ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

В София и още четири големи града ситуацията с коронавируса се усложнява

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (142)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    Нуждае се от корекция:

    ... при завършена ваксиоанционен цикъл.
    —цитат от коментар 0 на Статията


    ... завършен ваксинационен...

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    Сербозава каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела.
    ____________________
    Е какво, за сега преболедувалите не ги повтаря а ако се ваксинират пак се връщат на изходна позиция със слаб имунитет!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на Моа Преател Тайпи
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4 Профил на Christo Roussanov
    Christo Roussanov
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Здравната система съществува за да ни служи. Ние не съществуваме за да я пазим.

  5. 5 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 977 Неутрално

    "ситуацията с коронавируса се усложнява"
    Ситуацията се усложнявала....
    Щото досега беше нормална...

  6. 6 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Кой те излъга за това? Мангъра или Копейкин?

  7. 7 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2633 Весело

    ...Сербезова каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела...

    Чудят се хем как да се надупят и да последват франсета и австрийци и т.н. като ги анулират и набоцкат стадото , хем как да не ги помете Копейкин ...

  8. 8 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Много ми се иска да е права за темпа на ваксиниране, но за съжаление не е. Нека новите не повтарят грешката на старите, които вземаха желаното за действително. В последно време ваксинацията направо буксува, като само вчера броят на напълно ваксинираните се е увеличл с около 600 души. С тези темпове цяла вечност ще ни трябва. Надявах поне парите за пенсионерите да дадат отражение, но засега не се вижда такова.

  9. 9 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 455 Весело

    Тук му е времето за един по-специфичен въпрос: В София и в още 4 големи града или в целите области? Примерно какво е дереджето в Созополта и Несебърта спрямо самия лас Бургас? Или примерно в Кеймбридж и Буенос Айтос, един куп хора всеки ден пътуват с влак на работа до лас Бургас.

    73! Go Go
  10. 10 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    > при завършен ваксинационен цикъл.

    В Израел болшинството са с по четири игли - така са се каже 'двойно завършен ваксинационен цикъл' и картинката е интересна:

    https://graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/countries-and-territories/israel/

    કટાક્ષ
  11. 11 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#4] от "Christo Roussanov":

    Напротив, превенцията на заболяванията е дори по-важна от лекуването им. Не говоря само за ваксините като средство за превенция, както и не само за Ковид. Като цяло превенцията в България е на изключително ниско ниво - нито се обръща достатъчно внимание на спорт и движение, нито на правилно и пълноценно хранене. В резултат, децата ни са с най-ниската двигателна култура в Европа, което означава, че положението ще се влошава още.
    За Ганьо Балкански знаем, че най-важното нещо му е яденЙето и пиЙнито.

  12. 12 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#8] от "kmat":

    В статистиката броят ли за напълно ваксинирани хората които са се ваксинирали миналата година февруари, но не са слагали бустер - т.е за които е изминала повече от 1 г. от ваксинацията. Щото ако трябва да ги извадят от ваксинираните мисля, че ще се върнем на 15-20% макс ваксинирани

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  13. 13 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Те мерките ще ги наложите пак проформа след дъжд качулка.
    Ваксинирайте се, умират основно не ваксинирани.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  14. 14 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1870 Неутрално

    Сегашното добро развитие на ситуацията, се дължи на успешното управление на правителствата на г-н Янев и решителното надграждане при господин Кирил Петков!

  15. 15 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 891 Любопитно

    До коментар [#5] от "wwwtoчkacom":

    ++++
    Другото е че ситуацията винаги е с коронавируса. Ситуация в здравеопазването нямаме - то е цъфнало и вързало ;) Виновни за импотентно ни здравеопазване са само и единствено неваксинираните. Това, че едни хора се радват на не малко възнаграждения и социални придобивки, за да упрлавляват здравеопазването, което се влошава от ден на ден няма никакво значение. Важно е Ганьо да се бие и глобява, щото той от друго не разбира…

  16. 16 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Любопитно ми е онази училата 6 години биология с каската на главата дали не е попаднала в статистиката.

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2046 Гневно

    "просто киро" и така наречената "министърка" на остатъците от здравеопазването очевидно изобщо не са притеснени!!!

  18. 18 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    О, как само ги повтаря!

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  19. 19 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ан Он":

    Ето ти още нещо интересно - в Израел починали за последните седем дни ОБЩО 67 човека, в България само за 21.01 - 86 човека.

  20. 20 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    в-к СЕГА

    "Мобилни ковид-лаборатории паркират пред парламента.Депутатите, които нямат ковид-сертификат, ще бъдат призовани да се тестват в две мобилни лаборатории, които ще бъдат разположени край сградите на НС, за да бъдат допуснати до пленарните заседания или заседанията на комисиите. От утре влиза в сила решението на НС само хора със сертификати да имат достъп до сградите на законодателната власт. Реално, първият сблъсък с новите правила ще бъде във вторник от 13 ч., когато ще заседава парламентарната Комисия по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление."

    Хахаха. Копейката ще изреве.

  21. 21 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#19] от "antikonti":

    > в Израел починали за последните седем дни ОБЩО 67 човека

    Верно ли ?

    Явно са станали безсмъртни след като са се набоцкали по четири пъти, щото преди Световната Зараза са си заминавали средно по 900 на седмица.

    કટાક્ષ
  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#12] от "bludniq_sin":

    И като ваксинираха и лъгаха че е до живот - какво правим - не трябва ли да има Ковидваксъри по кестените. Значи аз се набодох и след три месеца се разболях - уж имунитет една година, после половин - накрая три месеца - тези лъжливи ковидваксъри при бай Ставри и поне пет години. Или казвайте истината отначало или като не знаете, не лъжете.

  23. 23 Профил на so
    so
    Рейтинг: 603 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ан Он":

    Ако си спомняш, позволявам си да ти дам някои насоки, в които да обръщаш приоритетно вниманието си.

    Този път Обърни внимание на различните "линии" на омикрон - BA.1, BA.2, BA1.1, BA.3 и други дето ще се появят, крос имунитета между тях, както и прокрадващи се
    индикации за това, което ще се появи от пепелта на омикрон - например някакъв добър потенциал за гръцка буква има B.1.640.

    След това почни да повтаряш като папагал за бункери, 5-ти бустер и края на пандемията предвидена от проф. Радка.

  24. 24 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Здравната система съществува за да ни служи. Ние не съществуваме за да я пазим.
    —цитат от коментар 4 на Christo Roussanov


    По-голяма глупост не бях чел ! Ако не я пазим / здравната система / кой ще ни служи ?

  25. 25 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#19] от "antikonti":

    То и Шотладния разни хора разправят че са станали безсмъртни вече и умирали максимум по 3 човека на седмица, ама официалната статистика разправя:

    There were 5,876 deaths registered in December 2021, an increase of 13.3 per cent compared to the average of 5,187 for the five Decembers over the period 2015-2019. During March 2020 registration offices changed their procedures due to the Covid-19 pandemic in order to be able to register deaths by telephone or by electronic means. This continues in 2021.

    There were 5,768 deaths registered in November 2021, an increase of 19.7 per cent compared to the average of 4,820 for the five Novembers over the period 2015-2019. During March 2020 registration offices changed their procedures due to the Covid-19 pandemic in order to be able to register deaths by telephone or by electronic means. This continues in 2021.

    કટાક્ષ
  26. 26 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#23] от "so":

    > Този път Обърни внимание на различните "линии" на омикрон - BA.1, BA.2, BA1.1, BA.3
    > и други дето ще се появят, крос имунитета между тях, както и прокрадващи се
    > индикации за това, което ще се появи от пепелта на омикрон -

    Ужас. Съсипа ми деня.

    Отивам пак да се боря с термо помпата.

    કટાક્ષ
  27. 27 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 277 Любопитно

    До коментар [#10] от "Ан Он":

    Израел. Най-четворноваскинирната страна в света, в момента е на първо място в света по новозаразени на един милион души, а смъртността е над нивата от Април 2020.
    Без коментар.

    "Първата жертва на войната е истината." , Есхил
  28. 28 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    > уж имунитет една година, после половин - накрая три месеца

    Препоръката за Освежаване беше на 10-12 седмици според последното изследване което гледах преди няколко месеца. Ама пък СЗО казаха че не била добра идея да се прекалява.

    > Или казвайте истината отначало или като не знаете, не лъжете.

    Именно.

    કટાક્ષ
  29. 29 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#27] от "Сиромахомил":

    Тръгнах да чета за последните новини от Израел и гледай на какво попаднах:

    ----

    MADRID (AP) — When the coronavirus pandemic was first declared, Spaniards were ordered to stay home for more than three months. For weeks, they were not allowed outside even for exercise. Children were banned from playgrounds, and the economy virtually stopped.

    ... With one of Europe’s highest vaccination rates and most pandemic-battered economies, the government is laying the groundwork to treat ...

    The idea is to move from crisis mode to control mode, approaching the virus in much the same way countries deal with flu or measles.

    Цитатът от:

    https://www.timesofisrael.com/europe-considers-new-covid-19-strategy-accepting-the-virus/

    ----

    Значи след две години криене по мазетата вече са взели да обмисля дали пък да не се отнасят към Световната Зараза като към останалите ОРЗ-та...

    કટાક્ષ
  30. 30 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Асена много се е разхубавила и излъчваше чар за възрастта си.

    Министърът на здравеопазването, проф. Асена Сербезова излъга в ефир. На въпроса за скъсяване срока на зеления сертификат на 270 дни каза, че това било въведено в европейски "регламент". Всъщност регламентите са законодателни актове на ЕС, задължителни за страните-членки, то такъв регламент, посветен на продължителността на т.нар. "зелен сертификат" не ми е известен (и не може) да има.

    Министърът на здравеопазването си подготви терена да си измие ръцете по въпроса за сертификатите на преболедувалите и тези с антитела. Естествено, че въпросът е експертен. Но щом битието на значителни обществени групи ще се поверява на знайни и незнайни експерти, заседаващи по тъмни доби извън погледа на обществото, тези експерти трябва да излязат накрая с имената и подписите си. Няма да може да им се търси съдебна отговорност, но поне да знаем за кого е позорът. Отделно, в битието си на професор по фармация, г-жа Сербезова въобще не е незапозната с главното - учила го е на студентската си скамейка. Въпросът е политикът Сербезова може ли да остане честна към науката, която е усвоявала.

  31. 31 Профил на dambrat
    dambrat
    Рейтинг: 256 Неутрално

    "Ситуацията със заболелите от коронавирус в областите София-град, Бургас, Стара Загора, Благоевград и Перник е по-проблемна, защото се отчита ръст. "

    Правиш ли разлика между заболели и заразени, Сербезлийке?

    "Сербезова каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела."

    Пита се в задачката: как хем да ви прецакаме, хем да го направим толкова умело, че да не ни счупите главите.

    "Здравният министър добави, че в момента за ден - ден и половина се ваксинират толкова хора, колкото в първия месец, когато пристигнаха ваксините."

    Мдааа, вече им е дошло времето за бустера...

  32. 32 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#16] от "doctor.no":

    Ако за нашенката от Зарата говориш, те такива нищо не ги хваща - да е жива и здрава!

  33. 33 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#17] от "selqnin":

    При ГЕРБ бе по-зле. Дай шанс на новите да издигнат здравеопазването от пепелището, в което ГЕРБ го оставиха.

    Ама Вие сте на друго мнение, нали колега - при ГЕРБ идваха от САЩ, Русия и Китай да се лекуват у нас.

  34. 34 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    До коментар [#32] от "Deaddark":

    Притеснен съм, каската и не беше облепена с алуминиево фолио. С 5 джи-то шега не бива.

  35. 35 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Един здравен въпрос , ако на току що ваксиниран му се направи тест след два три дена дале ще е положителен и ако да , тогава би следвало всеки ваксиниран да бъде в карантина 10 дена, казвам го защото всички мои познати след като се ваксинираха без значение с коя доза след една седмица разболяха семействата си

  36. 36 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Не си ме разбрал - съгласен съм, че първоначалните твърдения за някаква форма на имуниет за 12 месеца бързо станаха неактуални. Сега .. не ставаше въпрос и за 100% имуниет, но мисля, че аз имам пример - както споменах вчера съм неваксиниран. Преди година изкарах алфа, сега съм с омикрон. Мисля, че съм заразен миналата събота, тестът ми излезе положителен в сряда (след 2 отрицателни антигенни). Жена ми е с бустер и за момента няма никакви симптоми (аз се изолирах в сряда в спалнята и останалата част от жилището остана за детето и жена ми). Може и бустерът да има ефект при положение, че тя за момента няма никаква симптоматика.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 593 Весело

    "ситуацията с коронавируса се усложнява" ....но вчера пред Ал.Невски си "обарваха задниците" политиците нали и Ковид нямаше ? .....

  38. 38 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Обърнете внимание на тази част. Не за друго, но от дни наблягам на нея.

    Настояхте да игнорирате факта, че бoлecтта е десетки пъти по-опасна за pиcковите групи и възрастните хора, отколкото за младите хора, които не са в pиcковите групи, въпреки че имахме тази информация от Китай още през 2020 г.

    Професор Ехуд Кимрон, ръководител на катедрата по микpoбиoлoгия и имyнoлoгия в университета в Тел Авив и един от водещите изpaелски имyнoлoзи, написа отворено писмо, в което остро критикува израелското – и всъщност глобалното – управление на пaндeмиятa от коpoнавиpyс.

    ВРЕМЕ Е МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДPAВЕОПАЗВАНЕТО ДА ПРИЗНАЕ ПРОВАЛА СИ

    В крайна сметка истината винаги излиза наяве и истината за политиката срещу коpoнавирycа вече започва да се разкрива. Когато разрушителните концепции се сринат една по една, не остава нищо друго освен да кажем на „експертите“, ръководили управлението на пaндeмиятa – нали ви казахме?!

    С две години закъснение най-накрая разбрахте, че pecпираторният виpyс не може да бъде победен и че всеки подобен опит е обречен на провал. Не си го признавате, защото не си признавате почти никакви грешки през последните две години, но в ретроспекция става ясно, че сте се провалили мизерно в почти всичките си действия и дори медиите вече трудно отразяват срама ви.

    Отказахте да признаете, че инфeкциятa идва на вълни, които отшумяват от само себе си, въпреки годините наблюдения и научни познания. Настоявахте да приписвате всеки спад единствено на вашите действия и така чрез фалшива пропаганда „преодоляхте чyмaтa“. И всеки път я побеждавахте, отново, и отново, и отново.
    Отказахте да признаете, че мacовото тecтване е неефективно, въпреки че вашите собствени планове за действие при извънредни ситуации изрично посочват това („План за готовност на здравната система за пaндeмичен гpип, 2007 г.“, стр. 26).

    Отказахте да признаете, че пребoлeдуването защитава повече от вaкcинaтa, въпреки предшестващите знания и наблюдения, показващи, че непpeболедувалите вaкcиниpaни хора са по-склонни да развият инфeкция, отколкото пребoлeдyвалите хора.

    Отказахте да признаете, че вaкcиниpaните са заразни въпреки всички наблюдения. Въз основа на това, вие се надявахте да постигнете стаден имунитет чрез вaкcинaция – и в това също се провалихте.

    Настояхте да игнорирате факта, че бoлecтта е десетки пъти по-опасна за pиcковите групи и възрастните хора, отколкото за младите хора, които не са в pиcковите групи, въпреки че имахме тази информация от Китай още през 2020 г.

    Отказахте да приемете „Декларацията от Барингтън“, подписана от повече от 60 000 учени и мeдицинcки cпециалиcти, или каквито и да било други решения, основани на здравия разум.

    Избрахте да ги осмивате, да ги клеветите, изопачавате думите им и да ги дискредитирате. Вместо правилните специалисти, вие избрахте професионалисти, които нямат подходящо обучение за управление на пaндeмията (физици като главни правителствени съветници, ветеринарни лeкapи, служители по сигурността, журналисти и т.н.).

    Не създадохте ефективна система за съобщаване на cтpaничните eфeкти от вaкcините. Докладите за cтpaнични eфeкти дори са изтрити от страницата ви във Fасebооk. Лeкapите избягват да свързват cтpaничните eфeкти с вaкcинaтa, за да не ги преследвате, както направихте с много колеги. Игнорирахте съобщенията за cтpaничните eфeкти върху мeнcтpyалния цикъл при жените. Скрихте данни, които позволяват обективно и правилно изследване (например премахнахте данните за пътниците на летище Бен Гурион).

    Вместо това избрахте да публикувате необективни статии заедно с висшите ръководители на Фaйзep относно ефективността и безопасността на вaкcинитe.

    Необратимата вреда върху доверието

    Въпреки това, от висините на вашето високомерие, вие пренебрегвахте факта, че в крайна сметка истината ще бъде разкрита. И започва да се разкрива.

    Истината е, че свалихте доверието на обществото във вас до безпрецедентно ниско ниво и подкопахте статута си на източник на авторитет. Истината е, че сте изгорили стотици милиарди финансови средства без резултат – за публикуване на сплашвания, за неефективни тестове, за разрушителни лoкдayни и за нарушаване на рутината на живота през последните две години.

    Унищожихте образованието на нашите деца и тяхното бъдеще. Накарахте децата да се чувстват виновни, уплашени, да пyшaт, да пият, да се пристрастяват, да отпадат от образованието, както свидетелстват директорите на училища в цялата страна. Накърнихте поминъка, икономиката, човешките права, психичното и физическото здраве.

    Оклеветихте колегите, които не се предадоха, настроихте хората един срещу друг, разделихте обществото и поляризирахте дискурса. Вие заклеймявахте, без никаква научна обосновка, хората, които са избрали да не се вaкcиниpaт, като врагове на обществото и като разпространители на бoлecтта.

    Насърчавахте по безпрецедентен начин драконовска политика на дискриминация, лишаване от права и подбор на хората, включително деца, въз основа на техния мeдицинcки избор. Селекция, която няма никаква eпидeмиoлoгична обосновка.

    Когато сравните разрушителните политики, които провеждате, с разумните политики на някои други страни – можете ясно да видите, че разрушенията, които сте причинили, са добавили много жертви извън уязвимите хора към жертвите на вируса.

    Икономиката, която разрушихте, безработицата, които причинихте, и децата, чието образование унищожихте – те са допълнителните жертви в резултат единствено на вашите собствени действия.

    В момента няма спешна мeдицинcка помощ, защото вече две години култивирате такова състояние поради жажда за власт, бюджети и контрол.

    Единственото извънредно положение сега е, че все още определяте политики и държите огромни бюджети за пропаганда и психологическо инженерство, вместо да ги насочвате към укрепване на здpaвната система.

    Тази извънредна ситуация трябва да спре!

  39. 39 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 956 Неутрално

    В България нямахме истинска първа вълна от Корона вируса. През септември - януари 2020 имахме пик, който беше овладян. И до април 2021 всичко беше много плавно и с малко болни. После дойде служебното правителство в две части с Кацаров и всичко беше изпуснато от контрол. Липса на мерки, липса на ваксинация и липса на помощи за бизнеса. Сега Сербезова дори не знае какво да прави със здравната система. А помощи за бизнеса няма никакви. Каквото и да се започне сега, няма да има смисъл. Държавата е на свободно падане.

  40. 40 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#34] от "doctor.no":

    Колега, в Зарата няма 5 джи. Още не са го пуснали, а и имат работа да го довършват - това вътрешна информация ти давам. Засега бързата скорост на 4 джи я водят 5 джи - маркетингов трик.

  41. 41 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#36] от "bludniq_sin":

    Точно от това се опасявам - ако не беше болен колега да ме посочи като контактен - нямаше да си направя тест и щях да изпотръшкам сума ти хора. Няма никаква организация в световен мащаб - но като мине от самосебе си, съм сигурен че ще наизлязат един куп разбирачи да си приписват велики дела и огромни заслуги в борбата с Ковид.

  42. 42 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Сега Сербезова дори не знае какво да прави със здравната система.
    —цитат от коментар 39 на Ogre


    Трябва да прави това което е учила и работила! Министерството да пусне рецептурник и да спре знахарството на личните лекари. Да се наблегне на работещи рецепти и добри практики. Бие се тъпана за 700 доларово лекарство на Пфайзер, а не се препоръчва равностойния 3.5 левов Фамотидин.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  43. 43 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1301 Весело

    Ами още няколко рейса на Копейкин от такива градове до София и ще цъфнем, та даже и ще вържем!

  44. 44 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Нали щяхте да правите разяснителна кампания. Това аз го разбирам - специалисти да отговарят на разбираем език на всички въпроси, показвайки изследвания от света, които доказват техните тези.
    Аз чета статията по-долу и се питам каква е логиката да обсъждат сертификата на преболедувалите, а не този на ваксинираните? Всички изследвания в тази статия доказват, че ваксинираните са по-застрашени от преболедувалите.
    https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099 (21)00676-9/fulltext#box1
    Ние не сме телета и ако продължите да ни подценявате ще си патите.

  45. 45 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#38] от "атанас":

    Малко хора ще го прочетат цялото. Да не говорим, че набилите се ще гледат умно първите няколко реда и ще те нахейтят.

  46. 46 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Ами още няколко рейса на Копейкин от такива градове до София и ще цъфнем, та даже и ще вържем!
    —цитат от коментар 43 на Santos


    Не ти ли е ясно че Копейкин защитава и твоите права. Зелената виза не предпазва от заразяване , което я прави единствено репресивна "мярка" изнудваща хората да се набодат ( Баба Радка призна и двете в две предавания по БНТ) , а репресиите са характерни за диктатурите.

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  47. 47 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 478 Неутрално

    ...Сербезова каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела...Чудят се хем как да се надупят и да последват франсета и австрийци и т.н. като ги анулират и набоцкат стадото , хем как да не ги помете Копейкин ...
    —цитат от коментар 7 на SS


    Тенденцията е всякакви мерки да бъдат отменени, вижте Великобритания и Северна Ирландия!

    Омикрона е слаб вирус и повечето вирусолози предричат край на пандемията!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  48. 48 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    [quote#44:"Бачо Филип"]..... Всички изследвания в тази статия доказват, че ваксинираните са по-застрашени от преболедувалите...../quote]
    И 15 статии няма да ме убедят , след като от личен опит съм установил че това не е вярно . А и доста познати са имат подобни на моята история.

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  49. 49 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#39] от "Ogre":

    "В България нямахме истинска първа вълна от Корона вируса. През септември - януари 2020 имахме пик, който беше овладян."

    януари 2020-та го карах и не беше тежко, но не беше и леко. Главно заради невъзможността да се спи. Гадна суха кашлица, унесеш се и си изкашляш дробовете. Почти спрях цигарите - не минава. Даже обвиних магазина за месни продукти, че сикупувах едни хубави неща от там. Все едно имаш лош вкус в устата...
    10 дни и мина.
    Нали се сщате, че тогава нямаше тестове и всички още си мислеха - а то в Китай.
    Май и в Италия е бил доста по-рано. И къде ли не.

    Втория път беше началото на май 2021-ва. 2 дни с хрема. Синчето, на 16 тогава, го изкара за 7-8 дни с кашлица.

  50. 50 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    Сербезова подчерта, че решението какви допълнителни мерки ще се въвеждат е на областните кризисни щабове.


    Великолепно. В този смисъл, защо изобщо ни е нужен здравен министър или поне, защо ни е нужен точно този здравен министър ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  51. 51 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#46] от "Иван":
    ...Зелената виза не предпазва от заразяване , което я прави единствено репресивна "мярка" изнудваща хората да се набодат ( Баба Радка призна и двете в две предавания по БНТ) , а репресиите са характерни за диктатурите.
    -------------------------------------------------------------------------
    Това е абсолютно вярно, както също и това, че на политици, които твърдят, че няма да се ваксинират, а всъщност са вече ваксинирани, не трябва да се има доверие. Тези политици явно не вярват в тезата за лошите ваксини. Твърдения им не са в защита на избирателите, а на процента, който ги вкарва в парламента. Помисли добре на кой политик вярваш и дали той не играе театър заради твоят глас.

  52. 52 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Това е абсолютно вярно, както също и това, че на политици, които твърдят, че няма да се ваксинират, а всъщност са вече ваксинирани, не трябва да се има доверие. Тези политици явно не вярват в тезата за лошите ваксини. Твърдения им не са в защита на избирателите, а на процента, който ги вкарва в парламента. Помисли добре на кой политик вярваш и дали той не играе театър заради твоят глас.
    —цитат от коментар 51 на Бачо Филип


    Вярвам на себе си, твърде много лъжи и не логични действия имаше до сега така че изобщо не се връзвам вече.
    -Не е нормално при условие на налична ваксина ние да чакаме полит-коректна,
    -не е нормално противогаз да не те предпазва от вируси но парцал да те предпазва,
    -не е нормално да се сегрегира обществото без причина (освен изнудването),
    -не е нормално всички починали с ковид да се пишат от ковид,
    -не е нормално да се ваксинират деца срещу нещо от което те много леко или изобщо не боледуват...
    Още много нелогични глупости така че вече нищо не може да ме убеди че това е за доброто на народа!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  53. 53 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#48] от "Иван":
    И 15 статии няма да ме убедят , след като от личен опит съм установил че това не е вярно . А и доста познати са имат подобни на моята история
    ----------------------------------------------------------------------
    Ами вземи я прочети преди да я коментираш. Това не е статия на някой, който просто си изказва тезата. Там има цитирани доколкото си спомням към 20 изследвания от целия свят. Ако искаш игнорирай изводите на автора и направо предгледай цитираните изследвания. Например - в Израел няма нито един умрял, който е преболедувал повторно заразата, но има такива които са ваксинирани и са умрели. Кой е по-защитен? Ваксинираният или този, който го е изкарал веднъж?

  54. 54 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1301 Любопитно

    До коментар [#46] от "Иван":

    Ами не, @Иван-чо, Копейкин НЕ защитава и моите права! Ако за теб Копейкин е черешката на тортата, върхът на сладоледа, каймака на каймака на обществото и истина от последна инстанция, за мен не е и никога няма да бъде – този дребен демагог! Сещаш ли се? Копейкин е кръгла нула навсякъде, освен в България и никой по света не го брои за жив, камо ли да му слуша глупостите! Що не тръгнеш да пътуваш без зелен сертификат, па да викаш на границите „Копейкин така ми каза“? Щото аз пътувам, трябва и искам да пътувам, а не да седя тук като крепостен на Копейкин и на политическите му мераци! Сега изясни ли ти се?

  55. 55 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 277 Разстроено

    До коментар [#29] от "Ан Он":
    В момента единствената причина политиците по света да продължават с мерките, е че ако същите отпаднат, ще започне дискусия по оценка на целесъобразността им - ползи и вреди., Която оценка, ще донесе само негативи на политиците. Неизбежно е да стане, но ще го отлагат до когато могат.

    "Първата жертва на войната е истината." , Есхил
  56. 56 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#11] от "antikonti":

    За Ганьо Балкански знаем, че най-важното нещо му е яденЙето и пиЙнито.
    —цитат от коментар 11 на antikonti


    Не яденЙето и пиЙнито, а ИбанИту е най-важното. Яденето и пиенето са само подготовката за ИбанеИту. :-)

  57. 57 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2366 Любопитно

    "Сербезова каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела."

    А ясно ли е какво ще се прави със Зелените сертификати на заразените напълно ваксинирани? Или тия заразоносители ще се толерират цели 270 дена?

  58. 58 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#34] от "doctor.no":


    До коментар [#32] от "Deaddark":Притеснен съм, каската и не беше облепена с алуминиево фолио. С 5 джи-то шега не бива.
    —цитат от коментар 34 на doctor.no


    АКо започнат да ти никнат гърди, да знаеш че е от 5Г-то. Тогава друга песен ще запееш. хахах :-)

  59. 59 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#46] от "Иван":Ами не, @Иван-чо, Копейкин НЕ защитава и моите права! Ако за теб Копейкин е черешката на тортата, върхът на сладоледа, каймака на каймака на обществото и истина от последна инстанция, за мен не е и никога няма да бъде – този дребен демагог! Сещаш ли се? Копейкин е кръгла нула навсякъде, освен в България и никой по света не го брои за жив, камо ли да му слуша глупостите! Що не тръгнеш да пътуваш без зелен сертификат, па да викаш на границите „Копейкин така ми каза“? Щото аз пътувам, трябва и искам да пътувам, а не да седя тук като крепостен на Копейкин и на политическите му мераци! Сега изясни ли ти се?
    —цитат от коментар 54 на Santos


    Не ми се налага да пътувам , а почивката може и да я пропусна. Нали затова казвам че това е изнудване , а на изнудвачите мястото е в затвора и не се отнася само за България.
    За това че преболедувалите са по защитени съм съгласен ( не съм те разбрал преди малко), това казвам и аз -от личен опит! Но имай предвид че аз контактувам с много хора без никакви "мерки" , та е възможно и да "подсилвам" периодично имунитета си!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  60. 60 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#54] от "Santos":

    Споки, съвсем скоро ще се пътува БЕЗ зелен сертификат. Още това лято всички глупотевици ще отпаднат повсеместно.

  61. 61 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#48] от "Иван":И 15 статии няма да ме убедят , след като от личен опит съм установил че това не е вярно . А и доста познати са имат подобни на моята история----------------------------------------------------------------------Ами вземи я прочети преди да я коментираш. Това не е статия на някой, който просто си изказва тезата. Там има цитирани доколкото си спомням към 20 изследвания от целия свят. Ако искаш игнорирай изводите на автора и направо предгледай цитираните изследвания. Например - в Израел няма нито един умрял, който е преболедувал повторно заразата, но има такива които са ваксинирани и са умрели. Кой е по-защитен? Ваксинираният или този, който го е изкарал веднъж?
    —цитат от коментар 53 на Бачо Филип


    За това че преболедувалите са по защитени съм съгласен ( не съм те разбрал преди малко), това казвам и аз -от личен опит! Но имай предвид че аз контактувам с много хора без никакви "мерки" , та е възможно и да "подсилвам" периодично имунитета си!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  62. 62 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2366 Любопитно

    До коментар [#8] от "kmat":

    "Надявах поне парите за пенсионерите да дадат отражение, но засега не се вижда такова."

    И как си го представяте 80 годишна баба или старец, на легло и с шепа лекарства, да се юрнат по заледените улици и да чакат два часа при отрицателни температури за ваксинация? И това упражнение да го повторят след 20 дни и още веднъж след 30 дни!
    Не че много им се живее (при тия пенсии), ама да умрат на улицата заради една измислена Ваксина им идва в повече.

  63. 63 Профил на pwq381057889
    pwq381057889
    Рейтинг: 47 Неутрално

    „Сербезова каза още, че в момента се обсъжда какво да се прави със сертификатите на преболедувалите и тези с антитела”.

    Разликата между „преболедувалите и тези с антитела” е, че първите са преболедували, а вторите са били заразени и много от тях не са разбрали, но и едните и другите имат защита, та какво толкова има за обсъждане? Налагат се ограничения на хората, които са си позволили да изградят естествен имунитет без доза, две, три ваксина и бустер...

  64. 64 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2366 Весело

    До коментар [#12] от "bludniq_sin":

    "но не са слагали бустер - т.е за които е изминала повече от 1 г. от ваксинацията. Щото ако трябва да ги извадят от ваксинираните мисля, че ще се върнем на 15-20% макс ваксинирани"

    То от статистиката трябва да се извадят и заболелите (23% от положителните тестове) и умрелите (18% от "свръхсмъртността) ваксинирани. Нищо чудно да се завърнем на "заветните" 10% (средното отношение на положителни към общ брой тестове).

  65. 65 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Освобождава се от отговорност. Каквото и да стане - областните щабове ще са виновни. Тя все ще е хубава. И добричка.

  66. 66 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 961 Весело

    Не ти ли е ясно че Копейкин защитава и твоите права.
    —цитат от коментар 46 на Иван


    Копейкин защитава правата на копейките!

    т.е. на ватенките...

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  67. 67 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    [quote#24:"doroteus"][/quote]

    Наша работа ли е да пазим железопътната систима, електрическата система, водопреносната система? Или плащаме заплати на едни конкретни хора да се занимават с това?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  68. 68 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 360 Неутрално

    [quote#66:"Онуфри"][/quote]

    Няма копейки и центове , има само стотинки.
    Който подържа сляпо ватенки и кравари е просто тъпо парче и срам за България!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  69. 69 Профил на lilionfi
    lilionfi
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#4] от "Christo Roussanov":

    ама верно голяма глупост е това, което пишете другарю. А Вие на кого служите?

  70. 70 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Продължаваме с антирекордите в средния дневен брой на регистрираните заразени последните седем дни - 8450. Видимата част на айсберга продължава да расте...
    В скоби е показано какъв би бил среднодневният брой за стандартен период с два почивни, един следпочивен и четири обикновени делнични дни
    24-30.6 - 70
    ...
    7-13.7 - 54 /минимум/
    ...
    25-31.7 - 204

    25-31.8 - 1521

    9-15.9 - 1499

    24-30.9 - 1820

    9-15.10 - 2680

    23-29.10 - 4783/максимум/

    25-31.10. - 4721

    9-15.11 - 2975

    24-30.11 - 2153
    25.11 - 1.12 - 2087

    9-15.12 – 1548

    25-31.12 - 1996 ------/2483/
    26.12.2021 - 1.1.2022 - 2043 -----/2511/

    4-10.1 – 5103 -----/5022/
    5-11.1 – 5219
    6-12.1 – 5067
    7-13.1 - 5282
    8-14.1 - 5474
    9-15.1 - 5647
    10-16.1 - 5742
    11-17.6 - 6204
    12-18.1 - 6792
    13-19.1 - 7429
    14-20.1 - 7700
    15-21.1 - 8130
    16-22.1 - 8450

  71. 71 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Репродуктивното число на вируса В последните дни е на относително ниско равнище - айсбергът расте по-бавно.
    Репродуктивното число в София падна под това за цялата страна - новият вариант на вируса се разнася.
    В кръгли скоби е показано репродуктивното число при корекция на средния брой на заразените /уеднаквяване на броя на почивните дни в седемдневните периоди - по два/.

    Репродуктивното число за последните дни:
    22.10-1.11 - 1,11

    25.10-4.11 - 1,02

    5-15.11 - 0,83

    9-19.11 - 0,79 /минимум/

    18-28.11 - 0,94 /максимум/

    21.11 - 1.12 - 0,91

    5-15.12 - 0,89-------/0,89/

    21-31.12 ---1,18 ------/1,29/ ------(1,32)
    22.12.2021-1.1.2022 - 1,21---- /1,33/ -----(1,34)
    23.12- 2.1 -----1,20 ----/1,30/------(1,32)
    24.12 - 3.1 ----1,26 ----/1,33/------(1,30)
    25.12 - 4.1 ----1,46 ----/1,56/ -----(1,42)
    26.12 - 5.1 ----1,55 ----/1,65/ ------(1,53)
    27.12 - 6.1 ----1,67 ----/1,77/ ------(1,61)
    28.12 – 7.1 ---1,82 ----/1,93 /------(1,73)
    29.12-8.1 -----1,70 ---/1,81/ ------(1,65)
    30.12-9.1 -----1,59 ----/1,69/------(1,34)
    31.12 – 10.1 ----1,60 ---/1,70/------(1,42)
    1-11.1 --------1,60 ---/1,70/--------(1,44)
    2-12.1 --------1,55 ---/1,65/--------(1,41)
    3-13.1 --------1,55 ---/1,64/---------(1,42)
    4-14.1 --------1,37 ---/1,42/ -------(1,34)
    5-15.1 --------1,29 ---/1,32/ -------(1,24)
    6-16.1 -------1,25 ----/1,26/-------(1,20)
    7-17.1 --------1,24-----/1,22/-------(1,17 )
    8-18.1 --------1,25-----/1,21/-------(1,20)
    9-19.1 --------1,30-----/1,25/------(1,24)
    10-20.1 -------1,23-----/1,18/------(1,24)
    11-21.1 --------1,25 -----/1,19/
    12-22.1 --------1,29 ----/1,23/

  72. 72 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Изхождайки от данните за последните седем дни и от наличието на ок.1,98 млн ваксинирани и с бустерна доза при 3,51 млн неваксинирани над 18 години , при ваксинираните има 50% по-ниска вероятност да попадната в надводната част на айсберга - сред регистрираните заразени, 64% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 84% по-ниска вероятност да починат от ковид...
    Комуто намаляването на вероятността да почине от ковид шест пъти не е достатъчно, да се обърне към ходжата от Горно Нанадолнище. Той дава муски със 100% гаранция, че няма да умреш от ковид. Може и към врачката от Долно Нанагорнище.

  73. 73 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Броят на регистрираните починали от ковид е на равнището от средата на октомври. Движението на броя на починалите от ковид изостава с две седмици от движението на броя на заразените. 85 регистрирани починали от ковид на ден означава реална свръхсмъртност от над 150 и общ брой на смъртните случаи над 450 души на ден, вместо обичайните 300. В скоби - оценка на средния брой на починалите от ковид дневно в седемдневни периоди с по два почивни дни.
    24-30.6 - 7

    25-31.7 - 3

    25-31.8 - 47

    9-15.9 - 68

    24-30.9 - 76

    9-15.10 - 86

    25-31.10 - 132

    8-14.11 - 172 /максимум/
    9-15.11 - 164

    14-20.11 - 141

    19-25.11 - 129

    24-30.11 – 114

    9-15.12 – 81

    25-31.12 - 68 -----/68/
    26.12.2021-1.1.2022 - 65 -----/66/
    27.12 - 2.1 -----65-----/66/
    28.12 - 3.1 -----65-----/66/
    29.12 - 4.1 -----83 ----/77/
    30.12 - 5.1 -----69 ----/69/
    31.12 - 6.1 -----69 -----/69/
    1-7.1 ----------74 -----/75/
    2-8.1 ---------76 -----/77/
    3-9.1 ------– 76 -----/76/
    4-10.1 -------85 -----/76/
    5-11.1 -------75
    6-12.1 ------76
    7-13.1 ------78
    8-14.1 ------76
    9-15.1 -------75
    10-16.1 ------76
    11-17.1 -------82
    12-18.1 ------82
    13-19.1 ------85
    14-20.1 ------85
    15-21.1 -------86
    16-22.1 -------85

  74. 74 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Ето и тъжни предварителни данни за починалите през 1-ва седмица на 2022 година /3-9.1.2022/ - 3034 души. Това е повече отколкото през предходните 51-ва и 52 седмици на 2021 година /3024 и 3000 починали съответно/.
    Наблягам на предварителни данни, защото всяка седмица при осъвременяването на данните се прибавят закъснели в регистрирането смъртни случаи . Така например при последното осъвременяване са прибавени 233 починали за 2021 година в различни седмици, главно през второто полугодие /но дори и един починал през първата седмица на 2021!/.
    През 2021 година през първата седмица от годината са починали 2624 души, през 2020 година – 2111 души. Налице е увеличение с 889 души или 42%.
    През същата седмица са регистрирани 529 починали от ковид -т.е 40% от свръсмъртността пак не е отчетена като преки и косвени жертви на пандемията.
    За целия период на повишена смъртност от началото на юли 2020 година до края на 1-та седмица на 2022 надвишената смъртност е 65 708 души. За следващите 13 дни има 1080 регистрирани починали от ковид, което предполага към 1800 души свръхсмъртност. Т.е. към 21.1.2022 натрупаната свръхсмъртност поради ковид-пандемията е към 67 500 и е надминала жертвите на испанката - 52 500.
    Един областен град с население като Ямбол /64 435 души към 31.12.2020 според НСИ и вероятно към 60 000 според преброяването/!

  75. 75 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Досега са регистрирани за 52 седмици от 2021 година 147 854 починали в България. Към тях следва да се прибавят и три седми от починалите 2966 души през седмицата 28.12.2020-3.1.2021, които са отчетени към миналата година, или към 1271 души т.е. и да се извадят две седми от починалите на 27 деккември 2021-2 януари 3000 души, т.е. около 857 души. Резултатът е 148 268 души - повече, отколкото през цялата 2020 пандемична година. Миналата година година е била втората по абсолютна обща смъртност в България след 1918 година.
    Починали в България:
    1918 - 151 525 /испански грип, трудности с прехраната в разорена от войната страна/
    2021 --- 148 267 /коронавирус/
    2020 - 124 735 /коронавирус/
    1997 - 121 861 /Виденовата зима, имаше починали от недояждане в квартала, макар официално да не се съобщаваха/
    1913 - 121 500 /холера, трудности с прехраната заради мобилизацията/
    Други години с над 120 000 починали сред гражданското население в България не е имало. https://nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2022_W1.png

  76. 76 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2886 Неутрално

    До коментар [#24] от "doroteus":

    Човек или животно мога да си представя как ще опазя, ама цяла система не мога.

  77. 77 Профил на Goldie
    Goldie
    Рейтинг: 725 Неутрално

    ОК, разбрахме, че е тийзър за другата седмица.Таз се харесва да я дават по телевизора..

  78. 78 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2281 Разстроено

    До коментар [#39] от "Ogre":

    През септември - януари 2020 имахме пик, който беше овладян.

    "Овладян" - с цената на 20 хиляди свръхсмъртност за второто полугодие на 2020 година.
    Що ли ми напомня съветските победи по времи на ВСВ с пет пъти по-големи загуби, отколкото на немците?

  79. 79 Профил на hbh561083076
    hbh561083076
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "antikonti":
    А ти послушко на кой отговаряш? Аман от идиоти и хора лишени от мислене. Каква е добавената стойност на ваксината у хора с антитела? Къде е статистиката за колко преболедували са пак в болница?? Има само статистики колко не са ваксинирани. Колко от тях са го карали вече?? Що за дебилна дезинформация тече тук. Всичките новини и статистики са написани за да оправдаят постоянно бустване с нови дози от същите вече неефективни ваксини. Къде е статистиката, която доказва неефективността на придобития имунитет от преболедуване??? Сербезова е просто поредния инструмент. И то прост инструмент.

  80. 80 Профил на nip221087735
    nip221087735
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Абсолютна лъжа. Точно вчера една позната вече за втори път излиза положителна

  81. 81 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Гневно

    До коментар [#24] от "doroteus":

    Виж как ни "служи" здравната "система":
    - 11.01.2022 год. - съседът ми на 61 год. е стемпература 40 градуса....3 линейки отказват да га вземат и да го закарат в болница....викаме частна линейка и когато пристигаме в ковид-отделението на Онкологична болница ни "уведомяват", че ще го приемат само при "дарение" от 5 - ПЕТ хиляди лева....
    На това му казваме еб.м ти и здравната каса, и здравеопазването, и министъра на здравето, и мин. председателя, и президента, и парламента....и цялата територия БГ....иначе ще се "обединяваме"....кои....и срещу кого, срещу какво...а....???

  82. 82 Профил на hbh561083076
    hbh561083076
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ан Он":
    Не им казвай. Очевидно Мангъра е преправил данните на този сайт. 5тия бустър решава всички проблеми. Научно доказано е.

  83. 83 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 956 Неутрално

    До коментар [#78] от "Patsis":

    Разликата е, че през 2020 нямаше ваксина срещу Ковид. Първите ваксини започнаха да се слагат по Нова година 2021. И в България ваксинацията е направо липсваща. Не може да сравняваш двата периода по цифри и да казваш, че са еднакви, като не би трябвало изобщо да е така - при наличието на средство, което намалява с почти 90% леталния изход.

  84. 84 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Разстроено

    До коментар [#75] от "Patsis":

    ....пропуснал си да споменеш на какво ниво е било здравеопазването през 1918 год....имало е болници в 10-ина града тогава....и на какво "високо ниво" е "здравеопазването" в БГ сега през 2021-2022 год....

  85. 85 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    До коментар [#14] от "svoboden":

    Ти си ярък пример за провалът им!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  86. 86 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 391 Неутрално

    ОК, разбрахме, че е тийзър за другата седмица.Таз се харесва да я дават по телевизора..
    —цитат от коментар 77 на Goldie


    Ми бива си я още

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  87. 87 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 446 Неутрално

    в-к СЕГА"Мобилни ковид-лаборатории паркират пред парламента.Депутатите, които нямат ковид-сертификат, ще бъдат призовани да се тестват в две мобилни лаборатории, които ще бъдат разположени край сградите на НС, за да бъдат допуснати до пленарните заседания или заседанията на комисиите. От утре влиза в сила решението на НС само хора със сертификати да имат достъп до сградите на законодателната власт. Реално, първият сблъсък с новите правила ще бъде във вторник от 13 ч., когато ще заседава парламентарната Комисия по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление."Хахаха. Копейката ще изреве.
    —цитат от коментар 20 на doctor.no


    Очакваме нахлуване в МС сега...

  88. 88 Профил на pwq381057889
    pwq381057889
    Рейтинг: 47 Неутрално

    До коментар [#78] от "Patsis":
    "Овладян" - с цената на 20 хиляди свръхсмъртност за второто полугодие на 2020 година.

    https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmicb.2021.653107/full
    Широко разпространената злоупотреба с антибиотици насърчи селекцията на устойчиви на антибиотици бактерии и сега инфекциите,дължащи се на резистентни на антибиотици щамове,се считат за втората водеща причина за смърт в световен мащаб,като убиват около 7 000 000 души годишно..

    Бактериалните ко-вторични инфекции са чести,когато се установи вирусна инфекция и те допълнително увеличават заболеваемостта и смъртността.
    Подобни резултати са наблюдавани през 2009г.по време на епидемията от грипен вирус H1N1, където бактериалните инфекции са допринесли за 50% от общите смъртни случаи...

    доказано е,че около 50% от пациентите,починали от COVID-19, са имали вторични бактериални инфекции.
    Всъщност половината от болничните инфекции при пациенти с COVID-19 са настъпили в интензивни отделения.

    Толкова за високата смъртност в БГ мизерните болници!

  89. 89 Профил на Martin Todorov
    Martin Todorov
    Рейтинг: 31 Неутрално

    Не знам какво е, но в топ 10 по смъртност в света, 8 от страните са от Източна Европа. В топ 20 присъстват още 4 страни от Източна Европа. В топ 20 присъстват общо 15 страни от така наречения Източен блок и СССР. Това показва по-добре от всичко, как една социална и политическта промяна, може да съсипе обществата, здравните им системи, доверието в правителствата и институциите. Въпроса е дали съсипията е започнала преди 30 години или преди 75 години.

  90. 90 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Това обаче все още не налага предприемането на допълнителни мерки
    🥶🥶🥶🥶🥶
    Що бе? Приемете допълнителна мярка да го уплашите тъпия вирус?
    Може да залепите по още две-три табелки на входа на магазини/аптеки/офиси че всички трябва да са с маски? И разбира се никой да не бъде, щото надписа предпазва, не маската, нали?
    Или да дръпнете маските от шиите на брадичките? Това стс сигурност ШЪ уплаши всеки вирус!
    Заяждайки се за маски колко хора носят К95?
    Или друга мярка? Даси купите фалшив тест/сертификат за ваксина? Вируса няма да се занимава с някой сертифициран?

  91. 91 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#24] от "doroteus":Виж как ни "служи" здравната "система": - 11.01.2022 год. - съседът ми на 61 год. е стемпература 40 градуса....3 линейки отказват да га вземат и да го закарат в болница....викаме частна линейка и когато пристигаме в ковид-отделението на Онкологична болница ни "уведомяват", че ще го приемат само при "дарение" от 5 - ПЕТ хиляди лева....На това му казваме еб.м ти и здравната каса, и здравеопазването, и министъра на здравето, и мин. председателя, и президента, и парламента....и цялата територия БГ....иначе ще се "обединяваме"....кои....и срещу кого, срещу какво...а....???
    —цитат от коментар 81 на chedeuvre


    Доскоро само частните болници искаха подобни по размер дарения. Явно "добрите практики" се усвояват бързо. Вече очаквам лекарите вместо със стетоскоп, да се окичат с по един калкулатор.

  92. 92 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Кво ли разочарование за отцеубийците забраняващи на родителите да се ваксинират ще е ако и Омикрона ги пожали?
    Да наследят апартамента/нивичката, па да си купят айфон и чисто нова 10 годишно БМВ, а?

  93. 93 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 436 Неутрално

    [/quote]


    [quote#91:"aspet"]
    —цитат от коментар 91 на aspet


    Ама то това е цялата идея на Ковида. Не да те спасят от нещо , а да се нагушат. Това че много повече хора ще измрат от мерки и неразбории е "страничен" ефект.

    За това и дават сертификат след набождане без тест за антитела, но сега СЪРБезова обмисля да ги премахне за да не можете да избягате от набождането. Е , не е баш така срещу дарение от 10% от горната сума ще си купите съвсем легален и това ЩЕ МАСОВАТА ПРКАТИКА, която пълни още повече гушите на КИРЧО и компания. Това е основната идея, а сега ни убеждават колко хора се боцкат, че се очаква Омикрон да е последният щам според доста учени. Като се има в предвид че е обикновен грип е още по-лошо за тях...

    Един Българин
  94. 94 Профил на zww201098805
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на Sanyu
    Sanyu
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Ситуацията се усложнява: сополи много и кихат постоянно.
    Много сложна ситуация!
    Веднага въвеждайте мега тъмнозелени сертификати и задължителни супер бустери/смес от Янсен, Модерна, бионтек и малко от руската/
    Ваксинирайте здравите, че вече 2 години никой не се сеща/или не иска/ да работи върху лекарство за болните.

  96. 96 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#34] от "doctor.no":

    Ако пък беше и ваксинирана ,каската и със сигурност щеше да хваща радио Масква и Русия 24 директно ,жалкото е че няма Спутник В.

  97. 97 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#91] от "aspet":

    ААа социализъма с безплатните медицински услуги свършва ,4 милиона не плащат нито лев осигуровки , 4 милиона се лекуват без да дават нито лев ,винаги веднага ,винаги с огромни искания ,винаги за сметка на лекарите ,където са лимитирани от НЗОК на 1 направление годишно и 2лв за изследване , само ,че никой не признава тези лимити и докторите стават боксови круши докато пациентите измъкнат това ,за което са дошли , време е нещата да дойдат на местото си ,щом давам 3 лв за гориво , 4 лв за домати , 20 лв за кашкавал и близо 70 ст за киловат ток , таксата става поне 5 лв за всички ,а по болниците пътеката за ковид е поне с 600 лв разходи на ден ,както казаха хората от частните болници дето им омръзна да робуват на неваксинирани , след като не желаят безплатна ваксина ,да си плащат разходите реално ,без това касата и държавата упорито не ще да покрива дори 10 % от разходите .

  98. 98 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 358 Неутрално

    Много ми се иска да е права за темпа на ваксиниране, но за съжаление не е. Нека новите не повтарят грешката на старите, които вземаха желаното за действително. В последно време ваксинацията направо буксува, като само вчера броят на напълно ваксинираните се е увеличл с около 600 души. С тези темпове цяла вечност ще ни трябва. Надявах поне парите за пенсионерите да дадат отражение, но засега не се вижда такова.
    —цитат от коментар 8 на kmat


    По някаква телевизия питаха някакъв лекар, който прави и ваксинации.

    За числата го питаха, и неговата лична статистика беше, че- да- доста хора идват за ваксини, като над 90% от тези хора- идвали за да продължат ваксинационния си цикъл.

    Демек- идват хора, убедени в правотата на ваксините, и се боцкат с втора или трета игла.

    Под 10% от идващите при него- били за първа игла.

    И човекът се чудеше- що е цялата тази еуфория, че темповете на ваксинация се вдигали значително.

    Ако личната му статистика е вярна- тези "вдигнати" темпове са предимно от онези 30%, които осъзнато си се ваксинитат (аз съм сред тях- личен избор), и които нямаме нужда от никакъв натиск- нито сертификати ще ме мотивират, нито кампании, нито пари. Щото аз съм си мотивиран и без това.

    Но ще помоля всички политици- ако утре отида и си сложа 4-та, 5-та или 15-та игла- моля не се опитвайте да извличате някакви дивиденти от това- вие нямате никаква връзка с мотивите ми да се ваксинирам.

    Ако наистина сте убедени в правотата на ваксините- работете с неваксинираните, следете си статистиката само в тази група, и- ако убедите някого от тях- развейте знамето на победата...

    P.S.: Не агитирам никого, за нищо. Не твърдя, че ваксините са добри или лоши. Подчертавам, че да се ваксинирам- имам лични мотиви, и нямам нищо против, ако заради това- някой ме приеме за нормален, или за ненормален.

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  99. 99 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Няма по-некадърно и по-алчно същество от български лекар!

    Слава Українi! Героям слава!
  100. 100 Профил на Honda P
    Honda P
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Примоция, бонус и намаление- те туй е голем хуууу♡😁





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK