Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Винаги съм се чудел защо затварят за месеци един тунел/отсечка и след като приключат СРМ затварят същото платно малко по-нататък? Не може ли с едно затваряне да се работи по цялата дължина? Ясно е, че няма как да се направи ремонт без да бъде затруднен трафика, но не е ли по-разумно това да става само на едно място? Имам предвид, че "тапа" се образува там, където нормалните за движение две или три ленти се събират в една. След това трафикът, макар и по-бавен, се движи почти нормално...
Обещани са 3000 км ремонти само за тази година и то с обществени поръчки и конкурси.
Очакваме конкурсите, кога ? за протокола, премитането на 10 км отсечка, не е ремонт на 10 км път. Смяната на 200 м мантинела, не е ремонт на 200 м магистрала. Подмяна на маркировката, не е ремонт.
Всичкото това е просто поддръжка и не може да бъде цел - това е регулярна ежегодна работа.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа -
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Как ще ремонтира магистрали при положение, че такива няма? Заглавието би трябвало да бъде - ,,АПИ планира да краде от ремонта на три тунела и километри скоростен път".
Гледам, че новият участък на Тракия в посока към София вече е с наченки на коловози. Да не чакаме пак да мине гаранцията, че това май се водеше само ремонт и сроковете са по-кратки.
Да, ако работи само един изпълнител с тримата или петимата му подизпълнители. Ако се работи едновременно по цялата дължина не само че няма да е по-дълго време, но напротив - цялата отсечка по-бързо ще стане готова. Да, бюджетът ще е по-голям (за плащане наведнъж имам предвид), но ремонтът няма да се влачи с години. В крайна сметка не става дума само за комфорта на хилядите граждани, пътуващи частно със семействата си. Безкрайните задръствания бавят и транспорта на стоки, което се изразява в съвсем конкретни загуби за икономиката...
Ти нали си прочел каквото трябва? Организирайте се с Копейкин да протестирате и у нас, че трябва да се пречи да не вземат да махнат Каскета и ВСС и да изчистят руските подлоги и саботьори.
то целия т.нар Хемус е за ремонт - 60%-70% от платното е на коловози
не са проблем ремонтите а това че продължават с години - вече 10 години тая магистрала не е работела на 100% и като гледам това дето ГЕРБ са "ремонтирали" вече е отново за ремонт - то това е било и целта де. А за ремонта на Ечемишка от ГЕРБавите - като са се забавили материалите защо изобщо са почнали ремонта и затворили тунела, естествено за да си върви "усвояването" - цялото старо ръководство на АПИ, заедно с Мутрата са за съд
иначе със съгласен с мнението по-горе че ремонтите трябва да се правят едновременно в едно платно - така ще стане по-бързо и няма да има тапи, ама то мислене трябва. Сакън да не пуснат и не-Пеевски фирми да участват, требе пазим поръчките за тях
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Верно ли? Колко км. построи колко км. ремонтира въпросния ти идол? Хайде малко шо-умно. тези лакаррдии ги разтягай по деЦките градини в групите на 3 годишните. Защото по-големите вече знаят от майки и бащи истината.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Първо, не се познаваме, за да използвате лично местоимение от 2 л. единствено число, като обръщение към мен. Има парламент и управляваща коалиция - да махат каскета и ВСС. Каква функция е Копейкин с най-малко депутати?!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Всичко идва от там, че "нашата" фирма има определен капацитет и съответно участъкът е с дължина, съответстваща на капацитета й. След като се приключи с участъка работата се премества на следващия и така нататък. Пари от това не се пестят, пряко не се харчат и много повече. Губи се обаче много време (което струва косвени разходи), но "нашият" учатник поема на практика цялата работа. За да стане максимално бързо, в рамките на предвиден бюджет, би следвало това което ще ремонтираме/строим да се раздели на участъци, които се работят паралелно.
Краят на задръстванията е далеч: пътната агенция планира ремонти на три тунела и километри магистрали
Нямало да строи три тунела
простото щял да ремонтира три тунела.
Сега остава да разберем с мостовете на Дунав, как е работата.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Кмете, гледам напоскедък, по улиците много, чисто нови Рейндж Ровъри щъкат, не като дъртата джипка на Бойко. Само че, внимавай, ако се отвори прозореца, няма да ти дадат пари, а ще ти вземат.
Ти нормален ли си? Да не си се объркал , че си на прием при кралицата и има строг протокол? Това е обикновен форум, няма проблем да се обръщат към теб по какъвто и да е начин стига да не е обиден...
От друга не знам в "цивилизования свят" 300км магистрала в полето да се строи 30+ години и основните им пътни артерии да са във вечен ремонт или в състояние за ремонт. С добра организация всичко е възможно. Когато се работи със стегнат график, спокойно дейностите могат да са извън натоварен за пътния трафик сезон, могат да се използват алтернативни трасета и т.н. Всичко може, но поне малко желание да се види...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Много е тъпо. Удължаваш логистиката на строителна, друга техника, персонал. както и снабдяването с материали до локацията на работния процес. За дълго двупосочно шофиране за гражданите да не говорим.
Трябва да има цифрово изражение на спряното движение по магистралите. Тогава ще ремонтират през работните дни и ще ги отварят през почивните дни. Пътищарите наказват обществото с удължаването на ремонтите.
Тоест, ако правилно те разбирам ремонтите следва да са разбите на участъци от по няколко километра, трябва да ремонтираш примерно участък 20 километра и го разделяш на 5 участъка по 4 километра вместо на един от 20 километра поради посочените от теб причини?
Защото ще е затворен един дълъг участък,а ще се ремонтира част от него.Друга ще е затворена,а няма да се прави по не я нищо.Само ще е затворена.Защо да е затворена,а да не се ползва?!
Защо ще ремонтираш само част от затвореният участък? Вие имате ли някаква идея какво е ремонт на пътен участък? Това не е строеж, а ремонт, какъв точно е проблемът да затвориш участък от 20 километра да вкараш вътре 5 екипа които да работят в свой мини участък от 4 километра всеки екип по едно и също време, коя е технологичната пречка пред посоченото?
Каква е разликата ако ремонтираш същият участък на 5 етапа, като на всеки етап правиш по 4 километра?
До коментар [#34] от "crq18506084":С интерес очаквам да дефинираш какво е голям участък за ремонт от магистрала, защото е пълно с проекти при които се ремонтират 100% от магастралата?
"Държавната агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) планира да ремонтира няколкостотин километра магистрални пътища през тази година". Че то това са половината ни магистрали? Освен, ако под ремонт разбират нещо друго. Като построяването до края на мандата на петте моста на Дунав и няколкото тунела под Стара планина.
Маджаров ще прави високопарни ремонти, в замяна ще спре строежът на всички магистрали. АМ Хемус и АМ Струма ще ги гледаме през крив макарон как се строят!
Причината е, че с ремонти могат да се "усвояват" повече средства, отколкото ако се строят нови лотове от двете магистрали!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Пропуснал съм ти хумореската за дългото двупосочно шофиране... Да оставим настрана факта че специално във България принципно се шофира предимно двупосочно, възможно ли е да ми обясниш защо ще вкарваш трафика двупосочно а няма просто да затвориш едната лента и да ограничиш скоростта в отворената?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
На прима виста се сещам за един в САЩ при който цялата магистрала беше с бетонни покритие и положиха асвалтово, ако не греша плюс ремонтираха три моста целият проект приключи за три години като изпълнение, не се сещам държават но имаше друг проект при който три лентива магистрала я направиха цялата пет лентова и т.н.
Продължавам да очаквам да ми кажаш какво е голям участък от магистрала?
Не можаха да ги снимат, няма толкова широкоъгълен обектив. Кмете, как можахте да измислите простотията с "чекмеджето", уж сте в ДС хора с въображение. Поне гардероб да беше.
Да бяха ги взривили тези три тунела на "Хемус"-щеше да излезе по-евтино и по-бързо да изгребем земната маса над тях и да решим въпроса един път завинаги.40 години пътувам в този участък,никога не е бил напълно отворен,никога!
До коментар [#53] от "wre501051215":Защо ще ремонтираш само част от затвореният участък?Вие имате ли някаква идея какво е ремонт на пътен участък?Това не е строеж, а ремонт, какъв точно е проблемът да затвориш участък от 20 километра да вкараш вътре 5 екипа които да работят в свой мини участък от 4 километра всеки екип по едно и също време, коя е технологичната пречка пред посоченото?Каква е разликата ако ремонтираш същият участък на 5 етапа, като на всеки етап правиш по 4 километра?
Приятелю, че си нямаш никаква идея от темата, а си тролиш е видно от космоса. Явно и не си минавал българската граница, защото ако го беше правил, щеше най малкото да ти е направило впечатления че във повечето нормялни държави магистралите имат специален междинен пояс между двете посоки са движение, който се използва първо за безопасност, второ за обслужващата магистралата инфраструктура, а в САЩ там са и бензиностанциите, има не както в Европа по еднанот двете страни, а само една в средата. За да вкараш движението в другата посока в тези държави следва задължително да затвориш голям участък, защото технически нямаш друга възможност, не става както във България да махнеш мантинелата и готово. Определвните за подобно нещо и подготвени места са на голямо разстояние едно от друго. Съответно хората когато правят сериозен ремонт затварят голям участък но само едната лента и пускат трафика в незатворената лента но със скорост 60-70 км/ час Малките ремонти и подръжката пък се правят на малки участъци обикновенно нощем когато трафика е доста слаб , започват примерно в 23 часа и в 06 сутринта са се махнали..
Добре ве, кви хорица требе да сте, че да се захласвате по Бибитко и свирките му? Като дори не се налага да говорим за миналото му, при такова настояще! Неизживени мутрички, неизживени силоваци, неизживени милионери ли сте? Не може всички да сте се обалжили при него и сега да ви липсва, пък и обалжените не си губят времето у миризливи форуми с ниво на ясла! Кой се захласва по простия мъжкар, по Минискуса, по Аз съм прост и вие сте прости? Мен щеше да ме е срам да си признавам на всеослушание! Не, не съм за Кире и сие! Достаточно реалист съм, за да не се захласвам по никои, но да се захласваш по Бобитко е върха на слабоумието!
"Държавната агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) планира да ремонтира няколкостотин километра магистрални пътища през тази година".Че то това са половината ни магистрали?Освен, ако под ремонт разбират нещо друго. Като построяването до края на мандата на петте моста на Дунав и няколкото тунела под Стара планина.
Дано не описваш себе си...показателно би било защо инфраструктурата дори и токущо изпълнената във България не покрива даже минималните изисквания за безопасност. Винаги използвам елементарен пример за такива "разбирачи" като теб. Към статията има снимка посочи ми по нея три проблемни от гледна точка безопасност неща за снимания пътен участък? Давай да те видим, нали си разбирач по темата...
До коментар [#60] от "crq18506084":Приятелю, че си нямаш никаква идея от темата, а си тролиш е видно от космоса. Явно и не си минавал българската граница, защото ако го беше правил, щеше най малкото да ти е направило впечатления че във повечето нормялни държави магистралите имат специален междинен пояс между двете посоки са движение, който се използва първо за безопасност, второ за обслужващата магистралата инфраструктура, а в САЩ там са и бензиностанциите, има не както в Европа по еднанот двете страни, а само една в средата.За да вкараш движението в другата посока в тези държави следва задължително да затвориш голям участък, защото технически нямаш друга възможност, не става както във България да махнеш мантинелата и готово. Определвните за подобно нещо и подготвени места са на голямо разстояние едно от друго. Съответно хората когато правят сериозен ремонт затварят голям участък но само едната лента и пускат трафика в незатворената лента но със скорост 60-70 км/ часМалките ремонти и подръжката пък се правят на малки участъци обикновенно нощем когато трафика е доста слаб , започват примерно в 23 часа и в 06 сутринта са се махнали..Хайде жив и здрав...
Добре ве, кви хорица требе да сте, че да се захласвате по Бибитко и свирките му? Като дори не се налага да говорим за миналото му, при такова настояще! Неизживени мутрички, неизживени силоваци, неизживени милионери ли сте? Не може всички да сте се обалжили при него и сега да ви липсва, пък и обалжените не си губят времето у миризливи форуми с ниво на ясла! Кой се захласва по простия мъжкар, по Минискуса, по Аз съм прост и вие сте прости? Мен щеше да ме е срам да си признавам на всеослушание! Не, не съм за Кире и сие! Достаточно реалист съм, за да не се захласвам по никои, но да се захласваш по Бобитко е върха на слабоумието!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дипломата дай! Номера и регистрацията ти като практикуващ, в КИИП. Защото, не аз, ти оспорваш практиката в пътното строителство у нас. Подобно на "колежките" ти Комитова и куп пригласящи "журналистки".
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз я оспорвам и пиша конкретно, ти явно си на друго мнение и я подържаш, дай някакви конкретни аргументи, че гледам нещо за тъщи пишеш и за МП, какво общо имат те с пътното строителтво надявам се да си наясно.
Та очаквам от такъв сериозен специалист като теб, който явно има и диплома и много стаж да посочи по снимката три некоректни неща от снимания участък свързани с безопасността.
Аз не ги разбирам нещата, защото съм неграмотен овчар, нямам нито диплома нито квалификация но мога да ти посоча Какво е некоректното на пътният участък...
Работата е че 12г вирлуваше пропаганда по телевизиите с репортажи на някви ремонти и хората (облоумните) си мислих че ейййй видиш ли много се строй... И след 12г кво имаме?? Разбити магистрали, междуградски пътища като преди 50г,жп линия тотална щета... Пловдив нова загора 3ч..софия Бургас 7.5ч...
За едни заблудени познати, пък и за другите дето са гласували за ГЕРБ на последните избори, искам да направя едно уточнение. Често казвам, че Бойко Методиев Борисов както и повечето хора от ГЕРБ са абсолютно непригодни (и може би са и арогантни тарикати) за да управляват родината ни, сравнени с, например, средностатистически инженер, работил в някоя регулирана индустрия. Давам пример с автомобилната електроника, защото моят опит е такъв.
В индустрията покрай формалните изисквания за качество има и един принцип -- "генба" от японски произход, който означава че при най-малкия сигнал, или нужда, но и без конкретен повод, редовно, съответните служители трябва стават от бюрото си и да отиват на място да видят какъв е проблема или да направят рутинна проверка. И това важи за всички служители по веригата. Дори CEO на големите мултинационални компании е длъжен да прилага "генба" подход, защото после дължи обяснение на акционерите (собствениците). По този начин, в индустрията, когато прохожда дадена фирма или пуска нов проект и, да речем, не им излиза излиза 1 бройка спрямо електронната складова наличност, или пък клиент е върнал една бройка некачествен продукт, а пък в завода сме си мислели че сме готови с процесите, то може да се види хора от всички етапи на управлението че отиват "на място" в производствената линия, като броят, описват, разговарят с операторите, мислят и т.н. Като решат даден прблем, всички писмено документират какво са свършили и какви уроци за в бъдеще са научили! Съответно, с течение на времето, целият екип в индустрията може да се "ошлайфа" толкова добре че да им се налага да ходят "на място" само по веднъж на ден или на седмица за кратки рутинни неща. И работата им да върви добре и заплатите им да се покачват с 0.5% до 5% всяка година.
В правителството на ГЕРБ, обаче, нямаше никакъв "генба" подход. Всъщност имаше симулация на този подход, доколкото Борисов ходеше по обектите, като пуяк в размножителен период, само и единствено за да покаже че може да говори с прости думи. Нищо повече! При ГЕРБ накрая няма нито експерти на терена, нито отговорни хора, нито има ясна верига на отговорността, нито има писмена и публично дотъпна документация, нито има формални изводи и уроци. Самият Борисов пък, така избирателно правеше своите посещения на терен, че никава критика или отрицателно мнение да не може да достигне до него. Пълно безхаберие и непригодност да се управлява! А Борисов най-нахално заявявава че той лично и/или ГЕРБ били най-подходящи да управляват. Пълен парадокс!
Моето професионално мнение е, че дори Генератор на Случйни Числа (ГСЧ) е по-подходящ за премиер от Бойко Борисов. ГСЧ може да има 50% вероятност за правилно управленско решение когато решението опре до него, но също така ГСЧ спазва всички закони и правилници, ГСЧ няма приятели, не може да се влюби в Мата Хари и за ГСЧ всички хора са равни и всички правни субекти са равнопоставени.
Между другото, съдейки по възрастта на Борисов, той би трябвало да е служил в редиците на Българската Армия (БА). Обаче, дори и да е служил, нищо не е научил там. Например, в БА почти за всичко се носи лична отговорност и има фомално документиране и проследимост (макар и прмитивна) на тази отговорност. Например, при застъпване на караул, новия личен състав на караула приема срещу подпис, по опис, обектите за охрана и отбрана, както и подробно описано зачисленото имущество. Ако нещо изчезне, то отговорността в БА може да се проследи до конкретни хора или човек. А ГЕРБ, при всички положения, нито веднъж не успяха да наложат продедури за дори бегло носене на отговорност. Само едни празни приказки и дуднене на Борисов по разни ТВ канали. Никаква отговрност за разминаването между похарчените пари за магистрали, пътища, техните ремонти и тяхното лошо качество или понякога пълна липса на изпълнение!
Някой вярва ли ,че ще бъдат направени някакви ремонти ,тунели , магистрала на 100% работеща или пътищата ще придобият европейски облик , по скоро не , едно е сигурно , че няколко милиарда ще бъдат изхарчени ,уж за ремонти ,това е стара българска традиция и вече 30 години не може да се докаже нито корупция ,нито кражби ,просто ремонтите на ремонтите се повтарят ,а парите се усвояват от когото трябва .
Моето професионално мнение е, че дори Генератор на Случйни Числа (ГСЧ) е по-подходящ за премиер от Бойко Борисов. ГСЧ може да има 50% вероятност за правилно управленско решение когато решението опре до него, но също така ГСЧ спазва всички закони и правилници, ГСЧ няма приятели, не може да се влюби в Мата Хари и за ГСЧ всички хора са равни и всички правни субекти са равнопоставени.
Вашето професионално мнение не струва. Вие изхождате от идеята, че има 1 правилно и 1 неправилно решение. Реалността показва, че има малко правилни и стократно повече неправилни решения. Специално за неправилните решения, сега го виждаме в действията на това правителство. Само неправилни решения и нищо, буквално нищо, което да са направили като хората. Действията на ПъПъ правителството са като да играеш руска рулетка с всички куршуми.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа -
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Вашето професионално мнение не струва. Вие изхождате от идеята, че има 1 правилно и 1 неправилно решение. Реалността показва, че има малко правилни и стократно повече неправилни решения.
Не сте Вие мерилото, което може да определи дали моето професионално мнение струва или не. А Вашето твърдение, че съм бил изхождал от идеята, че имало "1 правилно и 1 неправилно решение" си е Ваша собствена теза.
Все пак, Ви предлагам по-конкретни и, надявам се, по-достъпни лично за Вас, примери със сравнение между Бойко Борисов и Генератор на Случайни Числа (ГСЧ).
(1.) Да предположим, че на Българското правителство се предоставя възможност да развие два различни проекта за пренос на природен газ: (1.1) Руски газ през Турция с 80% процента (или май беше повече?) гарантиран капацитет за Русия. (1.2) Връзка (тръба) към газоб хъб в Гърция и газ който е от други източници (не руски). Бойко Борисов избра вариант (1.1) и вложи много лична енергия, както и доста български ресурс за реализирането му. А когато проекта беше завършен, Борисов се изтъпани пред камерите и (парадоксално) заговори за "енергийна независимост". ГСЧ , поставен при хипотетични условия да избере единия от двата проекта като по-приоритетен, наистина би имало вероятност 50% да избере за по-приоритетен проект (1.1) също като лицемера Бойко Борисов, но все пак има същия шанс (50%) да избере проекта за тръба с Гърция. Отделно от това, ГСЧ изобщо не би се "съгласил" хем България да плати изграждането на тръбопровода за руския газ, хем 80%+ от капацитета му да бъде резервиран за Русия. Също така, ако ГСЧ "случайно" избере проекта за руския газ, то после ГСЧ няма да лицемерничи пред българския народ, ами би съобщил фактите такива кавито са.
(2.) Да предположим, че недоразумението Владислав Горанов е министър на финансите и някак си проспива 700 милиона невнесени данъци от хазартния бизнес на Васил Божков. За Бойко Борисов няма проблем. За него, проблем възниква едва когато нараства общественото недоволство. А ако ГСЧ беше премиер, то той веднага щеше да махне Владислав Горанов от поста на финансов министър и да назначи на негово място... друг ГСЧ, защото поне е сигурно, че ГСЧ спазва всички закони и разпоредби и ГСЧ няма личен материален интерес. Също ГСЧ няма за роднини богати бизнесмени, а и да имаше те не биха му повлияли на преценката, защото ГСЧ няма нужда да обитава скъпи жилища и т.н.
(3.) Специално по материала на статията, и за разлика от Бойко Борисов, ГСЧ никога не би се оставил лотове на магистралата да бъдат платени авансово от българския бюджет, а пък насреща да няма никакво изпълнение. ГСЧ нито е наивен, нито пък е някакъв тарикат, който да очаква че част от сумата похарчена за предплащане на лотове от магистралите ще му се върне под друга материална форма (например подкуп или рушвет). Все пак ГСЧ е едно електронно устройство плюс подходящ алгоритъм. ГСЧ дори не може да държи пари в брой, а единствения метод да му бъдат преведени пари (например работна заплата като премиер) си остава банкова сметка. (Дали ГСЧ може да харчи пари от банковата си сметка? Няма никакво значение.)
Наричам Бойко Методиев Борисов лицемер, на базата на моята оценка за моралните му качества в съответствие с определенията на думите "лицемерие" и "лицемер" в "Речник на българския език" на Института за Български Език към БАН. Лицемерието не представлява нарушение на закони или други норми на Репулблика България. А нямам други данни различни от публично достъпните и не твърдя че лицето Бойко Методиев Борисов със свои действия или бездействия е пряк или косвен участник в извършването на престъпно деяние.
Не знам откога е снимката, която сте ползвали, но се опасявам, че е съвременна... а най-модерната кола, която се вижда, е Тойота Авенсис на 15 години, има и 2-3 които подозирам, че може и да са на двойно повече... Тъжна гледка :(
В тунел "Ечемишка": "При изпълнение на строително-монтажните работи в около 40-метров участък новоположеният бетон заедно с хидроизолацията и армировъчната стомана са били компрометирани, което е довело до свличането им. Назначена е независима експертна комисия, която да огледа участъка и да установи причините, довели до свличане на облицовката в тунелната тръба", съобщават от АПИ в отговор на въпроси на "Дневник".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
442
Рейтинг: 1561 РазстроеноОхаааа, ремонти на ремонтите. Сигурно може и по-добре, ама още не е измислено. Матряла плаща.
Huginn
Рейтинг: 514 ЛюбопитноВинаги съм се чудел защо затварят за месеци един тунел/отсечка и след като приключат СРМ затварят същото платно малко по-нататък? Не може ли с едно затваряне да се работи по цялата дължина? Ясно е, че няма как да се направи ремонт без да бъде затруднен трафика, но не е ли по-разумно това да става само на едно място? Имам предвид, че "тапа" се образува там, където нормалните за движение две или три ленти се събират в една. След това трафикът, макар и по-бавен, се движи почти нормално...
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Добре,че е борисов,че има какво дс се ремонтира.Че,сега няма камък върху амък дс се сложи!
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#3] от "pavian":
По цялата дължина,ще е за по-дълъг период от време.
The Polite Moose
Рейтинг: 1391 НеутралноОбещани са 3000 км ремонти само за тази година и то с обществени поръчки и конкурси.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Очакваме конкурсите, кога ?
за протокола, премитането на 10 км отсечка, не е ремонт на 10 км път.
Смяната на 200 м мантинела, не е ремонт на 200 м магистрала.
Подмяна на маркировката, не е ремонт.
Всичкото това е просто поддръжка и не може да бъде цел - това е регулярна ежегодна работа.
koko65bg
Рейтинг: 949 НеутралноКак ще ремонтира магистрали при положение, че такива няма? Заглавието би трябвало да бъде - ,,АПИ планира да краде от ремонта на три тунела и километри скоростен път".
deymus
Рейтинг: 1423 Неутрално20 години ги ремонтират тея тунели, няма такава златна гъска.
papunqk
Рейтинг: 1426 НеутралноВинетки трябва да се изискват само за т.н. магистрали. Останалите пътища са пълна трагедия.
nero__
Рейтинг: 469 НеутралноНека ремонтират, ама този път да е качествено!
gogo2011
Рейтинг: 1079 НеутралноГледам, че новият участък на Тракия в посока към София вече е с наченки на коловози. Да не чакаме пак да мине гаранцията, че това май се водеше само ремонт и сроковете са по-кратки.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Huginn
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#5] от "wre501051215":
Да, ако работи само един изпълнител с тримата или петимата му подизпълнители. Ако се работи едновременно по цялата дължина не само че няма да е по-дълго време, но напротив - цялата отсечка по-бързо ще стане готова.
Да, бюджетът ще е по-голям (за плащане наведнъж имам предвид), но ремонтът няма да се влачи с години. В крайна сметка не става дума само за комфорта на хилядите граждани, пътуващи частно със семействата си. Безкрайните задръствания бавят и транспорта на стоки, което се изразява в съвсем конкретни загуби за икономиката...
gogo2011
Рейтинг: 1079 НеутралноДо коментар [#12] от "comment":
Ти нали си прочел каквото трябва? Организирайте се с Копейкин да протестирате и у нас, че трябва да се пречи да не вземат да махнат Каскета и ВСС и да изчистят руските подлоги и саботьори.
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 1809 Неутралното целия т.нар Хемус е за ремонт - 60%-70% от платното е на коловози
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАне са проблем ремонтите а това че продължават с години - вече 10 години тая магистрала не е работела на 100% и като гледам това дето ГЕРБ са "ремонтирали" вече е отново за ремонт - то това е било и целта де. А за ремонта на Ечемишка от ГЕРБавите - като са се забавили материалите защо изобщо са почнали ремонта и затворили тунела, естествено за да си върви "усвояването" - цялото старо ръководство на АПИ, заедно с Мутрата са за съд
иначе със съгласен с мнението по-горе че ремонтите трябва да се правят едновременно в едно платно - така ще стане по-бързо и няма да има тапи, ама то мислене трябва. Сакън да не пуснат и не-Пеевски фирми да участват, требе пазим поръчките за тях
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#4] от "wre501051215":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Верно ли? Колко км. построи колко км. ремонтира въпросния ти идол?
Хайде малко шо-умно.
тези лакаррдии ги разтягай по деЦките градини в групите на 3 годишните. Защото по-големите вече знаят от майки и бащи истината.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#8] от "deymus":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБ!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 Неутрално
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#11] от "gogo2011":
Нали бойко го организира и поръча този ремонт СЛЕД като изтече гаранционния срок.Въобще не го направиха както трябва. Особено в посока София.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#12] от "comment":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За тези задръствания ли питаш?
https://www.youtube.com/watch?v=4jhFxDgjQzs
comment
Рейтинг: 45 НеутралноДо коментар [#14] от "gogo2011":
Първо, не се познаваме, за да използвате лично местоимение от 2 л. единствено число, като обръщение към мен.
Има парламент и управляваща коалиция - да махат каскета и ВСС. Каква функция е Копейкин с най-малко депутати?!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#13] от "pavian":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Бюджетът няма да е по-голям. Просто плащанията ще са по-чести но сумата в края ще е същата.
Huginn
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":
Имах предвид, че няма да е разделен в няколко години. Иначе крайната сума вероятно дори ще е по-малка.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#22] от "pavian":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Приемам.
МиГ-29
Рейтинг: 294 НеутралноТова правителство само “планира” но нищо не прави.
Две тухли една върху друга не са сложили.
Само рушат !!!
МиГ-29
Рейтинг: 294 НеутралноТова което ГЕРБ го построи за 10 години тия калинки не могат да го боядисат !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#25] от "МиГ-29":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ще е достатъчно да върнат товакоето герб открадна и да ги пратят при Ставри.
olimpipanov
Рейтинг: 923 НеутралноА след Половдив в посока Чирпан, че там е като билет до Луната.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
comment
Рейтинг: 45 НеутралноДа, за конвоя имах предвид.
Blaster _
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#3] от "pavian":
Всичко идва от там, че "нашата" фирма има определен капацитет и съответно участъкът е с дължина, съответстваща на капацитета й. След като се приключи с участъка работата се премества на следващия и така нататък.
Пари от това не се пестят, пряко не се харчат и много повече. Губи се обаче много време (което струва косвени разходи), но "нашият" учатник поема на практика цялата работа.
За да стане максимално бързо, в рамките на предвиден бюджет, би следвало това което ще ремонтираме/строим да се раздели на участъци, които се работят паралелно.
quatro_4x3
Рейтинг: 1724 Неутрално" Съдейки от опита до момента , плановете на пътната агенция обещават още колони от автомобили, образуващи задръствания по основни пътни артерии."
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!И как да стане? Да не ги ремонтират или едновременно да вървят автомобилите и валяците??? Няма угодия.
bzm
Рейтинг: 552 НеутралноНякои строители започнаха първият си работен ден на тунелите по ''Хемус'' и там се пенсионираха.
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Прокопсало Парвеню
Рейтинг: 2681 НеутралноКраят на задръстванията е далеч: пътната агенция планира ремонти на три тунела и километри магистрали
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................Нямало да строи три тунела
простото щял да ремонтира три тунела.
Сега остава да разберем с мостовете на Дунав, как е работата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
bzm
Рейтинг: 552 НеутралноДо коментар [#25] от "МиГ-29":
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Толкова пък да си глупав? Не могат да го ремонтират...
mso011053684
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "wre501051215":
Защо?
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноКмете, гледам напоскедък, по улиците много, чисто нови Рейндж Ровъри щъкат, не като дъртата джипка на Бойко.
Само че, внимавай, ако се отвори прозореца, няма да ти дадат пари, а ще ти вземат.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#20] от "comment":
Ти нормален ли си?
Да не си се объркал , че си на прием при кралицата и има строг протокол?
Това е обикновен форум, няма проблем да се обръщат към теб по какъвто и да е начин стига да не е обиден...
Blaster _
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#34] от "crq18506084":
От друга не знам в "цивилизования свят" 300км магистрала в полето да се строи 30+ години и основните им пътни артерии да са във вечен ремонт или в състояние за ремонт.
С добра организация всичко е възможно. Когато се работи със стегнат график, спокойно дейностите могат да са извън натоварен за пътния трафик сезон, могат да се използват алтернативни трасета и т.н.
Всичко може, но поне малко желание да се види...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#12] от "comment":
Аа,задръствания имаше само в България,и то по времето на ГЕРБ.Сега вече няма и тук!
mso011053684
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "crq18506084":
С интерес очаквам да дефинираш какво е голям участък за ремонт от магистрала, защото е пълно с проекти при които се ремонтират 100% от магастралата?
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#13] от "pavian":
Това е значително оскъпяване,обаче.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Е,колко.Колкото Кире даже не може да обещае.
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноМного е тъпо.
Удължаваш логистиката на строителна, друга техника, персонал. както и снабдяването с материали до локацията на работния процес. За дълго двупосочно шофиране за гражданите да не говорим.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#24] от "МиГ-29":
Няма и да сложат.Еиж,парите ще окрадат.Както при НДСВ и Тройната.Само се крадеше,но нищо свършено.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#37] от "crq18506084":
Щъкат, щъкат и аз гледам от снимката към статията чисто нов рейнджър до чисто нов рейнджър и за разнообразие един чисто нов мерцедес...
wre501051215
Рейтинг: 3575 ВеселоДо коментар [#33] от "diq55699032":
Ами ей на-Кире втория мост на Дунав вече го построи още през 2013-та!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#44] от "wre501051215":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Давай да видим колко точно.
Корки
Рейтинг: 3393 НеутралноТрябва да има цифрово изражение на спряното движение по магистралите. Тогава ще ремонтират през работните дни и ще ги отварят през почивните дни. Пътищарите наказват обществото с удължаването на ремонтите.
Червена линия, червен картонmso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#45] от "crq18506084":
Тоест, ако правилно те разбирам ремонтите следва да са разбите на участъци от по няколко километра, трябва да ремонтираш примерно участък 20 километра и го разделяш на 5 участъка по 4 километра вместо на един от 20 километра поради посочените от теб причини?
Мда, разбираш ги явно нещата...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 НеутралноДо коментар [#46] от "wre501051215":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Къде са чекмеджетата на НДСВ и Тройната? Вашите ги видя цяла българия.
wre501051215
Рейтинг: 3575 ВеселоДо коментар [#36] от "mso011053684":
Защото ще е затворен един дълъг участък,а ще се ремонтира част от него.Друга ще е затворена,а няма да се прави по не я нищо.Само ще е затворена.Защо да е затворена,а да не се ползва?!
mso011053684
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "wre501051215":
Защо ще ремонтираш само част от затвореният участък?
Вие имате ли някаква идея какво е ремонт на пътен участък?
Това не е строеж, а ремонт, какъв точно е проблемът да затвориш участък от 20 километра да вкараш вътре 5 екипа които да работят в свой мини участък от 4 километра всеки екип по едно и също време, коя е технологичната пречка пред посоченото?
Каква е разликата ако ремонтираш същият участък на 5 етапа, като на всеки етап правиш по 4 километра?
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноДай да видим един "проект" за 100% ремонт на магистрала!? Пълно е с такива казваш. Вади един от чекмеджето.
Кире, проектанто, кажи, ти ли си?
aspet
Рейтинг: 316 Неутрално"Държавната агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) планира да ремонтира няколкостотин километра магистрални пътища през тази година".
Че то това са половината ни магистрали?
Освен, ако под ремонт разбират нещо друго.
Като построяването до края на мандата на петте моста на Дунав и няколкото тунела под Стара планина.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4159 НеутралноМаджаров ще прави високопарни ремонти, в замяна ще спре строежът на всички магистрали. АМ Хемус и АМ Струма ще ги гледаме през крив макарон как се строят!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Причината е, че с ремонти могат да се "усвояват" повече средства, отколкото ако се строят нови лотове от двете магистрали!
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#45] от "crq18506084":
Пропуснал съм ти хумореската за дългото двупосочно шофиране...
Да оставим настрана факта че специално във България принципно се шофира предимно двупосочно, възможно ли е да ми обясниш защо ще вкарваш трафика двупосочно а няма просто да затвориш едната лента и да ограничиш скоростта в отворената?
jmf29537805
Рейтинг: 335 НеутралноКогато Путин напрай нефта по 200 долара, магистралите ще се поизпразнят и тогава по-лесно ще се ремонтира.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ronald Reagan
Рейтинг: 1007 НеутралноКмет в сянка винаги припалва на комбинация пътища + Борисов 😊! Винаги съм се чудел колко точно е лично засегнат 😊😁😄!
agentmso011053684
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#55] от "crq18506084":
На прима виста се сещам за един в САЩ при който цялата магистрала беше с бетонни покритие и положиха асвалтово, ако не греша плюс ремонтираха три моста целият проект приключи за три години като изпълнение, не се сещам държават но имаше друг проект при който три лентива магистрала я направиха цялата пет лентова и т.н.
Продължавам да очаквам да ми кажаш какво е голям участък от магистрала?
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноНе можаха да ги снимат, няма толкова широкоъгълен обектив.
Кмете, как можахте да измислите простотията с "чекмеджето", уж сте в ДС хора с въображение. Поне гардероб да беше.
val1320
Рейтинг: 393 НеутралноДа бяха ги взривили тези три тунела на "Хемус"-щеше да излезе по-евтино и по-бързо да изгребем земната маса над тях и да решим въпроса един път завинаги.40 години пътувам в този участък,никога не е бил напълно отворен,никога!
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноТук не е мястото за твоето ограмотяване. Записваш транспортно строителство в УАСАГ за 5 години, после след 10 практика ще те четем с внимание.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#60] от "crq18506084":
Приятелю, че си нямаш никаква идея от темата, а си тролиш е видно от космоса. Явно и не си минавал българската граница, защото ако го беше правил, щеше най малкото да ти е направило впечатления че във повечето нормялни държави магистралите имат специален междинен пояс между двете посоки са движение, който се използва първо за безопасност, второ за обслужващата магистралата инфраструктура, а в САЩ там са и бензиностанциите, има не както в Европа по еднанот двете страни, а само една в средата.
За да вкараш движението в другата посока в тези държави следва задължително да затвориш голям участък, защото технически нямаш друга възможност, не става както във България да махнеш мантинелата и готово. Определвните за подобно нещо и подготвени места са на голямо разстояние едно от друго. Съответно хората когато правят сериозен ремонт затварят голям участък но само едната лента и пускат трафика в незатворената лента но със скорост 60-70 км/ час
Малките ремонти и подръжката пък се правят на малки участъци обикновенно нощем когато трафика е доста слаб , започват примерно в 23 часа и в 06 сутринта са се махнали..
Хайде жив и здрав...
kxm38695246
Рейтинг: 31 НеутралноДобре ве, кви хорица требе да сте, че да се захласвате по Бибитко и свирките му? Като дори не се налага да говорим за миналото му, при такова настояще! Неизживени мутрички, неизживени силоваци, неизживени милионери ли сте? Не може всички да сте се обалжили при него и сега да ви липсва, пък и обалжените не си губят времето у миризливи форуми с ниво на ясла! Кой се захласва по простия мъжкар, по Минискуса, по Аз съм прост и вие сте прости? Мен щеше да ме е срам да си признавам на всеослушание!
Не, не съм за Кире и сие! Достаточно реалист съм, за да не се захласвам по никои, но да се захласваш по Бобитко е върха на слабоумието!
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноЗапочват "ремонтни работи" и в Дубай, Божков е обещал, за да не го връщат.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#65] от "crq18506084":
Дано не описваш себе си...показателно би било защо инфраструктурата дори и токущо изпълнената във България не покрива даже минималните изисквания за безопасност.
Винаги използвам елементарен пример за такива "разбирачи" като теб.
Към статията има снимка посочи ми по нея три проблемни от гледна точка безопасност неща за снимания пътен участък?
Давай да те видим, нали си разбирач по темата...
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноС "Приятелю" ще се обръщаш към тъща си, като се напиете пак заедно. Ако имаш такава.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#70] от "crq18506084":
Добре "неприятелю", нещо по същество или високата ти професионална подготовка е в полето на тъщите?
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноБойко Борисов е най-дълго управлявалият, титулуван и успешен министър председател на България.
Ограмотявай се:
https://bg.wikipedia.org/wiki/Бойко_Борисов
Имаш ли друг предвид?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Miroslav Hristov
Рейтинг: 337 НеутралноДипломата дай! Номера и регистрацията ти като практикуващ, в КИИП. Защото, не аз, ти оспорваш практиката в пътното строителство у нас. Подобно на "колежките" ти Комитова и куп пригласящи "журналистки".
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#74] от "crq18506084":
Аз я оспорвам и пиша конкретно, ти явно си на друго мнение и я подържаш, дай някакви конкретни аргументи, че гледам нещо за тъщи пишеш и за МП, какво общо имат те с пътното строителтво надявам се да си наясно.
Та очаквам от такъв сериозен специалист като теб, който явно има и диплома и много стаж да посочи по снимката три некоректни неща от снимания участък свързани с безопасността.
Аз не ги разбирам нещата, защото съм неграмотен овчар, нямам нито диплома нито квалификация но мога да ти посоча Какво е некоректното на пътният участък...
Toni Bonboni
Рейтинг: 492 НеутралноРаботата е че 12г вирлуваше пропаганда по телевизиите с репортажи на някви ремонти и хората (облоумните) си мислих че ейййй видиш ли много се строй... И след 12г кво имаме?? Разбити магистрали, междуградски пътища като преди 50г,жп линия тотална щета... Пловдив нова загора 3ч..софия Бургас 7.5ч...
nessarox
Рейтинг: 1601 НеутралноE kak da сложат две тухли , като трябва да се прави Ремонт на ремонта на ремонтирания път .
Ремонт на ремонта не е от една година , това е начин за злоупотреби Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Dimo Dimov
Рейтинг: 301 НеутралноЗа едни заблудени познати, пък и за другите дето са гласували за ГЕРБ на последните избори, искам да направя едно уточнение. Често казвам, че Бойко Методиев Борисов както и повечето хора от ГЕРБ са абсолютно непригодни (и може би са и арогантни тарикати) за да управляват родината ни, сравнени с, например, средностатистически инженер, работил в някоя регулирана индустрия. Давам пример с автомобилната електроника, защото моят опит е такъв.
В индустрията покрай формалните изисквания за качество има и един принцип -- "генба" от японски произход, който означава че при най-малкия сигнал, или нужда, но и без конкретен повод, редовно, съответните служители трябва стават от бюрото си и да отиват на място да видят какъв е проблема или да направят рутинна проверка. И това важи за всички служители по веригата. Дори CEO на големите мултинационални компании е длъжен да прилага "генба" подход, защото после дължи обяснение на акционерите (собствениците). По този начин, в индустрията, когато прохожда дадена фирма или пуска нов проект и, да речем, не им излиза излиза 1 бройка спрямо електронната складова наличност, или пък клиент е върнал една бройка некачествен продукт, а пък в завода сме си мислели че сме готови с процесите, то може да се види хора от всички етапи на управлението че отиват "на място" в производствената линия, като броят, описват, разговарят с операторите, мислят и т.н. Като решат даден прблем, всички писмено документират какво са свършили и какви уроци за в бъдеще са научили! Съответно, с течение на времето, целият екип в индустрията може да се "ошлайфа" толкова добре че да им се налага да ходят "на място" само по веднъж на ден или на седмица за кратки рутинни неща. И работата им да върви добре и заплатите им да се покачват с 0.5% до 5% всяка година.
В правителството на ГЕРБ, обаче, нямаше никакъв "генба" подход. Всъщност имаше симулация на този подход, доколкото Борисов ходеше по обектите, като пуяк в размножителен период, само и единствено за да покаже че може да говори с прости думи. Нищо повече! При ГЕРБ накрая няма нито експерти на терена, нито отговорни хора, нито има ясна верига на отговорността, нито има писмена и публично дотъпна документация, нито има формални изводи и уроци. Самият Борисов пък, така избирателно правеше своите посещения на терен, че никава критика или отрицателно мнение да не може да достигне до него. Пълно безхаберие и непригодност да се управлява! А Борисов най-нахално заявявава че той лично и/или ГЕРБ били най-подходящи да управляват. Пълен парадокс!
Моето професионално мнение е, че дори Генератор на Случйни Числа (ГСЧ) е по-подходящ за премиер от Бойко Борисов. ГСЧ може да има 50% вероятност за правилно управленско решение когато решението опре до него, но също така ГСЧ спазва всички закони и правилници, ГСЧ няма приятели, не може да се влюби в Мата Хари и за ГСЧ всички хора са равни и всички правни субекти са равнопоставени.
Между другото, съдейки по възрастта на Борисов, той би трябвало да е служил в редиците на Българската Армия (БА). Обаче, дори и да е служил, нищо не е научил там. Например, в БА почти за всичко се носи лична отговорност и има фомално документиране и проследимост (макар и прмитивна) на тази отговорност. Например, при застъпване на караул, новия личен състав на караула приема срещу подпис, по опис, обектите за охрана и отбрана, както и подробно описано зачисленото имущество. Ако нещо изчезне, то отговорността в БА може да се проследи до конкретни хора или човек. А ГЕРБ, при всички положения, нито веднъж не успяха да наложат продедури за дори бегло носене на отговорност. Само едни празни приказки и дуднене на Борисов по разни ТВ канали. Никаква отговрност за разминаването между похарчените пари за магистрали, пътища, техните ремонти и тяхното лошо качество или понякога пълна липса на изпълнение!
Ivailo Ivanov
Рейтинг: 511 НеутралноНе заложат ли упостошителни глоби за всеки ден просрочка на ремонта - заеби и промяната
bat_plamen
Рейтинг: 5035 НеутралноНищо ново под слънцето
Zizu
Рейтинг: 1504 ВеселоКакви ремонти?!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Април - предсрочни избори!
Ново служебно радево правителство ще чегърта .....
Consumer
Рейтинг: 2450 ВеселоЧудно лято за отритнатите безсертификатни, които ще пътуват към кафявото забетонирано.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Nikoi
Рейтинг: 812 НеутралноНякой вярва ли ,че ще бъдат направени някакви ремонти ,тунели , магистрала на 100% работеща или пътищата ще придобият европейски облик , по скоро не , едно е сигурно , че няколко милиарда ще бъдат изхарчени ,уж за ремонти ,това е стара българска традиция и вече 30 години не може да се докаже нито корупция ,нито кражби ,просто ремонтите на ремонтите се повтарят ,а парите се усвояват от когото трябва .
The Polite Moose
Рейтинг: 1391 НеутралноВашето професионално мнение не струва. Вие изхождате от идеята, че има 1 правилно и 1 неправилно решение. Реалността показва, че има малко правилни и стократно повече неправилни решения.
Специално за неправилните решения, сега го виждаме в действията на това правителство. Само неправилни решения и нищо, буквално нищо, което да са направили като хората.
Действията на ПъПъ правителството са като да играеш руска рулетка с всички куршуми. Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Dimo Dimov
Рейтинг: 301 НеутралноНе сте Вие мерилото, което може да определи дали моето професионално мнение струва или не. А Вашето твърдение, че съм бил изхождал от идеята, че имало "1 правилно и 1 неправилно решение" си е Ваша собствена теза.
Все пак, Ви предлагам по-конкретни и, надявам се, по-достъпни лично за Вас, примери със сравнение между Бойко Борисов и Генератор на Случайни Числа (ГСЧ).
(1.) Да предположим, че на Българското правителство се предоставя възможност да развие два различни проекта за пренос на природен газ:
(1.1) Руски газ през Турция с 80% процента (или май беше повече?) гарантиран капацитет за Русия.
(1.2) Връзка (тръба) към газоб хъб в Гърция и газ който е от други източници (не руски).
Бойко Борисов избра вариант (1.1) и вложи много лична енергия, както и доста български ресурс за реализирането му. А когато проекта беше завършен, Борисов се изтъпани пред камерите и (парадоксално) заговори за "енергийна независимост".
ГСЧ , поставен при хипотетични условия да избере единия от двата проекта като по-приоритетен, наистина би имало вероятност 50% да избере за по-приоритетен проект (1.1) също като лицемера Бойко Борисов, но все пак има същия шанс (50%) да избере проекта за тръба с Гърция. Отделно от това, ГСЧ изобщо не би се "съгласил" хем България да плати изграждането на тръбопровода за руския газ, хем 80%+ от капацитета му да бъде резервиран за Русия. Също така, ако ГСЧ "случайно" избере проекта за руския газ, то после ГСЧ няма да лицемерничи пред българския народ, ами би съобщил фактите такива кавито са.
(2.) Да предположим, че недоразумението Владислав Горанов е министър на финансите и някак си проспива 700 милиона невнесени данъци от хазартния бизнес на Васил Божков. За Бойко Борисов няма проблем. За него, проблем възниква едва когато нараства общественото недоволство. А ако ГСЧ беше премиер, то той веднага щеше да махне Владислав Горанов от поста на финансов министър и да назначи на негово място... друг ГСЧ, защото поне е сигурно, че ГСЧ спазва всички закони и разпоредби и ГСЧ няма личен материален интерес. Също ГСЧ няма за роднини богати бизнесмени, а и да имаше те не биха му повлияли на преценката, защото ГСЧ няма нужда да обитава скъпи жилища и т.н.
(3.) Специално по материала на статията, и за разлика от Бойко Борисов, ГСЧ никога не би се оставил лотове на магистралата да бъдат платени авансово от българския бюджет, а пък насреща да няма никакво изпълнение. ГСЧ нито е наивен, нито пък е някакъв тарикат, който да очаква че част от сумата похарчена за предплащане на лотове от магистралите ще му се върне под друга материална форма (например подкуп или рушвет). Все пак ГСЧ е едно електронно устройство плюс подходящ алгоритъм. ГСЧ дори не може да държи пари в брой, а единствения метод да му бъдат преведени пари (например работна заплата като премиер) си остава банкова сметка. (Дали ГСЧ може да харчи пари от банковата си сметка? Няма никакво значение.)
Наричам Бойко Методиев Борисов лицемер, на базата на моята оценка за моралните му качества в съответствие с определенията на думите "лицемерие" и "лицемер" в "Речник на българския език" на Института за Български Език към БАН. Лицемерието не представлява нарушение на закони или други норми на Репулблика България. А нямам други данни различни от публично достъпните и не твърдя че лицето Бойко Методиев Борисов със свои действия или бездействия е пряк или косвен участник в извършването на престъпно деяние.
vestonosec
Рейтинг: 630 РазстроеноНе знам откога е снимката, която сте ползвали, но се опасявам, че е съвременна... а най-модерната кола, която се вижда, е Тойота Авенсис на 15 години, има и 2-3 които подозирам, че може и да са на двойно повече... Тъжна гледка :(
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноВ тунел "Ечемишка": "При изпълнение на строително-монтажните работи в около 40-метров участък новоположеният бетон заедно с хидроизолацията и армировъчната стомана са били компрометирани, което е довело до свличането им. Назначена е независима експертна комисия, която да огледа участъка и да установи причините, довели до свличане на облицовката в тунелната тръба", съобщават от АПИ в отговор на въпроси на "Дневник".
Кадърност в строителството....