И работещите в градския транспорт в София се присъединяват към протеста на превозвачите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    Хахахха, каква изненада, Фандъкова ще подкрепи протеста на ДПС.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3850 Неутрално

    Гарантирано от ГЕРБ.
    До коментар [#1] от "Darth Plagueis":

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Весел дрон
    Весел дрон
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Петата колона явно отчаяно иска да свали правителството. Скапаната руска кочина явно няма да ни пусне до последно и ще иска да ни завлече с нея

  4. 4 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    Това си е саботаж. гербиджа и дпс се готвят за избори на практика.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  5. 5 Профил на Ivanov
    Ivanov
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Краят на социалната държава е предизвестен, всъщност като края на повечето неща :) . Въпросът не е дали, а кога( след 10 или 100 години примерно?) Опасанията ми са, че няма да бъде заменена с по- удачна форма.

    Поздрави!
  6. 6 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1025 Любопитно

    "144 милиона лева са натрупаните задължения на столичния транспорт. Досега правителството е отпуснало 15 милиона, които са крайно недостатъчни, обясни кмета на София Йорданка Фандъкова пред журналисти. Като причини за дълговете тя посочи ковид кризата и главоломното увеличение на цените на горивата и тока"

    Сметките не излизат има загуби вдигаш цената.Вдигаш цената няма клиенти ми ФАЛИТ.Колко хиляди фирми минаха през това ???🤨

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  7. 7 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Транспортните фирми са получили над 163 милиона лв. субсидии.
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160708228451189

  8. 8 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Предводителката на транспортищарите Милтенова с близо 700000 лв. коронасубсидии.
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160713398036189

  9. 9 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Вижте кой е взел и колко.
    https://bird.bg/corona/?q = @transport+yes

    Юнион Ивкони: 15 926 223 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=121444454
    Карат - С: 3 729 864 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=030001040
    М-БУС 3 020 489 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=102638045
    Груп Плюс: 1 982 363 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=130524668
    Арда Тур 1 954 724 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=126034587
    и т.н.

  10. 10 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2906 Неутрално

    Времето на шарлатаните изтече, да се стяга и менторът им!

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  11. 11 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    Ама това е проблем на общината. Ако не плаща заплати хората напускат и оставаме без градски транспорт въпреки че близо 70% от разходите за превозни средства и строежа на метрото идват от ЕС и то за сметка на проектите в другите градове понеже ресурса е ограничен. Нищо не пречи общински съвет да приеме такса 100 лева на човек на година за градския транспорт и да се реши проблема със събираемостта. Това че до момента Бойко Борисов е давал винаги когато някои кметове си поискат, това не означава, че е правилно

  12. 12 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2606 Неутрално

    На кметицата не й ли хрумва, че цената на билета трябва да се вдигне, и то поне с 20 %. Къде по- лесно е да се протестира. Саботьори, сър, цялото герберско войнство.

  13. 13 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    Цитат:
    И работещите в градския транспорт в София се присъединяват към протеста на превозвачите

    ------
    Путин буни Народа...

  14. 14 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 920 Весело

    Старото си е старо - в такава ситуация Борисов вадеше бащински отнейде сто-двеста-триста милиона и обявяваше "На! Давам ви!"
    (Един път се обърка и в Родопите каза на някакъв линейкаджия: "Аз на тебе съм ти дал 30 милиона" и линейкаджията остана тъй слисан, че когато се опомни, керванът беше отминал).
    Пък сегашното какво прави? И то дава, ама търчи да взема назаем по половин милиард на месец.

  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#11] от "Batezuzi":

    Всъщност, не много известен факт е, че градският ни транспорт е субсидиран ежегодно със 100 млн лева. Реално, ако сложиш работещите в града, даже се получава повече от предложените от теб 100 лв на човек. Ама ефектът е нулев.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Транспортните фирми са получили над 163 милиона лв. субсидии.https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160708228451189
    —цитат от коментар 7 на Наблюдател


    СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ: 21 761 431 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=121683408

    СТОЛИЧЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ: 4 811 777 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=121683785

  17. 17 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    МЕТРОПОЛИТЕН не е в списъка Транспорт с 163-те милиона лв.

    МЕТРОПОЛИТЕН: 2 142 125 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=000632256

  18. 18 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#9] от "Наблюдател":

    Kой изтича веднагически до Калотина да прибере Владко, чийто "дублиран" автомобил беше малко задържан?
    (Ясно защо)
    На повикване са тези.

  19. 19 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Всякакви парии се надигат, някои дори превантивно.
    Между другото, преди малко , от 'Стани богат" разбрах , че "парий" бил индийски термин. Щях се закълна, че е европейско..

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  20. 20 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 732 Неутрално

    На кметицата не й ли хрумва, че цената на билета трябва да се вдигне, и то поне с 20 %. Къде по- лесно е да се протестира. Саботьори, сър, цялото герберско войнство.
    —цитат от коментар 12 на boevbisser


    И как ще стане 2 лв билета ? Колкото в Барселона и Берлин ли?

    Pure Chewing Satisfaction
  21. 21 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    И да не си помислите, че ГЕРБ не са се погрижили и за

    ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ: 1 189 074 лв.
    https://bird.bg/corona/?q=202218735

  22. 22 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    Хаха, замирисва на сготвен компот ... исканията на едните нямат общо с тези на другите, да не говорим, че градския транспорт е на друг енергоносител.

  23. 23 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    До коментар [#15] от "Darth Plagueis":

    Може и да се лъжа, но съм чувал ,че в свята няма печеливш/самоиздържащ се градски транспорт. Навсякъде е с дотации под различни форми.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  24. 24 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Любопитно

    ами да ги разредят автобусите, и без тва всички селяни налазили София си пърпорят с гоУфа на работа от люлин до младост....

    реално и заради хоум офиса много офисен планктон дето ходеше на работа сега си джитка от вкъщи или от бащината стряха в Бяла Слатина или Мичурин, така че няма кво да подсмърча фандупкова за още пари - да оптимизира

  25. 25 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    До коментар [#9] от "Наблюдател":Kой изтича веднагически до Калотина да прибере Владко, чийто "дублиран" автомобил беше малко задържан?
    —цитат от коментар 18 на linard
    До коментар [#18] от "linard":

    Изтича бившият депутат от ГЕРБ, собственик на
    Юнион Ивкони: 15 926 223 лв. субсидии
    https://bird.bg/corona/?q=121444454

  26. 26 Профил на Tank Girl
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  27. 27 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 955 Неутрално

    На Борисов май му подадоха сигнал от Мацква да се включи дейно и забърза в опитите да съборят правителството преди Русия да е изгубила войната. Че после русоробите може ще са безкрайно объркани, докато сега са още в силата си.

  28. 28 Профил на Tank Girl
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    На кметицата не й ли хрумва, че цената на билета трябва да се вдигне, и то поне с 20 %. Къде по- лесно е да се протестира. Саботьори, сър, цялото герберско войнство.
    —цитат от коментар 12 на boevbisser


    Всъщност проблема на ГТ е именно във високата цена на билетите! За едно возене в две посоки са нужни минимум 3,20 лв. С тези пари знаИш ли колко има да си пърпоря с малолитражката? Лятото с мотора и колелото е още по-евтино. Билетчетата не могат да са над психологическата граница от левче.

  30. 30 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#20] от "Bedtime for Democracy":

    2.40 евро е билетът в Барселона

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":

    Проблемът не е в единичната цена на билет, а в малоумните абонаментни планове, и още по-малоумни маршрути.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2606 Весело

    До коментар [#20] от "Bedtime for Democracy":

    Еми поне толкова струва, това е положението, социализмът падна 1989. Съмнявам се, че еднократен билет в Берлин и Барселона е под 1 евро, особено след 30 % скок в горивата последните месеци. Евтино и хубаво няма, уви, въпреки рекламата на Кауфланд. Цените трябва да се вдигнат, иначе през данъците на всички софиянци се возят евтино.

  33. 33 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":

    зависи колко пътуваш дневно - годишна карта е 365 лева, с квато и малолитражка да си не можеш да биеш 1 лев на ден за неограничени пътувания

  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#23] от "schwimmwagen":

    Няма проблем да е с дотации, стига да има конкретен позитив от тях. Тук няма. Градският транспорт е със затихващи функции и представлява напълно неграмотна и неадекватна услуга.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на Кака Пенка
    Кака Пенка
    Рейтинг: 681 Гневно

    Точно в деня на ДЗИ-то по БЕЛ? Мръсни гадове, ей, и вашето време ще дойде.

  36. 36 Профил на Dobromir Dobrev
    Dobromir Dobrev
    Рейтинг: 69 Неутрално

    Протестът с камиони да се насочи към Банкя. Толупа и неговата шайка досъсипаха ЦГМ и транспорта, източиха паричките. "Пича взе парите и каза: Чекай малко." Така че ГЕРБаджийските опити за блокаж на София няма да успеят. Да търсят сметка на Баце, там да търсят пари...

  37. 37 Профил на Павел Кънев
    Павел Кънев
    Рейтинг: 337 Неутрално

    "Превозвачите" в България са стара комунистическа мафия.

    Къде е Uber в България?

    А?

  38. 38 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2606 Весело

    До коментар [#29] от "пРезидента!":

    При цените първо има себестойност, а след това психологически граници. Два лева поне трябва да е и пак ще е евтин. А що се отнася до колите, там данъците са безумно ниски и всеки избира колата. Я да ги удвоят и да видим. Въобще соц разбирането, че трябва да е евтино и държавата да запълва дефицита не го разбирам.

  39. 39 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    И после кво? Те днеска ща се присъединят, утре - ща са организират, другиден - ще направят профсъюзи, по-другиден - съвети, по-по-другиден - ще искат цялата власт в ръцете на съветите, нали така другари пролетарии? Да вървят да гласуват, толко им стига! Нема кво да протестират и прочее! Гласуване му е майката! Или не?

    «Я возненавидел богатство, так как полюбил людей, так как я вижу и чувствую всеми струнами своей души, что сегодня люди поклоняются золотому тельцу, который превратил человеческие души в скотские и изгнал из сердец людей любовь»
  40. 40 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Това си е саботаж. гербиджа и дпс се готвят за избори на практика.
    —цитат от коментар 4 на ck2013


    Нали протестите бяха разрешено и демократично средство за отстояване на права? Вас ако Ви съкращават както тия от градския транспорт ще си пасувате, така ли? Или само мятането на риба, на яйца, на откъртени жълти павета и горенето на слама е демократичен протест?

  41. 41 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Всъщност проблема на ГТ е именно във високата цена на билетите! За едно возене в две посоки са нужни минимум 3,20 лв. С тези пари знаИш ли колко има да си пърпоря с малолитражката? Лятото с мотора и колелото е още по-евтино. Билетчетата не могат да са над психологическата граница от левче.
    —цитат от коментар 29 на пРезидента!


    Много стойностен коментар. Градския транспорт трябва да е социална услуга, а не бизнес такава. Евтиния и ефективен градски транспорт е ключа към по-слабото замърсяване в София и Пловдив. За жалост герб Пловдив тотално уби градския транспорт. Резултата е пренаситена и изключително замърсена градска среда и пълна безисходица. Което води до изключителна тежест върху здравната каса - българите се разболяват много по-често от рак, сърдечни и белодробни заболявания и живеят средно 10-15 години по-малко от западноевропейците. Вместо средно 10тина години повече да живеят икономическите субекти и да харчат в икономиката, те умират.

  42. 42 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    Хахахха, каква изненада, Фандъкова ще подкрепи протеста на ДПС.
    —цитат от коментар 1 на Darth Plagueis


    Не само. Вчера Контрера (от ВМРО) заяви, че нямало пари за заплатите през май. А познай дали има връзка с новината днес.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  43. 43 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Нали протестите бяха разрешено и демократично средство за отстояване на права? Вас ако Ви съкращават както тия от градския транспорт ще си пасувате, така ли? Или само мятането на риба, на яйца, на откъртени жълти павета и горенето на слама е демократичен протест?
    —цитат от коментар 40 на skitnik75


    Разрешени са, стига да имат правилен адресант. Ако протестиращ срещу правителството, а не срещу столична община, то ти си платен. Кой е принципала и от кой се издържа градския транспорт, ще ми кажеш ли?

  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#40] от "skitnik75":

    Че кой е спрял правото им на протест? Надявам се същевременно, бидейки на бюджетна хранилка, за времето, в което не са работили, да не им се заплаща. Нали така?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#41] от "voinotzapad":

    живеят по- малко не заради градския транспорт, а понеже бухат кренвирши, по кутия цигари и 3 ракии, за спорт след 40-тата година изобщо да не говорим

  46. 46 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3661 Любопитно

    Всъщност проблема на ГТ е именно във високата цена на билетите! За едно возене в две посоки са нужни минимум 3,20 лв. С тези пари знаИш ли колко има да си пърпоря с малолитражката?
    —цитат от коментар 29 на пРезидента!


    Ако някой се вози на градски транспорт 1-2 пъти на месец, дали ще е 4 лв. или левче, няма особено значение. Нека да паднат цените на картите, ако искат повече редовни пътници (за пенсионерите това вече е факт). И Фандъкова да оптимизира разходите на ГТ, така че с наличните субсидии цената на картите да падне! Защо цяла България трябва да субсидира по-добре платената и дори по-заможната София- с парно през зимата и градски транспорт през цялата година?!

    Всичко ще бъде наред! :-)
  47. 47 Профил на aes46676719
    aes46676719
    Рейтинг: 68 Неутрално

    Фъндъкова не се справя- с огромния софийски бюджет не можела да плати заплатите ХААХАХА. Ми като си некадърна си подай ОСТАВКАТА!

  48. 48 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 868 Неутрално

    "Работещите в градският транспорт в София също ще участват в протеста на превозвачите, обявен за 18 май. "

    И пред кого ще протестират ? Общината ? Правителството ? Парламента ?
    И какво точно искат от градския транспорт ? Горивата да са евтини ? И аз искам, но не са.
    В крайна сметка това е от компетенцията на Фандъкова и асо смята, че не може да се справи винаги може да си подаде оставката.

  49. 49 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3661 Любопитно

    Хем всеки вдига стачки за субсидии, хем всички искат да плащаме на Русия скъпия газ и петрол, хем всички плюем когато държавата взима заеми... Дайте да се разберем каква държава искаме!

    Всичко ще бъде наред! :-)
  50. 50 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#41] от "voinotzapad":живеят по- малко не заради градския транспорт, а понеже бухат кренвирши, по кутия цигари и 3 ракии, за спорт след 40-тата година изобщо да не говорим
    —цитат от коментар 45 на carmello


    Едното не изключва другото. Фактора изключително запрашена и замърсена градска среда не може да се изключва от уравнението. Буквално повече от половината автомобили са на дизел, стар, без никакви филтри. Никъде в Европа и развития свят не може за 2500 лева, хиляда, хиляда и 300 евро, да изкараш шофьорски курсове, да си купиш и регистрираш автомобил и с него да стигаш до абсолютния център на всеки град в България, специално говоря за София и Пловдив, от която и част на държавата да си. Това го няма никъде.

  51. 51 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3661 Весело

    "Работещите в градският транспорт в София също ще участват в протеста на превозвачите, обявен за 18 май. " И пред кого ще протестират ? Общината ? Правителството ? Парламента ? И какво точно искат от градския транспорт ? Горивата да са евтини ?
    —цитат от коментар 48 на pafaka22


    Да протестират пред руското посолство. Чичко Путин да предаде оплакванията на г-н Лавров, известен още като "арменския поп"

    Всичко ще бъде наред! :-)
  52. 52 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 842 Неутрално

    " 170 млн. лв. от общинския бюджет за 2022 г. Това са 36% от собствените данъчни приходи"
    Демек данъчните приходи в града на самоковската кукувица са под 460 млн лв.
    Ама нали общият размер на бюджет 2022 на София е 2 078 156 361 лв. , от които близо 770 млн вече са осигурени от държавата.
    Та в крайна сметка фъндъка иска всички български граждани да субсидирт безумното ѝ управление с близо милиарс лева. Всички - от Видин до Малко Търново и от Полски тръмбеш до Гоце Делчев. Защо бе?
    Вдигай данъците в София и гледай как ще си оправиш бюджета. Нищо, че ще те изпратят с камъни - и ваште, и наште...

  53. 53 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Офицерът Димитър Манолов от синдикалист иска да се превърне в политик ли? Изглежда е забравил, че Кесаревото Кесарю, Божието Богу...

  54. 54 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 6662 Неутрално

    До коментар [#1] от "Darth Plagueis":

    Ходи пеш бе Тончо...скоро и метрото ще спрат...

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#54] от "BiGman":

    И то ли на газ бачка?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    Не. В София е перфект. През ден ползвам метра, тролей. Има си онлайн разписание
    , което се спазва стриктно. На 90 процента от спирките има инфо табло. Всички автомобили са нови с изключение на тези по разни временни линии.
    Май не си чакал рейс на Орлов мост преди 25+ години ?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  57. 57 Профил на Банкянския патоко строител
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":Проблемът не е в единичната цена на билет, а в малоумните абонаментни планове, и още по-малоумни маршрути.
    —цитат от коментар 31 на Darth Plagueis


    Възможно. Не съм запознат с тях. Аз с билетчета бих се возил, но ми идват скъпи.

  59. 59 Профил на rxa16566952
    rxa16566952
    Рейтинг: 186 Неутрално

    На кметицата не й ли хрумва, че цената на билета трябва да се вдигне, и то поне с 20 %. Къде по- лесно е да се протестира. Саботьори, сър, цялото герберско войнство.
    —цитат от коментар 12 на boevbisser


    Тя цената на билета и със 100% да се вдигне, като возиш безплатно цигани "избиратели" едва ли постъпленията ще се увеличат. Пък и редовните пътници ще понанамалеят и пак много лошо. Ама, като го няма Бойко да хвърли пари от джипката така ще е.

  60. 60 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2356 Любопитно

    Подобно на Топлофикация, градския транспорт в София се нуждае от пълен одит и оптимизация.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  61. 61 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 697 Любопитно

    Това си е саботаж. гербиджа и дпс се готвят за избори на практика.
    —цитат от коментар 4 на ck2013


    Защо клатят стабилността, питам?

  62. 62 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6954 Неутрално

    Сега пък и на транспорта в София заплатите да се осигуряват от бюджета. Герберска работа. Парното им платихме, сега и транспорта.

  63. 63 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#20] от "Bedtime for Democracy":

    „И как ще стане 2 лв билета ? Колкото в Барселона и Берлин ли?“

    Който не знае пита. В Берлин билета е от 2.60 до 3.80 евро в зависимост от разстоянието. И важи за 1 час по всички автобусни, трамвайни и метро линии.

  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#56] от "schwimmwagen":

    Май нямаш идея какви глупости говориш, нали?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Хем всеки вдига стачки за субсидии, хем всички искат да плащаме на Русия скъпия газ и петрол, хем всички плюем когато държавата взима заеми... Дайте да се разберем каква държава искаме!
    —цитат от коментар 49 на plamen_b


    Аз лично искам съветска социалистическа, а както сме я подкарале скоро и мнозинството ще иска същото. Ако вече не е минало чертата и не го иска гледано от днешна дата.

    «Я возненавидел богатство, так как полюбил людей, так как я вижу и чувствую всеми струнами своей души, что сегодня люди поклоняются золотому тельцу, который превратил человеческие души в скотские и изгнал из сердец людей любовь»
  66. 66 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":При цените първо има себестойност, а след това психологически граници. Два лева поне трябва да е и пак ще е евтин. А що се отнася до колите, там данъците са безумно ниски и всеки избира колата. Я да ги удвоят и да видим. Въобще соц разбирането, че трябва да е евтино и държавата да запълва дефицита не го разбирам.
    —цитат от коментар 38 на boevbisser


    Сори! При положение, че бензина със се акцизите и данъците ми е по-евтин от билетчето, нещо здравата са оплескали нещата! Реално би трябвало да е обратно. ГТ би трябвало да има по-ниска себестойност. Няма как да ме убедиш, че 1 рейс возещ 40 пътника струва повече за покупка и поддръжка от 40 л. МПС. Изобщо нещо не е в ред там, ама мощно! За сравнение маршрутките (не знам дали още ги има) бяха по-евтини. Нямат оправдание за високите цени, яко се краде там!

    Колкото до данъците - драги (!), дали мога да си позволя да те цитирам?! - "При цените първо има себестойност" ...

  67. 67 Профил на radi
    radi
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#41] от "voinotzapad":

    Пример в Талин градският транспорт беше безплатен за всички жители на града и платен за гостите му. Това преди няколко години. Вероятно още е така. За 10 дни там не видях задръстване, колони с коли и т.н. Градът беше чист и с прекрасен въздух .

  68. 68 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#38] от "boevbisser":

    „А що се отнася до колите, там данъците са безумно ниски и всеки избира колата. Я да ги удвоят и да видим.“

    И какво да видим? Данъка и така и така го плащаш. Караш, не караш. А Ганьо ще си каже, че като го плащам требе да си го оползотворим. И кара още повече, няма да им пуска аванта я.

  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#68] от "joro4900":

    Да, ама бензина не плащаш. Нито сини, зелени и бенбени зони.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Пример в Талин градският транспорт беше безплатен за всички жители на града и платен за гостите му. Това преди няколко години. Вероятно още е така. За 10 дни там не видях задръстване, колони с коли и т.н. Градът беше чист и с прекрасен въздух .
    —цитат от коментар 67 на radi


    Предвид колко му сей разредило населенийто на примера Талин и сей изнесло да мий чиний на Запад града ще да е още по-чист, с още по-прекрасен въздух, без грам задръстванйй и малце безлюден? Като след чума?

    «Я возненавидел богатство, так как полюбил людей, так как я вижу и чувствую всеми струнами своей души, что сегодня люди поклоняются золотому тельцу, который превратил человеческие души в скотские и изгнал из сердец людей любовь»
  71. 71 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":зависи колко пътуваш дневно - годишна карта е 365 лева, с квато и малолитражка да си не можеш да биеш 1 лев на ден за неограничени пътувания
    —цитат от коментар 33 на carmello


    Малолитражката е създадена за две неща. Да ти вози дупето когато и където си искаш без график, и по-важното е да събира две-три пазарски чанти в багажника. Аха, а ако си платиш по реални цени годишното возене в ГТ, ще ти се приплаче как си се прекарал с автобуса вместо с малолитражката. Та не се хвали че ти било "лев на ден билетчето", ми си трай да не почнем да питаме кой ти плаща останалото до петолевката...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  72. 72 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2389 Неутрално

    Софийският ГТ спешно трябва да премине на режим с кондуктори. В автобуси, трамваи и тролеи е пълно с гратисчии. Преди 20 години подобен проблем имаше и в бургаския ГТ "Бургасбус". Тогава общинското предприятие работеше на тежка загуба. Въведоха кондуктори във всеки автобус. Изведнъж камо за няколко години всички дългове бяха платени, ГТ излезе на печалба. Значи можело!

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  73. 73 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    До коментар [#64] от "Darth Plagueis":

    Защо бе, какво конкретно те мъчи около ГТ на София ? Би ли бил , така добър да споделиш ?
    Е тва нещо е 1:1 с улицата:
    https://schedules.sofiatraffic.bg/
    Отделно, метро по часовник има.
    Поне една претенция, относно ГТ на София искам да прочета ?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  74. 74 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 920 Любопитно

    До коментар [#71] от "gost22":

    Гражданска, преглед, данък... колко излиза на ден малолитражката само да я имаш, че не им знам тарифите?

  75. 75 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#29] от "пРезидента!":зависи колко пътуваш дневно - годишна карта е 365 лева, с квато и малолитражка да си не можеш да биеш 1 лев на ден за неограничени пътувания
    —цитат от коментар 33 на carmello


    Не знам, дали забеляза, но аз коментирам билетчетата, не картите.

    Имам предвид, че имам МПС, но 10х месечно бих ползвал и ГТ. За което обаче нито ме устройва карта, нито билетче - по-евтино ми е пак с л.МПС.

    Идеята със скъпите билетчета по принцип е, да принудят мат'риала да си купи карти. От моя гледна точка, това е изнудване с лош резултат, защото цената на билетчето е скочила до сума, при която на по-малко ползващите им е по-изгодно с л.МПС. Затова и една голяма маса по принцип си ползва л.МПС-тата редовно вместо и ГТ, когато може. В ГТ реално са останали само тези с картите (и без л.МПС).

    Както и да е, проблема си техен! Като им толкова акъла, да вдигнат цените още, аз не ползвам ГТ.

  76. 76 Профил на Банкянския патоко строител
    Банкянския патоко строител
    Рейтинг: 24 Неутрално




    До коментар [#56] от "schwimmwagen":

    Тука съм съгласен с теб. Градският транспорт в София е на прилично ниво, но на каква цена.

  77. 77 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#20] от "Bedtime for Democracy":2.40 евро е билетът в Барселона
    —цитат от коментар 30 на carmello


    10 билета са 11 евро бе .... Какво ми говориш глупости, ти като си тъп турист да си купиш единичен....

    Pure Chewing Satisfaction
  78. 78 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#20] от "Bedtime for Democracy":Еми поне толкова струва, това е положението, социализмът падна 1989. Съмнявам се, че еднократен билет в Берлин и Барселона е под 1 евро, особено след 30 % скок в горивата последните месеци. Евтино и хубаво няма, уви, въпреки рекламата на Кауфланд. Цените трябва да се вдигнат, иначе през данъците на всички софиянци се возят евтино.
    —цитат от коментар 32 на boevbisser


    Последно бях на 25-ти март- 11 евро беше билет за 10 пътувания.

    Pure Chewing Satisfaction
  79. 79 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Любопитно

    До коментар [#77] от "Bedtime for Democracy":

    ох, много ти благодаря, че ми обясни системата в Барселона, където живея от години, не знам кво щях да правя без теб

  80. 80 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#77] от "Bedtime for Democracy":

    ох, много ти благодаря, че ми обясни системата в Барселона, където живея от години, не знам кво щях да правя без теб

  81. 81 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 627 Неутрално

    А като не можем да отидем на работа на 18-ти, дали не можем да отидем на гости на Фандъчкова?
    Да подава оставка!

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  82. 82 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4799 Неутрално

    До коментар [#46] от "plamen_b":

    "Нека да паднат цените на картите"

    Колко да паднат? С годишна карта (365 лева) ти излиза лев на ден за всички линии! Колко да бъде? 10 стотинки?

  83. 83 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1297 Любопитно

    До коментар [#75] от "пРезидента!":

    ами в твоя случай си купуваш празна карта и си зареждаш по 10 пътувания за 12 лева, които можеш да ползваш май 1 година

    градският трянспорт в София е безобразно евтин и пак пърпори Ганьо с 20 годишния дизел до лидъла за 2 бири

  84. 84 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#77] от "Bedtime for Democracy":ох, много ти благодаря, че ми обясни системата в Барселона, където живея от години, не знам кво щях да правя без теб
    —цитат от коментар 80 на carmello


    като знаеш, що пишеш глупости и се заяждаш?

    Pure Chewing Satisfaction
  85. 85 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4799 Неутрално

    До коментар [#73] от "schwimmwagen":

    Градският транспорт на София е просто перфектен! И много евтин! Моето семейство в София автомобил караме само до сервиза за смяна на масло и гуми! Живея по средата на пътя между Цариградско шосе и Драган Цанков. Преди да изляза от къщи поглеждам в нета накъде да се насоча за градски транспорт.

  86. 86 Профил на Банкянския патоко строител
    Банкянския патоко строител
    Рейтинг: 24 Весело

    Съмнявам се, че еднократен билет в Берлин и Барселона е под 1 евро, особено след 30 % скок в горивата последните месеци.
    —цитат от коментар 32 на boevbisser


    В едно изречение си изписал куп глупости, иначе не си такова момче :)
    Първо, сравнява се покупателната способност, преди да сравняваме цените в номинал. Второ, в големите европейски градове, почти няма вече градски транспорт на петролни горива.

    Не цените на гр. транспорт в София трябва да се увеличават, а да се вдигне Синя зона, да се вдигнат глобите за паркиране, ако трябва и да сложат дни със забрана четни/нечетни номера за влизане в идеалния център. Който иска да кара в София центъра на София да си плаща минимум едни 1000 лв на месец.

    След това и повече приходи от билети и по-чиста София.

  87. 87 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5194 Разстроено

    "144 милиона лева са натрупаните задължения на столичния транспорт. Досега правителството е отпуснало 15 милиона, които са крайно недостатъчни, обясни кмета на София Йорданка Фандъкова пред журналисти. Като причини за дълговете тя посочи ковид кризата и главоломното увеличение на цените на горивата и тока"Сметките не излизат има загуби вдигаш цената.Вдигаш цената няма клиенти ми ФАЛИТ.Колко хиляди фирми минаха през това ???🤨
    —цитат от коментар 6 на MititU


    Клиенти има, но са гратисчии. На Фандъкова не ѝ увря главата да почерпи опит от общините в които проблем с гр. тр-т няма. Кондуктори във всеки автобус и всеки пътник с билетче. Освен това цената е смешно ниска - сравнена с други областни градове, с далеч по къси разстояния.

  88. 88 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Айде и Фандъка активизираха ….

    Тея гроб съвсем изкарва да я закопаят та я държава

  89. 89 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5194 Разстроено

    Софийският ГТ спешно трябва да премине на режим с кондуктори. В автобуси, трамваи и тролеи е пълно с гратисчии. Преди 20 години подобен проблем имаше и в бургаския ГТ "Бургасбус". Тогава общинското предприятие работеше на тежка загуба. Въведоха кондуктори във всеки автобус. Изведнъж камо за няколко години всички дългове бяха платени, ГТ излезе на печалба. Значи можело!
    —цитат от коментар 72 на Lou


    Освен това цената на билета в Бургас е почти същата като в София, а разстоянията са несравними.

  90. 90 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#10] от "Корки":
    Времето на шарлатаните изтече, да се стяга и менторът им!
    ___________________________________________
    Хич не му дреме на Баце Бойко. Отпуснал се е и шкембето му доста наедря. Него само затвора ще го стегне.

  91. 91 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 688 Неутрално

    ИДЕ РЕЧ И ЗА ОНИЯ РЕКЕТЬОРИ ЖИЛЕТКИТЕ АКО НЕ СТЕ РАЗБРАЛИ , ХИРЯДИ СА И ОСВН ДА РЕКЕТИРАТ ДРУГО НЕ ПРАВЯТ , НАЙ СЕ КЕФЯТ ДА СА ОКОЛО БОЛНИЦИТЕ И ДА СТЪРЖАТ ПАРИ ОТ УМИРАЩИ ХОРА

  92. 92 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#73] от "schwimmwagen":

    1.. Маршрутите. Има линии, които превозват па 20 човека на ден. На ден!! Защото валидаторите в превозните средства, чиято основна цел не е да те таксуват, а да събират информация за пътникопотоците, по час, посока, райони, времетраене... Тия валидатори се оказа, че в общината няма никой, който може да анализира данните от тях.. Вече 15 години..
    2. Разписанията. Повечето трамваи, които споделят общо трасе идват едновременно. Чякаш 20 минути и се изсипват всички наведнъж.
    3. Абонаментните планове. Те просто липсват. В Мюнхен за 22 евро можеш да си купиш билет за 5 човека, валиден за цял ден по всичко релсово в 150 километра диаметър. Включително в Залцбург, например, дето е в друга страна.
    4. Довеждащият транспорт до метрото. Такъв липсва.
    5. Времената за придвижване. Елементарни разстояния отнемат пет, десет пъти повече време от алтернативата с кола. Почти всички трамвайни линии в центъра се движат по-бавно от пешеходец. Най-вече заради разбити трасета и липсата на буферни мерки.
    6. Понеже се кефиш на метрото - ниският му превозен капацитет. Понеже едни хора се изтарикатиха и направиха къси метростанции, сега имаме влакчета с по 4 вагона, вместо 6. Освен това ги пускаме в час пик на 4 или 6 минути, вместо на 90 секунди, за колкото са предвидени, и имаме уж претъпкано метро, което обаче не е превозило никой.
    7 е добро число.
    А резултатът от горното е, че за последните 20 години, ГТ не успя да отхапе дял от автомобилния превоз, тъкмо обратното. Единственото, което се смени е, че хората от трамваите слязоха в метрото. Метрото, което трябваше да превозва по 1,2 млн души дневно, а всъщност превозва по 350 х. Какъв по-голям провал може да е ГТ?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  93. 93 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#83] от "carmello":

    Ясно. Значи, ГТ в София е евтин, но никой не го ползва. И предлагаш да поскъпне, за дя да започне да се ползва.
    Иновативно, безспорно...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  94. 94 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Толкова корумпиран и некадърен кмет едва ли сме имали. Едно време мислех, че Софиянски е корумпиран, но Фандъкова го изпреварва много с целия общински съвет, който работи за нея. Нито оптимизира транспорта, нито направи нещо, така че да стане атрактивен за хората. Маршрутите не са се променили от 20-30 години, въпреки, че нуждите са се променили драстично, както и ние хората.
    Цоца се и всяка година се обещават неща, обещавани и по-предни години, а ние мижим и се радваме на малкото, което бъде направено.... С този темп София ще се разруши, преди да бъде ремонтирана. 25 обекта за тази година.... в град, който не е бил пипан от години, като изключим няколко обекта, които бяха демонстративно ремонтирани, въпреки, че нямат нужда от това.
    В кварталите е страшно. Мизерия, кал, мръсотия. Лошото е, че свикваме с това. Ставаме скотове и мучим доволно, като ни сипят кофа асфалт или закърпят дупка на асфалтирана улица с павета....

  95. 95 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Ами нека, защо не?

  96. 96 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    5. Времената за придвижване. Елементарни разстояния отнемат пет, десет пъти повече време от алтернативата с кола.
    —цитат от коментар 92 на Darth Plagueis

    Бе не знам, ама аз няколко пъти съм ходил с кола в центъра, и хич не ми се видя по-бързо от метрото. Да не говорим колко време ще обикаляш докато намериш парко-място, отделно от времето за пътуване.
    Също важи и ако отиваш до Бизнес Парка, до Мол Парайдайс, и почти всяко по-оживено място. Въобще, колата избягвам да я ползвам в града.

  97. 97 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#96] от "Камен":

    Тъй де, ама като теб мислят едва 10% от живущите в града. Явно останалата част оценява транспортната услуга като нефелна.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  98. 98 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#96] от "Камен":

    Да ти отговоря аз - живея до Бизнес парка и работя в центъра. С метро (и ходенето пеша) ми се връзва 1 час. С кола ми е 40 мин. в задръстването. Сутрин рано с метро е повече, понеже влакчетата преди 7ч. са на интервал 13 мин. С кола ми е 20 мин.
    Години наред ползвах ГТ, защото съм съвестен гражданин и не искам да правя излишни задръствания. В последно време ми писна да съм съвестна и реших, че времето и комфорта ми са по-важни и си карам колата.

  99. 99 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    До коментар [#71] от "gost22":Гражданска, преглед, данък... колко излиза на ден малолитражката само да я имаш, че не им знам тарифите?
    —цитат от коментар 74 на Приказки от шипковия храст


    Стискай палци да ти дотирам билетчето през бензина на малолитражката, щото иначе ще висиш трети извън вратата като навремето...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  100. 100 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1671 Весело

    А като не можем да отидем на работа на 18-ти, дали не можем да отидем на гости на Фандъчкова?Да подава оставка!
    —цитат от коментар 81 на UJC4040


    Тея с гадните автомобили ще отидат, а на тебе ще ти пишат "самоотлъчка".

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK