Още по-високи разходи в градския транспорт планира Столичната община

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    140 млн. лв. държавни компенсации само преди два месеца заради орязването на плана за възстановяване, сега още 140 за гт. Вместо два лота на Хемус да построим, ще спасяваме въздуховозите до Ботунец, браво!

  2. 2 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Ненаядоха се тия от ГЕРБ. Само София им остана да цоцат..... Трябва разследване и затвор!

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3568 Неутрално

    Много се краде!
    Гарантирано от ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 927 Неутрално

    ""Държавата не може да остане на същите нива (на финансова помощ), каквито са били в последните години""

    а билетче по 4 лева кога ???

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1373 Разстроено

    Машаала, лельо, машааалла. Ама, кво и пука, матряла плаща.

  6. 6 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 927 Неутрално

    ЦГМ новата бездънна каца на софиянци заедно с ТЕЦ-а :I
    Като не може да се оправите концесия и пазарни цени стига " дайте да дадем"

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  7. 7 Профил на pak_pitam
    pak_pitam
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Хайде, новите - стягайте се, от догодина сменяте правилата и да видим колко ще се краде тогава !
    Няма само да приказвате за крадене и т.н.
    Показвайте резултати на практика !

  8. 8 Профил на Андрей Куртенков
    Андрей Куртенков
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.

  9. 9 Профил на 7007
    7007
    Рейтинг: 34 Неутрално

    Оффтопик

    Не може ли всичките трамваи в София да са един цвят, както е в нормалните градове? Будапеща, Милано - оранжеви, Лисабон - жълти, Виена - червени и т.н.
    В момента в София трамваите са жълти, оранжеви, червени и зелени!
    А тия на снимката са 4 цвята - бяло, оранжево, синьо и сиво...

  10. 10 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1436 Любопитно

    за 17 години като кмет Фандъкова не оправи нищо

    Детски градини, ясли , транспорт

    Нали платихме за еко рейсове, еко тролеи и трамваи

    Каква ГАЗ ?????

    Докога ще лъжете и крадете ?



    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  11. 11 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4881 Гневно

    Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
    —цитат от коментар 8 на Андрей Куртенков


    Въпросът на въпросите! Държавата плаща билетите на гратисчиите :(((((((

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    "за 17 години като кмет Фандъкова не оправи нищо"

    Не забравяйте, че Фандъчката е учительнища по руский! Капацитет да управлява милионен град тя няма!

  13. 13 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    Решението на ЦГМ за реши проблема с недостига на пари, е да увеличи интервала на чакане. Така не само ще откаже настоящите пътници, ами ще принуди много хора, които сега пътуват с ГТ, да си купят леки коли и пътникопотока още да намалее.

    Проблемът на СО е, че лекуват симптомите, а не болестта. В този случай болестта е една - ГТ в София е неорганизиран, автобусите са стари, чака се много на спирките, автобусите са пълни с гратисчии и дразнещи пътници, пречещи на комфорта на останалите.

    Решението е само едно, но твърде болезнено за електората на ГЕРБ. Въвеждане на постоянни кондуктори и полиция, които да проверяват и продават билети, а полицията да усмирява наханици, дразнители и всякакви други, нарушаващи реда в автобуса. Например аз понякога попадам на такива ситуации - в автобус пътува група 5-6 младежи. Пуснали си силна музика на телефон или колонка, викат, крещят, блъскат се, създават тежък дискомфорт на останалите пътници, предимно жени. Как да се сигнализира на властите, кой трябва да вземе мерки, къде е връзката с ватмана, който да вземе отношение? А смее ли той?

    Друг проблем - в София има спирки, на които минават по 6-7 линии. Там е лесно да хванеш бързо транспорт. Проблемът е, че повечето спирки имат по 1-2 линии, които идват на 13-15 минути интервали, а накои на цели 25 минути. Голяма част от тези спирки представляват каво тротоар с табела. Без навес срущу дъжд. Без табло с оставащо време до автобуса. Все едно не е спирка в София, а в село Голямо Бучино. И ако аз бързам за някъде, как да се наредя да чакам на тази спирка, щом не знам автобуса кога ще дойде, вместо да се кача на колата и да стигна за 10 минути?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  14. 14 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1295 Любопитно

    Откакто си сглобих едно електрическо колело орез 2010-та, с което целогодишно ходя на работа, се родих. Няма калабалък, няма билети, винаги съм "на време" там, за където съм тръгнал, супер е.
    Обаче недоумявам КАК за Бога е възможно в град с 1.3 млн. жители ГТ да е на загуба? Защо? Как? Къде е анализа за това, което ползват софиянци всеки ден? Къде е отчета за парите от градска мобилност? Всичко е тъмна тъма, няма никакви доклади, има само искания, има оправдания, има и нежелание да се реформира сектора и общината като цяло. Демек, давайте да дадем, за пореден път от всички ни. Докога???

  15. 15 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    Пътувам стравнително често с автобус 56 - там още преди много години въведоха "постоянен контрол", който естествено никога никого не глобява - буквално се моли на местното население да си купят билети - и в интерес на истината около половината се таксуват - но другата половина си пътуват спокойно безплатно. Общо взето като цяло ситуацията с контрола е такава навсякъде, просто по подобни линии се вижда изключитилелно ярко. Неспособността за справедлив контрол е очевидна и това продължава още от 1997-ма досега. Реално при тази огромна натовареност в София (и невъзможност да ходиш пеша тези огромни радстояния) би трябвало с продажба на билети вътре в превозното средство (както е навсякъде другаде из България) да се печели достатъчно. Не разбирам защо упорито продължават със сегашната очевидно неудачна система за контрол. В краен случай - общината да остави за себе си само електротранспорта и да приватизират автобусния - е те тогава частните фирми няма да допускат лумпенизирано население да си ползва безплатно услугата. Има и други очевидни мерки - например, с изключение на годишните персонализирани карти, останалите са нелогично скъпи - картите за една линия, например. И др.под.
    —цитат от коментар 8 на Андрей Куртенков


    Във Варна и в Бургас, кондукторите се справиха с гратисчиите на 100%. Дори и с тези от етноса. То и заради това ги махнаха де, щото се вижда как ГТ може да е икономически смислен, а не да се краде през държавни дотации.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  16. 16 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1595 Весело

    ОффтопикНе може ли всичките трамваи в София да са един цвят, както е в нормалните градове? Будапеща, Милано - оранжеви, Лисабон - жълти, Виена - червени и т.н.В момента в София трамваите са жълти, оранжеви, червени и зелени! А тия на снимката са 4 цвята - бяло, оранжево, синьо и сиво...
    —цитат от коментар 9 на 7007


    По принцип може да са едноцветни, обаче "нашите хора" дето продават боите са повечко, та нещата стават шарени...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  17. 17 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 515 Любопитно

    Сульо, пульо че и Домусчиев се наредиха да протестират за какво ли не, през изминалия месец.
    Никой не каза дума за Фандъкова, която е кмет на София от 2009г. …
    Подкрепям служителите от градския транспорт, ама не е ли редно, вместо да блокирате столицата, просто да окупирате офиса и?
    Припомням, че гражданите от прованса също имат интерес от читав кмет на София - Все пак си плащат за метро и парно, въпреки че не живеят в Столицата ;)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK