Телекомите тихомълком ограничиха достъпа до руски медии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (135)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    "Да бориш пропагандата с цензура е оксиморон!"

  2. 2 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1785 Весело

    112-то място ли?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  3. 3 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 901 Неутрално

    На Гунчева фейсбука ?

  4. 4 Профил на echteliebe
    echteliebe
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Правилна стъпка, но супер закъсняла

  5. 5 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Някой някъде малко е прекалил.

    Pinging lenta.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=1ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128

    Да се бориш за Доброто с ограничения върху Интернет трафика е като да се бориш за девственост със секс. (Барабата ?)

    કટાક્ષ
  6. 6 Профил на Пепелац Киндзадза
    Пепелац Киндзадза
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Демократите, мутрите и олиграсите ни върнаха във времената на БКП, те се излюпиха от там, това е нормално.Цензура и пак цензура.

  7. 7 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Журналистите да ги погнат за обяснения. Ние да не сме Северна Корея, че да блокират без дори да дават обяснение защо.

  8. 8 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 982 Неутрално

    "Това е първият случай, в който българският интернет се цензурира по политически причини и създава опасен прецедент. Филтрирането на определени сайтове до момента беше запазена марка на диктаторски режими. "
    ------
    Не, няма как да приветствам това!!!! Пропаганда се бори с аргументация и изобличаване, не с цензура!

    БЕЗполезен идиот
  9. 9 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#4] от "echteliebe":

    > Правилна стъпка, но супер закъсняла

    Искаш Големия Брат да преценява вместо теб какво е позволено да се чете и какво не е позволено да се чете?

    Премести се в Северна Корея, Китай или Русия.

    કટાક્ષ
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на echteliebe
    echteliebe
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#8] от "virtual brain":

    Не съм съгласен, на повечето хора акъл не можеш да им набиеш в главата

  12. 12 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма ли барем възможност по радиоточките да им се пускат по 2-3 пъти дневно на путинарите песничките за хотят ли руские война и непобедимяата? Че съвесем ще озвереят без това

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  13. 13 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 176 Неутрално

    Историята е неприятна и от принципна гледна точка - ясно е, че голяма част от съдържанието на държавните руски агенции е пропаганда, но цензурирането, първо, е авторитарен инструмент, второ, не може да спре всички канали на информационната война и, трето, често може да доведе до обратен ефект.

    Точно.

    Освен това да блокираш тасс и риа, а пък сайтовете на лнр/днр да са достъпни, е много много тъпо.

  14. 14 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    Това е чудесно...руската пропаганда е тумор.И като такъв няма място в нормалните общества....Русоробите да си гледат Первии канал...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  15. 15 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 446 Неутрално

    A1 за по-лесно направо бяха блокирали всички домейни .RU. Явно доста хора са ги псували защото след няколко дни ги отблокираха. После отново ги блокираха, скоро пак ги отблокираха. Безумие ...

  16. 16 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1785 Весело

    A1 за по-лесно направо бяха блокирали всички домейни .RU. Явно доста хора са ги псували защото след няколко дни ги отблокираха. После отново ги блокираха, скоро пак ги отблокираха. Безумие ...
    —цитат от коментар 15 на moreee


    Никакво безумие, Мустафето грабне телефона и те ги блокират, хората ги напсуват, те почват да разблокират, пак звън от Козяк....абе, мъкаааа...да не си на тяхно място.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  17. 17 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2422 Весело

    До коментар [#6] от "Пепелац Киндзадза":


    До коментар [#7] от "Billy Pilgrim":

    Боли ли?А?Не е цензура а почистване на ефира от вонята носеща се от русоробските "медии"....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  18. 18 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    Сетихте се да го отбележите. Достъпът е спрян поне от две седмици.
    Добре, че има други източници, от които човек директно да се информира,
    че българските медии са живи умрели.

  19. 19 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#11] от "echteliebe":

    > Не съм съгласен, на повечето хора акъл не можеш да им набиеш в главата

    И ти си прав.

    ''Акъл се набива, Томиславе, на умен човек!''

    કટાક્ષ
  20. 20 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Руската пропаганда нищо няма да промени .Целият свят разбра какво представляват руските медии. И кой ли сбъркан мозък иска да ги чете или гледа?

  21. 21 Профил на Martin Marinov
    Martin Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ''Това е първият случай, в който българският интернет се цензурира по политически причини и създава опасен прецедент. Филтрирането на определени сайтове до момента беше запазена марка на диктаторски режими.''

    Осъмнах в диктатура ли днес? Иначе дреме ми за руски медии.

  22. 22 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#16] от "georgievb":

    > Никакво безумие, Мустафето грабне телефона и те ги блокират

    Според мен инициативата идва от Митрофанова. Като прочете поредната публикувана излагация и звънка на свръзката - ако може да спрат временно сайтовете дето са я публикували че не е за пред хората...

    કટાક્ષ
  23. 23 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#18] от "serena":

    > Добре, че има други източници, от които човек директно да се информира,

    Дай линк, да се информираме и ние.

    કટાક્ષ
  24. 24 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Всеки човек трябва да е свободен да си пълне главата с каквато си иска пропаганда. Не е работа нито на телекоми, нито на правителства да решават кое става за четене и кое не.

  25. 25 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 176 Неутрално

    Никакво безумие, Мустафето грабне телефона и те ги блокират, хората ги напсуват, те почват да разблокират, пак звън от Козяк....абе, мъкаааа...да не си на тяхно място.
    —цитат от коментар 16 на georgievb


    Тъй, тъй. Америка ден и нощ си блъска главата, как да пречи на георгиевб да се информира:) Козяците и овчата вълна ги търси в собствената си украса за рамене.

  26. 26 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Ако все пак попаднете на руските телевизионни или сателитни канали ще се отвратите от съдържанието им. Затова си мисля, че ограничаването им е правилно. Има доста зомбирани българи от пропагандата на Путин. Достатъчно ми е да ми лае Копейкин и Гунчева.

    Между другото в Германия има много про-нацистки партии, на които им е забранено да се показват по обществените медии.

  27. 27 Профил на kochoparabellum
    kochoparabellum
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Кой си лега и става с ТАСС и РИА, той сега пищи.

    Споко бе, по друг канал ще си получавате инструкциите и опорките, няма драма.

  28. 28 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 907 Весело

    Като чета кои никове са силно против тази стъпка веднага ми става ясно че е правилна..

  29. 29 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2321 Весело

    Ми то забраненото , винаги по сладко !

    Вместо да му избодат очите на Путя , му изписват веждите ...

  30. 30 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1932 Весело

    До коментар [#5] от "Ан Он":

    И какво общо има 127.0.0.1 с лента.ру?
    лента.ру(81.19.72.32) - пингът е около 72 мс.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  31. 31 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    липсват адресите ria.ru, tass.ru
    —цитат от коментар 0 на др Божанов

    Туй неса адреси, ами домейни. Прочее всички гореописани си се отварят. Ако доставчикът ви филтрира по ДНС, турете вместо неговия 1.1.1.1

  32. 32 Профил на dantscheff
    dantscheff
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Забраната явно е само за мобилния интернет - за телефона ми /А1/ са недостъпни, но за компютъра /Виваком/ няма огранчения - туку-що проверих РИА и ТАСС.
    Което ми изглежда доста безсмилено

  33. 33 Профил на idianata
    idianata
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#11] от "echteliebe":

    Акъла само определена категория хора го "набива".
    Иначе с набиване не става.
    Има хора, които се справят със задачата да образоват и да ограмотяват, без да "набиват" каквото и да е.
    Ако искаш от обкръжението си да е по-просветено, залагаш на такива хора.
    Ако искаш да разчиташ на промити по твой модел мозъци, залагаш на "набиване" и отрязване на достъпа до информация.
    Само, че това последното понякога води до нежелани резултати. Например Путин - промива мозъци, промива мозъци - накрая, в паралелната вселена, не знае какво се случва ...

  34. 34 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Това е първият случай, в който българският интернет се цензурира по политически причини и създава опасен прецедент. Филтрирането на определени сайтове до момента беше запазена марка на диктаторски режими. "------Не, няма как да приветствам това!!!! Пропаганда се бори с аргументация и изобличаване, не с цензура!
    —цитат от коментар 8 на virtual brain


    Това не е първи случай. Помним как Тръмп беше цензуриран в "меката на демокрацията" ..... все повече вървим към нео марксизма, засилване на "правилната" пропаганда и репресии срещу "неправилната".

  35. 35 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Историята е неприятна и от принципна гледна точка - ясно е, че голяма част от съдържанието на държавните руски агенции е пропаганда, но цензурирането, първо, е авторитарен инструмент, второ, не може да спре всички канали на информационната война и, трето, често може да доведе до обратен ефект.Точно.Освен това да блокираш тасс и риа, а пък сайтовете на лнр/днр да са достъпни, е много много тъпо.
    —цитат от коментар 13 на ddd


    Що, политпропът от западните на тема раси, сексуалност и т.н., не е ли също пропаганда ??? Не цели ли същото, като руските - да ни промива мозъците с "правилните ценности" ??

  36. 36 Профил на bursuk5
    bursuk5
    Рейтинг: 226 Неутрално

    На виваком съм и в момента чета на ТАСС Простотията на Медведев колко е подготвена Масква за санкциите... :)

  37. 37 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5204 Гневно

    Дневник, Вконтакте също е блокиран от Виваком и А1. На 19 март се обаждах на оператор и каза, че не знае защо няма достъп.

    Сложих ВПН и си реших проблема.

  38. 38 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1522 Весело

    До коментар [#37] от "Галя Станчева":

    Уж голям фен на единствената проевропейска партия, пък ползва Вконтакте. Как става тая работа?

    Не ме търсете преди обяд
  39. 39 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1522 Весело

    Руската пропаганда в България се лее основно чрез Фейсбук и сайтчета като Втори фронт, интелектуалци като Явор Дачков, Иво Христов, Волгин и т.н. Тия, които четат директно ТАСС, са изключение и са направо интелектуалци. Е, не достатъчно да осъзнаят какви глупости са, но все пак.

    Не ме търсете преди обяд
  40. 40 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1785 Весело

    Тъй, тъй. Америка ден и нощ си блъска главата, как да пречи на георгиевб да се информира:) Козяците и овчата вълна ги търси в собствената си украса за рамене.
    —цитат от коментар 25 на ddd


    Е, като не си блъска главата, защо блокира де що има мнение различно от "правилното"?!?!
    Хахахаха....гиди гиди, лицемери и двуличница са си те, като Кали са от "Стас и Нели"

    "Понятията му за добро и зло също бяха твърде африкански, в резултат на което между учителя и ученика веднъж възникна следният разговор:
    — Кажи ми — попита Стас — какво е това лоша постъпка?
    — Ако някой открадне на Кали крава — отвърна той, като си помисли малко, — това е лоша постъпка.
    — Прекрасно! — извика Стас. — А добра? Този път отговорът дойде без много мислене:
    — Добра, ако Кали открадне крава на някого.
    Стас беше твърде млад, за да забележи, че подобни възгледи за доброто и злото се провъзгласяват и в Европа — и го не само от политиците, но и от цели народи."
    Хенрик Сенкевич

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  41. 41 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ако все пак попаднете на руските телевизионни или сателитни канали ще се отвратите от съдържанието им. Затова си мисля, че ограничаването им е правилно. ......
    —цитат от коментар 26 на evtimvz


    Айде стига. Правих си справка с текущото по Первий Канал и предочитах сам да си преценя нивото на отвращение. Да, пълен отврат и помия са, но при тоталната идеологическа война в момента се наложи да се върна към похватите на обикновенния човек от 40-50 г. назад - от Виетнамската война насам искам да чуя всички страни и сам да си вадя изводите. И бога ми, не съм бъркал в цялостната преценка.
    Така че не искам някакви местни цензури да ми диктуват условията. Е точно това е най-голямата гадост.



    Ciaran
  42. 42 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    "Това е първият случай, в който българският интернет се цензурира по политически причини и създава опасен прецедент. Филтрирането на определени сайтове до момента беше запазена марка на диктаторски режими. "------Не, няма как да приветствам това!!!! Пропаганда се бори с аргументация и изобличаване, не с цензура!
    —цитат от коментар 8 на virtual brain


    Да, с аргументация и изобличаване на лъжите, съгласен съм напълно. Ама лошото е, че асиметрията а пълна. Аргументацията на другата страна отдавна не стига до ушите и очите на руската публика или поне на пребладаващата част от нея. А това е наистина голям проблем и всички ще патим от него. Най-лошото е, че Путинският фашизъм разчита и на това - на свободата на словото в така омразния им Западен свят. Не се свени обаче да го ползва по предназначение, тоест в свой интерес.

  43. 43 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5204 Неутрално

    До коментар [#37] от "Галя Станчева":Уж голям фен на единствената проевропейска партия, пък ползва Вконтакте. Как става тая работа?
    —цитат от коментар 38 на tulup


    Очаквах го :)))))))) Никаква изненада. Точно от конете с капаци.

    Ми представи си, че освен политика, там има и друго - "Вавилон Берлин" например.

    Единствената ми връзка с две приятелки от Украйна и друга - от Латвия е там.

    И една тайна ще издам, защото явно представите ти са крайно ограничени и се свеждат до едно - две имена "Борисов - Гешев".

    Цялото размазване на кремълския кръволок от турците в Сирия го проследих в групи във вконтакте. Не всички бивши съветски републики са фенове на путин, напротив - мразят го в червата.

    Айде дстига толкова образование и просвета и друг път преди да питаш как става, питай какво има там.

  44. 44 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1785 Весело

    Айде стига. Правих си справка с текущото по Первий Канал и предочитах сам да си преценя нивото на отвращение. Да, пълен отврат и помия са, но при тоталната идеологическа война в момента се наложи да се върна към похватите на обикновенния човек от 40-50 г. назад - от Виетнамската война насам искам да чуя всички страни и сам да си вадя изводите. И бога ми, не съм бъркал в цялостната преценка.
    Така че не искам някакви местни цензури да ми диктуват условията. Е точно това е най-голямата гадост.
    —цитат от коментар 41 на ciaran


    Нищо не разбирате вие от демократичен, цивилизован и глобализиран свят, под погледа на всевиждащото око канцнало на пирамидата, изобразена върху всеки долар. Но ще ви налеят акъл в главата, зер.... Ще ми преценявате сами, айде стига, аман от аматьори....Има си профисоналисти, доверете им се какво да мислите... това им е работата.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  45. 45 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5204 Неутрално

    Руската пропаганда в България се лее основно чрез Фейсбук и сайтчета като Втори фронт, интелектуалци като Явор Дачков, Иво Христов, Волгин и т.н. Тия, които четат директно ТАСС, са изключение и са направо интелектуалци. Е, не достатъчно да осъзнаят какви глупости са, но все пак.
    —цитат от коментар 39 на tulup


    И тук си се объркал. Който е чакал войната, за да се информира и да застане на страната на доброто, е за съжаление. Подобна ориентация се формира преди навършване на 18 г. После е късно, а случаят със Земан е по - скоро изключение.

  46. 46 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 548 Неутрално

    http://tass.ru/
    Вие попаднахте на тази страница, защото достъпът до сайта е ограничен поради една от следните причини:
    Изпълнение на разпореждания на Софийски районен съд от 17.06.2013г., 28.06.2013г., 15.07.2013г., 31.07.2013г., 06.08.2013г., 04.09.2013г., 24.09.2013г., 03.10.2013г., 23.10.2013 г., 01.11.2013г., 27.11.2013г., 05.12.2013г., 21.12.2013г., 02.01.2014г., 06.02.2014г., 13.02.2014г., 26.02.2014г., 07.03.2014г., 04.04.2014г., 25.04.2014г., 17.06.2014г., 25.06.2014г., 04.07.2014г., 29.07.2014г., 11.08.2014г., 18.08.2014г., 24.09.2014г., 03.10.2014г., 23.10.2014г., 05.11.2014г., 28.11.2014г., 05.12.2014г., 03.02.2015г., 04.02.2015г., 17.02.2015г., 09.03.2015г., 19.03.2015г., 08.04.2015г., 23.04.2015г., 30.04.2015г., 22.05.2015г., 05.06.2015г., 24.06.2015г., 07.07.2015г., 15.07.2015г., 03.08.2015г., 13.08.2015г., 28.08.2015г., 24.09.2015г., 06.10.2015г., 28.10.2015г., 04.11.2015г., 24.11.2015г., 04.12.2015г., 17.12.2015г., 23.01.2016г., 19.02.2016г., 18.03.2016г., 08.04.2016г., 05.05.2016г., 01.06.2016г. и 10.06.2016г., 06.07.2016 г., 29.07.2016 г., 10.09.2016 г., 10.10.2016 г., 28.10.2016 г., 11.11.2016 г., 01.12.2016 г., 23.12.2016 г., 01.02.2017 г., 22.02.2017 г., 01.03.2017 г., 24.03.2017 г., 04.04.2017 г., 24.04.2017г., 07.05.2017 г., 25.05.2017г., 06.06.2017г., 26.06.2017г., 04.07.2017г., 08.08.2017г., 04.10.2017г., 10.10.2017г., 27.10.2017г. , 03.11.2017г., 22.11.2017г., 19.12.2017г., 25.01.2018г., 07.02.2018г., 22.02.2018г., 02.03.2018г., 16.03.2018г., 05.04.2018г., 03.05.2018г., 08.05.2018г., 18.05.2018г., 07.06.2018г., 22.06.2018г., 06.07.2018г., 01.08.2018г., 03.08.2018г, 17.08.2018г., 27.09.2018г., 05.10.2018г., 29.10.2018г., 02.11.2018г., 19.11.2018г., 10.12.2018г., 17.12.2018г., 25.01.2019г., 07.02.2019г., 22.02.2019г., 01.04.2019г., 12.04.2019г., 20.05.2019г., 03.05.2019г., 26.06.2019г., 01.07.2019г., 06.08.2019г., 07.08.2019г., 18.08.2019г., 02.10.2019г., 29.10.2019г., 03.12.2019г., 02.04.2020г., 09.07.2020г., 21.09.20г., 21.01.21г., 09.04.2021г., 13.09.2021г., 29.10.2021г., 25.02.2022г.

    Tрафикът до сайта е преустановен съгласно заповед на Министерството на вътрешните работи до 25.03.2022 г. включително. Това са интернет адреси, от които са извършвани опити за зловредна намеса в електронни системи или мрежи. Целта е да се гарантира киберсигурността на България.

    Трафикът до сайта е временно преустановен в изпълнение на Регламент (ЕС) 2022/350 и Решение (ОВППС) 2022/351 на Съвета на Европейския съюз от 1 март 2022 година.

    Трафикът до сайта е временно преустановен в изпълнение на Допълнение към уведомлението относно приетия Регламент (ЕС) 2022/350 на Съвета от 1 март 2022 г. за изменение на Регламент (ЕС) No 833/2014 и Решение (ОВППС) 2022/351 на Съвета от 1 март 2022 г. за изменение на Решение 2014/512/ОВППС.

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  47. 47 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5204 Неутрално

    До коментар [#38] от "tulup":

    За да победиш, трябва добре да познаваш врага си, да го наблюдаваш и да изпреварваш ходовете му. Всички грешки относно Русия са резултат от непознаването ѝ. Затова войната за мнозина беше изненада.

  48. 48 Профил на Vasil Raev
    Vasil Raev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това в тъй наречените мн"демократични" държави се нарича ЦЕНЗУРА. Тя пречи на обикновения потребител да види и осмисли и другата гледна точка. Пълнят главите на народа само с тази гледна точка,която управляващите споделят. Ега ти демокрацията.

  49. 49 Профил на giboc_67
    giboc_67
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "Billy Pilgrim":

    Не сме Северна Кореа, а Западен Анадол!
    В Северна Кореа има ясни правила - нямате Интернет, а тук си имаме Велик цензур!
    Добре дошли в 1984! Нямате право да мислите! Ние го правим вместо вас!

  50. 50 Профил на afo08646744
    afo08646744
    Рейтинг: Неутрално

    България се превърна в една напълно превзета от американските служби държава, разграден двор! И нема кой да излезе да каже "блокираме защото така и така...", ами са го наредили като уж недоразумение и всеки вдига рамене, а цензурата си е факт.

  51. 51 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 481 Неутрално

    това не решава проблема задълбочово го , хората които държат на истината винаги намират начин да си набавят неабходимата информация !!! СПОМЕНА МЕ ВРЪЩА ЧЕТИРДЕСЕТ ГОДИНИ НАЗАД КОГАТО ТАЙНИЧКО СИ СЛУШАХМЕ ПО МАЗЕТАТА ДОЙЧЕ ВЕЛЕ И СВОБОДНА ЕВРОПА А ОКОЛО СОФИЯ БЕШЕ ПЪЛНО С ЗАГЛУШИТЕЛНИ СТАНЦИИ , КОИТО ДА ЗАГЛУШАВАТ ИСТИНАТА !!! ВЪРВИМЕ КЪМ ТОТАЛИТАРИЗЪМ И ТО УСИЛЕНО , В МОМЕНТА ЗАПАДА ПРИЛАГА ТОВА КОЕТО ГО ПРИЛАГАХА ПРЕДИ ВРЕМЕ КОМУНИСТИТЕ ТУКА ,

  52. 52 Профил на Bada Bing
    Bada Bing
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Колелото се върти...
    Преди 9-ти са запечатвали късите вълни на радиоапарата на дядо ми - марка Агабалтик, за да не слуша домочадието радио ББС.
    През 80-те години въртях ВЕФ-а настрани за да намаля заглушаването на "вражеските" радиостанции - Свободна Европа, Дойче велле.
    По това време ББС не ги заглушаваха. Тогава си мислех наивно, че цензурата остава в миналото. Но не би.
    Сега трябва да ползвам VPN, ако проявявям интерес към гледна точка, различна от "правилната".

  53. 53 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#30] от "mitko11":

    > И какво общо има 127.0.0.1 с лента.ру?
    > лента.ру(81.19.72.32) - пингът е около 72 мс.

    Вържи се през А1 и ще разбереш.

    કટાક્ષ
  54. 54 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#30] от "mitko11":

    > И какво общо има 127.0.0.1 с лента.ру?

    Явно А1 се бори с**с за девственост.

    --

    ping vesti.ru

    Pinging vesti.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=3ms TTL=128

    ping kommersant.ru

    Pinging kommersant.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=3ms TTL=128

    ping kp.ru

    Pinging kp.ru [178.248.233.143] with 32 bytes of data:
    Reply from 178.248.233.143: bytes=32 time=76ms TTL=51

    ping vm.ru

    Pinging vm.ru [213.135.71.21] with 32 bytes of data:

    કટાક્ષ
  55. 55 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#50] от "afo08646744":

    > България се превърна в една напълно превзета от
    > американските служби държава, разграден двор!

    Че е превзета, превзета е. От 75+ години.

    Само си объркал кои са службите.

    કટાક્ષ
  56. 56 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4274 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    От Прост човек, Томиславе.

    Прост сред прости: Разбирателство.
    Сложни край прост: живо предателство

    До коментар [#19] от "Ан Он":
    До коментар [#11] от "echteliebe":

    > Не съм съгласен, на повечето хора акъл не можеш
    > да им набиеш в главата

    И ти си прав.

    ''Акъл се набива, Томиславе, на умен човек!''

  57. 57 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#31] от "dosetliv":

    > Туй неса адреси, ами домейни. Прочее всички гореописани си се отварят.

    Поне ако си през А1 - в момента- не. Не че ми е мъчно за тях и не че ако изпитам огромна нужда да прочета нещо някъде там няма да намеря начин, но това което забелязах е пълна простотия.

    Може би е някакъв жалък опит да се отчетем пред международната общественост - айде не можем да си позволим да изпратим каски за да не разсърдим Путин, но пък спряхме достъпа до tass.ru

    ping tass.ru

    Pinging tass.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128

    કટાક્ષ
  58. 58 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    Ха-ха-ха!

  59. 59 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4274 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Вэрата ти е била слабичка...
    Отписал си ссср от битността на световния мир.

    До коментар [#52] от "Bada Bing":

    Преди 9-ти са запечатвали късите вълни на радиоапарата на дядо ми - марка Агабалтик, за да не слуша домочадието радио ББС.

    През 80-те години въртях ВЕФ-а настрани за да намаля заглушаването на "вражеските" радиостанции - Свободна Европа, Дойче велле.
    По това време ББС не ги заглушаваха. Тогава си мислех наивно, че цензурата остава в миналото. Но не би.

    Сега трябва да ползвам VPN, ако проявявям интерес към гледна точка, различна от "правилната".

  60. 60 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Малко история относно достоверността на американската пропаганда и как се обяснява: """"" Генералният секретар на външното министерство тази сутрин протестира устно пред легацията от името на своето правителство срещу статии, които твърди, че наскоро са се появили в американската преса, според които:

    ( а )България се съгласи да предприеме агресивни действия срещу Русия.( б )В замяна Германия ще даде на България протекторат над Крим и господстващо положение в Черно море.( в )В България има масови вълнения и правителството екзекутира комунисти, включително депутати комунисти. https://history.state.gov/historicaldocuments/frus1941v01/d353

  61. 61 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Забелязах.
    Затова си инсталирах Яндекс.
    През него няма проблем.
    РТ не бях гледал отдавна.
    Но откакто го блокираха - си го гледам напук - директен лайф през платформата за видео Одисей.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  62. 62 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    > Затова си инсталирах Яндекс.

    Молодець!

    > РТ не бях гледал отдавна. Но откакто го блокираха - си
    > го гледам напук - директен лайф през платформата за видео Одисей.

    Я разкажи какво разправят на 1 април за спец-операцията?

    કટાક્ષ
  63. 63 Профил на Bada Bing
    Bada Bing
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#60] от "MPetr":

    Любопитно! Благодаря за линка.

  64. 64 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Я разкажи какво разправят на 1 април за спец-операцията?

    До коментар [#62] от "Ан Он":

    Руснаците са думнали някакъв хеликоптер, който се мъчил да евакуира някакви западни инструктори от района на Азивстал, по стечение на обстоятвлствата са убили и единия от заместник-командирите на Азов.
    Името си го намери сам - щото не мързи.

    Украинците пък с два хеликоптера са се промъкнали на малка височина у да думнали склад с гориво в Белгород.

    Дреболии, общо взето.

    Важното е, че Лавров е в Индия и мътят някаква схема за плащане без ползване на долара.

    Те така.
    Забит съм в офиса днес, и ми бучи компа на главата, подочувам това-онова.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  65. 65 Профил на Hristiyan Hristov
    Hristiyan Hristov
    Рейтинг: 327 Неутрално

    Руската пропаганда е толкова абсурдна за всеки средностатистически читав човек с критическо мислене, че наличието й всъщност е полезно за него.

    За този, който няма критическо мислене и не може да различи изпражнение от мед е все тая - той е загубена кауза така или иначе.

  66. 66 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1780 Неутрално

    И блокирането на руски сайтове е като пръскачките пред парламента...Това е все едно да забраниш кръчма, като изтриеш адреса от указателя.
    Просто си сложете за DNS сървър 8.8.8.8 и готово...

  67. 67 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Добре, цзензурата работи в интернет. Неприятно ,но факт. Телевизията работи на всички канали. Какво цензурират тогава ?
    Има един въпрос под формата на запитване :
    Кой пусна по Виваком украински пропаганден канал на руски език ?
    Канал 132 .!

  68. 68 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Няма такова нещо с блокирането на руската пропаганда. Телевизионните канали Россия 24 и Россия 1 бълват денонощно по почти всички кабелни оператори. Всяка вечер можете да се насладите на фашиста Соловьов по Россия 1 /с конфискуваното имение на езерото Комо/. Да очакваме ли сега вопли защо италианците се отнесоха тъй с него.

  69. 69 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#63] от "Bada Bing":
    Какви са били ценностите на САЩ на времето след втората световна война и до колко ги изповядват сега ????? ........... 0%
    ============Целите, които преследва в интерес на правителството на Съединените щати, са:

    1Правото на народите да избират и поддържат за себе си без външна намеса вида политически, социални и икономически системи, които желаят, стига да управляват своите дела по такъв начин, че да не застрашават мира и сигурността на другите.2.Равенство на възможностите срещу установяването на политика на изключване в търговията, транзита и търговията; и свобода на договаряне, било чрез правителствени агенции, или чрез частно предприятие, независимо от вида на действащата икономическа система.3.Право на достъп на равноправна и неограничена основа на добросъвестни представители на признатата преса, радио, кинохроника и информационни агенции, ........и т.н. https://history.state.gov/historicaldocuments/frus1945v04/d179

  70. 70 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Цензура няма, нали ? Сега ще ви напиша един сайт, който скоро ще изчезне :

    Steets of Philadelphia.Kensington Avenue.

    А е много интересен. Като ми писне от русофобите, си го гледам. Голям кеф за Големия брат !

  71. 71 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Откъде накъде частни компании ще решават кое да се блокира и кое не? Въпреки, че тези медии не ме интересуват, аз си плащам такса за интернет и в договора ми не е описано, че оператора по свое усмотрение може да ограничава трафика към който сайт си реши. Нали за това има ш*бани закони? Утре може да ми блокират български, американски или други новинарски сайтове, в зависимост от политическата конюктура.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  72. 72 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2084 Весело

    Споко бе хора. Всичко което се публикува в ТАСС, РИА....... веднага го четем в Поглед инфо, в Земя, Факти, Дневник.....
    Ние пак сме заляти от руската пропаганда.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  73. 73 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#17] от "Willy Messerschmitt":

    Лъснаха ви "демократичните" ценности

  74. 74 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Весело

    Цензурата е отвратително нещо, независимо в коя посока е.......... статия относно какво разбира САЩ като ==защитата на „свободния свят“==https://consortiumnews.com/2022/03/25/warnings-for-washington-about-cold-war-2-0/

  75. 75 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    Поне ако си през А1 - в момента- не.
    —цитат от коментар 57 на Ан Он

    Не съм. Ако отваряш etokavkaz.ru или tass.com (хоствани на същия ип адрес) значи те филтрират по днс, ако не - забранили са заявки към ип адреса.

  76. 76 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#64] от "г-н Саранди Говедаров":

    > Важното е, че Лавров е в Индия и мътят някаква схема
    > за плащане без ползване на долара.

    Звучи като плащане в натура, както са го правили едно време.

    Аз ще ти давам по една купчинка ориз на ден а ти ще си даваш благородното продължение на гърба когато ми се прииска да отморя.

    કટાક્ષ
  77. 77 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Весело


    Някой някъде малко е прекалил.Pinging lenta.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=1ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Да се бориш за Доброто с ограничения върху Интернет трафика е като да се бориш за девственост със секс. (Барабата ?)
    —цитат от коментар 5 на Ан Он


    127.0.0.1
    Не че нещо ама това е вътрешният адрес на вашия компютър :) . Предполагам е шега щото ако не е сте мног зле. :)

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  78. 78 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#75] от "dosetliv":

    >значи те филтрират по днс,

    ДНС-а са пипнали


    ping etokavkaz.ru

    Pinging etokavkaz.ru [185.71.67.4] with 32 bytes of data:
    Reply from 185.71.67.4: bytes=32 time=95ms TTL=53

    ping tass.com

    Pinging tass.com [185.71.67.4] with 32 bytes of data:
    Reply from 185.71.67.4: bytes=32 time=109ms TTL=53

    ping tass.ru

    Pinging tass.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128

    ---

    Все ми едно де, ако толкова ми дотрябва да чета тасс в оригинал - все ще намеря начин. Ама никак не ми харесва това което са направили.

    Няма Добра Цензура.

    કટાક્ષ
  79. 79 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#77] от "biss Mark":

    > Не че нещо ама това е вътрешният адрес на вашия компютър :) .
    > Предполагам е шега щото ако не е сте мног зле. :)

    Не че нещо, но в момента това връщат ДНС сървърите на А1 за изброените по-горе домейни.

    Което можете много лесно да проверите и сам ако не сте 'много зле'.

    કટાક્ષ
  80. 80 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#77] от "biss Mark":> Не че нещо ама това е вътрешният адрес на вашия компютър :) . > Предполагам е шега щото ако не е сте мног зле. :)Не че нещо, но в момента това връщат ДНС сървърите на А1 за изброените по-горе домейни. Което можете много лесно да проверите и сам ако не сте 'много зле'.
    —цитат от коментар 79 на Ан Он


    както ме посъветвахте проверих


    ping lenta.ru

    Pinging lenta.ru [81.19.72.32] with 32 bytes of data:
    Reply from 81.19.72.32: bytes=32 time=60ms TTL=50
    Reply from 81.19.72.32: bytes=32 time=61ms TTL=50
    Reply from 81.19.72.32: bytes=32 time=66ms TTL=50

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  81. 81 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#80] от "biss Mark":

    > както ме посъветвахте проверих

    И аз - току що.

    ВИВАКОМ

    =================

    ping lenta.ru

    Pinging gambling-srs.btc-net.bg [212.39.69.10] with 32 bytes of data:
    Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=59ms TTL=58
    Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=55ms TTL=58
    Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=114ms TTL=58
    Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=63ms TTL=58

    Ping statistics for 212.39.69.10:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 55ms, Maximum = 114ms, Average = 72ms

    =================


    А1

    =================


    ping lenta.ru

    Pinging lenta.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128
    Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=1ms TTL=128

    Ping statistics for 127.0.0.1:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 1ms, Maximum = 2ms, Average = 1ms

    =================

    Възможно е в посолството още да не се ви отрязали за да не се получи дипломатически скандал.

    કટાક્ષ
  82. 82 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#77] от "biss Mark":> Не че нещо ама това е вътрешният адрес на вашия компютър :) . > Предполагам е шега щото ако не е сте мног зле. :)Не че нещо, но в момента това връщат ДНС сървърите на А1 за изброените по-горе домейни. Което можете много лесно да проверите и сам ако не сте 'много зле'.
    —цитат от коментар 79 на Ан Он


    че даже си е истински
    https://ipinfo.io/81.19.72.32

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  83. 83 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#80] от "biss Mark":> както ме посъветвахте проверихИ аз - току що.ВИВАКОМ=================ping lenta.ruPinging gambling-srs.btc-net.bg [212.39.69.10] with 32 bytes of data:Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=59ms TTL=58Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=55ms TTL=58Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=114ms TTL=58Reply from 212.39.69.10: bytes=32 time=63ms TTL=58Ping statistics for 212.39.69.10: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 55ms, Maximum = 114ms, Average = 72ms================= А1=================ping lenta.ruPinging lenta.ru [127.0.0.1] with 32 bytes of data:Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time=1ms TTL=128Ping statistics for 127.0.0.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 1ms, Maximum = 2ms, Average = 1ms =================Възможно е в посолството още да не се ви отрязали за да не се получи дипломатически скандал.
    —цитат от коментар 81 на Ан Он


    разбрах, сорри за непремерената реакция.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  84. 84 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#43] от "Галя Станчева":

    Ох, искрено ме забавлявате хората, които искат селския тарикат с тортичка Сахер за премиер, обаче се мислят за големи интелектуалци и по-прозорливи и информирани от другите.
    Бих ви попитал като толкова предвиждахте тази война, защо след Крим не се пое един курс на намаляване на зависимостта от руски газ? Защо се говореше за "лодки и платноходки" в Черно море? Защо не се разшири Чирен? Защо не се настояваше за терминала в Александруполис? Защо се изляха милиарди в газопровод за да може Русия да си продава газта на Сърбия? Какво се мота газовата връзка с Гърция? Защо е безумно сложно да си сложи слънчев панел на покрива и трябва да си регистрираш митнически склад дори да е възможно най-малкия вариант?
    Естествено, смилен отговор не очаквам. Само глупости - как е виновно международното положение, колко било е изгодно и т.н. Е, щом очаквате война с Русия, как сте 100% убедени, че ще е пълен т.нар Балкански поток в следващите 15-20 години? Поне.

    Не ме търсете преди обяд
  85. 85 Профил на head_hunter
    head_hunter
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Добре, че са го направили. Трябваше още в началото дори да ги ограничат.

  86. 86 Профил на head_hunter
    head_hunter
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Добре, че са го направили. Трябваше още в началото дори да ги ограничат.

  87. 87 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#84] от "tulup":

    Защо ... ? Защо ... ? Защо ... ? Защо ... ? Защо ... ?

    Деньги братьочка. Разправят че не пахьнели.

    કટાક્ષ
  88. 88 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#85] от "head_hunter":

    > Добре, че са го направили. Трябваше още
    > в началото дори да ги ограничат.

    С тази нагласа, Северна Корея ще ти пасьне чудесьно.

    કટાક્ષ
  89. 89 Профил на Paines Prosta
    Paines Prosta
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Цензора води само до затвърдяване на мнения от хора дето ги четат тези места. И е контрапродуктивно защото не се печели доверие а точно обратното спада драстично до нула.

  90. 90 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4731 Неутрално

    Дневник защитава руската пропаганда в България?
    В руските медии няма новини , а само руска пропаганда, която е набор от лъжи ,полулъжи , изопачавания на информация и манипулации.
    Едва ли ББС и СМИ в Англия и САЩ по време на ВСВ са излъчвали речите на Хитлер и Гьоринг , за да предават "другата гледна точка". Днес сме във война с Русия, а на война като на война. Пропагандата на противника трябва да се забранява. В Русия това правят отдавна. Там има жестока цензура. За казана истина се убиват журналисти или се вкарват в затвора. Не трябва руската пропаганда да се допуска в България, но повечето български медии я разпространяват.

  91. 91 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#87] от "Ан Он":

    Да, то е ясно защо го правят политиците. Същата причина поради която и някои платени писателите ги подкрепят. Ама има едни хора, дето хем нищо не получават от целата схема, хем уж не харесвали Русия, хем дай да им помагаме да си продават газта. Ей това не мога да го разбера

    Не ме търсете преди обяд
  92. 92 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Щом като една локална война като тази може да доведе до подобна цензура, представям си какво ще е в бъдеще, ако действително се разрази нова Студена война. Май живеем в последните години на поне някаква демокрация. Лошо е, но вечни неща на този свят няма.

  93. 93 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Цензора води само до затвърдяване на мнения от хора дето ги четат тези места. И е контрапродуктивно защото не се печели доверие а точно обратното спада драстично до нула.
    —цитат от коментар 89 на Paines Prosta


    на англйски може и да е censorship, но на български го писхем цензУра

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  94. 94 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Щом като една локална война като тази може да доведе до подобна цензура, представям си какво ще е в бъдеще, ако действително се разрази нова Студена война. Май живеем в последните години на поне някаква демокрация. Лошо е, но вечни неща на този свят няма.
    —цитат от коментар 92 на dilemma


    Май ситуацията е по-лоша, защото аз си спомнямче по време на судената война слушахме свободна европа на средни вълни, а гласът на америка се хващаще с перфектно качество съвсем близо до Хоризонт на къси вълни.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  95. 95 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 601 Неутрално

    И в Русия е така, но там това е лошо а тук не.
    Защо така бе Миме ?!

    Stupid people make me sick
  96. 96 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#1] от "Лео":

    Ограничаването на пропагандна отрова не е цензура. Все едно изземането на развалена стока от магазина да бъде наречено одържавяване.

  97. 97 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#48] от "Vasil Raev":


    Че кой е казал, че това е Демокрация ?

    Stupid people make me sick
  98. 98 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Когато комунист и кагебист вземат да плачат за свобода на словото,значи са ги улучили там където трябва.

  99. 99 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#41] от "ciaran":


    Съгласен.
    Лошото е , че тези изводи не се споделят от мнозинството, което означава, че процеса на затъпяване върви в правилна посока и чипа влиза все по-дълбоко. Това е всичко друго но не е нито Демокрация а още по-малко Свобода на словото.

    Stupid people make me sick
  100. 100 Профил на Dimitar Andreev
    Dimitar Andreev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Дори не съм забелязал, такива памфлети не чета. Да му мисли русороба





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK