Зам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (113)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    Аман ...аман, аман, аман...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  2. 2 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Очаквам следващата стъпка да бъде шофьорът да бута колата с изключен двигател, а отпред да върви човек с червено флагче и да призовава гражданството да оплюва "автоталибана".

  3. 3 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Хахахахаха успех! А контрол? Ще има ли контрол? Или сами си пишем забрани ей така, колкото да се случва нещо.

    А за паркиралите по тротоари и по кръстовища нещо за тях ще направите ли? А за тия дето им гърми генерацията като заря по Гергьовден?

  4. 4 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 505 Неутрално

    "Зона 30" ще бъде обозначена с поставянето на съответните пътни знаци, бележещи началото и края на зоната.

    Коя фирма ще вземе поръчката за маркировката и пътните знаци?

  5. 5 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Като изключим булевардите, за които не е ясно дали влизат в зоната или не, някой из малките улички успява ли наистина да кара с повече от 30? Както няма грам видимост от колите, които са паркирали близо до кръстовищата, едва ли някой би рискувал да се размаже с друг като него.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  6. 6 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 811 Неутрално

    Само да отбележа, че по тези улици е практически невъзможно да се движиш с повече и Столична община за пореден път прави едно голямо нищо.

  7. 7 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 3552 Неутрално

    Хай, вай... Бате защо забранихте каруците?...Хенкологични са... Ас аку съм ще направя каруците задължителна...

  8. 8 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1129 Весело

    Не разбрах за кои участници в движението ще важи ограничението, че хем живея в посоченото каре, хем карам колелото с 40 км/ч? Баси, ще трябва пеш да ходим, а?

  9. 9 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1415 Любопитно

    До коментар [#6] от "Handy":

    Абсолютно, а в час пик 30 км/ч си е направо мечта.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  10. 10 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#5] от "Imaginary Friend":

    Разумните хора наистина карат с 30, максимум 40 по такива улички. И даже с по-малко в активно време с много пешеходци. Но е пълно с всякакви ненормалници дето профучават с 60 на една боя разстояние от хората и паркиралите коли. И идеята е да ги озаптят като се даде юридическа възможност да бъдат глобени.

  11. 11 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#8] от "geordgeo":

    Ако успеете да карате велосипед в активно време с 40км в центъра на софия ще ви призная за голям майстор.

  12. 12 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 14 Весело

    С тези кратери в паветата на "Пенчо Славейков" да караш с повече от 30 км/ч си е кофти за всяка кола .... И продължавам да не мога да проумея ЗАЩО не махнат тъпите павета и не Хасфалтират булеварда, тъй като пътя до всички големи болници в района е като магистрала в Бейрут или Исламабад :):):):)

  13. 13 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Весело

    тъй като един от ефектите е намаляването на замърсяването на въздуха с отработени газиве на автомобилите, поради липсата на резки спирания и потегляние в резултат на успокоеното движение на автомобилите",

    Това е наистина абсурден довод. Превключването между 1ва и 2ра е свързано точно с форсиране на двигателя и повишено отделяне. При каране между 15 и 30 км/4, шансът да си на полусъединител е огромен и натоварва излишно колата и шофьора.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  14. 14 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#4] от "koalarevolution":

    Как коя фирма, общината специално ще потърси потребителя "коалакалаба" за да им каже коя фирма ще ги направи без пари и за нула време.

  15. 15 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Зам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч=======става тя.....сякаш хората нямат скоростомер в колите......средната им е 14,3-14,8 е.......

  16. 16 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 3552 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Polite Moose":

    На 1-ва най-малко се замърсява. Всеки трябва да кара на 1-ва с газ...

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2675 Неутрално

    Автоталибаникус психоделикус ще преглътне ли да го изпреварват гейчетата с велицюпет по евроалеята на Канала?

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5224 Неутрално

    До коментар [#9] от "Consumer":

    "Абсолютно, а в час пик 30 км/ч си е направо мечта."

    Ами слезте от колите! Градският транспорт в София е много добър. Аз в София кола не карам - или с градски транспорт, или пеша!

  20. 20 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 466 Весело

    Така е щото е много 'еколгично' колите да работят почти на място, както и да има некви псевдо велоалеи, кото правят така че кръстовищата стават двойно по-тесни и двойно по-задръстени и следователно 'екологични' 😁

  21. 21 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3246 Весело

    Всикчи са единодушни, че движението е по-бавно, но някак си са против това ограничение :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  22. 22 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 14 Весело

    Раздел XIV.
    Особени правила за движение в жилищна зона
    Чл.61. Жилищната зона е обособена, специално устроена територия в населено място,
    която е обозначена като такава на входовете и изходите ѝ с пътни знаци и където действат
    специални правила за движение.
    Чл. 62. В жилищната зона действат следните специални правила:
    1. пешеходците могат да използват за движение, а децата за игра пътя по цялата му
    широчина, без ненужно да пречат на движението на превозните средства;
    2. (изм.- ДВ, бр.54 от 2010 г.) водачите на пътни превозни средства са длъжни да се
    движат със скорост не по-голяма от20 km/h, като не поставят в опасност пешеходците и не
    създават препятствия за тяхното движение;
    3. паркирането в жилищната зона е разрешено само на специално обозначените места;
    4. при излизане от жилищна зона на друг път водачите на пътни превозни средства са
    длъжни да пропуснат участниците в движението, движещи се по него;
    5. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г., отм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.)

    Създаваме нови терминчета при положение, че в ЗДвП си има действащо решение.

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  23. 23 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2344 Неутрално



    .А за паркиралите по тротоари и по кръстовища нещо за тях ще направите ли? А за тия дето им гърми генерацията като заря по Гергьовден?
    —цитат от коментар 3 на koalarevolution


    ------------------

    От КАТ и Общините са доста добре бизнес ориентирани. Ограничението на скаростта осигурява приходи от стотици хиляди левове от една страна, от друга и нашите европейски приятели са даволни, защото купуваме от техните фирми скъпо струващо оборудване с висока добавена стойност.

    Любовта ще спаси света!!!
  24. 24 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Ти да видиш каква революция на движението, в което сега и 30 км. няма как да се достигнат. Сменят знаците и толкоз.

  25. 25 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 3552 Неутрално

    Някак си в градският транспорт изчезва романтиката... Преди вътре миришеше на непрани чорапи, но откакто дойде пандемията и доста хора си вдигнаха хигиената и вече не мирише.
    А едно време с неотоплените Икаруси каква идилия беше... Навън зимата, беше по топло отколкото вътре в автобуса...

  26. 26 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2378 Весело

    И в Париж е така.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  27. 27 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Абе всяка кола има отчитане на "средна скорост".......тая на зам.-кмета по транспорта няма ли ва?......... Трабант ли кара тоя, що ли.........

  28. 28 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#12] от "chicho_gosho":

    Защото спасителите на паветата направиха грандиозна драма при ремонта на тоя булевард преди няколко години. Точно както и Дондуков. И затова и в двата случая максимума който общината супя да направи е да положи по-добра основа и да пререди оригиналните павета.. Но за нещастие, оригиналните павета на Славейков са много по-едри и дори идеално наредени си друса. За ваше успокоение, мога да кажа че преди ремонта беше много по-зле, сега е съвсем приемливо. И даже има отводняване и хубави наклони. И не са се размествали от години. Елате по Борис 3 напролет да видите какво значи оригинално поставени павета.

  29. 29 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Това ще си го скриншотна щото ще отречете че сте го казвали. Щото след 12 години управление на ГЕРБ да има много добро нещо .... ?!?

  30. 30 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 521 Весело

    Очаквам следващата стъпка да бъде шофьорът да бута колата с изключен двигател, а отпред да върви човек с червено флагче и да призовава гражданството да оплюва "автоталибана".
    —цитат от коментар 2 на nigel


    и отзад свиня майка с бял фенер

  31. 31 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Потомственият софиянец е кръстоска между дървен шоп и дебелоглав македонец.

  32. 32 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2344 Неутрално

    Последната ми снимка с камера е на Шипченски проход, след Т образното към Слатина, до ИЧС - в посока гара Искър. Има мантинели, огради, никой не пресича и ограничение 50..

    Когато работата ти е свързана с постоянно пътуване, тези безобразия са голям проблем.

    Любовта ще спаси света!!!
  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#18] от "cinik":

    Като им вдигнат 10 пъти данъка на таралясника и направят зелена зона до околовръстното не само ще преглътнат ами сами ще яхнат велосипедите. Ама това изисква много, много бой по чутурите и трудно ще се преглътне от гласоподавателите.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Аз съм за да има ограничение от 30 км/ч в целия град, освен на основни булеварди. Сега по квартални улици разни хуманоиди летят оставяйки след себе си черен пушек от стар дизел с по 70-80 км/час.

    Ама то всичко е до манталитет. Вчера едно БМВ ни изпревари на Константин Величков и то много рисковано, за да иде две коли напред, а след 10 секунди да се качи на паркинг в дясно. Бърза бай Мангал, ама и бай Ганьо не е по-долу.

    preklara rara
  36. 36 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 521 Любопитно

    До коментар [#18] от "cinik":Като им вдигнат 10 пъти данъка на таралясника и направят зелена зона до околовръстното не само ще преглътнат ами сами ще яхнат велосипедите. Ама това изисква много, много бой по чутурите и трудно ще се преглътне от гласоподавателите.
    —цитат от коментар 33 на m17


    И къде ще ги карат тези велосипеди?

  37. 37 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    Дойдохме си пак в социализма ... частни автомобили, нанай...по некоя служебна, та да може господата да се разхождат, другите айде у лево ...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  38. 38 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1415 Любопитно

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Така си планирам нещата, че да не ми се налага да ходя в баш центъра, а при необходимост ползвам метрото, да не губя тренинг.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  39. 39 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 14 Весело

    До коментар [#12] от "chicho_gosho":Защото спасителите на паветата направиха грандиозна драма при ремонта на тоя булевард преди няколко години. Точно както и Дондуков. И затова и в двата случая максимума който общината супя да направи е да положи по-добра основа и да пререди оригиналните павета.. Но за нещастие, оригиналните павета на Славейков са много по-едри и дори идеално наредени си друса. За ваше успокоение, мога да кажа че преди ремонта беше много по-зле, сега е съвсем приемливо. И даже има отводняване и хубави наклони. И не са се размествали от години. Елате по Борис 3 напролет да видите какво значи оригинално поставени павета.
    —цитат от коментар 28 на m17


    Ок, съгласен с теб, но лично аз, като част от една групичка недоволни граждани, писахме писмо до крадливата кметица на община Красно село да се направи ново допитване до населението в района, защото съм убеден, че резултата ще е 95-5 ЗА махането на паветата по бул. Пенчо Славейков ...

  40. 40 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3246 Неутрално

    До коментар [#32] от "hope":

    мдам, тия 30 секунди разлика, напараво ще те уморят :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  41. 41 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3246 Неутрално

    До коментар [#32] от "hope":

    а шума от даващите газ за да развият 80 км...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  42. 42 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 14 Весело

    И съм изцяло ЗА намаляването на скоростта НЕ САМО в този район, а и в целия център като цяло, но е важен и момента с прилагането на тези разпоредби, т.е. ченгетата да не свиват рамена, когато разни богаташчета и бабаитчета минават с бясна скорост покрай тях, а да ги санкционират ... :):) Т.е. важно е не само законодателството, а и правоприлагането ... :):):)

  43. 43 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Единственият начин да накараш българина да спазва ограниченията е да сложиш камери на всеки 10 метра и да дърпаш глобите директно от заплатата.

  44. 44 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Гневно

    Когато бях студент II курс във ВИАС (сега УАСГ), преподавателят ни, който водеше лекциите по дисциплината "Пътища" описваше, цитирам го буквално, като "милиционерско малоумие" ограничаването на скоростта в част от центъра на София до 40км/ч. Е, днес чета за "гениалното" решение същата да се намали до 30 км/ч.! Поговорката гласи: Всичката Мара втасала, само се не срешила! Доказано е, че от такива решения вредата е повече, отколкото ползата. Но "кадрите" на учителката по руски език Фандъкова толкова си могат...

  45. 45 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Същото следва да се въведе изцяло в зоната, където планират да не влизат цапащи автомобили. Платено влизане в тази зона за всички автомобили, 30км/ч и строг контрол с огромни глоби за спиране на велоалея/тротоар. Градът е брутално задръстен от ламарини.

  46. 46 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 144 Гневно

    Да не говорим за местата за паркиране за идващите в София по работа за 3-4 часа.....

  47. 47 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Гневно

    По-идиотско, абсурдно, становище от това, което е дал някой от община Бургас, напоследък не бях чел.

  48. 48 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Мъчно ми е за тия, които се изръсват с по 100-200 хиляди за кола.

  49. 49 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 578 Весело

    Доказано е, че от такива решения вредата е повече, отколкото ползата.
    —цитат от коментар 44 на murry


    Да, затова масово се въвежда на запад, щото е много тъпо и не знаят кво правят. Ние все знаем повече, затова живеем в такъв прекрасен град.

  50. 50 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Сега като удвои цената на горивата оф-то, въздуха ще стане по-чист по естествен път

  51. 51 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 578 Весело

    тъй като един от ефектите е намаляването на замърсяването на въздуха с отработени газиве на автомобилите, поради липсата на резки спирания и потегляние в резултат на успокоеното движение на автомобилите",Това е наистина абсурден довод. Превключването между 1ва и 2ра е свързано точно с форсиране на двигателя и повишено отделяне. При каране между 15 и 30 км/4, шансът да си на полусъединител е огромен и натоварва излишно колата и шофьора.
    —цитат от коментар 13 на The Polite Moose


    Изобщо не е абсурден довод:

    https://www.berlin.de/en/news/7217617-5559700-model-project-speed-limit-30-improved-ai.en.html

  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    "Зам.-кмет по транспорта: Скоростта в част от центъра на София става 30 км/ч"
    ==================
    Амчи то това така си беше.

    Еретик
  53. 53 Профил на kalimanata
    kalimanata
    Рейтинг: 589 Любопитно

    До коментар [#8] от "geordgeo":

    Абе и аз карам колело ама па чак 40км/ч!!! Сподели с какво или как го постигаш? От "5 те" надолу по "Ботев" ако няма коли е възможно иначе е мега риск!

  54. 54 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#39] от "chicho_gosho":

    Крадливата кметица на Красно Село е точно вдъхновителката на драмата с паветата. Тя направи политическа кариера от тия павета и само лакомията и простотията и попречиха да продължи нагоре. Така че не чакайте от нея да свърши нещо.

  55. 55 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#37] от "georgievb":

    Да бе да, в моя мизерен вход в Красно Село повечето семейства имат автомобил а доста хора има и по 2. И най-абсурдното е че точно притежателите на таралясници си имат по няколко.

  56. 56 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":

    Пътувам доста "на запад", включително и зад океана. Нямам впечатления да се въвежда масово. По-скоро е екзотика, тук-там. Не зная откъде черпиш твоята информация. Аз вярвам на очите си.

  57. 57 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1129 Весело

    До коментар [#8] от "geordgeo":Абе и аз карам колело ама па чак 40км/ч!!! Сподели с какво или как го постигаш? От "5 те" надолу по "Ботев" ако няма коли е възможно иначе е мега риск!
    —цитат от коментар 53 на Калиманата


    Електрическо е, та 40 км/ч не са никакъв проблем. Проблем понякога са някои пушещи таралясници, завиващи пред мен без мигачи или изскачащи коли от пресечките, ама това си го знаем. Ако има някой, който не вярва, мога да демонстрирам, не е проблем:-)...

  58. 58 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Честито на гласувалите за тези, както и на наивниците, подкрепили псевдо патриоти и СС-овци.

  59. 59 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 296 Неутрално

    И най-абсурдното е че точно притежателите на таралясници си имат по няколко.
    —цитат от коментар 55 на m17


    Ами - един за работа, един на ремонт и един за донор.

  60. 60 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":

    Нашият "прекрасен" град има относително, спрямо населението си, по-голям бюджет от много градове в Европа. Само че Фандъкова и другарчетата ѝ от ОПГ ГЕРБ източват парите по същия начин, по който се източваха финансовите средства от магистралите на Бойко Борисов. Бандата на Борисов се оказа по-лакома и крадлива от комунистите. Затова и положението е такова.

  61. 61 Профил на ninevia
    ninevia
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Крайно време беше ! Зоната с 30-километровото ограничение трябва да обхване ЦЕЛИЯ столичен идеален център. И яма какво да се експериментира, защото има надделяващ обществен интерес - по-малко инциденти, по-скокойни пешеходци, по-чист въздух и по-малко улични ралита.

  62. 62 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#10] от "m17":

    Явно ти си от тия с 60.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  63. 63 Профил на stanchopansa
    stanchopansa
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Извинете, но един автомобил изразходва най-малко гориво и съответно отделя най-малко емисии, когато се движи с постоянна скорост? Според мен зелените вълни, за които изхарчихме не знам вече колко милиона, и които според мен изобщо не работят, биха спестили повече емисии от намаляване на скоростта. Както разбира се и подобряване на градския транспорт.

  64. 64 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":Пътувам доста "на запад", включително и зад океана. Нямам впечатления да се въвежда масово. По-скоро е екзотика, тук-там. Не зная откъде черпиш твоята информация. Аз вярвам на очите си.
    —цитат от коментар 56 на murry


    Мюнхен, Париж, Берлин, Мадрид, Брюксел, почти цяла Нидерландия, Швейцария...Но по-интересното е че нито един град досега не се е отказал от нито една зона 30, въпреки че на места ги има от 90те.

  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#28] от "m17":

    И съвсем правилно. Явно само вие сте умните а тези по света, на които продавате софийските павета от години са "глупаците" на Европа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#47] от "murry":

    ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Адаш, явно много обичаш да ходиш пеш зимата...

  68. 68 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Весело

    До коментар [#52] от "Костадин Иванов":

    Поредната кражба на твоичките съпартийци.
    Отчитат го пред ЕС като борба за чист въздух.
    НИШО НО ОТ СЪРЦЕ е казал мъдрия български народ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  69. 69 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Ако 30км/ч наистина е безопасна скорост защо не я наложат навсякъде?
    Или в това каре живее някоя изключително ценна реститутка?

  70. 70 Профил на Гошко Мастичката
    Гошко Мастичката
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#64] от "kapitan_laino":

    Да ви допълня и цяла Белгия, с часови пояси (когато децата отиват и се връщат от училище)

    Ще ви изрием...
  71. 71 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    "Ограничаването на скоростта за движение в центъра на столицата ще повиши пътната безопасност и ще стимулира споделеното ползване на зоните", заяви Кръстев.

    Конгениално разсъждение на титан на мисълта.
    Последствия:
    1. Тотални задръствания не само в час пик, съпроводени със съответното замърсяване.
    2. Перфектни условия за засичане на "нарушители" и потоци от глоби към кат за "превишаване на разрешената скорост.
    3. Изнервени шофьори. Но на кого му пука.
    Не са виновни общинарите. Виновни са гражданите на София, които са техен работодател и търпят издевателство след издевателство.

  72. 72 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#44] от "murry":

    А не, това е прогресивно решение. После като цапат повече, ще почнат да вдигат и еко нормите. Иронията е, че лилявите ще натикат маса народ да купуват стари железа от джамбази близки до герб. Умнокрасивитет и парвенющина в действие.

    Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
  73. 73 Профил на Mihail Langov
    Mihail Langov
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#11] от "m17":
    Кой аматьор може да вдигне 40 с колело? И то в Сф?

    LangOff
  74. 74 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 439 Неутрално

    То в центъра обикновено е толкова задръстено, че и толкова не може да се вдигне.

    Приказка без край
  75. 75 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 484 Неутрално

    ТАКА Е КАТО СИ ДОКАРАХТЕ ЧОБАНИ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ , АПРОПО ТОЧНО В ТОВА КАРЕ СА РАЗЧЕРТАЛИ РАКОВСКА ТАКА ЧЕ КОЛИТЕ ПОЧТИ НЕ МИНАВАТ , НАПРЕКО , ПО СИМЕОН ПЪК СА ЗАТАПИЛИ АКТИВНАТА ЛЕНТА С НЕКВИ КОЛОВЕ , МОЖЕ ДА СЕ МИНАВА САМО ПО ТРАМВАЯ , ЛУДА РАБОТА , ТИ МАХНИ ТОВА АМА ПО ЛИНИЯТА Е И ОПАСНО ПЪРЗЯЛЯ СЕ ПО РЕЛСИТЕ НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ А И ГУМИТЕ СЕ РЕЖАТ , ЕГАТИ СЕЛЯНИЯТА

  76. 76 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#34] от "MPetr": Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. Извън центъра е около 18км/ч. Има разлики в дни на седмицата, в изменение на икономическата ситуация и т.н. Ама тези от СО питат ли.
    И още: Този кмет знае ли, че осигуряването на движението на хора и стоки е баланс на мобилност (време за пътуване) и осигуряване на безопасност. Има и други начини за осигуряване на безопасност, но със скоростта е най-доходно за СО и евтино.
    И още: Този кмет знае ли какво е споделено ползване на зоните???? Я да вземе да се ограмоти.

  77. 77 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Аз съм за да има ограничение от 30 км/ч в целия град, освен на основни булеварди. Сега по квартални улици разни хуманоиди летят оставяйки след себе си черен пушек от стар дизел с по 70-80 км/час.Ама то всичко е до манталитет. Вчера едно БМВ ни изпревари на Константин Величков и то много рисковано, за да иде две коли напред, а след 10 секунди да се качи на паркинг в дясно. Бърза бай Мангал, ама и бай Ганьо не е по-долу.
    —цитат от коментар 35 на edin slep


    Аз не смятам, че това би подобрило ситуацията. Тия дето и сега летят по малките улички с повече от 50 пак ще го правят и при ограничение от 30 км/ч. Само дето ще се забавя повече и повече и без това задръстения трафик. Нормалните хора и без това през малките улички едва ли шофират с повече от 30 км/ч.

  78. 78 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#76] от "Софианец":

    Нали това пиша ! ....... аз го знам това прекрасно бе колега , имам дялове в една такава фирма : =======Получавали сме данни от голяма таксиметрова фирма, няколко години подред - за м.май около 30000 курса и средната скорост в центъра в пикови часове е около 12-14 км/ч. =======

  79. 79 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#77] от "T.M.":

    Интересно ще е този корифей да ни каже каква е средната скорост на ГТ в София .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  80. 80 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Мъчно ми е за тия, които се изръсват с по 100-200 хиляди за кола.
    —цитат от коментар 48 на jmf29537805


    Ти не ги мисли тях. Гледай себе си.

  81. 81 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2344 Весело




    Ако 30км/ч наистина е безопасна скорост защо не я наложат навсякъде?Или в това каре живее някоя изключително ценна реститутка?
    —цитат от коментар 69 на yavooor



    ---------------
    добър въпрос. да кажат някакви данни имат ли за брой пресичащи в центъра и в кварталите, брой катастрофи, смъртни случаи, интензитет на движението... как ги смятат тези неща или на око....

    Любовта ще спаси света!!!
  82. 82 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#78] от "MPetr":

    То някакви жалки младежи "Зам.-кметове по транспорта" да говорят глупости си е нормално за БГ.....

  83. 83 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 78 Любопитно

    Чуек, к'вито и да ги мислите, ако не налагате контрол за спазване - кел файда.

  84. 84 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 78 Любопитно

    Чуек, к'вито и да ги мислите, ако не налагате контрол за спазване - кел файда.

  85. 85 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":Нашият "прекрасен" град има относително, спрямо населението си, по-голям бюджет от много градове в Европа. Само че Фандъкова и другарчетата ѝ от ОПГ ГЕРБ източват парите по същия начин, по който се източваха финансовите средства от магистралите на Бойко Борисов. Бандата на Борисов се оказа по-лакома и крадлива от комунистите. Затова и положението е такова.
    —цитат от коментар 60 на murry


    --------------
    искате да кажете, че Париж и Берлин имат по малък бюджит/брой жители?

    Любовта ще спаси света!!!
  86. 86 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Абе кво става с тоя сайт ?......колкото (+) ми сложат толкова пъти се реплицира поста.........Абе вие нормални ли сте бе Дневник.....или браузъра ми се е побъркал........писна ми само мои постове да чета, кво се случва ва?

  87. 87 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 31 Весело

    То ако караш с повече из кварталните улици, возилото само ще се разпадне...

  88. 88 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2358 Неутрално

    До коментар [#25] от "anonimnii": ако ти липсва смръднятане не само на непрани чорапи, но и на клошари с багаж се качи на трамвай 22 от оранжевия модел 33г - дори и по бул.Дондуков ароматът се носи чак до Московска.

  89. 89 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#71] от "subaru":

    Подкрепям коментара ти 100%!!! +++++++++++++++

  90. 90 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2358 Неутрално

    До коментар [#86] от "MPetr": Проблемът не в браузъра ти , господине! Пишеш си постове, после сам си отговаряш, а плюсове си слагаш основно сам на себе си. 😉

  91. 91 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#72] от "Deadpudding":

    Не са "лилявите". ОПГ ГЕРБ има мнозинство в СОС, начело със сламеното чучело! Това е тяхно БРИЛЯНТНО решение.

  92. 92 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#75] от "reply":

    Това са кадрите на Сикаджията от Банкя...

  93. 93 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Дрогари, каква е тая тъпотия?
    По Скобелев в 20.00 часа вечерта ше караме с 30 км/ч ?!?!!????
    Безумие!
    Тея хора дето ги решават тея неща акъл имат ли?

  94. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Весело

    До коментар [#93] от "Сгугню":

    Ами науката още уточнява.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 95 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#94] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Това е "науката" в транспортната комисия:
    Образование на комисията (без 1) : право, финанси, ,международни отношения, Автоматика и системотехника, икономика на търговията, икономист, информатика, горско стопанство, мениджмънт, лесовъд, финанси.
    Образование на външни експерти (без 1) : електроинженер, финансов мениджмънт, география
    ЕХЕЕ-Е-Е Много "специалисти" по транспорт, градоустройство, безопасност на движението, екология и по каквото решите, може и по космически транспорт.

  96. 96 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4832 Неутрално

    Ние в Щутгарт джиткаме от 2 години с 40 км/ час!

    Замърсяването с СО2 изобщо не се е намалило, същата работа с финните прахови частици.

    Това е начин да си налагат "зелената сделка", без да се съобразяват с жертвите от нея!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  97. 97 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 899 Неутрално

    А тротарите кога ще оправите?

  98. 98 Профил на Boyan Anakiev
    Boyan Anakiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "m17":

    Те ако се движат с над 50км са си наказуеми, но да, сега може много по-солено.

  99. 99 Профил на Boyan Anakiev
    Boyan Anakiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "Ваксиниран Петърчо":

    Тези райони не се водят жилищни зони и не са обособени като такива, трябва специален знак (син с деца), който обозначава началото и края на жилищната зона за да влязат в права тези специални права за движение, които ти си копирал, даже си го пише в първия член.

    Такива зони в софия обособени дори не се сещам да съм виждал, по витошките квратали съм виждал 1-2.

    Другия член също ще ти подскаже,че в центъра не се водят такива, тъй като можеш да паркираш почти навсякъде от дясната страна на платното без да има обозначено специално място.

  100. 100 Профил на baj_michal
    baj_michal
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Живея в този район, по тези еднопосочни, тесни, задръстени улички не смятам, че някой може да кара с повече от 40. Очевидно е отбиване на номер. Питам защо паркинга под съда не е достъпен за граждани срещу заплащане? Ако беше, нямаше да се въртя като улав из цялата им 10 зона, вече е синя, а щях да си спра мирно и спокойно, на сухо, близо до местоживеенето ми.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK