Даниел Лорер: Законодателният спринт на ДПС е изцяло неуместен

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (166)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    ДПС и законодателство

  2. 2 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Неутрално

    Тоя Маняк сформира ли вече екип? Почнаха ли да работят

  3. 3 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    Някой знае ли този господин, освен, че командва водопад, друго какво работи?

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    В “Сега” са го казали най-добре:

    https://youtu.be/-UmsJvZtIv8

    Корпорацията нервничи, защото слугата вече не е дори депутат, Цацата го изритаха позорно от КОНПИ, Каскетя си търси кашон да си изнесе нещата от бюрото, джипът е на трупчета със свалени колела, белия кон го свариха на туткал в екарисажа - цялата кула от карти се разпадна…

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на chichka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2612 Весело

    Тоя Маняк сформира ли вече екип? Почнаха ли да работят
    —цитат от коментар 2 на Niko Kostantinov


    Схемата им е готова от година, само чакат да дойдат европарите....

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  7. 7 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2300 Весело

    До коментар [#3] от "wwwtoчkacom":

    Водопад водопад ама за 9 милиарда... Ама интересно умно-красивите що така яростно са против разследване на златните паспорти? Хем да заковат тия архиподлеци от ДПС, ммм? Що така някой подозира ли?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  8. 8 Профил на doctor.no
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на Преkрояваме Парцалите
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    САЩ санкционираха депутата му Делян Пеевски по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти. ....... Бре, бре Лорер създаде новина.....той знаел точно защо САЩ санкционирали Пеевски ???? А сега да го докаже и да каже от къде го знае и категорично го твърди.......хахаха.......

  11. 11 Профил на Daria
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 810 Неутрално

    ДПС просто се чуди за какво да се хване, за да забави разследванията срещу тези, на които плаща, и спирането на всякакви парични потоци които ги подхранват.

    "Движението" е политическото крило на тежката организирана престъпност у нас, и проводник на разнородни антибългарски интереси.
    Всякакви техни инициативи трябва просто да се игнорират, без обсъждане и обяснения.

  13. 13 Профил на Santos
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#3] от "wwwtoчkacom":Водопад водопад ама за 9 милиарда... Ама интересно умно-красивите що така яростно са против разследване на златните паспорти? Хем да заковат тия архиподлеци от ДПС, ммм? Що така някой подозира ли?
    —цитат от коментар 7 на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников


    А кой внесе този закон ???

    И не , не сме против разследване

    Но опредлено забравихте , че ДПС с подкрепата на ГЕРБ приеха закона

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#8] от "doctor.no":

    “Това и че ударна група на ГРУ взрувава складове и трови с новичок български граждани е достаъчно доказателство, че ГЕР/ДПС са предали държавата на Путин.”

    Затова Облия се е гипсирал от страх и циври, че Кирчо и Кокорчо искали да избият “цвета на нацията”.

    Пейо, Влади, Каскетя, Джоре Бърдоквата, Вълка, братя Гелови, Иван Пилето, Пепи Еврото - “цвят” на нацията…

    Да повърне човек.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#13] от "Santos":

    …то пък вие с белия хакер ,,утрепахте рибата”… от иновации

  17. 17 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#13] от "Santos":


    По ,,вашия” план за ,,възстановяване” пари вече хич не чакайте…

  18. 18 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2300 Весело

    До коментар [#14] от "nessarox":

    Ми добре разследвайте . Знам че много искате... Ма нямате желание.

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  19. 19 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    ДПС просто се чуди за какво да се хване, за да забави разследванията срещу тези, на които плаща, и спирането на всякакви парични потоци които ги подхранват."Движението" е политическото крило на тежката организирана престъпност у нас, и проводник на разнородни антибългарски интереси. Всякакви техни инициативи трябва просто да се игнорират, без обсъждане и обяснения.
    —цитат от коментар 12 на Ментор


    Ne само ДПС СЕ опитват да шишалкавят

    ГЕРБ са задали над 300 въпроса само за ден към новата администрация. Предимно елементарни, безсмислени донякъде въпроси. Отговорите не носят информация, но администрацията ще загуби много време, докато даже и формално отговори на всичко.
    За пръв път сме свидетели на класическа DDoS атака, известна още като Атака за отказ на услуги. Но пренесена от виртуалния в реалния свят. И атакуваща реалната администрация.
    Какво представля DDoS-атаката ли? Ето класическа дефиниция: Зловреден софтуер от много посоки едновременно засипва една платформа с огромно количество запитвания, за да я блокира, и тя да стане недостъпна за всеки, включително за нормалните потребители. И потребителите виждат, че платформата не работи и я хейтят, без да знаят, че зловредният софтуер е направил всичко това.
    Днес ГЕРБ са задали 300 въпроса. Утре ще зададат 3000. Нищо не им пречи след два дена да зададат и 300 000. И ако някой обикновен човек се опита да получи отговор или решение от администрацията, няма да получи нищо или ще го получи с огромно закъснение, защото администрацията е заета да отговаря на безсмислените въпроси. Както и не може да се мисли по реформи, по промени, по компенсации, по нови закони, по нищо. И хората ще се питат защо новите управляващи нищо не правят.
    Да, това е поведение на зловреден софтуер. Който целенасочено съсипва администрацията, институциите, медиите, нормалния разговор в обществото и политиката. Който пречи на държавата да си върши работата. Който пречи на хората да живеят спокойно. Без да го интересува какво ще струва това на всички нас. И на страната. Само защото иска да поеме контрол.
    Един съвременен Нерон, истерично хилещ се сред руините на горящята и разкъсаната ни от кризи страна.
    Срамно.
    Спокоен ден!

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  20. 20 Профил на chichka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на Resurrection
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    До коментар [#13] от "Santos":


    Вас какво ви интересува. Пари в плана за вас няма.

  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#19] от "nessarox":

    “ГЕРБ са задали над 300 въпроса само за ден към новата администрация. Предимно елементарни, безсмислени донякъде въпроси. Отговорите не носят информация, но администрацията ще загуби много време, докато даже и формално отговори на всичко.”

    Това е тактиката на руските хакери, които блокират информационни сайтове, като ги атакуват с армии ботове.

    Корпорацията се учи от Путин, както Гешев и Цацата - от Юрий Чайка.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5322 Неутрално

    До коментар [#19] от "nessarox":

    Някой едва ли все още се съмнява, че ГЕРБ и ДПС са в една лодка!

  25. 25 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#24] от "vassilun":

    ..да потъват!..

  26. 26 Профил на doctor.no
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Santos
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#14] от "nessarox":Ми добре разследвайте . Знам че много искате... Ма нямате желание.
    —цитат от коментар 18 на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников


    О . не се съмнявайте , че ще се разследва, независимо от опитите да блокирате с безмислени въпроси .
    И единственото сигурно е, че за ГЕРБ/ ДПС няма да има пари повече
    Било ,каквото било

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  29. 29 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#19] от "nessarox":

    Прав си. Вместо само ДПС, трябваше да използвам ДПС-ГЕРБ.
    Двете са на практика неотличими, ГЕРБ е притурка на ДПС.

  30. 30 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#19] от "nessarox":Някой едва ли все още се съмнява, че ГЕРБ и ДПС са в една лодка!
    —цитат от коментар 24 на vassilun


    Някой едва ли все още се съмнява, че БСП и ДеБъ са в една лодка!

  31. 31 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#27] от "Santos":

    Ти недей сега ми праща Ицо на снимките, щото не в неговото чекмедже ги намериха а в едно друго…

  32. 32 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    """""движението трябва да "се отърси от хората, обвинени в корупция в особено големи размери от "нашите партньори" отвъд океана.""""" ............. обвинени в корупция, или санкционирани без обвинение ? Ако Русия или Китай или който и да е, теб те санкционират тва доказателство ли е за престъпление, или пък може би е обвинение а умник така ли ?...... "В психологията" какво пише по темата "катарзния", че можеш да обвиняваш някой без доказателства ? ...... що не вземем направо в затвора да го вкараме Пеевски, без съд и присъда.....ми да щом са казали "нашите партньори"....... малоумна пасмина сте ей , продажна и нагла.....

  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ментор":

    “Прав си. Вместо само ДПС, трябваше да използвам ДПС-ГЕРБ.
    Двете са на практика неотличими, ГЕРБ е притурка на ДПС.”

    ДПС и ГЕРБ бяха създадени от едни и същи дизайнерски бюра на ДС/КГБ, за да помогнат на Москва да овладее цялото политическо пространство - от крайнолевите комунисти на Костя Копейкин до фашизоидите на Марешки и Валери Симеонов.

    В този промосковски тюрлюгювеч ченгетата на ДПС бяха етикетирани за “либерали”, а представителите на уличната престъпност от бившото СИК, преименувано в ГЕРБ - за “десни”.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на mun4o
    mun4o
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Тоя още ли е на свобода?

  35. 35 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ментор":

    При тях е симбиоза....без симбиозата са мъртви...++++++

  36. 36 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1792 Любопитно

    До коментар [#27] от "Santos":Ти недей сега ми праща Ицо на снимките, щото не в неговото чекмедже ги намериха а в едно друго…
    —цитат от коментар 31 на Resurrection


    Да де, нали от тези сложиха там, в чекмеджето! На същите снимки, на които няма, повтарям специално за теб – НЯМА НИТО ЕДНА СНИМКА НА БАЦЕ ЗАЕДНО С ПАЧКИТЕ! Ясно ли ти е или да ти го нарисувам? Евтините манипулации от учебника на Дзерджински, Феликс Едмундович, не вървят 100 години след него! Да бяхте измислили нещо по-оригинално! Какво, да не би да ни кажеш, че снимката, която ти изпращам, е фотомонтаж? Те, Ицката с йокозуна Ивояма, какво държат, според теб? Японски йени, така ли?

  37. 37 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#1] от "Resurrection":

    Липсва удивителният знак накрая. Това е оксиморон. Крадците от ДПС са наметнали овчи кожи и проблейват. Но под овчите кожи се показват вълчите муцуни.

  38. 38 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    Че то ако Пеевски е санкциониран по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти както твърди Лорер, то съвсем е неоснователно. Усеща ли се тоя умник ?......

  39. 39 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#33] от "Norman Granz":

    Да – така е. Правилно е да се използува абревиатурата ДПС-ГЕРБ. Или ГЕРБ-ДПС, което е едно и също.

  40. 40 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#33] от "Norman Granz":

    Точно така е. Едва ли бих могъл да го опиша по-сбито и точно.
    +++

  41. 41 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3356 Любопитно

    Че то ако Пеевски е санкциониран по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти както твърди Лорер, то съвсем е неоснователно. Усеща ли се тоя умник ?......
    —цитат от коментар 38 на MPetr


    Не , не усеща нищо Лорер, защото не е " ако " , а е САНКЦИОНИРАН Пеевски по закона Магнитски

    Схващате ли разликата ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  42. 42 Профил на peen40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#41] от "nessarox":
    Ударението е на """""""за корупция, свързана с покупката на паспорти"""" както твърди категорично Лорерчо ! .......за неразбралите пояснявам колега ....... сега спокойно могат да го призоват в прокуратурата за обяснения.......

  44. 44 Профил на frankie...says
    frankie...says
    Рейтинг: 422 Весело

    Да, ненагледна, разбра се, че онази „Мата Хари“ е взела пачките от тези дрОгаре и мореплаватели - https://tribune.bg/uploads/articles/big/articles__e4032b8c6c7339bfd79464d806189f7f.jpg?v=1 – щото те са производителите им! Ти виж какво става с Мата Хари на Кире, че е натрупала едни кюлчета, по-големи от тези на Баце! Що така, а? Не е имало по-малки? Почваш ли да разследваш?
    —цитат от коментар 27 на Santos


    Колкото и да се напъваш, по-разследваш дудук няма да станеш. Отнеми малко газта.

  45. 45 Профил на frankie...says
    frankie...says
    Рейтинг: 422 Весело

    """""движението трябва да "се отърси от хората, обвинени в корупция в особено големи размери от "нашите партньори" отвъд океана.""""" ............. обвинени в корупция, или санкционирани без обвинение ? Ако Русия или Китай или който и да е, теб те санкционират тва доказателство ли е за престъпление, или пък може би е обвинение а умник така ли ?...... "В психологията" какво пише по темата "катарзния", че можеш да обвиняваш някой без доказателства ? ...... що не вземем направо в затвора да го вкараме Пеевски, без съд и присъда.....ми да щом са казали "нашите партньори"....... малоумна пасмина сте ей , продажна и нагла.....
    —цитат от коментар 32 на MPetr


    Така е брат, нарочи ли те олигарха и медиен монопилист Прокопиев - спукана ти е работата. И се ориентирвай о'време брат, че в Китай вече не вземет, скоро може и в Русия да не вземат.

  46. 46 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#27] от "Santos":

    тези дрОгаре и мореплаватели - https://tribune.bg/uploads/articles/big/articles__e4032b8c6c7339bfd79464d806189f7f.jpg?v=1 това да не са хонорарите на артистите?

  47. 47 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#3] от "wwwtoчkacom":

    Толкова начетен, толкова интелигентен, успял, а първата му работа да набута цялото си семейство на държавна хранилка, щото иначе никой никъде не ще да ги вземе....

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  48. 48 Профил на chichka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    ехният законодателен спринт е изцяло неуместен. Всичко, което ДПС правят в наши дни е безмислено, защото е можело да бъде свършено отдавна. Вече никой не вярва на техните намерения", каза Лорер.

    Наглостта достига нови измерения. Какво прави една партия в НС, избрана на редовни избори, изобщо не е проблем кумеца на премиера. Кой вярва или не вярва на ДПС, също не е негова работа. Да говори от името на всички е просто част наглостта на ПП.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  50. 50 Профил на Santos
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  51. 51 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    САЩ санкционираха депутата му Делян Пеевски по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти. ....... Бре, бре Лорер създаде новина.....той знаел точно защо САЩ санкционирали Пеевски ???? А сега да го докаже и да каже от къде го знае и категорично го твърди.......хахаха.......
    —цитат от коментар 10 на MPetr


    Струва ми се, че точно теб скоро те съветвах да четеш повече. В случая или не си чел или се правиш като твоя бойко на луд. Точно това, което казва Лорер, а именно участието на Пееф в продажбата на паспорти е причината за санкциите по "Магнитски" И това се знае още от налагането им. И Лорер е прав, лошото е че има такива тролове като теб, които нанасят вреди на България и българския народ.

  52. 52 Профил на Santos
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    Лорер отговори, че движението трябва да "се отърси от хората, обвинени в корупция в особено големи размери от нашите партньори отвъд океана. Това би показало че наистина разбират мащаба на проблема, който са създали".

    Хубаво ще е ако Лорелай обясни първо на кумеца си, че да правиш списъци с хора и да ги обвиняваш, че са престъпници е .. обикновено набеждаване. Още по-хубаво ще е, да му обясни, че да инструктира службите да арестуват максимално бързо, изобщо не е присъщо на нормална демократична държава.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  54. 54 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 646 Неутрално

    По информация на bird"Руски топ банкери са сред новоизпечените българи получили златни паспорти чрез инвестиции. Това са Дмитрий Кушаев – директор на Credit Suisse Москва, Роман Нагаев – бивш директор инвестиционно банкиране на руската банка ВТБ Капитал, и Игор Финогенов – бивш директор на Евразийската банка за развитие и близък до властта, за което свидетелстват снимките му с бившия президент и премиер на Русия Дмитрий Медведев.Проверка в Имотния регистър показва, че Кушаев, Нагаев и Финогенов не притежават имоти в България, а проверка в Търговския регистър показва, че не притежават и не управляват фирми, тоест не са инвестирали в реалната икономика, а вероятно са закупили ДЦК или са внесли пари на влог в българска банка, каквито възможности дава законът за българското гражданство.Българин – топ банкер близък до руската властИгор Финогенов е председател на управителния съвет на Евразийска банка за развитие от 2006 до 2015 г., като преди това е бил помощник на Министъра на финансите на Русия и банкер в други банки. Според страницата му в Уикипедия от 2015 г. е съветник на президента на руската Търговско-промишлена палата и член на съвета на чуждестранните инвеститори към Президента на Казахстан.Финогенов получава българския си паспорт и става български гражданин с указ 77 от 04.06.2020 г. по преписка номер 23961/2018. Към днешна дата той не притежава и не управлява фирми в България, не притежава и имоти.Българин – директор на Credit Suisse МоскваДмитрий Кушаев става главен изпълнителен директор на Credit Suisse Москва през 2016 г., а през 2021 г. е преизбран като член на съвета на директорите на банката. Когато получава българския си паспорт е служител на швейцарската банка в Русия. Кушаев става български гражданин с указ 26 от 12.03.2021 г. по преписка номер 7361/2019. Към днешна дата той не притежава и не управлява фирми в България, не притежава и имоти.Българин – бивш директор в руската ВТБ КапиталРоман Нагаев, възпитаник на Харвард, е бивш директор инвестиционно банкиране на руската банка ВТБ Капитал. Банката е известна с прозвището „банка на Путин“ и в България е представлявана от бившия финансов министър Милен Велчев.Паралелно с кариерата си във ВТБ, Нагаев е назначен в съвета на директорите на Группа ПИК (Первая ипотечная компания), водеща строителна компания в Русия, в която банка ВТБ Капитал е акционер.Не се открива публична информация каква позиция е заемал Нагаев към момента, когато е получил българския си паспорт. Той става български гражданин с указ 5 от 29.01.2018 г., като преписката му е заведена само година по-рано под номер 5368/2017. Към днешна дата той също не притежава и не управлява фирми в България, не притежава и имоти. В Мрежата не се открива негова снимка.БРРД разполага с данни за лицата, получили златни паспорти като инвеститори и прави журналистическо проучване за техните връзки с бизнеса и политиката. В първата статия от поредицата информирахме за златния паспорт на Роман Савушкин, получен когато е бил генерален директор на “Обединена вагонна компания”, структуроопределящо предприятие в Русия."Тандемът ГЕРБ-ДПС и руската връзка. Службите и ПРБ "спят".Освен горното неясно как руски и беларуски граждани са влезли на територията на ЕС в България и са получили работни визи за да строят Турски поток. Още по-фрапантно е, че са охранявани от въоръжени руски командоси.Това и че ударна група на ГРУ взрувава складове и трови с новичок български граждани е достаъчно доказателство, че ГЕР/ДПС са предали държавата на Путин.
    —цитат от коментар 8 на doctor.no


    Остана да уточниш, споменатите укази за гражданство Бойко ли ги подписа или май беше Радев?

  55. 55 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#50] от "Santos":

    Сантос, истински десните хора в България не се вълнуваме от цената на краставиците и олиото Калиакра.

    Май ти си от засегнатите, но ти си знаеш защо.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  56. 56 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    В “Сега” са го казали най-добре:https://youtu.be/-UmsJvZtIv8 Корпорацията нервничи, защото слугата вече не е дори депутат, Цацата го изритаха позорно от КОНПИ, Каскетя си търси кашон да си изнесе нещата от бюрото, джипът е на трупчета със свалени колела, белия кон го свариха на туткал в екарисажа - цялата кула от карти се разпадна…
    —цитат от коментар 4 на Norman Granz


    Грънци, при министъра на растежа освен цените, какво друго расте?

  57. 57 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#36] от "Santos":

    Ха!
    Баце щом го нямало на нито една снимка как знае че точно ,,Мата Хари” му ги е оставила в чекмеджето???
    Звездите ли му говорят?😂

  58. 58 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    Даниел каза :)))) Всеки има право да му вярва. Аз съм скептичен. Да не кажа, че тоя воглаве с премиерчето и министърчето на финансите са пълни ментета. Ама няма да го кажа, по-добре нищо.

  59. 59 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#36] от "Santos":


    А не вие правите ли се на прости или наистина сте си такива?

  60. 60 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално



    САЩ санкционираха депутата му Делян Пеевски по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти. ....... Бре, бре Лорер създаде новина.....той знаел точно защо САЩ санкционирали Пеевски ???? А сега да го докаже и да каже от къде го знае и категорично го твърди.......хахаха.......
    —цитат от коментар 10 на MPetr


    Че то ако Пеевски е санкциониран по закона "Магнитски" за корупция, свързана с покупката на паспорти както твърди Лорер, то съвсем е неоснователно. Усеща ли се тоя умник ?......
    —цитат от коментар 38 на MPetr



    Едно и също нещо го пишеш два пъти. скоро на лекар ходил ли си?

  61. 61 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    "Това са моите принципи, aко не Ви харесват, имам и други"

    Нали знаете на кой десантчик го приписаха това ?

    Доказаха го и когато се прегърнаха с БСП/БКП в името на принципите.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  62. 62 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#42:"peen40"][/quote]

    Петорна е! Защо пропускаш Радев?

  63. 63 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Весело

    До коментар [#50] от "Santos":Сантос, истински десните хора в България не се вълнуваме от цената на краставиците и олиото Калиакра.Май ти си от засегнатите, но ти си знаеш защо.
    —цитат от коментар 55 на Norman Granz


    Пи Ар Грънци Бойко бил от истински десните хора... Е това гьон. Гьонсуратлък.

  64. 64 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2459 Неутрално

    Поредният колорадски бръмбар на барикадата.
    Иманещо гнило около паспортите, което не искат да излезе на бял свят.

  65. 65 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1792 Любопитно

    До коментар [#55] от "Norman Granz":

    Грънчаров, сигурен съм, че „истински десните хора в България не се вълнуваме от цената на краставиците и олиото Калиакра“! Вие се наредихте на държавната софра и сега не ви пука за другите, та ако ще да умират от глад! Ама хората се вълнуват, а когато се развълнуват по-сериозно, гледай тогава да не станеш от „засегнатите“! Че имаше едни преди теб, дето се пъчеха, че „поемат вината само с мезета“, ама после Един отгоре, Който гледа и раздава всекиму полагаемото му се, им го даде! Но ти си смелчага, тези работи не те плашат, нали?

  66. 66 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#65] от "Santos":

    ,,истински десните” се вълнувате само от пачки и кюлчета.
    Разбрахме го!

  67. 67 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#65] от "Santos":

    Хората когато работиха по 12 часа за 350 лв… някои се пъчеха да режат лентички

  68. 68 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ментор":“.......В този промосковски тюрлюгювеч ченгетата на ДПС бяха етикетирани за “либерали”, а представителите на уличната престъпност от бившото СИК, преименувано в ГЕРБ - за “десни”.
    —цитат от коментар 33 на Norman Granz

    Гръци, а в промосковски- решетниковския- КГБ-ския и десарския тюрлюгювеч ДБ, като какви ви етикетираха, катто полезни ...... или?

  69. 69 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#60] от "Uprsport":

    =========Струва ми се, че точно теб скоро те съветвах да четеш повече. В случая или не си чел или се правиш като твоя бойко на луд. Точно това, което казва Лорер, а именно участието на Пееф в продажбата на паспорти е причината за санкциите по "Магнитски"======= съвети не съм ви искал, колега, нали ? Нито съм си позволявал да ви давам ...... А дали е "именно" или "неименно" Лорер могат да го питат в прокуратурата ...... !

  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#65] от "Santos":

    “Вие се наредихте на държавната софра и сега не ви пука за другите, та ако ще да умират от глад!”

    Хехе, доста тъпичко, Сантос.

    За последен път съм се разписал за българска държавна заплата през юли 1990 г.

    А за заплата въобще (израелска) - през октомври 2000 г.

    Ти си тоя, дето се хвалиш, че сериозният ти приятел Щъки бил на държавна слуба като шев на плоскоглавите от София Запад. 😆😆😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#65] от "Santos":


    …други пък си променяха закона за газарта защото от там им помагаха ,,по принцип”…

  72. 72 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Точно това, което казва Лорер, а именно участието на Пееф в продажбата на паспорти е причината за санкциите по "Магнитски" И това се знае още от налагането им.
    —цитат от коментар 51 на Uprsport


    Излагаш се. Пеевски има маса причини да бъде санкциониран. Продажбата на паспорти не може да бъде основна. Нито пък е ясно дали изобщо е в списъка от причини за налагане на санкцията. Мотивите за санкцията никога не са били предоставяни. Лорер наистина измисля новина в случая. Твърдението ти "това се знае още от налагането им" е наистина идиотско.

  73. 73 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#70] от "Norman Granz":

    “шев” >> шеф, разбирасе.

    А “плоскоглавите” е ясно кои са. 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  74. 74 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1792 Любопитно

    До коментар [#66] от "Resurrection":

    Кукло, ти разбра ли откъде го взех този цитат за „истински десните хора в България не се вълнуваме от цената на краставиците и олиото Калиакра“ или си пишеш на олимпийски принцип – само за участието? М? Айде лека нощ, че имам алергия към войнстващата посредственост!

  75. 75 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#74] от "Santos":

    Краставиците ще ги ползвате вие в комбинация с олиото за улеснение..

  76. 76 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#74] от "Santos":

    “Айде лека нощ, че имам алергия към войнстващата посредственост!”

    Лека и от мен, гушни се при Щъки и гледай да намажеш и ти от ония пари, за които го разследва НАП. 😆😆😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  77. 77 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Весело

    До коментар [#76] от "Norman Granz":

    Имал алергия от войнстваща посредственост…
    Ти да видиш

  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#75] от "Resurrection":

    “Краставиците ще ги ползвате вие в комбинация с олиото за улеснение..”

    За какво му е краставица, като си има ММА боец подръка?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#67] от "Resurrection":

    А хората като работеха за 190 лв на 12 ч, някои чупеха бутилки шампанско за първа копка. И така си и остана. Има разлика между първа копка и рязане на лентичка.

  80. 80 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Весело

    До коментар [#70] от "Norman Granz":“шев” >> шеф, разбирасе.А “плоскоглавите” е ясно кои са. 😎
    —цитат от коментар 73 на Norman Granz


    Ясно е кои сте, не го натяквайте :)

  81. 81 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#72:"Vili Jambov"][/quote]

    Както писах на един твой колега това е причината за санкции обявена официално от американските власти. Или не сте обърнали внимание тогава или по някаква друга причина не сте разбрали. Съгласен съм, че пееф трябва да бъде санкциониран и за десетки други зулуми които е нанесъл на човечеството. Когато обявиха санкциите и за мен беше учудващо, че причината са паспортите, защото поне за тях аз не знаех. Но фактите са такива. Сега не ми се търси да намеря официалния текст с който се налагат санкциите на пееф. Лорер не говори глупости, а цитира американското правителство.

  82. 82 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#79] от "nema_labavo":

    Незнам но нормите в автомобилната промишленост 2013-2014- та бяха убийствени..
    800 ръчки за чистачки за един ден…завиваше ти се свят да работиш две дневни и две нощни само с две почивки по половин час

  83. 83 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#50] от "Santos":Сантос, истински десните хора в България не се вълнуваме от цената на краставиците и олиото Калиакра.Май ти си от засегнатите, но ти си знаеш защо.
    —цитат от коментар 55 на Norman Granz


    Грънци, от кога станахте истинските десни? Не бехте ли автентичната десница?
    Видехме ви интересите Гърнец, хванахте се на решетестото хоро и вече нищо друго не ви вълнува. Май ти си от заблажилите?

  84. 84 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3253 Неутрално

    Поредният колорадски бръмбар на барикадата.Иманещо гнило около паспортите, което не искат да излезе на бял свят.
    —цитат от коментар 64 на kaiser


    Ето за това става въпрос. Хунтата изпадна в паника, че в законопроекта на ДПС има точка, ДАНС да разследва всички дадени паспорти:кой, как , защо, срещу какво. Сега, от девет баира вода ще носят, за да ни разправят, как това не трябва да се приеме, щото било предложено от депесарите. Хубаво, предложете го вие тогава, що не го правите?

  85. 85 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ментор":“Прав си. Вместо само ДПС, трябваше да използвам ДПС-ГЕРБ. Двете са на практика неотличими, ГЕРБ е притурка на ДПС.”ДПС и ГЕРБ бяха създадени от едни и същи дизайнерски бюра на ДС/КГБ, за да помогнат на Москва да овладее цялото политическо пространство - от крайнолевите комунисти на Костя Копейкин до фашизоидите на Марешки и Валери Симеонов.В този промосковски тюрлюгювеч ченгетата на ДПС бяха етикетирани за “либерали”, а представителите на уличната престъпност от бившото СИК, преименувано в ГЕРБ - за “десни”.
    —цитат от коментар 33 на Norman Granz


    Ей, док, извинявай Грънци, на времето мама му на Ицето Бойкекиев, ако не беше извадила Доган от затвора, сега нямаше да ви четем тъпотиите, а и Ицето нямаше да бъде храбрия лодкар.

  86. 86 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#72:"Vili Jambov"][/quote]

    "Именно с Пеевски е свързан и Илко Желязков. За него се посочва, че той е предлагал подкупи за информация, която е предоставял на Делян Пеевски. В замяна Желязков е имал грижата лицата, приели предложението му, да бъдат назначени на влиятелни длъжности и е осигурявал месечен подкуп. Посочва се и схема за продажба на български документи."

    Това е от 2 юни 2021г.

  87. 87 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#82] от "Resurrection":

    Да, това е проблем. Като няма работа си е евало мамата. Като има работа е много тежка. Сложно е.

  88. 88 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3253 Неутрално

    До коментар [#81] от "Uprsport":

    Пеевски и ДПС искат Да разследва всичко около тия паспорти, Лорер и хунтата не искат. Това как си го обясняваш?

  89. 89 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#72:"Vili Jambov"][/quote]

    И тук без редакторска намеса:
    https://dariknews.bg/novini/bylgariia/sasht-sankcionira-bozhkov-peevski-zheliazkov-i-64-firmi-2272357

  90. 90 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#65] от "Santos":“..Хехе, доста тъпичко, Сантос.За последен път съм се разписал за българска държавна заплата през юли 1990 г.. 😆😆
    —цитат от коментар 70 на Norman Granz

    Тогава ли се пенсионира от ДС? Точно по това време ви деполитизираха.

  91. 91 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1054 Весело

    [quote#72:"Vili Jambov"]
    —цитат от коментар 81 на Uprsport
    Когато обявиха санкциите и за мен беше учудващо, че причината са паспортите, защото поне за тях аз не знаех. Но фактите са такива. Сега не ми се търси да намеря официалния текст с който се налагат санкциите на пееф. [/quote]

    Не ти се търси текста, в който за причина на санкцията е обявена продажбата на паспорти? :)

    Защо ли не съм учуден? И аз не бих търсил. Такъв текст не съществува. В нашата вселена пона. Айде лека.

  92. 92 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#87] от "nema_labavo":

    Изобщо не е сложно!
    Сложно е само когато има закони но не евават да ги спазват.
    В ук работиш на час за 10£( това е най-минималното!!!), но като влезеш в хранителния магазин в 16:30 и за 7-8 £ си напълнил две торби с храна за цяла неделя.
    А в Бг за един час изработваш 3.00-3.50( по МРЗ) и за колко време ти стигат?

  93. 93 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    До коментар [#81] от "Uprsport":Пеевски и ДПС искат Да разследва всичко около тия паспорти, Лорер и хунтата не искат. Това как си го обясняваш?
    —цитат от коментар 88 на uvtest


    Периода е преди тези които наричаш хунтата, Връзка с центъра поддържаш ли? Става въпрос за 2015-2021 години.

  94. 94 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#90] от "4ort":

    Тия "пичове" от ДС се пенсионират само на хартия. Реално си работят до край.

  95. 95 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#91:"Vili Jambov"][/quote]

    Виж в 89. Там съм ти пратил, ти пишеш след това. не ти е угодно да четеш може би?

  96. 96 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#81] от "Uprsport":
    Ало, съветника със съветите ! ...... Кои са санкционираните от САЩ и какви са причините за всеки един: Пеевски:
    """'''' В мотивите за санкционирането му се посочва, че „регулярно е участвал в корупция, като си е служил с търговия с влияние и подкупи, за да се защити от обществен контрол и за да упражнява контрол върху ключови институции и сектори в българското общество“

    В изявлението на финансовото министерство на САЩ пише също, по време на местните избори на 27 октомври 2019 г. Пеевски „се е договарял с политици да им осигури политическа подкрепа и положително медийно отразяване в замяна на защита от наказателно разследване.“

    Финансовото министерство на САЩ санкционира шест дружества, притежавани или контролирани от Пеевски - „ИНТ“ ЕООД и „ИНТРЪСТ“ ЕАД и свързаните с тях „БМ СИСТЕМС“ ЕАД, „ИНТ ИНВЕСТ“ ЕООД, „ИНТТРАФИК“ ЕООД и „РИЪЛ ИСТЕЙТС ИНТ“ ЕООД."'"'"" https://www.svobodnaevropa.bg/a/31287266.html

  97. 97 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#91:"Vili Jambov"][/quote]

    И в 86, ако това в 89 ти е дълго.

  98. 98 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    До коментар [#2] от "Niko Kostantinov":

    Тоя Маняк сформира ли вече екип? Почнаха ли да работят

    Този въпрос Какво общо има със златните паспорти?
    Май пишеш за да се намираш на работа.

  99. 99 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3253 Неутрално

    До коментар [#93] от "Uprsport":

    Явно съм ти задал много сложен въпрос, затова не си го разбрал. Ще опитам така. ДПС иска ДАНС за разследва всичко по паспортите, НЕЗАВИСИМО ОТ ПЕРИОДА НА ИЗДАВАНЕТО ИМ.. Хунтата отказва. Защо , според теб, отказва.

  100. 99 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#92] от "Resurrection":

    Офффф, ми ходи в УК. Не като турист, ходи да поработиш. Стига туристически примери.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK