Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ето нещо много интересно, Светла Петрова казва "аз знам със сигурност, че в едно от големите софийски болници в момента 75% от болните в ковид отделението са ваксинирани". 16 минута. https://www.facebook.com/tv1vaprosite/videos/252897320322160/
американски конгресмен твърди , че факт-чекърите за борба с дезинформацията относно преп...пардон, ваксините били финансирани от Двамата Джонсъновци и оглавявани от явно не-много обективен , да не кажем корумпиран функционер на СиДиСи": https://twitter.com/repthomasmassie/status/1387093387409559556?lang=bg
Ти, пък, даже си проявил любезност да им рзглеждаш лъжливите графики и да ги анализираш. Това е благородно, но те не заслужават да им се обръща каквото и да е внимание.
Най-интересното е, че за разлика от Грипа при Ковида вторият и третият път го карат леко. Ако не си направят тест за 90 лева няма да разберат, че са заразени. Ингересното е, че и РЗИ хвърлиха кърпата. Или не се обаждат или се обаждат на четвърти пети ден.
> Ще има шведска маса с ваксини и клоун, маскиран като Кунчев, който ще прави смешки
За да е съвсем истинско,трябва да сложат и КПП-та на които милиционери да изискват писмена декларация от работодател че те пуска на партито и въпреки нея да не допускат никого.
Айсбергът продължава да се топи - видимата му част, сиреч регистрираните заразени с ковид, намаля на 7660 следно за последните седем дни /от 8941 на 21-27.1/
2/ Репродуктивното число на вируса падна до 0,93 от 27 януари до 6 февруари. То последните 15 дни постоянно намалява /от 1,29 на 0,93/. По формулата, използвана от института Роберт Кох, то е доста под единица - 0,91. За София, откъдето започна вълната от Омикрон и премина по-рано то бе дори 0,82 за 26.1-5.2. Дялът на София сред заразените за 26.1-5.2 - 21,9% бе по-малък, отколкото дялът й сред населението на страната - 22,7% според преброяване 2021.
Среднодневният брой на починалите днес е малко по-висок - 87 за 31.1-6.2 /преди 8-9 дена - 69/, което отразява нарастването на броя на заразените през втората половина на януари.. Той отново достигна отбелязаните среднодневно за 15-21 януари, . В същото време за две седмици смъртноста от ковид, която миналата година се колебаеше между 4 и 6% от заразените две седмици преди това, спадна от 5,3% до 1,0% /за периода 31.1-6.2/. За съжаление това е само видимата част на айсберга. 87 починали дневно означават реална свръхсмъртност към 145 починали, т.е. към 445 починали дневно от всички причини вместо нормалните 300 преди пандемията. А натрупаната от юли 2020 година до 23 януари свръхсмъртност е вече 67 767 души до 23 януари или около 69 600 души до 6 февруари. Това е повече от 1% от населението на България, с което държим първо място в света...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Изхождайки от данните за последните седем дни, от данните на преброяването за наличието на 5,49 млн жители на България над 18 години и от наличието на 2,01 млн ваксинирани и с бустерна доза /99% над 18 години/ при 3,48 млн неваксинирани над 18 години , при ваксинираните има 45% по-ниска вероятност да попадната в надводната част на айсберга - сред регистрираните заразени, 71% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 76% по-ниска вероятност да починат от ковид...
За 52 седмици на 2021 година са регистрирани 148 130 починали. Към тях трябва да се прибавят три седми от починалите 2966 души през 53-та отчетна седмица на 2020 година /28.12.2020-3.1.2021/ или около 1271 души. Всъщото време трябва да се извадят две седми от 3022 души починалите през 52-ра отчетна седмица на 2021 година / 27.12.2021 - 2.1.2022/ или около 863 души. Така общият брой на починалите през 2021 година е около 148 538 души. Това е най-големият брой регистрирани починали в България от 1918 година насам, когато са регистрирани 151 525 починали сред гражданското население заради пандемията от"испански грип" и военното разорение. Общият показателна смъртност спрямо отчетеното при преброяването население от 6,52 млн е 22,8 о/оо. Такъв показател у нас също не е отчитан от 1918 година насам. Средната продължителност на живота у нас за 2021 година може да бъде оценена на 71,4 години - намаление с 3,5 години спрямо средната продължителност на живота при раждане през 2017-2019 години. Предстоящата продължителност на живота на доживелите 65 години е намаляла от 16,2 години на 14 години. Както показателят за продължителност на живота при раждане, така и показателят за 65-годишните за 2017-2019 година бяха най-ниските в Европейския съюз, за който средната продължителност на живота при раждане бе 80 години, а на 65-годишните - 20 години.
А ето и предварителните данни за общия брой на починалите през третата седмица на януари / 17-23 януари/ - 3147 души. За сравнение - през аналогичната седмица преди ковид пандемията у нас, януари 2020 са починали 2185 души. Т.е. налице са 962 души увеличение които ще нарастват още при допълването със закъснелите регистрации /за цялата 2021 година броят на починалите бе актуализиран на 1.2.2022 със 171 души, от които с 20 за първото полугодие/ Но и така 962 починали в повече означава 44% починали в повече. Като починали от ковид през тази седмица са регистрирани 578 души или 60% от свръхсмъртността. Общо от началото на юли 2020 година до 23 януари 2022 свръхсмъртността е 67 767 души. Тъй като през следващите 13 дни са регистрирани 1106 починали от ковид, можем да прибавим към 1750 жертви на пандемията към тази свръхсмъртност и да я оценим към днешна дата на 69 600 души. Отишъл си е преждевременно един областен град или повече от 1% от населението на България. https://nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2022_W3.png
Давам ви идея - на купона може да се забавлявате и с резултатите от омикрон специфичната ваксина на модерна, която ще се окаже доста неуспешна. Вероятно защото към този вариант по някаква си там причина не се получават високи титри на антитела (което загатва колко продължителен ще е имунитета срещу него). Оттам ще се появят поне две течения - екзалтирани и все още живи антиваксъри и екзалтирани про-ваксъри (които ще твърдят, че буустер от страта ваксина си е напълно ок). Остава и Мангъра да каже, че омикрон се кара само веднъж. Нормалните хора пък ще поемат новите гръцки букви с минимална защита и ще трябва да се спасяват както намерят за добре - например в бункер :-) А който се е ориентирал овреме и има погребална агенция ще трупа имане.
Притесних се. Още го няма Кмета, за да не коментира днес с 40 коментара. 😂 Кмете, какво ще е днес? - Много починали ваксъри - цели трима души и само 39 починали неваксинирани. И как беше? 6,78 % от починалите са ваксъри, при 30% ваксинирано население. Значи, всичко е точно, ваксърите мрат ПРОПОРЦИОНАЛНО. Така ли беше аритметиката?
Е, аз първия път го изкарах практически незабележимо, но втория - тежко, третия пак със слаби симптоми. Всичко е индивидуално и оказионално /зависещо от други променящи се фактори/ .
Научните изследвания показват, че срока за придобиване на естествен имунитет от грипа надвишава средната продължителност на човешкият живот. Казват, при Ковид било още по-зле...
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#25] от "rincewind":Там са обявили извънредно положение и в момента полицията започва да конфискува горива и храни от блокиращите.
—цитат от коментар 33 на Незнайко в Слънчевия град
Аз друго прочетох, че кмета е вдигнал ръце, шефа на полицията и той (по-малко били в пъти), армията им директно им е казала, че не се меси във вътрешни работи и да, Трюдо го няма.
До коментар [#9] от "gmranger":Най-интересното е, че за разлика от Грипа при Ковида вторият и третият път го карат леко. Ако не си направят тест за 90 лева няма да разберат, че са заразени. Ингересното е, че и РЗИ хвърлиха кърпата. Или не се обаждат или се обаждат на четвърти пети ден.
Това е абсолютно невярно твърдение. Както и предишната плоскоземна опорка, че преболедуването създава траен имунитет, която вече умря, след като дори и Мангъров забаляза, че е глупост. Имам колеги, които ги повтори толкова тежко, че от яростни антиваксъри, станаха убедени ваксъри. Хич недей леж на тая кълка, че като те гепи втори и трети път, ще е леко. А дано, ама едва ли...
С тези данни искаш да ни наведеш на мислълта, че SARS-CoV-2 има нешо общо с тази смъртност, ли? А, как доказваш, че увеличената обща смъртност не се дължи изключително на локдауните и “мерките”, които занемариха наистина смъртоносните болести, смъртта от болести (не от Ковид-19), които са причининени от набождането на хора само с една игла, които не се считат ваксинирани, от страха, паниката, депресията, маските, униженията на човешкото достойнство от натрапването една лъжа, а именно лъжата, че имало някаква си “пандемия от Ковид-19”? Как така, от 13-ти Март 2020 г. до края на Ноември 2020 г. нямаше абсолютно никаква здравна аномалия в България, съгласно данните на НСИ, което абсолютно не изискваше локдаун? В разрез на този очевиден факт, управляващите компрадорски сикофанти, за да услужат на онези, които ги турят на власт, наложиха напълно необоснован локдаун. Точно този локдаун, а не несъществуваща “пандемия от Ковид-19”, причини страшния максимум в общата смъртност от всички причини в края на Ноември 2020 г. Тези престъпни действия продължават до днес и точно тези геноцидни действия, а не някаква си измислена “пандемия от Ковид-19” довежда до нечувана сръхсмъртност. Кой ще отговаря за това продължаващо и днес престъпление срещу народа на България?
Имам човек с трети Ковид. Алфа, Делта и сега Омикрон.
Значи или не е спазвал мерките, или ги е спазвал, или няма никакво значение. Две години с маски - пет пИка. Шест месеца със сертификат - два пИка. Един ваксиниран - пик, два милиона ваксинирани - пак пик.
Както и специалистите отбелязват и според това което виждаме, нещата вървяът на добре по няколко линии. Заболяването върви към периодична грипна форма. Ваксинирането също - 2 млн са ваксинирани, горе-долу толкова са вакиснираните по трудния, естествения начин, че може и да са повече, ако отчетем леко прекаралите. Сериозна част от "сухите съчки" ( по Мангъров) си езеха довиждане, т.е. има елемент и на естествен подбор. Има и някаква глътка въздух за НОИ. Броя на невярващите в науката, понамаля, за съжаление не много решително:). В този смисъл поговорката :Всяко зло за добро" се потвърждава.
А ти, изгледа ли интервюто на 17-та минута как Светла Петрова умело отклони показването на слайдовете, колко от починалите са васинирани? И една задачка, закачка - в една стая има 100 човека; осемдесет процента от тях са ваксинирани; умишлено ги заразят с грипчето. Въпросът е колко процента ваксинирани и неваксинирани ще се заразят? Колко процента ще влезнат в болница? Колко процента ваксинирани и неваксинирани ще починат? Жокер - по официална статистика, напълно ваксинираните жители на София-град са ... над половин милион /пълнолетни граждани/. Пак по официална статистика - населението на София-град е 1 200 000. Е, пита се в задачата - възможно ли е, в някоя софийска болница, заразените с грипчето да са 75%? Отговор - ДА. Възможно ли е, в същата софийска болница, 75 % от починалите от грипчето да се ваксинирани? - Отговори си сам. Ако не можеш - просто замълчи.
Невярващите в науката са тези, които вчрват на лъжата, че имало някаква си несъществуваща “пандемия от Ковид-19”. За тяхно нещастие, те няма да са дълго сред нас, защото същите тези, които приемат пропагандата за наука търчат първи да се “ваксинират”. Жалко, защото ни веселяха добре. Как ли ще преживеем без тях?
До коментар [#20] от "Patsis":С тези данни искаш да ни наведеш на мислълта, че SARS-CoV-2 има нешо общо с тази смъртност, ли? А, как доказваш, че увеличената обща смъртност не се дължи изключително на локдауните и “мерките”, които занемариха наистина смъртоносните болести, смъртта от болести (не от Ковид-19), които са причининени от набождането на хора само с една игла, които не се считат ваксинирани, от страха, паниката, депресията, маските, униженията на човешкото достойнство от натрапването една лъжа, а именно лъжата, че имало някаква си “пандемия от Ковид-19”? Как така, от 13-ти Март 2020 г. до края на Ноември 2020 г. нямаше абсолютно никаква здравна аномалия в България, съгласно данните на НСИ, което абсолютно не изискваше локдаун? В разрез на този очевиден факт, управляващите компрадорски сикофанти, за да услужат на онези, които ги турят на власт, наложиха напълно необоснован локдаун. Точно този локдаун, а не несъществуваща “пандемия от Ковид-19”, причини страшния максимум в общата смъртност от всички причини в края на Ноември 2020 г. Тези престъпни действия продължават до днес и точно тези геноцидни действия, а не някаква си измислена “пандемия от Ковид-19” довежда до нечувана сръхсмъртност. Кой ще отговаря за това продължаващо и днес престъпление срещу народа на България?
Човек, пълни глупости пишеш. Ако само тия наши смешни мерки причиняваха тази огромна извънредна смъртност, държави със сериозни локдауни щяха да са изчезнали. За Северна Корея, където цял живот си живеят в мерки на диктатура, да не говорим. Ако не си забелязал, сме световни рекордьори по смъртност и то не заради твоите измислици за страшната първа игла и мерките. Ако беше вярно това, което пишеш, трябваше да сме с най-ниска извънредна смъртност, защото сме с най-ниска ваксинация и най-меки мерки. А е точно обратното. Извънредната смъртност у нас се дължи точно на ковида - половината ги убива вируса, другата половина ги убива страха от вируса и ваксините, щото не стъпват на лекар, докато не стане късно и не лекуват другите си болести. Тоест, в крайна сметка, извънредната смъртност у нас се дължи на антиваксърската глупост - отказ от ваксиниране, щото ваксините убивали и нелечение на болести, щото ”ше мине”.
Болниците лъжат, защото им плащат да обявяват пациентите си, че са от/с Ковид-19. Бониците лъжат и за така наречени “ваксинирани”. Те обявяват за "ваксиниран” само набоден с две игли и бустер и то след изминал срок. Инцидентите с “ваксинирани” протичат преди изтичане на срока за две игли и бустер, ако им се разклатят подлежащите смъртоносни болести. Останалите, до половиния милион така наречени “ваксинирани”, които спомена, ще ни напуснат, част от тях през есенния грипен сезон, а другите я изкарат още година-две, я не. “Ваксините” срещу Ковид-19 изличават имунната система и, подобно на ХИВ, правят организма податлив на всяка болест, която му се изпречи на пътя. Болните от СПИН също преживяват някоя и друга година, но, за съжаление, са обречени. Подобен е случаят и с “ваксинираните” срещу Ковид-19.
Е сега, как да вярвам науката. Гледам Петрунов, академик бе бате, вирусът мутирал при ненабодените. Тая мантра, като я подеха и няма да си отворят мъчебниците по инфекциозни. В същото време антибиотиците ставали резистентни ако се употрябвали за щяло и нещяло.... Ходи го разбери.
До коментар [#9] от "gmranger":Най-интересното е, че за разлика от Грипа при Ковида вторият и третият път го карат леко. Ако не си направят тест за 90 лева няма да разберат, че са заразени. Ингересното е, че и РЗИ хвърлиха кърпата. Или не се обаждат или се обаждат на четвърти пети ден.
Потвърждавам , изкарах отначало. т.н. Делта въобше не можеше да ме хване, но преди седмица ме хвана настинка. Теста отрицателен (бърз) , след 3 вечери парацетамол и вече като ми бе минало ходих при личния по друга работа и той каза че е било К , но бързите не го хващат. Ако съм искал да ме пати на ПЦР ама ще трябва да съм под карантина. Нищо не ми изписа , защото нищо ми нямаше!
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
От 13 Март 2020 г. до Ноември 2020 г., както казах, в България нямаше абсолютно никаква здравна аномалия. Защо? Защото българското население има здрав разум и не се ваксинира против грип. Само около 3% от българите са се ваксинирали против грип в последните десетилетия. Обратно, съгласно peer-reviewed данни, в Италия, където ваксинирането против грип за същия период обхваща над 80% от населението, в последните години се наблюдава драматично увеличение на общата смъртност. Точно това се прояви и в периода Март-Ноември 2020 г., когато измряха нечувано много хора, докато в България всичко беше спокойно. Колкото до контролирани страни, тяхното контролиране не е локдаун, нито пък здравната им система е разрушена от порочния пост-индустрален, напълно малоумен, модел, превърнал здравеопазването в част от икономиката на услугите—напълно в противоречие с всички фундаментални принципи на здравеопазването, болниците бяха првърнати в търговски дружества. Превръщането на болниците в търговски дружества и съвсем необоснованите мерки, локдауни и тем подобни, наложени без абсолютно никакво основание от компрадорските сикофанти, натрапени на България за нейни отговорници, са причината за страшната експлози от смърт, а не някаква си абсолютно нагла лъжа, че имало “пандемия от Ковид-19”. Това, което ти говоря са абсолютни факти, от които никой не може да избяга, най-малкото чрез публикации на нагласени числа, които няма как да убедят и оня, който лапа мухите, ако в главата му има поне два ганглия.
"Среднодневният брой на починалите днес е малко по-висок - 87 за 31.1-6.2 /преди 8-9 дена - 69/, което отразява нарастването на броя на заразените през втората половина на януари."
Аз пък си помислих, че неваксинираните са откликнали на призива на премиера за спешно освобождаване на интензивните легла. Тъй де, крайно време е да проявят обществена отговорност - во веки веков да спрат да излагат ваксинираните на риск, да не натоварват здравната система (която не знае какво прави) и да завещаят натрупаните осигуровки за здравето на "безсмъртните". И днес се излагат - само 39 души са проявили пълна "обществена отговорност". Другите стискат интензивните легла като удавник за сламка. С тая скорост на освобождаване на интензивни легла, свободата на ваксинираните ще се върне чак след 15 дни.
"Ако не си забелязал, сме световни рекордьори по смъртност и то не заради твоите измислици за страшната първа игла и мерките. "
Мъцни бре , Коте, питам най човешки без заяждане. Наистина ли мислиш , че високата смъртност в България не се дължи на мерките на властта за нас? Не само за ковид , а за здравната система изобщо и спазването на подплатени с наука действия. Наистина ли мислиш ,че ние "антиваксърите говорим глупости за фашизъм от страна на властта и не сме прави да не им вярваме. И нашето недоверие се дължи на руска пропаганда ,плоскоземство или идиотска конспиративност? Сериозно ли мислаш нас за идиоти а властта за разумна в тая дивотия с Ковида? Кажи ми ,моля те.
Това няма нужда от доказателства. Пише го в Свещените Книги: Изход 20:3-6 Да нямаш други богове освен Мене. Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е във водата под земята; да не им се кланяш нито да им служиш, защото Аз Ковид, твоят Бог, съм Бог ревнив Всичко друго е политеизъм.
За въпросния период, който споменавате, изобщо нямаше ваксини. После се появиха, декември 2020, а едни тролове от сянката вдигнаха вой до небесата, че Буци не осигурява ваксини. Сега вият до небесата, че няма нужда от ваксини и че содата е достатъчна като средство срещу вируса.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Леко забавна ти е шегата, но не доказва твоето твърдение. Моето твърдение го остави. Видя се, че нямаш доказателства да го обориш, а се облягаш на постни шегички. Ти, ти се на пангара. Ти нямаш доказателства за твърденията си и в замяна разпространяваш лъжи.
За въпросния период, за който споменавам, нямаше изобщо нужда от ваксини, защото в България нямаше абсолютно никаква здравна аномалия. Ти, четеш ли какво пиша или си знаеш своето и обичаш да се слушаш как сам си говориш?
В София средният дневен брой на регистрираните заразени за последните седем дни спадна до 1667 или с над една трета от 23 януари /2521/. Това е 21,8% от регистрираните заразени в страната и е по-малко от дяла на София сред населението на страната /22,7%/. Репродуктивното число на вируса е 0,83 при 0,93 за страната.
Трябваше "вярвам" да си е така - в качички. В наука не се вярва. Не ти е религия. Наука се учи, изучава се на база факти и се развива, дообагатява се - теории, на база на мисъл. Някъде да и видял физик да ти натиква струнната теория и да казва - ти не вярваш в науката?! Май не. И както обичам да казвам науката е една - наричайте я както искате - физика , математика, химия - все тая. На нея не и пука дали вярвате или не. Тя си стои там и чака някой да я проумее. Тях ги наричаме гении. Всички тия академици, професори и прочее могат да отидат да пият по една водичка. Хората, които разбират точно от тази наука и на които се доверявам (не вярвам, доверявам се) са в лабораториите. Намират ми се приятели и познати. И то се доверявам, защото това не са ти средните векове да събереш всичкоо познание в един човешки живот. Не мисля, че има човек, който в момента да осмисли познанието човешко сам.
Но на такива, като Радка, Балтона, Мутафа и оня с лампазите - стига моля ви се:)
Това е вярно. Просто, набодените не се изследват (Зеленият сертификат забранява), а данните които се получават за тях са само след като решат да влязат в болница. Сега, с отпадането на тестовете (Гърция, Португалия и др.) мутациите ще се забавят - ще се хващат само тези, предизвикали истинско болестно състояние.
"В същото време антибиотиците ставали резистентни" Това не е вярно. Антибиотиците стават все по-чисти и ... по-скъпи. Твърди се, че бактериите ставали резистентни. Обаче непосочването на мутациите при бактериите (туберкулозната е мутирала само седем пъти за над 100 години, а Ковида ги прави мутациите само за една година), навежда на мисълта, че хората стават резистентни ... към високата цена. Отделно страничните ефекти, особено алергичните реакции (едно време се правеше тест за поносимост на конкретния антибиотик преди да се инжектира, сега направо се пише рецепта или се влива нещо в банката, ако, не дай Боже, си се оставил в ръцете на някое търговско дружество за здравни услуги).
Вакса до живот! Естествен имунитет им се прищяло, а ма ха!
Гледай някой китайски уЧен да не го ухапе пак прилеп с нов Ковид 22. Всички тия софтуери и паспорти и служби няма да стават зян, я! Трябва да им се намира работа. Надявам се предвидливите програмисти да са оставили поле за различни вируси, не само за вариации и щамове.
В София средният дневен брой на регистрираните заразени за последните седем дни спадна до 1667 или с над една трета от 23 януари /2521/. Това е 21,8% от регистрираните заразени в страната и е по-малко от дяла на София сред населението на страната /22,7%/. Репродуктивното число на вируса е 0,83 при 0,93 за страната.
Науката е като йезуитството. Можеш да твърдиш каквото си поискаш, стига опонентът ти да не те слуша внимателно. Само подбираш правилните изследвания и уЧени.
Първо, “струнните теории” са глупост, което веднага мога да ти го докажа. Тъй че, не само не става дума за вярване в наука, а изобщо не става дума за наука. Веднага мога да ти докажа и това, че твърдението за “пандемия от Ковид-19” е лъжа и измама. Твърдението ми се основава на 100% достоверни числа. Онези, пък, които твърдят, че имало “пандемия от Ковид-19”, основават твърденията си на лъжи—те нямат доказателства, че числата, които ни натрапват са достоверни, те са 100% недостоверни. Патологичната наука “струнни теории”, както и иманентната не-наука имунология, особено в дадения случай, когато се примирява с лъжата “пандемия от Ковид-19”, в никакъв случай не е в една лодка с истинската, некорумпирана наука. Така, в никакъв случай патологията “струнни теории” не трябва да се нарича наука. “Струнни теории” са измама ръководена от абсурди. Тук даже не става дума за това на какво вярваме и на какво не. Положението е още по-лошо. То е катастрофално. Това го казвам, защото съм го проумял. Затова, няма какво нищото, глупостта, приела формата на “струнни теории”, да чака там, за да бъде проумяна. За твое учудване, за да установиш, че “струнните теории” не са наука, а са глупост, няма даже нужда да ходиш в лабораториите, защото тези “теории” са абсурд, а абсурдът не води до никакви следствия, които може да се подложат на лабораторна проверка. Глупостите не се проверяват в лаборатория, а се отхвърлят без забавяне.
Не толкова с рогите напред. Поставянето на теории в науката винаги е движело цивилизацията напред. Дадох го като пример просто. Ето, сега, ти можеш да ми докажеш, а аз мога да кажа,че не вярваш в науката! Нищо, че човек все още няма потенциал да докаже подобна теория!
До коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":"Ако не си забелязал, сме световни рекордьори по смъртност и то не заради твоите измислици за страшната първа игла и мерките. "Мъцни бре , Коте, питам най човешки без заяждане. Наистина ли мислиш , че високата смъртност в България не се дължи на мерките на властта за нас? Не само за ковид , а за здравната система изобщо и спазването на подплатени с наука действия. Наистина ли мислиш ,че ние "антиваксърите говорим глупости за фашизъм от страна на властта и не сме прави да не им вярваме. И нашето недоверие се дължи на руска пропаганда ,плоскоземство или идиотска конспиративност? Сериозно ли мислаш нас за идиоти а властта за разумна в тая дивотия с Ковида? Кажи ми ,моля те.
Ок, щом вярваш, че мерките на властта и здравната ни система подбират да убиват неваксинираните, трябва да си много умен. Аз с такива гении не споря. Забелязал съм, че с вярващите и радиото, обратна връзка няма.
Ваксината "няма никакво значение по отношение на тежкото заболяване", казва проф. Яков Джерис. Израелски национални новини 03.02.22 15:12
Наистина ли израелските болници са претоварени с неваксинирани пациенти с COVID? Според проф. Яков Джерис, директор на коронавирусното отделение на болница Ихилов, ситуацията е напълно обратна.
„В момента повечето от нашите тежки случаи са ваксинирани“, каза Джерис пред Channel 13 News. „Те са имали поне три инжекции. Между седемдесет и осемдесет процента от тежките случаи са ваксинирани. Така че ваксината няма значение по отношение на тежкото заболяване, поради което само двадесет до двадесет и пет процента от нашите пациенти са неваксинирани.
Джерис също разкри част от объркването при докладването на случаи. Говорейки на заседание на кабинета в неделя, той каза на министрите: „Определянето на сериозен пациент е проблематично. Например, пациент с хронично белодробно заболяване винаги е имал ниско ниво на кислород, но сега той има положителен резултат от теста за коронавирус, което технически го прави „сериозен пациент с коронавирус“, но това не е точно. Пациентът е само в тежко състояние, защото има сериозно подлежащо заболяване.”
Нека направим един анализ. Коя държава да обследваме, как се движи смъртността от грипчето, преди и след ваксинацията, в тази страна? Изборът е Ваш - Израел? Перу? Посочете някоя държава, където процента на васкинация е над 70. В коя държава здравната система е на най-високо ниво и продължителността на живот е най-висок?
Не е така. Истинската, некорумпирана наука се основава на разума, логиката и научния метод. В нея има абсолютни истини, с които никой не може да си играе и да ги променя йезуитски по свое усмотрение. По свое усмотрение, мошеникът може да променя изводите на медицината, която не е наука. Първит признак, че медицината не е наука е, че се основава на консенсус—убиецът на науката. Не-науката медицина е особено удобна за подли внушения, целящи политически дивиденти. Така, както е днес случая с Ковид-19, болниците и лекарите се подкупват, за да извъртат, че пациентите им имат Ковид-19. След това, много тъпите политици, но умели в лъжите, още повече извъртат вече повредените данни и отгоре на всичко представят, че тези лъжливи данни били дошли в резултат на хубава наука. Не само това. Измекярите политици са си съчинили и защита срещу всеки, който тръгне да им изобличава мошеничествата—такъв бил враг на науката, защото само те знаели какво е наука. Пълни неграмотници и тъпаци, обградени от сикофанти-специалисти с изплезени езици, от които капе жадна слюнка за пари и слава, готови да джафнат всяко число, което им подхвърля господарят-тъпак, това били те, ”учените“, дето, само те, разбирали от “наука”. Който иска да захапва такава въдица. Не намъ.
"Ок, щом вярваш, че мерките на властта и здравната ни система подбират да убиват неваксинираните, "
Аз нещо лошо срещу теб казах ли? Обидих ли те ? Заядох ли се? Защо ме сравняваш с радио? И защо ми слагаш твърдения в устата? Кога съм намекнал подобна дивотия? Виждаш ли как се държиш и сочиш мен с пръст?
"Нека направим един анализ. Коя държава да обследваме, как се движи смъртността от грипчето, преди и след ваксинацията, в тази страна? Изборът е Ваш - Израел? Перу? Посочете някоя държава, където процента на васкинация е над 70. В коя държава здравната система е на най-високо ниво и продължителността на живот е най-висок?"
Само не разбрах защо към мен си го насочил този коментар. Аз, който тръбя ,че "ваксините " са измама или поне идиотщина откакто се появиха.
"Това ще да е някаква глобална кампания от подкупи. Повсеместна."
Нещата са по простички. СЗО беше наредило да не се правят аутопсии и всеки починал с положителен тест за Ковид да се обявява за починал от ковид. После се отпуснаха едни пари за борба с ковид и докторите почнаха да търсят с кой да се борят , че да ги вземат. Като адвокатите в САЩ ,тичащи след лонейките с надеждата да намерят пострадал или като новинар търсещ бедстващи.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Няма нужда да се прави такъв анализ, защото абсолютно всички подобни данни, които не се пробутват, са лъжливи. Или, какво, да правим анализ на лъжите им, все едно че са истини и така да си въобразяваме, че заключенията, до които достигаме са валидни?
Крилото на учените, представлявано от Мангъров предвидиха ситуацията със сухите пръчки и ако журналистите не са толкова милозливи, хората щяха да си мрат по опашки и стълбища.
Червена линия, червен картон
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
liz31552545
Рейтинг: 8 НеутралноОт двадесетина дена се наблюдава много интересен страничен ефект от Ковид. Нарича се Канадски Синдром. Очертава се да е доста заразен!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
greenhrast
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#2] от "bnh361101106":
На 8ми май беше? Габрово и Плевен по 2 случая?
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#2] от "bnh361101106":
Няма да е Петък 13-ти този път … пу, пу, дано черна котка им мине път за компенсация.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#4] от "bryghtlyght":
Ако е канадска, още по-добре.
Lazarus
Рейтинг: 908 НеутралноДо коментар [#1] от "liz31552545":
Точно! Благодарение на тях отпадат дисциплиниращите ни "МЕРКИ". А политиците показаха какво значи страх.
so
Рейтинг: 496 ЛюбопитноМного любопитно! Мангъров бил забелязал, че имало хора, които са карали ковид и го карат пак... https://youtu.be/PIZOzNPuUa8?t=297
#RussiaIsATerroristStateХмм...
Alexander Kotcev
Рейтинг: 8 НеутралноЕто нещо много интересно, Светла Петрова казва "аз знам със сигурност, че в едно от големите софийски болници в момента 75% от болните в ковид отделението са ваксинирани".
16 минута.
https://www.facebook.com/tv1vaprosite/videos/252897320322160/
gruz_200
Рейтинг: 378 НеутралноИскам да попитам, някой знае ли колко пъти трябва да изкарам ковид, за да придобия естествен имунитет? С един май не ставало...
buggie
Рейтинг: 503 НеутралноПоследната графика нагледно показва, че става въпрос за стъкмистика, а не статистика!
pavur
Рейтинг: 1124 Неутралноамерикански конгресмен твърди , че факт-чекърите за борба с дезинформацията относно преп...пардон, ваксините били финансирани от Двамата Джонсъновци и оглавявани от явно не-много обективен , да не кажем корумпиран функционер на СиДиСи":
https://twitter.com/repthomasmassie/status/1387093387409559556?lang=bg
дали ше го нафактчекнат :)))
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3086 НеутралноДо коментар [#9] от "gmranger":
Един път като го изкараш и си готов:) Според моите наблюдения. Имам човек с трети Ковид. Алфа, Делта и сега Омикрон.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#10] от "buggie":
Ти, пък, даже си проявил любезност да им рзглеждаш лъжливите графики и да ги анализираш. Това е благородно, но те не заслужават да им се обръща каквото и да е внимание.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3086 НеутралноДо коментар [#9] от "gmranger":
Най-интересното е, че за разлика от Грипа при Ковида вторият и третият път го карат леко. Ако не си направят тест за 90 лева няма да разберат, че са заразени. Ингересното е, че и РЗИ хвърлиха кърпата. Или не се обаждат или се обаждат на четвърти пети ден.
Ан Он
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#2] от "bnh361101106":
કટાક્ષ> Ще има шведска маса с ваксини и клоун, маскиран като Кунчев, който ще прави смешки
За да е съвсем истинско,трябва да сложат и КПП-та на които милиционери да изискват писмена декларация от работодател че те пуска на партито и въпреки нея да не допускат никого.
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноАйсбергът продължава да се топи - видимата му част, сиреч регистрираните заразени с ковид, намаля на 7660 следно за последните седем дни /от 8941 на 21-27.1/
2/ Репродуктивното число на вируса падна до 0,93 от 27 януари до 6 февруари. То последните 15 дни постоянно намалява /от 1,29 на 0,93/. По формулата, използвана от института Роберт Кох, то е доста под единица - 0,91. За София, откъдето започна вълната от Омикрон и премина по-рано то бе дори 0,82 за 26.1-5.2.
Дялът на София сред заразените за 26.1-5.2 - 21,9% бе по-малък, отколкото дялът й сред населението на страната - 22,7% според преброяване 2021.
Среднодневният брой на починалите днес е малко по-висок - 87 за 31.1-6.2 /преди 8-9 дена - 69/, което отразява нарастването на броя на заразените през втората половина на януари.. Той отново достигна отбелязаните среднодневно за 15-21 януари, . В същото време за две седмици смъртноста от ковид, която миналата година се колебаеше между 4 и 6% от заразените две седмици преди това, спадна от 5,3% до 1,0% /за периода 31.1-6.2/.
За съжаление това е само видимата част на айсберга. 87 починали дневно означават реална свръхсмъртност към 145 починали, т.е. към 445 починали дневно от всички причини вместо нормалните 300 преди пандемията.
А натрупаната от юли 2020 година до 23 януари свръхсмъртност е вече 67 767 души до 23 януари или около 69 600 души до 6 февруари. Това е повече от 1% от населението на България, с което държим първо място в света...
дерибеев
Рейтинг: 2886 НеутралноДо коментар [#9] от "gmranger":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васТо с три дози ваксина не придобиваш, ти искаш с едно изкарване да придобиеш
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноИзхождайки от данните за последните седем дни, от данните на преброяването за наличието на 5,49 млн жители на България над 18 години и от наличието на 2,01 млн ваксинирани и с бустерна доза /99% над 18 години/ при 3,48 млн неваксинирани над 18 години , при ваксинираните има 45% по-ниска вероятност да попадната в надводната част на айсберга - сред регистрираните заразени, 71% по-ниска вероятност да попаднат в болница и 76% по-ниска вероятност да починат от ковид...
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноЗа 52 седмици на 2021 година са регистрирани 148 130 починали. Към тях трябва да се прибавят три седми от починалите 2966 души през 53-та отчетна седмица на 2020 година /28.12.2020-3.1.2021/ или около 1271 души. Всъщото време трябва да се извадят две седми от 3022 души починалите през 52-ра отчетна седмица на 2021 година / 27.12.2021 - 2.1.2022/ или около 863 души. Така общият брой на починалите през 2021 година е около 148 538 души. Това е най-големият брой регистрирани починали в България от 1918 година насам, когато са регистрирани 151 525 починали сред гражданското население заради пандемията от"испански грип" и военното разорение. Общият показателна смъртност спрямо отчетеното при преброяването население от 6,52 млн е 22,8 о/оо. Такъв показател у нас също не е отчитан от 1918 година насам.
Средната продължителност на живота у нас за 2021 година може да бъде оценена на 71,4 години - намаление с 3,5 години спрямо средната продължителност на живота при раждане през 2017-2019 години. Предстоящата продължителност на живота на доживелите 65 години е намаляла от 16,2 години на 14 години. Както показателят за продължителност на живота при раждане, така и показателят за 65-годишните за 2017-2019 година бяха най-ниските в Европейския съюз, за който средната продължителност на живота при раждане бе 80 години, а на 65-годишните - 20 години.
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноА ето и предварителните данни за общия брой на починалите през третата седмица на януари / 17-23 януари/ - 3147 души.
За сравнение - през аналогичната седмица преди ковид пандемията у нас, януари 2020 са починали 2185 души. Т.е. налице са 962 души увеличение които ще нарастват още при допълването със закъснелите регистрации /за цялата 2021 година броят на починалите бе актуализиран на 1.2.2022 със 171 души, от които с 20 за първото полугодие/ Но и така 962 починали в повече означава 44% починали в повече.
Като починали от ковид през тази седмица са регистрирани 578 души или 60% от свръхсмъртността.
Общо от началото на юли 2020 година до 23 януари 2022 свръхсмъртността е 67 767 души. Тъй като през следващите 13 дни са регистрирани 1106 починали от ковид, можем да прибавим към 1750 жертви на пандемията към тази свръхсмъртност и да я оценим към днешна дата на 69 600 души.
Отишъл си е преждевременно един областен град или повече от 1% от населението на България.
https://nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_1_2022_W3.png
Ан Он
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
કટાક્ષ> Ако не си направят тест за 90 лева няма да разберат, че са заразени.
Вие как си го представяте това със Заразени ? Като да те настъпи хипотам ?
Всички са Заразени през цялото време. Въпрос на вирусен товар и реакция на имунната система към даден момент.
Ан Он
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#17] от "дерибеев":
કટાક્ષ>То с три дози ваксина не придобиваш,
Кой ти е обещал че с три дози ваксина ще придобиеш нещо завинаги? Абсолютно никога властите и науката не са твърдяли такова нещо.
Не става просто така да си боцнеш 2-3 игли и после цял живот да си живееш живота. Трябва постоянство.
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#12] от "Да вярваме на истината":
Мене Алфа ме прескочи. Карах първоначалния вариант, после направо Делта и Омикрон.
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселолЮбпитно, дир-а смъкнаха статийката за Канада. За пръв път писаха подоробно и как кмета на Отава е вдигнал ръце.
so
Рейтинг: 496 ВеселоДо коментар [#15] от "Ан Он":
#RussiaIsATerroristStateДавам ви идея - на купона може да се забавлявате и с резултатите от омикрон специфичната ваксина на модерна, която ще се окаже доста неуспешна. Вероятно защото към този вариант по някаква си там причина не се получават високи титри на антитела (което загатва колко продължителен ще е имунитета срещу него). Оттам ще се появят поне две течения - екзалтирани и все още живи антиваксъри и екзалтирани про-ваксъри (които ще твърдят, че буустер от страта ваксина си е напълно ок). Остава и Мангъра да каже, че омикрон се кара само веднъж. Нормалните хора пък ще поемат новите гръцки букви с минимална защита и ще трябва да се спасяват както намерят за добре - например в бункер :-) А който се е ориентирал овреме и има погребална агенция ще трупа имане.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 294 НеутралноПритесних се. Още го няма Кмета, за да не коментира днес с 40 коментара. 😂
Кмете, какво ще е днес? - Много починали ваксъри - цели трима души и само 39 починали неваксинирани. И как беше? 6,78 % от починалите са ваксъри, при 30% ваксинирано население. Значи, всичко е точно, ваксърите мрат ПРОПОРЦИОНАЛНО. Така ли беше аритметиката?
дерибеев
Рейтинг: 2886 НеутралноДо коментар [#24] от "Patsis":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васВие ли търсите вирусите, те ли ви намират...?
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселоТи как си жив бе?!
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
Е, аз първия път го изкарах практически незабележимо, но втория - тежко, третия пак със слаби симптоми. Всичко е индивидуално и оказионално /зависещо от други променящи се фактори/ .
Ан Он
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#26] от "so":
કટાક્ષ> Нормалните хора пък ще поемат новите гръцки букви с минимална защита
> и ще трябва да се спасяват както намерят за добре - например в бункер
Само за протокола - вече препоръчвам яхта.
Оказа се че бункерите имат един основен проблем - не можеш да преместиш местоположението.
Fred
Рейтинг: 1098 НеутралноДо коментар [#9] от "gmranger":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Научните изследвания показват, че срока за придобиване на естествен имунитет от грипа надвишава средната продължителност на човешкият живот. Казват, при Ковид било още по-зле...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5748 НеутралноДо коментар [#25] от "rincewind":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТам са обявили извънредно положение и в момента полицията започва да конфискува горива и храни от блокиращите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
so
Рейтинг: 496 НеутралноСпоред мен най-интересното е, че почти никой няма да го изкара седми или осми път.
#RussiaIsATerroristState
pavur
Рейтинг: 1124 НеутралноДо коментар [#33] от "Незнайко в Слънчевия град":
начи ше има сеир .
калдаръм патакламата в Кенада е малко-вероятна , ама ако народната милиция напъва , може и да стане .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселоАз друго прочетох, че кмета е вдигнал ръце, шефа на полицията и той (по-малко били в пъти), армията им директно им е казала, че не се меси във вътрешни работи и да, Трюдо го няма.
so
Рейтинг: 496 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "Котаракът на Шрьодингер":
#RussiaIsATerroristStateАз не се притесявам за КМЕТА защото при първо неразположение в носоглътката пие парацетамол и пресича инфекцията...
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 294 НеутралноТова е абсолютно невярно твърдение. Както и предишната плоскоземна опорка, че преболедуването създава траен имунитет, която вече умря, след като дори и Мангъров забаляза, че е глупост. Имам колеги, които ги повтори толкова тежко, че от яростни антиваксъри, станаха убедени ваксъри.
Хич недей леж на тая кълка, че като те гепи втори и трети път, ще е леко.
А дано, ама едва ли...
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#20] от "Patsis":
С тези данни искаш да ни наведеш на мислълта, че SARS-CoV-2 има нешо общо с тази смъртност, ли? А, как доказваш, че увеличената обща смъртност не се дължи изключително на локдауните и “мерките”, които занемариха наистина смъртоносните болести, смъртта от болести (не от Ковид-19), които са причининени от набождането на хора само с една игла, които не се считат ваксинирани, от страха, паниката, депресията, маските, униженията на човешкото достойнство от натрапването една лъжа, а именно лъжата, че имало някаква си “пандемия от Ковид-19”? Как така, от 13-ти Март 2020 г. до края на Ноември 2020 г. нямаше абсолютно никаква здравна аномалия в България, съгласно данните на НСИ, което абсолютно не изискваше локдаун? В разрез на този очевиден факт, управляващите компрадорски сикофанти, за да услужат на онези, които ги турят на власт, наложиха напълно необоснован локдаун. Точно този локдаун, а не несъществуваща “пандемия от Ковид-19”, причини страшния максимум в общата смъртност от всички причини в края на Ноември 2020 г. Тези престъпни действия продължават до днес и точно тези геноцидни действия, а не някаква си измислена “пандемия от Ковид-19” довежда до нечувана сръхсмъртност. Кой ще отговаря за това продължаващо и днес престъпление срещу народа на България?
Georgi Pavlov
Рейтинг: 30 ВеселоДо коментар [#29] от "rincewind":
Мани го, лъже като дрът сиганин!
kodzilla
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#12] от "Да вярваме на истината":
Имам човек с трети Ковид. Алфа, Делта и сега Омикрон.
Значи или не е спазвал мерките, или ги е спазвал, или няма никакво значение. Две години с маски - пет пИка. Шест месеца със сертификат - два пИка. Един ваксиниран - пик, два милиона ваксинирани - пак пик.
tsvetko_51
Рейтинг: 1612 НеутралноКакто и специалистите отбелязват и според това което виждаме, нещата вървяът на добре по няколко линии.
Заболяването върви към периодична грипна форма.
Ваксинирането също - 2 млн са ваксинирани, горе-долу толкова са вакиснираните по трудния, естествения начин, че може и да са повече, ако отчетем леко прекаралите.
Сериозна част от "сухите съчки" ( по Мангъров) си езеха довиждане, т.е. има елемент и на естествен подбор.
Има и някаква глътка въздух за НОИ.
Броя на невярващите в науката, понамаля, за съжаление не много решително:).
В този смисъл поговорката :Всяко зло за добро" се потвърждава.
Mironimo
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#8] от "Alexander Kotcev":
А ти, изгледа ли интервюто на 17-та минута как Светла Петрова умело отклони показването на слайдовете, колко от починалите са васинирани?
И една задачка, закачка - в една стая има 100 човека; осемдесет процента от тях са ваксинирани; умишлено ги заразят с грипчето. Въпросът е колко процента ваксинирани и неваксинирани ще се заразят? Колко процента ще влезнат в болница? Колко процента ваксинирани и неваксинирани ще починат?
Жокер - по официална статистика, напълно ваксинираните жители на София-град са ... над половин милион /пълнолетни граждани/. Пак по официална статистика - населението на София-град е 1 200 000.
Е, пита се в задачата - възможно ли е, в някоя софийска болница, заразените с грипчето да са 75%? Отговор - ДА.
Възможно ли е, в същата софийска болница, 75 % от починалите от грипчето да се ваксинирани? - Отговори си сам. Ако не можеш - просто замълчи.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#44] от "tsvetko_51":
Невярващите в науката са тези, които вчрват на лъжата, че имало някаква си несъществуваща “пандемия от Ковид-19”. За тяхно нещастие, те няма да са дълго сред нас, защото същите тези, които приемат пропагандата за наука търчат първи да се “ваксинират”. Жалко, защото ни веселяха добре. Как ли ще преживеем без тях?
Mironimo
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#39] от "so":
Забравяш чайчето от специалните съставки /лайка и мед/- там е истината: пълнолуние, самодивска поляна; точен размер на хоботчето на пчелите-девици.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 294 НеутралноЧовек, пълни глупости пишеш. Ако само тия наши смешни мерки причиняваха тази огромна извънредна смъртност, държави със сериозни локдауни щяха да са изчезнали. За Северна Корея, където цял живот си живеят в мерки на диктатура, да не говорим. Ако не си забелязал, сме световни рекордьори по смъртност и то не заради твоите измислици за страшната първа игла и мерките. Ако беше вярно това, което пишеш, трябваше да сме с най-ниска извънредна смъртност, защото сме с най-ниска ваксинация и най-меки мерки. А е точно обратното.
Извънредната смъртност у нас се дължи точно на ковида - половината ги убива вируса, другата половина ги убива страха от вируса и ваксините, щото не стъпват на лекар, докато не стане късно и не лекуват другите си болести.
Тоест, в крайна сметка, извънредната смъртност у нас се дължи на антиваксърската глупост - отказ от ваксиниране, щото ваксините убивали и нелечение на болести, щото ”ше мине”.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#45] от "Mironimo":
Болниците лъжат, защото им плащат да обявяват пациентите си, че са от/с Ковид-19. Бониците лъжат и за така наречени “ваксинирани”. Те обявяват за "ваксиниран” само набоден с две игли и бустер и то след изминал срок. Инцидентите с “ваксинирани” протичат преди изтичане на срока за две игли и бустер, ако им се разклатят подлежащите смъртоносни болести. Останалите, до половиния милион така наречени “ваксинирани”, които спомена, ще ни напуснат, част от тях през есенния грипен сезон, а другите я изкарат още година-две, я не. “Ваксините” срещу Ковид-19 изличават имунната система и, подобно на ХИВ, правят организма податлив на всяка болест, която му се изпречи на пътя. Болните от СПИН също преживяват някоя и друга година, но, за съжаление, са обречени. Подобен е случаят и с “ваксинираните” срещу Ковид-19.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3086 НеутралноДо коментар [#30] от "Patsis":
Аз наблюдавам и засега гледам какво става с мен и около мен. Както виждаш не правя заключения.
Според мен е въпрос на имунна система.
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселоЕ сега, как да вярвам науката. Гледам Петрунов, академик бе бате, вирусът мутирал при ненабодените. Тая мантра, като я подеха и няма да си отворят мъчебниците по инфекциозни. В същото време антибиотиците ставали резистентни ако се употрябвали за щяло и нещяло.... Ходи го разбери.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#9] от "gmranger":
"Искам да попитам, някой знае ли колко пъти трябва да изкарам ковид, за да придобия естествен имунитет? С един май не ставало..."
Трябва да се ваксинираш и бустеризираш усурнайсе пъти
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":
Мислиш ли че високата смъртност в България не се дължи на "грижата" на властите за нас?
Иван
Рейтинг: 402 НеутралноПотвърждавам , изкарах отначало. т.н. Делта въобше не можеше да ме хване, но преди седмица ме хвана настинка. Теста отрицателен (бърз) , след 3 вечери парацетамол и вече като ми бе минало ходих при личния по друга работа и той каза че е било К , но бързите не го хващат. Ако съм искал да ме пати на ПЦР ама ще трябва да съм под карантина. Нищо не ми изписа , защото нищо ми нямаше! Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":
От 13 Март 2020 г. до Ноември 2020 г., както казах, в България нямаше абсолютно никаква здравна аномалия. Защо? Защото българското население има здрав разум и не се ваксинира против грип. Само около 3% от българите са се ваксинирали против грип в последните десетилетия. Обратно, съгласно peer-reviewed данни, в Италия, където ваксинирането против грип за същия период обхваща над 80% от населението, в последните години се наблюдава драматично увеличение на общата смъртност. Точно това се прояви и в периода Март-Ноември 2020 г., когато измряха нечувано много хора, докато в България всичко беше спокойно. Колкото до контролирани страни, тяхното контролиране не е локдаун, нито пък здравната им система е разрушена от порочния пост-индустрален, напълно малоумен, модел, превърнал здравеопазването в част от икономиката на услугите—напълно в противоречие с всички фундаментални принципи на здравеопазването, болниците бяха првърнати в търговски дружества. Превръщането на болниците в търговски дружества и съвсем необоснованите мерки, локдауни и тем подобни, наложени без абсолютно никакво основание от компрадорските сикофанти, натрапени на България за нейни отговорници, са причината за страшната експлози от смърт, а не някаква си абсолютно нагла лъжа, че имало “пандемия от Ковид-19”. Това, което ти говоря са абсолютни факти, от които никой не може да избяга, най-малкото чрез публикации на нагласени числа, които няма как да убедят и оня, който лапа мухите, ако в главата му има поне два ганглия.
Anton Andonov
Рейтинг: 416 Неутралнонякакви обяснения защо в Израел в момента са най-много починалите в сравнение с предишните вълни при най-лекия щам?
Never Mind The BollocksАз имам обяснение, но чакам да видя мъдри мисли от другите.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#51] от "rincewind":
Каква наука? Пропагандата и лъжата, че имало “пандемия от Ковид-19” не е наука.
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#16] от "Patsis":
"Среднодневният брой на починалите днес е малко по-висок - 87 за 31.1-6.2 /преди 8-9 дена - 69/, което отразява нарастването на броя на заразените през втората половина на януари."
Аз пък си помислих, че неваксинираните са откликнали на призива на премиера за спешно освобождаване на интензивните легла. Тъй де, крайно време е да проявят обществена отговорност - во веки веков да спрат да излагат ваксинираните на риск, да не натоварват здравната система (която не знае какво прави) и да завещаят натрупаните осигуровки за здравето на "безсмъртните".
И днес се излагат - само 39 души са проявили пълна "обществена отговорност". Другите стискат интензивните легла като удавник за сламка. С тая скорост на освобождаване на интензивни легла, свободата на ваксинираните ще се върне чак след 15 дни.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноНевярващи в науката са “ваксинираните”. Те вярват на лъжи и си представят, че лъжите са наука.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":
"Ако не си забелязал, сме световни рекордьори по смъртност и то не заради твоите измислици за страшната първа игла и мерките. "
Мъцни бре , Коте, питам най човешки без заяждане. Наистина ли мислиш , че високата смъртност в България не се дължи на мерките на властта за нас? Не само за ковид , а за здравната система изобщо и спазването на подплатени с наука действия. Наистина ли мислиш ,че ние "антиваксърите говорим глупости за фашизъм от страна на властта и не сме прави да не им вярваме. И нашето недоверие се дължи на руска пропаганда ,плоскоземство или идиотска конспиративност? Сериозно ли мислаш нас за идиоти а властта за разумна в тая дивотия с Ковида? Кажи ми ,моля те.
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#2] от "bnh361101106":
"Наближава големия празник 13 март - 2 години Мерки."
Би следвало да се брои 3 март - първите неспазени Мерки ... от Президента. Сиреч, борбата за свобода започва от тогава.
dosetliv
Рейтинг: 1331 НеутралноТова няма нужда от доказателства. Пише го в Свещените Книги:
Изход 20:3-6
Да нямаш други богове освен Мене. Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е във водата под земята; да не им се кланяш нито да им служиш, защото Аз Ковид, твоят Бог, съм Бог ревнив
Всичко друго е политеизъм.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#59] от "bryghtlyght":
“Ваксинираните” срещу Ковид-19, имам пред вид. Истинските ваксини са си ОК и тях тук не обсъждаме.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5748 НеутралноДо коментар [#55] от "bryghtlyght":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЗа въпросния период, който споменавате, изобщо нямаше ваксини. После се появиха, декември 2020, а едни тролове от сянката вдигнаха вой до небесата, че Буци не осигурява ваксини. Сега вият до небесата, че няма нужда от ваксини и че содата е достатъчна като средство срещу вируса.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#62] от "dosetliv":
Леко забавна ти е шегата, но не доказва твоето твърдение. Моето твърдение го остави. Видя се, че нямаш доказателства да го обориш, а се облягаш на постни шегички. Ти, ти се на пангара. Ти нямаш доказателства за твърденията си и в замяна разпространяваш лъжи.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#64] от "Незнайко в Слънчевия град":
А нетроловете които наричате антиваксъри и плоскоземци, които считат действията на властите за фашизъм? За тях какво ще кажете ? И ние ли сме идиоти?
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#64] от "Незнайко в Слънчевия град":
За въпросния период, за който споменавам, нямаше изобщо нужда от ваксини, защото в България нямаше абсолютно никаква здравна аномалия. Ти, четеш ли какво пиша или си знаеш своето и обичаш да се слушаш как сам си говориш?
Patsis
Рейтинг: 1345 НеутралноВ София средният дневен брой на регистрираните заразени за последните седем дни спадна до 1667 или с над една трета от 23 януари /2521/. Това е 21,8% от регистрираните заразени в страната и е по-малко от дяла на София сред населението на страната /22,7%/. Репродуктивното число на вируса е 0,83 при 0,93 за страната.
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселоТрябваше "вярвам" да си е така - в качички. В наука не се вярва. Не ти е религия. Наука се учи, изучава се на база факти и се развива, дообагатява се - теории, на база на мисъл.
Някъде да и видял физик да ти натиква струнната теория и да казва - ти не вярваш в науката?! Май не. И както обичам да казвам науката е една - наричайте я както искате - физика , математика, химия - все тая. На нея не и пука дали вярвате или не. Тя си стои там и чака някой да я проумее. Тях ги наричаме гении. Всички тия академици, професори и прочее могат да отидат да пият по една водичка. Хората, които разбират точно от тази наука и на които се доверявам (не вярвам, доверявам се) са в лабораториите. Намират ми се приятели и познати. И то се доверявам, защото това не са ти средните векове да събереш всичкоо познание в един човешки живот. Не мисля, че има човек, който в момента да осмисли познанието човешко сам.
Но на такива, като Радка, Балтона, Мутафа и оня с лампазите - стига моля ви се:)
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#68] от "Patsis":
И на какво го отдаваш?
rincewind
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#68] от "Patsis":
Паста, ти пък не млъкна бе. Вярвай в науката!
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#51] от "rincewind":
"вирусът мутирал при ненабодените."
Това е вярно. Просто, набодените не се изследват (Зеленият сертификат забранява), а данните които се получават за тях са само след като решат да влязат в болница.
Сега, с отпадането на тестовете (Гърция, Португалия и др.) мутациите ще се забавят - ще се хващат само тези, предизвикали истинско болестно състояние.
"В същото време антибиотиците ставали резистентни"
Това не е вярно. Антибиотиците стават все по-чисти и ... по-скъпи. Твърди се, че бактериите ставали резистентни. Обаче непосочването на мутациите при бактериите (туберкулозната е мутирала само седем пъти за над 100 години, а Ковида ги прави мутациите само за една година), навежда на мисълта, че хората стават резистентни ... към високата цена. Отделно страничните ефекти, особено алергичните реакции (едно време се правеше тест за поносимост на конкретния антибиотик преди да се инжектира, сега направо се пише рецепта или се влива нещо в банката, ако, не дай Боже, си се оставил в ръцете на някое търговско дружество за здравни услуги).
hamiltonf
Рейтинг: 4771 ВеселоДо коментар [#55] от "bryghtlyght":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAВ Италия се ваксинирали против грип 80% от населението!? Айде бе?! Те трябва да вземат 1/4 от всички произведени четиривалентни ваксини!?
rincewind
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#72] от "wanderer":
Да де, леко обърнах нещата, бактериите стават резистентни. Правилен си:)
Но общо взето смисълът е същият.
Тангра
Рейтинг: 1793 НеутралноВакса до живот! Естествен имунитет им се прищяло, а ма ха!
Гледай някой китайски уЧен да не го ухапе пак прилеп с нов Ковид 22.
Всички тия софтуери и паспорти и служби няма да стават зян, я! Трябва да им се намира работа. Надявам се предвидливите програмисти да са оставили поле за различни вируси, не само за вариации и щамове.
rincewind
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#72] от "wanderer":
"Ковида ги прави мутациите само за една година"
РНК вирус, много странно,как мутира:) Па що ли и мутира?! Лош вирус, лош!
Тангра
Рейтинг: 1793 ЛюбопитноСофийските болни, най-здравите болни!
rincewind
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#77:"Тангра"][/quote]
Да не оставим никой да почине без лекарска помощ.
Тангра
Рейтинг: 1793 ЛюбопитноНауката е като йезуитството. Можеш да твърдиш каквото си поискаш, стига опонентът ти да не те слуша внимателно. Само подбираш правилните изследвания и уЧени.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#69] от "rincewind":
Първо, “струнните теории” са глупост, което веднага мога да ти го докажа. Тъй че, не само не става дума за вярване в наука, а изобщо не става дума за наука. Веднага мога да ти докажа и това, че твърдението за “пандемия от Ковид-19” е лъжа и измама. Твърдението ми се основава на 100% достоверни числа. Онези, пък, които твърдят, че имало “пандемия от Ковид-19”, основават твърденията си на лъжи—те нямат доказателства, че числата, които ни натрапват са достоверни, те са 100% недостоверни. Патологичната наука “струнни теории”, както и иманентната не-наука имунология, особено в дадения случай, когато се примирява с лъжата “пандемия от Ковид-19”, в никакъв случай не е в една лодка с истинската, некорумпирана наука. Така, в никакъв случай патологията “струнни теории” не трябва да се нарича наука. “Струнни теории” са измама ръководена от абсурди. Тук даже не става дума за това на какво вярваме и на какво не. Положението е още по-лошо. То е катастрофално. Това го казвам, защото съм го проумял. Затова, няма какво нищото, глупостта, приела формата на “струнни теории”, да чака там, за да бъде проумяна. За твое учудване, за да установиш, че “струнните теории” не са наука, а са глупост, няма даже нужда да ходиш в лабораториите, защото тези “теории” са абсурд, а абсурдът не води до никакви следствия, които може да се подложат на лабораторна проверка. Глупостите не се проверяват в лаборатория, а се отхвърлят без забавяне.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#79] от "Тангра":
"Науката е като йезуитството. "
Не е вярно това. Само че властите я четат като дявола - евангелието. И понеже 80% са на Иво Христов - номера минава.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#78] от "rincewind":
"Да не оставим никой да почине без лекарска помощ."
Бъзикаш се, но не знаеш колко си прав ....
rincewind
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#82] от "George Svinarov":
Черен хумор. Изживявал съм го с мой близък.
rincewind
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#80] от "bryghtlyght":
Не толкова с рогите напред.
Поставянето на теории в науката винаги е движело цивилизацията напред. Дадох го като пример просто.
Ето, сега, ти можеш да ми докажеш, а аз мога да кажа,че не вярваш в науката!
Нищо, че човек все още няма потенциал да докаже подобна теория!
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#83] от "rincewind":
Бе и аз така си мислех ,но надминаха очакванията ми. Положението е по зле
gorodetski
Рейтинг: 613 НеутралноВаксър-джихадистите ще кажат, че всички, които не са се наболи досега са виновни за мутирането на вируса!!
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 294 НеутралноОк, щом вярваш, че мерките на властта и здравната ни система подбират да убиват неваксинираните, трябва да си много умен. Аз с такива гении не споря.
Забелязал съм, че с вярващите и радиото, обратна връзка няма.
атанас
Рейтинг: 1091 НеутралноВаксината "няма никакво значение по отношение на тежкото заболяване", казва проф. Яков Джерис.
Израелски национални новини
03.02.22 15:12
Наистина ли израелските болници са претоварени с неваксинирани пациенти с COVID? Според проф. Яков Джерис, директор на коронавирусното отделение на болница Ихилов, ситуацията е напълно обратна.
„В момента повечето от нашите тежки случаи са ваксинирани“, каза Джерис пред Channel 13 News. „Те са имали поне три инжекции. Между седемдесет и осемдесет процента от тежките случаи са ваксинирани. Така че ваксината няма значение по отношение на тежкото заболяване, поради което само двадесет до двадесет и пет процента от нашите пациенти са неваксинирани.
Джерис също разкри част от объркването при докладването на случаи. Говорейки на заседание на кабинета в неделя, той каза на министрите: „Определянето на сериозен пациент е проблематично. Например, пациент с хронично белодробно заболяване винаги е имал ниско ниво на кислород, но сега той има положителен резултат от теста за коронавирус, което технически го прави „сериозен пациент с коронавирус“, но това не е точно. Пациентът е само в тежко състояние, защото има сериозно подлежащо заболяване.”
https://www.israelnationalnews.com/news/321674
Mironimo
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#60] от "George Svinarov":
Нека направим един анализ.
Коя държава да обследваме, как се движи смъртността от грипчето, преди и след ваксинацията, в тази страна?
Изборът е Ваш - Израел? Перу? Посочете някоя държава, където процента на васкинация е над 70. В коя държава здравната система е на най-високо ниво и продължителността на живот е най-висок?
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#79] от "Тангра":
Не е така. Истинската, некорумпирана наука се основава на разума, логиката и научния метод. В нея има абсолютни истини, с които никой не може да си играе и да ги променя йезуитски по свое усмотрение. По свое усмотрение, мошеникът може да променя изводите на медицината, която не е наука. Първит признак, че медицината не е наука е, че се основава на консенсус—убиецът на науката. Не-науката медицина е особено удобна за подли внушения, целящи политически дивиденти. Така, както е днес случая с Ковид-19, болниците и лекарите се подкупват, за да извъртат, че пациентите им имат Ковид-19. След това, много тъпите политици, но умели в лъжите, още повече извъртат вече повредените данни и отгоре на всичко представят, че тези лъжливи данни били дошли в резултат на хубава наука. Не само това. Измекярите политици са си съчинили и защита срещу всеки, който тръгне да им изобличава мошеничествата—такъв бил враг на науката, защото само те знаели какво е наука. Пълни неграмотници и тъпаци, обградени от сикофанти-специалисти с изплезени езици, от които капе жадна слюнка за пари и слава, готови да джафнат всяко число, което им подхвърля господарят-тъпак, това били те, ”учените“, дето, само те, разбирали от “наука”. Който иска да захапва такава въдица. Не намъ.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#84] от "rincewind":
Не само с рогите, а направо с копитата трябва подобни глупости да се изритват от науката. Това не са теории, а глупости, флагрантни глупости.
perkele_
Рейтинг: 211 НеутралноТова ще да е някаква глобална кампания от подкупи. Повсеместна. Той е толкова учен, че дори не знае рецептата за киселото зеле.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#87] от "Котаракът на Шрьодингер":
"Ок, щом вярваш, че мерките на властта и здравната ни система подбират да убиват неваксинираните, "
Аз нещо лошо срещу теб казах ли? Обидих ли те ? Заядох ли се? Защо ме сравняваш с радио? И защо ми слагаш твърдения в устата? Кога съм намекнал подобна дивотия? Виждаш ли как се държиш и сочиш мен с пръст?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#89] от "Mironimo":
"Нека направим един анализ.
Коя държава да обследваме, как се движи смъртността от грипчето, преди и след ваксинацията, в тази страна?
Изборът е Ваш - Израел? Перу? Посочете някоя държава, където процента на васкинация е над 70. В коя държава здравната система е на най-високо ниво и продължителността на живот е най-висок?"
Само не разбрах защо към мен си го насочил този коментар. Аз, който тръбя ,че "ваксините " са измама или поне идиотщина откакто се появиха.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#92] от "Perkele":
Тоакава кампания е лесно да се уреди, ако имаш пари. Или, какво, шейсетте милиарда на Блумбърд са пари за семки, така ли ти изглеждат?
George Svinarov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#92] от "Perkele":
"Това ще да е някаква глобална кампания от подкупи. Повсеместна."
Нещата са по простички. СЗО беше наредило да не се правят аутопсии и всеки починал с положителен тест за Ковид да се обявява за починал от ковид. После се отпуснаха едни пари за борба с ковид и докторите почнаха да търсят с кой да се борят , че да ги вземат. Като адвокатите в САЩ ,тичащи след лонейките с надеждата да намерят пострадал или като новинар търсещ бедстващи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
bryghtlyght
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#89] от "Mironimo":
Няма нужда да се прави такъв анализ, защото абсолютно всички подобни данни, които не се пробутват, са лъжливи. Или, какво, да правим анализ на лъжите им, все едно че са истини и така да си въобразяваме, че заключенията, до които достигаме са валидни?
Кортик
Рейтинг: 2890 НеутралноКрилото на учените, представлявано от Мангъров предвидиха ситуацията със сухите пръчки и ако журналистите не са толкова милозливи, хората щяха да си мрат по опашки и стълбища. Червена линия, червен картон