Председателят на общинския съвет: Билетът за градския транспорт в София няма да поскъпва

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3325 Неутрално

    Демек, правителството трябва да пренасочи пари от презряната провинция към столичен градски гранспорт.
    Да си го кажем, както е.

    Еретик
  2. 2 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Ех, Боже, доживяхме да видим герберската наглост в пълнота. Значи, аз нямам пари да си платя наема, примерно, но ще продължа да ходя по дискотеки и барове, няма да помисля за оптимизиране на маршрути, така че да отговарят на нуждите на хората и да се намалят прекачванията и чакането, просто ще разредя (ракията), ще заменя маслото с палмова мазнина, ще я продавам на същата цена. Трябва да осъзнаем, че това не е управление, това е съсипия и перманентна кражба.

  3. 3 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    "държавата трябва да влезе в своята роля и да подпомогне финансова града."
    .............
    Държавата, т.е. данъкоплатецът, също така:
    субсидира Топлофикация София,
    субсидира Софийското метро,
    трябва да субсидира Софийския градски транспорт,
    трябва да построи стадиони на Левски-София и ЦСКА-София.
    ...........
    Е, кой сега ще каже, че гр. София не е най-бедната и най-бедстваща община в цяла България?!?

  4. 4 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Променяйте разписания и вдигайте цените на билетите бе, некадърни крадци! Ще ви изметем на изборите. Направете Люлин и Младост синя зона бе толупи ниедни!

  5. 5 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Някой знае ли да е променен маршрут на автобус от 30 години, въпреки променените нужди на хората? 280 се движи по същия маршрут, 306, 305, 204, 76, 213, 404, 1, 3, 74, 72, 84... Някаква промяна има ли? Ние като град се променяме, потоците от хора също се променят. Някаква промяна?!? Или нуждите се променят, но дай да се дупчат билети за прекачвания. Уникални бездейни престъпници!

  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4591 Любопитно

    "Според него предвид високите цени на тока, горивата и природния газ, които се използват от автобусите, тролеите и трамваите в столицата, държавата трябва да влезе в своята роля и да подпомогне финансова града."

    НЕуважаеми председател на столичния общински съвет, "държавата трябва да влезе в своята роля и да подпомогне финансово града" само за София ли се отнася? Или в България има и други градове?

  7. 7 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Някой знае ли да е променен маршрут на автобус от 30 години, въпреки променените нужди на хората? 280 се движи по същия маршрут, 306, 305, 204, 76, 213, 404, 1, 3, 74, 72, 84... Някаква промяна има ли? Ние като град се променяме, потоците от хора също се променят. Някаква промяна?!? Или нуждите се променят, но дай да се дупчат билети за прекачвания. Уникални бездейни престъпници!
    —цитат от коментар 5 на Kotarak


    Аз знам! Знам за закрити линии, знам за съкратени маршрути, знам за разредени разписания, знам за пускане на счупени автобуси в районите на вражеските кметове. И други неща знам - за шефа на транспортната комисия сега Контрерас и в предишния мандат - синдикалистката Екатерина Йорданова. Гнусни рушветчии

  8. 8 Профил на Гавраил Клюнски
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 842 Неутрално

    До коментар [#6] от "vassilun":

    ++++1

    На тия наглостта няма край. С камъни трябва да ги прогоним. С над два милиарда бюджет за тази година самоковската кукувица и герберунгелите ламтят за още за крадене. Нито улиците оправени, нито транспортът като хората, нито сметосъбиране! Нищо, но от сърце...

  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4591 Неутрално

    До коментар [#9] от "AdMin":

    Самоковската кукувица е учительница по руский! Какво повече може да се очаква от нея?!

  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6602 Неутрално

    След като им субсидирахме парното, сега дружно да платим и билетите на софиянци за градския транспорт.

  12. 12 Профил на Гавраил Клюнски
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 764 Неутрално

    А накрая чухте ли какво каза? Били принудени да отклоняват пари от така нужните ремонти в кварталите.... Защо са така нужни?!? Защото колко години не се направи НИЩО там и дори бомбардиран град в Украйна изглежда по-добре от квартал в София.

  14. 14 Профил на
    Рейтинг: 1308 Разстроено

    До коментар [#5] от "Kotarak":

    Пикът на коронакризата с намаления пътникопоток беше перфектен шанс да бъде преструкториран градския транспорт и да се въведе нова система на таксуване.
    Въпросът е, защо някой в СО трябва да си дава зор, щом държавата ги спонсорира за щяло и нещяло? Нито пък софиянци протестират за каквото и да е... явно мизерията и кражбата на пари си ги кефи и ще го карат все така завинаги.

  15. 15 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Ако общината започне да си върши работа и започне да налага глоби за нарушения, напр. неправилно паркиране, замърсяване и т.н., както е в цивилизованите страни, ще има пари за всичко.

  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Много се краде.
    Гарантирано от ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Според него предвид високите цени на тока,....които се използват от ....тролеите и трамваите в столицата, държавата.... да подпомогне финансова града. А нещо за метрото - или то е перпетум мобиле??? Я кажи колко е себестойността на километър или на един пътник.
    А парите от паркингите, зелената и синя зона, къде отиват?

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    До коментар [#17] от "Софианец":

    Лъве доста елементарно. Едва ли ГМ купува ток по цени ден напред. А ако купува по тези цени трябва да бъдат съдени.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":
    И понеже знаеш много. Има ли официална информация, колко е себестойността на 1 километър или на 1 пътник на метрото (експлоатационните разходи). За наземният транспорт са известни. Преди години, прочетох заглавие, че метрото било на печалба (????) с 5 млн.лв защото изхарчило 295 млн. , при бюджет 300. ХА-ХА.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    До коментар [#19] от "Софианец":

    Колко е известната себестойност?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#14] от " ":

    Новата система за таксуване се въвежда от 8 години. Като 5 от тях минаха в безкрайни обжалвания от умните и красивите, после две съвпаднаха с корона-кризата. Както сте забелязали, във всяко превозно средтсво вече има валидатори и плашане с карта, в метрото също. И в последните 6 месеца се събираха статистически данни от тая система за да може да се оразмери таксуване по време. И сега лятото ще бъде гласувано. И така след 9 години, от които 5 обжалване и 2 епидемия ще имаме нова система за таксуване.

  22. 22 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Купува по цени на борсата, където всички видове нерегулирани цени нарастнаха с пъти.

  23. 23 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#15] от "swy46682091":

    Обшината налага глоби за суми с пъти превишавашти събраните. Като причината е че държавните служби не успяват да съберат тези глоби. Така че не, няма как да стане.

  24. 24 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1843 Неутрално

    Не оспорвам цифрата че 40% от БВП се произвеждат в София, само че покрай всички европейски проекти най-големият от които е метрото сигурно са дошли над 80% от допълнителното финансиране и това е за сметка на другите градове в страната, защото не съм чул да има координация кои проекти ще се правят със заем и кои с общинско финансиране за да има равномерно разпределение на парите по общини

  25. 25 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#24] от "Batezuzi":

    Парите не се разпределят по равно на калпак, парите се печелят и най-вече усвояват с подготвени, спечелени и изпълнени проекти. И точно затова София взема лъвския дял финансиране - просто подготвя добри проекти и ги изпънява без проблеми. Да сте чули за софисйки проект с наложени финансови корекции?

  26. 26 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Известна е само само сумата, която се заплаща на километър на трамвай, тролей и автобуси. Дали е това е себестойност не знам. Ако се спазва Регламент 1370, това трябва да е себестойност.

  27. 27 Профил на
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    До коментар [#25] от "m17":

    Нов ден - нови шопски лъжи. София взема лъвският пай, защото държавата е централизирана по съветски модел - ни повече, ни по-малко. А ако проектите ви бяха толкова добри, градът нямаше да прилича на ориенталска кочина.

  28. 28 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#27] от " ":

    Е като прилича на ориенталска кочина, що е града с най-голям приток на млади хора от други градове и един от малкото с положителен прираст? И да, софийските проекти са най-добрите и специално метрото е най-успешния проект в цялата държава. И затова получава толкова пари - редовно го избутват напред за да се усвоят сумите просто щото няма подготвени други свестни проекти. Което само говори за качеството на местните управници извън София.

  29. 29 Профил на
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    До коментар [#28] от "m17":

    Сериозно ли ме питаш защо има приток на млади хора? Толкова ли е сложно, че не можеш сам да се досетиш?
    Има, защото половината ти ВУЗ-ове са там, което пък е продукт на същата тази съветска централизация. От там и други последствия, като работните места. Хората бачкат, не където им е приятно, а където има работа - включително и в ориенталски кочини.
    А това твое метро изобщо не е толкова успешно, колкото го представяш. Пътниците намаляват от години,колите се увеличават, а системата търпи финансови загуби за милиони, които всички българи трябва да покрият.

    София - град-вампир!

  30. 30 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#15] от "swy46682091":Обшината налага глоби за суми с пъти превишавашти събраните. Като причината е че държавните служби не успяват да съберат тези глоби. Така че не, няма как да стане.
    —цитат от коментар 23 на m17


    Държавните служби и Софийска община дълго време бяха контролирани от едни и същи партии, които можеха да въведат ред и да увеличат приходите на общината от глоби.

    Проверете в интернет какви приходи имат европейските общини с подобно население (1+ милиона население) само от глоби за неправилно паркиране, например. Приходите биха позлатили София и същевременно биха направили града по-подреден, чист и удобен за живеене.

  31. 31 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3501 Любопитно

    "Цената на билета за градския транспорт в София няма да бъде вдиганата... държавата трябва да влезе в своята роля и да подпомогне финансово града."

    Защо?! Държавата няма задължение да покрива покачването на енергията за София-град!

    Всичко ще бъде наред! :-)
  32. 32 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#31] от "plamen_b":

    Тогава би било честно София-град да си получава примерно 40% от данъчните приходи. Щото сега хем изкарваме и плащаме огромни данъци и хем с тях се хранят всякакви дупки дето са останали по 5 човека. А хората от тия места се тълпят в София и се мъчат.

  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#29] от " ":

    За каква централизация ми говорите - в почти всеки областен град има университет - в Плевен, в Габрово, Стара Загора че даже в Перник.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK