Краят на задръстванията е далеч: пътната агенция планира ремонти на три тунела и километри магистрали

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1418 Разстроено

    Охаааа, ремонти на ремонтите. Сигурно може и по-добре, ама още не е измислено. Матряла плаща.

  3. 3 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 511 Любопитно

    Винаги съм се чудел защо затварят за месеци един тунел/отсечка и след като приключат СРМ затварят същото платно малко по-нататък? Не може ли с едно затваряне да се работи по цялата дължина? Ясно е, че няма как да се направи ремонт без да бъде затруднен трафика, но не е ли по-разумно това да става само на едно място? Имам предвид, че "тапа" се образува там, където нормалните за движение две или три ленти се събират в една. След това трафикът, макар и по-бавен, се движи почти нормално...

  4. 4 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Добре,че е борисов,че има какво дс се ремонтира.Че,сега няма камък върху амък дс се сложи!

  5. 5 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#3] от "pavian":

    По цялата дължина,ще е за по-дълъг период от време.

  6. 6 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Обещани са 3000 км ремонти само за тази година и то с обществени поръчки и конкурси.

    Очакваме конкурсите, кога ?
    за протокола, премитането на 10 км отсечка, не е ремонт на 10 км път.
    Смяната на 200 м мантинела, не е ремонт на 200 м магистрала.
    Подмяна на маркировката, не е ремонт.

    Всичкото това е просто поддръжка и не може да бъде цел - това е регулярна ежегодна работа.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  7. 7 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Как ще ремонтира магистрали при положение, че такива няма? Заглавието би трябвало да бъде - ,,АПИ планира да краде от ремонта на три тунела и километри скоростен път".

  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 766 Неутрално

    20 години ги ремонтират тея тунели, няма такава златна гъска.

  9. 9 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Винетки трябва да се изискват само за т.н. магистрали. Останалите пътища са пълна трагедия.

  10. 10 Профил на nero__
    nero__
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Нека ремонтират, ама този път да е качествено!

  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Гледам, че новият участък на Тракия в посока към София вече е с наченки на коловози. Да не чакаме пак да мине гаранцията, че това май се водеше само ремонт и сроковете са по-кратки.

  12. 12 Профил на comment
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#5] от "wre501051215":

    До коментар [#3] от "pavian":По цялата дължина,ще е за по-дълъг период от време.
    —цитат от коментар 5 на wre501051215


    Да, ако работи само един изпълнител с тримата или петимата му подизпълнители. Ако се работи едновременно по цялата дължина не само че няма да е по-дълго време, но напротив - цялата отсечка по-бързо ще стане готова.
    Да, бюджетът ще е по-голям (за плащане наведнъж имам предвид), но ремонтът няма да се влачи с години. В крайна сметка не става дума само за комфорта на хилядите граждани, пътуващи частно със семействата си. Безкрайните задръствания бавят и транспорта на стоки, което се изразява в съвсем конкретни загуби за икономиката...

  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    До коментар [#12] от "comment":

    Ти нали си прочел каквото трябва? Организирайте се с Копейкин да протестирате и у нас, че трябва да се пречи да не вземат да махнат Каскета и ВСС и да изчистят руските подлоги и саботьори.

  15. 15 Профил на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    то целия т.нар Хемус е за ремонт - 60%-70% от платното е на коловози

    не са проблем ремонтите а това че продължават с години - вече 10 години тая магистрала не е работела на 100% и като гледам това дето ГЕРБ са "ремонтирали" вече е отново за ремонт - то това е било и целта де. А за ремонта на Ечемишка от ГЕРБавите - като са се забавили материалите защо изобщо са почнали ремонта и затворили тунела, естествено за да си върви "усвояването" - цялото старо ръководство на АПИ, заедно с Мутрата са за съд

    иначе със съгласен с мнението по-горе че ремонтите трябва да се правят едновременно в едно платно - така ще стане по-бързо и няма да има тапи, ама то мислене трябва. Сакън да не пуснат и не-Пеевски фирми да участват, требе пазим поръчките за тях

    ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#4] от "wre501051215":

    Верно ли? Колко км. построи колко км. ремонтира въпросния ти идол?
    Хайде малко шо-умно.
    тези лакаррдии ги разтягай по деЦките градини в групите на 3 годишните. Защото по-големите вече знаят от майки и бащи истината.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#8] от "deymus":

    Гарантирано от ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално




    До коментар [#11] от "gogo2011":

    Нали бойко го организира и поръча този ремонт СЛЕД като изтече гаранционния срок.Въобще не го направиха както трябва. Особено в посока София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#12] от "comment":

    За тези задръствания ли питаш?
    https://www.youtube.com/watch?v=4jhFxDgjQzs

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на comment
    comment
    Рейтинг: 59 Неутрално

    До коментар [#14] от "gogo2011":

    Първо, не се познаваме, за да използвате лично местоимение от 2 л. единствено число, като обръщение към мен.
    Има парламент и управляваща коалиция - да махат каскета и ВСС. Каква функция е Копейкин с най-малко депутати?!

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#13] от "pavian":

    Бюджетът няма да е по-голям. Просто плащанията ще са по-чести но сумата в края ще е същата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Имах предвид, че няма да е разделен в няколко години. Иначе крайната сума вероятно дори ще е по-малка.

  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#22] от "pavian":

    Приемам.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Това правителство само “планира” но нищо не прави.
    Две тухли една върху друга не са сложили.
    Само рушат !!!

  25. 25 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Това което ГЕРБ го построи за 10 години тия калинки не могат да го боядисат !!!

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#25] от "МиГ-29":

    Ще е достатъчно да върнат товакоето герб открадна и да ги пратят при Ставри.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 803 Неутрално

    А след Половдив в посока Чирпан, че там е като билет до Луната.

  28. 28 Профил на crq18506084
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на comment
    comment
    Рейтинг: 59 Неутрално

    До коментар [#12] от "comment":За тези задръствания ли питаш?https://www.youtube.com/watch?v=4jhFxDgjQzs
    —цитат от коментар 19 на КМЕТ В СЯНКА


    Да, за конвоя имах предвид.

  30. 30 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#3] от "pavian":

    Всичко идва от там, че "нашата" фирма има определен капацитет и съответно участъкът е с дължина, съответстваща на капацитета й. След като се приключи с участъка работата се премества на следващия и така нататък.
    Пари от това не се пестят, пряко не се харчат и много повече. Губи се обаче много време (което струва косвени разходи), но "нашият" учатник поема на практика цялата работа.
    За да стане максимално бързо, в рамките на предвиден бюджет, би следвало това което ще ремонтираме/строим да се раздели на участъци, които се работят паралелно.

  31. 31 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 691 Неутрално

    " Съдейки от опита до момента , плановете на пътната агенция обещават още колони от автомобили, образуващи задръствания по основни пътни артерии."


    И как да стане? Да не ги ремонтират или едновременно да вървят автомобилите и валяците??? Няма угодия.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  32. 32 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Някои строители започнаха първият си работен ден на тунелите по ''Хемус'' и там се пенсионираха.

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  33. 33 Профил на New
    New
    Рейтинг: 1904 Неутрално

    Краят на задръстванията е далеч: пътната агенция планира ремонти на три тунела и километри магистрали

    Нямало да строи три тунела

    простото щял да ремонтира три тунела.

    Сега остава да разберем с мостовете на Дунав, как е работата.

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
  34. 34 Профил на crq18506084
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#25] от "МиГ-29":

    Толкова пък да си глупав? Не могат да го ремонтират...

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  36. 36 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Любопитно

    До коментар [#5] от "wre501051215":

    Защо?

  37. 37 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Кмете, гледам напоскедък, по улиците много, чисто нови Рейндж Ровъри щъкат, не като дъртата джипка на Бойко.
    Само че, внимавай, ако се отвори прозореца, няма да ти дадат пари, а ще ти вземат.

  38. 38 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#20] от "comment":

    Ти нормален ли си?
    Да не си се объркал , че си на прием при кралицата и има строг протокол?
    Това е обикновен форум, няма проблем да се обръщат към теб по какъвто и да е начин стига да не е обиден...

  39. 39 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#34] от "crq18506084":

    От друга не знам в "цивилизования свят" 300км магистрала в полето да се строи 30+ години и основните им пътни артерии да са във вечен ремонт или в състояние за ремонт.
    С добра организация всичко е възможно. Когато се работи със стегнат график, спокойно дейностите могат да са извън натоварен за пътния трафик сезон, могат да се използват алтернативни трасета и т.н.
    Всичко може, но поне малко желание да се види...

  40. 40 Профил на New
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#12] от "comment":

    Аа,задръствания имаше само в България,и то по времето на ГЕРБ.Сега вече няма и тук!

  42. 42 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Любопитно

    До коментар [#34] от "crq18506084":

    С интерес очаквам да дефинираш какво е голям участък за ремонт от магистрала, защото е пълно с проекти при които се ремонтират 100% от магастралата?

  43. 43 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#13] от "pavian":

    Това е значително оскъпяване,обаче.

  44. 44 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Е,колко.Колкото Кире даже не може да обещае.

  45. 45 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#5] от "wre501051215":Защо?
    —цитат от коментар 36 на mso011053684


    Много е тъпо.
    Удължаваш логистиката на строителна, друга техника, персонал. както и снабдяването с материали до локацията на работния процес. За дълго двупосочно шофиране за гражданите да не говорим.

  46. 46 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#24] от "МиГ-29":

    Няма и да сложат.Еиж,парите ще окрадат.Както при НДСВ и Тройната.Само се крадеше,но нищо свършено.

  47. 47 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#37] от "crq18506084":

    Щъкат, щъкат и аз гледам от снимката към статията чисто нов рейнджър до чисто нов рейнджър и за разнообразие един чисто нов мерцедес...

  48. 48 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Весело

    До коментар [#33] от "diq55699032":

    Ами ей на-Кире втория мост на Дунав вече го построи още през 2013-та!

  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#44] от "wre501051215":

    Давай да видим колко точно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2964 Неутрално

    Трябва да има цифрово изражение на спряното движение по магистралите. Тогава ще ремонтират през работните дни и ще ги отварят през почивните дни. Пътищарите наказват обществото с удължаването на ремонтите.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  51. 51 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#45] от "crq18506084":

    Тоест, ако правилно те разбирам ремонтите следва да са разбите на участъци от по няколко километра, трябва да ремонтираш примерно участък 20 километра и го разделяш на 5 участъка по 4 километра вместо на един от 20 километра поради посочените от теб причини?

    Мда, разбираш ги явно нещата...

  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#46] от "wre501051215":

    Къде са чекмеджетата на НДСВ и Тройната? Вашите ги видя цяла българия.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Весело

    До коментар [#36] от "mso011053684":

    Защото ще е затворен един дълъг участък,а ще се ремонтира част от него.Друга ще е затворена,а няма да се прави по не я нищо.Само ще е затворена.Защо да е затворена,а да не се ползва?!

  54. 54 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Любопитно

    До коментар [#53] от "wre501051215":

    Защо ще ремонтираш само част от затвореният участък?
    Вие имате ли някаква идея какво е ремонт на пътен участък?
    Това не е строеж, а ремонт, какъв точно е проблемът да затвориш участък от 20 километра да вкараш вътре 5 екипа които да работят в свой мини участък от 4 километра всеки екип по едно и също време, коя е технологичната пречка пред посоченото?

    Каква е разликата ако ремонтираш същият участък на 5 етапа, като на всеки етап правиш по 4 километра?

  55. 55 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#34] от "crq18506084":С интерес очаквам да дефинираш какво е голям участък за ремонт от магистрала, защото е пълно с проекти при които се ремонтират 100% от магастралата?
    —цитат от коментар 42 на mso011053684


    Дай да видим един "проект" за 100% ремонт на магистрала!? Пълно е с такива казваш. Вади един от чекмеджето.
    Кире, проектанто, кажи, ти ли си?

  56. 56 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 189 Неутрално

    "Държавната агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) планира да ремонтира няколкостотин километра магистрални пътища през тази година".
    Че то това са половината ни магистрали?
    Освен, ако под ремонт разбират нещо друго.
    Като построяването до края на мандата на петте моста на Дунав и няколкото тунела под Стара планина.

  57. 57 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Маджаров ще прави високопарни ремонти, в замяна ще спре строежът на всички магистрали. АМ Хемус и АМ Струма ще ги гледаме през крив макарон как се строят!

    Причината е, че с ремонти могат да се "усвояват" повече средства, отколкото ако се строят нови лотове от двете магистрали!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  58. 58 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#45] от "crq18506084":

    Пропуснал съм ти хумореската за дългото двупосочно шофиране...
    Да оставим настрана факта че специално във България принципно се шофира предимно двупосочно, възможно ли е да ми обясниш защо ще вкарваш трафика двупосочно а няма просто да затвориш едната лента и да ограничиш скоростта в отворената?

  59. 59 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Когато Путин напрай нефта по 200 долара, магистралите ще се поизпразнят и тогава по-лесно ще се ремонтира.

  60. 60 Профил на crq18506084
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Кмет в сянка винаги припалва на комбинация пътища + Борисов 😊! Винаги съм се чудел колко точно е лично засегнат 😊😁😄!

    agent
  62. 62 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#55] от "crq18506084":

    На прима виста се сещам за един в САЩ при който цялата магистрала беше с бетонни покритие и положиха асвалтово, ако не греша плюс ремонтираха три моста целият проект приключи за три години като изпълнение, не се сещам държават но имаше друг проект при който три лентива магистрала я направиха цялата пет лентова и т.н.

    Продължавам да очаквам да ми кажаш какво е голям участък от магистрала?

  63. 63 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#46] от "wre501051215":Къде са чекмеджетата на НДСВ и Тройната? Вашите ги видя цяла българия.
    —цитат от коментар 52 на КМЕТ В СЯНКА


    Не можаха да ги снимат, няма толкова широкоъгълен обектив.
    Кмете, как можахте да измислите простотията с "чекмеджето", уж сте в ДС хора с въображение. Поне гардероб да беше.

  64. 64 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Да бяха ги взривили тези три тунела на "Хемус"-щеше да излезе по-евтино и по-бързо да изгребем земната маса над тях и да решим въпроса един път завинаги.40 години пътувам в този участък,никога не е бил напълно отворен,никога!

  65. 65 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#53] от "wre501051215":Защо ще ремонтираш само част от затвореният участък?Вие имате ли някаква идея какво е ремонт на пътен участък?Това не е строеж, а ремонт, какъв точно е проблемът да затвориш участък от 20 километра да вкараш вътре 5 екипа които да работят в свой мини участък от 4 километра всеки екип по едно и също време, коя е технологичната пречка пред посоченото?Каква е разликата ако ремонтираш същият участък на 5 етапа, като на всеки етап правиш по 4 километра?
    —цитат от коментар 54 на mso011053684


    Тук не е мястото за твоето ограмотяване. Записваш транспортно строителство в УАСАГ за 5 години, после след 10 практика ще те четем с внимание.

  66. 66 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#60] от "crq18506084":

    Приятелю, че си нямаш никаква идея от темата, а си тролиш е видно от космоса. Явно и не си минавал българската граница, защото ако го беше правил, щеше най малкото да ти е направило впечатления че във повечето нормялни държави магистралите имат специален междинен пояс между двете посоки са движение, който се използва първо за безопасност, второ за обслужващата магистралата инфраструктура, а в САЩ там са и бензиностанциите, има не както в Европа по еднанот двете страни, а само една в средата.
    За да вкараш движението в другата посока в тези държави следва задължително да затвориш голям участък, защото технически нямаш друга възможност, не става както във България да махнеш мантинелата и готово. Определвните за подобно нещо и подготвени места са на голямо разстояние едно от друго. Съответно хората когато правят сериозен ремонт затварят голям участък но само едната лента и пускат трафика в незатворената лента но със скорост 60-70 км/ час
    Малките ремонти и подръжката пък се правят на малки участъци обикновенно нощем когато трафика е доста слаб , започват примерно в 23 часа и в 06 сутринта са се махнали..

    Хайде жив и здрав...

  67. 67 Профил на kxm38695246
    kxm38695246
    Рейтинг: 117 Неутрално

    Добре ве, кви хорица требе да сте, че да се захласвате по Бибитко и свирките му? Като дори не се налага да говорим за миналото му, при такова настояще! Неизживени мутрички, неизживени силоваци, неизживени милионери ли сте? Не може всички да сте се обалжили при него и сега да ви липсва, пък и обалжените не си губят времето у миризливи форуми с ниво на ясла! Кой се захласва по простия мъжкар, по Минискуса, по Аз съм прост и вие сте прости? Мен щеше да ме е срам да си признавам на всеослушание!
    Не, не съм за Кире и сие! Достаточно реалист съм, за да не се захласвам по никои, но да се захласваш по Бобитко е върха на слабоумието!

  68. 68 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    "Държавната агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) планира да ремонтира няколкостотин километра магистрални пътища през тази година".Че то това са половината ни магистрали?Освен, ако под ремонт разбират нещо друго. Като построяването до края на мандата на петте моста на Дунав и няколкото тунела под Стара планина.
    —цитат от коментар 56 на aspet


    Започват "ремонтни работи" и в Дубай, Божков е обещал, за да не го връщат.

  69. 69 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#65] от "crq18506084":

    Дано не описваш себе си...показателно би било защо инфраструктурата дори и токущо изпълнената във България не покрива даже минималните изисквания за безопасност.
    Винаги използвам елементарен пример за такива "разбирачи" като теб.
    Към статията има снимка посочи ми по нея три проблемни от гледна точка безопасност неща за снимания пътен участък?
    Давай да те видим, нали си разбирач по темата...

  70. 70 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#60] от "crq18506084":Приятелю, че си нямаш никаква идея от темата, а си тролиш е видно от космоса. Явно и не си минавал българската граница, защото ако го беше правил, щеше най малкото да ти е направило впечатления че във повечето нормялни държави магистралите имат специален междинен пояс между двете посоки са движение, който се използва първо за безопасност, второ за обслужващата магистралата инфраструктура, а в САЩ там са и бензиностанциите, има не както в Европа по еднанот двете страни, а само една в средата.За да вкараш движението в другата посока в тези държави следва задължително да затвориш голям участък, защото технически нямаш друга възможност, не става както във България да махнеш мантинелата и готово. Определвните за подобно нещо и подготвени места са на голямо разстояние едно от друго. Съответно хората когато правят сериозен ремонт затварят голям участък но само едната лента и пускат трафика в незатворената лента но със скорост 60-70 км/ часМалките ремонти и подръжката пък се правят на малки участъци обикновенно нощем когато трафика е доста слаб , започват примерно в 23 часа и в 06 сутринта са се махнали..Хайде жив и здрав...
    —цитат от коментар 66 на mso011053684

    С "Приятелю" ще се обръщаш към тъща си, като се напиете пак заедно. Ако имаш такава.

  71. 71 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#70] от "crq18506084":

    Добре "неприятелю", нещо по същество или високата ти професионална подготовка е в полето на тъщите?

  72. 72 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Добре ве, кви хорица требе да сте, че да се захласвате по Бибитко и свирките му? Като дори не се налага да говорим за миналото му, при такова настояще! Неизживени мутрички, неизживени силоваци, неизживени милионери ли сте? Не може всички да сте се обалжили при него и сега да ви липсва, пък и обалжените не си губят времето у миризливи форуми с ниво на ясла! Кой се захласва по простия мъжкар, по Минискуса, по Аз съм прост и вие сте прости? Мен щеше да ме е срам да си признавам на всеослушание! Не, не съм за Кире и сие! Достаточно реалист съм, за да не се захласвам по никои, но да се захласваш по Бобитко е върха на слабоумието!
    —цитат от коментар 67 на kxm38695246


    Бойко Борисов е най-дълго управлявалият, титулуван и успешен министър председател на България.
    Ограмотявай се:
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Бойко_Борисов

    Имаш ли друг предвид?

  73. 73 Профил на mso011053684
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#70] от "crq18506084":Добре "неприятелю", нещо по същество или високата ти професионална подготовка е в полето на тъщите?
    —цитат от коментар 71 на mso011053684


    Дипломата дай! Номера и регистрацията ти като практикуващ, в КИИП. Защото, не аз, ти оспорваш практиката в пътното строителство у нас. Подобно на "колежките" ти Комитова и куп пригласящи "журналистки".

  75. 75 Профил на crq18506084
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#74] от "crq18506084":

    Аз я оспорвам и пиша конкретно, ти явно си на друго мнение и я подържаш, дай някакви конкретни аргументи, че гледам нещо за тъщи пишеш и за МП, какво общо имат те с пътното строителтво надявам се да си наясно.

    Та очаквам от такъв сериозен специалист като теб, който явно има и диплома и много стаж да посочи по снимката три некоректни неща от снимания участък свързани с безопасността.

    Аз не ги разбирам нещата, защото съм неграмотен овчар, нямам нито диплома нито квалификация но мога да ти посоча Какво е некоректното на пътният участък...

  77. 77 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Работата е че 12г вирлуваше пропаганда по телевизиите с репортажи на някви ремонти и хората (облоумните) си мислих че ейййй видиш ли много се строй... И след 12г кво имаме?? Разбити магистрали, междуградски пътища като преди 50г,жп линия тотална щета... Пловдив нова загора 3ч..софия Бургас 7.5ч...

  78. 78 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Това правителство само “планира” но нищо не прави.Две тухли една върху друга не са сложили.Само рушат !!!
    —цитат от коментар 24 на МиГ-29


    E kak da сложат две тухли , като трябва да се прави Ремонт на ремонта на ремонтирания път .

    Ремонт на ремонта не е от една година , това е начин за злоупотреби

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  79. 79 Профил на Dimo Dimov
    Dimo Dimov
    Рейтинг: 359 Неутрално

    За едни заблудени познати, пък и за другите дето са гласували за ГЕРБ на последните избори, искам да направя едно уточнение. Често казвам, че Бойко Методиев Борисов както и повечето хора от ГЕРБ са абсолютно непригодни (и може би са и арогантни тарикати) за да управляват родината ни, сравнени с, например, средностатистически инженер, работил в някоя регулирана индустрия. Давам пример с автомобилната електроника, защото моят опит е такъв.

    В индустрията покрай формалните изисквания за качество има и един принцип -- "генба" от японски произход, който означава че при най-малкия сигнал, или нужда, но и без конкретен повод, редовно, съответните служители трябва стават от бюрото си и да отиват на място да видят какъв е проблема или да направят рутинна проверка. И това важи за всички служители по веригата. Дори CEO на големите мултинационални компании е длъжен да прилага "генба" подход, защото после дължи обяснение на акционерите (собствениците). По този начин, в индустрията, когато прохожда дадена фирма или пуска нов проект и, да речем, не им излиза излиза 1 бройка спрямо електронната складова наличност, или пък клиент е върнал една бройка некачествен продукт, а пък в завода сме си мислели че сме готови с процесите, то може да се види хора от всички етапи на управлението че отиват "на място" в производствената линия, като броят, описват, разговарят с операторите, мислят и т.н. Като решат даден прблем, всички писмено документират какво са свършили и какви уроци за в бъдеще са научили! Съответно, с течение на времето, целият екип в индустрията може да се "ошлайфа" толкова добре че да им се налага да ходят "на място" само по веднъж на ден или на седмица за кратки рутинни неща. И работата им да върви добре и заплатите им да се покачват с 0.5% до 5% всяка година.

    В правителството на ГЕРБ, обаче, нямаше никакъв "генба" подход. Всъщност имаше симулация на този подход, доколкото Борисов ходеше по обектите, като пуяк в размножителен период, само и единствено за да покаже че може да говори с прости думи. Нищо повече! При ГЕРБ накрая няма нито експерти на терена, нито отговорни хора, нито има ясна верига на отговорността, нито има писмена и публично дотъпна документация, нито има формални изводи и уроци. Самият Борисов пък, така избирателно правеше своите посещения на терен, че никава критика или отрицателно мнение да не може да достигне до него. Пълно безхаберие и непригодност да се управлява! А Борисов най-нахално заявявава че той лично и/или ГЕРБ били най-подходящи да управляват. Пълен парадокс!

    Моето професионално мнение е, че дори Генератор на Случйни Числа (ГСЧ) е по-подходящ за премиер от Бойко Борисов. ГСЧ може да има 50% вероятност за правилно управленско решение когато решението опре до него, но също така ГСЧ спазва всички закони и правилници, ГСЧ няма приятели, не може да се влюби в Мата Хари и за ГСЧ всички хора са равни и всички правни субекти са равнопоставени.

    Между другото, съдейки по възрастта на Борисов, той би трябвало да е служил в редиците на Българската Армия (БА). Обаче, дори и да е служил, нищо не е научил там. Например, в БА почти за всичко се носи лична отговорност и има фомално документиране и проследимост (макар и прмитивна) на тази отговорност. Например, при застъпване на караул, новия личен състав на караула приема срещу подпис, по опис, обектите за охрана и отбрана, както и подробно описано зачисленото имущество. Ако нещо изчезне, то отговорността в БА може да се проследи до конкретни хора или човек. А ГЕРБ, при всички положения, нито веднъж не успяха да наложат продедури за дори бегло носене на отговорност. Само едни празни приказки и дуднене на Борисов по разни ТВ канали. Никаква отговрност за разминаването между похарчените пари за магистрали, пътища, техните ремонти и тяхното лошо качество или понякога пълна липса на изпълнение!

  80. 80 Профил на Ivailo Ivanov
    Ivailo Ivanov
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Не заложат ли упостошителни глоби за всеки ден просрочка на ремонта - заеби и промяната

  81. 81 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4426 Неутрално

    Нищо ново под слънцето

  82. 82 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1224 Весело

    Какви ремонти?!

    Април - предсрочни избори!

    Ново служебно радево правителство ще чегърта .....

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  83. 83 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2405 Весело

    Чудно лято за отритнатите безсертификатни, които ще пътуват към кафявото забетонирано.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  84. 84 Профил на Shunka Sapundzhieva
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  85. 85 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    Някой вярва ли ,че ще бъдат направени някакви ремонти ,тунели , магистрала на 100% работеща или пътищата ще придобият европейски облик , по скоро не , едно е сигурно , че няколко милиарда ще бъдат изхарчени ,уж за ремонти ,това е стара българска традиция и вече 30 години не може да се докаже нито корупция ,нито кражби ,просто ремонтите на ремонтите се повтарят ,а парите се усвояват от когото трябва .

  86. 86 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Моето професионално мнение е, че дори Генератор на Случйни Числа (ГСЧ) е по-подходящ за премиер от Бойко Борисов. ГСЧ може да има 50% вероятност за правилно управленско решение когато решението опре до него, но също така ГСЧ спазва всички закони и правилници, ГСЧ няма приятели, не може да се влюби в Мата Хари и за ГСЧ всички хора са равни и всички правни субекти са равнопоставени.
    —цитат от коментар 79 на Dimo Dimov


    Вашето професионално мнение не струва. Вие изхождате от идеята, че има 1 правилно и 1 неправилно решение. Реалността показва, че има малко правилни и стократно повече неправилни решения.
    Специално за неправилните решения, сега го виждаме в действията на това правителство. Само неправилни решения и нищо, буквално нищо, което да са направили като хората.
    Действията на ПъПъ правителството са като да играеш руска рулетка с всички куршуми.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  87. 87 Профил на Dimo Dimov
    Dimo Dimov
    Рейтинг: 359 Неутрално

    Вашето професионално мнение не струва. Вие изхождате от идеята, че има 1 правилно и 1 неправилно решение. Реалността показва, че има малко правилни и стократно повече неправилни решения.
    —цитат от коментар 86 на The Polite Moose


    Не сте Вие мерилото, което може да определи дали моето професионално мнение струва или не. А Вашето твърдение, че съм бил изхождал от идеята, че имало "1 правилно и 1 неправилно решение" си е Ваша собствена теза.

    Все пак, Ви предлагам по-конкретни и, надявам се, по-достъпни лично за Вас, примери със сравнение между Бойко Борисов и Генератор на Случайни Числа (ГСЧ).

    (1.) Да предположим, че на Българското правителство се предоставя възможност да развие два различни проекта за пренос на природен газ:
    (1.1) Руски газ през Турция с 80% процента (или май беше повече?) гарантиран капацитет за Русия.
    (1.2) Връзка (тръба) към газоб хъб в Гърция и газ който е от други източници (не руски).
    Бойко Борисов избра вариант (1.1) и вложи много лична енергия, както и доста български ресурс за реализирането му. А когато проекта беше завършен, Борисов се изтъпани пред камерите и (парадоксално) заговори за "енергийна независимост".
    ГСЧ , поставен при хипотетични условия да избере единия от двата проекта като по-приоритетен, наистина би имало вероятност 50% да избере за по-приоритетен проект (1.1) също като лицемера Бойко Борисов, но все пак има същия шанс (50%) да избере проекта за тръба с Гърция. Отделно от това, ГСЧ изобщо не би се "съгласил" хем България да плати изграждането на тръбопровода за руския газ, хем 80%+ от капацитета му да бъде резервиран за Русия. Също така, ако ГСЧ "случайно" избере проекта за руския газ, то после ГСЧ няма да лицемерничи пред българския народ, ами би съобщил фактите такива кавито са.

    (2.) Да предположим, че недоразумението Владислав Горанов е министър на финансите и някак си проспива 700 милиона невнесени данъци от хазартния бизнес на Васил Божков. За Бойко Борисов няма проблем. За него, проблем възниква едва когато нараства общественото недоволство. А ако ГСЧ беше премиер, то той веднага щеше да махне Владислав Горанов от поста на финансов министър и да назначи на негово място... друг ГСЧ, защото поне е сигурно, че ГСЧ спазва всички закони и разпоредби и ГСЧ няма личен материален интерес. Също ГСЧ няма за роднини богати бизнесмени, а и да имаше те не биха му повлияли на преценката, защото ГСЧ няма нужда да обитава скъпи жилища и т.н.

    (3.) Специално по материала на статията, и за разлика от Бойко Борисов, ГСЧ никога не би се оставил лотове на магистралата да бъдат платени авансово от българския бюджет, а пък насреща да няма никакво изпълнение. ГСЧ нито е наивен, нито пък е някакъв тарикат, който да очаква че част от сумата похарчена за предплащане на лотове от магистралите ще му се върне под друга материална форма (например подкуп или рушвет). Все пак ГСЧ е едно електронно устройство плюс подходящ алгоритъм. ГСЧ дори не може да държи пари в брой, а единствения метод да му бъдат преведени пари (например работна заплата като премиер) си остава банкова сметка. (Дали ГСЧ може да харчи пари от банковата си сметка? Няма никакво значение.)

    Наричам Бойко Методиев Борисов лицемер, на базата на моята оценка за моралните му качества в съответствие с определенията на думите "лицемерие" и "лицемер" в "Речник на българския език" на Института за Български Език към БАН. Лицемерието не представлява нарушение на закони или други норми на Репулблика България. А нямам други данни различни от публично достъпните и не твърдя че лицето Бойко Методиев Борисов със свои действия или бездействия е пряк или косвен участник в извършването на престъпно деяние.

  88. 88 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 585 Разстроено

    Не знам откога е снимката, която сте ползвали, но се опасявам, че е съвременна... а най-модерната кола, която се вижда, е Тойота Авенсис на 15 години, има и 2-3 които подозирам, че може и да са на двойно повече... Тъжна гледка :(

  89. 89 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 566 Неутрално

    В тунел "Ечемишка": "При изпълнение на строително-монтажните работи в около 40-метров участък новоположеният бетон заедно с хидроизолацията и армировъчната стомана са били компрометирани, което е довело до свличането им. Назначена е независима експертна комисия, която да огледа участъка и да установи причините, довели до свличане на облицовката в тунелната тръба", съобщават от АПИ в отговор на въпроси на "Дневник".

    Кадърност в строителството....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK