140 млн. лв. държавни компенсации само преди два месеца заради орязването на плана за възстановяване, сега още 140 за гт. Вместо два лота на Хемус да построим, ще спасяваме въздуховозите до Ботунец, браво!
Хайде, новите - стягайте се, от догодина сменяте правилата и да видим колко ще се краде тогава ! Няма само да приказвате за крадене и т.н. Показвайте резултати на практика !
Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
Не може ли всичките трамваи в София да са един цвят, както е в нормалните градове? Будапеща, Милано - оранжеви, Лисабон - жълти, Виена - червени и т.н. В момента в София трамваите са жълти, оранжеви, червени и зелени! А тия на снимката са 4 цвята - бяло, оранжево, синьо и сиво...
Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
Решението на ЦГМ за реши проблема с недостига на пари, е да увеличи интервала на чакане. Така не само ще откаже настоящите пътници, ами ще принуди много хора, които сега пътуват с ГТ, да си купят леки коли и пътникопотока още да намалее.
Проблемът на СО е, че лекуват симптомите, а не болестта. В този случай болестта е една - ГТ в София е неорганизиран, автобусите са стари, чака се много на спирките, автобусите са пълни с гратисчии и дразнещи пътници, пречещи на комфорта на останалите.
Решението е само едно, но твърде болезнено за електората на ГЕРБ. Въвеждане на постоянни кондуктори и полиция, които да проверяват и продават билети, а полицията да усмирява наханици, дразнители и всякакви други, нарушаващи реда в автобуса. Например аз понякога попадам на такива ситуации - в автобус пътува група 5-6 младежи. Пуснали си силна музика на телефон или колонка, викат, крещят, блъскат се, създават тежък дискомфорт на останалите пътници, предимно жени. Как да се сигнализира на властите, кой трябва да вземе мерки, къде е връзката с ватмана, който да вземе отношение? А смее ли той?
Друг проблем - в София има спирки, на които минават по 6-7 линии. Там е лесно да хванеш бързо транспорт. Проблемът е, че повечето спирки имат по 1-2 линии, които идват на 13-15 минути интервали, а накои на цели 25 минути. Голяма част от тези спирки представляват каво тротоар с табела. Без навес срущу дъжд. Без табло с оставащо време до автобуса. Все едно не е спирка в София, а в село Голямо Бучино. И ако аз бързам за някъде, как да се наредя да чакам на тази спирка, щом не знам автобуса кога ще дойде, вместо да се кача на колата и да стигна за 10 минути?
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Откакто си сглобих едно електрическо колело орез 2010-та, с което целогодишно ходя на работа, се родих. Няма калабалък, няма билети, винаги съм "на време" там, за където съм тръгнал, супер е. Обаче недоумявам КАК за Бога е възможно в град с 1.3 млн. жители ГТ да е на загуба? Защо? Как? Къде е анализа за това, което ползват софиянци всеки ден? Къде е отчета за парите от градска мобилност? Всичко е тъмна тъма, няма никакви доклади, има само искания, има оправдания, има и нежелание да се реформира сектора и общината като цяло. Демек, давайте да дадем, за пореден път от всички ни. Докога???
Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
Във Варна и в Бургас, кондукторите се справиха с гратисчиите на 100%. Дори и с тези от етноса. То и заради това ги махнаха де, щото се вижда как ГТ може да е икономически смислен, а не да се краде през държавни дотации.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
ОффтопикНе може ли всичките трамваи в София да са един цвят, както е в нормалните градове? Будапеща, Милано - оранжеви, Лисабон - жълти, Виена - червени и т.н.В момента в София трамваите са жълти, оранжеви, червени и зелени! А тия на снимката са 4 цвята - бяло, оранжево, синьо и сиво...
По принцип може да са едноцветни, обаче "нашите хора" дето продават боите са повечко, та нещата стават шарени...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Сульо, пульо че и Домусчиев се наредиха да протестират за какво ли не, през изминалия месец. Никой не каза дума за Фандъкова, която е кмет на София от 2009г. … Подкрепям служителите от градския транспорт, ама не е ли редно, вместо да блокирате столицата, просто да окупирате офиса и? Припомням, че гражданите от прованса също имат интерес от читав кмет на София - Все пак си плащат за метро и парно, въпреки че не живеят в Столицата ;)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
140 млн. лв. държавни компенсации само преди два месеца заради орязването на плана за възстановяване, сега още 140 за гт. Вместо два лота на Хемус да построим, ще спасяваме въздуховозите до Ботунец, браво!
Kotarak
Рейтинг: 727 НеутралноНенаядоха се тия от ГЕРБ. Само София им остана да цоцат..... Трябва разследване и затвор!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3568 НеутралноМного се краде!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБ!!!
MititU
Рейтинг: 927 Неутрално""Държавата не може да остане на същите нива (на финансова помощ), каквито са били в последните години""
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХа билетче по 4 лева кога ???
442
Рейтинг: 1373 РазстроеноМашаала, лельо, машааалла. Ама, кво и пука, матряла плаща.
MititU
Рейтинг: 927 НеутралноЦГМ новата бездънна каца на софиянци заедно с ТЕЦ-а :I
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХКато не може да се оправите концесия и пазарни цени стига " дайте да дадем"
pak_pitam
Рейтинг: 594 НеутралноХайде, новите - стягайте се, от догодина сменяте правилата и да видим колко ще се краде тогава !
Няма само да приказвате за крадене и т.н.
Показвайте резултати на практика !
Андрей Куртенков
Рейтинг: 472 НеутралноПътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
7007
Рейтинг: 34 НеутралноОффтопик
Не може ли всичките трамваи в София да са един цвят, както е в нормалните градове? Будапеща, Милано - оранжеви, Лисабон - жълти, Виена - червени и т.н.
В момента в София трамваите са жълти, оранжеви, червени и зелени!
А тия на снимката са 4 цвята - бяло, оранжево, синьо и сиво...
nessarox
Рейтинг: 1436 Любопитноза 17 години като кмет Фандъкова не оправи нищо
Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)Детски градини, ясли , транспорт
Нали платихме за еко рейсове, еко тролеи и трамваи
Каква ГАЗ ?????
Докога ще лъжете и крадете ?
Галя Станчева
Рейтинг: 4881 ГневноВъпросът на въпросите! Държавата плаща билетите на гратисчиите :(((((((
vassilun
Рейтинг: 4422 НеутралноДо коментар [#10] от "nessarox":
"за 17 години като кмет Фандъкова не оправи нищо"
Не забравяйте, че Фандъчката е учительнища по руский! Капацитет да управлява милионен град тя няма!
Lou
Рейтинг: 2104 НеутралноРешението на ЦГМ за реши проблема с недостига на пари, е да увеличи интервала на чакане. Така не само ще откаже настоящите пътници, ами ще принуди много хора, които сега пътуват с ГТ, да си купят леки коли и пътникопотока още да намалее.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Проблемът на СО е, че лекуват симптомите, а не болестта. В този случай болестта е една - ГТ в София е неорганизиран, автобусите са стари, чака се много на спирките, автобусите са пълни с гратисчии и дразнещи пътници, пречещи на комфорта на останалите.
Решението е само едно, но твърде болезнено за електората на ГЕРБ. Въвеждане на постоянни кондуктори и полиция, които да проверяват и продават билети, а полицията да усмирява наханици, дразнители и всякакви други, нарушаващи реда в автобуса. Например аз понякога попадам на такива ситуации - в автобус пътува група 5-6 младежи. Пуснали си силна музика на телефон или колонка, викат, крещят, блъскат се, създават тежък дискомфорт на останалите пътници, предимно жени. Как да се сигнализира на властите, кой трябва да вземе мерки, къде е връзката с ватмана, който да вземе отношение? А смее ли той?
Друг проблем - в София има спирки, на които минават по 6-7 линии. Там е лесно да хванеш бързо транспорт. Проблемът е, че повечето спирки имат по 1-2 линии, които идват на 13-15 минути интервали, а накои на цели 25 минути. Голяма част от тези спирки представляват каво тротоар с табела. Без навес срущу дъжд. Без табло с оставащо време до автобуса. Все едно не е спирка в София, а в село Голямо Бучино. И ако аз бързам за някъде, как да се наредя да чакам на тази спирка, щом не знам автобуса кога ще дойде, вместо да се кача на колата и да стигна за 10 минути?
geordgeo
Рейтинг: 1295 ЛюбопитноОткакто си сглобих едно електрическо колело орез 2010-та, с което целогодишно ходя на работа, се родих. Няма калабалък, няма билети, винаги съм "на време" там, за където съм тръгнал, супер е.
Обаче недоумявам КАК за Бога е възможно в град с 1.3 млн. жители ГТ да е на загуба? Защо? Как? Къде е анализа за това, което ползват софиянци всеки ден? Къде е отчета за парите от градска мобилност? Всичко е тъмна тъма, няма никакви доклади, има само искания, има оправдания, има и нежелание да се реформира сектора и общината като цяло. Демек, давайте да дадем, за пореден път от всички ни. Докога???
gost22
Рейтинг: 1595 НеутралноВъв Варна и в Бургас, кондукторите се справиха с гратисчиите на 100%. Дори и с тези от етноса. То и заради това ги махнаха де, щото се вижда как ГТ може да е икономически смислен, а не да се краде през държавни дотации. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
gost22
Рейтинг: 1595 ВеселоПо принцип може да са едноцветни, обаче "нашите хора" дето продават боите са повечко, та нещата стават шарени... "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
dwr30648311
Рейтинг: 515 ЛюбопитноСульо, пульо че и Домусчиев се наредиха да протестират за какво ли не, през изминалия месец.
Никой не каза дума за Фандъкова, която е кмет на София от 2009г. …
Подкрепям служителите от градския транспорт, ама не е ли редно, вместо да блокирате столицата, просто да окупирате офиса и?
Припомням, че гражданите от прованса също имат интерес от читав кмет на София - Все пак си плащат за метро и парно, въпреки че не живеят в Столицата ;)