"строителството започна отначало, заради положен "неподходящ материал"" - не било ясно защо "надзорът" не видял навреме?! Защото толкова е и надзор, толкова е професионална работата, толкова си могат, защото ТЕ са от поредните "наши" хора. Когато в родината всеки прави това, което може, тогава няма да се "налага" нещо, за което трябва наказателна отговорност. Накъде отива държавата и нейните слуги на народа?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
😂😂😂😂😂 Кмете, Кмете, това деменцията е сериозно заболяване. Колко пъти трябва да ти се обяснява, че е невъзможно за мен да имам пристрастия към която и да е партия или движение (защото ГЕРБ не са партия) в България. Да ти го напиша още веднъж и дано да го разбереш: Аз никога не съм живял (за постоянно) в България, не съм ходил дори и един ден в Българско училище и нямам един ден трудов стаж в България. Откъде болният ти мозък реши, че има връзка с ГЕРБ или която и да е било формация или партия е трудно да се разбере, но след като ти си убеден сам за себе си, ще те оставя на мира да си живееш с илюзиите. Просто ми е много мъчно да видя какво е направила любимата ти партия с теб за всичките тези години в които си бил Партиен секретар 😂😂😂
Помня преди много години, един майстор в автомобилния сервиз Изток, в София обясняваше, че българите можели да правят само деца, защото там не пиали с ръце....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Добре, все пак това са го видяли. Но има и въпрос, много важен!!!!! Тази фирма е работила с утвърдени материали. Ако на този участък са положили тази подложка, със сигурност на останалите участъци са положили същата подложка. Какво става сега?
Цариградско го рефмонтираха 10 пъти, откакто Бойко стана кмет.
Графа го обезобразиха с налудните си прищевки, - перки от акула, мраморни пейки по 10 хиляди лева, кошчета за боклук по 1900... щото били “произведения на изкуството”...
Ларгото го обезобразиха с мехурите на Вежди, които текат (ама то от дъжда, да не си помислите нещо) и почнаха да се рушат на другия ден след откриването си.
Витошка я превърнаха в Димитровградския пазар - оня ден седнах с една колежка да изпием по едно кафе и 90% от минаващите покрай нас бяха по анцузи и маратонки - такъв контингент привлича вече тази някога европейска улица.
Задигнаха жълтите павета от градинката между СУ и НС (онази с хакнатите пръскачки) и я застлаха със сивота.
И всичко това е изпълнено, сякаш стадо маймуни са строили с краката си.
Как можеш да объркаш какво слагаш за основа!? Това не е като да боядисаш в слонова кост вместо бяло, това е като самолет да кацне в грешна държава, фундаментална грешка, която показва толкова много проблеми - от планиране, през изпълнение до контрол, на всякакви нива, че сигурно абсолютно нищо не е свършено както трябва.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Ремонт на ремонта, краденене, крадене, крадене. Пълнене на чекмеджета и заробване с дългосрочни договори за приближени мутри на шайката. Гарантирано от ОПГ Герб. Оставка и никога повече на власт.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ей така се увеличава брутният вътрешен продукт, ремонт на ремонта и преливане от пусто в празно. Пардон - от джобовите на столичани към джобовите на други, по-равните от равните, столичани!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хаха геотекстил им бил виновен. Ами да, то като завали дъжд и се запуши от пясъка, ще се образуват локви, а зимата ще замръзна и ще пукне иначе здравия . Тия не за затвор, а за разстрел са. Ще помогнат да планетата, да не и хабят ресурсите.
Тунелът под Ламанша е завършен през 1994 година, като е дълъг 50 километра, а строителството му отнема 6 години. През 2021 година обновяването на 6 километра трамвайно трасе над земята отнема 2 години, незнаен брой ремонти на ремонта и поне още половин година забавяне. Фандъкова, ти си срам за София!
Сигурен съм, че няма да се краде и всичко ще е качествено и в срок. Също съм сигурен, че "ВДХ" ще си получи всичките пари преди Фъндъкова да си тръгне от СО, без значение на какво ниво е ремонта.
“Тунелът под Ламанша е завършен през 1994 година, като е дълъг 50 километра, а строителството му отнема 6 години.”
Колега, тук съм споделял как през лятото на 1992 пред очите ми асфалтираха 54 преки (5 километра) от Второ Авеню в Манхатън - целия участък между 42 и 96 улица - ЗА ЕДНА НОЩ.
Предварително бяха разлепили навсякъде билборди, че авенюто се затваря, в 10 вечерта го преградиха, от тежкотоварни платформи свалиха стпоителната техника Caterpillar … и на сутринта, когато отивах на работа, авенюто беше покрито с мазен, черен асфалт, а ОСЕВИТЕ ЛИНИИ БЯХА ИЗСЪХНАЛИ.
Тук Фандъкова не може трета година да оправи един километър от Граф Игнатиев - все нещо поддало, нещо било сбъркано, релси се надигнали, плочи се разместили…
Собственици на магазини фалираха, местните жители си намразиха живота.
Такива примери има навсякъде в нормалните държави. Тук при мен миналата година смениха покритието на 8 мили от локална магистрала в рамките на 56 часа всичко беше отворено отново. Затвориха цялото платно (две ленти плюс аварийна) в Петък в 22.00 часа и всичко беше отново работещо в Понеделник в 6 сутринта. Според официалната статистика тази част от магистралата се използва от средно 32 хиляди коли и камиони на ден.
Тук не се работи така. Технологията включва много ръчен труд, така се получава, че има 8 човека с лопати, но 7 от тях се подпират на лопатите по 8 часа на ден, а един работи.
Защо трябваше да се прави ново трасе на трамвая? Какво му беше на старото? Също с баластра отдолу, с бетонни траверси и пр. И никакъв друг транспорт върху него. Отделено като градска железница. Какво е обяснението? Това не е ремонт. Ново трасе е. Защо? Да бяха направили ремонта на булеварда... Това, да. Но защо изровиха старото трамвайно трасе да положат пак същото? Някъде се мярна, че трябвало да позволи новите мотриси /като седмицата/ да минават. Старото не позволяваше ли? Както и да е. Освен това, защо още стои т.н. артинсталация на мястото на гробницата. Първо, грозна е. Второ, показва някакви неясни картинки от време на време, дата, скоростта на вятъра, температурата... Това става и с обикновен електронен часовник. Това чучело до кога ще стои там? Нали беше за до края на 2021 г. Около него има постамент, изпълнен с гипсокартон, вероятно. Защото зеят дупки, да вкараш в тях цял хладилник. Някои закърпени с ръждясали ламарини. Най-сочещото място на европейска София... Понеже тя се дискутира, хайде пак - докога ще търпят отблъскващите и грозни йероглифи и драсканици по фасадите на току що ремонтирани и боядисани сгради. До кога ще търпят жабунясалите "тревни ивици" между тротоарите и улицата в кварталите. Хората няма къде да си слагат колите /а те са най-малко по две в домакинство/ Катерят се по разбитите бордюри, засядат в локвите или паркират по превърнатите в блато краища на градинките. Не могат ли да се подравнят тези "ивици", да се направят места за успоредно паркиране, да се пресушат калищата в края на градинките и се положат съответните настилки? В интерес на истината, ако видя някъде кмета на Триадица, ще го почерпя. Тук там се опитват и правят това - с местата за успоредно паркиране. Като подменят разпльоканите плочи на тротоарите, разбира се. Но щом стана дума за въпросните плочи. Защо новите тротоари се правят с плочки дебели поне 10 см. /като павета/ и няма проблем. не се разместват. А "Витоша" я покриха с плочки тънки, като старите тротоарни. Поради което се разпльокват като тях /с извинение за нелитаратурния израз/.
Видя ли как се озлоби и започна з езика на омразата? Издаде се доста елементарно. От години е на барикадата когато има критики към учителката и вожда. Напоследък леко започва да си променя ориентацията.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Чл.1. (1) ГЕРБ е политическа партия, учредена и регистрирана в съответствие с Конституцията на Република България и Закона за политическите партии.
(2) ГЕРБ се стреми да формира политическата воля на гражданите за утвърждаване на демократични свободи и социална сигурност.
Чл.2. (изм. 12.07.2008 г.) Седалището и адресът на управление на ГЕРБ е гр. София, Столична община, район Триадица, НДК Административна сграда, етаж 17.
Чл.3. Наименованието, седалището, адресът и данните за регистрация се поставят върху всички документи и издания на партията.
Чл.4. ГЕРБ се учредява за неопределен срок.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
За съжаление българските строители са в плачевно състояние като умения и мениджмънт. Този проект като време за този участък е работа за не повече от 3 месеца.
Ако ремонтът не е приключил, няма как да има нов ремонт и стротелят да иска още пари. В срока за изпълнение може 5 пъти да си разваля участък и да го прави наново, за изпълнителя е важен само крайния резултат.
В този бранш се работи ужасяващо некачествено, но за сметка на това адски бавно. Некачественото идва от "половината обратно в чекмеджетата", схема, която и децата я разбраха. Бавното идва от факта, че всичко е капсулирано в няколко фирми, които нямат капацитета да работят навсякъде. Вече всеки е ставал свидетел на феномена, как на средата на работата машините и работниците изведнъж изчезват за месец-два-три и после пак цъфват обратно.
Изредените неща, освен трасето, отдавна, отдавна са коментирани. Колчем стане дума за София. Даже е неудобно някак да се повтаряме. Това за първосигналните. Иначе София вярно е друга след ерата на Софиянски и предишните. Няма спор, че Фандъкова е най-успешният кмет. И почтена като човек. Няма и спор, че много неща зависят от районните кметове. Да, заради няколкото места, където оправиха тротоарите и направиха нормални паркоместа - кметът на Триадица заслужава поздравления. Ма, бил от Демократична България. Може и да е от Недемократична България. Много важно. И кметицата на Красно село е от Демократична България, но окаля пейзажа.
Аз съм изключително тъп и не намирам осезателна разлика между видовете геотекстил и това как би се отразило на качеството на строежа в случая. Става въпрос за тъкан положена в дълбочина и засипана както се описва със стотици тонове скални материали, чакъл, пясък и т.н. Или се е търсело да се купи точно определен вид геотекстил, защото точно този тип е внесен само от точно определена "наша" приближена някому фирма?
За съжаление българските строители са в плачевно състояние като умения и мениджмънт. Този проект като време за този участък е работа за не повече от 3 месеца.
Не всички. Просто тези които работят по обществените поръчки са такива. Не остават пари за качествени работници ако половината си ги "върнал". Офертата е че тех надзор няма и де факто възложителят те оставя да правиш каквото искаш, стига да не стане сакатлък или да не се раздуха по медиите.
"Корекцията е предизвикана от грешка на фирмата-изпълнител като е вложен неподходящ материал". Цялата работа на гербавите е такава. Как един път не избраха изпълнител, дето ще направи всичко, както трябва.
Както вече споменах, аз съм изключително тъп и търся консултация с технически грамотен строител, дали въобще има конструктивен смисъл и ползи под конкретната трамвайна линия да се полага какъвто и да е геотекстил, заради особености на околната среда, или причината е за да се оправдае надута цена?
"строителството започна отначало, заради положен "неподходящ материал"" - не било ясно защо "надзорът" не видял навреме?! Защото толкова е и надзор,...?
С този ти отговор "уцели в десятката" реторичния си въпрос!
В НОРМАЛНА държава (знам го за две държави-Израел и "кралството") процесът е следния:
1.Тех'надзорът ПЪРВО проверява "по документи" дали ще се ползват правилните/описаните в спесификациите мат'ряли
2. Тех'надзорът изисква (и получава) лабораторни изследвания от всяка партида мат'ряли пристигаща ежедневно на обекта. Взима ден докато се получат резултатите. Ако те НЕ СА според изискванията-поставеното предишният ден се разкопава, отстранява, и се полагат "правилните" мат'ряли!
Така всяка "грешка" (умишлена или неволна от страна на изпълнителя***) забавя само с ден-два работата по участък в който се е работило ЕДИН ден! НЕ НА ЦЯЛОТО ТРАСЕ/по голями участъци. Ама за да стане тека тех'надзорът трябва ДА Е НА СТРОИТЕЛНИЯТ ОБЕКТ поне няколко часа дневно, а не да кисне в кръчми/офиси!
*** Относно "умишлената или неволна грешка" в доставените мат'ряли и тяхното ползване:
1. Производителитетърговците ЗНАЯТ МНОГО ДОБРЕ какво пращат към обектите!
2. И ако знаят че тех'контролът ще разбЕре че са доставили нискокачествени мат'ряли-НЯМА да рискуват да пратят такива мат'ряли. ОСВЕН ако изпълнителят им е казал-'бе дай еФтинджоса, ний ще се разбЕрем с тех'надзора.
П.С. Явно не познавам процесите в България (и детайли в договорите между замесените)-та не разбирам защо има изчакване няколко месеца от както е станало всеизвестно че са ползвани неподходящи мат'ряли до "изчегъртването им".
По нашенско глобите за забавяне след крайния срок са МНОГО ТЕЖКИ, така че изпълнителите БЪРЗО БЪРЗО поправят грешките си, само и само да не забавят предаването на обекта. После идват споровете между замесените кой е виновен-доставчикът (спрямо изпълнителя) изпълнителят (спрямо поръчителят) или тех'надзорът (щото не предупредил изпълнителя и не му наредил да спре с тарикатлъците си).
Е, ако тех'надзорът е ЕЖЕДНЕВНО на място, и чете документите от лаб'изследванията на доставените мат'ряли-НЯМА КАК тех'надзорът да е отговорен. Ама ако тех'надзорът кисне в кръчми и офиси, и не следи к'о става наа обекта...и той е в кюпа! До коментар [#6] от "ЗаНиЗа":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Кмете пак се доказа като неуморим Партиен секретар, но най-интересното е, че аз като "заклет поддръжник" на ГЕРБ (според теб) не съм запознат дали са партия или организация. Докато ти съответно денонощно се бориш с "враговете на Партията" и дори цитираш Фейсбук като информация?? 😂 😂 😂
Изключително показателно за състоянието на овладяната държава. Докато за същия срок, в който някакви некомпетентни инженери тук се чудят какво да направят, някои построиха мост над Дарданелите. Тук това даже теоретично не е възможно. Ремонтът на нещастното трасе на 5-цата се отлага вероятно до 2025 година, а възможно е и 2030 година. За една година нищо не се направи. При такава липса на управленски капацитет не трябва да се правят никакви опити.
Както вече споменах, аз съм изключително тъп и търся консултация с технически грамотен строител, дали въобще има конструктивен смисъл и ползи под конкретната трамвайна линия да се полага какъвто и да е геотекстил, заради особености на околната среда, или причината е за да се оправдае надута цена?
Геотекстилът НЕ Е измислен в България с цел оскъпяване на проекти/поръчки към "наши" доставчици😀
Принципно-геотекстила отвежда дъждовната вода в желана от проектантите посока и предотвратява нейното влизане в естествените почви под едно трасе. Които естествени почви често се увеличаават по обем като се навлажнят, или "се размиват" от подпочвеното движение на дъждовните води.
С'я...ако на едно поле/една нива в определен участук земята "набъбне"-нЕма страшно. Страшното/лошото е когато това става в различна степен в различни участъци на един път/булевард/улица, или трасе на релси.
Мат'рялите НАД геотекстила с ИНЕРТНИ (почти не променят обема си/не набъбват) при неравномерно намокряне. И правилно положени гарантират минимални до инфентинзимални "набъбвания". Докато естествената земя НЕ ВИНАГИ е инертна (скала е инертна, ама чернозем/глина-НЕ) и дъждовните води причиняват "набъбване".
Надявам се да съм ти отговорил разбрано на въпроса, въпреки че вероятно греша в терминологията на български До коментар [#44] от "Маршалов":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Освен тежката корупция, която обичайно води до подобни абсурди, поради селекцията на "наши хора" за проектанти и изпълнители, с които ще делим отклонените пари, има и един не по-малко тежък проблем. Няма кой да работи качествено. Всички, които могат, отидоха в Испания, Германия и т.н., където е истинския бизнес, истинките пари и истинските заплати. Аз имам много познати на различни нива в строителния бизнес и всички ми казват едно - няма хора. Качествени хора ИЗОБЩО няма, но няма и каквито и да е хора вече.
Ми аз попитах за конкретното трасе има ли нужда от геотекстил и очаквах отговор от някой знаещ. Иначе общите положения са ми известни... Сравнение между нивата и тоя строеж си е чисто тролска хиперболизация. Чудя се, едно време като не съществуваше тая индустрия с геотекстила, как са се оправяли строителите.
Да, Ню Йорк е световният град, и София няма как да се сравнява с него. Освен това, всички много добре знаем, че българският Ню Йорк е Враца, както уверено заключи Божинката, когато се премина в Ботев Враца от втора китайска дивизия.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
До коментар [#51] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":Ми аз попитах за конкретното трасе има ли нужда от геотекстил и очаквах отговор от някой знаещ. Иначе общите положения са ми известни... Сравнение между нивата и тоя строеж си е чисто тролска хиперболизация. Чудя се, едно време като не съществуваше тая индустрия с геотекстила, как са се оправяли строителите.
1. Преди геотекстила слоят на инертните мат'ряли над естествената земя е бил по голям. И са строяли пътища...малко по различно. По аутобаните по хитлерово време в Германия не е имало геотекстил, та са ги правили с армиран бетон😀
2. Хиперболизация често помага за по лесно разбиране на сложен отговор😀 Пиши го професионално изкривяване на строителен инженер-ние сме бая прости хора, ама и подчинените ни са прости, та така се обясняваме😀
3. Със СИГУРНОСТ е имало нужда от геотекстил по трасето на петицата-там СЪС СИГУРНОСТ естествената земя не е еднородна по цялото трасе.
4. Как дефинираш някой за "трол"? По датата на регистрацията, по рейтинга, по доколко ти се 'аресват неговите коментари, или на база лични симпатии-антипатии😀?!? До коментар [#56] от "Маршалов":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Трудно ще стане, няма достатъчен водосборен басейн, от околността водата се отвежда от уличните шахти и канализация, така че ще трябва да събира вода само от това което вали директно върху трамвайната линия, стига да може да проникне през асфалта, които ще е най-горният плътен пласт на трасето под самите коловози и гумените им подложки. Пък и София да не е Черапунджи.
Тоест, кои са по успешните кметове? От прехода, например. Или от байтошово време? Но тогава други са били нещата. Хайде, от прехода. Кои? Софиянски, например? С модела, наречен от Иван Костов "модел Софиянски". Парцелиране на София между десните и левите, кланът "Общинска банка", кланът "Софийски имоти"...и т.н. Янчулев вече го забравихме. Тогава източиха водоема на София яз. "Искър" за Кремиковци и пускаха вода - ден има, два няма или нещо подобно. И тръбите почнаха да гърмят. Софиянски, освен с парцелирането, го помним с балите боклук. Които ги пакетираха и разкарваха из България... И съответно "планините" покрай контейнерите. А, и "гащите на Софиянски" - шатрата, върху гаровия площад.
Можеше и след релсите/асфалта да се светнат или пък никога... Новина ще е ако поне един фандък-ремонт се изпълни качествено, в срок и е наистина за доброто на града. Оставка, за всичко!
Разбира се, че Фандъкова е най-успешният кмет. Пиян, не пиян, но някой трезвен да посочи по-успешния от нея. Трябва или да е Янчулев, или Софиянски. Вярно, Софиянски ляга добре и на десните, и на левите, когато оплячкосваха София по едноименния модел. Може би Софиянски,а? С тапията от съда, че не е крадец. Това за "Кмет в сянка". Съдиха го. Не бил крал.
Май наистина е прав "падрино" за българското образование след като за вас "даскал" и "даскалица" са обидни думи. Нали става въпрос за кметицата, която с партийните си другари обезобразява София от години,и пълни джобовете комуто трябва а вие само подсмърчате и се репчите анонимно? Кметицата която отдавна не е "даскалица", мунчовци и присъединили се...
Правилно, "Кмет в сянка". Борисов, разбира се. Той строши модела "Софиянски". Проправи пътя на Фандъкова. Тя е жена, все пак. За тази мисия подходящ бе Борисов. Да разтури мафиотското кълбо. Помни се как го дадоха в един репортаж, когато започна с околовръстната магистрала. В ефир някакви му обясняваха, как трябвало отчуждения, как не могло току така да влизат в имотите. Което си бяха класическите врътки. А той - пускайте булдозерите! Сега вейкате ли се от Бояна до Тракия по образцов европейски път? Вейкате се. Едно мерси за Борисов ще ви се откъсне ли от сърцето? Няма? С изровения междуселски път ви беше по-добре?
Преди няколко години видях в краен квартал на Инсбурк, Австрия (за тези, които не знаят къде се намира този град) как се прави релсов път.
Нямате си напредстава колко специални слоя има под релсите, а самите релси и траверси се замерват с лазери и фиксират с вискотехолгични инструменти за да няма усуквания и деформации след първата зима.
Трасето приличаше не на бъдещ релсов път а на основи за високотехнолгична сграда. Това което се вижда от тези сникми в София е бетон и треверси върху него!
Разликата между Фандъкова и предишните хайдуци е голяма! При Фандъкова се изсипа златен европейски дъжд! И колкото и да се краде, се вършеше и работа! А че Баце посвърши туй-онуй, за да се прехвърли от малкия кокал на големия, спор няма! Като опитен мафиот, той разпределяше, щедро, и на всички! На партийците повечко, но и опозицията намазваше. Нинова беше беззъба опозиция толкова години! А и ДПС се правеше на опозиция. Сега се залюбиха открито, че толкова време по кьошетета, вече се не трае!
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гледайки снимките ми иде да заплача!Преди няколко години видях в краен квартал на Инсбурк, Австрия (за тези, които не знаят къде се намира този град) как се прави релсов път. Нямате си напредстава колко специални слоя има под релсите, а самите релси и траверси се замерват с лазери и фиксират с вискотехолгични инструменти за да няма усуквания и деформации след първата зима.Трасето приличаше не на бъдещ релсов път а на основи за високотехнолгична сграда. Това което се вижда от тези сникми в София е бетон и треверси върху него!Това е шега!
😀За другите-не знам дали си имат представа "колко специални слоя има под релсите"😀
Моя милост ИМА представа (бегла, щото не съм им чел австрийските спесификации)😀
Има една аксиома в подобни обекти: Да го построиш ЕДИН ПЪТ ПРАВИЛНО струва по евтино от колкото да го поправяш, АКО като те сгащят че си тарикатсттвал😀!
Гледах с мойте 'убави черни очи ремонтът на бул' Прага между 5те кюшета и Бул' Славейков, преди 6-7 г (живеех на Доспат). И не вЕрвай на видяното-беше галерия от грешки. Резултатите ЦЪФНАХА още след първите дъждове-до 50 % от шахтите за дъждовната вода имаше ЛОКВИ (не локвички)! Щото скарите останаха на проектираното ниво, ама асфалта около тях ХЛЪТНА щото слоевете под него бяха недостатъчни/от калпав мат'рял и недостатъчно трамбовани ! Имаше и не малко хлътнатини по бордюрите, по тротоарте и разбира се по трасето на булеварда. До коментар [#79] от "patrokalche":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Направи я, направи я магистралата от Бояна до Тракия. Направи и т.н. северна тангента. Свързвайки три магистрали - Струма, Люлин, Хемус. А вече и по източната отсечка, и тя като магистрала - с Тракия. Комитова май се гласи за кметица. Ако Фандъкова се откаже от калните борби за нов мандат, нищо чудно да я огрее. Извадихте ли късмет с Борисов и Фандъкова до тук? Извадихте. Щото идва Комитова.Току виж затворила пръстена за ревизия.
Я дай линк към мой коментар където съм бранил "майсторите", АМ😀?!?
Помня обаче друго-няколко пъти те питах да посочиш 5 (ПЕТ) конкретни грешки от една снимка, вместо да 'араламбиш в твоя нов (тогава де) антигерберски стил, така и не получих отговор😀
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Комитова само да беше, на ръце да я носиш. Цялата шайка взела властта, е с нейния манталитет. Сложиха кръст на метролинията през Слатина до Арена Армеец и връзка с цариградско шосе до Окръжна болница. Новият транспортен министър е взел парите по европрограмата да купи 35 едноетажни влака и 18 електрически локомотива, интермодален терминал в Русе, изграждане на железопътен възел Горна Оряховица /какво му е лошото на сегашния?/ С което само от комисионите за вагоните и локомотивите ще избие дарението си за Продължаваме промяната. Тъй, че отрязаха на Фандъкова метрото до Цариградско шосе. И без Комитова. Интересно кой ще се вози в двуетажните влакове, като и едноетажните пътуват полупразни.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
alg57373608
Рейтинг: 1451 РазстроеноМисля, че госпожата и нейния антураж вече е крайно време да ходят на разпити и да бъдат съдени
Padrino
Рейтинг: 1086 РазстроеноРемонт на ремонта, това вече не е и за смях.....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноПоредната КРАЖБА в София. Просто не се работи. Скоро ще стане една година.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И освен това с просто око се вижда, че проектът и изпълнението са КАЛПАВИ!!!
ldv32842303
Рейтинг: 15 НеутралноЕ, почакай до петия. Тогава е смешното.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноДо коментар [#2] от "Padrino":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това са твоите любимци от ГЕРБ. Дотук 40 000 000 .
Ще видим колко ще набъбне на финала.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 3148 Гневно"строителството започна отначало, заради положен "неподходящ материал"" - не било ясно защо "надзорът" не видял навреме?! Защото толкова е и надзор, толкова е професионална работата, толкова си могат, защото ТЕ са от поредните "наши" хора. Когато в родината всеки прави това, което може, тогава няма да се "налага" нещо, за което трябва наказателна отговорност. Накъде отива държавата и нейните слуги на народа?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Padrino
Рейтинг: 1086 Весело😂😂😂😂😂
Кмете, Кмете, това деменцията е сериозно заболяване. Колко пъти трябва да ти се обяснява, че е невъзможно за мен да имам пристрастия към която и да е партия или движение (защото ГЕРБ не са партия) в България.
Да ти го напиша още веднъж и дано да го разбереш:
Аз никога не съм живял (за постоянно) в България, не съм ходил дори и един ден в Българско училище и нямам един ден трудов стаж в България.
Откъде болният ти мозък реши, че има връзка с ГЕРБ или която и да е било формация или партия е трудно да се разбере, но след като ти си убеден сам за себе си, ще те оставя на мира да си живееш с илюзиите.
Просто ми е много мъчно да видя какво е направила любимата ти партия с теб за всичките тези години в които си бил Партиен секретар 😂😂😂
mun4o
Рейтинг: 44 НеутралноПомня преди много години, един майстор в автомобилния сервиз Изток, в София обясняваше, че българите можели да правят само деца, защото там не пиали с ръце....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
evtimvz
Рейтинг: 1127 НеутралноДобре, все пак това са го видяли. Но има и въпрос, много важен!!!!! Тази фирма е работила с утвърдени материали. Ако на този участък са положили тази подложка, със сигурност на останалите участъци са положили същата подложка. Какво става сега?
Norman Granz
Рейтинг: 1711 НеутралноГЕРБ - това казва всичко.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Цариградско го рефмонтираха 10 пъти, откакто Бойко стана кмет.
Графа го обезобразиха с налудните си прищевки, - перки от акула, мраморни пейки по 10 хиляди лева, кошчета за боклук по 1900... щото били “произведения на изкуството”...
Ларгото го обезобразиха с мехурите на Вежди, които текат (ама то от дъжда, да не си помислите нещо) и почнаха да се рушат на другия ден след откриването си.
Витошка я превърнаха в Димитровградския пазар - оня ден седнах с една колежка да изпием по едно кафе и 90% от минаващите покрай нас бяха по анцузи и маратонки - такъв контингент привлича вече тази някога европейска улица.
Задигнаха жълтите павета от градинката между СУ и НС (онази с хакнатите пръскачки) и я застлаха със сивота.
И всичко това е изпълнено, сякаш стадо маймуни са строили с краката си.
Важното е бюджетни пари да се усвоят.
fpyyh
Рейтинг: 657 НеутралноКак можеш да объркаш какво слагаш за основа!? Това не е като да боядисаш в слонова кост вместо бяло, това е като самолет да кацне в грешна държава, фундаментална грешка, която показва толкова много проблеми - от планиране, през изпълнение до контрол, на всякакви нива, че сигурно абсолютно нищо не е свършено както трябва.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеweb_2.0_vs._dc
Рейтинг: 1014 НеутралноРемонт на ремонта, краденене, крадене, крадене. Пълнене на чекмеджета и заробване с дългосрочни договори за приближени мутри на шайката. Гарантирано от ОПГ Герб. Оставка и никога повече на власт.
Padrino
Рейтинг: 1086 ВеселоНаписах ти го веднъж преди, но явно ти не помниш дълго. Като за начало провери какво означава думата "мелез" а колкото до ГЕРБ, те са ФОРМАЦИЯ:
Граждани за Европейско Развитие на България.
И аз доживях да образовам "Българин" за България и Българският език...Явно образованието в България ужасно много е западнало 😂😂
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Patsis
Рейтинг: 3010 ВеселоЕй така се увеличава брутният вътрешен продукт, ремонт на ремонта и преливане от пусто в празно.
Пардон - от джобовите на столичани към джобовите на други, по-равните от равните, столичани!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Borislav Jordanov
Рейтинг: 253 НеутралноКАК?!?
Беше смешно първите два-три пъти, но в момента имам чувството, че живея в кална локва.
Honda P
Рейтинг: 87 НеутралноХаха геотекстил им бил виновен. Ами да, то като завали дъжд и се запуши от пясъка, ще се образуват локви, а зимата ще замръзна и ще пукне иначе здравия .
Тия не за затвор, а за разстрел са. Ще помогнат да планетата, да не и хабят ресурсите.
zero_day
Рейтинг: 399 НеутралноТунелът под Ламанша е завършен през 1994 година, като е дълъг 50 километра, а строителството му отнема 6 години. През 2021 година обновяването на 6 километра трамвайно трасе над земята отнема 2 години, незнаен брой ремонти на ремонта и поне още половин година забавяне. Фандъкова, ти си срам за София!
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#11] от "Norman Granz":
Тук е класика ГЕРБ+Пеевски.
Сигурен съм, че няма да се краде и всичко ще е качествено и в срок. Също съм сигурен, че "ВДХ" ще си получи всичките пари преди Фъндъкова да си тръгне от СО, без значение на какво ниво е ремонта.
Norman Granz
Рейтинг: 1711 НеутралноДо коментар [#20] от "zero_day":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Тунелът под Ламанша е завършен през 1994 година, като е дълъг 50 километра, а строителството му отнема 6 години.”
Колега, тук съм споделял как през лятото на 1992 пред очите ми асфалтираха 54 преки (5 километра) от Второ Авеню в Манхатън - целия участък между 42 и 96 улица - ЗА ЕДНА НОЩ.
Предварително бяха разлепили навсякъде билборди, че авенюто се затваря, в 10 вечерта го преградиха, от тежкотоварни платформи свалиха стпоителната техника Caterpillar … и на сутринта, когато отивах на работа, авенюто беше покрито с мазен, черен асфалт, а ОСЕВИТЕ ЛИНИИ БЯХА ИЗСЪХНАЛИ.
Тук Фандъкова не може трета година да оправи един километър от Граф Игнатиев - все нещо поддало, нещо било сбъркано, релси се надигнали, плочи се разместили…
Собственици на магазини фалираха, местните жители си намразиха живота.
ГЕРБ.
Toni Bonboni
Рейтинг: 511 НеутралноТигрите на модерното стройтелство май пак се оаккаха. Язък за баш Тигърката дето голем го раздава а баш Тигъра нещо го покриха да не ръси остротии
Oliver
Рейтинг: 46 НеутралноАз нищо не разбирам, но да се прави няколко километра релсов път 2 години ми се струва безумно много.
valtoro
Рейтинг: 919 НеутралноРемонт на ремонт е традиционна практика и източник на доходи за ГЕРБ !!!
Padrino
Рейтинг: 1086 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
Такива примери има навсякъде в нормалните държави. Тук при мен миналата година смениха покритието на 8 мили от локална магистрала в рамките на 56 часа всичко беше отворено отново. Затвориха цялото платно (две ленти плюс аварийна) в Петък в 22.00 часа и всичко беше отново работещо в Понеделник в 6 сутринта.
Според официалната статистика тази част от магистралата се използва от средно 32 хиляди коли и камиони на ден.
SliceOfLife
Рейтинг: 360 НеутралноТова не е ли нормата при герб? Ремонт на ремонта, ниско качество и съмнително "усвояване"? Защо да е някаква новина?
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
Тук не се работи така. Технологията включва много ръчен труд, така се получава, че има 8 човека с лопати, но 7 от тях се подпират на лопатите по 8 часа на ден, а един работи.
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноЗащо трябваше да се прави ново трасе на трамвая? Какво му беше на старото? Също с баластра отдолу, с бетонни траверси и пр. И никакъв друг транспорт върху него. Отделено като градска железница. Какво е обяснението? Това не е ремонт. Ново трасе е. Защо? Да бяха направили ремонта на булеварда... Това, да. Но защо изровиха старото трамвайно трасе да положат пак същото? Някъде се мярна, че трябвало да позволи новите мотриси /като седмицата/ да минават. Старото не позволяваше ли? Както и да е. Освен това, защо още стои т.н. артинсталация на мястото на гробницата. Първо, грозна е. Второ, показва някакви неясни картинки от време на време, дата, скоростта на вятъра, температурата... Това става и с обикновен електронен часовник. Това чучело до кога ще стои там? Нали беше за до края на 2021 г. Около него има постамент, изпълнен с гипсокартон, вероятно. Защото зеят дупки, да вкараш в тях цял хладилник. Някои закърпени с ръждясали ламарини. Най-сочещото място на европейска София... Понеже тя се дискутира, хайде пак - докога ще търпят отблъскващите и грозни йероглифи и драсканици по фасадите на току що ремонтирани и боядисани сгради. До кога ще търпят жабунясалите "тревни ивици" между тротоарите и улицата в кварталите. Хората няма къде да си слагат колите /а те са най-малко по две в домакинство/ Катерят се по разбитите бордюри, засядат в локвите или паркират по превърнатите в блато краища на градинките. Не могат ли да се подравнят тези "ивици", да се направят места за успоредно паркиране, да се пресушат калищата в края на градинките и се положат съответните настилки? В интерес на истината, ако видя някъде кмета на Триадица, ще го почерпя. Тук там се опитват и правят това - с местата за успоредно паркиране. Като подменят разпльоканите плочи на тротоарите, разбира се. Но щом стана дума за въпросните плочи. Защо новите тротоари се правят с плочки дебели поне 10 см. /като павета/ и няма проблем. не се разместват. А "Витоша" я покриха с плочки тънки, като старите тротоарни. Поради което се разпльокват като тях /с извинение за нелитаратурния израз/.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноДо коментар [#9] от "mun4o":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Видя ли как се озлоби и започна з езика на омразата? Издаде се доста елементарно. От години е на барикадата когато има критики към учителката и вожда.
Напоследък леко започва да си променя ориентацията.
Martin Ivanov
Рейтинг: 893 НеутралноОставка, съд и затвор за крадливата герберска мафия начело с даскалицата.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноДо коментар [#14] от "Padrino":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ГОЛЯМА ГРЕШКА!!!
facebook
Устав на ПП ГЕРБ
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл.1. (1) ГЕРБ е политическа партия, учредена и регистрирана в съответствие с Конституцията на Република България и Закона за политическите партии.
(2) ГЕРБ се стреми да формира политическата воля на гражданите за утвърждаване на демократични свободи и социална сигурност.
Чл.2. (изм. 12.07.2008 г.) Седалището и адресът на управление на ГЕРБ е гр. София, Столична община, район Триадица, НДК Административна сграда, етаж 17.
Чл.3. Наименованието, седалището, адресът и данните за регистрация се поставят върху всички документи и издания на партията.
Чл.4. ГЕРБ се учредява за неопределен срок.
Андерсен
Рейтинг: 569 ГневноЗа съжаление българските строители са в плачевно състояние като умения и мениджмънт. Този проект като време за този участък е работа за не повече от 3 месеца.
svoboden
Рейтинг: 2220 НеутралноАко ремонтът не е приключил, няма как да има нов ремонт и стротелят да иска още пари. В срока за изпълнение може 5 пъти да си разваля участък и да го прави наново, за изпълнителя е важен само крайния резултат.
kapitan_laino
Рейтинг: 853 НеутралноВ този бранш се работи ужасяващо некачествено, но за сметка на това адски бавно. Некачественото идва от "половината обратно в чекмеджетата", схема, която и децата я разбраха. Бавното идва от факта, че всичко е капсулирано в няколко фирми, които нямат капацитета да работят навсякъде. Вече всеки е ставал свидетел на феномена, как на средата на работата машините и работниците изведнъж изчезват за месец-два-три и после пак цъфват обратно.
ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
Рейтинг: 1325 Неутралноабе как може този ремонт да е планиран за 2 години ?!?
ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕГЕРБави нагли кражби, Фандъкова е за затвора
а как изобщо общината работи със санкционирани фирми по Магнитски ??!?
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноИзредените неща, освен трасето, отдавна, отдавна са коментирани. Колчем стане дума за София. Даже е неудобно някак да се повтаряме. Това за първосигналните. Иначе София вярно е друга след ерата на Софиянски и предишните. Няма спор, че Фандъкова е най-успешният кмет. И почтена като човек. Няма и спор, че много неща зависят от районните кметове. Да, заради няколкото места, където оправиха тротоарите и направиха нормални паркоместа - кметът на Триадица заслужава поздравления. Ма, бил от Демократична България. Може и да е от Недемократична България. Много важно. И кметицата на Красно село е от Демократична България, но окаля пейзажа.
Маршалов
Рейтинг: 142 НеутралноАз съм изключително тъп и не намирам осезателна разлика между видовете геотекстил и това как би се отразило на качеството на строежа в случая. Става въпрос за тъкан положена в дълбочина и засипана както се описва със стотици тонове скални материали, чакъл, пясък и т.н. Или се е търсело да се купи точно определен вид геотекстил, защото точно този тип е внесен само от точно определена "наша" приближена някому фирма?
мурзилкаkapitan_laino
Рейтинг: 853 НеутралноНе всички. Просто тези които работят по обществените поръчки са такива. Не остават пари за качествени работници ако половината си ги "върнал". Офертата е че тех надзор няма и де факто възложителят те оставя да правиш каквото искаш, стига да не стане сакатлък или да не се раздуха по медиите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноДо коментар [#33] от "Андерсен":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много се краде. Същите строители в чужбина са на много високо ниво.
hodounski
Рейтинг: 2416 ВеселоДо коментар [#2] от "Padrino":
Вместо расте ,но не старее ", ще имаме нов герб ,, Ремонт на ремонта "
Това е мотото на фъндъка и тиквите от СОС
Роси
Рейтинг: 7233 Неутрално"Корекцията е предизвикана от грешка на фирмата-изпълнител като е вложен неподходящ материал".
Цялата работа на гербавите е такава. Как един път не избраха изпълнител, дето ще направи всичко, както трябва.
hodounski
Рейтинг: 2416 ВеселоДо коментар [#33] от "Андерсен":
Не българските строители , а приятелчетата на Барба Ганьос. Фирмата е на Шиши
Маршалов
Рейтинг: 142 НеутралноКакто вече споменах, аз съм изключително тъп и търся консултация с технически грамотен строител, дали въобще има конструктивен смисъл и ползи под конкретната трамвайна линия да се полага какъвто и да е геотекстил, заради особености на околната среда, или причината е за да се оправдае надута цена?
мурзилкаVlado Nikolov
Рейтинг: 3584 Неутрално'бах ти и кражбите! Така подмениха и на графа, ама нямаше последствия.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 1463 НеутралноС този ти отговор "уцели в десятката" реторичния си въпрос!
В НОРМАЛНА държава (знам го за две държави-Израел и "кралството") процесът е следния:
1.Тех'надзорът ПЪРВО проверява "по документи" дали ще се ползват правилните/описаните в спесификациите мат'ряли
2. Тех'надзорът изисква (и получава) лабораторни изследвания от всяка партида мат'ряли пристигаща ежедневно на обекта. Взима ден докато се получат резултатите. Ако те НЕ СА според изискванията-поставеното предишният ден се разкопава, отстранява, и се полагат "правилните" мат'ряли!
Така всяка "грешка" (умишлена или неволна от страна на изпълнителя***) забавя само с ден-два работата по участък в който се е работило ЕДИН ден! НЕ НА ЦЯЛОТО ТРАСЕ/по голями участъци. Ама за да стане тека тех'надзорът трябва ДА Е НА СТРОИТЕЛНИЯТ ОБЕКТ поне няколко часа дневно, а не да кисне в кръчми/офиси!
*** Относно "умишлената или неволна грешка" в доставените мат'ряли и тяхното ползване:
1. Производителитетърговците ЗНАЯТ МНОГО ДОБРЕ какво пращат към обектите!
2. И ако знаят че тех'контролът ще разбЕре че са доставили нискокачествени мат'ряли-НЯМА да рискуват да пратят такива мат'ряли. ОСВЕН ако изпълнителят им е казал-'бе дай еФтинджоса, ний ще се разбЕрем с тех'надзора.
П.С. Явно не познавам процесите в България (и детайли в договорите между замесените)-та не разбирам защо има изчакване няколко месеца от както е станало всеизвестно че са ползвани неподходящи мат'ряли до "изчегъртването им".
По нашенско глобите за забавяне след крайния срок са МНОГО ТЕЖКИ, така че изпълнителите БЪРЗО БЪРЗО поправят грешките си, само и само да не забавят предаването на обекта. После идват споровете между замесените кой е виновен-доставчикът (спрямо изпълнителя) изпълнителят (спрямо поръчителят) или тех'надзорът (щото не предупредил изпълнителя и не му наредил да спре с тарикатлъците си).
Е, ако тех'надзорът е ЕЖЕДНЕВНО на място, и чете документите от лаб'изследванията на доставените мат'ряли-НЯМА КАК тех'надзорът да е отговорен. Ама ако тех'надзорът кисне в кръчми и офиси, и не следи к'о става наа обекта...и той е в кюпа!
До коментар [#6] от "ЗаНиЗа":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Padrino
Рейтинг: 1086 НеутралноДо коментар [#32] от "КМЕТ В СЯНКА":
😂 😂 😂 😂
Кмете пак се доказа като неуморим Партиен секретар, но най-интересното е, че аз като "заклет поддръжник" на ГЕРБ (според теб) не съм запознат дали са партия или организация. Докато ти съответно денонощно се бориш с "враговете на Партията" и дори цитираш Фейсбук като информация?? 😂 😂 😂
Велик си Кмете, ВЕЛИК 😂 😂 😂
kvg08393766
Рейтинг: 482 НеутралноИзключително показателно за състоянието на овладяната държава. Докато за същия срок, в който някакви некомпетентни инженери тук се чудят какво да направят, някои построиха мост над Дарданелите. Тук това даже теоретично не е възможно. Ремонтът на нещастното трасе на 5-цата се отлага вероятно до 2025 година, а възможно е и 2030 година. За една година нищо не се направи. При такава липса на управленски капацитет не трябва да се правят никакви опити.
dokoro
Рейтинг: 570 НеутралноДо коментар [#12] от "fpyyh":
Без да ги оправдавам, става дума за два вида геотекстил.
Това не е основа, а разделителен пласт между земната основа и трошения камък.
Петърчо
Рейтинг: 450 НеутралноЧакайте малко..
"ремонта на ремонта на ремонта" не бе ли девиза на ГЕРБ? Или както каза колегата - Граждани За Европейско Развитие на България
ХА!
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 1463 НеутралноГеотекстилът НЕ Е измислен в България с цел оскъпяване на проекти/поръчки към "наши" доставчици😀
Принципно-геотекстила отвежда дъждовната вода в желана от проектантите посока и предотвратява нейното влизане в естествените почви под едно трасе. Които естествени почви често се увеличаават по обем като се навлажнят, или "се размиват" от подпочвеното движение на дъждовните води.
С'я...ако на едно поле/една нива в определен участук земята "набъбне"-нЕма страшно. Страшното/лошото е когато това става в различна степен в различни участъци на един път/булевард/улица, или трасе на релси.
Мат'рялите НАД геотекстила с ИНЕРТНИ (почти не променят обема си/не набъбват) при неравномерно намокряне. И правилно положени гарантират минимални до инфентинзимални "набъбвания". Докато естествената земя НЕ ВИНАГИ е инертна (скала е инертна, ама чернозем/глина-НЕ) и дъждовните води причиняват "набъбване".
Надявам се да съм ти отговорил разбрано на въпроса, въпреки че вероятно греша в терминологията на български
До коментар [#44] от "Маршалов":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
sylvester
Рейтинг: 471 НеутралноОсвен тежката корупция, която обичайно води до подобни абсурди, поради селекцията на "наши хора" за проектанти и изпълнители, с които ще делим отклонените пари, има и един не по-малко тежък проблем. Няма кой да работи качествено. Всички, които могат, отидоха в Испания, Германия и т.н., където е истинския бизнес, истинките пари и истинските заплати. Аз имам много познати на различни нива в строителния бизнес и всички ми казват едно - няма хора. Качествени хора ИЗОБЩО няма, но няма и каквито и да е хора вече.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноДо коментар [#47] от "Padrino":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Герберче, това е официалната страница на партийката ти ако не си разбрал.
Много знаеш да обиждаш честните хора ама ти самият си много зле с фактите.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5707 НеутралноДо коментар [#12] от "fpyyh":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевНе са объркали. Казали са си "ако мине" и са метали евтиното текстилче...
star bastun
Рейтинг: 2021 НеутралноНе е ремонт на ремонта. Правилното е- "предизвикана корекция"
Маршалов
Рейтинг: 142 НеутралноДо коментар [#51] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
мурзилкаМи аз попитах за конкретното трасе има ли нужда от геотекстил и очаквах отговор от някой знаещ. Иначе общите положения са ми известни... Сравнение между нивата и тоя строеж си е чисто тролска хиперболизация. Чудя се, едно време като не съществуваше тая индустрия с геотекстила, как са се оправяли строителите.
vassilun
Рейтинг: 4610 РазстроеноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
За ремонт на тунел "Ечемишка" на Хемус (дълъг 775 метра) не им стигна ЕДНА година! Има ли смисъл да говорим нещо повече!?
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5707 НеутралноДо коментар [#56] от "Маршалов":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСложили са го, за да задържа водата и трасето да се превръща в плавателен канал при нужда.
vassilun
Рейтинг: 4610 ВеселоДо коментар [#37] от "nik_77.":
"Няма спор, че Фандъкова е най-успешният кмет. И почтена като човек."
Искренно ме разсмя! Браво!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5707 НеутралноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДа, Ню Йорк е световният град, и София няма как да се сравнява с него. Освен това, всички много добре знаем, че българският Ню Йорк е Враца, както уверено заключи Божинката, когато се премина в Ботев Враца от втора китайска дивизия.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 1463 Весело😀 От зад напред:
1. Преди геотекстила слоят на инертните мат'ряли над естествената земя е бил по голям. И са строяли пътища...малко по различно. По аутобаните по хитлерово време в Германия не е имало геотекстил, та са ги правили с армиран бетон😀
2. Хиперболизация често помага за по лесно разбиране на сложен отговор😀 Пиши го професионално изкривяване на строителен инженер-ние сме бая прости хора, ама и подчинените ни са прости, та така се обясняваме😀
3. Със СИГУРНОСТ е имало нужда от геотекстил по трасето на петицата-там СЪС СИГУРНОСТ естествената земя не е еднородна по цялото трасе.
4. Как дефинираш някой за "трол"? По датата на регистрацията, по рейтинга, по доколко ти се 'аресват неговите коментари, или на база лични симпатии-антипатии😀?!?
До коментар [#56] от "Маршалов":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Lee Gier
Рейтинг: 1159 Неутралнои с това ще свикнем ако не ги изритаме от управленските места!
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.Маршалов
Рейтинг: 142 НеутралноДо коментар [#58] от "Незнайко в Слънчевия град":
мурзилкаТрудно ще стане, няма достатъчен водосборен басейн, от околността водата се отвежда от уличните шахти и канализация, така че ще трябва да събира вода само от това което вали директно върху трамвайната линия, стига да може да проникне през асфалта, които ще е най-горният плътен пласт на трасето под самите коловози и гумените им подложки. Пък и София да не е Черапунджи.
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноТоест, кои са по успешните кметове? От прехода, например. Или от байтошово време? Но тогава други са били нещата. Хайде, от прехода. Кои? Софиянски, например? С модела, наречен от Иван Костов "модел Софиянски". Парцелиране на София между десните и левите, кланът "Общинска банка", кланът "Софийски имоти"...и т.н. Янчулев вече го забравихме. Тогава източиха водоема на София яз. "Искър" за Кремиковци и пускаха вода - ден има, два няма или нещо подобно. И тръбите почнаха да гърмят. Софиянски, освен с парцелирането, го помним с балите боклук. Които ги пакетираха и разкарваха из България... И съответно "планините" покрай контейнерите. А, и "гащите на Софиянски" - шатрата, върху гаровия площад.
Toni Bonboni
Рейтинг: 511 НеутралноГешев? Или и с това не му се занимава
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#63] от "Маршалов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Моля моля, Забрави ли как наводниха метрото с вода от Перловец калинките на учителката!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#64] от "nik_77.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Само да те попитам- зашо не ги осъдихте когато цялата власт беше у вас а само надградихте и увеличихте корупцията и кражбите?
Лелка
Рейтинг: 1264 НеутралноМожеше и след релсите/асфалта да се светнат или пък никога...
Новина ще е ако поне един фандък-ремонт се изпълни качествено, в срок и е наистина за доброто на града.
Оставка, за всичко!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 НеутралноОставка за цялостно творчество в група и дългосрочна командировка в Сливен.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!bat_plamen
Рейтинг: 4426 НеутралноПоредната герберски жалка история.
akad.nedeltcev
Рейтинг: 723 НеутралноДо коментар [#37] от "nik_77.":Няма спор, че Фандъкова е най-успешният кмет. И почтена като човек.
По-добре един ден бик, отколкото една година вол.Да си кьор кютук пиян в събота и то в 10 сабале.....поне мези бе човек
Маршалов
Рейтинг: 142 ВеселоДо коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":
мурзилкаМетрото е в едни други почвени хоризонти, пък и си е дупка, естествено че ще се наводни, я колко чекмеджета е напълнило, даже аз не знам.
Маршалов
Рейтинг: 142 ВеселоДо коментар [#61] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
мурзилкаХахаха, мойшето пак спомена с уважение сифилистикът на третия райх и луковците му напукаха плюсовете.
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноРазбира се, че Фандъкова е най-успешният кмет. Пиян, не пиян, но някой трезвен да посочи по-успешния от нея. Трябва или да е Янчулев, или Софиянски. Вярно, Софиянски ляга добре и на десните, и на левите, когато оплячкосваха София по едноименния модел. Може би Софиянски,а? С тапията от съда, че не е крадец. Това за "Кмет в сянка". Съдиха го. Не бил крал.
daskal1
Рейтинг: 3495 ВеселоДо коментар [#31] от "Martin Ivanov":
Май наистина е прав "падрино" за българското образование след като за вас "даскал" и "даскалица" са обидни думи.
Нали става въпрос за кметицата, която с партийните си другари обезобразява София от години,и пълни джобовете комуто трябва а вие само подсмърчате и се репчите анонимно? Кметицата която отдавна не е "даскалица", мунчовци и присъединили се...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 РазстроеноДо коментар [#74] от "nik_77.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Саше саше, защо забрави бойко ти?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#75] от "daskal1":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не го приемай лично.
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноПравилно, "Кмет в сянка". Борисов, разбира се. Той строши модела "Софиянски". Проправи пътя на Фандъкова. Тя е жена, все пак. За тази мисия подходящ бе Борисов. Да разтури мафиотското кълбо. Помни се как го дадоха в един репортаж, когато започна с околовръстната магистрала. В ефир някакви му обясняваха, как трябвало отчуждения, как не могло току така да влизат в имотите. Което си бяха класическите врътки. А той - пускайте булдозерите! Сега вейкате ли се от Бояна до Тракия по образцов европейски път? Вейкате се. Едно мерси за Борисов ще ви се откъсне ли от сърцето? Няма? С изровения междуселски път ви беше по-добре?
patrokalche
Рейтинг: 382 РазстроеноГледайки снимките ми иде да заплача!
Преди няколко години видях в краен квартал на Инсбурк, Австрия (за тези, които не знаят къде се намира този град) как се прави релсов път.
Нямате си напредстава колко специални слоя има под релсите, а самите релси и траверси се замерват с лазери и фиксират с вискотехолгични инструменти за да няма усуквания и деформации след първата зима.
Трасето приличаше не на бъдещ релсов път а на основи за високотехнолгична сграда.
Това което се вижда от тези сникми в София е бетон и треверси върху него!
Това е шега!
patrokalche
Рейтинг: 382 РазстроеноДа добавя, че трамвая в Инсбурк е също уникално безшумен, явно поради специланите слоеве под релсите.
UJC4040
Рейтинг: 575 НеутралноРазликата между Фандъкова и предишните хайдуци е голяма!
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.При Фандъкова се изсипа златен европейски дъжд!
И колкото и да се краде, се вършеше и работа!
А че Баце посвърши туй-онуй, за да се прехвърли от малкия кокал на големия, спор няма!
Като опитен мафиот, той разпределяше, щедро, и на всички!
На партийците повечко, но и опозицията намазваше. Нинова беше беззъба опозиция толкова години!
А и ДПС се правеше на опозиция. Сега се залюбиха открито, че толкова време по кьошетета, вече се не трае!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 1463 Весело😀За другите-не знам дали си имат представа "колко специални слоя има под релсите"😀
Моя милост ИМА представа (бегла, щото не съм им чел австрийските спесификации)😀
Има една аксиома в подобни обекти: Да го построиш ЕДИН ПЪТ ПРАВИЛНО струва по евтино от колкото да го поправяш, АКО като те сгащят че си тарикатсттвал😀!
Гледах с мойте 'убави черни очи ремонтът на бул' Прага между 5те кюшета и Бул' Славейков, преди 6-7 г (живеех на Доспат). И не вЕрвай на видяното-беше галерия от грешки. Резултатите ЦЪФНАХА още след първите дъждове-до 50 % от шахтите за дъждовната вода имаше ЛОКВИ (не локвички)! Щото скарите останаха на проектираното ниво, ама асфалта около тях ХЛЪТНА щото слоевете под него бяха недостатъчни/от калпав мат'рял и недостатъчно трамбовани ! Имаше и не малко хлътнатини по бордюрите, по тротоарте и разбира се по трасето на булеварда.
До коментар [#79] от "patrokalche":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#78] от "nik_77.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Откраднаха имотите на хората.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#83] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Помниш ли как тогава бранеше "майсторите" от моите критики?
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноНаправи я, направи я магистралата от Бояна до Тракия. Направи и т.н. северна тангента. Свързвайки три магистрали - Струма, Люлин, Хемус. А вече и по източната отсечка, и тя като магистрала - с Тракия. Комитова май се гласи за кметица. Ако Фандъкова се откаже от калните борби за нов мандат, нищо чудно да я огрее. Извадихте ли късмет с Борисов и Фандъкова до тук? Извадихте. Щото идва Комитова.Току виж затворила пръстена за ревизия.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 1463 Весело😀😀😀WHO, ME?!?😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Я дай линк към мой коментар където съм бранил "майсторите", АМ😀?!?
Помня обаче друго-няколко пъти те питах да посочиш 5 (ПЕТ) конкретни грешки от една снимка, вместо да 'араламбиш в твоя нов (тогава де) антигерберски стил, така и не получих отговор😀
До коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3703 ВеселоДо коментар [#86] от "nik_77.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко струва според теб земята под Южнта дъга?
Борис
Рейтинг: 1283 НеутралноТипично по гербаджийски. Гешефтурата няма ли да се самосезира и да извика на разпит кметицата?
🇧🇬🇺🇦nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноКомитова само да беше, на ръце да я носиш. Цялата шайка взела властта, е с нейния манталитет. Сложиха кръст на метролинията през Слатина до Арена Армеец и връзка с цариградско шосе до Окръжна болница. Новият транспортен министър е взел парите по европрограмата да купи 35 едноетажни влака и 18 електрически локомотива, интермодален терминал в Русе, изграждане на железопътен възел Горна Оряховица /какво му е лошото на сегашния?/ С което само от комисионите за вагоните и локомотивите ще избие дарението си за Продължаваме промяната. Тъй, че отрязаха на Фандъкова метрото до Цариградско шосе. И без Комитова. Интересно кой ще се вози в двуетажните влакове, като и едноетажните пътуват полупразни.
nik_77.
Рейтинг: 1778 НеутралноНе за 35 едноетажни, а за 35 двуетажни влакови композиции щели да похарчат част от парите за метрото до Цариградско шосе.