Още вчера беше затворен булевардът. Но поне са сложили жици за тролеите, защото преди - като правеха последната засега станция - беше безумно как сваляха жартиерите и после ги закачаха.
Да не протече пак от реката в метрото, както стана преди време при станция Х.Димитър?
И явно са се отказали да вържат метрото от третия диаметър с летището. Ако от Левски-Г искат да отидат с градския до летището май ще трябва да пътуват през центъра и Младост. Вместо да се направи един ринг.
"Парите ще дойдат по Плана за възстановяване и устойчивост, но "започваме с пари от общинския бюджет, за да не се забавя строителството", поясни кметът Йорданка Фандъкова."
По - добре Фандъкова да не се надява на плана за възстановяване,поне докато Кирил и Асен са на власт!!!
Без коментар за "експертите" на Столична община. Те дори и имената не могат да направят като хората - в югозападния край на третата линия (откъм Македония) - станция Мизия. Откъм Мизия, на североизток - станция Тракия... Да я бяха кръстили Бесарабия, нали там има такава улица.
И другото: "На въпрос на "Дневник" дали този път всичко е проучено, инж. Братоев обясни, че и тогава и сега са извършени такива проучвания, но в новия участък няма река, а само подземни води. "На другия участък проучванията бяха от шведска и чешка фирма, сега тук работиха български и се надяваме да няма изненади", пожела си Братоев."
ИЗНЕНАДА! - новия участък минава покрай река Перловска и под река Слатинска.
Планът за възстановяване предвиждаше да даде 140 милиона евро по-малко на София за метро, щото дори и в Брюксел виждат, че има далеч по-важни неща за правене. Кирил веднага й ги даде още на следващия ден от държавния бюджет, обаче.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dedoliben
Рейтинг: 1609 НеутралноМетрото Донро да не дава Господ да го ползваме за друго.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIМо дори и тогава май в България читаво Бомбоубежище е само то.
soldierism
Рейтинг: 544 НеутралноДобър проект, дано да го видим реализиран в най-скоро време.
лизард
Рейтинг: 475 НеутралноОще вчера беше затворен булевардът. Но поне са сложили жици за тролеите, защото преди - като правеха последната засега станция - беше безумно как сваляха жартиерите и после ги закачаха.
nema_labavo
Рейтинг: 1239 НеутралноИ нашата улица ще изгрее слънце. Ще потърпим до тогава.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5477 НеутралноДано да е качествено.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевПипера е много лют
Рейтинг: 605 НеутралноФандъчка вместо да се пъчи, да подава оставка.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUweb_2.0_vs._dc
Рейтинг: 984 НеутралноДа се снима Фандъкова и да си подава оставката.
doroteus
Рейтинг: 1353 НеутралноПрави сте ама НЕ СЪВСЕМ .......Ролкови кънки купихте ли си , за да се придвижвате "по зелено " , т.е."екологично " ?????
Иначе - ко прайм ?
stedim
Рейтинг: 1791 НеутралноМетрото е едно от най–добрите неща на София в най–ново време.
Vasil Raev
Рейтинг: 903 НеутралноКак ще строите метро без Борисов? Това беше неговата гордост. Кой сега ще му реже лентичките? Не ви е срам.
lcj441103717
Рейтинг: 370 НеутралноДа не протече пак от реката в метрото, както стана преди време при станция Х.Димитър?
И явно са се отказали да вържат метрото от третия диаметър с летището. Ако от Левски-Г искат да отидат с градския до летището май ще трябва да пътуват през центъра и Младост. Вместо да се направи един ринг.
Just Бахур
Рейтинг: 527 ВеселоТретият метродиаметър трябва да стига до Банкя и диоСледствен арест!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!galina georgieva
Рейтинг: 1689 Неутрално"Парите ще дойдат по Плана за възстановяване и устойчивост, но "започваме с пари от общинския бюджет, за да не се забавя строителството", поясни кметът Йорданка Фандъкова."
По - добре Фандъкова да не се надява на плана за възстановяване,поне докато Кирил и Асен са на власт!!!
moyamillost
Рейтинг: 8 НеутралноБез коментар за "експертите" на Столична община. Те дори и имената не могат да направят като хората - в югозападния край на третата линия (откъм Македония) - станция Мизия. Откъм Мизия, на североизток - станция Тракия... Да я бяха кръстили Бесарабия, нали там има такава улица.
И другото: "На въпрос на "Дневник" дали този път всичко е проучено, инж. Братоев обясни, че и тогава и сега са извършени такива проучвания, но в новия участък няма река, а само подземни води.
"На другия участък проучванията бяха от шведска и чешка фирма, сега тук работиха български и се надяваме да няма изненади", пожела си Братоев."
ИЗНЕНАДА! - новия участък минава покрай река Перловска и под река Слатинска.
Imaginary Friend
Рейтинг: 724 НеутралноНякой разбрал ли е дали и къде по тази отсечка ще се правят буферни паркинги?
Не цъкам плюсове и минуси.До коментар [#13] от "galina georgieva":
Планът за възстановяване предвиждаше да даде 140 милиона евро по-малко на София за метро, щото дори и в Брюксел виждат, че има далеч по-важни неща за правене. Кирил веднага й ги даде още на следващия ден от държавния бюджет, обаче.