"Икономист": Коалицията в България ще оцелее

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2965 Неутрално

    Не е идеална. Но нейна алтернатива ще бъде много, много лош вариант.

  2. 2 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1644 Весело

    Хахахах,
    Работодателите, успокоиха правителството!

    I Want To Believe
  3. 3 Профил на reminder
    reminder
    Рейтинг: 234 Любопитно

    Само дето коалиционните партньори дават всичко от себе си да я разпаднат.

  4. 4 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    Още трябва да управлява ОФ. Раничко е Да се разпадне, спокойно ще ги изтърпим до 50% инфлация. Трябва да покажат и на глухия и на слепия какво могат. Когато покупателната ми способност стане с 5% по-висока от тази при управлението на ГЕРБ с две ръце ще гласувам за тях. Ако личната ми покупателна способност падне с 10% ще ги зарежа.

  5. 5 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Щом отвън ни казват, че ще оцелее, значи ще оцелее, все пак който поръчва музиката, той и плаща.

  6. 6 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Щом казват ... Успокоих се :))))

    Много добър преразказ на задълбочения анализ на спецовете.

  7. 7 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    "...Борисов се въздържа от искане вот на недоверие към правителството."

    Боко ще пази правителството като зеница на окото. То работи за него, а харвардците са единствените му съюзници.

    Judjuk
  8. 8 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 421 Весело

    До коментар [#5] от "Лео":

    Точно така! Щом събраха ДСБ, БСП и учиндолските чалгари в една коалиция, ясно е кой е поръчал музиката. Така че искат, не искат ще свирят докато не дойдат нови инструкции.

  9. 9 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2031 Весело

    Колко залагаме ? :)

  10. 10 Профил на Добрин Илиев
    Добрин Илиев
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Не е идеална. Но нейна алтернатива ще бъде много, много лош вариант.
    —цитат от коментар 1 на Vesselin Velkov


    Кокъла, кокъла.

  11. 11 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Как ще се разпадне коалицията? Ами кокала как ще гоизпуснат Баба Кури и Бойкикиев, те толкова годийни чакаха да с докопат до властта - няма пускане ако не ги изгонят с камънье и дървье, ама на матриалът не му се занимава., защото по-лоши ще дойдат..

    Когда орда наёмников Европы За Бонапартом вторглась зло творя, На бой кровавый весь народ поднялся За отчий дом, за веру, за царя Сначала наше войско отступало, Ведь супостатов вдовое против нас. Но это было только лишь начало И вскоре свет для ворога погас
  12. 12 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    Ето защо ще оцелее коалицията:
    Защото първопичината за раздор между българите е разбита и се изнася като метални отпадъци.
    https://censor.net/ru/video_news/3340332/zdes_vanki_i_poteryalis_hoteli_zayiti_v_harkov_ukraintsy_traktorom_tyanut_trofeyinuyu_bronemashinu_vdol

    https://censor.net/ru/video_news/3340789/traktornye_voyiska_zatrofeili_rossiyiskuyu_sau_2s19_mstas_video

    подпис
  13. 13 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1777 Любопитно

    До коментар [#5] от "Лео":Точно така! Щом събраха ДСБ, БСП и учиндолските чалгари в една коалиция, ясно е кой е поръчал музиката. Така че искат, не искат ще свирят докато не дойдат нови инструкции.
    —цитат от коментар 8 на Шоршо


    Дедо @Шоршо, „учиндолските чалгари“ ще бъдат първите, които ще внесат вот на недоверие, ако Кирчо свали ветото върху Сев. Македония, защото в противен случай те губят толкова много политическа подкрепа и електорат, че следващия парламент ще го гледат отвън или по телевизията! А че EIU, въпреки помпозното си название, не са наясно с много български проблеми, можеш да бъдеш напълно сигурен! Оригиналното заглавие на въпросния материал, към който, кой знае защо, Дневник не дават линк, е: „Bulgaria's ruling coalition will survive Ukraine fallout“, а подзаглавието е: „Despite political turbulence, the coalition looks set to survive amid low appetite for a snap election“, демек „Въпреки политическите турбуленции, изглежда, че коалицията ще оцелее на фона на слабия апетит за предсрочни избори“.

    Очевадно е, че две неща не се взимат предвид. Първото е проблемът с ветото за Сев. Македония, а второто – фактът, че ако бъде внесен вот на недоверие – а такъв ще бъде внесен, бъди рахат – ще има служебно правителство. Докато то подготви новите избори, ще мине време, през което ГЕРБ ще повишава подкрепата си, защото служебното правителство няма да може да разреши тежките екзистенциални, финансови, икономически и външнополитически проблеми! Ако можеше, предишните служебни правителства щяха да ги решат! Нали се сещаш? Така че дали е налице „слабия апетит за предсрочни избори“, не са EIU, които ще го решат! Не са те, които ни пазаруват, зареждат на бензиностанциите, отстояват националната ни история и гордост, нито пък ще ни подадат ръка, ако нещата се сговнят! Сега разбра ли?

  14. 14 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 598 Неутрално

    "...националистическата и радикално проруска партия "Възраждане"..."

    Няма как човек да бъде националист и настроен радикално проруски /в България това значи просъветски/ . Организацията около лицето с прозвище Копейкин е на основата на лумпенпролетариата от осемдесетте и неговите менталноувредени наследници. Т. е. това е по-скоро проява на някъква патология, отколкото опит за организиране на политически настроения.
    Колкото до оцеляването на коалицията, т. е. правителството - от самото начало се знаеше, че играта ще е "50 на 50" и е въпрос на време кой от двамата обичайно заподозрени ще прибегне до услугите на лумпениата.

  15. 15 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    "...националистическата и радикално проруска партия "Възраждане"..."Няма как човек да бъде националист и настроен радикално проруски /в България това значи просъветски/ . ....
    —цитат от коментар 14 на ivangabrovo

    Бих добавил най-вече ПРОПУТИСКИ.

  16. 16 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Дано устискат до края на мандата. А че ББ ще се върне на власт, това е неминуемо. Поне да е по-късно и по кратко.

  17. 17 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3715 Весело

    До коментар [#4] от "Ангел Ангелов":

    "Да се разпадне, спокойно ще ги изтърпим до 50% инфлация. "
    ============
    Ами то не остана много.......

    Еретик
  18. 18 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    Уишиул тинкинг.
    На български "пожелателно мислене".
    Да, но реалностите често се разминават с желанията.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  19. 19 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 156 Любопитно

    Управляващите нямат алтернатива, герб и дпс и Възраждане още дълго ще стоят в изолатора, неадекватни, тотално компрометирани и съвсем непотребни

  20. 20 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Спокойно, то като доде мутрата плюс дпс е копийкин ще ви свали инфлацията от раз и на оня с покупателната способност веднага ще му я повишат с 50 процента..
    С г.за си разсъждавате з а това сте на този хал

  21. 21 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Като кола с 4 различни колела. Скърца , тресе се ,на моменти вие , ама се придвижва.

    Иначе само си помислете за алтернативата.

  22. 22 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 9097 Неутрално

    Страхът от ГЕРБ ще ги държи още известно време...ако Киро сглупи с Македония улицата ще го измете още преди да е мигнал...всякакви икономиèски несгоди могат да се изтърпят но национално предателство...НЕ!

  23. 23 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 641 Неутрално

    Ще оцелее със зъби и нокти ще оцелее. Има важна задача да извърши национално предателство по въпроса за Македония. Пък после ще затворят вратата отвън, ще си бият камшика и кой от къде. Пък ние балъците ще им плащаме масрафа.
    Ах Мустафа, Мустафа голям грях имаш към народа ни, че ни натресе тия аматьори, които са по-зле и от самодейци от читалището в Горно нанадолнище.
    Бедна ми бедна , Българийо

  24. 24 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    "Икономист": Коалицията в България ще оцелее

    Е па толкова има за крадене, как няма да оцелее

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  25. 25 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    Проектът 'Козяк'

    е от векове и за векове.

    Важен е за България као слънцето и въздуха за всяко живо същество/..

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  26. 26 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 641 Любопитно

    Това не просто е най-калпавото правителство, което сме имали, но дон Кикот и Асанчо Панса, барабар със ДулсиЛена не разказаха играта.
    Тия няма да могат да си идат по живо и здраво, яки кютеци ще има, хората са озверели, а нещата се сго.нясват не с дни, а с часове.Скоро ще има гладни бунтове

    Обаче няма лабаво, дойдат ли комунистите на власт и държавата фалира, идва галопираща инфлация и народът залива площадите.
    Евалата, другари и другарки от всичките БКП-та на ОФ-то!
    П.П. И на олигарси не случихме.Това ли беше най-доброто, другари олигарси, което можехте да намерите?!Тоз отбор юнаци ли беше еманацията на псевдодясното. Тази ли самодейна трупа ще извърши Промяната.
    Смях, пълен смях на гладен тумбак.

  27. 27 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Разбира се, че ще оцелее, не е необходимо да си супер анализатор, за да знаеш, че в България коалиционните правителства са тип "куче влачи, диря няма" и никога не се разпадат ...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  28. 28 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2078 Неутрално

    Не е идеална. Но нейна алтернатива ще бъде много, много лош вариант.
    —цитат от коментар 1 на Vesselin Velkov



    ++++++
    Банкера Хапарцунян :

    « По-добре тази коалиция с нейните неволни грешки, отколкото Копейкин премиер, а руски танкове да дефилират по « Орлов мост «

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  29. 29 Профил на xel531119416
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  30. 30 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    Ще оцелее със зъби и нокти ще оцелее. Има важна задача да извърши национално предателство по въпроса за Македония. Пък после ще затворят вратата отвън, ще си бият камшика и кой от къде. Пък ние балъците ще им плащаме масрафа.Ах Мустафа, Мустафа голям грях имаш към народа ни, че ни натресе тия аматьори, които са по-зле и от самодейци от читалището в Горно нанадолнище.Бедна ми бедна , Българийо
    —цитат от коментар 23 на inatlivka


    Ако гледаме обективно на нещата и без да се разпростираме върху всички условия за оцеляване на четирикраката коалиция, ще отбележим две кардинални изисквания за това:

    1. Действителната доставка на природен газ от източник, различен от Русия и на, евентуално, по-ниска цена. Ако това се случи, правителството ще си поеме дъх и ще може да продължи да работи още известно време при условие, че престане най-после да взима необясними и необяснени заеми, които после изчезват яко дим!

    2. Ако, обаче, и въпреки първото условие, правителството свали ветото върху Сев. Македония, бедна ми е фантазията да си помисля какво може да се му се случи. Всички, повтарям ВСИЧКИ ще бъдат против, като се започне с кресливия Костя Копейкин, мине се през крушовишката мадона и бай президент и се свърши с ИТН, ВМРО и опозицията! Това ще бъде катализатор на такива политически и протестни трусове, че Кирчо и компания ще се чудят къде да се скрият! И това го казвам напълно сериозно! Тогава така ще бъде размътена водата, че де що има политически и други незадоволени амбиции ще изскочат на улицата и барабар together всички заедно ще направят януарските събития от 1997 г. да изглеждат като разходка на детската градина, голямата група!

    Така че това са важните неща, върху които вниманието ни трябва да се съсредоточи. Всичко друго е или маловажно, или търпи отлагане, освен преките, неотложни мерки за удържане на цените, инфлацията, състоянието на инфраструктурата и задлъжняването! Други мнения? Мнения, а не лични нападки или втръснали на всички опорки!

  31. 31 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Кирчовците - те са назначени със задача и засега супервайзорите им от Козяк няма да ги оттеглят, вършат им работа.
    Демократичните умно-красавци са на същото дередже като кирчовците - докато не им кажат ще трябва да търпят грозните и тъпите от другите партии.
    Хората на Славчу може и да не помиришат втори път власт в такива размери, плюс това засега техния супервайзор Прасчо Слабий не му отърва да ги изтегля, те са му разменнна монета през америчките му душмани и подкрепата за правителството.
    БСП-то няма да излизат от властта, защото Нинова в момента, в който падне от власт ще я изритат от партията с гръмовен шут, какъвто досега не сме виждали. Затова тя ще се държи със зъби и нокти, белким с времето нещата се уталожат.
    Единственият начин тая коалиция да се разпадне е козяшкия супервайзор да даде заповед за обединение между кирчовците, умно-красавците и ГЕРБ по някакви свои причини. Тогава всички те ще трябва да присвият опашки и да се правят, че доскоро не са се плювали голи до кръста. Ще е весело, но засега не виждам причини да се случи ...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  32. 32 Профил на pzo361076007
    pzo361076007
    Рейтинг: 383 Неутрално

    Ще ни закопаят Кирчо и компания..

  33. 33 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1414 Весело

    Вийте клепто гербери, ватенки и ушанки, това е музика.

    Най-сетне нещо хубаво за България:

    https://www.nytimes.com/2022/05/11/world/europe/bulgaria-russia-ukraine.html

    За едни благата, за други ла*ната
  34. 34 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 486 Неутрално

    По-добре да оцелее, но руската пропаганда е безмилостна. То не е Янев, то не е Радев. С помощ от БКП. ДПС и ГРОБ си гледат далаверите, и могат да пристанат и на Северна Корея, ако се наложи.
    От нас зависи да не оставим тези лешояди да опоскат България. Да сме нормални просто.

  35. 35 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Ура, другари!

  36. 36 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 641 Любопитно

    [quote#30:"Santos"][/quote]
    За Македония съм съгласна на 100 процента. Това предателство никой в Бг няма да го преглътне. Македонците искаха да откраднат античната история на гърците, но не им се отвори парашута. Сега се опитват да присвоят нашето Средновековие, никой няма да приеме подобно национално унижение. Ама тия юнаци като ги гледам затова ги инсталираха и ще си сложат главите в торбата и после ще бегат. Напълниха дисагите, така че няма да са валат.
    Колкото за евтиния таз от Щатите ми се иска да е вярно, но след толкова лъжи и замазване след това, грам не вярвам на лъжливото овчарче. Дано ме изненадат приятно , но някак хич му нямам вяра. Всички политици лъжат, но тук има някаква патология. Честно казано смятам го за патологичен лъжец, каквото и да каже вече, докато не чуя потвърждение от сигурен източник не хващам вяра. А и не мисля, че някой вече му се връзва на юнашко доверие. Много си лъже човекът . Каканиже лъжите без окото му да трепва. Ухилен до уши, без никакво неудобство и стеснение. Голям гьонсуратлък

  37. 37 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    [quote#30:"Santos"]
    —цитат от коментар 36 на inatlivka
    За Македония съм съгласна на 100 процента. Това предателство никой в Бг няма да го преглътне. Македонците искаха да откраднат античната история на гърците, но не им се отвори парашута. Сега се опитват да присвоят нашето Средновековие, никой няма да приеме подобно национално унижение. Ама тия юнаци като ги гледам затова ги инсталираха и ще си сложат главите в торбата и после ще бегат. Напълниха дисагите, така че няма да са валат.Колкото за евтиния таз от Щатите ми се иска да е вярно, но след толкова лъжи и замазване след това, грам не вярвам на лъжливото овчарче. Дано ме изненадат приятно , но някак хич му нямам вяра. Всички политици лъжат, но тук има някаква патология. Честно казано смятам го за патологичен лъжец, каквото и да каже вече, докато не чуя потвърждение от сигурен източник не хващам вяра. А и не мисля, че някой вече му се връзва на юнашко доверие. Много си лъже човекът . Каканиже лъжите без окото му да трепва. Ухилен до уши, без никакво неудобство и стеснение. Голям гьонсуратлък[/quote]

    Ооооо синко, малко си живал, народа е свикнал с ана...я с..с и вече е претръпнал на всякакви изнасилвания. Той преглътна 30% инфлация за няма година и идващи поне още 20% до есента, та няма да преглътне една Македония. Какво ще направим...ще излезем на протест....стига бе, не ме карай да се смея. Кирчо и кокорчо са взели парите и ще го прокарат това нещо каквото и да правим....още от сега се запомна с говорящите глави по телевизора - платено им е, говорят. До един, два месеца така ще те обработят, че ще се чудиш защо си бил против.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  38. 38 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Ся тва инфо пт блумбърг как да го разбирам.. Ten more European gas buyers have opened accounts in Gazprombank JSC, doubling the total number of clients preparing to pay in rubles for Russian gas as President Vladimir Putin demanded.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  39. 39 Профил на inatlivka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7135 Неутрално

    Който от партньорите сега работи за разпада на коалицията, върши престъпление. Да, не е идеална, бавно и трудно се постига всичко, но перспективата е много мрачна.

  41. 41 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    хората са озверели, а нещата се сго.нясват не с дни, а с часове.Скоро ще има гладни бунтове
    —цитат от коментар 26 на inatlivka


    Зомби апокалипсис зомби апокалипсис

    Аре не се филмирай толкова де. Озверели са само некои, дето доскоро беха на държавна и партийна издръжка, ма вече не са.


  42. 42 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    До коментар [#36] от "inatlivka":

    Киро продаде историята за два кораба газ
    БХХХХХХХХ

  43. 43 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 641 Весело

    Който от партньорите сега работи за разпада на коалицията, върши престъпление. Да, не е идеална, бавно и трудно се постига всичко, но перспективата е много мрачна.
    —цитат от коментар 40 на Роси


    Хич не е бавно, Роси. Опоскването на държавата върви на пълни обороти.За перспективата си права, .....много, много мрачна. Вървим към пропастта със страшна сила

  44. 44 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Коалицията се крепи единствена на алчността. Затова и оцелява.

  45. 45 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#2] от "2.5":

    Много добре. В резултат твоите работодатели са изнервени.

  46. 46 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#40] от "Роси":

    И какво се е постигнал, че не се сещам? Това с газа не е заслуга на Киро, още по- малко на коалицията с Нинова. Резултат е единствено на обстоятелството, че сме членове на НАТО и ЕС. Това, което зависеше изцяло от нас- оръжията , ембаргото за нефта-там успехите, дето ти се привиждат са нулеви.

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    До коментар [#46] от "nabliudatelnica":

    Ако беше Баце сега щяхме да плащаме в рубли. Независимо от НАТО и ЕС.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    До коментар [#30] от "Santos":

    Кои са тия необмислени заеми да ни светнеш?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 809 Любопитно

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    Е, и? Какво от това? Дреме ми дали е в рубли, долари или юани. Не ми дреме за окраината, ес, нату и др. кочини. Еле па за т.нар. им ценности. Ако тия боклуци, сегашните натресени от америката управници предадат историята ни в Македония....ох леле мале.

  50. 50 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    Глупости. Айде земи прочети най-после как стоят нещата с тия рубли, че ми писна от невежи.

  51. 51 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1777 Любопитно

    До коментар [#30] от "Santos":Кои са тия необмислени заеми да ни светнеш?
    —цитат от коментар 48 на Darth Plagueis


    @Darth Plagueis, толкова не си в час, че на теб постоянно нещо трябва да ти се разяснява! Виж какво пише тук - https://www.economic.bg/bg/a/view/vasilev-veche-gotvi-pyrvija-ot-2-godini-nasam-vynshen-dylg-za-bylgarija - „Πpипoмнямe, чe – вĸлючитeлнo c вчepaшния вътpeшeн зaeм – oт нaчaлoтo нa гoдинaтa ĸaбинeтът вeчe нaбpa 1.8 млpд. лв. нa вътpeшния пaзap, нo нa пo-виcoĸи цeни зapaди мeждyнapoднaтa cитyaция“. Та би ли ни обяснил за какво са изтеглени тези 1.8 МИЛИАРДА лв., щото Асанчо Василев дума не продумва за това? И би ли ни просветил за какво ще се тегли нов външен дълг, защото в същия материал пише и следното: „Cпopeд Bacилeв pиcĸoвeтe пpeд мeждyнapoднaтa eмиcия ca cвъpзaни c вoйнaтa в Уĸpaйнa и шoĸoвeтe oт нeя нa пaзapитe. Toй пocoчи, чe вeднaгa cлeд избyxвaнeтo нa ĸoнфлиĸтa мeceц и пoлoвинa нитo eднo пpaвитeлcтвo в Eвpoпa нe e eмитиpaлo нa външнитe пaзapи, a cлeд тoвa Xъpвaтия e плacиpaлa eмиcия пpи „cpaвнитeлнo блaгoпpиятни ycлoвия“. Значи „нитo eднo пpaвитeлcтвo в Eвpoпa нe e eмитиpaлo нa външнитe пaзapи“ освен Хърватия, а сега и ние ще се набутаме да теглим оттам, така ли? Някой да е обяснил на обществото за какво са тези „обмислени“ заеми? М? Ти ще го направиш ли?

    Така че мен въобще не ме успокоява мисълта, че не само нашите внуци и правнуци ще плащат охолния живот на Кирчо и Асанчо след това по островите, но и правнуците на тези, които са гласували за тях – такива като теб! Е, ама има мегдан за взимане на още и още дългове, докато изпаднем в криза като гръцката, да обявим фалит и да дойде някоя българска „Сириза“, че да ни вземе и последната риза! Нали бре, @Darth Plagueis? Ма радвай се на „промяната“, що не се радваш? Що няма възторжени отгласи от срещите на Кирчо в Щатите? Ама не може така да ни държите в неведение за гръмките успехи на Кирчо на дипломатическия фронт! Е сега и Асанчо ще се изпружи на финансовия фронт, а като го видят от чуждите банки, такива лихви ще му праснат на заемите – ако изобщо му ги дадат – че рейтинговите агенции ще ни измаат всичките с рейтинг DDD3-, с негативна тенденция! Ликуй, народе, голяма благодат те споходи, големи шукаритети! Нещо друго искаш ли да те светна, @Darth Plagueis? Сподели, не се срамувай!

  52. 52 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Аз съм от съвсем малкия процент хора, които не вярват, а просто със сигурност знаят, че войната я предизвикаха реваншистките тенденции в малоумното руско общество, аз съм от малкия процент българи, които смятат руснаците за най-глупавите славяни, но съм реалист и знам, че съотечествениците ми масово имат боза в главите и изпращането на военна помощ само ще предизвика сътресение в обществото, пък реално от старите железа, които можем да дадем, не зная дали храбрите украинци ще имат някаква полза, още повече като виждам плеядата предатели сред генералитета и като знам крадливата природа на старшинския състав, не съм изобщо сигурен в качеството на това, което ще изпратим.Така, че май за всички е най-добре да не ръчкаме кошера на стършелите, че да не оголим съвсем югоизточния фланг на НАТО и ЕС.

  53. 53 Профил на Грамарей
    Грамарей
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Колко залагаме ? :)
    —цитат от коментар 9 на dejmos

    Комарджията, заложи пестеливо. Ще загубиш 😀





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK