Интелектуалци от София и Скопие приеха харта за сближаване на двете общества

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    "Ще бъде създадена и смесена историческа комисия "в сянка", която ще бъде алтернатива на действащата в момента."

    Ясно. Накрая ще излезе че България е откраднала 1400-годишната история на Македония...

  2. 2 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2484 Весело

    Най са важни работните групи, там яко се преработват, по Ентелектуален маниер. Обаче си трЕбе и комисии да спретнат, като комисари да се почувствуват, не като комисионери. Пролетта в капачка от ракия...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  3. 3 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    "..съветник на Желю по етническите въпроси" - такива акушираха на ДС за раждането на етническата партия на доган.

  4. 4 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1500 Весело

    И си мислях - нЕма как да е без Дичев!
    И ей ви го Дичев - даже на кадро за "онагледяване".

    Аз лично благодаря на Дневник.
    Че така ясно и съвсем нагледно "обясни" цялата тази работа!

  5. 5 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Офффффф поредната УРА акция ..

  6. 6 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    На Дичев ужасно ще му отива да е флагман на тази нова простотия, заедно с най-изявената българска интелектуалка - г-жа Магдалена Малеева.
    Според наши опитни дипломати Киро е поел ангажимен да ги пусне най-късно през юни, с поредната нечовешка простотия за налагане на вето по-късно... но забележете, нищо подобно няма да с езаложи в преговорната рамка, а в едностранна декларация от българска страна. Вече наистина не е смешно!

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  7. 7 Профил на Пепелац Киндзадза
    Пепелац Киндзадза
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Могат да говорят единствено от собственото си име,.

  8. 8 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 540 Неутрално

    И си мислях - нЕма как да е без Дичев!И ей ви го Дичев - даже на кадро за "онагледяване".
    —цитат от коментар 4 на xm...


    Дано проф. Ивайло Дичев като учредител на Клуба за българо-македонско приятелство се е подписал от страната на македонците. Лично аз го смятам за предател на българските интереси. Разбира се като човек с либерално мислене (но не съм чак гей) е възможно и да греша!



  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4048 Любопитно

    Дичев от северномакедонската страна ли е?!

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  10. 10 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    [quote#8:"ewa29647693"][/quote]

    Не си чак?! хахахахахахах, кефиш ме!

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7374 Неутрално

    "Въстанието вървеше към провал, както се беше случило и исторически. И това правеше възстановката съвсем достоверна."
    „Времеубежище“-Г. Господинов

  12. 12 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 563 Весело

    Любчо Георгиевси и Бучковски ще защитават българските интереси по-добре от Дичев и Дечев...
    Само казвам, да няма учудени...

    Мома, събори Альошата!
  13. 13 Профил на ена блогърка
    ена блогърка
    Рейтинг: 41 Неутрално

    До коментар [#1] от "theduloclan":

    Грешиш. Македонската история е наjмалко од седумдесетиседум иляди години.

    V for Vera
  14. 14 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 1508 Весело

    Приха харта и пари на карта ;-)

    Америка за България и Америка за РСМ ще плащат по братски ;-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  15. 15 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Като гледам списъка от наша страна, тези представляват единствено себе си ! ... И историческата комисия нещо не им харесвала, та ще правят друга "в сянка" ?!?!?! ... Да не би да са открили нови исторически факти "в сянка" ?

  16. 16 Профил на ена блогърка
    ена блогърка
    Рейтинг: 41 Неутрално

    До коментар [#12] от "CINZANO":

    Разбира се. В Македония все още има около 3500 етнически българи.

    В Б-я няма нито един.

    V for Vera
  17. 17 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1879 Неутрално

    „Една от най-срамните страници в българската история

    Сценарият е писан в Кремъл:
    за да подчини Тито, Сталин е искал да му подари Пиринския край.
    А марионетното правителство на Георги Димитров е било готово да му я даде и така да извърши едно национално предателство.

    През есента на 1944 г. българите в Пиринския край и Вардарска Македония са подложени на нечувани репресии и гонения.
    Целта: да бъдат приобщени към признатата от Москва „македонска нация“.
    03.06.2017 г. dw.com/bg/една-от-най-срамните-страници-в-българската-история/a-39101888

  18. 18 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    На Дичев ужасно ще му отива да е флагман на тази нова простотия, заедно с най-изявената българска интелектуалка - г-жа Магдалена Малеева.Според наши опитни дипломати Киро е поел ангажимен да ги пусне най-късно през юни, с поредната нечовешка простотия за налагане на вето по-късно... но забележете, нищо подобно няма да с езаложи в преговорната рамка, а в едностранна декларация от българска страна. Вече наистина не е смешно!
    —цитат от коментар 6 на frisky


    Не виждам "интелектуалеца " Стефан Тафров ?????

  19. 19 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    До коментар [#8] от "ewa29647693":
    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    Дичев не може да е ни от "наша", ни от "северомАкедонска" страна.
    Защото той си е постмодерен турбосоросоид.
    От породата, за която д-р Михайлов даде изключително точното определение, че ... те са хора, които виждат бъдещето на България и българите като топла евтаназания и размиване на тленните останки в европейската реторта.

    Макар че мен ако ме питате - тези Сорос ги въди в лабораторията си в Петри-стъкла с агар-агар за хранителна среда.

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5585 Весело

    До коментар [#1] от "theduloclan":Грешиш. Македонската история е наjмалко од седумдесетиседум иляди години.
    —цитат от коментар 13 на ена блогърка


    Вистина????

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на ена блогърка
    ена блогърка
    Рейтинг: 41 Неутрално

    До коментар [#15] от "Булаир":

    Разбира се. От македонска страна ще претендират за 77,000 години история, а от българска - за 33, 000.

    https://m.youtube.com/watch?v=JqdYrjnxkYc

    V for Vera
  22. 22 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3636 Неутрално

    "Целта е да се създаде активна гражданска общност, която да сближава двете държави на основата на европейските ценности."

    Комшиите имат общо с "европейските ценности" при тоя тоталитарен начин на мислене, наследен от бивша Югославия точно толкова, колкото руснаците допринасят за мира и стабилността на своя съсед Украйна.........

  23. 23 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    "Интелектуалци от София и Скопие приеха харта за сближаване на двете общества"

    Абе така като гледам,май само наш Киро си мисли, че се сближава,а макетата не го бръснат и за слив@!

  24. 24 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Е след като такива интелектуалци запретнаха ръкави, вече съвсем ясна стана евроинтеграцията на Македония.
    Не съм фен на македонската власт, ама не съм сигурен, че дори те заслужават това.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  25. 25 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Ако двустранно се отърват от пропагадните/ДС/опорки, постигнат базов общ прочит на основното в миналото, но наблегнат на бъдещето, ке я биде работата.

  26. 26 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Соросоиди от двете страни -обединявайте се в общ антибългарски фронт!!!

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  27. 27 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3220 Неутрално

    Лошото е, че путинофилските неинтелектуалци са много по-кресливи и агресивни.

  28. 28 Профил на georgievb
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1879 Неутрално

    Как БКП извърши национално предателство и направи от българите македонци:

    „Българската комунистическа партия беше принудена от Йосиф Сталин да приеме формирането на отделна македонска нация, за да създаде с югославските и гръцките комунисти обединена македонска държава, като част от планирана Балканска комунистическа федерация.

    Въпреки че при преброяването от 1934 г. в България не са регистрирани македонци, при преброяванията от 1946 и 1956 г. резултатите показват техния брой от почти 190 000 души.

    Има ясни индикации, че по-голямата част от населението на Благоевградска област тогава е служебно изброено като етнически македонци по нареждане на властите.

    До 1913 г. по-голямата част от славяноезичното население и на трите части на областта Македония се определя като българско.“
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_Macedonians_in_Bulgaria

  30. 30 Профил на agi49370681
    agi49370681
    Рейтинг: 609 Неутрално
  31. 31 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1500 Весело

    "Интелектуалци от София и Скопие приеха харта за сближаване на двете общества"Абе така като гледам,май само наш Киро си мисли, че се сближава,а макетата не го бръснат и за слив@!
    —цитат от коментар 23 на galina georgieva


    Не, че нещо, ама те мАкетата не сакат да го бръснат.
    А друго да го ...
    Да ни, по-точно ...

  32. 32 Профил на jesus_saves
    jesus_saves
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До един предатели на националния интерес!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
  33. 33 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2942 Неутрално

    Все пак добро начало!
    Сега остава и неилектуалната маса да се по очовечи?
    100-200 години?

  34. 34 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Успех и на добър час !

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  35. 35 Профил на jesus_saves
    jesus_saves
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    ТОВА, КОЕТО СЕ СЛУЧИ С МАКЕДОНИЯ И НАШИТЕ БЪЛГАРИ В СФРЮ Е ПОРЕДНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО КЪМ БЪЛГАРИЯ НА БКП, КОЯТО КАКТО ВИНАГИ СЕ ДЪРЖИ КАТО НИ ЛУК ЯЛА, НИ ЛУК МИРИСАЛА... А СМЪРДИ, ТА СЕ НЕ ТРАЕ!

    САМО ЗА АТЕНТАТА В СВ. НЕДЕЛЯ ТЕЗИ ТРЯБВАШЕ ДА БЪДАТ ЗАБРАНЕНИ ЗАВИНАГИ, А ЗА МАКЕДОНИЯ ИЗБИТИ ДО ЕДИН ВСИЧКИ ЖИВИ КОМУНИСТИ!!!
    А КАКВО ДА КАЖЕМ ЗА ЧЕРНОБИЛ, ЗА ЦЯЛОТО ИМ ПАГУБНО УПРАВЛЕНИЕ 45 ГОДИНИ И ПОСТКОМУНИСТИЧЕСКИЯ ГРАБЕЖ НА ЧЕРВЕНАТА ОЛИГАРХИЯ И НОМЕНКЛАТУРАТА И НА ЧЕНГЕТАТА НА ДС И СЪСИПВАНЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД!

    ИСКАМЕ СИ ИСТОРИЯТА, А КОМУНИСТИЧЕСКИЯ ПАСКВИЛ!!!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
  36. 36 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Соросоиди от двете страни -обединявайте се в общ антибългарски фронт!!!
    —цитат от коментар 26 на г-н Саранди Говедаров


    Саранди, след обединението на коминтрновците от двете страни в общ антибългарски фронт стигнахме до тук.
    Така, че соросоидите тук немат никаква вина.

  37. 37 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Нека СМак. да си създаде мултиетническа държава. Нека всеки гражданин да се самоопредели както иска.

    Но ясно да заявят - тяхната държава е създадена след 45-та година и да не ни крадът историята, и да не ровят костите на дядо ми и прадядо ми.

  38. 38 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 787 Неутрално

    >философът Катерина Колозова

    От известно време приканвам „Дневник“ да освети северомакедонски еквивалент на Ивайло Дичев, това ли е? Кога ще прочетем текст от нея?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  39. 39 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Надеждата в този круб е, че Люпчо Георгиевски членува в нега. А то е заявил, че е с българско съмосъзнание и има апартамент в Благоевград. На Дичев Дечев и там подобни не вярвам

  40. 40 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    А това е най-потресаващото в цялата тази халтура:
    Ще бъде създадена и смесена историческа комисия "в сянка", която ще бъде алтернатива на действащата в момента.

    Да вземат членовете на това нещо да проверят много внимателно състава и капацитета на хората в истинската историческа комисия и ако не ги е срам икономисти, спортисти, писатели и режисьори, и културни антрополози, разбира се, нека си вършат подривна дейнот в сянка.

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  41. 41 Профил на joseph.mccarthy
    joseph.mccarthy
    Рейтинг: 201 Неутрално

    държавна сигурност и удба - вечна дружба между народите!!! дневник, моля информирайте ни по 10-20 пъти за всички новини от там. супер важно ми е.

    Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
  42. 42 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Сега това което трябва да направят медиите в България е да дадат
    ефир на тези български и македонски интелктуалци ,които да заместят познатите субекти .

    Днес има едно прелюбопитно изследване в световен мащаб за свободата на медиите и изразяването .
    И там Северна Македония е на 57 място по свобода ,
    а България на 91 място .
    Това са 34 места назад по свобода на изразяване и медиите ...
    Нека журналистите и телевизиите много добре си направят изводите и да се говори свободно по македонскиу въпрос .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  43. 43 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3597 Неутрално

    До коментар [#33] от "Таралеж":

    "Сега остава и неилектуалната маса да се по очовечи?
    100-200 години?"
    ==========
    Искаш да кажеш, че ако пет образовани човечета плюят на историята, всички са длъжни да го направят?
    Иначе са тъпаци и илитерати.
    Ами с малко пари и излишен мерак и аз мога да ти направя група за любов межди "Левски" и ЦСКА.
    Очовечване не значи всичко от тебе да мине.

    Еретик
  44. 44 Профил на hzd26646768
    hzd26646768
    Рейтинг: 8 Весело

    "Проф. Ивайло Дичев е сред учредителите на Клуба за българо-македонско приятелство"

    Аахахаха нема такъв цирк! Безродници и американски грантополучатели щели да ни сближават със Скопие ...

  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3597 Неутрално

    Саранди, след обединението на коминтрновците от двете страни в общ антибългарски фронт стигнахме до тук.
    Така, че соросоидите тук немат никаква вина.
    —цитат от коментар 36 на 4ort

    Чел ли си израза:
    " Което не направиха вараварите/барбари/, направиха го Барберините:/папски род/.
    Тука е същото. Това че коминтерновци са били срещу нас, не значи че соросоидите ни обичат.

    Еретик
  46. 46 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3597 Весело

    До коментар [#39] от "evtimvz":

    "Надеждата в този круб е, че Люпчо Георгиевски членува в нега. А то е заявил, че е с българско съмосъзнание и има апартамент в Благоевград. На Дичев Дечев и там подобни не вярвам"
    ============
    Вярвай, бе... И те имат апартаменти в България.

    Еретик
  47. 47 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 670 Любопитно

    За кой пореден път един и същ подвижен състав (+/-10%) от приложни сугестолози в областта на македонския въпрос съставя поредното отворено писмо, харта, предначертание, уайт пейпър, грийн пейпър, нон-пейпър и секъв друг пейпър?

    Тоя път за разнообразие са привлекли и Любчо и Бучко.
    Лошо няма, ама и резултати комай - ич.

  48. 48 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3597 Весело

    До коментар [#40] от "frisky":

    "Ще бъде създадена и смесена историческа комисия "в сянка", която ще бъде алтернатива на действащата в момента."
    ===========
    Що не вземат и нашия Кмет в сянка. Да ги светне!
    Той има повече сенчест опит.

    Еретик
  49. 49 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5753 Неутрално

    Дежурните интелектуалци на повикване.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  50. 50 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Сега това което трябва да направят медиите в България е да дадат ефир на тези български и македонски интелктуалци ,които да заместят познатите субекти .Днес има едно прелюбопитно изследване в световен мащаб за свободата на медиите и изразяването .И там Северна Македония е на 57 място по свобода ,а България на 91 място .Това са 34 места назад по свобода на изразяване и медиите ...Нека журналистите и телевизиите много добре си направят изводите и да се говори свободно по македонскиу въпрос .
    —цитат от коментар 42 на eog581083556


    Не знаеш колко си прав, маке, спряха излъчването на великолепен документален филм за БЪЛГАРИТЕ В МАКЕДОНИЯ и така наречения Македонски въпрос при визитата на вашия премиер. Определено се случи под натиска на новото правителство, жалкото е, че Националната телевизия клекна.

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  51. 51 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Само като чуя Ивайло Дичев и ми се иска да прегърна, подкрепя и да се жертвам за всяка идея против която е той!

  52. 52 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#50] от "frisky":

    Аз го гледах .
    Пуснаха го после след няколко дни
    Само защото бяха българи ..на Милена Милотинова
    И заглавието не отговаряше на разказите на хората във филма .
    Там страдаха главно македонци гонени от югославската власт .


    А колкото до свободата на изразяване и на медиите ...Да права съм .
    И световните изследователи са прави че България е назад спрямо Македония
    Давам ти факт ...Там в Македония Петър Колев ..македански българин е канен по всички телевизии .Там отварят клуб ...

    А тук няма представители на мак малцинство в медиите и има забрана за регистриране на македонски сдружения и партии .
    Тук журналистите обслужват властта и не смеят да казват истината .
    Последния искрен журналист беще Георги Коритаров и неговата Свъбодна Зона .
    След него остана бездна и никой не говори свободно .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  53. 53 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Разни грантаджии правят съюз с крадци и фалшификатори на българска история. Естестево и Дичев е тук - виден червен син. Където е лапачката, там е и той. А други хубостници са яли червен хляб - Шаламанов е защитил дисертация в СССР, Красен Станчев е ленинградски философ.........Има ли поне един, който да не е свързан с комунизма ?

  54. 54 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Тамън да похваля инициативата и какво да видя - основния проблем била Русия, която видите ли, подклаждала конфликта? Не столетната политика в Скопие за заличаване на всякакво българско наследство, не системното фалшифициране на историята, курирано от правителството в Скопие, не многобройните заличени паметници, включително на наши военни, загинали за освобождаването на Югославия. Дори не системния геноцид и политика на асимилиране и унищожаване на българското самосъзнание, започнала от сърбите още по времето на Балканската война, когато нито коминтерн, нито СССР е имало. Явно и наглия опит на Скопие да ни припише участие в Холокоста, както и терор над местното население, преди броени години, също нямат значение за тези... "приятели". Чини ми се, че цялата работа ще се върти около усвояване на едни пари, срещу националния суверенитет. Жалко са един-двама от хората, обявени като ангажирани, имах по-добро мнение за тях.

  55. 55 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#50] от "frisky":Там в Македония Петър Колев ..македански българин е канен по всички телевизии .Там отварят клуб ...А тук няма представители на мак малцинство в медиите...
    —цитат от коментар 52 на eog581083556


    Вероятно защото няма македонско малцинство в България, а българи, наследници на преселници от Македония. Няма да е лошо да кажеш защо толкова народ от Македония е бягал към татаро-фашистката окупаторка.

    Що се отнася до Коритаров - за мъртвите или хубаво, или нищо!

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  56. 56 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 833 Неутрално

    До коментар [#55] от "frisky":

    "За мъртвите или добро или нищо друго, освен истината." Коритаров бе едно ченге, което нямаше срам да говори за морал и ценности, въпреки тежкото си агентурно червено минало. И мразеше всичко българско. Дори беше на страната на фиромите при спора с България. Жалък човек.

  57. 57 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#55] от "frisky":

    Има ги разбира се .
    Георги Коритаров беше поканил представител на македонското малцинство защото той беше саистина умен и свободен журналист .
    А и данните от преброяването в България се бавят за да видите дали ли ги има или няма хорота самоопределящи се за македонци а не българи

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  58. 58 Профил на the_governor
    the_governor
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Сближаване само когато признаят Самуил за български цар и събитията от 1944

  59. 59 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#56] от "fcv251055839":

    Именно .Георги Коритаров беше бивш агент на Държавна Сигурност и поради това че е имал достъп до класифицирана информация е още по важно какво казваше .
    Другите агенти всички с една позиция ,както и историци от днешната комисия а
    Георги Коритаров с различна именно защото им знаеше лъжите и опорките и ги громеше ежедневно ...Ех как липсва .днес

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  60. 60 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Ех да има самолет... субсидиран...
    масло мед.

    Ех да няма самолети, чужди, от врага наети,
    дрънкащи за отчуждение с оружейно убеждение
    на Балканите...

    "Интелектуалци от София и Скопие
    приеха харта за сближаване на двете
    общества"

  61. 61 Профил на ivpetr
    ivpetr
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Това звучи като виц. "Събрали ли се Дичев и Дечев и решили да правят историческа комисия по македонския въпрос. Казали , че това е истинска комисия, но щяла да бъде в сянка . Понеже истинската комисия била истинки историческа, пък това не тях не им вършило работа.Така..." Щеще да бъде смешно, ако не беше гнусно.

  62. 62 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#55] от "frisky":Има ги разбира се .Георги Коритаров беше поканил представител на македонското малцинство защото той беше саистина умен и свободен журналист .А и данните от преброяването в България се бавят за да видите дали ли ги има или няма хорота самоопределящи се за македонци а не българи
    —цитат от коментар 57 на eog581083556


    Това за Коритаров го разбрахме, но защо няма отговор на въпроса защо стотици хиляди чисти македонци бягат от древната си държава и се заселват при татарите?

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  63. 63 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1238 Весело

    Ха ,ха ха!
    От ''българска''/?!?!/ страна, все отбор юнаци - соросоиди и соросутки ...
    'Фани единия , та удари другия.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  64. 64 Профил на lii07621540
    lii07621540
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Основната цел на безродниците е да се отстрани ветото на България.Всичко друго е за парлама. Защо чак сега се сетиха за такива мероприятия? Скоро ще се знае и кой ги спонсорира и организира ,не че не се досещаме де. Екипът от българска страна е соросоиди-грантояди ,нихилисти и безродници ,съчетани в едно. От СМ пък, набедени българофили, опитващи се да обясняват историята не с отричане на фактите,а на тяхното интерпретиране и омаловажаване.

  65. 65 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#64] от "lii07621540":

    И режисьора Явор Гърдев ли е безродник и соросоид ...?!
    Хайде спрете с тъпите клишета и обиди .
    Става въпрос за хора приятели на македонците ,такива които не си позволяват да мразят а приемат ги и почитат ..Вас това ви дразни а аз го намирам за чудесно .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  66. 66 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 833 Неутрално

    До коментар [#56] от "fcv251055839":Именно .Георги Коритаров беше бивш агент на Държавна Сигурност и поради това че е имал достъп до класифицирана информация е още по важно какво казваше .Другите агенти всички с една позиция ,както и историци от днешната комисия а Георги Коритаров с различна именно защото им знаеше лъжите и опорките и ги громеше ежедневно ...Ех как липсва .днес
    —цитат от коментар 59 на eog581083556


    А Коритаров бе самата истина. Така ли ? Щеше да е любопитно ако доноси на Коритаров за теб, ти бяха съсипали живота и живота на твоите деца. Тогава да видим какво щеше да говориш ? Но разбирам, че Коритаров и виден демократ - само тия, които не са били доносници са лошите.

  67. 67 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Под натиск на Румен клекнал?

    Имаше сериал "Хотел Преспав" за сближение
    на двете съседски държави съседки,
    но секна.

    СЕМ поне секна 2 или 3 Z-рушки
    (да теленевиди им се) канализации

    До коментар [#50] от "frisky":
    ...
    —цитат от коментар 42 на eog581083556

    Не знаеш колко си прав, маке, спряха излъчването на великолепен документален филм за БЪЛГАРИТЕ В МАКЕДОНИЯ и така наречения Македонски въпрос при визитата на вашия премиер.

    Определено се случи под натиска на новото правителство,
    жалкото е, че Националната телевизия клекна.

  68. 68 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1238 Весело

    До коментар [#64] от "lii07621540":И режисьора Явор Гърдев ли е безродник и соросоид ...?!Хайде спрете с тъпите клишета и обиди .Става въпрос за хора приятели на македонците ,такива които не си позволяват да мразят а приемат ги и почитат ..Вас това ви дразни а аз го намирам за чудесно .
    —цитат от коментар 65 на eog581083556


    Кой Явор Гърдев ли?
    Ми, явно е такъв.
    След като се е разписал в компания като тази, значи и той е в кюпа.
    ''С какъвто се събереш-такъв ставаш'', е казал Народа.
    Пс:
    Според твоя милость , как трябва да постъпим?
    Да разпишем ли билета на т.нар. ''република с. македония'' за ЕС, или не?
    Можеш да не ми отговаряш...Ясен си ми .

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  69. 69 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 787 Неутрално

    А тук няма представители на мак малцинство в медиите и има забрана за регистриране на македонски сдружения и партии .
    —цитат от коментар 52 на eog581083556

    Това е опит за фалшива, смешна и жалка реципрочност каквато не съществува. В РСМ от българите с много репресии са създадени македонци, там дори променяте имената на хората от паметниците, които заменяте с македонистки, че и неграмотно на всичко отгоре! Виж как Гьорчев става Гворчев, защото дебилната антибългарщина не може да чете, а нали уж азбуката вие сте я създали?

    https://i0.wp.com/tribuna.mk/wp-content/uploads/2021/09/plocaklepacstara.jpg
    https://i0.wp.com/tribuna.mk/wp-content/uploads/2021/09/plocaklepacnova.jpg

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  70. 70 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2294 Неутрално

    Това не са интелектуалци, това са платени с грантове предатели!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  71. 71 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#62] от "frisky":



    България подписва договор с Гърция за размяна на население .
    България е искала македонците от Егея и те са дошли тук и във Вардарска Македония .
    Има кадри и филми за бежанците от Егея и се чудех чудих ...защо никога България не ги пуска
    до6ато не разбрах грозната истина .
    Това са най тъжните кадри които някой е виждал ...Деца наредени на опашка ...минават и с черпак им сипват да хапнат ...Много от тези деца са бежанци и в Полша и бивша Чехословакия .
    Аз съм от накъв род по майчина линия ..По бащина също ми е македонски рода от Беласица ..и така са срещнали мама Катерина и тате Никола и съм се родила аз .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  72. 72 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1238 Весело

    Македонизмът, може да съществува САМО в конфронтация с Българщината и Българското!
    Запомнете го!
    Точно както и ''украинството'' ,относно Русия.

    И този знак е отличителното за всички изкуствени ''нации'' по света.
    Отричаш Родината си, почваш да я плюеш под път и над път, Евентуално ,развиваш някакво фалшиво чувство за ''расово превъзходство'' над бившите си сънародници.
    И , най-важното...В един прекрасен ден, ги обяваваш ,за ...''Татари''.
    И , ето ви ще една аналогия между македонизма и ''украинството'':
    Т.нар. ''украинци'' ,наричат руснаците днес...Татари.
    Точно както, за ''македонците'' и ние сме ''гнасно татарско племе'', а те ,''чисти словени''...Или пък ,''антички македонци'' ,според случая.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  73. 73 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    секи 4ти км

    Пресилна реч.
    След доза обилна.

    В секи етнос по света има прасета.
    Така е било и май ще... от 5 000 лета

    До коментар [#16] от "ена блогърка":
    До коментар [#12] от "CINZANO":

    Разбира се. В Македония все още има около 3500
    етнически българи.

    В Б-я няма нито един.

  74. 74 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Не бива нещата да се оставят на интелектуалци. Думата трябва да имат обикновените българи - таксиметрови шофьори, тираджии, момчетата от автомивката. Те са изгледали всички предавания на "Час по България" и мечатата им е да станат български учители в Скопие и да бият с върбова пръчка през китките всяко македонско дете, което не знае наизуст по колко сарацинеца са съсичали воините на Хан Тервел с един замах на меча. Според Божо Димитров бяха 10 парчета наведнъж.

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  75. 75 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#62] от "frisky":България подписва договор с Гърция за размяна на население .България е искала македонците от Егея и те са дошли тук и във Вардарска Македония .Има кадри и филми за бежанците от Егея и се чудех чудих ...защо никога България не ги пуска до6ато не разбрах грозната истина .Това са най тъжните кадри които някой е виждал ...Деца наредени на опашка ...минават и с черпак им сипват да хапнат ...Много от тези деца са бежанци и в Полша и бивша Чехословакия .Аз съм от накъв род по майчина линия ..По бащина също ми е македонски рода от Беласица ..и така са срещнали мама Катерина и тате Никола и съм се родила аз .
    —цитат от коментар 71 на eog581083556


    Много си зле с главата, прегледай се. Шикалкавиш и смесваш теми, но така и не отговаряш на въпроса. Ясна си ми.

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  76. 76 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#74] от "cinik":

    Бива те в писането на strawman, признавам ти го.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  77. 77 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1413 Любопитно

    [quote#18:"doroteus"][/quote]

    Аз пък не виждам Дайнов?

  78. 78 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    "Интелектуалци от София и Скопие приеха харта за сближаване на двете общества"Абе така като гледам,май само наш Киро си мисли, че се сближава,а макетата не го бръснат и за слив@!
    —цитат от коментар 23 на galina georgieva


    Не сте ли разбрали простотоКиро какво перде е ? Те го плюят, а то вика, че дъжд валяло. Изключително дебелокожо животно.Сигурно така се оцелява в големия бизнес в Америка...

  79. 79 Профил на Чубрица
    Чубрица
    Рейтинг: 215 Гневно

    Това вече не се търпи!

    "[...] сяко едно правителство е заговор, съзаклятие против свободата на човечеството." "Само разумният и братският съюз между народите е в състояние да унищожи теглилата [...]" Христо Ботев
  80. 80 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#75] от "frisky":

    Не аз няма да ти падна на нивото .
    Ето ти отговора на въпрода защото македонските бежанци са дошли в България .
    Накарали са ги ...такъв договор срамен е подписала България
    Тя ги е искала и е продала къщите имотите нивите на хората .
    Заповядай да видиш и друг път да учиш и четеш повече преди да питаш
    https://fakti.bg/bulgaria/347854-9-dekemvri-1927-g-spogodbata-mollov-kafandaris

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  81. 81 Профил на ogp03622986
    ogp03622986
    Рейтинг: 627 Неутрално

    МАЛКО СЪМНИТЕЛНА ИЗГЛЕЖДА ТАЗИ РАБОТА

    Некои имена са твърде смущаващи:

    Алек Попов - проРуски и проЧервен писател
    Александър Кьосев (защо ли ми е съмнителен?)
    Ивайло Дичев - виден левичар и антибългарин
    Майя Грекова и Стефан Дечев (защо ли са ми съмнителни?)
    Бойко Станкушев - не беше ли агент или нещо подобно
    Иво Беров - виден левичар и проМакедонист
    Евгени Кънев ?
    Дружинката си я бива

  82. 82 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 833 Неутрално

    До коментар [#52] от "eog581083556":

    в България няма малцинства. Преди да се излагаш прочети конституцията на България.

  83. 83 Профил на В
    В
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#82] от "fcv251055839":

    Има , разбира се .
    Конституцията не е Библията а е писана от хора с интереси ,които често не отговарят на реалността .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  84. 84 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3597 Гневно

    До коментар [#65] от "eog581083556":

    "Хайде спрете с тъпите клишета и обиди .
    Става въпрос за хора приятели на македонците "
    ===========
    Господин Пореден номер, аз съм наследник на бежанци от Македония. Никой от тях нямаше македонско самосъзнание, всички се смятаха за българи, иначе не биха дошли тук. Аз не съм приятел на македонците, аз съм македонец.
    Но това не е народност, а регионална обвързаност като шоп, тракиец, добруджанец, турлак......

    Еретик
  85. 85 Профил на jony
    jony
    Рейтинг: 510 Неутрално

    А да видиме, ама съм скептичен. Дано не съм прав.

  86. 86 Профил на rvx511116878
    rvx511116878
    Рейтинг: 10 Гневно

    Вистината, бугари!!!!

    И кога денес од Софија ќе кажат, дека Македонците се креација на Коминтерната, на Комунистичката партија на Југославија и на Тито, дека Македонија е под “руско влијание“, се поставува прашањето: Дали на овие во Софија нешто им фали?

    ... Затоа ПОВТОРУВАЊЕТО, КАКО МАЈКА НА ЗНАЕЊЕТО, било да не се заборави... На 3 март 1878 година во истанбулското село Сан Стефано, како крај на војната помеѓу Руското Царство и Отоманската Империја во 1877 и 1878 година, бил потпишан Мировен договор.

    Овој договор никогаш не се реализирал, ТРАЕЛ САМО 3 МЕСЕЦИ од неговото потпишување! СО САНСТЕФАНСКИОТ мировен договор биле договорени нови граници на Балканот. Имено, БУГАРИЈА ЈА ДОБИЛА ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА, ОДРИНСКА ТРАКИЈА, ДЕЛОВИ ОД ДЕНЕШНА СРБИЈА (ПИРОТ, ВРАЊЕ) И АЛБАНИЈА (КОРЧА).

    Бугарските окупаторски воени сили, со германска согласност, окупирале делови од кралствата на Грција и Југославија кои бугарскиот иредентизам ги барал врз основа на Санстефанскиот

    Денес, опседнати со тој романтизам, за една историја која И ТОГАШ БИЛА САМО ФИКЦИЈА, пред се проекција на РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ за излез на топлите мориња, БУГАРИТЕ ГО ОДБЕЛЕЖУВААТ СЕКОЈА ГОДИНА 3 МАРТ КАКО БУГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК ...

    За жал, и уште една горчлива вистина: Македонци во соседството на Македонија се најголеми антимакедонци но и најголеми фашисти!


    https://twitter.com/MNepokor/status/1510330729250631684

    Вечна неизживеана романса на Софија е САНСТЕФАНСКА БУГАРИЈА, КАКО ХЕГЕМОНИСТИЧКА ИДЕЈА за туѓи и други интереси за свои сфери на влијание на овие простори. Голема или Санстефанска Бугарија е креација на Царството Русија со Санстефанскиот мировен договор од 3 март 1878 година.

    За Софија, Македонија се’ уште е втора бугарска држава, Македонците се Бугари, а Македонскиот јазик е “дијалект на бугарскиот јазик“, во Бугарија нема Македонско малцинство

    За таа цел Софија континуирано ја фалсификува македонската историја како бугарска,ја присвојува како своја, не го признава постоењето на Македонскиот јазик и Македонскиот народ во целина.

    Денес, тој романтизам, кој И ТОГАШ БИЛ САМО ИЛУЗИЈА, БУГАРИТЕ ГО ОДБЕЛЕЖУВААТ СЕКОЈА ГОДИНА: ТРЕТИ МАРТ Е ПРОГЛАСЕН ЗА БУГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК, како носталгија за пропуштената историска шанса МАКЕДОНИЈА ДА БИДЕ ДЕЛ ОД БУГАРИЈА.

    За жал, Софија носталгијата по Македонија ја лечи со 3 МАРТ КАКО БУГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК, во спомен на руската креација СТАНСТЕФАНСКА БУГАРИЈА, СО ШТО БУГАРИЈА ДИРЕКТНО АТАКУВА ВРЗ ДРЖАВНОСТА НА МАКЕДОНИЈА, бидејќи со него Софија прокламира територијални претензии кон Македонија...

    https://twitter.com/1VidiVidi/status/1484914795744841730


    НЕ на 3 МАРТ КАКО БУГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК!!!

  87. 87 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2533 Неутрално

    Дичев е от групата за натиск на "здравите сили" - нещо като канален сом, чиято естествена среда са фекалиите - основната цел, да се гардира онова кухо парче, което на 3-тия ден от героичния си слугински мандат цъфна в Скопие...

    I Want To Believe
  88. 88 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 705 Неутрално

    "Интелектуалци от София и Скопие приеха харта за сближаване на двете общества"

    Само за толкова ли са отпуснати грантове от една "приятелска" страна отвъд океана?

    И в морето ми е до колене .....................
  89. 89 Профил на Krasimir Georgiev
    Krasimir Georgiev
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Нашата позиция е - македонци няма, македонците са българи,македонски език няма ,това е диалект на българския език.Поставянето на неизпълними условия е в интерес на Русия и е дело на нейни агенти и от двете страни.

  90. 90 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 670 Гневно

    До коментар [#80] от "eog581083556":

    До коментар [#75] от "frisky":Не аз няма да ти падна на нивото .Ето ти отговора на въпрода защото македонските бежанци са дошли в България .Накарали са ги ...такъв договор срамен е подписала България Тя ги е искала и е продала къщите имотите нивите на хората .Заповядай да видиш и друг път да учиш и четеш повече преди да питаш https://fakti.bg/bulgaria/347854-9-dekemvri-1927-g-spogodbata-mollov-kafandaris
    —цитат от коментар 80 на eog581083556


    Типично историчарство.
    "Срамен договор ... накарали ги ... продали имотите на хората..."
    Ти прочете ли въобще информацията от линка, който си постнала? Вероятно сега за пръв път си чула за Спогодбата.

    Никой от България никого не е карал насила да се изселва от Гърция в България, а още по-малко със Спогодбата Моллов - Кафандарис.
    Първо, спогодбата урежда имотните въпроси на вече изселилите се бежанци, вкл. и като част от размяната на население между Гърция и България след войните.
    Освен това, Спогодбата не се отнася до населението в Македония, а до българското население в Гърция въобще, вкл. и в Беломорска Тракия - и там ли са били македонци?

    Имотите на изселилите се - които очевидно няма как да вземат със себе си, остават в Гърция и се използват като компенсация за имотите на гърци, които се изселват от България в Гърция, както и за покриване на част от репарациите. Поради факта, че българските изселници са много повече от гръцките (има и такива - от Черноморието, Тополовград и други места), затова накрая по Спогодбата Гърция има да дава пари на България.
    Ако пък имаше начин хората да си вземат къщата и нивата, когато се изселват, тогава половин Северна Гърция сега нямаше въобще да съществува.
    В замяна бежанците получават в България облигации по т.нар. бежанския заем, който Царство България сключва с международни кредитори, за да осигури някакви начални средства за бежанците. Неразплатената част от точно тия облигации бяха предмет на обезщетяване по Закона Лучников.

    А относно самото изселване - ако е имало насилие, то е било от гръцка страна, за да се "отърват" от проблемното население и да отворят място за собствените им преселници от Анадола по споразумението за размяна на населението с Турция след Голямата катастрофа.
    В България вече е имало достатъчно бежанци, че "насила" да докарват още и да обезбългарят хептен земите, за които сме се борили.
    Който е искал да остане българин и да не бъде тормозен да се гърцизиран насила, е избрал да се изсели в България. Дори и така, пак е имало много българи, които са предпочели да останат по родните си места в Гърция.

    Горното ти го казвам като внук на бежанци от същия период и впоследствие "облигационери" по същия този бежански заем и по Спогодбата.
    Държал съм в ръцете си такива облигации.

  91. 91 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 828 Любопитно

    А в хартата дали пише нещо за необходимостта от правни гаранци от страна на РСМ за осигуряване на основното човешко право на свободно национално самоопределние на българите в РСМ, както и за нуждата от съдебно и политическо осъждане на престъпленията срещу българския народ във Вардарска Македония от 1912 г. досега? Това са престъпления, за които няма давност. Защото без справедливост за жертвите на престъпленията и осъждане на действията на техните палачи няма как да има помирение и съответно истинско сближаване. Опитите за замитане на най-основния въпрос под килима няма да помогне.

    🇧🇬🇺🇦
  92. 92 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 828 Весело

    За това, че Алекс Попов е на сръбска хранилка е известно отдавна.

    🇧🇬🇺🇦
  93. 93 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 683 Любопитно

    "Нова инициатива" на добре познати "стари муцуни", храненици на чужди антибългарски НПО-та.
    Как беше приказката за нов бардак със стари к*рви.

  94. 94 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 683 Разстроено

    "Нова инициатива" на добре познати "стари муцуни", храненици на чужди антибългарски НПО-та.
    Как беше приказката за нов бардак със стари платени к*рви.

  95. 95 Профил на bvt26495605
    bvt26495605
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#86] от "rvx511116878":

    Личи си, уважаеми, че си с промит мозък. Четеш историческите факти както дяволът чете евангелието. Никой в БГ не иска Сан-Стефанска България, това са опорните точки на днешните УДБА-ши в ръководството на държавата ви.
    Искаме да не крадете история и да преразгледате сериозно югославското си минало със всичките издеватеств над хората с българско самосъзнание.

  96. 96 Профил на modellingjewishf
    modellingjewishf
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Ааа, ние само п8шем на македонски, с ВениМ чак интелектуалци, лол

  97. 97 Профил на modellingjewishf
    modellingjewishf
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Алекс 2, тоест г-н Кьосев, аз разбирам , че искате интернет към елитните университети като Бръшляновата лига, бо вие сте накачулили 20 преподаватели от Скопие и София, които искат да седнат на студентските компютри, за да си браузят, това вече сме го виждали?

    Но аз искам да уча, а не слабонаучен блокаж на кпмуникации, виждам че отново се ползват някакви фейсбукърски инварианти на името ми, все едно участвам в това, ами доставянето на професионален интернет и системното администриране е професионална услуга която струва много, това бе са 15 лв на месец, с които си мислите че може да стане и някакви фейсбикърски намеци?

    Ами това струва много пари, вие така като се събрахте поискахте ли бюджет от Скопския университет за това? Мен това ми е познато от софйиския където уж се обслужва от мем и други friends а всъщност не?

    Това вечв пеилича на схема?

    Имам предвид използвана години схема, но тя дали работи, защо мислите че ням а да прочвтем за това?

    Тези културни сътрудничества с македония всвки път стават възможни след като ви очравяме компюттите , вие нв си плащате за това и не уважавате труда ни, а в това участват и американски администратори, вие мислите че сте яиспк и як, но те са от по 2 м и вече много искат да посетят България

  98. 98 Профил на modellingjewishf
    modellingjewishf
    Рейтинг: 25 Неутрално

    И не разбирам кой е докшадвал коментара, че с ВениМ не сме "интелвктуалци", а само пишем на маквдонски, пак ви казвам американските администратори не мислят работата си за второстепенна на някакви интелектуашни събития върху "вещей", като онова със стройминга, въобще такива интелвктуални коментари като там не си заслужават интернета





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK