти е свързана с постоянно пътуване, тези безобразия са голям проблем.
Като им вдигнат 10 пъти данъка на таралясника и направят зелена зона до околовръстното не само ще преглътнат ами сами ще яхнат велосипедите. Ама това изисква много, много бой по чутурите и трудно ще се преглътне от гласоподавателите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз съм за да има ограничение от 30 км/ч в целия град, освен на основни булеварди. Сега по квартални улици разни хуманоиди летят оставяйки след себе си черен пушек от стар дизел с по 70-80 км/час.
Ама то всичко е до манталитет. Вчера едно БМВ ни изпревари на Константин Величков и то много рисковано, за да иде две коли напред, а след 10 секунди да се качи на паркинг в дясно. Бърза бай Мангал, ама и бай Ганьо не е по-долу.
До коментар [#18] от "cinik":Като им вдигнат 10 пъти данъка на таралясника и направят зелена зона до околовръстното не само ще преглътнат ами сами ще яхнат велосипедите. Ама това изисква много, много бой по чутурите и трудно ще се преглътне от гласоподавателите.
До коментар [#12] от "chicho_gosho":Защото спасителите на паветата направиха грандиозна драма при ремонта на тоя булевард преди няколко години. Точно както и Дондуков. И затова и в двата случая максимума който общината супя да направи е да положи по-добра основа и да пререди оригиналните павета.. Но за нещастие, оригиналните павета на Славейков са много по-едри и дори идеално наредени си друса. За ваше успокоение, мога да кажа че преди ремонта беше много по-зле, сега е съвсем приемливо. И даже има отводняване и хубави наклони. И не са се размествали от години. Елате по Борис 3 напролет да видите какво значи оригинално поставени павета.
Ок, съгласен с теб, но лично аз, като част от една групичка недоволни граждани, писахме писмо до крадливата кметица на община Красно село да се направи ново допитване до населението в района, защото съм убеден, че резултата ще е 95-5 ЗА махането на паветата по бул. Пенчо Славейков ...
И съм изцяло ЗА намаляването на скоростта НЕ САМО в този район, а и в целия център като цяло, но е важен и момента с прилагането на тези разпоредби, т.е. ченгетата да не свиват рамена, когато разни богаташчета и бабаитчета минават с бясна скорост покрай тях, а да ги санкционират ... :):) Т.е. важно е не само законодателството, а и правоприлагането ... :):):)
Когато бях студент II курс във ВИАС (сега УАСГ), преподавателят ни, който водеше лекциите по дисциплината "Пътища" описваше, цитирам го буквално, като "милиционерско малоумие" ограничаването на скоростта в част от центъра на София до 40км/ч. Е, днес чета за "гениалното" решение същата да се намали до 30 км/ч.! Поговорката гласи: Всичката Мара втасала, само се не срешила! Доказано е, че от такива решения вредата е повече, отколкото ползата. Но "кадрите" на учителката по руски език Фандъкова толкова си могат...
Същото следва да се въведе изцяло в зоната, където планират да не влизат цапащи автомобили. Платено влизане в тази зона за всички автомобили, 30км/ч и строг контрол с огромни глоби за спиране на велоалея/тротоар. Градът е брутално задръстен от ламарини.
тъй като един от ефектите е намаляването на замърсяването на въздуха с отработени газиве на автомобилите, поради липсата на резки спирания и потегляние в резултат на успокоеното движение на автомобилите",Това е наистина абсурден довод. Превключването между 1ва и 2ра е свързано точно с форсиране на двигателя и повишено отделяне. При каране между 15 и 30 км/4, шансът да си на полусъединител е огромен и натоварва излишно колата и шофьора.
Абе и аз карам колело ама па чак 40км/ч!!! Сподели с какво или как го постигаш? От "5 те" надолу по "Ботев" ако няма коли е възможно иначе е мега риск!
Крадливата кметица на Красно Село е точно вдъхновителката на драмата с паветата. Тя направи политическа кариера от тия павета и само лакомията и простотията и попречиха да продължи нагоре. Така че не чакайте от нея да свърши нещо.
Да бе да, в моя мизерен вход в Красно Село повечето семейства имат автомобил а доста хора има и по 2. И най-абсурдното е че точно притежателите на таралясници си имат по няколко.
Пътувам доста "на запад", включително и зад океана. Нямам впечатления да се въвежда масово. По-скоро е екзотика, тук-там. Не зная откъде черпиш твоята информация. Аз вярвам на очите си.
До коментар [#8] от "geordgeo":Абе и аз карам колело ама па чак 40км/ч!!! Сподели с какво или как го постигаш? От "5 те" надолу по "Ботев" ако няма коли е възможно иначе е мега риск!
Електрическо е, та 40 км/ч не са никакъв проблем. Проблем понякога са някои пушещи таралясници, завиващи пред мен без мигачи или изскачащи коли от пресечките, ама това си го знаем. Ако има някой, който не вярва, мога да демонстрирам, не е проблем:-)...
Нашият "прекрасен" град има относително, спрямо населението си, по-голям бюджет от много градове в Европа. Само че Фандъкова и другарчетата ѝ от ОПГ ГЕРБ източват парите по същия начин, по който се източваха финансовите средства от магистралите на Бойко Борисов. Бандата на Борисов се оказа по-лакома и крадлива от комунистите. Затова и положението е такова.
Крайно време беше ! Зоната с 30-километровото ограничение трябва да обхване ЦЕЛИЯ столичен идеален център. И яма какво да се експериментира, защото има надделяващ обществен интерес - по-малко инциденти, по-скокойни пешеходци, по-чист въздух и по-малко улични ралита.
Извинете, но един автомобил изразходва най-малко гориво и съответно отделя най-малко емисии, когато се движи с постоянна скорост? Според мен зелените вълни, за които изхарчихме не знам вече колко милиона, и които според мен изобщо не работят, биха спестили повече емисии от намаляване на скоростта. Както разбира се и подобряване на градския транспорт.
До коментар [#49] от "kapitan_laino":Пътувам доста "на запад", включително и зад океана. Нямам впечатления да се въвежда масово. По-скоро е екзотика, тук-там. Не зная откъде черпиш твоята информация. Аз вярвам на очите си.
Мюнхен, Париж, Берлин, Мадрид, Брюксел, почти цяла Нидерландия, Швейцария...Но по-интересното е че нито един град досега не се е отказал от нито една зона 30, въпреки че на места ги има от 90те.
"Ограничаването на скоростта за движение в центъра на столицата ще повиши пътната безопасност и ще стимулира споделеното ползване на зоните", заяви Кръстев.
Конгениално разсъждение на титан на мисълта. Последствия: 1. Тотални задръствания не само в час пик, съпроводени със съответното замърсяване. 2. Перфектни условия за засичане на "нарушители" и потоци от глоби към кат за "превишаване на разрешената скорост. 3. Изнервени шофьори. Но на кого му пука. Не са виновни общинарите. Виновни са гражданите на София, които са техен работодател и търпят издевателство след издевателство.
А не, това е прогресивно решение. После като цапат повече, ще почнат да вдигат и еко нормите. Иронията е, че лилявите ще натикат маса народ да купуват стари железа от джамбази близки до герб. Умнокрасивитет и парвенющина в действие.
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
ТАКА Е КАТО СИ ДОКАРАХТЕ ЧОБАНИ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ , АПРОПО ТОЧНО В ТОВА КАРЕ СА РАЗЧЕРТАЛИ РАКОВСКА ТАКА ЧЕ КОЛИТЕ ПОЧТИ НЕ МИНАВАТ , НАПРЕКО , ПО СИМЕОН ПЪК СА ЗАТАПИЛИ АКТИВНАТА ЛЕНТА С НЕКВИ КОЛОВЕ , МОЖЕ ДА СЕ МИНАВА САМО ПО ТРАМВАЯ , ЛУДА РАБОТА , ТИ МАХНИ ТОВА АМА ПО ЛИНИЯТА Е И ОПАСНО ПЪРЗЯЛЯ СЕ ПО РЕЛСИТЕ НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ А И ГУМИТЕ СЕ РЕЖАТ , ЕГАТИ СЕЛЯНИЯТА
До коментар [#34] от "MPetr": Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. Извън центъра е около 18км/ч. Има разлики в дни на седмицата, в изменение на икономическата ситуация и т.н. Ама тези от СО питат ли. И още: Този кмет знае ли, че осигуряването на движението на хора и стоки е баланс на мобилност (време за пътуване) и осигуряване на безопасност. Има и други начини за осигуряване на безопасност, но със скоростта е най-доходно за СО и евтино. И още: Този кмет знае ли какво е споделено ползване на зоните???? Я да вземе да се ограмоти.
Аз съм за да има ограничение от 30 км/ч в целия град, освен на основни булеварди. Сега по квартални улици разни хуманоиди летят оставяйки след себе си черен пушек от стар дизел с по 70-80 км/час.Ама то всичко е до манталитет. Вчера едно БМВ ни изпревари на Константин Величков и то много рисковано, за да иде две коли напред, а след 10 секунди да се качи на паркинг в дясно. Бърза бай Мангал, ама и бай Ганьо не е по-долу.
Аз не смятам, че това би подобрило ситуацията. Тия дето и сега летят по малките улички с повече от 50 пак ще го правят и при ограничение от 30 км/ч. Само дето ще се забавя повече и повече и без това задръстения трафик. Нормалните хора и без това през малките улички едва ли шофират с повече от 30 км/ч.
Нали това пиша ! ....... аз го знам това прекрасно бе колега , имам дялове в една такава фирма : =======Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. =======
--------------- добър въпрос. да кажат някакви данни имат ли за брой пресичащи в центъра и в кварталите, брой катастрофи, смъртни случаи, интензитет на движението... как ги смятат тези неща или на око....
До коментар [#49] от "kapitan_laino":Нашият "прекрасен" град има относително, спрямо населението си, по-голям бюджет от много градове в Европа. Само че Фандъкова и другарчетата ѝ от ОПГ ГЕРБ източват парите по същия начин, по който се източваха финансовите средства от магистралите на Бойко Борисов. Бандата на Борисов се оказа по-лакома и крадлива от комунистите. Затова и положението е такова.
Абе кво става с тоя сайт ?......колкото (+) ми сложат толкова пъти се реплицира поста.........Абе вие нормални ли сте бе Дневник.....или браузъра ми се е побъркал........писна ми само мои постове да чета, кво се случва ва?
До коментар [#25] от "anonimnii": ако ти липсва смръднятане не само на непрани чорапи, но и на клошари с багаж се качи на трамвай 22 от оранжевия модел 33г - дори и по бул.Дондуков ароматът се носи чак до Московска.
До коментар [#86] от "MPetr": Проблемът не в браузъра ти , господине! Пишеш си постове, после сам си отговаряш, а плюсове си слагаш основно сам на себе си. 😉
До коментар [#94] от "КМЕТ В СЯНКА": Това е "науката" в транспортната комисия: Образование на комисията (без 1) : право, финанси, ,международни отношения, Автоматика и системотехника, икономика на търговията, икономист, информатика, горско стопанство, мениджмънт, лесовъд, финанси. Образование на външни експерти (без 1) : електроинженер, финансов мениджмънт, география ЕХЕЕ-Е-Е Много "специалисти" по транспорт, градоустройство, безопасност на движението, екология и по каквото решите, може и по космически транспорт.
Тези райони не се водят жилищни зони и не са обособени като такива, трябва специален знак (син с деца), който обозначава началото и края на жилищната зона за да влязат в права тези специални права за движение, които ти си копирал, даже си го пише в първия член.
Такива зони в софия обособени дори не се сещам да съм виждал, по витошките квратали съм виждал 1-2.
Другия член също ще ти подскаже,че в центъра не се водят такива, тъй като можеш да паркираш почти навсякъде от дясната страна на платното без да има обозначено специално място.
Живея в този район, по тези еднопосочни, тесни, задръстени улички не смятам, че някой може да кара с повече от 40. Очевидно е отбиване на номер. Питам защо паркинга под съда не е достъпен за граждани срещу заплащане? Ако беше, нямаше да се въртя като улав из цялата им 10 зона, вече е синя, а щях да си спра мирно и спокойно, на сухо, близо до местоживеенето ми.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
georgievb
Рейтинг: 1750 НеутралноАман ...аман, аман, аман...
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdnigel
Рейтинг: 998 НеутралноОчаквам следващата стъпка да бъде шофьорът да бута колата с изключен двигател, а отпред да върви човек с червено флагче и да призовава гражданството да оплюва "автоталибана".
koalarevolution
Рейтинг: 505 НеутралноХахахахаха успех! А контрол? Ще има ли контрол? Или сами си пишем забрани ей така, колкото да се случва нещо.
А за паркиралите по тротоари и по кръстовища нещо за тях ще направите ли? А за тия дето им гърми генерацията като заря по Гергьовден?
koalarevolution
Рейтинг: 505 Неутрално"Зона 30" ще бъде обозначена с поставянето на съответните пътни знаци, бележещи началото и края на зоната.
Коя фирма ще вземе поръчката за маркировката и пътните знаци?
Imaginary Friend
Рейтинг: 783 НеутралноКато изключим булевардите, за които не е ясно дали влизат в зоната или не, някой из малките улички успява ли наистина да кара с повече от 30? Както няма грам видимост от колите, които са паркирали близо до кръстовищата, едва ли някой би рискувал да се размаже с друг като него.
Не цъкам плюсове и минуси.Handy
Рейтинг: 811 НеутралноСамо да отбележа, че по тези улици е практически невъзможно да се движиш с повече и Столична община за пореден път прави едно голямо нищо.
anonimnii
Рейтинг: 3552 НеутралноХай, вай... Бате защо забранихте каруците?...Хенкологични са... Ас аку съм ще направя каруците задължителна...
geordgeo
Рейтинг: 1129 ВеселоНе разбрах за кои участници в движението ще важи ограничението, че хем живея в посоченото каре, хем карам колелото с 40 км/ч? Баси, ще трябва пеш да ходим, а?
Consumer
Рейтинг: 1415 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Handy":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantАбсолютно, а в час пик 30 км/ч си е направо мечта.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#5] от "Imaginary Friend":
Разумните хора наистина карат с 30, максимум 40 по такива улички. И даже с по-малко в активно време с много пешеходци. Но е пълно с всякакви ненормалници дето профучават с 60 на една боя разстояние от хората и паркиралите коли. И идеята е да ги озаптят като се даде юридическа възможност да бъдат глобени.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#8] от "geordgeo":
Ако успеете да карате велосипед в активно време с 40км в центъра на софия ще ви призная за голям майстор.
chicho_gosho
Рейтинг: 14 ВеселоС тези кратери в паветата на "Пенчо Славейков" да караш с повече от 30 км/ч си е кофти за всяка кола .... И продължавам да не мога да проумея ЗАЩО не махнат тъпите павета и не Хасфалтират булеварда, тъй като пътя до всички големи болници в района е като магистрала в Бейрут или Исламабад :):):):)
The Polite Moose
Рейтинг: 162 Веселотъй като един от ефектите е намаляването на замърсяването на въздуха с отработени газиве на автомобилите, поради липсата на резки спирания и потегляние в резултат на успокоеното движение на автомобилите",
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Това е наистина абсурден довод. Превключването между 1ва и 2ра е свързано точно с форсиране на двигателя и повишено отделяне. При каране между 15 и 30 км/4, шансът да си на полусъединител е огромен и натоварва излишно колата и шофьора.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#4] от "koalarevolution":
Как коя фирма, общината специално ще потърси потребителя "коалакалаба" за да им каже коя фирма ще ги направи без пари и за нула време.
MPetr
Рейтинг: 548 НеутралноЗам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч=======става тя.....сякаш хората нямат скоростомер в колите......средната им е 14,3-14,8 е.......
anonimnii
Рейтинг: 3552 НеутралноДо коментар [#13] от "The Polite Moose":
На 1-ва най-малко се замърсява. Всеки трябва да кара на 1-ва с газ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cinik
Рейтинг: 2675 НеутралноАвтоталибаникус психоделикус ще преглътне ли да го изпреварват гейчетата с велицюпет по евроалеята на Канала?
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "vassilun
Рейтинг: 5224 НеутралноДо коментар [#9] от "Consumer":
"Абсолютно, а в час пик 30 км/ч си е направо мечта."
Ами слезте от колите! Градският транспорт в София е много добър. Аз в София кола не карам - или с градски транспорт, или пеша!
ali_ibn_isa
Рейтинг: 466 ВеселоТака е щото е много 'еколгично' колите да работят почти на място, както и да има некви псевдо велоалеи, кото правят така че кръстовищата стават двойно по-тесни и двойно по-задръстени и следователно 'екологични' 😁
Моето име
Рейтинг: 3246 ВеселоВсикчи са единодушни, че движението е по-бавно, но някак си са против това ограничение :)
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Ваксиниран Петърчо
Рейтинг: 14 ВеселоРаздел XIV.
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchevОсобени правила за движение в жилищна зона
Чл.61. Жилищната зона е обособена, специално устроена територия в населено място,
която е обозначена като такава на входовете и изходите ѝ с пътни знаци и където действат
специални правила за движение.
Чл. 62. В жилищната зона действат следните специални правила:
1. пешеходците могат да използват за движение, а децата за игра пътя по цялата му
широчина, без ненужно да пречат на движението на превозните средства;
2. (изм.- ДВ, бр.54 от 2010 г.) водачите на пътни превозни средства са длъжни да се
движат със скорост не по-голяма от20 km/h, като не поставят в опасност пешеходците и не
създават препятствия за тяхното движение;
3. паркирането в жилищната зона е разрешено само на специално обозначените места;
4. при излизане от жилищна зона на друг път водачите на пътни превозни средства са
длъжни да пропуснат участниците в движението, движещи се по него;
5. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г., отм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.)
Създаваме нови терминчета при положение, че в ЗДвП си има действащо решение.
hope
Рейтинг: 2344 Неутрално------------------
От КАТ и Общините са доста добре бизнес ориентирани. Ограничението на скаростта осигурява приходи от стотици хиляди левове от една страна, от друга и нашите европейски приятели са даволни, защото купуваме от техните фирми скъпо струващо оборудване с висока добавена стойност.
Любовта ще спаси света!!!
Лелка
Рейтинг: 1209 НеутралноТи да видиш каква революция на движението, в което сега и 30 км. няма как да се достигнат. Сменят знаците и толкоз.
anonimnii
Рейтинг: 3552 НеутралноНякак си в градският транспорт изчезва романтиката... Преди вътре миришеше на непрани чорапи, но откакто дойде пандемията и доста хора си вдигнаха хигиената и вече не мирише.
А едно време с неотоплените Икаруси каква идилия беше... Навън зимата, беше по топло отколкото вътре в автобуса...
gost22
Рейтинг: 2378 ВеселоИ в Париж е така.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...MPetr
Рейтинг: 548 НеутралноАбе всяка кола има отчитане на "средна скорост".......тая на зам.-кмета по транспорта няма ли ва?......... Трабант ли кара тоя, що ли.........
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#12] от "chicho_gosho":
Защото спасителите на паветата направиха грандиозна драма при ремонта на тоя булевард преди няколко години. Точно както и Дондуков. И затова и в двата случая максимума който общината супя да направи е да положи по-добра основа и да пререди оригиналните павета.. Но за нещастие, оригиналните павета на Славейков са много по-едри и дори идеално наредени си друса. За ваше успокоение, мога да кажа че преди ремонта беше много по-зле, сега е съвсем приемливо. И даже има отводняване и хубави наклони. И не са се размествали от години. Елате по Борис 3 напролет да видите какво значи оригинално поставени павета.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#19] от "vassilun":
Това ще си го скриншотна щото ще отречете че сте го казвали. Щото след 12 години управление на ГЕРБ да има много добро нещо .... ?!?
Изгубеният
Рейтинг: 521 Веселои отзад свиня майка с бял фенер
blondofil
Рейтинг: 2648 НеутралноПотомственият софиянец е кръстоска между дървен шоп и дебелоглав македонец.
hope
Рейтинг: 2344 НеутралноПоследната ми снимка с камера е на Шипченски проход, след Т образното към Слатина, до ИЧС - в посока гара Искър. Има мантинели, огради, никой не пресича и ограничение 50..
Любовта ще спаси света!!!Когато работата ти е свързана с постоянно пътуване, тези безобразия са голям проблем.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#18] от "cinik":
Като им вдигнат 10 пъти данъка на таралясника и направят зелена зона до околовръстното не само ще преглътнат ами сами ще яхнат велосипедите. Ама това изисква много, много бой по чутурите и трудно ще се преглътне от гласоподавателите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
edin slep
Рейтинг: 696 НеутралноАз съм за да има ограничение от 30 км/ч в целия град, освен на основни булеварди. Сега по квартални улици разни хуманоиди летят оставяйки след себе си черен пушек от стар дизел с по 70-80 км/час.
preklara raraАма то всичко е до манталитет. Вчера едно БМВ ни изпревари на Константин Величков и то много рисковано, за да иде две коли напред, а след 10 секунди да се качи на паркинг в дясно. Бърза бай Мангал, ама и бай Ганьо не е по-долу.
Изгубеният
Рейтинг: 521 ЛюбопитноИ къде ще ги карат тези велосипеди?
georgievb
Рейтинг: 1750 НеутралноДойдохме си пак в социализма ... частни автомобили, нанай...по некоя служебна, та да може господата да се разхождат, другите айде у лево ...
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdConsumer
Рейтинг: 1415 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "vassilun":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantТака си планирам нещата, че да не ми се налага да ходя в баш центъра, а при необходимост ползвам метрото, да не губя тренинг.
chicho_gosho
Рейтинг: 14 ВеселоОк, съгласен с теб, но лично аз, като част от една групичка недоволни граждани, писахме писмо до крадливата кметица на община Красно село да се направи ново допитване до населението в района, защото съм убеден, че резултата ще е 95-5 ЗА махането на паветата по бул. Пенчо Славейков ...
Моето име
Рейтинг: 3246 НеутралноДо коментар [#32] от "hope":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠мдам, тия 30 секунди разлика, напараво ще те уморят :)
Моето име
Рейтинг: 3246 НеутралноДо коментар [#32] от "hope":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠а шума от даващите газ за да развият 80 км...
chicho_gosho
Рейтинг: 14 ВеселоИ съм изцяло ЗА намаляването на скоростта НЕ САМО в този район, а и в целия център като цяло, но е важен и момента с прилагането на тези разпоредби, т.е. ченгетата да не свиват рамена, когато разни богаташчета и бабаитчета минават с бясна скорост покрай тях, а да ги санкционират ... :):) Т.е. важно е не само законодателството, а и правоприлагането ... :):):)
kapitan_laino
Рейтинг: 578 НеутралноЕдинственият начин да накараш българина да спазва ограниченията е да сложиш камери на всеки 10 метра и да дърпаш глобите директно от заплатата.
murry
Рейтинг: 729 ГневноКогато бях студент II курс във ВИАС (сега УАСГ), преподавателят ни, който водеше лекциите по дисциплината "Пътища" описваше, цитирам го буквално, като "милиционерско малоумие" ограничаването на скоростта в част от центъра на София до 40км/ч. Е, днес чета за "гениалното" решение същата да се намали до 30 км/ч.! Поговорката гласи: Всичката Мара втасала, само се не срешила! Доказано е, че от такива решения вредата е повече, отколкото ползата. Но "кадрите" на учителката по руски език Фандъкова толкова си могат...
m_todorov
Рейтинг: 633 НеутралноСъщото следва да се въведе изцяло в зоната, където планират да не влизат цапащи автомобили. Платено влизане в тази зона за всички автомобили, 30км/ч и строг контрол с огромни глоби за спиране на велоалея/тротоар. Градът е брутално задръстен от ламарини.
Николай Бучков
Рейтинг: 144 ГневноДа не говорим за местата за паркиране за идващите в София по работа за 3-4 часа.....
murry
Рейтинг: 729 ГневноПо-идиотско, абсурдно, становище от това, което е дал някой от община Бургас, напоследък не бях чел.
jmf29537805
Рейтинг: 296 НеутралноМъчно ми е за тия, които се изръсват с по 100-200 хиляди за кола.
kapitan_laino
Рейтинг: 578 ВеселоДа, затова масово се въвежда на запад, щото е много тъпо и не знаят кво правят. Ние все знаем повече, затова живеем в такъв прекрасен град.
lodkarski
Рейтинг: 973 НеутралноСега като удвои цената на горивата оф-то, въздуха ще стане по-чист по естествен път
kapitan_laino
Рейтинг: 578 ВеселоИзобщо не е абсурден довод:
https://www.berlin.de/en/news/7217617-5559700-model-project-speed-limit-30-improved-ai.en.html
Костадин Иванов
Рейтинг: 3753 Неутрално"Зам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч"
Еретик==================
Амчи то това така си беше.
kalimanata
Рейтинг: 589 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "geordgeo":
Абе и аз карам колело ама па чак 40км/ч!!! Сподели с какво или как го постигаш? От "5 те" надолу по "Ботев" ако няма коли е възможно иначе е мега риск!
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#39] от "chicho_gosho":
Крадливата кметица на Красно Село е точно вдъхновителката на драмата с паветата. Тя направи политическа кариера от тия павета и само лакомията и простотията и попречиха да продължи нагоре. Така че не чакайте от нея да свърши нещо.
m17
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#37] от "georgievb":
Да бе да, в моя мизерен вход в Красно Село повечето семейства имат автомобил а доста хора има и по 2. И най-абсурдното е че точно притежателите на таралясници си имат по няколко.
murry
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#49] от "kapitan_laino":
Пътувам доста "на запад", включително и зад океана. Нямам впечатления да се въвежда масово. По-скоро е екзотика, тук-там. Не зная откъде черпиш твоята информация. Аз вярвам на очите си.
geordgeo
Рейтинг: 1129 ВеселоЕлектрическо е, та 40 км/ч не са никакъв проблем. Проблем понякога са някои пушещи таралясници, завиващи пред мен без мигачи или изскачащи коли от пресечките, ама това си го знаем. Ако има някой, който не вярва, мога да демонстрирам, не е проблем:-)...
ivanpopov
Рейтинг: 296 НеутралноЧестито на гласувалите за тези, както и на наивниците, подкрепили псевдо патриоти и СС-овци.
ivanpopov
Рейтинг: 296 НеутралноАми - един за работа, един на ремонт и един за донор.
murry
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#49] от "kapitan_laino":
Нашият "прекрасен" град има относително, спрямо населението си, по-голям бюджет от много градове в Европа. Само че Фандъкова и другарчетата ѝ от ОПГ ГЕРБ източват парите по същия начин, по който се източваха финансовите средства от магистралите на Бойко Борисов. Бандата на Борисов се оказа по-лакома и крадлива от комунистите. Затова и положението е такова.
ninevia
Рейтинг: 409 НеутралноКрайно време беше ! Зоната с 30-километровото ограничение трябва да обхване ЦЕЛИЯ столичен идеален център. И яма какво да се експериментира, защото има надделяващ обществен интерес - по-малко инциденти, по-скокойни пешеходци, по-чист въздух и по-малко улични ралита.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 НеутралноДо коментар [#10] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Явно ти си от тия с 60.
stanchopansa
Рейтинг: 240 НеутралноИзвинете, но един автомобил изразходва най-малко гориво и съответно отделя най-малко емисии, когато се движи с постоянна скорост? Според мен зелените вълни, за които изхарчихме не знам вече колко милиона, и които според мен изобщо не работят, биха спестили повече емисии от намаляване на скоростта. Както разбира се и подобряване на градския транспорт.
kapitan_laino
Рейтинг: 578 НеутралноМюнхен, Париж, Берлин, Мадрид, Брюксел, почти цяла Нидерландия, Швейцария...Но по-интересното е че нито един град досега не се е отказал от нито една зона 30, въпреки че на места ги има от 90те.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 НеутралноДо коментар [#28] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И съвсем правилно. Явно само вие сте умните а тези по света, на които продавате софийските павета от години са "глупаците" на Европа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 НеутралноДо коментар [#47] от "murry":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ГЕРБ!!!
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1389 НеутралноДо коментар [#19] от "vassilun":
Адаш, явно много обичаш да ходиш пеш зимата...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 ВеселоДо коментар [#52] от "Костадин Иванов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Поредната кражба на твоичките съпартийци.
Отчитат го пред ЕС като борба за чист въздух.
НИШО НО ОТ СЪРЦЕ е казал мъдрия български народ.
yavooor
Рейтинг: 1244 НеутралноАко 30км/ч наистина е безопасна скорост защо не я наложат навсякъде?
Или в това каре живее някоя изключително ценна реститутка?
Гошко Мастичката
Рейтинг: 717 НеутралноДо коментар [#64] от "kapitan_laino":
Ще ви изрием...Да ви допълня и цяла Белгия, с часови пояси (когато децата отиват и се връщат от училище)
subaru
Рейтинг: 1045 Неутрално"Ограничаването на скоростта за движение в центъра на столицата ще повиши пътната безопасност и ще стимулира споделеното ползване на зоните", заяви Кръстев.
Конгениално разсъждение на титан на мисълта.
Последствия:
1. Тотални задръствания не само в час пик, съпроводени със съответното замърсяване.
2. Перфектни условия за засичане на "нарушители" и потоци от глоби към кат за "превишаване на разрешената скорост.
3. Изнервени шофьори. Но на кого му пука.
Не са виновни общинарите. Виновни са гражданите на София, които са техен работодател и търпят издевателство след издевателство.
Deadpudding
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#44] от "murry":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !А не, това е прогресивно решение. После като цапат повече, ще почнат да вдигат и еко нормите. Иронията е, че лилявите ще натикат маса народ да купуват стари железа от джамбази близки до герб. Умнокрасивитет и парвенющина в действие.
Mihail Langov
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#11] от "m17":
LangOffКой аматьор може да вдигне 40 с колело? И то в Сф?
atreu
Рейтинг: 439 НеутралноТо в центъра обикновено е толкова задръстено, че и толкова не може да се вдигне.
Приказка без крайreply
Рейтинг: 484 НеутралноТАКА Е КАТО СИ ДОКАРАХТЕ ЧОБАНИ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ , АПРОПО ТОЧНО В ТОВА КАРЕ СА РАЗЧЕРТАЛИ РАКОВСКА ТАКА ЧЕ КОЛИТЕ ПОЧТИ НЕ МИНАВАТ , НАПРЕКО , ПО СИМЕОН ПЪК СА ЗАТАПИЛИ АКТИВНАТА ЛЕНТА С НЕКВИ КОЛОВЕ , МОЖЕ ДА СЕ МИНАВА САМО ПО ТРАМВАЯ , ЛУДА РАБОТА , ТИ МАХНИ ТОВА АМА ПО ЛИНИЯТА Е И ОПАСНО ПЪРЗЯЛЯ СЕ ПО РЕЛСИТЕ НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ А И ГУМИТЕ СЕ РЕЖАТ , ЕГАТИ СЕЛЯНИЯТА
Софианец
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#34] от "MPetr": Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. Извън центъра е около 18км/ч. Има разлики в дни на седмицата, в изменение на икономическата ситуация и т.н. Ама тези от СО питат ли.
И още: Този кмет знае ли, че осигуряването на движението на хора и стоки е баланс на мобилност (време за пътуване) и осигуряване на безопасност. Има и други начини за осигуряване на безопасност, но със скоростта е най-доходно за СО и евтино.
И още: Този кмет знае ли какво е споделено ползване на зоните???? Я да вземе да се ограмоти.
TM
Рейтинг: 682 НеутралноАз не смятам, че това би подобрило ситуацията. Тия дето и сега летят по малките улички с повече от 50 пак ще го правят и при ограничение от 30 км/ч. Само дето ще се забавя повече и повече и без това задръстения трафик. Нормалните хора и без това през малките улички едва ли шофират с повече от 30 км/ч.
MPetr
Рейтинг: 548 НеутралноДо коментар [#76] от "Софианец":
Нали това пиша ! ....... аз го знам това прекрасно бе колега , имам дялове в една такава фирма : =======Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. =======
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 НеутралноДо коментар [#77] от "T.M.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Интересно ще е този корифей да ни каже каква е средната скорост на ГТ в София .
TM
Рейтинг: 682 НеутралноТи не ги мисли тях. Гледай себе си.
hope
Рейтинг: 2344 Весело---------------
добър въпрос. да кажат някакви данни имат ли за брой пресичащи в центъра и в кварталите, брой катастрофи, смъртни случаи, интензитет на движението... как ги смятат тези неща или на око....
Любовта ще спаси света!!!
MPetr
Рейтинг: 548 НеутралноДо коментар [#78] от "MPetr":
То някакви жалки младежи "Зам.-кметове по транспорта" да говорят глупости си е нормално за БГ.....
Midas
Рейтинг: 78 ЛюбопитноЧуек, к'вито и да ги мислите, ако не налагате контрол за спазване - кел файда.
Midas
Рейтинг: 78 ЛюбопитноЧуек, к'вито и да ги мислите, ако не налагате контрол за спазване - кел файда.
hope
Рейтинг: 2344 Весело--------------
искате да кажете, че Париж и Берлин имат по малък бюджит/брой жители? Любовта ще спаси света!!!
MPetr
Рейтинг: 548 НеутралноАбе кво става с тоя сайт ?......колкото (+) ми сложат толкова пъти се реплицира поста.........Абе вие нормални ли сте бе Дневник.....или браузъра ми се е побъркал........писна ми само мои постове да чета, кво се случва ва?
sfl32583434
Рейтинг: 31 ВеселоТо ако караш с повече из кварталните улици, возилото само ще се разпадне...
Kaka Mara
Рейтинг: 2358 НеутралноДо коментар [#25] от "anonimnii": ако ти липсва смръднятане не само на непрани чорапи, но и на клошари с багаж се качи на трамвай 22 от оранжевия модел 33г - дори и по бул.Дондуков ароматът се носи чак до Московска.
murry
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#71] от "subaru":
Подкрепям коментара ти 100%!!! +++++++++++++++
Kaka Mara
Рейтинг: 2358 НеутралноДо коментар [#86] от "MPetr": Проблемът не в браузъра ти , господине! Пишеш си постове, после сам си отговаряш, а плюсове си слагаш основно сам на себе си. 😉
murry
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#72] от "Deadpudding":
Не са "лилявите". ОПГ ГЕРБ има мнозинство в СОС, начело със сламеното чучело! Това е тяхно БРИЛЯНТНО решение.
murry
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#75] от "reply":
Това са кадрите на Сикаджията от Банкя...
Сгугню
Рейтинг: 321 НеутралноДрогари, каква е тая тъпотия?
По Скобелев в 20.00 часа вечерта ше караме с 30 км/ч ?!?!!????
Безумие!
Тея хора дето ги решават тея неща акъл имат ли?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4422 ВеселоДо коментар [#93] от "Сгугню":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ами науката още уточнява.
Софианец
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#94] от "КМЕТ В СЯНКА":
Това е "науката" в транспортната комисия:
Образование на комисията (без 1) : право, финанси, ,международни отношения, Автоматика и системотехника, икономика на търговията, икономист, информатика, горско стопанство, мениджмънт, лесовъд, финанси.
Образование на външни експерти (без 1) : електроинженер, финансов мениджмънт, география
ЕХЕЕ-Е-Е Много "специалисти" по транспорт, градоустройство, безопасност на движението, екология и по каквото решите, може и по космически транспорт.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4832 НеутралноНие в Щутгарт джиткаме от 2 години с 40 км/ час!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Замърсяването с СО2 изобщо не се е намалило, същата работа с финните прахови частици.
Това е начин да си налагат "зелената сделка", без да се съобразяват с жертвите от нея!
spaceman
Рейтинг: 899 НеутралноА тротарите кога ще оправите?
Boyan Anakiev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "m17":
Те ако се движат с над 50км са си наказуеми, но да, сега може много по-солено.
Boyan Anakiev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#22] от "Ваксиниран Петърчо":
Тези райони не се водят жилищни зони и не са обособени като такива, трябва специален знак (син с деца), който обозначава началото и края на жилищната зона за да влязат в права тези специални права за движение, които ти си копирал, даже си го пише в първия член.
Такива зони в софия обособени дори не се сещам да съм виждал, по витошките квратали съм виждал 1-2.
Другия член също ще ти подскаже,че в центъра не се водят такива, тъй като можеш да паркираш почти навсякъде от дясната страна на платното без да има обозначено специално място.
baj_michal
Рейтинг: 8 НеутралноЖивея в този район, по тези еднопосочни, тесни, задръстени улички не смятам, че някой може да кара с повече от 40. Очевидно е отбиване на номер. Питам защо паркинга под съда не е достъпен за граждани срещу заплащане? Ако беше, нямаше да се въртя като улав из цялата им 10 зона, вече е синя, а щях да си спра мирно и спокойно, на сухо, близо до местоживеенето ми.