Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Страшни дестинации .... всяка седмица 2 полета до Банкок .... ще лашкаме празен самолет, предполагам отново "дотиран" от нас .... очаквам скоро да пуснат полет и до Мачу Пикчу и Тринидад и Тобаго .... даже дотам 2 полета - един до Тринидад и един до Тобаго .... може и 3-ти - зад Тобаго ....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Слава Богу, че решиха този належащ въпрос. От такива хора имаше нужда България. Не сгрешихме като ги избрахме." ========== Винаги слагай и по едно "весело". Този форум не се слави с добро чувство за хумор. Дори и тогава може да не те разберат.
Над рамото на собственика наднича Цеко Минев.... "Гъливеър" е собственост на "Еър логистик", еднолична собственост на Янко Иванов, който доскоро е управител на "Би Ейч Еър". "Би Ейч еър" е на туроператора Balkan Holidays, свързана с мажоритарния собственик на Първа инвестиционна банка Цеко Минев.
....щото летял съм до Перу (Мачу Пикчу)....до Монтевидео (прекрасен град с прекрасни хора..)....и без тази сводка за бъдещи полети на някакъв гЪливер... Някжй може ли да ми отговори...?
Както до Скопие, ето така ... пускат се напълно безумни икономически дестинации, а загубите ще ги покрива "Бай Ганьо". За Скопие сами се изпуснаха, че ще се дотира. Тук са го спестили, но не е трудно да се досетим, щом правителството възлага полетите .....
Откъде са средствата инвестирани в разширяването на този бизнес на фирма, регистрирана през 2020г, в период на пандемия и спрян пътникопоток? Да предполагаме, че правителството си е отговорило на този въпрос, вземайки решение да определи точно този превозвач.
то сигурно няма как виц и райън да пропуснат дестинации, които ще са печеливши от ден 1ви. всяко нещо трябва да се развива. сега ми светва, що е толкова смотан маркетинга на тия гъливер, те досега са правили чартъри с готови клиенти и не знаят как се прави
Доколкото си спомням, преди години имаше опит за линия София - Скопие .... завърши с пълен провал. Просто няма никакъв интерес. Но ние сега пак ще пускаме .....
Малдивите си е чартърна дестинация, особено говорейки за толкова малък пазар като нашия. Ние пускаме редовни полети - по 2 на седмица .... ще лашкаме празни самолета, а данъкоплатецът ще "дотира" частника ....
Бил съм в Банкок, в Мале- все още не. Тайланд е супер популярна туристическа дестинация, невероятна страна. Сигурен съм, че линията ще бъде успешна. Ще обере и клиенти от съседни страни.
Малко по тодорживковски е цялата работа. Събира се комитета и решава да пусне самолетни линии на дружбата. Интересно някой изобщо правил ли е проучвания за нагласи на пътниците и защо това решение се взима от правителството? Друг е въпроса кой ще пътува с тази компания при положение, че има поне други 10 опции макар и с прекачване…
Абе Гъливеър да открива веднага връзка със Сидни, Ванкувър, Ню Йорк и Сан Франциско. Едно не ми е ясно, как тази авиокомпания ще конкурира големите авиокомпании, които вече години извършват полети до тези дестинации от градове на един хвърлей разстояние от София - Виена, Белград, Цюрих, Мюнхен, Франкфурт, Будапеща и Прага.
В авиацията цените на билетите не се събират отсечка по отсечка. Преди две години имаше билети София-Париж-Бостън-Париж-София по-евтини от Париж-Бостън-Париж (поради по-голямата конкуренция от София до Бостън).
Така че е важна цената София-Банкок или София-Мале, независимо през къде. Полетите за Банкок или Мале през Франкфурт, Мюнхен или Париж също ще се конкурират за тези пътници, защото това ще са почти изключително и само туристи, а не командировани. За по-евтини билети повечето ще са готови да пътуват 2-3 часа по-дълго (вероятно, с по-добро обслужване). Всичко ще бъде наред! :-)
Ако въобще има повече от един полет, то ще бъде комбиниран: София-Мале-Бангкок. Но ме съмнява да има дълго време по два полета седмично. Съмнява ме и рентабилността на полети до Скопие, Делхи, Сидни, Дю Йорк. Гъливеър правят основно чартъри с туристи до Гръцките острови, Доминиканската република, Занзибар и до Южна Америка. Но само чартъри, нямат редовен полет. Имат лизинговани няколко малки самолета и един А330 за по-далечни дестинации.
Знаеш ли какво значи думата "дотацшя" ?? Ако не знаеш, виж в речника.
После, след като си видял значението, виж какво призна правителството за безумната линия София - Скопие (пак ще е възложена на ..... Гъливер). Щяла най-вероятно да се дотира. Уж в началото .... ама като знам колко ще е ефективна, без постоянни дотации, няма да оцелее.
Сега се досети, не по-малко безумните редовни полети до Мале и Банкок дали няма да се датират също. Щото забрави частникът да се набута. А частникът и тук е ...... Гъливер. А възложителят - правителството пак.
До коментар [#14] от "karatista":Ако въобще има повече от един полет, то ще бъде комбиниран: София-Мале-Бангкок. Но ме съмнява да има дълго време по два полета седмично. Съмнява ме и рентабилността на полети до Скопие, Делхи, Сидни, Дю Йорк. Гъливеър правят основно чартъри с туристи до Гръцките острови, Доминиканската република, Занзибар и до Южна Америка. Но само чартъри, нямат редовен полет. Имат лизинговани няколко малки самолета и един А330 за по-далечни дестинации.
Ми точно по 2 полета ще са, пише си го - в петък и неделя. И няма да са комбинирани. Кой балък ще тръгне за Банкок и ще чака да ходи до Малдивите и после чак до Банкок ??! .... ми директно ще си хване друга компания с директен полет до Тайланд.
Най-бедната страна в ЕС ще има по 2 полета в седмицата до Малдивите. Това значи, че всяка седмица по 100-200 българи поне трябва да ходят на Малдивите .... поне.
Аха, сега разбрах как сме финансирали Гъливеър (както Алекс писа по-горе)! Финансирахме ги като чрез ББР си купихме акции от ПИБ на цена двойно над борсовата! Но това стана при управлението на ОПГ ГЕРБ!
Я кажи как "данъкоплатецът ще субсидира частника", че ми е много интересно? Държавата ще превежда пари на Гъливеър за празните полети? Ако си го мислиш това, не ми отговаряй!
Населението на Thailand е 70 милиона, международни туристи 40 милиона( преди пандемията) Сега си даваме парите на Турция и други страни! Стига с тая злоба! Тоя ше парии пари, от нас го взимат, глупости! България няма нито един полет до страна извън Европа! Искате да не сте бедняци, да е развита икономиката и заплатите да са високи!
До коментар [#28] от "Alex Ivanov":Я кажи как "данъкоплатецът ще субсидира частника", че ми е много интересно? Държавата ще превежда пари на Гъливеър за празните полети? Ако си го мислиш това, не ми отговаряй!
Ти наистина ли мислиш, че един частник, нает от правителството да изпълнява дадени полети, ще се вътре със собствени пари ??! Ей така .... от любов към държавата ??!
Пак ти казвам, самото правителство призна за дотации на София - Скопие.
В "главата ми е" е това, което споделиха Кирил Петков и Николай Събев. Има го и в нета, можеш сам да провериш. Говорят за дотации. За повече подробности, питай тях. Аз цитирам тяхна информация.
Фирмата "Гъливеър" ударно навлезе в авиационния бизнес през миналата година, когато през лятото пусна линия между София и Бургас. Компанията е сочена и за оператор на връзката от столицата до Русе, като се очаква тази година тя да бъде пусната.
Какво са казали - ти не си разбрал. "Дотации" в ЕС са забранени, освен при специални условия. Я ми намери къде са казали, че ще се дават дотации за полети до Банкок и Мале. :)
До коментар [#55] от "Alex Ivanov":Какво са казали - ти не си разбрал. "Дотации" в ЕС са забранени, освен при специални условия. Я ми намери къде са казали, че ще се дават дотации за полети до Банкок и Мале. :)
Какво да ти намирам, Гугъл за секунди ще ти изкара купища резултати, пиша от телефон, пиши "София Скопие линия дотации" и чети .... даже в Дневник имаше статия.
"Я ми обсни как точно 'вие" ще ги финансирате? Ако може и някакви разчети, съвсем обобщени - виждам, че сте експерт."
Щом правителството я избира значи не е на търговска основа. Щом не е на печалба , значи ще има някаква форма на дотации. Щом има форма на дотация , тя е за сметка на данъкоплатеца. Толкова ли е сложно бе джанъм?
мисля на глас без да имам понятие от математиката им конкретно, но вероятно държавата е дала бангкок и мали в комплект със скопие и сигурно русе. щото вероятно се допуска, че печалбата от бангкок и мали ще покрива минуса на другите две. или може и повече, както казваш делхи и дърабъра още.
иначе 100-200 гъзара до мали на седмица не би трябвало да е толкова трудно да се напълни - освен софиянци и макета и русенци ще вози се пак.
Ми,примерно,му купиха ,Тиквата де,купи с държавни мангизи, акции на банката му..Свръхскъпо!!!. Можеше и по-евтино ,но дадоха на Цеко много повече от държавните мангизи.
Усещам как педофилите рязко се зарадваха на полета до Банког където може да си намерят момче или момиче на 8-9 годинки за няколко долара. И тоя с профила в Гриндър ще е редовен пътник по подобни причини...
До коментар [#18] от "vln56671167":"Я ми обсни как точно 'вие" ще ги финансирате? Ако може и някакви разчети, съвсем обобщени - виждам, че сте експерт."Щом правителството я избира значи не е на търговска основа. Щом не е на печалба , значи ще има някаква форма на дотации. Щом има форма на дотация , тя е за сметка на данъкоплатеца. Толкова ли е сложно бе джанъм?
"До Банкок ще има два полета седмично - в петък и неделя. Със същата честото и в същите дни ще са полетите и до Мале."
Добре е да видим статистиката колко българи годишно посещават Банкок и Мале. Ако са десетки хиляди , може би тези линии ще са рентабилни, но не ми се вярва българинът да е хукнал масово да посещава тези туристически дестинации.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
whitemare
Рейтинг: 1836 НеутралноБаба ми искрено се зарадва че може да пътува до Банкок с нейнат 350 лв пенсия. Промяната продължава!
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
moreee
Рейтинг: 515 НеутралноСлава Богу, че решиха този належащ въпрос. От такива хора имаше нужда България. Не сгрешихме като ги избрахме.
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноСтрашни дестинации .... всяка седмица 2 полета до Банкок .... ще лашкаме празен самолет, предполагам отново "дотиран" от нас .... очаквам скоро да пуснат полет и до Мачу Пикчу и Тринидад и Тобаго .... даже дотам 2 полета - един до Тринидад и един до Тобаго .... може и 3-ти - зад Тобаго ....
svoboden
Рейтинг: 2584 НеутралноТова не беше ли същата компания, коята прие да извърши полета до.Скопие!? Явно я чакат светли дни :)
putin_kaputin
Рейтинг: 2021 ВеселоДо коментар [#1] от "Darkman":
Fu*k Your OpinionБангкок е място за посещение, без Благоверната!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
jazzdevil
Рейтинг: 1431 НеутралноНякой май препира пари с тази авиокомпания.
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноЯвно зад тая Гъливер седи някой специален човек, щом ще я финансираме за глупавите й и безсмислени полети ....
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 907 НеутралноДо коментар [#9] от "Alex Ivanov":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Янко Иванов, бивш акционер в КТБ. Приближен до Цветан Василев.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3176 РазстроеноДо коментар [#3] от "moreee":
Еретик"Слава Богу, че решиха този належащ въпрос. От такива хора имаше нужда България. Не сгрешихме като ги избрахме."
==========
Винаги слагай и по едно "весело".
Този форум не се слави с добро чувство за хумор. Дори и тогава може да не те разберат.
nema_labavo
Рейтинг: 1407 НеутралноДо коментар [#5] от "svoboden":
И не само до Скопие, Банкок, Мале. Все до натоварени дестинации :
През юли миналата година авиокомпанията бе определена за национален превозвач от София до Ню Делхи.
karatista
Рейтинг: 3987 НеутралноДо коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
този не беше ли някакъв шеф в България еър? имаше го по списанията им.
айде до бангкок иди дойди, ама сега като пуснат всичко тия малдиви.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
mitko11
Рейтинг: 2566 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "karatista":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНад рамото на собственика наднича Цеко Минев....
"Гъливеър" е собственост на "Еър логистик", еднолична собственост на Янко Иванов, който доскоро е управител на "Би Ейч Еър". "Би Ейч еър" е на туроператора Balkan Holidays, свързана с мажоритарния собственик на Първа инвестиционна банка Цеко Минев.
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2021/09/24/4256755_turbulencii_v_aviaciiata/
bran
Рейтинг: 405 НеутралноВажно е цената спрямо Истанбул/Букурещ каква е.
vln56671167
Рейтинг: 8 ВеселоДнес явно е ден за лекции:
Я ми обсни как точно 'вие" ще ги финансирате? Ако може и някакви разчети, съвсем обобщени - виждам, че сте експерт.
Ако може да ми обясните схемата за препиране на пари със самолетни полети :) Много ще съм ви благодарен!
chedeuvre
Рейтинг: 480 Любопитно....просто питам....тази информация за кого е....?
alg57373608
Рейтинг: 2118 ВеселоДо коментар [#4] от "Alex Ivanov":
трябва да се съглася с теб, най-важната дестинация е Москва, но руснаците, чудя се, как си го пропуснал - обожават да правят туризъм в Таиланд:)
chedeuvre
Рейтинг: 480 Неутрално....щото летял съм до Перу (Мачу Пикчу)....до Монтевидео (прекрасен град с прекрасни хора..)....и без тази сводка за бъдещи полети на някакъв гЪливер...
Някжй може ли да ми отговори...?
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#18] от "vln56671167":
Както до Скопие, ето така ... пускат се напълно безумни икономически дестинации, а загубите ще ги покрива "Бай Ганьо". За Скопие сами се изпуснаха, че ще се дотира. Тук са го спестили, но не е трудно да се досетим, щом правителството възлага полетите .....
Yotce
Рейтинг: 1738 ВеселоЦената ще я определят на следващо заседание.
Планова икономика, какво да се прави...
blueberry1
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "vln56671167":
Откъде са средствата инвестирани в разширяването на този бизнес на фирма, регистрирана през 2020г, в период на пандемия и спрян пътникопоток?
Да предполагаме, че правителството си е отговорило на този въпрос, вземайки решение да определи точно този превозвач.
karatista
Рейтинг: 3987 НеутралноДо коментар [#22] от "Alex Ivanov":
то сигурно няма как виц и райън да пропуснат дестинации, които ще са печеливши от ден 1ви. всяко нещо трябва да се развива. сега ми светва, що е толкова смотан маркетинга на тия гъливер, те досега са правили чартъри с готови клиенти и не знаят как се прави
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 859 НеутралноНю Йорк, Скопие, Банкок - управляващите обгрижват повече тая "авиокомпания" от колкото великолепния спецов....
Слава на Украйна! Слава на героите!anonimnii
Рейтинг: 404 НеутралноЦеко Минев си е човек на държавата... За разлика от обикновените българи...
Колко пъти му спасяваха банката от фалит?... Сещам се поне за два пъти...
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#25] от "karatista":
Доколкото си спомням, преди години имаше опит за линия София - Скопие .... завърши с пълен провал. Просто няма никакъв интерес. Но ние сега пак ще пускаме .....
Малдивите си е чартърна дестинация, особено говорейки за толкова малък пазар като нашия. Ние пускаме редовни полети - по 2 на седмица .... ще лашкаме празни самолета, а данъкоплатецът ще "дотира" частника ....
vln56671167
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#24] от "blueberry1":
От къде са парите за фиансиране на кой въпрос трябва да се предполага, че отговаря?
- как "ние" ще плащаме за това
- или как ще се перат пари, с тази дейност - където общо взето нищо не може да се покрие.
Предполагам, че имат публикуван отчет, ако го отворите ще си отговорите на вашия въпрос от къде са парите.
Ако правителството в рамките на тая процедура проверява как се финансира дейността - ок. Ама се съмнявам да е така.
vln56671167
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#27] от "anonimnii":
Айде сега кажи и КОЙ го спаси и как :)
Северозападнал
Рейтинг: 743 НеутралноБил съм в Банкок, в Мале- все още не. Тайланд е супер популярна туристическа дестинация, невероятна страна. Сигурен съм, че линията ще бъде успешна. Ще обере и клиенти от съседни страни.
putinxujlo
Рейтинг: 2975 НеутралноДо коментар [#1] от "Darkman":
"Чуждестранен агент"Баба ми искрено се зарадва че може да пътува до Банкок с нейнат 350 лв пенсия. Промяната продължава
▪️▪️▪️▪️
Жалко, че баба ви няма внуче или деца, които биха могли да изпратят баба си да почива там..
Соколов
Рейтинг: 163 ВеселоДа летиш до Малдивите (елапа Банкок) с Гъливеър изисква особено чувство за мазохизЪм. Желая попътен вятър на всички по линията :)
Следейки пътникопотока напоследък в тези посоки, повечето са свикнали с външни тоалетни..това, че ще е тясно и ще им вони няма да им е чуждо!
xxl17532244
Рейтинг: 254 НеутралноМалко по тодорживковски е цялата работа. Събира се комитета и решава да пусне самолетни линии на дружбата. Интересно някой изобщо правил ли е проучвания за нагласи на пътниците и защо това решение се взима от правителството? Друг е въпроса кой ще пътува с тази компания при положение, че има поне други 10 опции макар и с прекачване…
greeneyes
Рейтинг: 2283 ВеселоАбе Гъливеър да открива веднага връзка със Сидни, Ванкувър, Ню Йорк и Сан Франциско.
Едно не ми е ясно, как тази авиокомпания ще конкурира големите авиокомпании, които вече години извършват полети до тези дестинации от градове на един хвърлей разстояние от София - Виена, Белград, Цюрих, Мюнхен, Франкфурт, Будапеща и Прага.
vassilun
Рейтинг: 5183 ВеселоДо коментар [#6] от "vova.josei_ki":
Никой не ходи в библиотеката с книга под мишницата! :-)
plamen_b
Рейтинг: 3320 ЛюбопитноВ авиацията цените на билетите не се събират отсечка по отсечка. Преди две години имаше билети София-Париж-Бостън-Париж-София по-евтини от Париж-Бостън-Париж (поради по-голямата конкуренция от София до Бостън).
Така че е важна цената София-Банкок или София-Мале, независимо през къде. Полетите за Банкок или Мале през Франкфурт, Мюнхен или Париж също ще се конкурират за тези пътници, защото това ще са почти изключително и само туристи, а не командировани. За по-евтини билети повечето ще са готови да пътуват 2-3 часа по-дълго (вероятно, с по-добро обслужване).
Всичко ще бъде наред! :-)
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#9] от "Alex Ivanov":
Защо реши, че ще финансираме Гъливеър? Как ще я финансираме? Дай малко подробности, явно си добре запознат!
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#14] от "karatista":
Ако въобще има повече от един полет, то ще бъде комбиниран: София-Мале-Бангкок. Но ме съмнява да има дълго време по два полета седмично. Съмнява ме и рентабилността на полети до Скопие, Делхи, Сидни, Дю Йорк. Гъливеър правят основно чартъри с туристи до Гръцките острови, Доминиканската република, Занзибар и до Южна Америка. Но само чартъри, нямат редовен полет. Имат лизинговани няколко малки самолета и един А330 за по-далечни дестинации.
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#33] от "Соколов":
Особено след като с едночасов полет до Истанбул, можеш с Търкиш да летиш до Бангкок, Мале и където си искаш другаде.
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноЗнаеш ли какво значи думата "дотацшя" ?? Ако не знаеш, виж в речника.
После, след като си видял значението, виж какво призна правителството за безумната линия София - Скопие (пак ще е възложена на ..... Гъливер). Щяла най-вероятно да се дотира. Уж в началото .... ама като знам колко ще е ефективна, без постоянни дотации, няма да оцелее.
Сега се досети, не по-малко безумните редовни полети до Мале и Банкок дали няма да се датират също. Щото забрави частникът да се набута. А частникът и тук е ...... Гъливер. А възложителят - правителството пак.
plamen_b
Рейтинг: 3320 ЛюбопитноИмате предвид Благоверната... баба на "Darkman"? :-)
Всичко ще бъде наред! :-)
дерибеев
Рейтинг: 2992 НеутралноНевинния сменя Банкок със Сингапур в план Б?
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васAlex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноМи точно по 2 полета ще са, пише си го - в петък и неделя. И няма да са комбинирани. Кой балък ще тръгне за Банкок и ще чака да ходи до Малдивите и после чак до Банкок ??! .... ми директно ще си хване друга компания с директен полет до Тайланд.
Най-бедната страна в ЕС ще има по 2 полета в седмицата до Малдивите. Това значи, че всяка седмица по 100-200 българи поне трябва да ходят на Малдивите .... поне.
plamen_b
Рейтинг: 3320 ВеселоТо там трябва да се внимава, че не се знае на каква книга ще попаднеш като я отвориш... Със своя книга е по-сигурно! :-) Всичко ще бъде наред! :-)
Приказки от шипковия храст
Рейтинг: 1028 НеутралноИсторията с Джес Еър и Милен Керемидчиев от началото на 90-те години се повтаря. Като какво се повтаряше историята...?
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#16] от "mitko11":
Аха, сега разбрах как сме финансирали Гъливеър (както Алекс писа по-горе)! Финансирахме ги като чрез ББР си купихме акции от ПИБ на цена двойно над борсовата! Но това стана при управлението на ОПГ ГЕРБ!
doctor.no
Рейтинг: 3073 НеутралноДо коментар [#1] от "Darkman":
с 50-те лева на Бокича можеше да стигне по далече
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#28] от "Alex Ivanov":
Я кажи как "данъкоплатецът ще субсидира частника", че ми е много интересно? Държавата ще превежда пари на Гъливеър за празните полети? Ако си го мислиш това, не ми отговаряй!
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#45] от "plamen_b":
В Бангкок библиотеката е богата! Започва от томчета на по 12-14 години! Бил съм в съседен Мианмар.
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#46] от "Приказки от шипковия храст":
Точно! И Джес имаха два самолета А330 на лизинг и летяха до Сидни и Чикаго, но за кратко!
коалиция мафия герб дпс итн възраждане
Рейтинг: 576 ВеселоНаселението на Thailand е 70 милиона, международни туристи 40 милиона( преди пандемията)
Сега си даваме парите на Турция и други страни! Стига с тая злоба! Тоя ше парии пари, от нас го взимат, глупости! България няма нито един полет до страна извън Европа! Искате да не сте бедняци, да е развита икономиката и заплатите да са високи!
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноПровери ли какво значи думата "дотация" ???
Ти наистина ли мислиш, че един частник, нает от правителството да изпълнява дадени полети, ще се вътре със собствени пари ??! Ей така .... от любов към държавата ??!
Пак ти казвам, самото правителство призна за дотации на София - Скопие.
vln56671167
Рейтинг: 8 ВеселоПоизясниха се нещата :) Както се и очакваше - в главата ти мрак и самота като в deep space!
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 Неутрално[quote#54:"vln56671167"][/quote]
В "главата ми е" е това, което споделиха Кирил Петков и Николай Събев. Има го и в нета, можеш сам да провериш. Говорят за дотации. За повече подробности, питай тях. Аз цитирам тяхна информация.
Таралеж
Рейтинг: 2579 НеутралноПравителството определя коя компания до къде да лети?
Чакайте, чакайте!
Тая новина да не е от Северна Корея?
koko65bg
Рейтинг: 836 ВеселоФирмата "Гъливеър" ударно навлезе в авиационния бизнес през миналата година, когато през лятото пусна линия между София и Бургас. Компанията е сочена и за оператор на връзката от столицата до Русе, като се очаква тази година тя да бъде пусната.
А кога между Горно и Долно Съхране?
basement addicted
Рейтинг: 11 ВеселоДо коментар [#55] от "Alex Ivanov":
Какво са казали - ти не си разбрал. "Дотации" в ЕС са забранени, освен при специални условия. Я ми намери къде са казали, че ще се дават дотации за полети до Банкок и Мале. :)
Alex Ivanov
Рейтинг: 788 НеутралноКакво да ти намирам, Гугъл за секунди ще ти изкара купища резултати, пиша от телефон, пиши "София Скопие линия дотации" и чети .... даже в Дневник имаше статия.
whitemare
Рейтинг: 1836 НеутралноХаха, а ти си клавиатурен милионер ли? Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
George Svinarov
Рейтинг: 518 НеутралноБе не че нещо ,ама това ли е работата на правителството?
George Svinarov
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#18] от "vln56671167":
"Я ми обсни как точно 'вие" ще ги финансирате? Ако може и някакви разчети, съвсем обобщени - виждам, че сте експерт."
Щом правителството я избира значи не е на търговска основа. Щом не е на печалба , значи ще има някаква форма на дотации. Щом има форма на дотация , тя е за сметка на данъкоплатеца. Толкова ли е сложно бе джанъм?
karatista
Рейтинг: 3987 НеутралноДо коментар [#39] от "vassilun":
мисля на глас без да имам понятие от математиката им конкретно, но вероятно държавата е дала бангкок и мали в комплект със скопие и сигурно русе. щото вероятно се допуска, че печалбата от бангкок и мали ще покрива минуса на другите две. или може и повече, както казваш делхи и дърабъра още.
иначе 100-200 гъзара до мали на седмица не би трябвало да е толкова трудно да се напълни - освен софиянци и макета и русенци ще вози се пак.
makemydayy
Рейтинг: 650 НеутралноМи,примерно,му купиха ,Тиквата де,купи с държавни мангизи, акции на банката му..Свръхскъпо!!!.
Можеше и по-евтино ,но дадоха на Цеко много повече от държавните мангизи.
theduloclan
Рейтинг: 1503 ВеселоУсещам как педофилите рязко се зарадваха на полета до Банког където може да си намерят момче или момиче на 8-9 годинки за няколко долара. И тоя с профила в Гриндър ще е редовен пътник по подобни причини...
makemydayy
Рейтинг: 650 НеутралноТочно!Много благо е държавата да те избере за бизнес.Гъливрер смърди отвсекъде.
theduloclan
Рейтинг: 1503 ВеселоГъливер (хубаво българско име) има няколко дърти витлови таралясника.
Бог да пазипътниците
tacheaux
Рейтинг: 4188 ВеселоОбаче за тези с външни тоалетни, всеки който ходи до тоалетната носи книга под мишницата.
tacheaux
Рейтинг: 4188 Неутрално"До Банкок ще има два полета седмично - в петък и неделя. Със същата честото и в същите дни ще са полетите и до Мале."
Добре е да видим статистиката колко българи годишно посещават Банкок и Мале. Ако са десетки хиляди , може би тези линии ще са рентабилни, но не ми се вярва българинът да е хукнал масово да посещава тези туристически дестинации.