Кметът на "Слатина" Георги Илиев: Допитване показа защо хората не искат зелена зона в кварталите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    " Основният мотив е, че гражданите не виждат зоните за платено паркиране да изпълняват основната си функция: средствата от тях да се реинвестират в инфраструктурата на района - изграждане на паркинги и ремонт на тротоарите. Досега няма нито един паркинг, изграден с пари от платената зона, изключвам буферните паркинги за метрото."

    Кратко, просто, ясно !

  2. 2 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 429 Разстроено

    До коментар [#1] от "samoedin":

    Предпочитам в района, в който живея (около затвора) да има зона, защото реално няма къде да паркираш, особено между 17:30 - 18:30 ч., т.е. когато се прибираш от работа или се е наложило да излезеш с автомобилът си. Всичкото парко-място е заето от разни държавни служители ГДО и изоставени таралясници с регистрация в "зоната" от другата страна на булевард Сливница.

  3. 3 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#1] от "samoedin":

    а знаеш ли защо е така.
    това този кмет нещо го е пропуснал.
    цялата инфраструктура, като бюджет,
    проектиране и изпъление е в ръцете
    на фандъка. отдавна районните кметства са като пощенски кутии.
    това трябва да се промени. демек гласъвайте
    за демокртите следващия път, че ми пусна от
    мутренски кражби 17 години, глупости, от софиянски е така,
    значи 20 у няколко години.

  4. 4 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Страхлив човек, който няма смелостта да вземе правилното, макар и непопулярно решение. Всички квартали, в които е дошла зоната са по-добре откъм паркиране и ред. Аман от популисти.

  5. 5 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#4] от "Софиянец":

    Схемата е следната - едно нещо нарочно се забатачва. Наслагват се нерешавани с години проблеми. Чакаш положението да стане нетърпимо и след това слагаш цена, за да внесеш малко ред. И хората са доволни :-) и не те псуват. На този принцип се въвеждат зоните в София. Само има една малка подробност - зоните не решават проблемите. Те просто ги изместват към местата без зони и там настава един малък ужас. Изчакваш година - две да пропищят хората от граничните със зони квартали и на тях също им слагаш зона. Те въздъхват облекчено, а техните съседи извън зоната са следващите за подготвения цирк. И така до безкрай. А междувременно никой не строи общински паркинги :-) и никой и не пита защо толкова години не се построиха поне някакви паркинги, след като всички знаят, че паркирането е проблем.

  6. 6 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    До коментар [#4] от "Софиянец":

    Прав е човека, първо план за какво ще се харчат парите и какви са потребностите на квартала и тогава данък. Защото както е тръгнало и по 200 милиона да събират - все няма да има пари за нищо.

  7. 7 Профил на wlp15676939
    wlp15676939
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Браво на кмета! Съобрази се с желанието на хората живеещи в квартала. Хората искат ред а не поредната схема за корупция на мафията. Зоните станаха с малумно работно време - по близо 12ч 6 дена в седмицата: идеята е да се намали трафика а не да се щавят хората по 24h. Парите се източват разбира се а разни калинки си раздават заплати по хиляди левове.

  8. 8 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#1] от "samoedin":Предпочитам в района, в който живея (около затвора) да има зона, защото реално няма къде да паркираш, особено между 17:30 - 18:30 ч., т.е. когато се прибираш от работа или се е наложило да излезеш с автомобилът си. Всичкото парко-място е заето от разни държавни служители ГДО и изоставени таралясници с регистрация в "зоната" от другата страна на булевард Сливница.
    —цитат от коментар 2 на chasovnik


    Тоест, предпочиташ да си плащаш, но пак да няма къде да паркираш. Не е много умно. Защото точно това става, ако средствата не се инвестират в паркоместа, а те не се инвестират, както се вижда от статията. Идеята на общината е цяла София да се превърне в зелена, синя и пембяна зона и да се крадат пари от всички, но да не е се инвестират средствата в инфраструктура и проблемът да остане, за да се краде много. Всичко това гарнирано с лъжи, че хората така искали, което не е така, както се вижда и от този референдум. Не знам кога на българина ще му дойде акъла, отчайвам се вече.

  9. 9 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Пак глупости и лъжи, но на изборите ще разбере! Абсолютно помиярско държание! На допитването хората от Редута ясно казаха, че искат зелена зона, но тоя страхливец пак си прави оглушки!

  10. 10 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    "- Основният мотив е, че гражданите не виждат зоните за платено паркиране да изпълняват основната си функция: средствата от тях да се реинвестират в инфраструктурата на района - изграждане на паркинги и ремонт на тротоарите. Досега няма нито един паркинг, изграден с пари от платената зона"

    Абсолютно вярно! Важи за всички зони. Досега не е направено абсолютно нищо! Само се събират пари и потъват в нечии джобове.

    От тази година паркирането в София поскъпна двойно, разшириха се зоните, с неясна цел, без допитване и без никаква идея защо се прави това.

    Инсталираха се едни хрантутници в общината, които събират едни кинти и няма никаква реална услуга насреща.

    Със зоните положението в София само се влоши!

    А и никъде в света, в никой град, няма толкова обширна част от града със зони. Обикновено зона е само идеалния център. В София зоните се простират чак до затънтени квартали, явно с единствена цел събиране на пари.

  11. 11 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 526 Любопитно

    До коментар [#2] от "chasovnik":

    “Всичкото парко-място е заето от разни държавни служители ГДО и изоставени таралясници с регистрация в "зоната" от другата страна на булевард Сливница.”

    Като ти направят зона там, тия от ГДО пак ще си паркират - те зона не плащат. А ти ще си цскаш по няколко стотака годишно за един абонамент, който не ти гарантира място ;)
    За таралясницте можеш да подадеш сигнал - ако са извън движение ги прибират.
    Дрогаре, крайно време е да си признаем, че с зоната за паркиране ни обещаваха едно, а то се получи друго.
    В момента един чорбаджия ползва столичните улици като частен паркинг, който София на драго сърце му отдаде. Не плаща рента, не разпределя и печалба с никой - Ей такъв бизнес ви пожелавам да правите. Ситуацията с паркирането става все по-зле и “още от същото” няма да помогне.
    Имам сериозни подозрения, че тая дивотия с екостикерите ще добави сол в раната…

  12. 12 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#1] от "samoedin":Предпочитам в района, в който живея (около затвора) да има зона, защото реално няма къде да паркираш, особено между 17:30 - 18:30 ч., т.е. когато се прибираш от работа или се е наложило да излезеш с автомобилът си. Всичкото парко-място е заето от разни държавни служители ГДО и изоставени таралясници с регистрация в "зоната" от другата страна на булевард Сливница.
    —цитат от коментар 2 на chasovnik


    Аз съм в зона приятел. И мога да ти кажа, че и аз няма къде да паркирам.
    Преди 16:00 още се намират места, след това НЕ!
    Единственото което се промени е, че сега плащам за същото.

  13. 13 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#12] от "Гонзо Велики":

    Това значи, че е прякалено евтино, решението е много лесно - преброяват се всички места, и началото на годината се играе на търг за тях. Който иска да паркира - наддава и печели, който не може - не паркира!

  14. 14 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#12] от "Гонзо Велики":Това значи, че е прякалено евтино, решението е много лесно - преброяват се всички места, и началото на годината се играе на търг за тях. Който иска да паркира - наддава и печели, който не може - не паркира!
    —цитат от коментар 13 на grigoo


    И това как решава проблема?

    Искаш да ЗАБРАНИШ на живущите да имат автомобил и да ги принудиш да емигрират към друга част на града или да се изнесат от града ли? Какво точно имаш предвид? Там има построени жилища, с тях какво правиш?

  15. 15 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    а сега изучава "Борба с корупцията" във Висшето училище по мениджмънт-Варна
    —цитат от коментар 0 на матряла

    Добре се е насочил. Ше може да пише в ЦВ-то "дипломиран борец с корупцията"

  16. 16 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    Паркинги ли искате?
    Ще ви кажа какво ще получите, когато ви построят.
    В Сухата река съвсем наблизо общината събори едно заведение и построи паркинг за около 50 коли, наблизо са поликлиниката, медицински центрове, училище и самата община.
    И знаете ли какво се случи още на първата седмица?
    Чесъните от квартала си пльоснаха таралясниците на чудесния нов паркинг и или не ги карат, или ги карат от дъжд на вятър, а за онези, на които наистина им е нужно да паркират за час-два, има един гол сещате се какво.
    Същото е в Борово, на площада, където по-рано въртеше 204 - един огромен безплатен паркинг, който ВИНАГИ, ама ВИНАГИ е пълен с коли, които се карат твърде рядко.
    Та дерзайте, Борисчето Бонево или оная лудата от Кюстендил ще ви построят паркинги, за да могат чесъните да си държит там колите, които не шофират редовно.
    Не разбрахте ли, че секи булгаристанец трева да има кола, за да не му се смеят, а дали я кара, е съвсем друг въпрос.

  17. 17 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Платеното паркиране в зоните отдавна се е превърнало просто в поредния косвен данък. Нито колите са по-малко, нито има места за паркиране, просто държавата прибира пари от хората с минимална инвестиция каквато е мацването на една боя. Паркиниги няма да построят, защото това значи, че ще има достатъчно места за паркиране, нуждата от зони ще отпадне и няма да могат да събират пари от изстрадалия български народ.

  18. 18 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    И не знам тоя каква анкета е провел в Слатина и Гео Милев, но познавам бая семейства в района, които с две ръце се подписват за зона.
    А в останалата част на града не познавам човек, който да е недоволен от зоната.
    Чакам с нетърпение и в Сухата река да я въведат, за да бъдат принудени чесъните да си разкарат таралясниците.

  19. 19 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    А в останалата част на града не познавам човек, който да е недоволен от зоната.
    —цитат от коментар 18 на Toshko Afrikanski


    Аз познавам! И като живущ в зона потвърждавам, че не решава никакви проблеми!

    Разликата с преди е, че сега просто плащаме за СЪЩОТО.

  20. 20 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Разстроено

    Еми кофти...

  21. 21 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#12] от "Гонзо Велики":Това значи, че е прякалено евтино, решението е много лесно - преброяват се всички места, и началото на годината се играе на търг за тях. Който иска да паркира - наддава и печели, който не може - не паркира!
    —цитат от коментар 13 на grigoo


    Тоест, според теб, решението е "бедните да го дух**". Хитро и иновативно, но няма да реши проблема с паркирането, трафика и замърсяването. Решението е в строителство на подземни и надземни паркинги и гаражи, спиране на строителството на сгради без задължителни паркоместа, високи данъци за таралясниците. Зоните трябва да са само в идеалния център, с постепенен преход към пълна забрана за движение на неелектрически автомобили в центъра.

  22. 22 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Разстроено

    И друго - на мен колективният "отказ" на гражданите от зоната ми звучи точно като заучени думички на разни умнокрасни жълтопаветници...

  23. 23 Профил на konst_at
    konst_at
    Рейтинг: 60 Разстроено

    Много слаб кмет. Казвам го с огромно разочарование. Привидно е комуникативен, допитва се до гражданите, споделя извършеното, но всъщност нищо в Редута не се е подобрило през последните години, дори качеството на живот се влошава.

  24. 24 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Много слаб кмет. Казвам го с огромно разочарование. Привидно е комуникативен, допитва се до гражданите, споделя извършеното, но всъщност нищо в Редута не се е подобрило през последните години, дори качеството на живот се влошава.
    —цитат от коментар 23 на Konstantin Todorov


    много малко неща зависят от районните кметова. А и дори да зависят тогава столична голяма община може да реши друго. Какво стана в Лозенец с разчистването на пазара?

  25. 25 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 391 Неутрално

    Сметката е много проста и никакви розови фандъшки зони няма да решат проблема.
    Около 30 % от колите в София изобщо няма къде да паркират, защото не стигат паркоместа и гаражи. И да искат да си плащат хората, няма къде! Само пълен идиот би искал всички да си плащат, а този проблем да остане. Данъкът за таралясници трябва да е такъв, че да откаже собствениците от притежание на коли, които и без това не се ползват. Това вероятно ще редуцира броя на необходимите нови паркоместа наполовина. Останалите паркоместа трябва да се построят с общински и частни средства. Повечето трябва да са платени...
    Общината няма интерес от решение на проблема, затова и не се строи - събират се пари от зони и глоби, които да се откраднат. А балъците реват да се разширяват зоните, за да ни крадат повече. Цирк!

  26. 26 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    Ако разчитаме на СО, скоро под табелата България на Калотина, ще има и табела Зона.

  27. 27 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Данъкът за таралясници трябва да е такъв, че да откаже собствениците от притежание на коли, които и без това не се ползват.
    —цитат от коментар 25 на Котаракът на Шрьодингер


    Има и доста чисто нови таралясници, които не се ползват. На тях данъка?

  28. 28 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Изключително некадърен кадър! Колкото и да ми е трудно, трябва да призная, че герберската кметица, за която спрягаха, че е купила диплом от Украина, се справяше в пъти по-добре.

  29. 29 Профил на kxm38695246
    kxm38695246
    Рейтинг: 125 Неутрално

    Ех тия “чесъни бе”! Това софиянеца по кво се познава? Аз не съм от Софето, но с постоянен адрес тук, доста в центъра, имам дребен бизнес на пъпа и две коли със софиянска регистрация. Една е в подземен гараж, към наема ми е, другата, бусокемпер, е на улицата на зона. Децата ми са родени тук. Чесън не ям, опазил Господ от такава селтащина!
    Чесън ли съм, или има мераклии да им го вчеша? Тошко Маймунски?
    Междувпрочем са много забавни собствениците на апартаменти, повечето кореняк софиенци със селяндурски манталитет, на които все наемателите им са криви за всичко. Но под мустак, не смеят гласно и чуваемо да се изразят. Що ли… Няма вътрешна убеденост и опорна точка?

  30. 30 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    В Яворов единственото хубаво нещо беше, че насложиха колчета по бордюрите, и сега поне тарикатите не могат да разравят градинките, че преди всичко беше като оризова нива. С местата за паркиране леко се подобри положението ама това по принцип е по-особен квартал с много пенсионери и доста под средния брой автомобили на апартамент - същия подход в Редута с многото нови кооперации с млади семейства дето имат по 2, че и 3 коли няма да постигне нищо.

  31. 31 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3358 Неутрално

    Всеки като чуе за допълнително плащане му става неприятно. За мен неприятното е, че у нас винаги има привилегировани- държавни, общински служители, ТЕЛК и т.н. И най-страшното е, че привилегированите автомобили са едва ли не половината от всички паркирани. А ако се позамислим, плащането на някаква такса за паркиран автомобил на общински или държавен терен е съвсем логично - вярно, зависи и от таксата. А това, че всички се оплакват от липсата на паркинги - ами Фандъчето кара вече трети мандат, и изобщо не е ставало дума за строеж на паркинги!

  32. 32 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Редута го презастроиха. Не знам, трябва да си луд да се заселиш при тази гъстота на населението там и липсата на покритие на градския транспорт. Гето. Но като цени се опитват да имитират Яворов...

  33. 33 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#4] от "Софиянец":

    По-добре са, защото контрол по паркирането има само в зоните, а нищо не пречи да има и извън тях.

  34. 34 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#25] от "Котаракът на Шрьодингер":
    Само пълен идиот си купува кола, която после не кара!

  35. 35 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#25] от "Котаракът на Шрьодингер":
    Да, за данъка си прав, има столици на т.нар. бели държани, където да притежаваш кола и да си джиткаш с нея из града е греда - в Лондон например.
    Другаде, например в Стокхолм, паркоместата в центъра са толкова кът /всяка сграда разполага с точно определен брой и ако се нанесе нов собственик или наемател, нищо не му гарантира, че ще може да паркира пред дома си/. В Сингапур е още по-гадно - за да си купиш кола, трябва да получиш разрешение от властта, а от четири години регострациите на коли са спрени, кой купил-купил.
    Та така...

  36. 36 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    По време на соца никой не е вярвал, че един прекрасен ден редовият труженик ще може да си позволи да има кола, затова много квартали са застроени не с нормални улици, а с некви алейки между блоковете, където не само разминаването, но и паркирането е невъзможно.

  37. 37 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    Разберете, не се заяждам, но какви паркинги, българинът смята, че да паркира безплатно по местоживеене и месторабота е негово изконно право, малцина са готови да плащат за паркинг или паркомясто, никой няма да ви построи безплатни паркинги, да не говорим че вече няма и къде.

  38. 38 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Вместо да строят паркинзи, само "зелени" зони им дай да на тия идиоти!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  39. 39 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#37] от "Toshko Afrikanski":

    И да и не... ДА, защото не е редно скъпо строително съоръжение, каквото е улицата, да се ползва за престой на автомобили, като същата работа спокойно ще свърши работа настилка с цена под 1/5 от стойността на улицата.
    И НЕ, защото никой кмет или законодател няма правото да създава невъзможна за живеене градска среда, раздавайки безразборно строителни разрешения, без никаква идея за устройствен план, ергономия, европейски норми или архитектурна композиция, като единственото, което го интересува е какво ще получи под масата. Изтърканите оправдания с частната собственост са за наивници. Частна собственост има и в Хелзинки, и в Осло, и в Отава... Има дори в предкрадията на Ню Йорк, където извън ситито и бизнес районите може да се живее съвсем нормално. В България плътността на населението е наполовина колкото в Германия. С оглед на сезонната емиграция, може и да е още по-малко. И няма никакво основание общинския бюджет да се източва през фиктивни договори, вместо да се строи инфраструктура и да се разширява града, щом гражданите на страната имат желание да имат жилище на територията му. Вместо това, от 30г не е реализиран нито един голям инфраструктурен проект. Половината новопостроени/пристроени квартали са със септични ями, улици до новите жилища има дори по-малко, отколкото по времето на соца.

  40. 40 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Разберете, не се заяждам, но какви паркинги, българинът смята, че да паркира безплатно по местоживеене и месторабота е негово изконно право, малцина са готови да плащат за паркинг или паркомясто, никой няма да ви построи безплатни паркинги, да не говорим че вече няма и къде.
    —цитат от коментар 37 на Toshko Afrikanski


    1. А като успееш да изгониш нормалните хора с гадните коли от някои квартали, там първо ще се обезценят жилищата, след това ще се нанесе един етнос и ще станат едни гета. И си решил всички проблеми, нали?

    2. Тук не става въпрос за това, кой да кара кола и кой не, а какво прави общината със събраните такси и за какво изобщо ги събира, след като не предлага никаква услуга насреща?!

  41. 41 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 480 Разстроено

    Популизъм в действие. Що не ги пита дали искат да плащат данък сгради и други данъци? А да ги пита дали искат общината да има дава по 2000 лева на калпак на месец?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  42. 42 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#39] от "ivanpopov":

    Точно така! Общината не е наказателен орган, нито бирник или съдник. Общината трябва да работи в полза на гражданите и да се стреми да решава проблеми и да им направи живота по-лесен!

    Седнал Сульо и Пульо от село Байново да решава вместо други, дали да карат коли или не ...

  43. 43 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    Точно и ясно.

  44. 44 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#37] от "Toshko Afrikanski":

    Не е казано, че трябва да са безплатни паркингите. Нека са платени (на нормални за квартала цени), но да ги има. Така на улицата ще спират само тези, които бързат и са за кратко. Другите ще си търсят паркинг, където хем няма да пречи колата им, хем на тях ще им е по-евтино. А тези, които ползват кола веднъж месечно, ще се замислят дали да я паркират на платен паркинг и дали си струва изобщо да я държат тази кола.

  45. 45 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Боже, на хората им дошъл акъла! Дали да намеря коментарите си в този форум отпреди 6 или 7 години какъв идиотизъм е "зоната", за да видите какви умници плюеха в отговор.. Проблемите са изключително ясни:
    1. Не може да ти вземат парите (определената от тях цена), а да не ти гарантират, че ще има къде да спреш. Това буквално е незаконно. Дори общината беше осъдена преди години, но всичко се потули, защото кака Данче и управляващите бяха от едно котило. Схемата е все едно да вляза в ресторант, да платя сметката предварително и чак тогава да ми кажат има ли супа.
    2. Зоната не решава основният проблем - липсата на паркоместа. Тя не създаде нито едно. Защото вместо да се строят паркинги, както ни беше обещано преди 15 години(!), когато я създадоха, парите просто изчезват. И така, всичко което прави зоната, е да избутва проблема с паркирането в съседния квартал.
    3. Да се разследва къде са парите! За 15 години тази система събра стотици милиони левове и не направи нищо, освен да набие колчета по тротоарите. Искам да знам къде отиват парите. И вече знам къде НЕ отиват - в хазната на общината.
    4. Последната точка я пиша за по-неумните, които всеки път ми казват "е ти кво искаш ся, безплатен паркинг. то такоа нЕма". Не. Аз искам ПЛАТЕН паркинг. Никакъв проблем нямам да си плащам за паркиране, както става и със зоната. Само че да има едно квадратче 2,5х4,5 метра, на което да пише моя номер и да знам за какво съм платил. А не да храня мафиотите в общината и да обикалям като малоумен с колата по 1 час в платената от мен зона.

  46. 46 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Трябва да се реши незабавно проблемът с колите и трафика, неглижиран от кмента последните 15г. Стикерите за зона за 2-ра кола на адрес трябва да поскъпнат двойно поне, а за 3-та - 10-тократно. Иначе е прав, че са различни решения за кварталите и центъра, но едва ли точно начина на плащане на зоната следва да е основната разлика. Навсякъде действат абонаменти за живущите. През останалото време - в центъра трябва да е доста скъпо паркирането, а трябва да има и такса за влизане с кола. В кварталите няма нужда от такава такса, но навсякъде има нужда от зона и от солени глоби за паркиране на тротоар, зелени площи, градинки, междублокови пространства, велоалеи и др. иновативни места, където ганьо държи трошката.

  47. 47 Профил на homer
    homer
    Рейтинг: 275 Неутрално

    До коментар [#23] от "Konstantin Todorov":

    Той пожертва една цяла част от Редута, която граничи със зелена зона в Оборище и където ситуацията е адска, за да се хареса на останалите.

  48. 48 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3358 Неутрално

    До коментар [#44] от "Smile":

    ++++++++
    Пропускаш привилигированите, а те са много!

  49. 49 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3358 Неутрално

    До коментар [#31] от "pontius_glarus":

    Някой трябва да обясни с думи прости! Колата е удобство, но не е необходимост! А удобството струва пари.

  50. 50 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    До коментар [#16] от "Toshko Afrikanski":

    Това е друг проблем. При това се решава много лесно — миене на улиците по график. Примерно на всеки три седмици се мие веднъж. Колите се махат и улицата/паркинга се мие. Ако има останало кола, "паяка" я вдига. Гаранция, че таралясниците дето не се движат със седмици, ще се разкарат след третото миене на улицата. Остават колите, дето се карат постоянно, което е търсеното решение. Ей ти едни 15-20% паркоместа, дето са ти паднали от нищото. Има и други подобни похвати, ама този поне ще разкара и част от прахоляка.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  51. 51 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    До коментар [#31] от "pontius_glarus":Някой трябва да обясни с думи прости! Колата е удобство, но не е необходимост! А удобството струва пари.
    —цитат от коментар 49 на pontius_glarus


    Само дето липсата на кола също струва пари. Има и още нещо, дори да нямаш кола, пак плащаш за налозите и таксите на колите.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  52. 52 Профил на Хадилев
    Хадилев
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Не разбирам как платено паркиране през деня ще реши проблема с местата за паркиране през нощта.

  53. 53 Профил на Mark
    Mark
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Същият този искаше да преименува училище на някакъв руснак, летял в космоса.

  54. 54 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    Не разбирам как платено паркиране през деня ще реши проблема с местата за паркиране през нощта.
    —цитат от коментар 52 на Хадилев


    Постепенно. Като почнеш да плащаш допълнително за паркиране през деня, скоро ще намериш начин да не ползваш колата за по-елементарните неща. А като не ползваш колата за къв да плащаш данъци и такси и сервизи и я разкарваш, което опразва улицата и през нощта. Който не ползва колата сериозно, ще ползва ГТ и ще рентва кола когато наистина му трябва и всичко почва да си идва по местата. Отделно, че ако има повече такива хора, ще има и повече фирми за коли под наем, което ще свали тарифите (а и ще предлагат по-стока коли от всичките видове) и още повече хора ще се престрашат да разкарат излишното возило щото алтернативата е прилично добра. Бонус олекотения трафик, щото хем по-малко коли по булевардите, хем по-малко коли по тротоарите...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK